Производителят на автомобилите "Субару" от 1 април ще е с ново име

Производителят на автомобилите "Субару" от 1 април ще е с ново име

© Reuters



Производителят на автомобилите "Субару" "Фуджи хеви индъстрис" ще промени своето името на "Субару корпорейшън", считано от утре, 1 април 2017 г., съобщиха от компанията. За отбелязването на промяната днес бяха организирани церемонии по смяната на името в централния офис на компанията в Токио и три обекта в Япония (сред които заводите в Гунма и Уцономия).


На церемонията в централния офис бяха изложени новият модел "Субару Импреза" и хеликоптера 412EPI. От компанията обявиха, че със смяната на името се надяват да направя присъствието на "Субару" още по-ярко.


Промяна ще има и в имената на няколко дъщерни компании на "Фуджи хеви индъстрис".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    ВЕЛИКИ.
    ЖЕЛАЯ ИМ УСПЕХ.
    Европейски и Американски производители достигат техните възможности след 10 години.

  2. 2 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4377 Весело

    Решението за промяната на "своето името" е взето на 12 май 2016 на заседание на борда.

  3. 3 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Какво сега има Субару, което ще видим в европейските и американски производители 2027г.?

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    До коментар [#3] от "taratanki":

    НЕВЕРОЯТНА електрическа ИМПРЕСА.

  5. 5 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 506 Весело

    Това ми напомня за един търг за ново име на Държавната Спестовна Каса (ДСК).
    Спечели го предложението "Банка ДСК"...

  6. 6 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    Субару беше единственият японски производител който не се огъна пред араПския бойкот на фирми търгуващи с Израел след 6дневната война през 1967! И Израел стана вторият по големина пазар за Субари след това, след САЩ.

    СТРАХОТНИ коли (от време оно та и до днес)! Малки, леки, и пъргави/мощни! На светофарите биех с ускорение мерцедеси/баварци/др' струващи няколкократно повече от Субару Леон(е). Карах пикапче (1600/1800 сс), заради данъчни репресии: Нашенският НАП не признаваше бизнес'разходите на нормална кола, само на пикап (за инженери, лекари и диставчичи на услуги.).

    Поддръжка...минимална, само сменяш филтрите, делкото и свещите (говоря за преди 2-30++б години). Двигателя минал 2-300 х' километри го сменяш с ремонтиран в Япония за нулеви цени (по памет-за $1000 на кола струваща $4-5,000) и драпаш като на нова още 2-3 г'.

    Докато тарикатите се усетиха, и почнаха да правят коли за до 4-5г'.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  7. 7 Профил на Airbus
    Airbus
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Субаро, кола която притежаваш и караш с удоволствие.

    има такива хора
  8. 8 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 316 Любопитно

    До коментар [#6] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Я разкажете моля - какъв е бил този бойкот през 67-а.

  9. 9 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    До коментар [#8] от "lustmord":


    До коментар [#6] от "Мойше! Толкоз!!!":Я разкажете моля - какъв е бил този бойкот през 67-а.
    —цитат от коментар 8 на lustmord


    Всъщност той е от 1948, но се изостри след 6дневната война през 67.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_League_boycott_of_Israel

    Статията е дългичка, но някъде по средата пише и за "бойкот на фирми от трети страни". В конкретния случай: Израел внасяше коли и камионетки от японската фирма Hino Motors, която не търгуваше с арабите, и сглобяваше техни коли в Израел с 10 г' лиценз от 1963. Израел беше клиент на 10% от тяхната продукция. Тойота ги купи през 1967 и през 1968 спряха връзките с Израел. И май платиха обезщетение по договор. Това защото на Тойота беше даден ултиматум от Арабската лига: Спирате бизнес с Израел, или спирате да продавате в арабските държави.

    Тогава друга японска фирма, Субару, влезе е Израел и...завладя пазара на колите между 1300-1800 СС. Само след 1980 (мирния договор с Египет) бойкотът към фирми търгуващи с Изаел почна да изфирясва масово.

    Същото беше и с електронката: До 80те имаше внос само Сони, дугите голями (Санио, Тошиба и т.н.) не внасяха директно в Израел.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  10. 10 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#9] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Благодаря за инфото, като почитател на двете марки, с това още повече ме спечелиха.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  11. 11 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 213 Весело

    Браво на японците!Сега руските алкални алкаши да сменят името на Лада в "Жигуликорпорейшън"

    Долу рушистите и фашистите
  12. 12 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#9] от "Мойше! Толкоз!!!":

    И от мене благодаря - Тойота си спечелиха черна точка в очите ми съответно адмирации за Субару.

  13. 13 Профил на Андонов
    Андонов
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#3] от "taratanki":

    Общи приказки на хора с малък или никакъв опит зад волана!
    Например ;)

    “Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
  14. 14 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Малко е странно предвид, че Субару е вероятно най-дребното поделение от бизнеса на Фуджи хеви индъстрис, както и самото им име подсказва. Така е и с Митсубиши впрочем.

    Умен и красив жълтопаветник.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK