Бойко Рановски: Глобите за нарушения на пътя не са малки

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4965 Неутрално

    Проблемът е в кастата на недосегаемите Рановски. И в корупцията на правоприлагащите органи и шефовете им.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3606 Неутрално

    Глобите не са малки, но не са събират, или се събират избирателно. Семерджиев е доказателство за мързела на МВР и прокуратурата.

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4965 Неутрално

    До коментар [#2] от "Vlado Nikolov":

    Рановски определено години наред е част от проблема и има личен принос за безредието в безопасността и оскъпяването на ГТП с противозаконния "еко" стикер.
    Няма обаче грамотни и независими журналисти, които да го попитат за тези неща.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1457 Неутрално

    Я, чудо, за пръв път някой от КАТ вместо да мрънка за размера на глобите или как законът нещо им пречи, се концентрира в неговата си дейност и говори как да я подобри. А там има много за подобряване. Едно, че винаги седят на едни и същи места и всички ги знаят, друго, че са подкупни. А много доста опасни нарушения като безумни изпреварвания не могат да ги хванат стационарни патрули. Та включването в трафика е сериозен напредък и ужасно закъсняло.
    Иначе и глобите биха могли да са обвързани с цената на колата. То нормалното е с доходите, ама няма нужда да обяснявам, че това тука едва ли ще работи и колко си декларират доходите

    Не ме търсете преди обяд
  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2559 Неутрално

    Преди няколко години на бензиностанция до Белград се разприказвахме с един нашенец. Току що го бяха глобили на пътя. Полицейска кола без обозначителни знаци го заснема в движение. Следва подаване на светлинен и звуков сигнал за да го спрат. Връчват му акта за нарушение и вадят ПОС терминала. Плаща и по живо и по здраво. У нас какво? Плюнчене, лигаване, ама правата на тоя, ама правата на оня, ама това, ама онова... От 20 кладенеца вода носят, за дни обясняват колко трудно било връчването и събирането. Не искат бе, не искат. После се чудим, защо има толкова олигофрени по пътищата..

    Бивш tww09306483.
  6. 6 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    не са малки и никой не ги плаща. Идеята е когато чичко милиционер ти каже "и ся Ко прайм" да се сетиш, а не да има събираемост! Дори да ти пишат акт и глобата да влезе в сила, по веригата ще те питат "и ся Ко прайм" и на по-горните стъпала в йерархията чак докато глобата изтече по давност.

    Евроатлантида
  7. 7 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4677 Неутрално

    "на година глобите са за над 1 млн. лв."

    Най-малко два пъти по толкова отиват в джобовете на пътните полицаи.

  8. 8 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    Глобите не са малки, НО за управление с отнета книжка трябва да се лежи в затвора, както и за повторно нарушение на управление с над 1.2 промила алкохол в кръвта

  9. 9 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    Тоя е от бг-простаците с образование. От години ходи по медиите и все за вдигане на глобите плачеше. Сега вече като са стигнали нивата на допустимост - "ама те са високи". Да, високи си, но има явно други неща, които рановски не може да коригира. Демек ненужен Е и цялата му работа като чиновник с пагон е абсолютно безмислена...

  10. 10 Профил на pisna_mi_veche
    pisna_mi_veche
    Рейтинг: 896 Неутрално

    КАТ не е търговско дружество и не трябва успешността да се мери по размера на приходите.
    Съгласен съм с колегите, коментирали по-горе. Добавям: КАТ да започне да издава актове за лоши пътни условия като причина за произшествия. А след това: КАТ да издава актове за лоши пътни условия ПРЕДИ да има произшествия.

  11. 11 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Всъщност глобите са високи, за да са високи и подкупите.
    Някой да е чул някакви смислени предложения за превантивни мерки от КАТ, освен вдигане размера на глобите?

  12. 12 Профил на sten_p
    sten_p
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Малко аритметика - да речем, че нормалната глоба за надвишени км е 50лв, в България има около 6 милиона автомобила. Ако са събрали 1 мил лева, това значи около 20хил глоби. Това отнесено към общия брой автомобили, значи че на всеки 1000автобила едва 3 са глобени по един път. Т.е глобите не са малки, малко са отчетените нарушения.

  13. 13 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Малки, големи, глобите трябва да се събират. Отделно, системата на контрола на автомобилния транспорт следва да се промени изцяло. Всеки полицай - от КАТ, охранителна полиция, градска полиция и пр. трябва да има квалификация и право да налага глоби/фишове/актове и санкции. И не само за нарушения, свързани с движението на МПС, но и такива, свързани с неправилно спиране и паркиране и други нарушения.

  14. 14 Профил на Martin Barkashki
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Martin Barkashki
    Martin Barkashki
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Бла Бла Бла,Бла Бла Бла,а ограничение на диваците по пътя няма,няма намаление! Защо ,А?!? Няма и да има,дивашка земя..

  16. 16 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Защо с тези хиляди камери по светофарите не започнат да глобяват? Масово се минава на червено, не се спазват предимства и ленти, спира се в кръстовище. Малко дисциплина и ще стана много по-безопасно, когато всеки знае, че за почти всяко нещо го хващат, а не веднъж на високосна да даде подкуп и да се измъкне.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  17. 17 Профил на Parvoletka Ivanova
    Parvoletka Ivanova
    Рейтинг: 46 Неутрално

    1 млн. приходи от глоби....Смешна цифра за България, където всеки ден нарушенията са два -три пъти повече от Испания- 46млн. жители и водачи на МПС.

  18. 18 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 887 Весело

    Еврика ...
    Рановски след битноста му на армеец, полицай, катаджия, а вече и даиджия откри кой ще оправи пътната безопасност.
    Лелките в детските градини, естествено ...

    От идиоти отговор не чакам
  19. 19 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    "на година глобите са за над 1 млн. лв."Най-малко два пъти по толкова отиват в джобовете на пътните полицаи.
    —цитат от коментар 7 на tacheaux


    Един милион е смешна сума. Има някаква грешка.

    Еретик
  20. 20 Профил на saFDf sfsfSFS
    saFDf sfsfSFS
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Без значение глобите, докато съществува "И какво правим сега?!" като израз нещата няма да се оправят. Бил съм свидетел на денонощки как се перат рушвети от дежурните полицаи по район.

  21. 21 Профил на dobadoba
    dobadoba
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Спомням си преди няколко години искаха да си платиш всички глоби, за да те пуснат в чужбина.
    Разлаяха се някакви НПО-та и защитници на свободата и - махнаха го това.
    :)

  22. 22 Профил на mwd00681360
    mwd00681360
    Рейтинг: 408 Неутрално

    Ако българските глоби са високи, то Гърция са много по-високи и си ги събират.
    Един грък ме предупреди, че глобата за минаване на червено в Гърция е 450 евро. Това обяснява донякъде защо българите караме по различен начин в Гърция.

  23. 23 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 763 Неутрално

    За глобите е прав. В районите където има тежки произшествия има и много актове и глоби. За възпитанието на децата е много прав. В районите има пряка зависимост между броя на непълнолетни извършители на престъпления и броя на загиналите по пътя. Доказано.

  24. 24 Профил на Ivan Peev
    Ivan Peev
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Размера на глобите не е за обсъждане.
    За обсъждане е начинът на контрол, начинат на налагане на глоби, ефективността от събирането им. Всеки един от тези компонени е с отрицателен знак, причина - спонсорските договори, мързела на пътна полиция, намесата на бизнесмени и политици в работата на МВР.

    Два дебила это сила!
  25. 25 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2756 Неутрално

    Морковът и тоягата?
    Колкото и да е голяма тоягата като го няма “морковът” на семейното възпитание, образованието, примерите за подражание!

  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4965 Неутрално

    До коментар [#16] от "fpyyh":

    Защото зад всяка камера стои милиционер и много често записите се трият срещу пари.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4965 Гневно

    Знам за случай преди години когато убиха млада жена на пешеходната пътека зебра на Дондуков на 20 метра от служебния вход за колите на народното събрание(НСО) и се оказа, че няма запис от камерата,която точно в този момент "не работела''!!!

    ПРЕСЪПНИЦИ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    Глобите са точно колкото трябва да са ! Виж, наказания за престъпления на пътя ПРОСТО НЯМА ! Пробацийки, споразумения, условни присъди и от време на време някоя реална две-тригодишна присъда, и то само ако има жертви и силен обществен отзвук ! Щото дъщерята на Зоров уби човек на Околовръстното, милиционерите го скриха и се разбра месеци след това. Мършата в прокуратурата и съда е за трепане с колци...

  29. 29 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4965 Гневно

    До коментар [#28] от "Тони КОСТОВ":

    Такава корупция на всички нива няма никъде в ЕС.
    Шенген през крив макарон.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  30. 30 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#2] от "Vlado Nikolov":

    Не е мързел, а избирателност.

    21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!
  31. 31 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Проблемът не е в размера на глобите, а в ефекта от работата на органите.
    Той спада, защото нарушенията не намаляват, а се увеличават. Това означава, че борбата за ред и законнос по пътищата трябва да се промени и разнообрази.

    21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!
  32. 32 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#10] от "pisna_mi_veche":

    "КАТ да започне да издава актове за лоши пътни условия като причина за произшествия. А след това: КАТ да издава актове за лоши пътни условия ПРЕДИ да има произшествия."


    Е друго си е да видиш на пътя дупка обозначена с .......клон от дърво който се подава отвътре.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  33. 33 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 965 Весело

    „Глобите за нарушения на пътя не са малки“

    Малки са, никой не ги плаща, а и никой не ги събира. Глобите трябва да са съобразени и изчислявани според първоначалната цена на автомобила и доходът на управляващият. Както напр. е в Швейцария, където разни хубавци плащат по 200000 и отгоре франка за превишена с 80 км. скорост...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK