Фолксваген е дело на национал-социалистите, създаден по заповед на Хитлер. Всеки райхс-гражданин трябвало да си купи акция за 5 марки. Така се появила "народната кола". В Перник празненствата нека започнат! Като за начало - с кукерски хора, а после може и парад на Гоуфове.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
От тези 10 млн. автомобили, 3 млн. са продадени в Китай, където Фолксваген е лидер и има присъствие там от доста години.
Volkswagen Group China is the largest, earliest, and the most successful international partner in China's Automotive Industry.
It started its connection with China as early as in 1978, and has been taking the leading position in the Chinese automotive market for more than 25 years. Its first joint venture in China, Shanghai Volkswagen Automotive Co., Ltd., was established in October 1984. The second joint venture, FAW-Volkswagen Automotive Company Ltd. was established in Changchun in February 1991.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Интересуват ме единствено електромобили (и хибриди, докато се се изгради добра мрежа от зарядни станции).
Дизелите на ФВ са на доизживяване...
Бързо може да се обърне палачинката
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same.
Ronald Reagan
"Успехът на "Фолксваген" плод на 10 годишна експанзия, подготвена от вече бившият шеф на концерна Мартин Винтеркон."
Браво, радвам се на този успех на "Фолксваген", защото това е успех и на европейското автомобилостроене. Надявам се, дълго да задържат това лидерство.
П.П.
На "Фолксваген" след европейския пазар най-важен се явява този в Китай. Там те имат много заводи и водещият чуждестранна компания на китайски пазар е точно "Фолксваген".
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Е, то на всички са на доизживяване, ако не ги променят много. В Германия нали се напъват до 15 - тина години да не се продават коли с двг.
С тези тъпотии на Тръмп, може да се окаже, че американските производители са безвъзвратно закъснели след някоя друга година. Тесла Мотърс може и да стане много голям производител в САЩ(собено откакто големите 3 се сдушват с Тръмп и не се вглеждат в тренда).
[quote#18:"ivan_"]Много ми е интересно, какви са му аргументите? [/quote]
Милиони европейци, загубили работните си места, включително и в България? Но вие ако сте от "зелените" няма как да знаете какво е това работа и работни места. Но обикновените хора не живеят от грант до грант - по програми за спасяване на листната въшка и прочие
[quote#6:"Ф.Нинов"]От тези 10 млн. автомобили, 3 млн. са продадени в Китай, където Фолксваген е лидер и има присъствие там от доста години. [/quote]
Китайски пазар ще е най-големия,ако не Е вече.А Тръмп си затваря вратите към него.
Не зная, може да сте прав, но до момента само една е хваната да го прави.
И не е само това, този въпрос не опира само до екология, има и момент с нелоялна конкуренция.
[quote#10:"Торбалан"]Дизелите на ФВ са на доизживяване..[/quote]
Това доизживяване може да трае 20-30 години.Електрическите автомобили са твърде скъпи за Азия,например,да не говорим за Латинска Америка и Африка.Все още си мислите,че света се върти около САЩ(техния автопазар),а не е така вече и в бъдеще това ще се вижда все по-ясно.
Ето още един голям пазар, където Фолксваген е от край време.
Volkswagen do Brasil Ltda. is a subsidiary arm of Volkswagen Group, established in 1953 with local assembly of the Volkswagen Type 1 from parts imported from Germany. They have produced over 20 million vehicles in Brazil, having been market leader for the majority of their sixty years in existence. The Type 1 ("Fusca" had a 24-year run as the number one in sales in Brazil, beginning in 1958. From 1987 until today (including 2012) the Gol has been in first place in sales for 26 years straight.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
[quote#30:"Ф.Нинов"]В Китай почти няма дизелови автомобили (тотална екзотика).
Фолксваген е продал там само 2 хил. бройки.[/quote]
Така се надявах, че няма да се окажем в Европа пак най-т*пи, а то какво стана... единствени в цял свят сме пълни с дизели, които сега ще ги изринат в посока България, че ние сме баш тарикати и ще е "далаверка"
Абсолютно, и подобни данни излязоха доста напоследък, обаче странно някои хора забравиха за това, че всички големи компании в сектора са правили това което и Volkswagen.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Да, така е. Ако отидеш някой ден в Китай ще видиш, че най-популярната чуждестранна марка е точно Volkswagen. Миналата година, четох, че е направено проучване сред китайски водачи на МПС с въпрос до колко те са доволни от автомобила си и най-много положителни оценки е имало за Audi. Тази марка е особено ценена там.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Аз има преки впечатления и от Тойота и от Фолксваген. По отношение на сервиз гаранция са безупречни и двете. Тойота сменяха едни пластини организирано за газта, а Ауди смениха някаква част, която била потенциално опасна, пак организирано. Няма проблеми свързани със скандала от САЩ. Това и двете наричат изтегляне на автомобили от пазара
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Грешиш от всякъде. По същество това не е и скандал затова "затихна" за нула време. Защото на практика е трудно да се стандартизира тест, който да отразява всичките възможни начини на шофиране на даден модел кола от реалните купувачи. Затова е разбираемо че ФВ и Бош са "подбутнали" несъвършенния, по принцип, модел по близо до своите интереси (шофиране с намалени емисии), отколкото до реално възможните "екстри от към емисии" в шофиране на даден модел кола от реалните купувачи.
Грешката е порпарвима и платима, затова се и забрави!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Имал съм Туарег,никога няма да повторя подобна грешка...Скъпа и ненадеждна кола.Виж,за Шкода имам добро мнение,жена ми даже в момента е със суперб и съм много доволен....
Не. Всички европейски производители лъжат на тези тестове. Обяснението е просто - в САЩ нормите за азотни окиси са много по строги от Европа. Немските и френски автомобили са гласени по европесйките норми. За да продават в САЩ са се изхитрили да манипулират софтуера. Понеже сосновно ФВ продава в САЩ, другите европейски производители засега не са засегнати. Мерцедес и БМВ също продават в САЩ, но премиум клас, там дизелите са вкарани в нормите със скъпи системи за очистване (Ад блу и филтри). Напрактика проблема е в евтиния клас дизели, където само ФВ продава(ше) в САЩ.
Незнам как стои въпроса с Японските и Корейски автомобили в САЩ. Предполагам, че евтините им дизели също са извън норми, но просто в САЩ те продават основно бензин.
Напрактика ФВ се опита да пробие там с евтин, икономичен дизелов автомобил - и бяха ударени през пръстите. Както се вижда обаче, това не им е основния пазар, явно ще се съвземат.
До коментар [#44] от "niakoi_si":
Принципно дизели се продаваха почти само в Европа,заради както винаги обърканите политики на ЕС.
В САЩ бяха в минимални количества,в Китай в още по-минимални.Там заради замърсяването пък направо в момента е немислимо да продаваш дизел...
Проблема е, че ако се накаже целия автомобилен сектор, това ще срине световната икономика. Както казах върху автомобилната индустрия се крепи цяла Европа.
Никой политик няма да посмее да ръчка по - дълбоко в проблема.
Нещата ще се поправят когато се появят евтини електромобилни алтернативи. Това е положението. Докато няма такива на пазара, дизела ще доминира в секторите където се търси финансова оптимизация, защото е доказано по-ефвктивен от бензиновия. Това е положението.
Естествено изникава въпроса - що в Китай замърсяването е толкова зверско, като се кара само на бензин, а в една Германия като цяло е ниско, нищо, че само дизели бръмчат навсякъде
Пишете нещо, което е под въпрос, но да приемем, че сте прав за него.
То засяга екологични емисии.
Бош от друга страна доказаха, че са информирали и изискали от Фолкцваген да не използват техен продукт по незаконен начин, което Филкцваген са игнорилали.
Хайде сега Вие или който желае и може да ми обясни как така никой не подвежда Фолкцваген под отговорност за нелоялна конкуренция.
Измамата им е като по учебник за нелоялна практика с цел завоюване на пазарен дял, използвайки неконкурентни методи.
Наказанието по-това нарушение е глоба в размер на 10% от ПРИХОДИТЕ за всяка година през която практиката е работила.
Защо и към момента никой орган имаш задължение да се бори срещу неконкурентни практики не се е сезирал за нарушението (измамата)?
Защо европейските органи отказват да си свършат работата и да осигурят спазването на правилата и да вкарат в обществените фондове едни стотици милиарди евро?
Трябва да се види лошите японско-китайски взаимоотношения как се отразяват на японските автомобилостроители в Китай?
Има ли новини по темата китайците да цакат японците по политическа линия?
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Ами аз ти обясних защо
[quote#52:"ivan_"] никой не подвежда Фолкцваген под отговорност за нелоялна конкуренция. [/quote], ама ти не вдуваш или се правиш че не вдяваш,
[quote#42:"boby1945"]Грешката е попрарвима и платима, затова се и забрави!!![/quote]
Поправиха се, платиха и всичко е забравено, така се процедира на ниво Фолксваген, Форд, Дженерал мотърс, Тойота... .... какъв ти е проблема?
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#52:"ivan_"]Бош от друга страна доказаха, че са информирали и изискали от Фолкцваген да не използват техен продукт по незаконен начин[/quote]
"информирали и изискали", но с половин уста!
Ако бяха съвестни, трябваше да информират контролната администрация за такава възможност, като нагласени тестове под "компютрЕ", да ама не.... ще трябва да заменят поръчките от Фолксваген с тези на Г.Ганчевата фабрика край Ловеч...
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Прав си, че Европа е затънала в блатото на социализма.
Обаче няма социализъм дето да е преборил икономическите закони
Дизела е пътник. Няма да сане за един ден, но отича...
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same.
Ronald Reagan
[quote#31:"yanne"]Това доизживяване може да трае 20-30 години.Електрическите автомобили са твърде скъпи за Азия[/quote]
Ще отнеме колкто ще отнеме. Бъдещето иде
Аз ще си сменя колата с хибрид съвсем скоро и няма връщане назад. После с елекромобил.
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same.
Ronald Reagan
До коментар [#29] от "yanne":
Няма как да стане.Един от най-големите производители в Китай е Дженеръл Мотърс,мисля,че е втори след Фолксваген.Защо е толкова голям производител там?Ми Китай налага 100% мита на вноса на автомобили....И затова Джи Ем произвежда там...Един друг сега се опитва донякъде да направи нещо подобно в страната си,но предизвиква някъв огромен вой и стонове..
До коментар [#51] от "niakoi_si":
Въпросът е с лесен отговор-автомобилният транспорт е само един от замърсителите,основно в Китай идва от тежката индустрия,тец-овете на въглища и битовото отопление на въглища...
До коментар [#55] от "Ф.Нинов":
Мен пък ми е интересен следният въпрос.Както ти казваш,Китай слага яки мита на вноса на леки коли.Освен това знам,че чужд производител може да прави коли само с местен партньор в джойнт венчър.
Но това май не пречи на Китай да дава акъл на САЩ за свободната търговия и да предупреждава ,че се задавал протекционизъм??И не само те де...Германците и те например.Интересно що не мърморят на Китай за това?
Ами те германците от край време постоянно мрънкат на китайците за две основни теми:
- затворения пазар
- човешките права
Като в самата ФРГ тази критика е доста оспорвана.
Някои политици казват: "Кои сме ние да поучаваме страна с 5 хил. год. история и над милиард калпаци!"
С идването на Тръмп, който е напът да направи Китай враг номер 1 (а Русия приятел) , китайците започват да дават положителни сигнали в посока на първото германско искане и да отворят пазара....
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
На тоя свят справедливостта е условно понятие. За зависимите финансово от тази индустрия (включително цели пенсионни модели) е справедливо да си взимат парите и заплатите, пък ти си дишай азотните окиси.
И все пак може отговорно да се твърди, че не дизела е основния проблем за градския смог. Защото в Китай дизели почти няма, а е мръсно колкото щеш. Докато в почти цяла Германия се карат яко дизели, а градовете им като цяло са доста чисти.
Мисля, че няма негативно влияние към този момент. Но, когато има върхово влошаване на отношенията се случва понякога фабрики на японски автомобилни концерни в Китай да бъдат нападнати и изпотрошени. Но, щети не са големи обикновено, повечето са счупените прозорци.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
До коментар [#65] от "Ф.Нинов":
Ми струва ми се,че въпросният индивид с оранжева коса има тогава някакви основания.Защото например на последното автоизложение в Детройт се появи китайски изложител с идеята да се опитва да изнася коли за САЩ,а Джи Ем внася в САЩ Буик мисля чè беше,произвеждан в Китай.Не съм му фен на тоя индивид,но все пак ми се струва,че тази досегашната система не е правилна и определено не е в полза на САЩ.Китайският президент зе да мрънка и да се прави на пръв защитник на свободната търговия...доста лицемерно...
Всъщност Бош просто дават инструмент за постигане на цел. Каква цел ще постигнеш ти с това, си е лично твой проблем. Едва ли можеш да съдиш производител на тухли, че някой е счупил главата на друг с тухла.
ЕКУ-то произвеждано от Бош е отворено откъм възможности и дава огромна свобода, защото е предназначено за всевъзможни сетъпи. Тоя дето го програмира носи отговорността какво ще прави с него и какви норми ще си избере да наруши.
Интересно обаче, че въпреки всичко ФРГ все пак прави търговски излишък (изнася повече, отколкото внася) дори и с Китай.
Има само още една европейска страна - Финландия, правеща търг. излишък с Китай.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Дизела ще отече горе долу наравно с бензина Даже може би доста след него, защото не съм чул досега самолет да лети на батерии или бензин (керосина си е горе долу дизел). Нито кораб да върви на нещо различно то мазут . Както и камион (влекач) да е на нещо различно от дизел.
Иначе по темата с митата, в САЩ от 1963 год. цепят 25% chicken tax в/у вносни пикапи и малки камиончета, което е довело да няма внос на този вид МПС.
As an unintended consequence several importers of light trucks have circumvented the tariff via loopholes—including Ford (ostensibly a company that the tax was designed to protect), which imported the Transit Connect light trucks as "passenger vehicles" to the U.S. from Turkey and immediately strips and shreds portions of their interiors, such as installed rear seats, in a warehouse outside Baltimore — and Mercedes, which imported complete vans built in Germany, "disassembled them and shipped the pieces to South Carolina, where American workers put them back together in a small kit assembly building."
The resulting vehicles emerge as locally manufactured, free from the tariff.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Тези мантри ги остави настрана!
Бош беше длъжен да предупреди обществото, че системата може да бъде манипулирана в една или друга посока. Нещо като "Тютюнопушенето вреди на вашето и на околните здраве!" Пък ти пак си праве "сетъп" с тютюна, както си искаш!!!
Не го направил, здраве, друг път ще знае!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Все едно Хела като производител на фарове да предупреждава обществото, че фаровете им може да заслепяват, ако са монтирани неправилно.
Или производителя на гуми да предупреждава, че може да се пребиеш ако не спазваш законите на физиката.
Бош продават просто един компонент, те не носят никаква отговорност за неправомерното му използване. Затова и никой не може да ги пипне юридически и нищо няма да им се случи.
Значи Бош се разработили изцяло софтуера, но юридически са се презастраховали записвайки в договора, че клиентът няма право да го ползва в готовите автомобили, а само за експериментиране.
По този начин излиат сухи, а Фолксваген опира пешкира.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Тези ги разправяй на събутилниците си в кварталната кръчма!
Апропо производителите на фарове винаги указват възможностите за настройката им така че да не заслепяват насрещното движещите се, което и се отразява в "книжката4 на автомобила..
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Всъщност не е и така. Те им правят софтуера, но оставят едни полета за донастройки. Там всеки производител си пише собствени данни, които го напасват точно към неговия двигател. Едно и също ЕКУ например се ползва и за 140 коня "ЕКО" мотора и за хай-енд бегачката 190 коня. Едната има разход с 1 литър по - нисък при почти едни и същи двигатели. Всичко това си го настройват от ФВ, Бош им дават едни и същи контролери. Сега ФВ си промениха софтуера и "оправиха" бъга, без да сменят направеното от Бош. В момента тече кампания за подмяна. Естествено колата става по спъната и харчи повече, ама това никой не го казва на клиента доверчиво връщащ се в сервиза. А всеки който поназнайва природата на азотния окис в ДВГ е наясно що така се получава.
Я моля? Книжката на автомобила я издава производителя на автомобила, на тоя на фаровете. И само и единствено производителя на автомобила има грижата да сложи така фара, че той да не заслепява. Т.е. отговорността е изцяло негова.
А затова колко не си прав, говори факта, че солената глоба ще я отнесе ФВ, а Бош им е през оная работа за проблема. Техни контролери се вграждат във всички автомобили, включително и американски и руски. И ще продължават да се вграждат.
Дразня се за измамата, която е възможна само с пълната подкрепа на директорския борд, а след това на за6титата на тази измама от политиците.
Всъ6ност, ако ги подведат под отговорност за неконкуретни практики, 6те им друснат една огромна глоба, която озна4ава
Преструктуриране на собствеността.
Което, колко е проблемно за об6теството всъ6тност, николко.
Умникът на бате, Фолксваген като гигантска корпорация, с много пари, реши да потуши скандалът като плати, без да се пазари и въвлича този и онзи в дълги съдебни спорове.... най вече защото може да си го позволи.
В този бизнес Бош е световен доставчик на доокомпелкотвка за колите и никой няма интерес да им вади кирливите ризи, с прецизно четене на договори ....
Пък и проблемт е малко нещо "теоретически - зелен"...... тестове, режими, емисии ....
Целта на Фолксваген определено е продажба на поне 10-11 000 000 автомобила/ годишно, а не пълненето на гушите на адвокати по дълги корпоративни дела....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Определено Бош не си и помслят да режат на тази кълка
[quote#82:"ivan_"]никой ни6то не може да претендира. [/quote]
Достатъчно е фирма като ФВ да почне да проверява с пристрастие доокомпелктовките доставяни от Бош, никак няма да им се отрази добре на бизнеса!!!
Истината, голата истина не винаги е полезна в бизнеса..
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Ами в медиите беше бъкано със статии, че Бош изрично са били записали в договора, "софтуерът да не се ползва в крайните продукти."
Основният момент на скрития офтуер е да зацепи, че автомобилът е на преглед и да вкл. друг модус.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
The US Environmental Protection Agency has accused a second major car company, Fiat Chrysler, of cheating on its diesel emissions testing by using secret software applications in multiple models.
Six Volkswagen executives charged with fraud over emissions cheating
Read more
The company’s Jeep Cherokee and Dodge Ram vehicles used “management software” that “increases air pollution” from nitrogen oxides for three years, the EPA alleged in a notice of violation issued Thursday.
Fiat Chrysler said it was “disappointed” in the citation, and it “believes” its emission control systems met applicable requirements.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Да и това го има. Най-вероятно ФВ са поискали от Бош промяната за "вътрешни тестове". Това не става само с подмяна на настройващите полета, трябва и различно поведение на алгоритъма. Бош е нормално да им го направят, но са си вързали гащите юридически.
Крайно глупаво от страна на ФВ да действат толкова явно през просото. Предполагам са си мислели, че отсреща проверяващите са само глупави чиновници... което в 99,99% от случаите е вярно де. Особенно в ЕС.
В САЩ обаче са засегнали корпоративни интереси, а там прошка няма. Всъщност доста леко им се размина де...
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same.
Ronald Reagan
Вие като един абсолютен професионалист може ли да ми обясните, че Аз се обърках:
Фолкцваген е невероятна коорпорация, иновативна, качество и т.н.
, но ако не "проверява с пристрастие" доставчиците си рискува да и натресат некачествени компоненти.
Това означава ли, че тази корпорация няма процедури за входящ контрол на компонентите които влага и/или тези процедури са неадекватни.
Къде е грешката:
Фолкцваген по принцип са калпави
или
Вие си нямате и идея от корпорации и как процедират?
Ами чудя се ако скандала беше гръмнал по времето на управлението на Тръмпи... каква ли щеше да е развръзката.
В случая Меркел с един телефон оправи нещата с Обама. Реално това беше най-добрия вариант, поне според мен. Разшумя се достатъчно, за да се вземат корективни мерки. И същевременно не се бутна една индустрия хранеща 10 ки милиони гърла. То ретроспективно погледнато в тоя бранш все така се случва де, Тойота имаха издънка дето директно тепеше хора, а си продават и до ден днешен огромни обеми коли...
Но този натиск и машинации води до много по-големи щети според мен.
Защото в случая ако си спазеха правилата, най-вероятно най-лошото което щеше да стане е Фолкцваген за да си плати глобите да разпродаде ауди, порше, сеат и шкода и да си остане само с няколко марки.
И всички щяха да продължат да бачкат, никой нямаше да е уволнен просто шкода примерно щеше да е собственост на някой друг от сектораили на финансов инвеститор.
Проблема в случая е не, че са мамимили. Не, че не са ги хванали.
А, че ги "хванаха" чак когато настъпиха интересите на американските си конкуренти. Т.е. ако не го бяха правили и до ден днешен всичко щеше да е чисто. И ще бъде така, ако следващия път внимават...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1841 ВеселоЕЕ и това въпреки скандала в САЩ!?Браво на вагените!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...neut
Рейтинг: 479 НеутралноВъпреки солените глоби и наложените принудителни мерки, VW отново се завърнаха на върха
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restНезнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5092 ВеселоФолксваген е дело на национал-социалистите, създаден по заповед на Хитлер. Всеки райхс-гражданин трябвало да си купи акция за 5 марки. Така се появила "народната кола".
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевВ Перник празненствата нека започнат! Като за начало - с кукерски хора, а после може и парад на Гоуфове.
mutant
Рейтинг: 278 НеутралноДо нас завода на фолксеаген работи на 3 смени, даже някои от "бежанците" вече са зачислени на хамалска работа.
Ватник
Рейтинг: 458 НеутралноБраво!
Every cradle is a grave.Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноОт тези 10 млн. автомобили, 3 млн. са продадени в Китай, където Фолксваген е лидер и има присъствие там от доста години.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Volkswagen Group China is the largest, earliest, and the most successful international partner in China's Automotive Industry.
It started its connection with China as early as in 1978, and has been taking the leading position in the Chinese automotive market for more than 25 years. Its first joint venture in China, Shanghai Volkswagen Automotive Co., Ltd., was established in October 1984. The second joint venture, FAW-Volkswagen Automotive Company Ltd. was established in Changchun in February 1991.
442
Рейтинг: 1335 НеутралноТръмп съвсем скоро ще разцентрова тази статистика.
EU defender
Рейтинг: 636 НеутралноТия и с мито не можеш ги спря, Дони. Нарича се конкурентност.
The best way to predict the future is to invent it.EU defender
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#6:"Ф.Нинов"]От тези 10 млн. автомобили, 3 млн. са продадени в Китай[/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Мдам, а някои се пънат с изолационизъм.
Торбалан
Рейтинг: 615 ЛюбопитноИнтересуват ме единствено електромобили (и хибриди, докато се се изгради добра мрежа от зарядни станции).
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganДизелите на ФВ са на доизживяване...
Бързо може да се обърне палачинката
Велков
Рейтинг: 1316 НеутралноПо бройки, изтеглени за дефекти също се борят да са първи...
Иво
Рейтинг: 4192 Весело"Успехът на "Фолксваген" плод на 10 годишна експанзия, подготвена от вече бившият шеф на концерна Мартин Винтеркон."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Браво, радвам се на този успех на "Фолксваген", защото това е успех и на европейското автомобилостроене. Надявам се, дълго да задържат това лидерство.
П.П.
На "Фолксваген" след европейския пазар най-важен се явява този в Китай. Там те имат много заводи и водещият чуждестранна компания на китайски пазар е точно "Фолксваген".
evelin_m
Рейтинг: 426 ВеселоДе, да им бяха и "народни" цените !
Ivan_
Рейтинг: 471 РазстроеноНагла работа, даже супер нагла!
Модератора е неадекватен!Вместо да ги оставят да фалират те ги избутаха до "лидер" в продажбите!
Смахнат свят!
t_
Рейтинг: 426 НеутралноЕ, то на всички са на доизживяване, ако не ги променят много. В Германия нали се напъват до 15 - тина години да не се продават коли с двг.
С тези тъпотии на Тръмп, може да се окаже, че американските производители са безвъзвратно закъснели след някоя друга година. Тесла Мотърс може и да стане много голям производител в САЩ(собено откакто големите 3 се сдушват с Тръмп и не се вглеждат в тренда).
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#1] от "Messerschmitt":
Модератора е неадекватен!Интересно, скандала как така "подмина" Европа?
Натиск?
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#12] от "Иво":
Модератора е неадекватен!Иво, с такъв успех не е много добре да се хвалим...
Ivan_
Рейтинг: 471 ЛюбопитноНякой ми е сложил минус на коментар 14.
Модератора е неадекватен!Много ми е интересно, какви са му аргументите?
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1841 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "ivan_":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Не е вярно !В Италия всички коли с проблемни мотори се викат в оторизираните сервизи по график.Мой познати са сега през февруари.
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#19] от "Messerschmitt":
Модератора е неадекватен!Прекрасно, оказали са внимание на измамените собственици.
Друго направили ли са фолкцваген в Европа и ако не каква ли е при4ината?
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1841 НеутралноДо коментар [#20] от "ivan_":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...няма автомобилна компания която да не манипулира данните за разход и емисии!!
Ватник
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#18:"ivan_"]Много ми е интересно, какви са му аргументите? [/quote]
Every cradle is a grave.Милиони европейци, загубили работните си места, включително и в България? Но вие ако сте от "зелените" няма как да знаете какво е това работа и работни места. Но обикновените хора не живеят от грант до грант - по програми за спасяване на листната въшка и прочие
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноСкъпи съфорумци,
Модератора е неадекватен!според мен скандалът фолкцваген дизелгейт е най-големия корпоративен и полити4ески скандал в Европа за последните деситилетия.
Ако не сте съгласни, моля покажете ми къде гре6а.
stef
Рейтинг: 404 Весело[quote#6:"Ф.Нинов"]От тези 10 млн. автомобили, 3 млн. са продадени в Китай, където Фолксваген е лидер и има присъствие там от доста години. [/quote]
StefЕ това обяснява нещата със смога - и без това са много - няма проблеми...
Измислил го е пак Германеца как да унищожи, пардон - спаси Света...
stef
Рейтинг: 404 Любопитно[quote#21:"Messerschmitt"]няма автомобилна компания която да не манипулира данните за разход и емисии!![/quote]
StefТова лъжлипъзльовците от "топ"-меринджейския екип, управлявал FalseWagen ли ти го прошепнаха?
wre501051215
Рейтинг: 2981 НеутралноДо коментар [#6] от "Ф.Нинов":
[quote#6:"Ф.Нинов"]От тези 10 млн. автомобили, 3 млн. са продадени в Китай, където Фолксваген е лидер и има присъствие там от доста години. [/quote]
Китайски пазар ще е най-големия,ако не Е вече.А Тръмп си затваря вратите към него.
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#21] от "Messerschmitt":
Модератора е неадекватен!Не зная, може да сте прав, но до момента само една е хваната да го прави.
И не е само това, този въпрос не опира само до екология, има и момент с нелоялна конкуренция.
Иво
Рейтинг: 4192 ВеселоДо коментар [#7] от "442":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Хаха.... мечтай си.
wre501051215
Рейтинг: 2981 НеутралноДо коментар [#7] от "442":
[quote#7:"442"]Тръмп съвсем скоро ще разцентрова тази статистика. [/quote]
Като затваря пазарите за американски автомобили ли?!
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#24] от "stef":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.В Китай почти няма дизелови автомобили (тотална екзотика).
Фолксваген е продал там само 2 хил. бройки.
wre501051215
Рейтинг: 2981 НеутралноДо коментар [#10] от "Торбалан":
[quote#10:"Торбалан"]Дизелите на ФВ са на доизживяване..[/quote]
Това доизживяване може да трае 20-30 години.Електрическите автомобили са твърде скъпи за Азия,например,да не говорим за Латинска Америка и Африка.Все още си мислите,че света се върти около САЩ(техния автопазар),а не е така вече и в бъдеще това ще се вижда все по-ясно.
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноЕто още един голям пазар, където Фолксваген е от край време.
had a 24-year run as the number one in sales in Brazil, beginning in 1958. From 1987 until today (including 2012) the Gol has been in first place in sales for 26 years straight.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Volkswagen do Brasil Ltda. is a subsidiary arm of Volkswagen Group, established in 1953 with local assembly of the Volkswagen Type 1 from parts imported from Germany. They have produced over 20 million vehicles in Brazil, having been market leader for the majority of their sixty years in existence. The Type 1 ("Fusca"
boby1945
Рейтинг: 835 ВеселоДо коментар [#7] от "442":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Като нищо може да го направи!
wre501051215
Рейтинг: 2981 НеутралноДо коментар [#27] от "ivan_":
[quote#27:"ivan_"]Не зная, може да сте прав, но до момента само една е хваната да го прави. [/quote]
Не,има и френски.
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#22] от "Ватник":
Модератора е неадекватен!Господине,
не зная кои са "зелените", и за съжаление никой не ми дава пари за да пи6а тук (ако някой има оферта с удоволствие, 6те я разгледам).
Имам си мнение и го изразявам.
Ако вие смятате, 4е заради не4ии работни места трябва да се позволи подобна нагла измама Аз не съм съгласен с това.
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#26] от "yanne":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Китай обаче не е отворен пазар.
Върху вносните коли цепят 100% мито.
Ако искаш да си успешен - трябва да произвеждаш на място.
stef
Рейтинг: 404 Разстроено[quote#30:"Ф.Нинов"]В Китай почти няма дизелови автомобили (тотална екзотика).
StefФолксваген е продал там само 2 хил. бройки.[/quote]
Така се надявах, че няма да се окажем в Европа пак най-т*пи, а то какво стана... единствени в цял свят сме пълни с дизели, които сега ще ги изринат в посока България, че ние сме баш тарикати и ще е "далаверка"
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#10] от "Торбалан":
Ще обърнеш дедовия. Цяла Европа лежи на дизеловата индустрия, ако я спреш, трябва да закриеш пенсионните системи на Германия и Франция.
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "Messerschmitt":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Абсолютно, и подобни данни излязоха доста напоследък, обаче странно някои хора забравиха за това, че всички големи компании в сектора са правили това което и Volkswagen.
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноДо коментар [#36] от "Ф.Нинов":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Да, така е. Ако отидеш някой ден в Китай ще видиш, че най-популярната чуждестранна марка е точно Volkswagen. Миналата година, четох, че е направено проучване сред китайски водачи на МПС с въпрос до колко те са доволни от автомобила си и най-много положителни оценки е имало за Audi. Тази марка е особено ценена там.
penetrating
Рейтинг: 8391 НеутралноАз има преки впечатления и от Тойота и от Фолксваген. По отношение на сервиз гаранция са безупречни и двете. Тойота сменяха едни пластини организирано за газта, а Ауди смениха някаква част, която била потенциално опасна, пак организирано. Няма проблеми свързани със скандала от САЩ. Това и двете наричат изтегляне на автомобили от пазара
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertboby1945
Рейтинг: 835 ВеселоДо коментар [#23] от "ivan_":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Грешиш от всякъде. По същество това не е и скандал затова "затихна" за нула време. Защото на практика е трудно да се стандартизира тест, който да отразява всичките възможни начини на шофиране на даден модел кола от реалните купувачи. Затова е разбираемо че ФВ и Бош са "подбутнали" несъвършенния, по принцип, модел по близо до своите интереси (шофиране с намалени емисии), отколкото до реално възможните "екстри от към емисии" в шофиране на даден модел кола от реалните купувачи.
Грешката е порпарвима и платима, затова се и забрави!!!
Boris Popov
Рейтинг: 636 НеутралноИмал съм Туарег,никога няма да повторя подобна грешка...Скъпа и ненадеждна кола.Виж,за Шкода имам добро мнение,жена ми даже в момента е със суперб и съм много доволен....
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#25] от "stef":
Не. Всички европейски производители лъжат на тези тестове. Обяснението е просто - в САЩ нормите за азотни окиси са много по строги от Европа. Немските и френски автомобили са гласени по европесйките норми. За да продават в САЩ са се изхитрили да манипулират софтуера. Понеже сосновно ФВ продава в САЩ, другите европейски производители засега не са засегнати. Мерцедес и БМВ също продават в САЩ, но премиум клас, там дизелите са вкарани в нормите със скъпи системи за очистване (Ад блу и филтри). Напрактика проблема е в евтиния клас дизели, където само ФВ продава(ше) в САЩ.
Незнам как стои въпроса с Японските и Корейски автомобили в САЩ. Предполагам, че евтините им дизели също са извън норми, но просто в САЩ те продават основно бензин.
Напрактика ФВ се опита да пробие там с евтин, икономичен дизелов автомобил - и бяха ударени през пръстите. Както се вижда обаче, това не им е основния пазар, явно ще се съвземат.
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#34] от "yanne":
Модератора е неадекватен!Господине,
както написах, не зная какво има или няма.
Фолкцваген бяха доказано хванати в нарушението и самата компания си призна. Факт.
Други факти няма.
Ако има и други компании, следва и те да си платят, както и Фолкцваген.
Ако тези които прикриват Фолкцваген, прикриват и други следва и те да си понесет отговорността.
Ако целия светован автомобилен сектор има тази практика, следва да бъде наказан и да си плати.
Обяснението те са виновни ама има и други които го правят не е аргумент.
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "yanne":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Разбира се, че най-големия автомобилен пазар в света е китайският. И това е доста години насам. Там се и произвеждат и най-много автомобили в светът.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#19] от "Messerschmitt":
В БГ също се вкарват. Всички засегнати коли в гаранция получават новия софтуер. С условието, че е покана, т.е. не те задължават да се явиш.
Boris Popov
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#44] от "niakoi_si":
Принципно дизели се продаваха почти само в Европа,заради както винаги обърканите политики на ЕС.
В САЩ бяха в минимални количества,в Китай в още по-минимални.Там заради замърсяването пък направо в момента е немислимо да продаваш дизел...
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#45] от "ivan_":
Проблема е, че ако се накаже целия автомобилен сектор, това ще срине световната икономика. Както казах върху автомобилната индустрия се крепи цяла Европа.
Никой политик няма да посмее да ръчка по - дълбоко в проблема.
Нещата ще се поправят когато се появят евтини електромобилни алтернативи. Това е положението. Докато няма такива на пазара, дизела ще доминира в секторите където се търси финансова оптимизация, защото е доказано по-ефвктивен от бензиновия. Това е положението.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#48] от "eurogi":
Именно. ФВ се опитаха да продават евтини дизелови коли в САЩ и затова бяха ударени през ръцете. Това е всичко и там ще приключи всичко.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#48] от "eurogi":
Естествено изникава въпроса - що в Китай замърсяването е толкова зверско, като се кара само на бензин, а в една Германия като цяло е ниско, нищо, че само дизели бръмчат навсякъде
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#42] от "boby1945":
Модератора е неадекватен!Радвам се, че Вие весело!
Пишете нещо, което е под въпрос, но да приемем, че сте прав за него.
То засяга екологични емисии.
Бош от друга страна доказаха, че са информирали и изискали от Фолкцваген да не използват техен продукт по незаконен начин, което Филкцваген са игнорилали.
Хайде сега Вие или който желае и може да ми обясни как така никой не подвежда Фолкцваген под отговорност за нелоялна конкуренция.
Измамата им е като по учебник за нелоялна практика с цел завоюване на пазарен дял, използвайки неконкурентни методи.
Наказанието по-това нарушение е глоба в размер на 10% от ПРИХОДИТЕ за всяка година през която практиката е работила.
Защо и към момента никой орган имаш задължение да се бори срещу неконкурентни практики не се е сезирал за нарушението (измамата)?
Защо европейските органи отказват да си свършат работата и да осигурят спазването на правилата и да вкарат в обществените фондове едни стотици милиарди евро?
Веселин Дечев
Рейтинг: 3806 Неутрално"Фолксваген" стана лидер при производителите на автомобили
В Русия съм! В Русия съм!И лидер при измамниците.
Ivan_
Рейтинг: 471 РазстроеноДо коментар [#49] от "niakoi_si":
Модератора е неадекватен!Тоест за всички ни е ясно, че има чудовищен натиск всичко да се покрие за сметка на обществото?
Съгласни сме, че това един гигански политически и корпоративен скандал, но на всички ни е по-добре "да блъскаме минуси"!
Прекрасно!
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#40] от "Иво":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Трябва да се види лошите японско-китайски взаимоотношения как се отразяват на японските автомобилостроители в Китай?
Има ли новини по темата китайците да цакат японците по политическа линия?
boby1945
Рейтинг: 835 ВеселоДо коментар [#52] от "ivan_":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Ами аз ти обясних защо
[quote#52:"ivan_"] никой не подвежда Фолкцваген под отговорност за нелоялна конкуренция. [/quote], ама ти не вдуваш или се правиш че не вдяваш,
[quote#42:"boby1945"]Грешката е попрарвима и платима, затова се и забрави!!![/quote]
Поправиха се, платиха и всичко е забравено, така се процедира на ниво Фолксваген, Форд, Дженерал мотърс, Тойота... .... какъв ти е проблема?
sto67nes
Рейтинг: 1264 Неутрално[quote#1:"Messerschmitt"]ЕЕ и това въпреки скандала в САЩ!?Браво на вагените!![/quote]
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!++++++++++++++
boby1945
Рейтинг: 835 Неутрално[quote#52:"ivan_"]Бош от друга страна доказаха, че са информирали и изискали от Фолкцваген да не използват техен продукт по незаконен начин[/quote]
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година...."информирали и изискали", но с половин уста!
Ако бяха съвестни, трябваше да информират контролната администрация за такава възможност, като нагласени тестове под "компютрЕ", да ама не.... ще трябва да заменят поръчките от Фолксваген с тези на Г.Ганчевата фабрика край Ловеч...
Торбалан
Рейтинг: 615 НеутралноДо коментар [#38] от "niakoi_si":
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganПрав си, че Европа е затънала в блатото на социализма.
Обаче няма социализъм дето да е преборил икономическите закони
Дизела е пътник. Няма да сане за един ден, но отича...
Торбалан
Рейтинг: 615 Неутрално[quote#31:"yanne"]Това доизживяване може да трае 20-30 години.Електрическите автомобили са твърде скъпи за Азия[/quote]
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganЩе отнеме колкто ще отнеме. Бъдещето иде
Аз ще си сменя колата с хибрид съвсем скоро и няма връщане назад. После с елекромобил.
Boris Popov
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#29] от "yanne":
Няма как да стане.Един от най-големите производители в Китай е Дженеръл Мотърс,мисля,че е втори след Фолксваген.Защо е толкова голям производител там?Ми Китай налага 100% мита на вноса на автомобили....И затова Джи Ем произвежда там...Един друг сега се опитва донякъде да направи нещо подобно в страната си,но предизвиква някъв огромен вой и стонове..
Boris Popov
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#51] от "niakoi_si":
Въпросът е с лесен отговор-автомобилният транспорт е само един от замърсителите,основно в Китай идва от тежката индустрия,тец-овете на въглища и битовото отопление на въглища...
Magen David
Рейтинг: 740 НеутралноАз пък предпочитам "Тойота" пред "Фолксваген". А още по-предпочитам "Хонда".
Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.Boris Popov
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#55] от "Ф.Нинов":
Мен пък ми е интересен следният въпрос.Както ти казваш,Китай слага яки мита на вноса на леки коли.Освен това знам,че чужд производител може да прави коли само с местен партньор в джойнт венчър.
Но това май не пречи на Китай да дава акъл на САЩ за свободната търговия и да предупреждава ,че се задавал протекционизъм??И не само те де...Германците и те например.Интересно що не мърморят на Китай за това?
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#64] от "eurogi":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ами те германците от край време постоянно мрънкат на китайците за две основни теми:
- затворения пазар
- човешките права
Като в самата ФРГ тази критика е доста оспорвана.
Някои политици казват: "Кои сме ние да поучаваме страна с 5 хил. год. история и над милиард калпаци!"
С идването на Тръмп, който е напът да направи Китай враг номер 1 (а Русия приятел) , китайците започват да дават положителни сигнали в посока на първото германско искане и да отворят пазара....
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#54] от "ivan_":
На тоя свят справедливостта е условно понятие. За зависимите финансово от тази индустрия (включително цели пенсионни модели) е справедливо да си взимат парите и заплатите, пък ти си дишай азотните окиси.
И все пак може отговорно да се твърди, че не дизела е основния проблем за градския смог. Защото в Китай дизели почти няма, а е мръсно колкото щеш. Докато в почти цяла Германия се карат яко дизели, а градовете им като цяло са доста чисти.
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "Ф.Нинов":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Мисля, че няма негативно влияние към този момент. Но, когато има върхово влошаване на отношенията се случва понякога фабрики на японски автомобилни концерни в Китай да бъдат нападнати и изпотрошени. Но, щети не са големи обикновено, повечето са счупените прозорци.
Boris Popov
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#65] от "Ф.Нинов":
Ми струва ми се,че въпросният индивид с оранжева коса има тогава някакви основания.Защото например на последното автоизложение в Детройт се появи китайски изложител с идеята да се опитва да изнася коли за САЩ,а Джи Ем внася в САЩ Буик мисля чè беше,произвеждан в Китай.Не съм му фен на тоя индивид,но все пак ми се струва,че тази досегашната система не е правилна и определено не е в полза на САЩ.Китайският президент зе да мрънка и да се прави на пръв защитник на свободната търговия...доста лицемерно...
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#58] от "boby1945":
Всъщност Бош просто дават инструмент за постигане на цел. Каква цел ще постигнеш ти с това, си е лично твой проблем. Едва ли можеш да съдиш производител на тухли, че някой е счупил главата на друг с тухла.
ЕКУ-то произвеждано от Бош е отворено откъм възможности и дава огромна свобода, защото е предназначено за всевъзможни сетъпи. Тоя дето го програмира носи отговорността какво ще прави с него и какви норми ще си избере да наруши.
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#68] от "eurogi":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Интересно обаче, че въпреки всичко ФРГ все пак прави търговски излишък (изнася повече, отколкото внася) дори и с Китай.
Има само още една европейска страна - Финландия, правеща търг. излишък с Китай.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#59] от "Торбалан":
Даже може би доста след него, защото не съм чул досега самолет да лети на батерии или бензин (керосина си е горе долу дизел). Нито кораб да върви на нещо различно то мазут . Както и камион (влекач) да е на нещо различно от дизел.
Дизела ще отече горе долу наравно с бензина
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#68] от "eurogi":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Иначе по темата с митата, в САЩ от 1963 год. цепят 25% chicken tax в/у вносни пикапи и малки камиончета, което е довело да няма внос на този вид МПС.
As an unintended consequence several importers of light trucks have circumvented the tariff via loopholes—including Ford (ostensibly a company that the tax was designed to protect), which imported the Transit Connect light trucks as "passenger vehicles" to the U.S. from Turkey and immediately strips and shreds portions of their interiors, such as installed rear seats, in a warehouse outside Baltimore — and Mercedes, which imported complete vans built in Germany, "disassembled them and shipped the pieces to South Carolina, where American workers put them back together in a small kit assembly building."
The resulting vehicles emerge as locally manufactured, free from the tariff.
abdulhazred
Рейтинг: 786 НеутралноДо коментар [#4] от "mutant":
Виж че и на снимката е "бежанец" макар, че това по-скоро е снимка от китайски завод, Дневник са пословични с ползването на неадекватни илюстрации.
boby1945
Рейтинг: 835 ВеселоДо коментар [#69] от "niakoi_si":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Тези мантри ги остави настрана!
Бош беше длъжен да предупреди обществото, че системата може да бъде манипулирана в една или друга посока. Нещо като "Тютюнопушенето вреди на вашето и на околните здраве!" Пък ти пак си праве "сетъп" с тютюна, както си искаш!!!
Не го направил, здраве, друг път ще знае!
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#74] от "boby1945":
Това са абсолютни глупости.
Все едно Хела като производител на фарове да предупреждава обществото, че фаровете им може да заслепяват, ако са монтирани неправилно.
Или производителя на гуми да предупреждава, че може да се пребиеш ако не спазваш законите на физиката.
Бош продават просто един компонент, те не носят никаква отговорност за неправомерното му използване. Затова и никой не може да ги пипне юридически и нищо няма да им се случи.
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#75] от "niakoi_si":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Значи Бош се разработили изцяло софтуера, но юридически са се презастраховали записвайки в договора, че клиентът няма право да го ползва в готовите автомобили, а само за експериментиране.
По този начин излиат сухи, а Фолксваген опира пешкира.
boby1945
Рейтинг: 835 ВеселоДо коментар [#75] от "niakoi_si":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Тези ги разправяй на събутилниците си в кварталната кръчма!
Апропо производителите на фарове винаги указват възможностите за настройката им така че да не заслепяват насрещното движещите се, което и се отразява в "книжката4 на автомобила..
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#76] от "Ф.Нинов":
Всъщност не е и така. Те им правят софтуера, но оставят едни полета за донастройки. Там всеки производител си пише собствени данни, които го напасват точно към неговия двигател. Едно и също ЕКУ например се ползва и за 140 коня "ЕКО" мотора и за хай-енд бегачката 190 коня. Едната има разход с 1 литър по - нисък при почти едни и същи двигатели. Всичко това си го настройват от ФВ, Бош им дават едни и същи контролери. Сега ФВ си промениха софтуера и "оправиха" бъга, без да сменят направеното от Бош. В момента тече кампания за подмяна. Естествено колата става по спъната и харчи повече, ама това никой не го казва на клиента доверчиво връщащ се в сервиза. А всеки който поназнайва природата на азотния окис в ДВГ е наясно що така се получава.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#77] от "boby1945":
Я моля? Книжката на автомобила я издава производителя на автомобила, на тоя на фаровете. И само и единствено производителя на автомобила има грижата да сложи така фара, че той да не заслепява. Т.е. отговорността е изцяло негова.
А затова колко не си прав, говори факта, че солената глоба ще я отнесе ФВ, а Бош им е през оная работа за проблема. Техни контролери се вграждат във всички автомобили, включително и американски и руски. И ще продължават да се вграждат.
Ivan_
Рейтинг: 471 ЛюбопитноДо коментар [#58] от "boby1945":
Модератора е неадекватен!Толкова с половин уста, 4е никой коп4е не може да им каже...
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#66] от "niakoi_si":
Модератора е неадекватен!Аз се дразня не за екологията.
Дразня се за измамата, която е възможна само с пълната подкрепа на директорския борд, а след това на за6титата на тази измама от политиците.
Всъ6ност, ако ги подведат под отговорност за неконкуретни практики, 6те им друснат една огромна глоба, която озна4ава
Преструктуриране на собствеността.
Което, колко е проблемно за об6теството всъ6тност, николко.
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#69] от "niakoi_si":
Модератора е неадекватен!Не е само това, Бо6 се усе6тат какви ги правят във Фолкцваген и изри4но ги информират да не използват техен продукт за тази цел.
Фолкцваген са се направили на луди и сега на Бо6 никой ни6то не може да претендира.
boby1945
Рейтинг: 835 ВеселоДо коментар [#79] от "niakoi_si":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Умникът на бате, Фолксваген като гигантска корпорация, с много пари, реши да потуши скандалът като плати, без да се пазари и въвлича този и онзи в дълги съдебни спорове.... най вече защото може да си го позволи.
В този бизнес Бош е световен доставчик на доокомпелкотвка за колите и никой няма интерес да им вади кирливите ризи, с прецизно четене на договори ....
Пък и проблемт е малко нещо "теоретически - зелен"...... тестове, режими, емисии ....
Целта на Фолксваген определено е продажба на поне 10-11 000 000 автомобила/ годишно, а не пълненето на гушите на адвокати по дълги корпоративни дела....
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#79] от "niakoi_si":
Модератора е неадекватен!+++
boby1945
Рейтинг: 835 ВеселоДо коментар [#82] от "ivan_":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Определено Бош не си и помслят да режат на тази кълка
[quote#82:"ivan_"]никой ни6то не може да претендира. [/quote]
Достатъчно е фирма като ФВ да почне да проверява с пристрастие доокомпелктовките доставяни от Бош, никак няма да им се отрази добре на бизнеса!!!
Истината, голата истина не винаги е полезна в бизнеса..
Ivan_
Рейтинг: 471 ВеселоДо коментар [#83] от "boby1945":
Модератора е неадекватен!Толкова сте навътре в корпоративния свят...
Направо да се 4уди 4овек, как за един живот сте успяли толкова да се информирате, невероятна ерудираност...
boby1945
Рейтинг: 835 ВеселоДо коментар [#86] от "ivan_":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Мерси, определено не е от участие във форумите....
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#85] от "boby1945":
Модератора е неадекватен!Невероятен както винаги!
Можем само да се у4им от Вас!
"Проверява с пристрастие" това си го записвам с три удивителни!
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#78] от "niakoi_si":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ами в медиите беше бъкано със статии, че Бош изрично са били записали в договора, "софтуерът да не се ползва в крайните продукти."
Основният момент на скрития офтуер е да зацепи, че автомобилът е на преглед и да вкл. друг модус.
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#81] от "ivan_":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ето още един еко-измамници:
The US Environmental Protection Agency has accused a second major car company, Fiat Chrysler, of cheating on its diesel emissions testing by using secret software applications in multiple models.
Six Volkswagen executives charged with fraud over emissions cheating
Read more
The company’s Jeep Cherokee and Dodge Ram vehicles used “management software” that “increases air pollution” from nitrogen oxides for three years, the EPA alleged in a notice of violation issued Thursday.
Fiat Chrysler said it was “disappointed” in the citation, and it “believes” its emission control systems met applicable requirements.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#89] от "Ф.Нинов":
Да и това го има. Най-вероятно ФВ са поискали от Бош промяната за "вътрешни тестове". Това не става само с подмяна на настройващите полета, трябва и различно поведение на алгоритъма. Бош е нормално да им го направят, но са си вързали гащите юридически.
Крайно глупаво от страна на ФВ да действат толкова явно през просото. Предполагам са си мислели, че отсреща проверяващите са само глупави чиновници... което в 99,99% от случаите е вярно де. Особенно в ЕС.
В САЩ обаче са засегнали корпоративни интереси, а там прошка няма. Всъщност доста леко им се размина де...
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#91] от "niakoi_si":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.А видя ли новините преди 2 седмици, че Fiat Chrysler май също са ползвали подобен софтуер?
Акцията от раз се срина с 20% , но после се съвзе.
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#90] от "Ф.Нинов":
Модератора е неадекватен!Да отиват под ножа и те.
Всеки, който мами или си "спестява"за наша сметка да си носи последствията.
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#91] от "niakoi_si":
Модератора е неадекватен!Аз си мисля, че не са глупави.
Смятам, че са невероятно нагли!
Торбалан
Рейтинг: 615 НеутралноДо коментар [#71] от "niakoi_si":
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganВъпрос на време и ще чуеш всичко
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#87] от "boby1945":
Модератора е неадекватен!Вие като един абсолютен професионалист може ли да ми обясните, че Аз се обърках:
Фолкцваген е невероятна коорпорация, иновативна, качество и т.н.
, но ако не "проверява с пристрастие" доставчиците си рискува да и натресат некачествени компоненти.
Това означава ли, че тази корпорация няма процедури за входящ контрол на компонентите които влага и/или тези процедури са неадекватни.
Къде е грешката:
Фолкцваген по принцип са калпави
или
Вие си нямате и идея от корпорации и как процедират?
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#81] от "ivan_":
Ами чудя се ако скандала беше гръмнал по времето на управлението на Тръмпи... каква ли щеше да е развръзката.
В случая Меркел с един телефон оправи нещата с Обама. Реално това беше най-добрия вариант, поне според мен. Разшумя се достатъчно, за да се вземат корективни мерки. И същевременно не се бутна една индустрия хранеща 10 ки милиони гърла. То ретроспективно погледнато в тоя бранш все така се случва де, Тойота имаха издънка дето директно тепеше хора, а си продават и до ден днешен огромни обеми коли...
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#92] от "Ф.Нинов":
Това с танца на акциите е ясно. То на тоя пазар, вече 90% са спекула и 10% са инвестиция... Някой е направил добри пари от "новината"
Ivan_
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#97] от "niakoi_si":
Модератора е неадекватен!Най-вероятно нямаше да могат да го потулят.
Но този натиск и машинации води до много по-големи щети според мен.
Защото в случая ако си спазеха правилата, най-вероятно най-лошото което щеше да стане е Фолкцваген за да си плати глобите да разпродаде ауди, порше, сеат и шкода и да си остане само с няколко марки.
И всички щяха да продължат да бачкат, никой нямаше да е уволнен просто шкода примерно щеше да е собственост на някой друг от сектораили на финансов инвеститор.
Какво толкова щеше да е страшното в този вариант?
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#94] от "ivan_":
Проблема в случая е не, че са мамимили. Не, че не са ги хванали.
А, че ги "хванаха" чак когато настъпиха интересите на американските си конкуренти. Т.е. ако не го бяха правили и до ден днешен всичко щеше да е чисто. И ще бъде така, ако следващия път внимават...