"Балкан Стар" остава в автомобилния бизнес

"Балкан Стар" остава в автомобилния бизнес

© Балкан Стар



Досегашният официален представител на "Мерцедес" и "Сетра" за България "Балкан стар" ще продължи да развива автомобилния си бизнес, като ще oперира в качеството си на генерален дистрибутор на "Мицубиши" и "Джип" за България, съобщиха от компанията. Както "Дневник" писа, от 1 април леките коли, камионите и автобусите "Мерцедес" в страната ще се продават от дружеството "Силвър стар мотърс", което става представител също на автобусите "Сетра" и товарните автомобили "Фузо".


От "Балкан стар" съобщават, че още през тази година компанията планира развитие на дейността си в посока на нови автомобилни марки. Фирмата ще продължи да предлага широка гама нови и употребявани леки автомобили.


"Балкан стар" е част от предприемаческата група "Вили Бетц" и започва своята дейност през 1992 г. като генерален представител за марката "Мерцедес-Бенц" в България. През следващите години компанията разширява портфолиото си, като поема представителството на марки като "Крайслер", "Джип", "Додж", "Мицубиши", "Сетра", "Фузо", "Фиат" и "Фиат професионал", както и марките "Рено" и "Дачия" чpез партньора в групата - "Ауто Франс 3000".




Инвестициите на групата в бизнеса от 1992 година до момента възлизат на около 150 млн. лева, вложени в модерни продажбени и следпродажбени центрове.


Продадените автомобили от групата на "Балкан стар" от създаването на компанията до днес надхвърлят 35 000 броя.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1449 Любопитно

    Toва вероятно идва в резултат на затъването в основния бизнес на “Вили Бетц”?!

    I Want To Believe
  2. 2 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 213 Неутрално

    От бивш тираджия ,синът му толкова....бай бай !!!да влезе новият Со Мат

    Долу рушистите и фашистите
  3. 3 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Toва вероятно идва в резултат на затъването в основния бизнес на “Вили Бетц”?!
    —цитат от коментар 1 на 2.5


    "Накратко - огромното дружество с десетилетна история, с около 900 камиона и разработени пазари, се срива, като това става тихо и извън полезрението на публиката. В смъртта на СОМАТ може да не е имало умисъл, но в основата на болестта стои фатално мениджърско решение - всички яйца да бъдат натоварени в погрешния хладилен камион и запратени в Афганистан, където компанията изпява лебедовата си песен. Сега текат разпродажби и създаване на нови малки наследници от отломките на групата в опит нещо все пак да възкръсне."

    http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2016/11/04/2856387_smurtta_na_somat/

    Виж тази статия - но от 320М оборот се сриват на 32М за 2 години. Явно удара е бил гигантски.

  4. 4 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 645 Любопитно

    До коментар [#3] от "Петър Николов":
    Така е. Причините обаче не са много - липса на опит за работа в конкурентна среда и липса на политика за създаване и задържане на управленски кадри на средно и високо ниво.
    Специално бизнесът с Мерцедес е система. Тя е създадена и усъвършенствана отдавна, и по цял свят. Необходимо е да я следваш и спазваш безпрекословно и без да омаловажаваш нито един детайл от управленските и търговските й практики. Познай дали у нас беше така?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  5. 5 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#4] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    https://bgrabotodatel.com/company/1228
    Е хората си казват - имаше много добри години, после кризата дойде.

  6. 6 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Искам "Балкан Стар" отново да представляват "Мерцедес" и "Сетра" и знам, че това отново ще бъде факт в близко бъдеще. :-)

  7. 7 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    имаха милиардна сделка с армията....на отлични за тях цени и условия,типично по нашенски...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    До коментар [#3] от "Петър Николов":

    Точно тази статия имах предвид!

    I Want To Believe
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    До коментар [#4] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Предполагам, че повечето, да не кажа всички представители на автомобилни производители у нас, си я карат, както си знаят...!
    Не са един и два случаите на собственици с проблеми в гаранционния срок, дето им обръщат внимание, чак след като се оплачат в централата на съответния производител...!

    Бивш tww09306483.
  11. 11 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#10] от "tww09306483":
    Като бивш такъв - не бих казал, че е масова практика. Проблемът идва от разминаването на очакванията, което е всъщност най-честото разочарование. Много клиенти си мислят, че като са си купили чисто нова кола и са платили сериозната сума за нея, то това им дава право на гаранция от всякакъв тип, дори и в случаи на обезумяло ползване на автомобила. Например - има клиенти, най-често тези на немската марка с три букви, които като са си купили често нова кола, са твърдо убедени, че тя покрива карането на лимитатор - газ до дупка, докато колата почне за изключва за чат от секундата подаването на гориво, за да не експлодира мотора...
    Или често при дами - колата идва с приключил съединител на няколко хиляди километра пробег. Ами те ми казаха да я пазя и то кракът ми все е на съединителя, че не мога да усетя кога набира 100 км/ч и т.н.
    Има си общи условия и конкретно описани случаи, когато заводската гаранция не важи. Все пак всичко е в ръцете на дилъра, защото той преценява, плаща за ремонта от джоба си, а после ако е ОК, производителят му възстановява разходите. Такъв е бизнеса...

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK