Какво означава подготвен за зимата автомобил

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ivan_lawyer
    ivan_lawyer
    Рейтинг: 1367 Неутрално

    Трябва да се избягва по възможност зимата автомобилното шофиране.

    Генерал Зима.

  2. 2 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 3286 Неутрално

    До коментар [#1] от "ivan_lawyer":

    Зимата е Сезон, като всички други!
    Съобразяваш се с обстановката и караш напред!
    (През Лятото, пък е много горещо и Слънцето "пречи"!😉)

    Fu*k Your Opinion
  3. 3 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Готови сме за зимата , предпочитаме обаче в къщи край парното ,а колата в топлия гараж ,но ако се наложи е готова за всякакви екшъни .

  4. 4 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    Трябва да се избягва по възможност зимата автомобилното шофиране.Генерал Зима.
    —цитат от коментар 1 на ivan_lawyer


    Колкото повече избягваш нещо, толкова по-малко го можеш. Пък и в България, особено Южна, почти нищо не се случва. Последният голям сняг беше през 2017.

    Еретик
  5. 5 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Последният голям сняг беше през 2017.
    —цитат от коментар 4 на Костадин Иванов


    Земляк, ледът е по-страшен от снега.

  6. 6 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    До коментар [#5] от "Емил Добрев":

    И лед няма вече. Смачканият сняг се залежда, ако има и достатъчно студ. Поледиците са веднъж на 3 години и траят до обед. Миналата година само един ден ходих с боти на работа, колкото имаше сняг, се стопи.
    Готов съм за зимата, но не очаквам драми.

    Еретик
  7. 7 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    До коментар [#4] от "Костадин Иванов":

    Добре сте си вие там!
    Жена ми е от Харманли, ходим често, температурите са два пъти над софийските през зимата.

  8. 8 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    Добри съвети, кото обаче с годините стават рутина. Все пак благодаря на автора.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  9. 9 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 917 Неутрално

    До коментар [#5] от "Емил Добрев":И лед няма вече. Смачканият сняг се залежда, ако има и достатъчно студ. Поледиците са веднъж на 3 години и траят до обед. Миналата година само един ден ходих с боти на работа, колкото имаше сняг, се стопи. Готов съм за зимата, но не очаквам драми.
    —цитат от коментар 6 на Костадин Иванов


    Ама човек не може да си седи само в югоизточна България. Като ми се иска да ида на гости на приятели на север, се позамислям малко.

  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3908 Неутрално

    Колкото и подготвен да е автомобила, като има неподготвен водач!?

    Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
  11. 11 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Подготовката за зимата е най-важна в главата на водача. Няма ли я там - все едно нищо няма.

  12. 12 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Последният голям сняг беше през 2017.
    —цитат от коментар 4 на Костадин Иванов


    Охх, не ми говори, тоя сняг няма да го забравя.
    Пътувах от Варна за София, като често пъти особено зимата минавам през Бургас по Тракия, уж за по-безпроблемно. Още на Обзор ни спряха, прохода беше затворен. Останахме да нощуваме там, всички хотели в Обзор рязко откриха "сезона". Добре че се вредихме, щото малко след нас почнаха да връщат хора, нямаше места. На другия ден до Карнобат всичко супер, от там като почна на лющи един сняг, не спря до София. След Пловдив поне долу-горе чистеха, бяха пръснали сол и пясък, ама преди това нямаше кьорав снегорин. Добре че е мантинелата да видиш къде свършва твоето платно и почва насрещното. Иначе няма шанс, всичко е равно и бяло.

    Друго, с което ще запомня това пътуване е, че всички се бяха скупчили в дясната лента и караха един зад друг с 30. Реших че с това темпо на валеж и при тая скорост снегът ще ни затрупа както сме в движение и най-много да закъсаме още повече. Минах в лявата лента, където бях единствен и нямаше никакви следи по снега, цялата лента беше покрита с равномерен и рохкав слой сняг. Тогава за пръв път се убедих нагледно, че АКО имаш хубави гуми с дълбок грайфер по пресен пухкав сняг се кара много по-лесно и сцеплението е много по-добро, отколкото да си в коловози от утъпкан и излъскан сняг. Карах със 100 и колата се държеше стабилно, а в дясната лента маааалко да изтървеш газта или спирачката и веднага поднасяше.

    В крайна сметка стигнахме безпроблемно, но си беше тръпка. Като слязох от колата пред нас в София видях, че целите калници се бяха наблъскали със замръзнала киша и пясък. Беше -22 градуса, явно и лугата дето пръскат замръзва на тия градуси.

  13. 13 Профил на xoz481131377
    xoz481131377
    Рейтинг: 12 Неутрално

    It cools the engine in the winter and summer, preventing overheating and extensive, expensive damage to the engine. The coolant also is formulated to resist freezing. If there is insufficient coolant in the system serious engine damage may occur. https://www.subwayliveiq.net/

  14. 14 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    До коментар [#9] от "Емил Добрев":

    Затова трябва да се следи и прогнозата за времето.

  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    "... При пътуване през зимата е важно в резервоара винаги да има достатъчно гориво, поне над половината, така че ако колата закъса някъде, да е осигурена топлината на хората вътре.".

    Не половината, ами трябва да е догоре ако времето започне да се влошава. Брал съм ядове по нашите непочистени и неподдържани пътища. И си мисля, какво ли дърво може да ядеш с електричка?

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 621 Неутрално

    "...Брал съм ядове по нашите непочистени и неподдържани пътища. И си мисля, какво ли дърво може да ядеш с електричка?
    —цитат от коментар 15 на Petleshev


    Ако е от по-новите - никакво. Това е някакъв мит, че като си с електричка и попаднеш в задръстване видиш ли отоплението в колата ще ти смъкне пробега и ще закъсаш. На теория е възможно, ама то и с бензинка е възможно - яко не си си направил сметката и си попаднал в задръстване малко преди да заредиш, е греда. Отоплението в колата харчи около 1-2 киловата (след първоначалното затопляне, което е доста по-мощно), което значиз че губиш около 5-10 км пробег за 1 час висене в задръстването.

  17. 17 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 514 Весело

    Само за апапи дето имат навика да карат през проходите:

    https://www.alpen-paesse.ch/ #

    73! Go Go
  18. 18 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 5771 Весело

    Браво за тази статия, сетих се, че не съм сменял течността за чистачките със зимна...отивам докато не съм забравил...

  19. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#16] от "Mike":

    Кой ти говори за задръстване в града? По думите на малкото ми познати, които са карали електричка включвайки отоплението пробега започва да пада много по-бързо. А при малките градски електрички включване на отопление реже 30 процента. И по-лошото е, че ток няма кой да ти донесе.

    Бивш tww09306483.
  20. 20 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    От мен - стъргалка, две фенерчета и жълти очила....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#18] от "BiGman":

    Няма защо да я сменяш. Само доливаш малко зимна течност, по възможност концентрат. Лятна течност няма да замръзне и при 2-3 градуса под нулата.

    Бивш tww09306483.
  22. 22 Профил на Kostadin Kolarov
    Kostadin Kolarov
    Рейтинг: 139 Неутрално

    Четейки статията, човек ще си помисли, че разстоянията между населените места в България са стотици километри.

  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#22] от "Kostadin Kolarov":

    Оставал съм на магистралата между Девня и Варна. А това са десетина километра от табелата. Повярвай, в лошо време със силен вятър и сняг ще ти се стори, че си накрая на света. Българските пътища са едни от най-лошите за каране в лошо време. Няма поддържане, няма техника, няма сигнализация и маркировка. Зимата трябва да си направиш добре предварителната сметка при пътуване.

    Бивш tww09306483.
  24. 24 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1978 Неутрално

    Глупости! Не си давайте парите за глупости, които даже могат да навредят на колата. Едни добри гуми (летни или всесезонни) акумулатора да не е на умиране, зимна течност за чистачките и толкова. Останалото си е стандартно обслужване, масла антифриз...
    Беше тая едно време, лятото караш с вода па зимата слагаш антифриз па по-нисковискозно масло...сега вече повечето неща са до -40

  25. 25 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1978 Неутрално

    До коментар [#4] от "Костадин Иванов":

    Да знаеш в Родопите през
    2017та ще да е бил

  26. 26 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1978 Неутрално

    До коментар [#24] от "uq":

    Очевидно имах предвид ЗИМНИ или всесезонни, грешка:)

  27. 27 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Какво означава подготвен за зимата автомобил

    Служебния

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  28. 28 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3347 Неутрално

    "...В закона няма изискване те да са зимни, като условието е, ако са зимни, да са с грайфер до 1.6 мм..."

    При толкова много статии за специални гуми според сезона, не знаех, че изискването по закона било грайфер 1,6 мм!
    1,6 мм? Че това са гуми-боклук! Никога не съм карал с подобни гуми! На 3 мм, изобщо максимум на 3 или 4 години ги подарявам на гумаджиите, да ги дадат за отпадъци.

  29. 29 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1978 Неутрално

    До коментар [#28] от "pontius_glarus":

    Нали! Закон слънце, важно е да са зимни ако и да са галоши

  30. 30 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    До коментар [#28] от "pontius_glarus":

    Преди няколко години смених комплекта зимни гуми с нови срещу отстъпка.....Бяха доста запазени, но на 6 сезона. Седмица по-късно видях старите на полицейска астра. По надписите и марката си ги познах.....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  31. 31 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 1208 Весело

    До коментар [#16] от "Mike":

    Изтървал съм явно последните разработки в батериите.
    При по-старите ако батерията е в среда с ниски тмеператури си е проблем дори и да няма консумация, явно тези модерните не им пука брат, туй +40 туй -20 градуса не им влияе явно...

    Защо пишете по-теми от които и идея си нямате.
    Вземи остави една електричка на -20 градуса без да ползваш нищо по автомобилът, включително отопление, паркирай я вечерта на улицата, заключия и виж какво става с батерията при подобна ниска температура...

  32. 32 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3661 Весело

    До коментар [#31] от "ryk511146816":

    Всичките други коментари са адекватни, обаче твоя.

    Философски, всичко си знаеш, нали?
    В Испания нямате ли електрически коли? А студове до минус 20 в Малага има ли?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  33. 33 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    До коментар [#9] от "Емил Добрев":

    "Ама човек не може да си седи само в югоизточна България. Като ми се иска да ида на гости на приятели на север, се позамислям малко."
    ==========
    Разбира се. Имам апартамент в Разлог, на едно отиване два пъти минавам Юндола.
    По една разходка до Мальовишко и Черни също са задължителни. На Боровец не ходя, често няма къде да си оставиш колата.

    Еретик
  34. 34 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 634 Неутрално

    [quote#16:"Mike"][/quote]
    През зимата за отопление Tesla Model S с тегло 2,3 тона изразходва енергийния еквивалент на около 2,1 литра гориво на 100 км.

  35. 35 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 1208 Весело

    До коментар [#32] от "trollhunter":

    "Дребната" разлика между мен и теб е, когато аз чета разбирам прочетеното, когато ти четеш явно не успяваш да разбереш прочетеното.

    Нещо имаш ли по-същество да споделиш или отново ще се прехласваш по моята особа?

  36. 36 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3661 Неутрално

    До коментар [#35] от "ryk511146816":

    Просто казвам, че коментираш теми, от които не разбираш нищо.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  37. 37 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 1208 Весело

    До коментар [#36] от "trollhunter":

    "от които не разбираш нищо."

    Това е субективно мнение на което имаш право.

    Написаното от мен са факти.
    Батериите на ел. автомобилите както всяка друга батерия имат различен режим на работа в зависимост от температурата на средата в която се намират. Високите както и ниските температури им оказват много сериозно влияние. Това е причината в ел. автомобилите да има изградени специални системи които да регулират температурата на батериите. Съответно при високи външни температури да охлаждат батериите, а при ниски да си затоплят.

    Това са факти, явно имаш някакви претенции, сподели с нас във форумът познанията си и аргументите си по темата.

  38. 38 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Най-важно през зимата е да си подготвиш т. нар. чадър - от висши полицай, от редови патрулки, няколко прокурора, пожарникар и лекари.

    Слава на Украйна! Слава на героите! Съд за руските агресори и за предателя Радев!
  39. 39 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3661 Неутрално

    До коментар [#37] от "ryk511146816":

    Това зависи от конкретната химия, конкретната батерия и просто не е вярно за всички видове.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  40. 40 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 1208 Весело

    До коментар [#39] от "trollhunter":

    С удоволствие очаквам експертното ти явно мнение да споделиш има ли вид батерия, която се монтира в електрически автомобил, за която това да не важи...

    Всъщност понеже явно си голем експерт я сподели за кой тип батерия не важи това? Защото аз зная, че абсолютно всяка батерия независимо от типа има оперативен температурен режим ...

    Например батериите на Тесла които са литиум йонни имат оперативен температурен режим от +5 до +40 градуса по Целзий, я дай да видим минусувите зимни температура как точно не им влияят.

    Когато си профан по една тема е по-добре да не се напъваш да пишеш по нея защото освен да демонстриращ нагледно невежеството си, друго няма да постигнеш...

    За информация FZSoNick батериите имат най-широк оперативен температурен режим съответно от минус 20 до плюс 60 градуса по Целзий...но гледам не ги използват в ел. автомобили...

  41. 41 Профил на fury_21
    fury_21
    Рейтинг: 313 Неутрално

    България има много различни в климатично отношение области. Това, което е необходимо за Плевен или София не се отнася за Пловдив или Хасково. Всеки, който пътува зимата по магистрала Тракия знае, че пейзажът рязко се променя след тунела "Траянова врата". Е, ако сте скиори и се качвате често на Боровец или Пампорово то тогава е необходимо и вериги да имате. За живущите в Тракия и край морето, ако не ходят по планините през 2-та зимни месеца може и да не видят сняг и лед.

  42. 42 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#16] от "Mike":Кой ти говори за задръстване в града? По думите на малкото ми познати, които са карали електричка включвайки отоплението пробега започва да пада много по-бързо. А при малките градски електрички включване на отопление реже 30 процента. И по-лошото е, че ток няма кой да ти донесе.
    —цитат от коментар 19 на Petleshev


    Аз също не говоря за задръстване в града. Къде съм споменал град?
    Нали говорим за дълъг път през зимата и за отоплението в колата. Мислех, че ти имаш предвид риска ако си с електричка и ако нямаш достатъчно ток, да остснеш на пътя ако ти се наложи някъде да стоиш и да се топлиш докато чакаш. Било то защото ти самия закъсаш или (по-вероятно) някой друг е закъсал и зад него се образува задръстване, или пък попаднеш на затворен път и трябва да чакаш да го почистят. Варианти много.

    Колко ще ти падне пробега зависи от две неща - колко е голяма батерията и как се отоплява колата. Старите електрички от първо поколение, които с изключение на Тесла всичките имат малки батерии по 20-40 кВтч са много кофти, просто защото тока генерално не стига, и като пуснеш още 2-3 киловата отопление това като процент е голям дял от наличната енергия. Само че те тия коли и без да пускаш парно пак са проблемни и за дълъг път, дори лятото. Но ако си с батерия 80-100 кВтч може да се топлиш дни наред (в спряло положение говорим) преди да ти свърши тока.

    Второто е дали колата има термопомпа за отопление (или казано по-просто, дали климатика, с който охлажда, може да се обърне да топли, като всеки домашен климатик). В днешно време почти всички електрички го имат това поне като опция, ако не серийно. Най-известния антипример са именно Теслите, които много дълго време нямаха термопомпа и топлеха само на реотан, което е все едно да топлиш вкъщи на ел. печка. Разхода се вдига значително, но пък Теслите са с големи батерии, особено при Long Range версиите не е чак такава драма.

    Затова казах, че е мит, защото това произлиза от времето на първото поколение електрички, когато наистина беше голям проблем. Но вече проблемът е разрешим и с кола, която става за дълъг път отоплението не ти е основния проблем. Пробега пак спада, няма спор за това, но няма да останеш на пътя само защото се топлиш.

  43. 43 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#42] от "Mike":

    Всъщност зависи от три неща и не само за пробега, зависи и каква е външната температура. Капацитетът на батерията ако е литовойонна се дава при 25 градуса целзий. Ако при 25 имаш 100% капацитет при минус 20 градуса капацитетът е вече 60% за сравнение при 0 градуса капацитетът е 80%...

  44. 44 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#16] от "Mike":Изтървал съм явно последните разработки в батериите.При по-старите ако батерията е в среда с ниски тмеператури си е проблем дори и да няма консумация, явно тези модерните не им пука брат, туй +40 туй -20 градуса не им влияе явно...Защо пишете по-теми от които и идея си нямате.Вземи остави една електричка на -20 градуса без да ползваш нищо по автомобилът, включително отопление, паркирай я вечерта на улицата, заключия и виж какво става с батерията при подобна ниска температура...
    —цитат от коментар 31 на ryk511146816


    Къде съм казал, че температурата не влияе на батерията? Естествено че влияе. Както ти каза, дори нищо да не правиш самата температура намалява енергията, която батерията може да отдаде. Чисто химично явление - при по-ниски температури всяка химична реакция се случва по-бавно. А батерията за да даде ток, в нея текат химични процеси.

    Че зимата пробега пада, няма спор, че като пуснеш парното пак пада (без значение дали лято или зима), също няма спор. Разговорът тръгна от това дали зимата ако заседнеш някъде и ти се наложи да стоиш и да се топлиш докато чакаш, дали може това да ти смъкне батерията дотолкова, че като се отпуши пътя вече да не можеш да продължиш. И аз казах, че това може да се случи и с бензин, ако нямаш достатъчно гориво (случвало ми се е, за съжаление). И че при по-новите електрички отоплението не оказва чак такова влияние, защото са с по-големи батерии може дълго да стоиш да се топлиш. А вече ако си тръгнал на път с 10% заряд, това е друг въпрос...

  45. 45 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#42] от "Mike":Всъщност зависи от три неща и не само за пробега, зависи и каква е външната температура. Капацитетът на батерията ако е литовойонна се дава при 25 градуса целзий. Ако при 25 имаш 100% капацитет при минус 20 градуса капацитетът е вече 60% за сравнение при 0 градуса капацитетът е 80%...
    —цитат от коментар 43 на ryk511146816


    Съгласен съм, писали сме едновременно.

  46. 46 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Трябва яка зимна подготовка на задкормилните устройства. Другото ще си дойде на мястото по естествен път.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  47. 47 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7230 Неутрално

    Всички знаят, как да се подготвят, за снегът вечно ги сварва неподготвени.

  48. 48 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 739 Неутрално

    До коментар [#47] от "Роси":

    и всички знаят коя е Роси. хахахахах

  49. 49 Профил на dobadoba
    dobadoba
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Не е зле като начало пълен резервоар.
    Може и една-две туби 20л в багажника.
    Ей така, за всеки случай.

    Пътувайте при тежки зимни условия АКО се налага.
    В противен случай си налейте чаша кафе/вино според предпочитанията.

  50. 50 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1775 Любопитно

    "Добре е да се купи зимна течност с една идея по-висока температура на замръзване"
    Под по-висока температура на замръзване май разбирате по-ниска температура на замръзване?

    "условието е гумите ако са зимни, трябва да са с грайфер до 1.6 мм, а летни или всесезонни с поне 4 мм протектор."
    Под грайфер до 1.6 мм май разбирате грайфер НАД 1.6 мм?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK