Автомобилите в "Бързи и яростни 9" и най-скъпите сред тях

Автомобилите в "Бързи и яростни 9" и най-скъпите сред тях

© "Форум Филм България"



Автомобилите винаги са играли главна роля във филмите от поредицата "Бързи и яростни". Деветото издание на франчайза, което е в кината от този месец не прави изключение (как можете да спечелите награди от киноиграта на "Дневник", свързана с филма, вижте тук).


Трудно е да се определят най-впечатляващите сред тях, но според различни сметки те са на обща стойност над 8 млн. долара при пазарните цени към момента. За сравнение в "Бързи и яростни: Токио дрифт", те са стрували около 1 млн. долара.


Най-сериозно присъствие демонстрира една истинска американска легенда - Dodge Charger. Първият Charger се появява през 1966 година и до момента има седем поколения.

Dodge Hellcat Charger

© Dodge

Dodge Hellcat Charger


В лентата филмов дебют прави най-новата версия на този модел на Dodge, кръстена Hellcat Charger. Тя използва V8 двигател със 707 конски сили, което му отрежда ролята на най-мощния и бърз серийно произвеждан седан в света, достигащ максимална скорост от 315 км/ч.




През годините в "Бързи и яростни" непроменена остава любовта на героя на Вин Дизел Доминик Торето към класическите американски мощни автомобили (т.нар. muscle cars). Това ни позволява в деветото издание на франчайза да видим също Dodge Charger 500 от 1968 година и Dodge Charger от 1970 г.



Автомобилът на Дом - специално създаден за над 1 млн. долара


Dodge Charger 500 от 1968 година (челната снимка) обаче не се появява в своята серийна версия, а както подобава на автомобилен ентусиаст, като Доминик Торето в една много специално изпълнение. Подобренията са правени от екипа на филма и според потвърдена от студиото информация, са на стойност над 1 млн. долара.


Отговарящият за автомобилите в продукцията Денис Маккарти обяснява: "Колата на Дом трябваше да е най-специалната, правено досега в поредицата. От една страна тя трябваше да е автомобилна икона, а от друта много различна". Той допълва, че това е любимият му автомобил от всички, появявали се в поредицата "Бързи и яростни" в последните 20 години.


Apollo Ie е най-скъпият автомобил в "Бързи и яростни" 9.

© Appolo

Apollo Ie е най-скъпият автомобил в "Бързи и яростни" 9.


Това обаче далеч не е най-скъпият модел в "Бързи и яростни" 9. Изпреварва го Apollo Ie. Абревиатурата се разчита като "Intensa Emozione", което преведено от италиански ще рече нещо като "интензивна емоция". И германският автомобил на стойност 2.67 млн. долара може да я предложи. Задвижването е поверено на 6.3 литров V12 двигател от Ferrari с повишена до 791 к.с. мощност. Предаването е задно, а благодарение на теглото от едва 1250 кг. супер автомобилът се изстрелва до 100 км/ч за 2.8 секунди. Максималната скорост е 335 км/ч. На супер автомобила Apollo Ie обаче ще се радват малцина, защото е планирано да бъдат произведени само 10 бройки, които вече са капарирани.


Да почетем Пол Уокър


Топ 3 на най-скъпите автомобили в "Бързи и яростни" се допълва от Nissan Skyline GT-R R34 Bayside Blue от 1999 г. В момента цената му е 1.37 млн долара, като се покачва над четири пъти след смъртта на една от зведните в поредицата - актьорът Пол Уокър. Неговият герой кара такъв автомобил в предишни издания на франчайза, а появата на Skyline GT-R R34 е своеобразно отдаване на почит на загиналия в катастрофа Уокър.

Автомобилите в "Бързи и яростни 9" и най-скъпите сред тях

© Universal Studios


Иначе, сам по себе си моделът е забележителен. Неговият шестцилиндров редови мотор осигурява 550 конски сили, прехвърляни към предните и задните колела. Това е достатъчно да превърне Skyline GT-R R34 в най-бързият четириместен автомобил в света към годината на неговото производство, като ускорението до 100 км/ч отнема 3 сек.


В лентата има и редки спортни автомобили, като Noble M600. Той е разработка на британската фирма Noble с цел да конкурира Ferrari. За целта купето е изработено от стомана и карбон, а моторът е V8 с двойно турбо и мощност 650 конски сили. Максималната скорост е над 360 км/ч. Цената на Noble M600 към момента втора ръка е 300 хил. долара.

Автомобилите в "Бързи и яростни 9" и най-скъпите сред тях

© Nobel


Не по-малко интересен е Jaguar XE SV Project 8, разработен през 2018 година. Със своите 600 конски сили това се явява най-мощният модел на британската марка, способен да се ускори до 322 км/ч и да спринтира от 1 до 100 км/ч за 3.3 секунди.


Автомобилите в "Бързи и яростни 9" и най-скъпите сред тях

© Jaguar


Най-новите модели


В "Бързи и яростни" 9 филмов дебют правят няколко съвсем нови модела, като актуалното поколение на легендарната Toyota Supra. Първата Toyota Supra се появява през 1978 година, като версия на популярната Cellica с шестцилиндров мотор. Четири години по-късно Supra става самостоятелен модел. В "Бързи и яростни" виждаме петото поколение на автомобила, което се отличава с това, че има гени от актуалното BMW Z4. От модела на баварците са взети платформата, двигателя, скоростната кутия и т.н.


Toyota Supra

© Тойота

Toyota Supra


Задвижването е поверено на шестцилиндров редови трилитров бензинов мотор с 335 конски сили. Той е комбиниран с осемстепенен автомат. С него Toyota Supra се ускорява до 100 км/ч за малко повече от 4 секунди.


Jeep Gladiator е друг съвсем нов модел, който може да се види в "Бързи и яростни" 9. Това е високопроходим пикап, базиран на емблематичния Wrangler. Задвижването за американските версии е поверено на 3.6 литров, V6 бензинов мотор с 285 конски сили. В Европа моделът се предлага с 3.0-литров V6 турбо дизелов двигател, с мощност 264 к.с.

Автомобилите в "Бързи и яростни 9" и най-скъпите сред тях

© Jeep


От семейството на Jeep в лентата присъства още един модели, при това много специален и мощен - Cherokee Trackhawk от 2018 година, разполагащ със забележителните 707 конски сили, ускороявща до 100 км/ч за под 4 секунди и имащ максимална скорост от 290 км/ч.
Автомобилите в "Бързи и яростни 9" и най-скъпите сред тях

© Jeep


Играта на "Дневник", свързана с филма "Бързи и яростни 9" продължава до неделя в полунощ. Подробности вижте тук.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Подобни филми трябва да бъдат забранени,щото един куп малоумници се взеха за големи шофьори и избиха себе си и други хора.Включително един от актьорите във филма загина заради безразсъдно шофиране като пътник в автомобил.

  2. 2 Профил на themtrx
    themtrx
    Рейтинг: 331 Весело

    Годините, през които излезнаха "Да изчезнеш за 60 секунди", "Бързи и яростни" не се срещаха толкова често скъпи, спортни автомобили. Днес е някак нормално и затова подобни филми загубиха очарованието си.

    Интересно ми е ако продължат поредицата дали ще минат на електрически автомобили?

  3. 3 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1760 Неутрално

    Автомобилите в "Бързи и яростни 9" и най-скъпите сред тях

    Ху кеърс?

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . 13-05-19 - Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 24-01-21 - Атанас Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев. 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 30-10-21 - Ген. Атанасов: Не виждам грешки в Стойчо Кацаров.
  4. 4 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#2] от "themtrx":

    Надминаха себе си по тъпота. Следващата сигурно ще е с извънземни.

  5. 5 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6204 Любопитно

    А въглеродни отпечатъци, емисии, газове?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  6. 6 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 556 Весело

    Най-смешното е, че стандартна Тесла ЕС за 80к долара отвява повечето от тези както при ускорение 0-100 км /ч, така и за пробег, а Тесла Ес Плейд и Тесла Роудстър са по-бързи и от напомпаните за по 1 - 2 милиона долара бензинки...

  7. 7 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Предимно масълкари и оризарки, харесващи се от 20-годишни лапетии които мечтаят да ги направят 1000+ коня с някой афтърмаркет тунинг кит. Истински спортни коли, ценящи се от ентусиасти не виждам.

  8. 8 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 404 Неутрално

    За кинематографията няма смисъл да говорим. Остана си JDM културата на едно поколение тука. За всеки има място в живота...

  9. 9 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Най-смешното е, че стандартна Тесла ЕС за 80к долара отвява повечето от тези както при ускорение 0-100 км /ч, така и за пробег, а Тесла Ес Плейд и Тесла Роудстър са по-бързи и от напомпаните за по 1 - 2 милиона долара бензинки...
    —цитат от коментар 6 на peaspiring


    най-смешното е , че Теслата след 10 км при скорости над 250 -300 даже нема да завърши на разлика от другите бензинови коли :)))

  10. 10 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 851 Весело

    може да направят с колела,електрически тротинетки,и прочие...не е ''зелено'' и затова не ме кефи..а и няма и един гей за цвят...черни има, ама няма антифа глупости...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  11. 11 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4212 Весело

    Само спомени останаха от моята Тойота Супра, жертва на българското изсилване на млад роднина койо можел да кара всичко, от велосипед до самолет ....

  12. 12 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    В лентата филмов дебют прави най-новата версия на този модел на Dodge, кръстена Hellcat Charger. Тя използва V8 двигател със 707 конски сили, което му отрежда ролята на най-мощният и бърз серийно произвеждан седан в света, достигащ максимална скорост от 315 км/ч.

    Нещо ви е старо инфото, само преди дни Илон Мъск представи най-мощната и бърза серийна кола в света - моделът Ѕ, нapeчeн Рlаіd, на Тесла, оборудван е с три електромотора с обща мощност 1020 к.с., максималната скорост е 321 кмч, а от 0 до сто бега за 1.99 сек.
    Мда...

  13. 13 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4616 Любопитно

    За колите добре, но филма е такава боза, че просто не е истина (поне за мен). Бях обещал на племенника който е 14 годишен да го заведа като го пуснат по кината. Ако не беше детето щях да напусна най-много към средата на прожекцията.

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  14. 14 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Забелязал съм някаква зависимост, че колкото по обездвижен физически занемарен е човек, толкова повече се впечетлява от автомобили и спортно каране. Нещо като избиване на комплекс.

  15. 15 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#12] от "Toshko Afrikanski":

    И като има 1000 коня , колко Квт батерия има и колко Квт черпи за макс мощност?
    Колко минути ще издържи таа Тесла на скорости над 250? 2-3 -5 ???
    как изкарваш 1000 Квт ( а те са повече) от батерия с капацитет примерно 200 и за колко време и разказваш играта>
    Ще ти дам пример - Бугати Верион ли беше или нещо друго с таван ако се не лъжа 350 км/ч, изразходва резервоара си на максималма скорост за 14 минути.
    Та за колко минути ще и стигне на Теслата батерията при гонка около 300км?ч?
    предполагам за около 3-4 минути , но може да греша.
    Запознай ме с подробностите, като гледам си спец в таа област!

  16. 16 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Та по темата , на един от моделите на "ДОДЖ" със двигател около 6 литра му дават 16 на 100 градско и около 10 /100 за извънградско.
    при 425 к.с и 10 на 100 на магистрала си е магия,
    Ама прочетох нещо , че е режим "Круиз" работят само 4 цилиндъра!
    Е верно , че пада мощността на 200 коня, ама пак се ядва , нали

  17. 17 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    Като изстреляха автомобил с двама шофьори в Космоса, за да унищожат един сателит /успяха, разбира се/, салонът избухна в смях, имаше и ръкопляскания.

    Любовта ще спаси света!!!
  18. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4085 Весело

    До коментар [#1] от "Мусаши":

    Точно така е, виж какво написа в нашата група един приятел, от преди 3 ч.:
    Явор Славов:
    "Понеже знам, че в групата има КАТ-аджии, въпросът ми е освен да кибичите на ограничения 60 в извънградски райони и да се каширате като awp на de_dust2, ще започнете ли да си вършите работата адекватно, защото парите, които получавате като заплати са от данъците на хората и е редно в края на краищата да има нещо в замяна и за нас?! За поредна вечер, докато се прибирам в 23:30, от Новата поща до кръговото на Метро фучат разни комплексари с по 100+ км, изпреварват отдясно, набиват спирачки рязко, защото са агресивни и още не са разбрали, че с бой и агресия само те губят, и общо взето е опасно да закарам детето си от точка А до точка Б, дори да спазвам всички правила за движение. Една полицейска кола не видях. Из целия град се фучи в тези часове, БМВта, Голфове, Алфи, Аудита - няма закони, братче. Натиснал газта и си живее в неговия свят, където Вин Дизел му се кланя, а разни вмирисани 18 годишни пикли му се пускат готови, щото е еба си шофьора. Иначе КАТ спи. Важното е снимчици на аутлета на Пума да има. Или на Лукойла на Метро. Или на Дега в Меден Рудник. Започвайте да работите, че на хората им писна и от вашите мижави истории. Това правителство смени главни действащи лица, но и на вас ще дойде реда, ако продължавате със скатавките. Вашите близки също са застрашени от малоумните шофьори, постоянно умират хора по пътищата. Не е нужно да се стига до инциденти!!!
    Карайте внимателно, мислете за другите и пазете живота на околните. Който е решил да се трепе сам - не ми пука."

    Момчето дори е от "ДБ"...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  19. 20 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 1006 Весело

    И като има 1000 коня , колко Квт батерия има и колко Квт черпи за макс мощност?
    Колко минути ще издържи таа Тесла на скорости над 250? 2-3 -5 ???
    как изкарваш 1000 Квт ( а те са повече) от батерия с капацитет примерно 200 и за колко време и разказваш играта>
    —цитат от коментар 15 на amanotwas

    Успокой се, бре!
    Никой не ги кара тези автомобили, като маршрутки за да гони пробег.


  20. 21 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Само умствено изостанал човек може да гледа подобни "филми".

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  21. 22 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4085 Весело

    До коментар [#13] от "padrino":

    Мъчение си е било. След първите две-три серии, всичко оттам нататък е пълна боза, но интересно, че приходите растат, и то главоломно, така че, нямат право да спират.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  22. 23 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#20] от "ali_ibn_isa":

    ма не става дума за бус или баничарка, а за спортен автомобил.
    И се мъчат да вкарат Теслата в понятието "спортен ".
    Ми нема как да е такъв , като си мислиш къде ше зареждаш 10 часа, щото в обикновен контакт и 10 часа са малко.
    това е "добре забравеното старо" , щото елекрокари има още от началото на 20-ти век, ама не е станало все още топ мобил!
    Донякъде са пробили и са незаменими - електрокари в работни помещения, но като масов заместител на бензинови и дизело
    ви коли.....има мноого леб да изядат и пак не е сигурно , че това е бъдещето, не и по този начин!
    то и Ферари и Ламборгини не са много функционални за града, ама ги карат, и им се кефят хората с много кинти.
    И това са серийни коли , малко по скъпи от останалите.Щото Майбах е на цена 2 Ферари- та, ама не е за таа група "с бензин в кръвта" както са хората каращи ДОДЖ " модел от филма или старите машини от 69-70 на Форд Мустанг или Понтиак GTO.
    тях с електричка нема да ги впечатлиш нивгаш :)

  23. 24 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1971 Весело

    До коментар [#15] от "amanotwas":
    Чшш, Бугати "Верион", я да бегаш, отворенгяс.
    Теслата е най-бързият сериен автомобил в момента, къде и за колко зарежда, е ирелевантно, колко харчи Бугатито - също.
    Рекордите за скорост се поставят на писта или на специални трасета като на Lake Bonneville да речем, а не на Цариградското, оди ги питай колко им харчат колите и как зареждат, щот точно това те вълнува.

  24. 25 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    в последно време виждам доста от спортните модели на Форд и Додж в България и мисля , че това е бъдещето, а не на камионите , които задръстват улиците в момента.
    Щото "Додж hemi 6.1" на старо струва колкото един нов джип, ама е с 2 пъти повече коне под капака и е 2 пъти по- дребен от жипа.
    "камионите" са на отживяване, заради куп проблеми с тях - паркиране ,завиране в тесни улици и куп други, освен безумния разход на гориво.
    И хората ще го осъзнаят съвсем скоро.
    И тези хора няма да се метнат на електричка никога -- ще си карат колите от 70"те и ще се кефят, па дори и 30 на 100 да горят и частите им да са златни.
    Те са мечта на много хора и електрокара не може да я замени, ако ще и за секунда да стига до 100, нема начин !

  25. 26 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#24] от "Toshko Afrikanski":

    не ме вълнува колко им харчат колите на цариградско, не си разбрал.
    И да, коли като Бугати - то се карат на писти , за да покажат какво могат.
    А могат много - се едно караш болид от Ф1.
    за 25-30 секунди е докарала 300км/ч.
    Е тва нито Мерцедес, нито Ауди , нито даже Лада не може да докара на магистралата.
    Докато не усетиш звяря под капака, няма как да ти обясня за какво говоря.
    Тези коли са мечта за много хора, и те не мечтаят за Тесла, вервай ми!

  26. 27 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#23] от "amanotwas":

    Явно не знаеш, че първата кола на Тесла е спортен автомобил. Основателите, двама инженери, с него вземат финансиране, след това отиват на роудстъра и първия седан.

    Коментарът ми беше в посока, че в днешните времена е смешно да се разправя колко бързо ускорява бензинов автомобил, когато стандартна Тесла, че и ел. Фолксваген вече, правят 0-100 под 5 с.

    Иначе зареждането се случва за около половин час - един час, в зависимост от мощността на чарджинг станцията.

  27. 28 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 999 Неутрално

    До коментар [#24] от "Toshko Afrikanski":

    Не е ирелевантно, щото според състоянието на батерията бордовият компютър се меси и колата може да ти стане и най-бавната.

  28. 29 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#25] от "amanotwas":

    Тези таралясници са мечта на разните хлапета от крайните квартали и бачкатори, които не могат да си позволят нещо повече. Без значение дали е в София или ЛА.

    В страната, в която живея, всеки гъзар кара ел. Порше. Да, може и да изкарат Ферари-то за разходка през уикенда, но до там. Бензинът се превръща в някаква екзотика за малцина ентусиасти...

  29. 30 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Па , кат с толкоз бързи електрокарите , шо не ги пуснат на " 24 часа на Льо Ман, па да видим кой кого :))

  30. 31 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#29] от "peaspiring":

    "Бензинът се превръща в някаква екзотика за малцина ентусиасти..."

    кат ги ръсиш теа глупости , верваш ли си поне???

  31. 32 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#30] от "amanotwas":

    Ами да пуснат и един Додж Чарджър или Бугати Вейрон на Льо Ман, пък да видим колко ще изкара, преди да се разглоби.

    muscle cars са всеизвестно трудни в завоите. Яко е да караш Мустанг Кабрио покрай океана в Калифорния, но е супер тежка кола за ежедневно придвижване.

    Различни коли за различни ситуации...

  32. 33 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    До коментар [#24] от "Toshko Afrikanski":Не е ирелевантно, щото според състоянието на батерията бордовият компютър се меси и колата може да ти стане и най-бавната.
    —цитат от коментар 28 на iazdakaja

    Говорим за максимална скорост, измерена на специално трасе, ГОВОРИМ ЗА СВЕТОВЕН РЕКОРД ЗА СКОРОСТ, а не за рекорд София - Бургас, ясно е, че всеки един автомобил може да поддържа максималната си скорост само определено време.
    Забележката ми беше към препечаталите дописката, които очевидно не са се поинтересували за актуалните факти, все пак новината за Тесла излезе на 15-ти т.м.
    При всеки подобен рекорд акцентът е върху самия рекорд, колко харчи примерно "Синята птица" представлява интерес само за тесните специалисти, а функционалността на този и останалите рекордьори остава на заден план.

  33. 34 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 999 Весело

    До коментар [#32] от "peaspiring":


    muscle cars са всеизвестно трудни в завоите
    —цитат от коментар 32 на peaspiring


    В Америка правиш по 1 завой на ден. Щото всичко е разделено на правоъгълници.

  34. 35 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#29] от "peaspiring":

    "Тези таралясници са мечта на разните хлапета от крайните квартали ..."


    Кои таралясници? "Мустанг Шелби" , "Pontiak GTO"
    от 70те ли?
    "Dodge Challenger " та дори и последния модел???
    GTO -то от 69 -та ,или70-та, по малко от 40 000 Евра не можеш да се снимаш с него
    За Шелбито това дори са смешни цени.
    та кви хлапета от крайни квартали те гонят - това са коли със цени над стандарта на повечето хора, а поддръжката им и данъците още по -малко!
    Не си мисли , че стара кола е без пари - да Голф -2 от 90 -та може и да го купиш за 1000 лева, ама форд мустанг (Шелби)за по малко от 50 000$ даже и няма да ти дадат да се снимаш с него.
    Толкова за крайните квартали.

  35. 36 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Па , кат с толкоз бързи електрокарите , шо не ги пуснат на " 24 часа на Льо Ман, па да видим кой кого :))
    —цитат от коментар 30 на amanotwas

    Това е само въпрос на време, явно не знаеш, че в момента се провеждат състезания във Formula E, това е Ф1 за електрички, при това вече няколко години.
    Прогресът в зареждането на батериите е много бърз и е въпрос на година-две да се проведе пълноценно 24-часово състезание.

  36. 37 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    [quote#9:"amanotwas"][/quote]
    "най-смешното е , че Теслата след 10 км при скорости над 250 -300 даже нема да завърши на разлика от другите бензинови коли :))) "
    Ако си мислиш че бензинова кола която се движи с 250 км/ч ще кара много по-дълго от Тесла .. явно не си карал нито в такава спортна кола, нито Тесла.

    ... the Porsche Turbo S, which swills down an eye-popping 66.7 liters of fuel per 100 km at a top speed of 270 km/h—that’s 3.5 mpg US at 168 mph. ....

    При такива скорости Поршето може да измине около 110 км с такава скорост. Една Тесла S Plaid която в нормален режим минава 630км с едно зареждане, може и да мине същата дистанция от около 100км ако не и повече с тази скорост.
    Ето ти практис рън на Ранди Побст с новата Тесла на Пайк Пийкс където елевацията е толкова висока че пилотите дишат с бутилка кислород - 4,300 метра височина. И всичко това на кола която започнаха да продават миналата седмица и освен гуми, амортисьори и рол-кейдж нищо друго не и е правено.
    Малко подценяваш електричките, особено Тесла

    California Über Alles
  37. 38 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 999 Неутрално

    До коментар [#33] от "Toshko Afrikanski":

    Сетовните рекорди за скорост нямат общо с начина на задвижване (освен баш най-абсолютните рекорди, които са с ракетен двигател)

  38. 39 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#37] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    "Една Тесла S Plaid която в нормален режим минава 630км... може да мине 100 км при този режим"

    Може да може, ама не вярвам . Ламбото със пълна газ кара около 200 км по нормален път.
    Електричката няма да и даде компа да скапе батерията за толкова време.
    Ако говорим за спортни модели - да там с други стандартите, ама една обикновена електричка не може да
    иде и да се върне от София до Пловдив без зареждане.
    Ти си пиши каквото искаш.

  39. 40 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#37] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Една Тесла S Plaid която в нормален режим минава 630км с едно зареждане,

    Кой нормален режим = 50 км ч, за 10 км и после 2 часа почивка на батерията ,
    Щото ако мине 130 км със 120 и повече км.ч то после иска чарджер, за обратно.
    То има и коли с 1 литър бензин по 100 км минават, по стстезания, ама никой не казва с каква скорост

  40. 41 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#37] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Една Тесла S Plaid която в нормален режим минава 630км с едно зареждане,

    Кой нормален режим = 50 км ч, за 10 км и после 2 часа почивка на батерията ,
    Щото ако мине 130 км със 120 и повече км.ч то после иска чарджер, за обратно.
    То има и коли с 1 литър бензин по 100 км минават, по стстезания, ама никой не казва с каква скорост

  41. 42 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1971 Весело

    muscle cars са всеизвестно трудни в завоите
    -----------------------------------------
    Изгледай това легендарно преследване и си помисли...
    https://www.youtube.com/watch?v=FJZ-BHBKyos

  42. 43 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    Предимно масълкари и оризарки, харесващи се от 20-годишни лапетии които мечтаят да ги направят 1000+ коня с някой афтърмаркет тунинг кит. Истински спортни коли, ценящи се от ентусиасти не виждам.
    —цитат от коментар 7 на irobot


    Мисля че Nissan Skyline GT-R R34 е истински спортен автомобил с 6 цилиндров редови мотор и 550 к.с., благодарение на задвижването си 4Х4 си ускоряваше до 100 км/ч за 3 сек. И с 4 места!

    Иначе за лапетиите си прав, макар че те са способни да се потрошат и с по-обикновени коли.

  43. 44 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#42] от "Toshko Afrikanski":

    Мустанга "GT390". на Стив Маккуин ли да гледам или Додж чаланджъра модел 1968???

  44. 45 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#42] от "Toshko Afrikanski":

    Хубав клип, но все пак нещата са малко като на филм. Имах една, всъщност 2 мечти - да се кача на Форд Мустанг и Ситроен ДС 21, може би най-филмираните автомобили. Останаха ми само мечти, но си мисля че и управлението и на двете легендарни марки няма нищо общо със съвременните, даже обикновени модели.

  45. 46 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#35] от "amanotwas":

    Е, нека да не сравняваме Голф 2 с Форд Мустанг от 1967, 1968, 1969 г. - красавици и култови автомобили, особено след филмите за "Полицая от сен Тропе", "Един мъж и една жена", "Булит". Докато голфа е типичен масов автомобил, удобен, супер прагматичен, и нищо повече. И никога няма да бъде колекционерска страст.

  46. 47 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 995 Весело

    В лентата филмов дебют прави най-новата версия на този модел на Dodge, кръстена Hellcat Charger. Тя използва V8 двигател със 707 конски сили, което му отрежда ролята на най-мощният и бърз серийно произвеждан седан в света, достигащ максимална скорост от 315 км/ч.Нещо ви е старо инфото, само преди дни Илон Мъск представи най-мощната и бърза серийна кола в света - моделът Ѕ, нapeчeн Рlаіd, на Тесла, оборудван е с три електромотора с обща мощност 1020 к.с., максималната скорост е 321 кмч, а от 0 до сто бега за 1.99 сек. Мда...
    —цитат от коментар 12 на Toshko Afrikanski


    И след 5 километра се зарежда 8 часа.Аре нема нужда...

  47. 48 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 556 Неутрално



    muscle cars са всеизвестно трудни в завоите-----------------------------------------Изгледай това легендарно преследване и си помисли...https://www.youtube.com/watch?v=FJZ-BHBKyos
    —цитат от коментар 42 на Toshko Afrikanski


    Това май е от Холивудски филм :-)

  48. 49 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 995 Весело

    Па , кат с толкоз бързи електрокарите , шо не ги пуснат на " 24 часа на Льо Ман, па да видим кой кого :))
    —цитат от коментар 30 на amanotwas


    Ми там дизелаците им разказаха играта:)))

  49. 50 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 556 Весело

    До коментар [#44] от "amanotwas":

    Щом си фен на Мустанг, може би ще се зарадваш на това :

    https://www.ford.com/suvs/mach-e/

    100% електрически, 3.6с 0 до 100

  50. 51 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 556 Весело

    До коментар [#47] от "Димитър Димитров":

    Зарежда 8 часа, ако се зарежда с ток през балкона от панелката в Люлин. Ама ако пък който живее в панелка, едва ли може да си позволиш Тесла :-)

  51. 52 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 556 Весело

    До коментар [#42] от "Toshko Afrikanski":

    Всъщност си личи дори и във филма, че е тежка в завоите...

  52. 53 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    До коментар [#42] от "Toshko Afrikanski":Хубав клип, но все пак нещата са малко като на филм. Имах една, всъщност 2 мечти - да се кача на Форд Мустанг и Ситроен ДС 21, може би най-филмираните автомобили. Останаха ми само мечти, но си мисля че и управлението и на двете легендарни марки няма нищо общо със съвременните, даже обикновени модели.
    —цитат от коментар 45 на pontius_glarus

    Не, не са като на филм, а са истински, с истински коли, а не компютърен ташак като в Бързи и яростни.
    За управлението не знам, не знам дали са имали сервоуправление като повечето съвременни коли, или са като много от днешните спортни коли - без.
    Често гледам автомобилни предавания, в които представят както стари, така и нови коли, за всички стари казват, че управлението им е сериозен труд, който шофьорът трябва да полага.
    На за старите американски мъсъл карс е вярно, че са проектирани за прави отсечки, дори и в наши дни битува мнението, че като цяло американските коли не стават за трасета с много завои, което обаче бива опровергано при тестдрайва.

  53. 54 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2665 Неутрално

    До коментар [#13] от "padrino":

    Аз на последните 10 филма, на които отидох, бих излязъл още много преди средата, яко не беше жената! Няма такива тъпотии! Толкова са зле нещата, че по-добре да бях гледал кърлинг по Евроспорт! Ужас!

  54. 55 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    До коментар [#42] от "Toshko Afrikanski":Хубав клип, но все пак нещата са малко като на филм. Имах една, всъщност 2 мечти - да се кача на Форд Мустанг и Ситроен ДС 21, може би най-филмираните автомобили. Останаха ми само мечти, но си мисля че и управлението и на двете легендарни марки няма нищо общо със съвременните, даже обикновени модели.
    —цитат от коментар 45 на pontius_glarus

    Съвременните спортни коли не са ми толкова интересни, дори тук, в София, съм виждал повечето от тях, дори съм виждал реплика на Шелби Кобра, макар че това не е баш съвременен спортен автомобил.
    Мечта ми е да посетя някой американски автомобилен музей, да видя на живо Корд, Дюзенберг, старите Кадилаци и Буици, Тъндърбърд и особено Тъкър.

  55. 56 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1058 Весело

    До коментар [#42] от "Toshko Afrikanski":Хубав клип, но все пак нещата са малко като на филм. Имах една, всъщност 2 мечти - да се кача на Форд Мустанг и Ситроен ДС 21, може би най-филмираните автомобили. Останаха ми само мечти, но си мисля че и управлението и на двете легендарни марки няма нищо общо със съвременните, даже обикновени модели.
    —цитат от коментар 45 на pontius_glarus


    Шофирал съм няколо пъти и двете коли които споменаваш. Ситроена си е мудна кола (за 90те години) но е комфортна и е непозната тръпка как "се качва" вначалото, и после как "слиза"-НЯМА ГО в други коли! Освен модерните градски автобуси които слизат/накланят се до тротоарите😃

    Мустанг си е КУЛТОВА "МУСКУЛЕСТА" кола😃 Рипа като...ощипана гимназистка (от 19тия век😃). И по старите модели се шофират като най обикновенни коли (без такива в които компютъра ти се меси в управлението) само са много по чувствителни на натискането на газта-МОЩНИ са. Като добавиш и пауер'брейкс...може да загазиш леко.

    За мой късмет имах през 70те за няколко месеца "служебна" кола един НЕПРОДАВАЕМ 6-7 годишен Понтиак Спейшъл с пауер'брейкс и стииринг (шефа на фирмата беше и автоджамбаз) та си понасиних ребрата на него, ама 'фанах фатките. Та с Мустангите се справях😃 Ама бяха бая по пъргави от Понтияк😃
    До коментар [#45] от "pontius_glarus":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  56. 57 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#39] от "amanotwas":

    ""Една Тесла S Plaid която в нормален режим минава 630км... може да мине 100 км при този режим"
    Може да може, ама не вярвам ."

    Ти пак не си вярвай, то и шопа така седял 2 часа пред клетката на жирафа в зоологическата градина и накрая се произнсъл - Те такова животно нема!

    Тесла е направена да минава 405 мили в режим на ЕРА който е по-строг от Европейският цикъл. 400 мили са над 600км. Ако караш с климатик или с парно и така както си караш в града и по магистрала със 130-140 ще минеш поне 400км

    Аз съм ти дал клип от Пайкс Пийк - най-легендарното високопланински състезание в света. Старта е на височина 2,900 метра (колкото е височината на връх Мусала, от там тръгват. Финала е на 20км на височина 4, 400 метра. Затова пилотите дишат от кислородни бутилки. Вижда се и на клипа който съм ти пратил. Тесла го изкачва това в състезателен режим и по време на тренировки го прави поне 3 или 4 пъти. Това са ти 60 - 80 км в супер натоварване и това е кола която е изкарана от дилъра преди 6 дена и нищо не и е правено нито по батериите нито по моторите. И може да си сугурен че на "врух Мусала" нямат зареждаща станция, нито пък че ще се състезават с полупразна батерия.
    Но ти си знаеш - не могат да стигнат до Пловдив и такова животно нема. Хайде със здраве, че май е по-продуктивно да споря с жираф вместо с тебе.

    California Über Alles
  57. 58 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    muscle cars са всеизвестно трудни в завоите-----------------------------------------Изгледай това легендарно преследване и си помисли...https://www.youtube.com/watch?v=FJZ-BHBKyos
    —цитат от коментар 42 на Toshko Afrikanski


    За мене това е най-великото преследване във филм. Няма компютърни фантазии. Стийв МакКуин сам си кара Мустанга. Този с очилата който кара Чарджъра е каскадьор и актьор и координатор на тази сцена. Също е направил преследването между метрото и колата във филма Френска връзка с Джийн Хакман.
    Хванали са много добре атмосферата на Сан Франциско!
    А за колите нека не забравяме че това са масови Американски коли които всеки бачкатор може да си купи и годината е 1968 !!! Погледнете какви коли са карали в Европа през 1968г. И не ми показвайте Ферарри или Астон Мартин от това време. Тука говорим за достъпни коли, които всеки работещ във фабрика може да си купи. Погледнете как изглеждат Фолксвагените тогава, Опели, Фиати - бъдещите Жигулатори! Как ли щеше да изглежда този филм ако бече сниман 5 години по-късно когато вече имаше Жигули и гонката беше между Жигулатор и Москвич 408 ?

    California Über Alles
  58. 59 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    Как ли щеше да изглежда този филм ако бече сниман 5 години по-късно когато вече имаше Жигули и гонката беше между Жигулатор и Москвич 408 ?
    —цитат от коментар 58 на Pontif New Dnevnik SUCK


    Имаше един съветски филм с гонки между Лада 1500 и Москвич 412

    https://www.vbox7.com/play:975ad966&al=2&vid=13512850

    Първата кола, която съм карал бе Москвич 408 (55 к.с., с 10 точки за гресиране), и същото купе с мотор 75 к.с. (която вече не се гресираше)- разликата наистина бе чувствителна.
    Всъщност в края на 60-те разликата между нашия "лагер" и техния свят започна да става видима и с просто око.

  59. 60 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3172 Неутрално

    Този филм все повече се превръща от филм за мощни коли и състезания в претоплена и мелодраматична шпионска афера! И на мен не ми хареса. Иначе, към пропуснатите автомобили аз бих добавил и Шевролет Камаро SS, Понтиак Фиеро и Шевролет Силвърадо отпреди десетина години.

    А новата Тойота Супра разбира се е по- евтино BMW M4 и не би оцеляла на BMW със същият двигател поради това, че BMW-то може да бъде и 4х4.

    А колкото до Тесла, новият Плайд е фантастичен. Ето ви Джей Лено, тестващ новият Модел S Plaid на писта и поставящ рекорд:

    https://www.youtube.com/watch?v=5zkIDLk9Qao

    Аз гледах и още един филм тази вечер, който ми хареса много повече: The Hitman's Wife's Bodyguard. Бодигарда на жената на убиеца. Ще си го взема на диск като излезе за колекцията. Имам всички "Бързи и яростни" и по принцип харесвам този филм, но не бих взел деветата серия.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  60. 61 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    Колата до, която е сьмият Пол Уокьр е най-впечатляваща.Поне за мен.

  61. 62 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1872 Весело

    До коментар [#59] от "pontius_glarus":

    Най-истинското във филма, е че са без чистачки...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK