Отнемането на книжка и спирането на кола от движение при глоби се оказа противоконституционно

Отнемането на книжка и спирането на кола от движение при глоби се оказа противоконституционно


Пътна полиция нарушава Конституцията, като взема книжката и спира от движение автомобили при неплатени глоби, постанови днес Конституционният съд.


Делото беше образувано по искане на омбудсмана Диана Ковачева, която атакува текстове от Закона за движение по пътищата. Тя обърна внимание на текстовете, след като през лятото на миналата година започна прилагане на санкциите и при напускане на страната.


Спорните санкции бяха прието от парламента в края на 2016 година, а са в сила от 21 януари 2017 година. Омбудсманът атакува чл. 171, т. 1, буква "д", която гласи, че "за осигуряване на безопасността на движението по пътищата и за преустановяване на административните нарушения временно се отнемане свидетелството за управление на моторно превозно средство на водач, който управлява моторно превозно средство с наложено наказание глоба, незаплатена в срока за доброволно заплащане. Книжката се връща след заплащане на дължимата глоба.




По искане на Диана Ковачева магистратите разглеждат и чл. 171, точка 2, буква "к". В нея е записано, че за осигуряване на безопасността на движението по пътищата и за преустановяване на административните нарушения може временно да се спре от движение превозно средство до заплащане на дължима глоба.


Според закона за Конституционния съд тези членове вече не би трябвало да се прилагат.


В решението по казуса магистратите посочват, че истинската цел на оспорените разпоредби не е формално посочената в Закона за движение по пътищата - осигуряване на безопасността на движението, а по-лесното събиране на вземанията от глоби.


"Така прочетени, въпросните разпоредби придобиват характер на санкция за несъществуващо административно нарушение", смятат съдиите. Според тях със спорните текстове законодателят ограничава основни конституционни права на гражданите, с което цели да принуди длъжниците да платят наложените им глоби, като заобикаля установения законов ред за тяхното събиране.


Отнемането на книжка и спирането на колата от движение се приема и като санкция, чрез която на практика се ограничава упражняването на правото на гражданите да се придвижват свободно в страната, да напускат нейните предели, а и сериозно се засяга правото на собственост.


Решението на КС е взето въпреки аргументите на правителството и министъра на вътрешните работи. В позицията си от Министерския съвет казват, че "наложените ограничения са допустими и конституционосъобразни, защото тяхното предназначение е да осигурят безопасността на движението по пътищата и да опазят живота и здравето на хората". Вътрешният министър пък е на мнение, че със санкциите "се цели превъзпитаване на нарушителите
и възпитателно и предупредително въздействие върху останалите граждани".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (130)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4577 Любопитно

    Само да попитам..... Остана ли поне една държавна институция която да не бе шамаросана заради некадърност и непознаване на законите в Република България????

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  2. 2 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    То беше ясно, че е така. Гербаджиите толкова ли не могат да изучат какви са методите в другите държави за тези цели? Или не им изнася да се слага ред в държавата и затова се опитват да нашагат закона само на някои хира, а други да са над закона.
    Въпроса остава: От тъпотия ли го правят или от наглост? Или някакъв странен тюрлюгювеч от двете накъп?

  3. 3 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3058 Неутрално

    Абе кат ти каже полицаят дай книжката отговаряш тъй вярно и даваш бе. Не ходиш да ревеш в съда. Всичко ни отне демокрацията.

  4. 4 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    Тоест на тези с отнети книжки и спрени коли вече се дължи обезщетение?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  5. 5 Профил на mls35596647
    mls35596647
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Абе кат ти каже полицаят дай книжката отговаряш тъй вярно и даваш бе. Не ходиш да ревеш в съда. Всичко ни отне демокрацията.
    —цитат от коментар 3 на blondofil


    И за по-сигурно - може да те спука от бой, защото си "престъпник" за него. Отговоряш тъй вярно и толкоз, нали тъй?

  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    На ГЕРБ законите
    като при фараоните!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4577 Любопитно

    Тоест на тези с отнети книжки и спрени коли вече се дължи обезщетение?
    —цитат от коментар 4 на дерибеев


    Това е следващата фаза....колко ли хора с провалени пътувания сега ще си потърсят правата и материално обезпечение за загубено време, бизнес, психически тормоз и т.н. 😂

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  8. 8 Профил на Стоил Стоилов
    Стоил Стоилов
    Рейтинг: 370 Неутрално
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    Когато го говорехме имаше доста хейтъри и "юристи".
    Къде са сега да ни обяснят Правото?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    Българите с неплатени глоби
    Направо да ги правят роби!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6920 Неутрално

    Кой ти гледа. Те противоконституционни закони приемат постоянно. Певци, артисти, журналисти , спортисти и милиционери толкова могат.

  12. 12 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    После се чудим що няма осъдени. Е щом ръководството на МВР не може да прояви елементарна правна грамотност, то как да очакваме редовите служители да си вършат работа законосъобразно? Да, има и прокуратура, ама ако се издънат в МВР, тя надали може да спаси положението. И там нивото е горе-долу същото

    Не ме търсете преди обяд
  13. 13 Профил на Инженер Раул Викторов
    Инженер Раул Викторов
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Сега да отнемат на всички тъпи КАТ -аджии 20-те заплати дето им треперят цял живот!

  14. 14 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Е как в другите държави веднага ти отнемат книжката, ако не си платиш глобите?
    Даже не те търсят да ти я вземат - пращат ти писмо, че ако си платиш до дата Х, ползваш % отстъпка, иначе трябва да платиш до дата У, а до дата Z ако не си платил, книжката ти се инвалидира. Хартийката си е в теб, но в компютъра се отбелязва "невалидна" и всяко ченге като си кара и сканира номерата, може да те засече, че караш с невалидна книжка и пали лампите да те спре и тогава жална ти майка.
    Лично съм го виждал в САЩ, но мисля, че и в ЕС е подобно.

  15. 15 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    И после да не се чудите що катастрофите се увеличават :)

    Ще се увеличават я. Имаш глоби, ама караш - щото няма начин да те задължат да си ги платиш.

    Кво да ги дадат на съдия изпълнител, който да отиде да продаде колата и да си събере вземанията ли? ;)

  16. 16 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4577 Весело

    Когато го говорехме имаше доста хейтъри и "юристи".Къде са сега да ни обяснят Правото?
    —цитат от коментар 9 на КМЕТ В СЯНКА


    Ето какво написах аз под една от първите статии за тази лудост :

    https://www.dnevnik.bg/skorost/2020/06/11/4077952_plashtash_ili_se_vrushtash_-_kak_mvr_shte_subira_globi/ #comments

    padrino
    Рейтинг: 4154
    18:54, 11 юни 20
    Любопитно
    Прочетох статията два пъти.....
    Моето скромно мнение е, че това е незаконно. Колата би могла да ти се отнеме само ако е нередовна на пътя, ако е част от ДОКАЗАНО престъпление (открадната или е била част от обир или нещо друго) или има съдебно решение специфично за отнемане на колата.
    Колкото до книжката...единственият орган който може да ти я вземе е съдята в съда...
    Всичкото което съм написал се отнася за нормална държава а явно не за България.

    Откровенно съм шокиран, че един фатмак просто може да ти вземе колата, книжката и да те прати да си ходиш пеша.... Значи той нямя право да те задържи, защото ти дължиш нещо на държавата, но може да ти отнеме юасртната собственост и да я използва като натиск/изнудване за да ти вземе пари????

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  17. 17 Профил на Инженер Раул Викторов
    Инженер Раул Викторов
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Е как в другите държави веднага ти отнемат книжката, ако не си платиш глобите?Даже не те търсят да ти я вземат - пращат ти писмо, че ако си платиш до дата Х, ползваш % отстъпка, иначе трябва да платиш до дата У, а до дата Z ако не си платил, книжката ти се инвалидира. Хартийката си е в теб, но в компютъра се отбелязва "невалидна" и всяко ченге като си кара и сканира номерата, може да те засече, че караш с невалидна книжка и пали лампите да те спре и тогава жална ти майка.Лично съм го виждал в САЩ, но мисля, че и в ЕС е подобно.
    —цитат от коментар 14 на Камен


    Не е подобно.

  18. 18 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4577 Любопитно

    Е как в другите държави веднага ти отнемат книжката, ако не си платиш глобите?Даже не те търсят да ти я вземат - пращат ти писмо, че ако си платиш до дата Х, ползваш % отстъпка, иначе трябва да платиш до дата У, а до дата Z ако не си платил, книжката ти се инвалидира. Хартийката си е в теб, но в компютъра се отбелязва "невалидна" и всяко ченге като си кара и сканира номерата, може да те засече, че караш с невалидна книжка и пали лампите да те спре и тогава жална ти майка.Лично съм го виждал в САЩ, но мисля, че и в ЕС е подобно.
    —цитат от коментар 14 на Камен


    ГЛУПОСТИ, Единственият който може да ти сложи книжката в хладилника е съдя и съдебно дело....в нормалните държави разбира се.

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  19. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#1] от "padrino":

    Не забравяй, че българите упорито и последователно гласуват, за да могат да живеят в държава с такива институции.

    Бивш tww09306483.
  20. 20 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#14] от "Камен":

    Проблемът е, че не могат да те известят.

    Пращат ти препоръчано писмо, ама ти не отиваш да го вземеш. Или ти пращат съобщение да се явиш в КАТ, ти не отиваш и съответно не ти е връчена глобата. Или третия вариант идват до адреса на който си регистриран да ти я връчат лично. Жена ти казва че те няма.

    Съответно "не знаеш" за глобата и си свиркаш. Всъщност много добре знаеш, но всячески избягваш да си получиш уведомлението. Съответно като не си уведомен - не може да те задължат да я платиш.

    Разбира се, има хора дето си получават уведомленията и си плащат глобите. Но те са малцинство.

  21. 21 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#16] от "padrino":

    Колата не се отнема. Свалят се номерата. :)

  22. 22 Профил на themtrx
    themtrx
    Рейтинг: 746 Неутрално

    От толкова некадърност законите ни заприличаха на вицове! Търпение народе! Още 2 седмици и да стискаме плаци мнозинството да не се поддава на евтина пропаганда, жълти стотинки и няколко кебапчета.

  23. 23 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4577 Разстроено

    До коментар [#1] от "padrino":Не забравяй, че българите упорито и последователно гласуват, за да могат да живеят в държава с такива институции.
    —цитат от коментар 19 на Petleshev


    Това е тъжната истина Петлешев, надявам се след последната година изпълнена с "успехи" най-после да им е дошло до гуша и да го покажат на изборите, иначе не ми се мисли.

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  24. 24 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4577 Любопитно

    До коментар [#16] от "padrino":Колата не се отнема. Свалят се номерата. :)
    —цитат от коментар 21 на realguru


    Което автоматически я прави "незаконна" и не отговаряща на изискванията за движението по пътищата и на тази база докарват паяка и ти я взимат......

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  25. 25 Профил на Мултикултиджендър-Ариец
    Мултикултиджендър-Ариец
    Рейтинг: 1760 Весело

    Ма другари свидетелството за управление на МПС е собственост на държавата а не на шофьора. Кви конституции? Кви пет лева? Кога ще лустрират другарите от КС и въобще от целия съд та да живне държавата?

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#16] от "padrino":

    Не е точно така. Колата си е твоя, никой не ти я взима. Просто няма регистрация.
    Макар, че лично аз съм на мнение, че за някои тежки нарушения и след определени действия, собствениците на МПС-та трябва да се лишават от възможност за последващата им регистрация.

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#23] от "padrino":

    Заедно с Петлешев сте големи наивници :)

    Всички знаем как е на Запад, ама на Запад работи, щото хората са съвестни и като нарушат правилата за движение си получават фиша на пощата и после отиват да си го платят.

    Тука на повечето хора не можеш да им връчиш фиша, щото се крият.

    Трябва да им запорираш заплатата или банковата сметка или какво, щото част от тях даже работят в чужбина и си идват тука до махалите да се хвалят с нови коли. Ни сметки в банки имат, ни нещо читаво. Да имат една колиба в махалата.

  28. 28 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    [quote#24:"padrino"][/quote]

    Не, не докарват паяка. :)

    Ти си викаш паяка да ти я закара до вас. :)

  29. 29 Профил на mls35596647
    mls35596647
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ма другари свидетелството за управление на МПС е собственост на държавата а не на шофьора. Кви конституции? Кви пет лева? Кога ще лустрират другарите от КС и въобще от целия съд та да живне държавата?
    —цитат от коментар 25 на Мултикултиджендър-Ариец


    Абе щом е собственост на държавата, що ме кара да си го плащам?

  30. 30 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    Плюс имаш опция да си платиш глобата на ПОС терминал и всичко е наред, никой не ти пипа номерата. :)

  31. 31 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    Не е добре да имате 100% вяра на милицията, когато оправдава некадърността си. Почти никога не изпращат нищо препоръчано, а пускат едни хвърчащи листчета. Ако въобще го направят, повечето хора разбират за прегрешенията си, когато тръгнат да си преиздават книжките. А и в крайна сметка могат да ги дадат на НАП и да ви запорират заплатата, ама кой ще се хаби толкоз да работи

    Не ме търсете преди обяд
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    В момента ако отидеш в КАТ за някаква услуга - подновяване на книжка, регистрация на нов автомобил или прехвърляне на собственост, правят проверка за неплатени глоби и ако имаш такива, първо те карат да си ги платиш и после ти извършват услугата.

    Преди време ходих в КАТ по работа за колата, от 10-15 човека на опашката 2-ма ги върнаха да си платят глобите първо. Платиха си ги и се върнаха пак на опашката.

  34. 34 Профил на Matrix
    Matrix
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Само да попитам..... Остана ли поне една държавна институция която да не бе шамаросана заради некадърност и непознаване на законите в Република България????
    —цитат от коментар 1 на padrino


    НЯМА ТАКАВА
    А повече взимат направо шамари с крак !
    Обчаче няма как да ги ев@ по-малко!
    Заплатката си върви, мета се за БоекУ, у три часа си тръгват от работа без да са работили нищо, некое рушветче в джоба и ПЕЙ СЪРЦЕ !
    Както казва Хазарта- Па и нагли на всичкото отгоре!

    Тия пиявици трябва да се съкратят с МИНИМУМ 70%, да има ЯСНИ правила за всички, услугите да преминат в дигиталната ера, а не в стил - ДВЕ ЛЕЛИЧКИ НА СТАРО БЮРО СИ ЖБЪРКАТ В НОСА

    Затова аз ще подкрепя демократите на 04.04 , защото се ангажират с това!
    Гласувайте!

    Живеем в държава, в която Венета Райкова е написала повече книги, отколкото министър-председателят е прочел...
  35. 35 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    До коментар [#33] от "realguru":

    Е тези двамата са любители на опашките и обичат да чакат и затова не са си платили предварително или по-скоро никой не се е престарал да ги уведоми?

    Не ме търсете преди обяд
  36. 36 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    "... Проблемът е, че не могат да те известят...".

    Моля?! Не, че не могат. Просто не искат. Или ги мързи.
    Как е по белите държави? Трябва да имаш мейл за връзка с институциите и си уведомен за всичко. Няма "не искам"!
    Мисля, че в България леко се злоупотребява на тема права, за да се неглижират задълженията на определена група граждани.
    Преди две години получих писмо от Австрия, че съм нарушил пътния закон там. Описано, кога, къде и как. Глоба 40 евро. Добре... Също така там пише, че независимо от всичко, ако в определен срок глобата не е платена, следва дело. Тоест, не се вълнуват дали съм го получил. Имат си процедура и си я следват. И имай в предвид, че това стана след около два месеца от минаването ми през Австрия. Значи, мога да получа честитка от Австрия, обаче от сайта на родното МВР не мога да направя никаква справка, имам ли нарушения и какви неплатени глоби имам. Това е типичната българска идиотщина, по-точно милиционерщина!

    Бивш tww09306483.
  37. 37 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#31] от "tulup":

    Ако си от махалата, работиш в чужбина и нямаш сметка - какво ще ти запорират?

    Иначе съм съгласен че повечето хора научават за глоби като си сменят книжките. Но те са обикновени малки и си ги плащат. За по-сериозните нарушения и глоби ти пращат препоръчано писмо да се явиш в КАТ.

  38. 38 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#33] от "realguru":Е тези двамата са любители на опашките и обичат да чакат и затова не са си платили предварително или по-скоро никой не се е престарал да ги уведоми?
    —цитат от коментар 35 на tulup


    Повечето хора (рецидивисти дето редовно нарушават) се крият и избягват уведомяването, щото не им се дават пари.

    Онея на опашката си вадеха пари като шофьори и си платиха глобите, предполагам малки глоби за малки нарушения.

  39. 39 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1599 Неутрално

    Абе кат ти каже полицаят дай книжката отговаряш тъй вярно и даваш бе. Не ходиш да ревеш в съда. Всичко ни отне демокрацията.
    —цитат от коментар 3 на blondofil


    На вас ви е отнела всичко, а на нас ни натресе такива като вас.....
    А, че ще дадеш книжката, ще дадеш...... полицаят е изпълнител. Жалваш се по законов ред...в съда!
    Прав си, демокрацията ви отне правото да сте безправни...

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  40. 40 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#36] от "Petleshev":

    Прати едно писмо в махалата. Па и е-мейл. Колко народ има е-мейл и си го проверява? :)

    Секи цъка на вайбър и месинджър, е-мейла се ползва само ако трябва да си купят нещо онлайн. :)

  41. 41 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#27] от "realguru":

    Тц...! Дали ще можеш да обясниш, защо мургавите наши съотечественици работещи в Западна Европа, там не си позволяват да газят лука? Просто много добре знаят, че ако стъпят няколко пъти на криво и колите им отиват на наказателен паркинг. Без да им цепят басма. Ама хич...! Тук си знаят, че никой няма да ги търси. И така са свикнали. Ама там ги търсят...!

    Бивш tww09306483.
  42. 42 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#41] от "Petleshev":

    Начи там може колите им да отиват на наказателен паркинг, а тука не може да им свалят номерата. :)

    Айй, каква умно-красива логика. :)

  43. 43 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    ма как бе , това си е направо антизаконно.
    Ще му земат книжката на джигита , дето карал с 250. къде го има това!
    Абсилютна неправда!
    на Хамилтън , дето кара с 300 някой да му е зел книжката, не нали!
    Ама ние сме мноо велики!

  44. 44 Профил на proudbulgarian
    proudbulgarian
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#34] от "Matrix":

    От 90та все така гласувам, ама май не станаха нещата! 93% от популацията гласува за комунизма, пак ще е така!

  45. 45 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Тоест на тези с отнети книжки и спрени коли вече се дължи обезщетение?
    —цитат от коментар 4 на дерибеев


    Да. Ако осъдиш държавата.

  46. 46 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#40] от "realguru":

    Писмо в махалата? Хм-м-м-м-м...! Ако в това писмо пише, че на Айшето ѝ се полагат допълнително едни пари за чаветата, дали няма да го получат, а? Как мислиш...?
    Тоест, ако е за ред и дисциплина и спазване на закони, комуникацията е трудна. Обаче как мислиш знаят, какво им се полага като се наредят пред гишетата на Социални грижи? Тогава и мейли четат и писма пишат... Кучето скача според тоягата. Изпитано в практиката! ;)

    Бивш tww09306483.
  47. 47 Профил на gxr351010463
    gxr351010463
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Не знам защо не уведомяват, но е факт, мен ме спряха за рутинна проверка на Марица, трафикът беше мижав, момчетата ме провериха и ми казаха, че имам педесе кинта фиш за скорост. Колата си е на мое име, така че ако искаше, КАТ можеше да ми прати честитка на адреса ми, който е в талона, добре че поне пинизът за 30% намаление играе от момента, в който ти връчат фиша или наказателното постановление.
    Казусът с неплатените глоби трябва да вземе такава насока, че дотрябва ли ти някакъв документ от общината, да не ти го издадат, докато не платиш всичките си глоби към държавата, защото приходите от общините също отиват в държавния бюджет.

  48. 48 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#42] от "realguru":

    Ти, къде прочете, че съм против наказателните паркинги?!
    Просто, управляващите милиционери са толкова тъпи, че не могат да си измислят и приемат ефективни процедури. Още по-малко да наложат и организират спазването на ред в движението и паркирането. Какво да говорим, за по-сложни неща...?!

    Бивш tww09306483.
  49. 49 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4122 Весело

    До коментар [#43] от "amanotwas":

    Ами не, не са ми я взели, за последните години имам само една "картичка" за превишение с 11 км. ч., градско. А с 300-та не се кара часове, а по-малко от минута, на идеално чиста магистрала, просто едно ускорение. Ама ти откъде да ги знаеш тези неща!?

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  50. 50 Профил на Matrix
    Matrix
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#34] от "Matrix":От 90та все така гласувам, ама май не станаха нещата! 93% от популацията гласува за комунизма, пак ще е така!
    —цитат от коментар 44 на proudbulgarian


    Не, не е за комунизЪма!
    Бае Ганя си обича рушветчетата, скатавката, нещо да мине по втория начин и после сЕда на маса и вика,че я съсипшали таа държава!

    Живеем в държава, в която Венета Райкова е написала повече книги, отколкото министър-председателят е прочел...
  51. 51 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 692 Неутрално

    мутрата не може без рекет , отнемането на собственост и принудата да дадеш пари за да ти го върнат си е живо изнудване и рекет

  52. 52 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    До коментар [#37] от "realguru":

    Е именно, от тая мярка на КАТ страдат най-вече другите - за дребни глоби ти свалят номерата, за без глоби чакаш повече по границите (преди ковид имам предвид). Та когато има система, която да съумява да връчи бързо и горе-долу надеждно на желаещите, хора с доходи си ги дебнат през НАП, тогава да свалят номерата на най-големите тарикати. Ама в момента малко се получава обратното, понеже повечето клиенти на тая процедура са баш някакви дребни нарушители.

    Не ме търсете преди обяд
  53. 53 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    В чужбина ако отиде и ако те спрат и си чужденец или плащаш на място или при преминаване на границата. Сега като няма граници в ЕС, май вече менкат глобите правителствата.

    Не знам на Петлешев как са му научили е-майла в Австрия или пощенския адрес.

  54. 54 Профил на gxr351010463
    gxr351010463
    Рейтинг: 0 Неутрално


    И как съдиите решиха, че когато колата ти е спряна от движение, това рефлектира върху придвижването ти, та нали нямаш забрана да ползваш градския, междуградския и международния транспорт, що за тъпня!

  55. 55 Профил на Dark
    Dark
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Нон-стоп съда плеска ГЕРБерските ченгета през ръцете. Тази власт не е легитимна

  56. 56 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#52] от "tulup":

    Не страдат много, щото повечето са редовни, работят, имат сметки, имат пластики и си плащат глобите. Допълнителното забавяне е проблем - да.

    Но па повечето съвестни хора преди пътуване пускат една проверка в Нета дали имат неплатени глоби и са подготвени да си ги платят или си ги плащат предварително. Другия недостатък че трябва да си носиш платежното, че някой път минава време докато се обнови системата или па изобщо не влиза там. :)

    И почват едни разправии, ама тука пише че не е платено, ти им показваш бележка че е платено. :)

    Там е проблема за обикновените хора, че системата не работи много гладко.

  57. 57 Профил на gxr351010463
    gxr351010463
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#52] от "tulup":

    Би ли уточнил какво означава "дребни нарушители"?

  58. 58 Профил на Chicho_Gosho
    Chicho_Gosho
    Рейтинг: 580 Весело

    Искам сега министър Терзийски да се появи в някое студио и да каже, че съда е лош, и че те ще продължат с практиката, защото са ... милиционери, дори полицаи не са ... :):):)

    А иначе мярката е правилна, подкрепям я, НО ... КС просто им обяснява на мицифайките и на останалата малкоумна гербидж-сволочь, че не е това начина и не са това мотивите, с които трябва да се случи това .Да прочетат малко повече от 2-3 книги, да измислят по-реални мотиви и да променят повече от допълнителните разпоредби на Закона за чистотата на атмосферния въздух, за да извършат промяната в ЗДП и в ЗАНН :):):) Т.е. трябват им хора със знания и с ай-кю повече от 40 /толкова е ай-кю-то на Барба Ганьос и Каскета :):):)/, а при гербиджа не е добре да си по-умен от шефа, не се гледа с добро око на това и ще те гази джипка до дупка :):):):)

  59. 59 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4202 Неутрално

    После се чудим що няма осъдени. Е щом ръководството на МВР не може да прояви елементарна правна грамотност, то как да очакваме редовите служители да си вършат работа законосъобразно? Да, има и прокуратура, ама ако се издънат в МВР, тя надали може да спаси положението. И там нивото е горе-долу същото
    —цитат от коментар 12 на tulup


    Не е проблема само в МВР! Основният проблем е, че парламентът приема противокоституционни закони:

    "Спорните санкции са приети от парламента в края на 2016 година, а са в сила от 21 януари 2017 година."

  60. 60 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4202 Неутрално

    До коментар [#14] от "Камен":

    "Лично съм го виждал в САЩ"

    Гнусна, долна лъжа! Някой можеше и да ти се върже на това преди 1990, но сега много хора са ходили в САЩ и то за по-дълго, а не само на екскурзия!

  61. 61 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4202 Неутрално

    До коментар [#16] от "padrino":Колата не се отнема. Свалят се номерата. :)
    —цитат от коментар 21 на realguru


    Т. е. имаш кола, но не можеш да я ползваш! Дори и жена ти не може! Пожелавам ти да имаш цял автопарк такъв!

  62. 62 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4202 Неутрално

    До коментар [#27] от "realguru":

    "Всички знаем как е на Запад, ама на Запад работи, щото хората са съвестни и като нарушат правилата за движение си получават фиша на пощата и после отиват да си го платят."

    Викаш хората са съвестни на запад ей така от самосебе си?! А не са съвестни, защото има ясни правила и контрол на спазването на тези правила!

  63. 63 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Българите с неплатени глобиНаправо да ги правят роби!!!
    —цитат от коментар 10 на КМЕТ В СЯНКА


    В западна Европа ако не плащаш глоби към държава или община имат такъв арсенал от възможности, че ще се изненадаш.

    Съдия изпълнител, запор на банковата сметка и като най-тежка мярка кауш за до 1 месец.

    Явно законите при нас са много лежерни.


    щючш

    Медиите са виновни за 112 място на Репортери без граница!
  64. 64 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#40] от "realguru":

    Това с махалите си е ваша вина другарю милиционер. Как едно време ги намирахте а сега не можете???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  65. 65 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Няма закон, или друг нормативен акт, по който да те задъжават да си си платил глобите, за да ти извършат административна услуга. Който знае такъв, дда ми го покаже. Това е милиционерски рекет. Ако в момента водя дело и обжалвам глобата, която смятам че е неправомерна откъде накъде ще ме задължават да я плащам??

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  66. 66 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1434 Весело

    И как съдиите решиха, че когато колата ти е спряна от движение, това рефлектира върху придвижването ти, та нали нямаш забрана да ползваш градския, междуградския и международния транспорт, що за тъпня!
    —цитат от коментар 54 на gxr351010463


    Прокуратурата е виновна, Гешев.

    Всеки гражданин е длъжен да си плаща глобите навреме.

    Медиите са виновни за 112 място на Репортери без граница!
  67. 67 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    аз съм дискриминиран, нямам книжка и не ми дават да карам кола. така ограничават осноивните ми свободи - да се придивжвам с кола.

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  68. 68 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#54] от "gxr351010463":

    За свободен избор нещо чувал ли си някога?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  69. 69 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4202 Любопитно

    До коментар [#49] от "hamiltonf":

    "А с 300-та не се кара часове, а по-малко от минута, на идеално чиста магистрала, просто едно ускорение. "

    За по-малко от минута ли вземаш разстоянието Асеновград - Смолян? :-)

  70. 70 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    и кога ще приемат закон пир повторно хващане пиян/дрогиран - в затвора ?

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  71. 71 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#53] от "realguru":

    Писмото дойде по пощата на постоянния ми адрес. Започваше с текст, че аз се водя като официален собственик на автомобил с еди кой си регистрационен номер. Описват ми нарушението, глобата и как протича процедурата. Имаше и отделна бланка, която да попълня ако твърдя, че не съм карал аз автомобила. Там да опиша на кого и как съм го предоставил, за да търсят него. Писмото не беше препоръчано. Но вътре пише, че в определен срок след изпращането се счита за връчено. И толкова.
    Мисля, че полицията във всяка една държава от ЕС, има база данни за всяко МПС. На кого се води и къде е регистриран собственикът.
    Не знам, дали в други държави из Европа има такава анархия с адресните регистрации, каквато е в България.

    Бивш tww09306483.
  72. 72 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1693 Неутрално

    До коментар [#1] от "padrino":

    Хубав реторичен въпрос! Отговорът е ясен: Не остана такава държавна институция! Защото е ГАРАНТИРАНО ОТ ГЕРБ! В Народното събрание законите се коват от такива "юридически остриета" като Искра Фидосова с фалшивата диплома, Десислава (Дуловска) Атанасова, да не говорим за върха на острието на меча – бившият председател на парламентарната комисия Барни (Дани) Ръбъл. И понеже са юридически неграмотни, недоучили, но крадливи и лакоми за власт и пари, газят "през просото", изпълнявайки безпрекословно нарежданията на неграмотния си ВОЖД – сикаджията-пожарникар. Надолу под него – послушни, безмозъчни "калинки", или "мисирки", все едно как ще ги наречете. Резултатът е един и същ. Да не говорим за "юристите", послушни кадри на ГЕРБ в МВР, с юридически милиционерски дипломи от школата в Симеоново. Прокурори, завършили в същата "Магнаурска" школа или в Библиотекарския институт. Водени от главния прокурор Иван Гешев, възпитаник на същата милиционерска школа. Би било смешно, ако не беше трагично – защото е на наш гръб.
    Затова, след две седмици – не си стойте в къщи, ГЛАСУВАЙТЕ, въпреки че управляващите ще ви плашат с Ковид-19! Гласувайте умно, гласувайте със сърцето и разума си! За да пратим в небитието тази неграмотна, крадлива паплач, която обезкръвява и унищожава страната ни...

  73. 73 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#41] от "Petleshev":

    Там полицията работи а тук НЕ.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  74. 74 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    И другото което може да се подобри е да пращат е-майл, примерно.

    Сега като си сменях личните документи, ме накараха да въведа и е-майл. Така че трябва да я имат тази информация МВР и КАТ. Та като имам глоба, нарушение - моля едно е-майлче. Това ще улесни много живота на обикновените граждани, дето рядко правим нарушения.

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    До коментар [#37] от "realguru":Е именно, от тая мярка на КАТ страдат най-вече другите - за дребни глоби ти свалят номерата, за без глоби чакаш повече по границите (преди ковид имам предвид). Та когато има система, която да съумява да връчи бързо и горе-долу надеждно на желаещите, хора с доходи си ги дебнат през НАП, тогава да свалят номерата на най-големите тарикати. Ама в момента малко се получава обратното, понеже повечето клиенти на тая процедура са баш някакви дребни нарушители.
    —цитат от коментар 52 на tulup


    Абсолютно подкрепям!!!

    МВР нарушават Закона! В случая от тяхната неспособност да съберат глобите по законово установения път! Липсва адекватен контрол на адресната регистрация. Което влачи със себе си други проблеми, като например връчване на наказателни постановления и др. МВР и цялата правосъдна система са една посткомунистическа КОЧИНА която, колкото по бързо я изринем, толкова по-бързо ще имаме правосъдие и държава изобщо!

  77. 77 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#42] от "realguru":

    Направете всички закони като ТАМ и работете катоТАМ.
    ПРОСТО Е ДРУГАРЮ ГЕРБЕР!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  78. 78 Профил на nickkal
    nickkal
    Рейтинг: 245 Неутрално
  79. 79 Профил на nickkal
    nickkal
    Рейтинг: 245 Неутрално
  80. 80 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1693 Весело

    До коментар [#25] от "Мултикултиджендър-Ариец":

    Е – по-глупав коментар от твоя не бях чел напоследък. Направо счупи всички рекорди!

  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#74] от "realguru":

    Какво направихте с електронното правителство?
    НИЩО!!! Защо така бе гербери???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  83. 83 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Всеки гражданин е длъжен да си плаща глобите навреме.
    —цитат от коментар 66 на Полковник Паликъщов


    Те и униформените престъпници са длъжни да спазват Закона, ама не го спазват. Към мномента например има назначени униформани, чиято работа е да кибичат в едни бутки по наказателните паркинги и да слагат лъжесвидетелски подписи. Подписват АУАН-и като свидететели, без въобще да са присъствали при констатиране на нарушенията. Машина за събиране на глоби. Цялата престъпна мърша трябва да се изрине от МВР.

  84. 84 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3398 Неутрално

    До коментар [#4] от "дерибеев":

    " Тоест на тези с отнети книжки и спрени коли вече се дължи обезщетение?"

    За съжаление, решенията на КС действат занапред.....

  85. 85 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1693 Неутрално

    До коментар [#81] от "gxr351010463":

    Не смесвай нещата и не отклонявай вниманието от темата! БАЦЕ ти ще го "закопчаят" испанците, ако тук неговият слуга Гешев не желае да го направи. И за пране на пари ще изгние в испанския затвор, ако не тук.

  86. 86 Профил на m_art_in
    m_art_in
    Рейтинг: 471 Неутрално

    поредното безумие като ще даде крила на социопатите с коли ...

  87. 87 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Не разбирам какъв им е проблемът на милиционерите глобите да се събират заедно с данъка. Като не си платиш задълженията, няма да има как да минеш и технически преглед. И застраховката ти става невалидна. Какви са тези глупости със сваляне на регистрационни табели и отнемане на свидетелества! Явно затрудненията идват от великото герберско електронно правителство и неспособността им да свържат институциите, и да разчистят малко безумната администрация. Не знам докъде са стигнали и със слагането на изключителното сложните за тях ПОС-терминали.

  88. 88 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално







































    yвeлнĸниĸ.

    Копирано от https://www.24chasa.bg/Article/3285196 © www.24chasa.bg


































































































    До коментар [#79] от "nickkal":

    Прочети какво се случва на корумпетата в същата статия

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  89. 89 Профил на nickkal
    nickkal
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#88] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Какво общо има едното с другото? А, забравих....вие защо биете негрите?!? Тъпо...

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Правораздавателните структури в момента са на заплата при престъпни индивиди. Единственият начин правораздаването със всичките си структури в България да заработи е, рестартиране на структурите с нов необременен персонал и лустрация на всички комунистически и ДС кадри. От старите структури могат да се приемат само редовите служители и то с постоянен контрол и отстраняване при най-малките нарушения. Докато старите корумпета са по високите етажи нищо няма да заработи нормално.

  92. 92 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Заглавието е малко неточно.

    Не става дума за каквото и да е отнемане на книжки, а за това на границата, въведено от Герб-калинките с което наистина целяха точно повишаване на събираемостта.
    До колкото помня дори си го казваха в прав текст.

    За да имат повече пари за раздаване на кръговете си и криене по шкафчетата.

    Това наистина е прекалена и несъразмерна мярка - примерно отнема възможността на някои хора да работят, ако им трябва книжка или личното превозно средство, други понасят финансови загуби за отменени пътувания или имат пропуснати ползи, някои хора дори бяха изненадвани от глоба за която не знаят - само с финансова цел.

    Съвсем друго е ако отнемането на книжка и спирането на кола от движение е заради голям брой сериозни нарушения, което се прави за да се отстрани опасен шофьор от пътя.

  93. 93 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1206 Неутрално


    ГЛУПОСТИ, Единственият който може да ти сложи книжката в хладилника е съдя и съдебно дело....в нормалните държави разбира се.
    —цитат от коментар 18 на padrino


    Тъй като Франция не е нормална държава, всяка година има голям брой английски любители на скоростта останали без кола и книжка насред пътя. При превишение на скоростта с 50км/ч, има глоба от 1500 евро, книжката се отнема за 72 часа, колата може да се конфискува, ако е собствена, както и други екстри. Чак после идва и съда, който отнема книжката до три години. Неплащането пък на глоба е доста опасно занятие и е свързано със съдебни разправии, а в някои случай затвор.

  94. 94 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    ...
    —цитат от коментар 88 на КМЕТ В СЯНКА


    Обърни внимание на текста, където пише колко е важна адресната регистрация. Глобата на Запад за грешна адресна регистрация е над 1000€. Или да го наиша по друга начин - Закона там е направен от знаещи и можещи хора, не е скалъпван на коляно от престъпни индивиди, както това е в България. Тандема Градска мобилност - Полиция също работи със скалъпени закони, които реално противоречат на основни закони. КОЧИНА е думата, КОЧИНА.

  95. 95 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    Когато въвеждаха камерите и "електронните фишове", един бивш министър на транспорта се опита да им го обясни в парламента, рече им ще ще се забатачат с връчването, ама се направиха, че го разбират, имаше камери за купуване...

  96. 96 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#63] от "Полковник Паликъщов":

    И кой е виновен според теб

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  97. 97 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#89] от "nickkal":

    Има много общо! В същата статия е!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  98. 98 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 976 Неутрално

    А това дето толупът разпорежда на министрите и обяснява как той им бил началник, това конституционно ли е?

  99. 99 Профил на Chicho_Gosho
    Chicho_Gosho
    Рейтинг: 580 Весело

    До коментар [#18] от "padrino":https://www.24chasa.bg/Article/3285196 Я пак?
    —цитат от коментар 78 на nickkal


    Пич, най-важното от цитираната от теб статия от 2014г. е ... събираемостта на глобите в Нидерландия е близо 98%, а у нас е ... близо 15%. Т.е. проблемът е в ЗАДЪЛЖЕНИЕТО на КАТ да събира глобите, които налага, а не в спирането на колите от движение :):):) И да няма по стените на МВР-тата списъци с коли на "наши хора", които не се санкционират, защото точно това са хората, които правят най-много нарушения. ... :):) И в края на миналата година имаше един българин, който работеше в системата на КАТ в Швейцария и каза, че събираемостта на глобите е над 95% и че проблема на нашата система е точно НЕЖЕЛАНИЕТО на КАТ да събира глобите - не че не знае как, а просто НЕ ИСКА ... :):):)

  100. 100 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#93] от "gianni":

    Ти го каза- СЪДА!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK