Ремонт ще затрудни излизането и влизането през Владая до края на годината

Ремонт ще затрудни излизането и влизането през Владая до края на годината

© Юлия Лазарова



Поетапен ремонт на 4 км от първокласния път през Владая между жп гара Владая и пътен възел "Даскалово" ще затрудни до края на годината влизането и излизането в София през този натоварен пътен участък.


В първия етап, започващ утре, ще се работи в участък с дължина около 3.4 км от жп гара Владая до кръстовището за Рударци и Кладница в с. Драгичево. За изпълнение на ремонтните дейности ще бъде ограничено движението в платното за София като трафикът ще преминава двупосочно в платното за Перник.


След завършването им в средата на юли работата ще продължи в платното за Перник, а движението ще се прехвърли в ремонтираното платно за София. Предвижда се през септември ремонтните дейности да продължат в отсечката от Драгичево до пътен възел "Даскалово". Планирано е целият ремонт да завърши до края на годината.




За улеснение на трафика и ограничаване на възможностите за образуване на задръстване на кръстовището в с. Драгичево ще бъде забранен левият завой за Рударци. Обходният маршрут за пътуващите към с. Рударци е през пътен възел "Даскалово" или през центъра на с. Драгичево, където може да се обърне посоката на движение.


Агенция "Пътна инфраструктура" съветва шофьорите, които ежедневно пътуват между София и Перник, да ползват автомагистрала "Струма" като алтернативен маршрут на първокласния път през Владая.


Ремонтът на отсечката между жп гара "Владая" и пътен възел "Даскалово" включва полагане на нова асфалтобетонова настилка, подсилена с геомрежа по цялата ширина на платното. Ще бъде подобрено отводняването и ще бъдат възстановени прилежащите водостоци. Пътят ще е с нови бетонови бордюри, ограничителни системи /мантинели/ и пътни знаци.


Ремонтите дейности са възложени на "Пътища Перник" ДЗЗД, с което АПИ има договор по ЗОП за поддържане на републиканските пътища на територията на област Перник.

Ключови думи към статията:

Още от Скорост

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    Би било добре, ако успеят да направят целия участък с 4 ленти(досега 3), както е участъка преди Драгичево.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  2. 2 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#1] от "Корки":

    Това изисква маса отчуждаване, години съдене и много милиони за обезщетения. И няма особено голям смисъл понеже тапата винаги е на княжево а там е физически невъзможно да се разшири щото ще трябва да се бутнат стотици къщи. Оправията е довършване на южната дъга между борис 3 и магистралата, така повечето трафик ще се изнесе от там. Дори в момента картата често дава че е по-бързо (и по далеч разбира се) през магистралата а с цяло околовръстно ще стане идеално.

  3. 3 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 933 Неутрално

    Да не би да е ремонт на някой ремонт?

  4. 4 Профил на potop
    potop
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Сега ще затворят и Струма на няколко места - само и само да пречат на движението за Гърция.

  5. 5 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2598 Неутрално

    Нещо стрелба в Казан? Интересни изказвания на гретето по повод конфликта в Газа? Новини изобщо някакви? Имам чувсството, е България е на Луната и от света приема само някои спортни новини.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  6. 6 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5585 Неутрално

    Всички ремонти са стартирани, зависимостите са обезпечени

  7. 7 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2598 Неутрално

    Нещо стрелба в Казан? Интересни изказвания на гретето по повод конфликта в Газа? Новини изобщо някакви? Имам чувсството, е България е на Луната и от света приема само някои спортни новини.
    —цитат от коментар 5 на Един вампир броди из Европа


    Извинявам се. Пише за Казан.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  8. 8 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#2] от "m17":

    в Княжево си е 4-лентово, освен в частта където се гази трамвайната линия, ама могат да позволят там да се гази. Пътят там си е широк за 4 ленти при скорост 50км/ч.

  9. 9 Профил на 911
    911
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#1] от "Корки":

    До коментар [#2] от "m17":

    Без спазване на ограниченията за скоростта и правилата за движение, тапи винаги ще има, независимо колко ленти ще са.

    София се задъхва, навсякъде е претъпкано/презастроено. Не може да се поправи това с повече ленти, друг е пролемът и няма да се реши лесно. Докато на всяко петно се появява блок, стъпил на улицата, така ще е.

  10. 10 Профил на wpo34378687
    wpo34378687
    Рейтинг: 826 Неутрално

    От царско време на Владая все има проблеми с движението...

  11. 11 Профил на Slavi Stoilkov
    Slavi Stoilkov
    Рейтинг: 27 Неутрално



    До коментар [#9] от "911":


    Без спазване на ограниченията за скоростта и правилата за движение, тапи винаги ще има, независимо колко ленти ще са.
    —цитат от коментар 9 на 911


    Не е само заради неспазването на ограничението се образуват тапи.
    Причини може да са неспазване на достатъчна дистанция, естествени неравности на пътя, заради които може да се намали внезапно. Но-най големия причинител е несъответствие на пътя спрямо трафика образувал се по него.
    Няма как 10-30 хиляди коли да се поемат от главен път главен път свързващ столицата и най-близкия и областен град (който служи като зателит за псевдоурбанизация), а и на всичкото отгоре да има и светофар, който да подпомогне задръстването.
    Това беше основният път който свързваше София с Югозападна България ( 3 области, основния КПП с Гърция и всички КПП с Македония). Добре че се построи магистрала Люлин (сега Струма), че да се успокои трафикът.
    Но пак няма нещо допълнително и гениално в този ремонт. Пак ще има светофар, пак ще има преминаване през населено място и за има/няма 100 метра трабва да намалиш от 90 на 40 км/ч.
    По-горе в коментарите се предлагаше да се разшири пътя в Драгичево в 2 ленти за всяко платно. Може пък с и с естакада да се преодолее съответното кръстовище, а също така в било възможно и да се преодолее и селото чрез заобикаляне.


  12. 12 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    Мда уау и е изненада по това време на годината да има такьв натоварен трафик.

  13. 13 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2943 Неутрално

    До коментар [#4] от "PoToP":

    Мани я тази гербаджийска магистрала Струма!Само по Стария Път!

  14. 14 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2943 Неутрално

    До коментар [#4] от "PoToP":

    Мани я тази гербаджийска магистрала Струма!Само по Стария Път!

  15. 15 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#8] от "alabalko":

    4 тесни ленти (от които максимум 3 използваеми) е само в част от отсечката в княжево. При трамвая са 2 и то ако няма някои спрял гявол, тогава са 1 и половина. А в горния край са 3 и за да станат 4 ще трябва да си отиде цял ред къщи/сгради. Определено с наливане на много милиони може да се разшири но би било безумно да се вкарва повече трафик там.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK