Разходите за контрол по пътищата през 2021 г. надвишават осем пъти приходите от глоби

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    ,,Разходите на "Пътна полиция" за контрол на пътя и налагане на санкции за нарушения през миналата година са осем пъти по-високи от приходите от глобите за констатираните нарушения. Това се разбира от писмен отговор на министъра на вътрешните работи Бойко Рашков на въпрос на депутата от "Демократична България" Ивайло Мирчев.”

    … а в същото това време като брой жертвите на пътя са скочили

  2. 2 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 263 Неутрално

    Разходите за контрол по пътищата през 2021 г. надвишават осем пъти приходите от глоби

    Сигурно е така, но това не е бакалска сметка приходи-разходи при която накрая трябва да си на печалба. Тук се спасяват животи и се гони полза за цялото общество, чрез спазване на правилата и минимизирани на щетите.

  3. 3 Профил на mitakadm
    mitakadm
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Всъщност става въпрос за касови постъпления и записи. Наложените глоби по ЗДП са десетки пъти повече. Друг е въпросът е че огромна част от тях се обжалват, което си е право на всеки с АУН. После заради нередовност или сгрешени показания падат в съда. Обаче това, че имаш неплатена глоба да те лиши от право като ГТП което си е даже задължение, или да ползваш услугите на държавни или общински чиновници си е безумие! Спомнете се когато опитаха да събират глобите на граничните пунктове. Съвсем друг подход трябва.

    Колкото повече - толкова повече
  4. 4 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Класика в жанра. Просто защото заптиета не налагат глоби с фишове или актове, те събират пари за почерпка.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  5. 5 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2468 Весело

    Какво друго може да се очаква от МВР, където доминират неграмотните шапкари - толкова могат. Ако глобите ги дадат на частна фирма - ще ги събере, а и поне с 25 % ще паднат нарушенията, българинът от удар по джоба чудесно разбира. НАП също е вариант, за добро или лошо макар и тежка, това е една от малкото функциониращи институции в пробитата ни държава. Иначе ми поомръзна от рефрена - ние ги глобяваме, те не си плащат....

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1373 Весело

    А побоя над матрял дето знае за какво го спират, ама няма брои ли се ???

  7. 7 Профил на jpo021058111
    jpo021058111
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Разходите са високи, защото на всяка камера има зачислени по четирима униформени с първа категория труд и право на ранно пенсиониране.
    Основната работа на тези полицаи е да "лъзгат" по цял ден в ТикТок и да спят с шапка на главата.

  8. 8 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 515 Неутрално

    От тук имаме две възможно посоки:
    1. Още от същото - повишаваме глобите 8 пъти, за да им се върже сметката на катаджиите.
    2. Намаляме значително разходите за контрол на пътищата и пренасочваме средствата в създаването на инфраструктура, която действително спасява човешки животи:
    Подлези, надлези, кръгово вместо светофари и осветление в градовете.
    Разширяване на еднолентовите междуградски пътища и поставяне на разграничителна мантинела, която да не позволява изпреварване в насрещното. Подобряване на пътя, маркировката и осветлението между градовете. Единствено в Македония съм се кьоравил повече по пътищата, когато съм шофирал след залез слънце…

  9. 9 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Добре, разбрах, трябва да увеличите събираемостта.
    Няма как да намалите разходите, това също е цясно без да си топ-детектив.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  10. 10 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    Уникално ниЗка топка. Целта на контрола на пътищата е превенция, а не печалба за бюджета и повишена заплата за Мирчев

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  11. 11 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    Аз не знам, що за хора смятат контрола за бизнес. Той се изплаща със спестени животи, с повишено качество на живот, с ред и мир, а не с глоби и санкции. Като се наказва убиец рецидивист например, неговият престой в затвора не е за финансова печалба. В идеалният случай той трябва да бъде превъзпитан и да стане пълноценен член на обществото, а в най-лошият - просто да му бъде прочетено да убива.

  12. 12 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 515 Весело

    И също:
    Държава където по-трудни се става катаджия, отколкото програмист, а щата на МВР е равен на броя на АйТи-тата…

  13. 13 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2844 Неутрално

    Агресивен профанизъм демонстриран от Мирчев. Всеки прави разходи за колани и еърбеци, възвръщаемоста е спасен живот, сигурност и здраве.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  14. 14 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2487 Неутрално

    Така е, като купуваме ултраскъпи камери.
    България купува ето такива стоки - с голяма печалба в тях, а изнася зърно и дървен материал. За това сме на дъното, а не както ни убеждават, че е заради корупцията.

    Любовта ще спаси света!!!
  15. 15 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Мдааа - аФторът очевидно не прави разлика м/у разходи и инвестиции. Но за толко' пари - толкоз.

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  16. 16 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#11] от "qqv391093118":

    “Аз не знам, що за хора смятат контрола за бизнес. Той се изплаща със спестени животи, с повишено качество на живо”

    Контрол и превенция са две различни неща. Справка: жертвите по българските пътищата в последните 30 години ;)
    Контрола е един от многото фактори (и най-несъществения) в превенцията, но пък хрантутниците си държат на него. Познайте защо :)
    Тук пишат много хора, дето (уж) живеят в чужбина или са видяли свят.
    Кога последно ви спряха за “Рутинна проверка” в САЩ, Германия, Франция или някоя от от останалите развитите държави?
    Кога последно видяхте там някой полицай да се крие из храстите край пътя?
    Колко точно повече “контрол” щеше да спаси 45-те жертви от автобуса, дето горя на Струма?

  17. 17 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Така е като не изпълняват плана за глобите !!!

  18. 18 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2422 Неутрално

    До коментар [#1] от "Resurrection":

    Промяна,какво да я правиш!Иска своите жертви.

  19. 19 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2844 Неутрално

    Колко акта има издадени с посочен проблем в пътната обстановка? Контролните органи крият проблемите и наказват потърпевшите.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  20. 20 Профил на Софи
    Софи
    Рейтинг: 288 Неутрално

    Катаджиите богатеят от "почерпки", а държавата плаща масрафа.

  21. 21 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Ми те глобите не им е задачата да покрият разходите за контрол на пътя.
    Контролът извършван от държавата се заплаща от бюджета.
    Искате да повишим глобите за да покрият разходите ли?

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  22. 22 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    До коментар [#11] от "qqv391093118":“Аз не знам, що за хора смятат контрола за бизнес. Той се изплаща със спестени животи, с повишено качество на живо”Контрол и превенция са две различни неща. Справка: жертвите по българските пътищата в последните 30 години ;) Контрола е един от многото фактори (и най-несъществения) в превенцията, но пък хрантутниците си държат на него. Познайте защо :) Тук пишат много хора, дето (уж) живеят в чужбина или са видяли свят. Кога последно ви спряха за “Рутинна проверка” в САЩ, Германия, Франция или някоя от от останалите развитите държави? Кога последно видяхте там някой полицай да се крие из храстите край пътя? Колко точно повече “контрол” щеше да спаси 45-те жертви от автобуса, дето горя на Струма?
    —цитат от коментар 16 на dwr30648311


    Само не разбирам, как точно контролът трябва да се изплаща финансово, според вашата аргументация?

  23. 23 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Няма проблем щом е за дълготрайни активи. Проблемът е в събираемостта на глобите, както пише в статията. Вариантът с ГТП или пък с ГО може да се окаже работещ.

  24. 24 Профил на Дядо Йоцо
    Дядо Йоцо
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#8] от "dwr30648311":

    абсолютно верно като заключение тъжна констатация: Нашите КАТ-МИЛИЦИОНЕРИ са същия репресивен апарат от 1960та година / даже в късния Соц имаше по-възпитани и интелигентни кадри..

    За пример: накупили си напоследък едни триноги с хай-дефинишън камери и лазерни измерватели на скорост - ДОБРЕ НО: ГИ СЛАГАТ НА НАЙ-НЕПОДХОДЯЩИ УЧАСТЪЦИ ПО МАГИСТРАЛИТЕ КЪДЕТО е нормално да има /на спускане и след завой - пример магистрала Струма/ леко превишение от 120 на 140 да речем...

    ... и когато млад шофьор се насмете че са го хванали за превишение СПОКОЙНО МОЖЕ ДА НАБИЕ СПИРАЧКИ И ДА ИЗЛЕТИ от платното....

    БЪЛГАРСКИЯТ КАТ СА ЗАПЛАХА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА!!!

    "The conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society" E.Bernays/USA-1928
  25. 25 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 127 Весело

    Закривай! Безполезни са! С все комисии, институти и прочие, по безопастност, и дрън-дрън- дрън. Едни и същи мутри 20 години - един и същи резултат! Полза от тях няма!

  26. 26 Профил на sanvito
    sanvito
    Рейтинг: 305 Неутрално

    Тия тъпанари всяка година ли закупуват въпросната техника, катаджии и ченгетата са просто едни безполезни кърлежи, като всички останали мърши на държавна службица

  27. 27 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    Все пак основната идея на КАТ е да има няколко десетки хиляди работни места, които да служат като резерв на управляващата върхушка за поддържане на мотивиран вот и за награда и мотивиране на свои хора, чрез сладка служба с опция за корупция.
    Хората в такива държавни администрации, ВИНАГИ ИМАТ СИНДИКАЛНИ/ПРОФЕСИОНАЛНИ ОРГАНИЗАЦИИ И НИКОГА НЕ ПРОТЕСТИРАТ ЗА НЕЩО РАЗЛИЧНО ОТ ПАРИ/ЛИЧНИ ПРИДОБИВКИ. ПРЕДПОЛАГАМ, ЗАЩОТО ПАРИТЕ СА НАЙ-ВАЖНОТО В ТЯХНАТА РАБОТА.

  28. 28 Профил на Bob
    Bob
    Рейтинг: 343 Весело

    Ами в маймунарник живеем...Нали уж българина кара като луд? Махай тоя кат... само подкупи берат... Дънакоплатеца плаща заплати на теа да ходят да събират подкупи...

  29. 29 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    "Разходите през миналата година са повече, отколкото за двете предходни години общо, сочат данните на МВР. През 2019 г. те са били малко над 6 млн. лв, а през 2020 г. - 5.8 млн. лв. Основната причина е сериозната инвестиция в нови камери и радари за контрол на скоростта и софтуер за тях - над 8.6 млн."

    Защо така бе другари и другатки???
    Навремето Борисов като ви разправяше, че тия пътища освен да се построят,се нуждаят и от средства след това за подръжка и контрол,вие викахте, че приходите са предостатъчни,ама Борисов ги крадял.......Е, сега кой ги краде??? Че са и повече от преди!?!?!? Навремето когато Борисов кажеше, че в някой свера приходите не са достатъчни, дежурната ви опорка беше,щото Борисов краде........
    Е,сега приходите в държавата са много по- големи заради високата инфлация,но пари пак няма,за НИЩО!!! Сега кой краде??????????

  30. 30 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    "В документа се отчита, че превишената или несъобразената с пътните условия скорост е основен фактор за настъпване на катастрофи"

    Това несъобразена скорост е универсално измивно средство на полицията, когато катастрофата не е по вина на водача!
    Непочистен път и се пързаляш като шейна - несъобразена скорост, нощно време минаваш през кратер и чупиш носач - несъобразена скорост!

  31. 31 Профил на vzoran
    vzoran
    Рейтинг: 473 Неутрално

    Значи 8 пъти трябва да се увеличат глобите.

  32. 32 Профил на radost.petrova
    radost.petrova
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Докато парите от фонд Безопасност се харчат за автомобили на полицията, така ще е - слаб контрол, много жертви. Без фокус върху инфраструктурата, този фонд е просто притурка към бюджета на МВР за още готини бегачки за мутреещи полицаи. Ако тези средства се похарчат поне за оправяне на някои от опасните точки, може да стане различно.

  33. 33 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3186 Неутрално

    До 2:"Червен дисибар"...Разходите за контрол по пътищата през 2021 г. надвишават осем пъти приходите от глобиСигурно е така, но това не е бакалска сметка приходи-разходи при която накрая трябва да си на печалба. Тук се спасяват животи и се гони полза за цялото общество, чрез спазване на правилата и минимизирани на щетите...."

    Да ти обяснявам ли какво си написал? Разходите са увеличени 8 пъти, а жертвите от ПТП също са се увеличили. Т.е. инвестицията изобщо не се е оправдала!

  34. 34 Профил на tjj54611191
    tjj54611191
    Рейтинг: 280 Весело

    Но пък изпълнява отлични социални функции :) Я попитайте там и членовете на семействата им има ли недоволни 😂

  35. 35 Профил на taj201056287
    taj201056287
    Рейтинг: 83 Неутрално

    Нещо, немо ли да измислим?

  36. 36 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#30] от "У Чен":

    +++
    Преди 10-тина години бащицата мина през тази ситуация. Качва се към Пампорово със старата му кола. Пътят е отврат, бащата спокоен и опитен водач, се носи като родопска песен с 30 нагоре. Минава през навята преспа сняг, колата се завърта и по късмет не изхвърча в дерето. Катаджиите после вадят от 9 кладенеца вода, даже тест за наркотици му правят завалиите (тогава дъртанянката гонеше 60-така :).
    Накрая излезе, че е карал с несъобразена скорост, а ограничението в участъка е 60…
    Докато непочистеният сняг е явление, което може да се случи в определени месеци, аквапланингът е целогодишна опасност. Там грешка на изграждащите и подържашите пътя няма. Само на колегите, че са карали с несъобразена скорост, дори и да е в пъти под ограничението…

  37. 37 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    Това с връчването трябва да отпадне. Едно добро решение беше да си плащаме глобите като излизаме от страната, а другото е като идем да си плащаме данъци или детска градина, или някаква друга такса просто да ни казват, че трябва да платим повече понеже имаме неплатени постановления, но не да ходим на друго гише, а на място пък ако трябва това и да е личния лекар, който разбира се би следвало да получи част от събраното понеже е допълнителна работа. Колкото до "инвестициите" в оборудване те се избиват с по-често проверки. Техническите прегледи не са правилното място понеже те са частни дружества и нямат държавни функции

  38. 38 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Това не е мярка с нулева или положителна сума, т.е. целта не е наказателна, я превантивна! Аз служител в надзора на управата малко градче в САЩ. Полицаите вземат 30% от глобите за себе си, какво се получава: те не глобяват нашите съграждани защото те им гласуват бюджета и избират шерифа, но съсипват с глоби преминаващите, с което си купуват нова техника, коли и си плащат извън работното време и годишната премия. В резултат те карат Тесли

  39. 39 Профил на deutscher._
    deutscher._
    Рейтинг: 532 Разстроено

    Цялата ни "работа" в тази държава е такава ! !
    Някой да посочи държавна институция , особено отдели като КАТ на МВР и Прокуратурата( като Гешев например) нещо полезно да вършат както трябва за да си заслужат заплатите ??!

  40. 40 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4881 Любопитно

    Толкова ли е трудно да видите как се събират глобите в Испания и Германия например?!

  41. 41 Профил на svv03688321
    svv03688321
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Ами ако от глоби сте решили да правите магистрали вие се превръщате в омразна държава с омразни хора.
    Така вие освен че няма да имате магистрали но и омразата сред вас ще нарастне до степен никога невиждана всъщност тя и сега не никак малка за един малък и не останал с жители народ.

  42. 42 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7051 Неутрално

    " държавата така и не намира верният път за бързо и безотказно събиране на глобите, наложени най-вече с електронни фишове."
    Ние на много неща не намираме верния път. Толкова ли сме глупави и некадърни, мързи ли ни или просто не ни се занимава.

  43. 43 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    Целта на глобите не е печалба на МВР, или издръжка на АПИ, а превенция на ПТП на пътя. Мирчев говори пълни глупости като навързва тези две статистики.

    "Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд Ръсел
  44. 44 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 580 Неутрално

    ДЖИГИТА СИ Е ПРИГОТВИЛ ПОДХОДЯЩАТА БЕЛЕЖКА В СЕННИКА , КВИ ГЛОБИ КВИ ФИШОВЕ ВИ ГОВЯТ ИЗОБЩО , ПОВИШАВАНЕТО НА ГЛОБИТЕ ПРОСТО ДИГАТ МИЗАТА НА РУШВЕТА НИЩО РАЗЛИЧНО

  45. 45 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Не виждам смисъл в това!

    А ако никой не нарушава, как точно смятат да се издържат?

    И откога е идеята, контролът по пътищата да стане печеливш бизнес?

  46. 46 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Така е, като купуваме ултраскъпи камери.
    —цитат от коментар 14 на hope


    Те освен, че са ултра скъпи са минали и през 2-3 посредника с надценка 100%.

    Редовния номер при държавни поръчки. Ако една пейка струва 300 лв, общината в крайна сметка я купува за 3000 лв.

  47. 47 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Всъщност става въпрос за касови постъпления и записи. Наложените глоби по ЗДП са десетки пъти повече. Друг е въпросът е че огромна част от тях се обжалват, което си е право на всеки с АУН. После заради нередовност или сгрешени показания падат в съда. Обаче това, че имаш неплатена глоба да те лиши от право като ГТП което си е даже задължение, или да ползваш услугите на държавни или общински чиновници си е безумие! Спомнете се когато опитаха да събират глобите на граничните пунктове. Съвсем друг подход трябва.
    —цитат от коментар 3 на mitakadm


    Именно.
    Не може поради немощ на КАТ и МВР на гражданите да им се извиват ръцете и ГТП да се превръща във форма за събиране на приходи.
    Подобни подходи имат и НАП.
    Би трябвало на всеки шофьор с над определен брой наложени административни наказания, които той не е обжалвал и които са влезли в сила, но той не ги изпълнява, при следващо спиране да му се отнеме книжката докато не си плати глобите.
    А ако се окаже че кара след това без книжка - да му се наложи нова глоба за това и да му се задържи колата докато не плати всички глоби.
    КАТ имат достатъчно камери, патрули и прочее, плюс камерите на тол системата, за да могат да видят и намерят всяка редовно карана кола.

  48. 48 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Абсолютно елементарно сравнение. Камерите се слагат и да респектират. Дай боже след време съвсем да намалеят нарушенията, респ. глобите. Тогава к'во? Ще маха камерите ли....
    И аре стига с тия глоби

  49. 49 Профил на zakintos
    zakintos
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Всеки, на който има регистриран автомобил, трябва да може да регистрира телефонен номер или акаунт в апликация за глоби, на които да получава известия. При всеки технически преглед този адрес се въвежда първоначално за вече регистрирани автомобили, а при първоначална регистрация или смяна, се актуализира. За две години ще стане база с номера и ще може да се връчва - така, както е в щатско. И ако камера или патрул те хване, че шофираш с множество неплатени глоби, ще си полежиш и/или ще полагаш обществено полезен труд.

    Ако се подобри събираемоста на глобите и неизбежноста на наказанията, няма да се чувствам като на война по пътищата на територията. Но ако се остави на културата на местните туземци, няма да се подобри положението.

    ПП Моята е лесна и нещата отиват на там, да си купя 2+ тона машина на рама, да ѝ заваря офроуд брони и рок-слайдъри, и рацерчетата да ги лекувам.

    https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
  50. 50 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3186 Неутрално

    Преди няколко години получих снимка за нарушение направена с мобилна камера някъде край Г. Оряховица, и акт. В нета намерих решение на местния РС за отмяна на глоба по случай идентичен с моя. Разбира се, глобата ми отпадна. Проблемът на мобилните камери е, че служителят който работи с тях може да манипулира резултатите с нея, и е длъжен да състави АУАН, а не да изпраща фиш . Т.е. когато обжалваш фиш от мобилна камера, съдът в 90% от случаите го отменя. За разлика от фишовете от стационарни камери.

  51. 51 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Кога полицията ще установява несъответствие на пътната настилка, маркировка и знаци с реалността, нормативните изисквания и здравия разум.
    Как може път осеян с ями и без маркировка да е безопасен, след като вниманието на шофьора е кнцентрирано в борба за оцеляването на автомобила или установяване по косвени признаци, къде минава пътя а не в следене на пътната обстановка и останалите участници в движението

  52. 52 Профил на palnet_earth
    palnet_earth
    Рейтинг: 89 Неутрално

    Събираемостта на глобите е ниска.

  53. 53 Профил на t_
    t_
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Е как да ги намерят тези нарушители, като не ги търсят? Буквално.
    Преди няколко месеца ми се наложи да вадя документи в КАТ. Служителката на гишето ме информира, че съм имал глобичка и да ходя на информация да ми я ВРЪЧАТ. Отидох. Освен моята глоба имаше още цял топ такива, които си чакаха на информация за връчване. Нарушението ми беше от преди почти година. Нито са ми пращали писма, нито по някакъв друг начин са се опитвали да ме уведомят. Добре, бе, КАТ(Бойко), от какво се оплаквате? Глобите си отлежават при вас. Болшинството от глобените изобщо не знаят за глобата си. Като гледам, се опитват да вменят задължението си на някой друг.

  54. 54 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    Това да не е бизнес???
    Що за идиотски критерий?
    Повярвайте, разходите на полицията в Монако и Сингапур надхвърлят многократно "приходите от глоби"
    Това не е целта на полицията обаче. Аман от недо***тени неолиберали...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK