Премиерът на Великобритания получи уверение от шефа на Пежо Ситроен, че "Воксъл" е ценен

Премиерът на Великобритания получи уверение от шефа на Пежо Ситроен, че "Воксъл" е ценен

© Reuters



Премиерът на Великобритания Тереза Мей намери начин да говори с председателя на френския автомобилен концер PSA Пежо Ситроен Карлос Таварес, предаде вестник "Телеграф". Двамата не са успели да се видят, но са контактували по телефона.


Поводът са евентуалните намерения на французите да купят европейският бизнес на "Дженерал мотърс", част от който е британската компания "Воксъл". "Премиерът и господин Таварес дискутираха важността за Великобритания на "Воксъл" и запазването на производството в заводите в Елсмер порт и Лутън. Двамата са изразили желание да се запазят работните места в тях, обяви говорител на Тереза Мей.


Премиерът на Великобритания е уверил, че правителството ще направи всичко необходимо, за да има в страната модерно и конкурентно способно производство в страната. Обсъждано е увеличаване на доставчиците за заводите на "Воксъл", който са от страната. Двете страни са се разбрали да поддържат контакт и вбъдеще.




Двата завода във Великобритания дават препитание на 4500 души, които произвеждат моделите "Астра" и "Виваро". Появиха се информации, че групата PSA смята да пренесе производството им във Франция. Другите заводи на "Дженерал мотърс" в Германия и Испания, също може ли да се справят с тази задача.


Що се отнася за сделката с "Дженерал мотърс" за "Опел", слуховете са, че тя ще е факт до броени дни, преди автосалона в Женева, който отваря врати на 7 март.

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Английските крале , графове , рицари , корсари се въртят в гробовете си.Да се моли главата на Англия на някакво си франсе.Срам.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  2. 2 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1298 Весело

    Ценен колкото Кремиковци за НАДИН

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  3. 3 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Да ги купиват и затварят! По евтино ще им е в испания или мароко!

  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Ингилизите им треперят задниците, че GM ще се изтегли и сега се мазнят на французите. Баси унижението.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2234 Неутрално

    Великовритения и Мей проявяват невероятен нюх и виртуозност в преговорите...

    Още преди някой да се е сетил да си поиска, каквото и да е, те са казали ДА...

    Модератора е неадекватен!
  6. 6 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Великата "сила" няма нито един собствен автопроизводител - всичко е на немци, американци, китайци и т.н.

    The best way to predict the future is to invent it.
  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Англичните ще стават все по зависими от Франция. И особено от митниците им Не е като да не си го направиха сами.

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":

    Татчъризма нали беше велика идеилогия! Сега ще затварят наред! И да търсят пакита да им берат ягодите!

  9. 9 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    Виваро си е баш Рено, макар че новото се сглобява вече в Лутън. Да придобиваш завод на Острова ... едва ли ще е заради самия завод

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    Ами, поговорили са по телефона..., изразили са увереност..., обсъдили са важни въпроси...! Всъщност, като че ли, става въпрос за протоколен разговор и нищо повече...! Всичко е въпрос на сметки и печалба за ПСА. Но ми се струва, че едва ли английските Опели ще са конкурентноспособни на европейския пазар, след Брекзита...!

    Бивш tww09306483.
  11. 11 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    ""Премиерът на Великобритания е уверил, че правителството ще направи всичко необходимо, за да има в страната модерно и конкурентно способно производство в страната.""

    Кой ли ще и повярва. Жаравата под краката на Мей започва да пари.

  12. 12 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1016 Весело

    [quote#10:"tww09306483"]Всичко е въпрос на сметки и печалба за ПСА. Но ми се струва, че едва ли английските Опели ще са конкурентноспособни на европейския пазар, след Брекзита...![/quote]
    Точно след Брекзита, английските опели ще са много търсени в Англия.

  13. 13 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7405 Неутрално

    Започнаха "молбите" на някогашната велика империя - днешната бедна Англия - и ще ѝ става още по-трудно

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  14. 14 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":

    През 2015 г. във Великобритания са произведени 1,682,156 автомобила. През 2016 г. има увеличение на производството с 12.2% - третия по големина скок В СВЕТА в този сектор.

  15. 15 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2234 Неутрално

    До коментар [#14] от "naskotop":

    Сещате ли се защо това се случва?

    Защо един производител с няколко завода ударно товари определен завод?

    Дали да "избие" възможно най-много преди да предприеме действия с въпросният завод.

    Пазара във UK има ли 12% ръст за същия перод за съответните марки?

    Модератора е неадекватен!
  16. 16 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#14] от "naskotop":


    [quote#14:"naskotop"]През 2015 г. във Великобритания са произведени 1,682,156 автомобила. През 2016 г. има увеличение на производството с 12.2% - третия по големина скок В СВЕТА в този сектор.
    [/quote]
    Произведени са,защото през 2015 GM реши да произвежда всички Астри в UK за сметка на Германия. С новия собственик не се знае.

  17. 17 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#7] от "EU defender":

    що? Щото само с франция имат граница ли? Експорта и импорта им ще минава през франция, няма друг начин?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  18. 18 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#16] от "le_bigmac":

    В полша също правят астри, а астрите правени в англия са предимно за англия. Освен ако изведнъж вторият най-голям пазар за коли в европа спре да купува коли, ще си ги произвеждат там и ще пеят.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  19. 19 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#18] от "DareDebil":

    Астрите след 2016 са произведени само в UK!!

  20. 20 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Нормално е да се стреми да ги запази с такива качество :
    Vauxhall Vivaro Stunt
    https://www.youtube.com/watch?v=IssK1WVBww4

  21. 21 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#15] от "ivan_":

    Надявам се разбирате английски:

    The number of new cars sold in the UK hit an all-time high in 2016.
    The Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT), said 2.69 million cars were registered last year, 2% higher than in 2015.

  22. 22 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2234 Неутрално

    До коментар [#21] от "naskotop":

    Ако правилно рабирам имаме 2% ръст 2016/2015 на продажбите.

    Вие пишете за 12,2% ръст на производството 2016/2015.

    което може би означава точно това, което съм посочил в коментар 15...

    Модератора е неадекватен!
  23. 23 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#22] от "ivan_":

    Доколкото разбирам, искате да кажете, че всеки, който прави ръст с 10% производство над потреблението в собствената си страна се стреми "...да "избие" възможно най-много преди да предприеме действия с въпросният завод"

  24. 24 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2234 Неутрално

    До коментар [#23] от "naskotop":

    Икам да кажа, че комбинацията от фактори получила се след Брексит решението предполага подобно поведение...

    Модератора е неадекватен!
  25. 25 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#19] от "le_bigmac":

    обади се на ГМ да си актуализират сайта тогава, щото твърдят че в полша се прави астра К.

    http://www.opel.pl/poznaj-opla/gmmp-gliwice/fabryka-opla-w-gliwicach/opel-gliwice-plant.html

    http://careers.gm.com/worldwide-locations/europe/poland.html

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK