Френската PSA потвърди, че се интересува от закупуването на Opel

Френската PSA потвърди, че се интересува от закупуването на Opel


Френската автомобилна група PSA, произвеждаща "Пежо" и "Ситроен", потвърди, че обсъжда с General Motors придобиването на европейския ѝ бизнес в "Опел".


Говорителят не разкри подробности и каза само, че "можем да потвърдим, че проучваме множество стратегически инициативи, насочени към увеличаване на доходността, включително чрез придобивания".


Според него обсъжданията са в контекста на вече съществуващо сътрудничество между двете автомобилностроителни компании.




PSA прекрати спада в продажбите си през 2013г. и миналия месец отчете, че през 2016г. е продала по света 3.1 милиона коли. Това е ръст с 5.8%, като основна заслуга има подновяването на лицензираното производство в Иран след отпадането на санкциите срещу Ислямската република.


Opel обаче продължава да губи пари на собственика си, макар че от GM миналата седмица обявиха, че са ги намалили през 2016г. до 600 милиона долара.


В отчета на американската компания се казва, че миналата година е щяла да завърши с положителни финансови резултати, ако не е бил ефектът от "Брекзит", нанесъл щети за 300 милиона долара.

Ключови думи към статията:

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1924 Неутрално

    Сигурно за да ги затворят.

  2. 2 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    Opel обаче продължава да губи пари на собственика си...

    Познавам няколко джамбаза, които постоянно продават коли на загуба. Такъв е бизнеса.

  3. 3 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    Загубвайки Опел, ГМ ще загуби един от най- основните си пазари, европейският. Не вярвам да го продадат, особено след като вложиха толкова много в обновяването на продуктовата гама. Виж, ГМ биха могли да купят Пежо. Дженерала има $35 милиарда свободен кеш в момента.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  4. 4 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    Меркел няма да позволи това. Тя забрани затварянето на Опел по време на кризата 2008 (доколкото си спомням). Германците са много чувствителни към смяната на собственика на такива структуроопределящи заводи.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  5. 5 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 444 Неутрално

    От аналогичната статия в "Капитал":

    "General Motors има интерес от това да продаде европейския си бизнес, който не е бил на печалба от много години", коментира Джордж Галиерс, анализатор в Everscore.
    -----
    Явно следват съветите на другаря Тръмп автомобилното производство да се прибере в Америка.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  6. 6 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7257 Неутрално

    Не искам да си припомням за няколкогодишната ми борба срещу корозията върху собствената ми "Вектра" - никога "Опел" до моя дом!

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  7. 7 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    До коментар [#5] от "Доналд Радев":

    Опел се произвежда и продава само в Европа. В САЩ се продават моделите Шевролет.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  8. 8 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    [quote#7:"vxa15365434"] Опел се произвежда и продава само в Европа. В САЩ се продават моделите Шевролет. [/quote]
    Те и тук се продаваха, макар и корейското производство. Толкова добре се продаваха че GM ги спря за Европа за да не подбиват Опел.

  9. 9 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Ще е много интересно дали ще се случи тази сделка. Ако се случи излиза, че американците вярват, че ще запълнят дупката със собствено предложение. Явно са го калкулирали. Интересно с какво ще заместят Опел на европейския пазар.

    Navigare Necesse Est
  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    Ха...! И, какво ще караме? Пежо Корса или Опел 208...?
    Имал съм и от двете марки, допадат ми...! Много добро съотношение, цена-качество.

    Бивш tww09306483.
  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    В други статии се коментира, че Пежо иска да навакса изоставането в електрическите коли, като купи Опел.
    Значи ли, че е въпрос на време ГМ, тоест Воксхол да се изнесат от Англия? Пък, може и да започнат да правят френски коли в Англия...!

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    До коментар [#11] от "tww09306483":

    ОПЕЛ няма собствени електромобили, а ребрандира тези на Шевролет.

  13. 13 Профил на Кърти Вонегът
    Кърти Вонегът
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Ако франсетата купят Опел съсипват добрата немска фирма! Напоследък Опел нямат печалба, но са на добър път, имат доста нови модели, дори са създали е-модел с много добър пробег.

    Но такава новина няма в Германия!

    Левичарството е детска болест на дементни бивши комунета, сега се пишат за "десни"!
  14. 14 Профил на Кърти Вонегът
    Кърти Вонегът
    Рейтинг: 289 Весело

    [quote#12:"Ф.Нинов"]ОПЕЛ няма собствени електромобили, а ребрандира тези на Шевролет. [/quote]

    Нинов, тази вечер по ЦетДеЕф показаха електроауто на Опел.

    Сигурно си бил на борсата.

    Левичарството е детска болест на дементни бивши комунета, сега се пишат за "десни"!
  15. 15 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4190 Неутрално

    Много интересна сделка се заформя в света на големите автомобилостроители!

  16. 16 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    До коментар [#4] от "vxa15365434":

    Защо да не го позволи?
    Германците тачат френския чорбаджия повече от американския.

  17. 17 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4190 Любопитно

    До коментар [#5] от "Доналд Радев":

    Те тези съвети на Тръмп хич не са от най-смислените според моето скромно мнение!

  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    До коментар [#14] от "Кърт Вонегът":

    Шуци, ако са показали Опел Ампер, това всъщнос е Шевролет-Волт с Опел емблема.

  19. 19 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#12] от "Ф.Нинов":

    Не е ли обратната?

    Сериозно питам, останал съм с това впечатление.

    Модератора е неадекватен!
  20. 20 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#13] от "Кърт Вонегът":

    През последните 7-8 години Опел започнаха да правят страхотни коли за цената и разходите за подръжка която имат.

    Явно не успяват да печелят достатъчно като бизнес...

    Модератора е неадекватен!
  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7477 Неутрално

    Опел е хубав автомобил. Вече не е толкова популярен в Германия, може би заради ГМ

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  22. 22 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    До коментар [#19] от "ivan_":

    GM са най-големият конкурент на Тесла в областта на електробобилите и един от първите играчи въобще.
    Опел Ампера с блестящия си пробег от 500 км с едно зареждане е Шеви Волт със същия пробег, но друга форма на ламарината.

  23. 23 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 444 Любопитно

    [quote#12:"Ф.Нинов"]ОПЕЛ няма собствени електромобили, а ребрандира тези на Шевролет. [/quote]
    Но пък в статията в Капитал пише:

    Ако сделката бъде осъществена, PSA ще има достъп до инженерния отдел на Opel и нейните разработки в сферата на електрическите коли.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  24. 24 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#22] от "Ф.Нинов":

    Да, за това, че по същество това са едни и същи автомобили под различна емблема съм наясно.

    Просто съм останал с впечатление, че тази развойна дейност за целия GM се прави в Европа под шапката на Опел.

    Ще се разровичкам по-късно и ще проверя...

    Модератора е неадекватен!
  25. 25 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 444 Неутрално

    [quote#22:"Ф.Нинов"]Опел Ампера с блестящия си пробег от 500 км с едно зареждане е Шеви Волт със същия пробег, но друга форма на ламарината. [/quote]
    Амперата май не ги правят в Европата:

    Американское происхождение (все электрохэтчбеки делают в мичиганском городке Лейк Орион) лишило салон характерного «опелевского» запаха...
    https://autoreview.ru/news/opel-ampera-e-bliznec-elektrokara-chevrolet-bolt

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  26. 26 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    [quote#18:"Ф.Нинов"]Шуци, ако са показали Опел Ампер, това всъщнос е Шевролет-Волт с Опел емблема. [/quote]

    Шевролет Болт е Опел Ампера Е.
    Шевролет Волт е Опел Ампера.

    Шевролет Болт е първият масов електрически автомобил с пробег 380+ километра и в САЩ се продава много добр., Засега само в няколко щата, като в Калифорния се чака ред. До средата на годината ще се продава във всички щати. Не искате ли такова нещо и в Европа?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  27. 27 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    [quote#26:"Realist"]380+ километра и в САЩ[/quote]

    Това е пробег по американският стандард, който е много по стриктен от европейският. По европейски ще е около 500 километра.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  28. 28 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3128 Неутрално

    [quote#13:"Кърт Вонегът"]Ако франсетата купят Опел съсипват добрата немска фирма![/quote]
    Напълно си прав. Немците и французите тестват херметичноста на колите си като затварят котка в колата за 24 часа. При немците, ако котката е умряла колата е ОК, при французите, ако котката не е избягала колата е ОК.

  29. 29 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    [quote#25:"Доналд Радев"]Амперата май не ги правят в Европата: [/quote]

    Буик Каскада пък го внасят от Европа в Съединените щати. А Буик Регал е Опел Инсигния.

    Нормално е един модел да се произвежда там където се продава най- много.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  30. 30 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3128 Неутрално

    [quote#26:"Realist"]До средата на годината ще се продава във всички щати. [/quote]
    Миналият месец един мой колега си купи Шеви-волта, много е доволен, зарежда си колата в гаража на университета. Аз предпочитам да не го правя по ред причини. Между другото, днес прочетох, че холандците са пуснали първите летящи коли - "Либърти". Около 400 хил. долара е цената, а с всички екстри 599 хиляди долара. Явно засега е само за много богати, или за компании и институции.

  31. 31 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3128 Неутрално
  32. 32 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    Купуването на Опел от франсетата е безсмисленно и вредно. И двете фирми пропизвеждат коли в един и същи клас и са си конкуренти, а не се допълват. Освен това Опел е три пъти по-малък от франсетата. Подозира се каква ще е съдбата на Опел ... закриване.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  33. 33 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4891 Неутрално

    До коментар [#9] от "Schopenberg":

    Вероятно ще заменят Опел и Воксхол с корейските Шевита! Ще паднат мало по-ниско, но пък ще излязат на печалба. Нали това е целта на бизнеса!

  34. 34 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4891 Неутрално

    До коментар [#20] от "ivan_":

    Разходите за труд в Германия са високи!

  35. 35 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    [quote#30:"GreenEyes"]Миналият месец един мой колега си купи Шеви-волта, много е доволен, зарежда си колата в гаража на университета.[/quote]

    Шеви Болт и Шеви Волт са два различни модела.

    Шеви Болт (светкавица):
    https://www.youtube.com/watch?v=w6jPTM2u9EU

    Шеви Волт (2 генерация):
    https://www.youtube.com/watch?v=99KPAWZBrJg

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  36. 36 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    [quote#31:"GreenEyes"]Ето и информацията за летящите коли: [/quote]

    Мерси!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  37. 37 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    До коментар [#26] от "Realist":

    Мерси за корекцията!
    и аз се сетих, че новият модел е Болт, а не Волт.

  38. 38 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2615 Неутрално

    Досега нашите монтьори се мръщеха на коли с емблеми с **чка, мачка и борче. Списъкът е на път да се разшири с гръмотевичка!

    I Want To Believe
  39. 39 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4722 Неутрално

    До коментар [#31] от "GreenEyes":

    Предвиждат се само 90 броя да се произведат.

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  40. 40 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    До коментар [#16] от "Ф.Нинов":

    Опел е купен през 1928-30 от американците. Някъде към 1931 Аденауер като кмет на Кьолн помага там на Хенри Форд да построи завод на Форд, който си работи и досега. Та това са двата най-големи американски завода в Германия. Но Опел беше погазен от американският ширпотреб - ниско качество, боклук, невзрачност. Сега Опел си е върнал германските инженери и дизайнери и е подобрил рязко качеството и визията. Трябва да получи шанс да оцелее на германския и европейският пазар. То става трудно с английското поделение Ваксхоул след брексита, но Опел е емблематична марка за Германия. Опел трябва да се поучи от Форд - мисля че върви по правия път. Аз веднъж изминах пеша разстоянието Майнц - Рюселсхайм за да видя Опел и затрития от американците Хюлът-Пакард изчислителен център на Опел. ЕДЗ се казваше, преди НР да го съсипят, а сега чувам че са продали целия си съпорт център в Германия. Американски инвеститор - най-гадният инвеститор след китайският.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  41. 41 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#28] от "GreenEyes":

    Стар виц от 70-те, за сравняване на руски и японски автомобили!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  42. 42 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    До коментар [#37] от "Ф.Нинов":

    И Болт, и Волт се продават в момента в САЩ и са доста различни коли. Волт е нормален седан, Болт се чуства като малко и практично SUV:

    https://www.youtube.com/watch?v=GHmXTboZ80Q

    Волт е плъг-ин хайбрид с електрически пробег около 80 километра и батерия 18 квч във формата на Т. Болт е изцяло електрически автомобил и батерията му, 60 квч е интегрирана в пода като при Тесла.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  43. 43 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    До коментар [#40] от "vxa15365434":

    Германският НР съпорт го преместила в София / България.

  44. 44 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#38] от "2.5":
    Що на вагини усмихват ли се наш'те пишман майстори?Понеже са им много чак?

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  45. 45 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3128 Неутрално

    [quote#35:"Realist"]Шеви Волт[/quote]
    Шеви Волт е колата, която си купи моят колега.

  46. 46 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3128 Неутрално

    Всъщност е Болт, ей сега се завъртя край мен и пак го попитах, Извинявай.

  47. 47 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    До коментар [#46] от "GreenEyes":

    Няма проблеми!

    Да го кара с удоволствие! Стийв Возняк, един от създателите Епъл, взе един от първите Болт доставени в Калифорния, краят на ноември, 2016-та, преди няколко месеца.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  48. 48 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    До коментар [#43] от "Ф.Нинов":

    И в София, в Бизнес Парка, целият съпорт е прехвърлен към американската фирма CSC (Computer science Corporation), която пък прехвърля в ... Индия! Чувам че индийците вече са съсипали една терабайтова база данни на Дойче Банк, досега съпортвана от София.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  49. 49 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3128 Неутрално

    До коментар [#47] от "Realist":

    След EV, ще има голям бум именно на летящите коли, но за да стане това ще трябват може би поне 50-60 години, не толкова заради технически проблеми в производството на този тип коли, колкото от логистична гледна точка. Трябва да се регулират толкова много неща, че днешните регулации във въздухоплаването ще изглеждат на бъдещите хора като детска играчка.
    Самоуправляващите се се автомобили ще бъдат последните, които ще навлязат в масова употреба. Има огромни проблеми и от психологически характер и от чисто техническо естество, за да могат тези коли да тръгнат по пътищата.

  50. 50 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    До коментар [#47] от "Realist":

    Това с Волт и Болт доста ще се бърка.
    Трябвало е да си останат с Волт .

  51. 51 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    [quote#50:"Ф.Нинов"]Това с Волт и Болт доста ще се бърка. [/quote]

    Да така е! По мое мнение трябваше да я кръстят EV2, след популярната електрическа кола EV1 на ГМ за която бе направен филма- "Кой уби електрическият автомобил".

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  52. 52 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    [quote#49:"GreenEyes"]След EV, ще има голям бум именно на летящите коли,[/quote]

    Тесла яко правят патенти на метално- въздушни батерии. Тези дни имат нов, 2013-та имаха друг, а 2010-та имаха патент за хибридна литиева метално въздушна батерия. Един от основателите на Тесла, мисля JB Straubel, техническият шеф на Тесла е писан на патента.

    Метално въздушните батерии имат по- голяма теоретична енергийна плътност от бензина. Ако някой направи евтина и практична метално кислородна батерия всички самолети ще минат на ток.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  53. 53 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    [quote#7:"vxa15365434"]Опел се произвежда и продава само в Европа. В САЩ се продават моделите Шевролет. [/quote]
    До преди 3 години не беше така .

    [quote#20:"ivan_"]Явно не успяват да печелят достатъчно като бизнес... [/quote]
    По-скоро заложиха на грешните пазари(КЪСАТА КЛЕЧКА) -Великобритания -БРЕКЗИТ и Русия -намаляващия пазар всяка година -а преди време(4-5 години) се бориха да са втори в Европа!!!
    [quote#32:"vxa15365434"]Купуването на Опел от франсетата е безсмисленно и вредно.[/quote]
    Как го пресметна?!? С купуването PSA -стават ВТОРИ в Европа пред рено-нисан алианса и непосредствено след фолксваген груп(труп)!

  54. 54 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3128 Неутрално

    До коментар [#52] от "Realist":

    Ето ти една много интересна информация, в която се казва, че дължината на пробега с ел.колите вече не е толкова голям проблем, колкото цената на батериите, съответно и на колите. И това е така, най-евтината Тесла е 70 хил.долара. Говоря за цена преди данъчните и щатските облекчения, на времето бях шокиран всъщност колко много може да се свали от оригиналната цена. Все пак това са скъпички играчки, и ако се намали цената на ел. колите, бензиновите ще бъдат просто пометени за двайсетина години. За Европа това е малко по-трудно, защото това са много страни с различни регулации, съответно ще има проблеми със зареждащите станции. Но си мисля, че в Щатите до 20 години мнозинството от колите по пътищата ще са електрически.
    http://www.greencarreports.com/news/1108788_electric-car-batteries-100-per-kwh-before-2020-80-soon-after

  55. 55 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    Сделката за Opel: Политически пречки в Германия
    Министри и синдикалисти недоволстват, че не са ги питали при преговорите

    Перспективата General Motors да продаде Opel на френската PSA предизвика остри политически реакции в Германия. И управляващи, и синдикални лидери изразиха тревога, че това може да доведе до загуба на работни места в страната.
    "General Motors носи отговорност за заводите, за развойния си център и за подсигуряването на работните места", коментира министърът на икономиката Бригите Циприс, от групата на социалдемократите. Според Циприс било "напълно неприемливо" GM да обсъжда продажба на Opel, без преди това да се консултира със синдикатите, работническите съвети и местното правителство в провинция Хесен, където е базирана компанията. Opel има два големи завода в Германия и съдбата им може да се окаже централна тема в предстоящите парламентарни избори в страната.

    Работническият съвет в Opel и профсъюзът IG Metal заявиха, че са неприятно изненадани от съобщенията за преговорите на GM с PSA. Подобни преговори без тяхно съгласие са "безпрецедентно нарушение" на германското и европейското трудово законодателство, се казва в съвместното им изявление.

    Премиер-министърът на Хесен Фолкер Буфиер заяви, че ще потърси разговори с мениджмънта на компанията, за да получи уверения, че развойният отдел и централата на Opel ще си останат в Рюселсхайм, до Франкфурт.

    Междувременно френското правителство, което държи почти 14-процентов дял в PSA, обяви, че подкрепя плановете на компанията, но ще следи те да се не отразят на работни места във Франция.

    Откакто обяви банкрут в разгара на кредитната криза и трябваше да бъде спасяван от американското правителство, General Motors поетапно се разделя с губещите си подразделения. В САЩ бяха ликвидирани Saturn, Hummer и Pontiac; в Европа компанията закри Saab, а Chevrolet бе оттеглен от европейските пазари след няколко години на усилено изграждане на дилърска мрежа. Opel също почувства опитите за затягане на коланите - бяха затворени фабрики на компанията в Германия и Белгия.

    Opel, която произвежда автомобили от 1899 година и е една от най-старите компании в този сектор, прекара под шапката на GM почти 90 години - от 1929, когато бе принудена от икономическата криза да излезе на борсата и американците купиха мажоритарния пакет от акциите й.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK