"Опел" отчита рекордна в историята си година по брой премиери (видео)

Гамата от кросоувъри на "Опел" вече е от трима представителя - "Мока", "Кросленд Екс" и Гландленд екс".

© Опел

Гамата от кросоувъри на "Опел" вече е от трима представителя - "Мока", "Кросленд Екс" и Гландленд екс".



Опел" изпраща година, която е рекордна в историята на марката, по отношение на представените нови модели, съобщиха от компанията. 2017 започна с представянето на новия "Опел Кросленд Екс", първият модел, разработен в сътрудничество с групата PSA, която през годината придоби "Опел".


През пролетта в търговските центрове на марката се появи и "Карл Рокс", а пазарната си премиера направи второто поколение на "Инсигния". На автосалона във Франкфурт през есента пък видяхме "Грандленд Екс", "Инсигния Джи Ес Ай" и "Инсигния Кънтри турър".

"Опел" отчита рекордна в историята си година по брой премиери (видео)

© Опел


Новости имаше и в лекотоварната гама, като се появиха версиите на "Виваро" "Комби+", "Турър" и "Лайф". Новото трио се отличава със своята гъвкавост, което ги прави подходящи както за спътник в бизнес начинанията, така и в заниманията в свободното време.


През годината "Опел" разкри и насоките за устойчиво бъдещо развитие на марката с "Ампера-Е". От компанията уточняват, че това е само началото, като към 2024 г. всички леки автомобили "Опел" на европейския пазар ще се предлагат и в електрическа версия – или като класически електромобил с батерии, или с плъгин хибридно задвижване.




Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    Предполагам, последните модели на Инсигния, Астра и може би Корса, ще са Опели... От следващата година, предполагам всичко ново, което излезе под тази марка ще е на платформа на Пежо. Двигателите и те не се знае, какво точно ще са...
    Само по себе си, няма нищо лошо в споделени платформи, но всичко толкова се унифицира и стана с посредствено качество, че не знаеш, какво точно купуваш.
    Опел ще си остане една емблема и един добър спомен, май...!

    Бивш tww09306483.
  2. 2 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Французите запазват развойния център в Рюселхайм . Може и Пежата да се "понемчат" , а не Опел да се "пофренчи" !

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5373 Неутрално

    До коментар [#1] от "tww09306483":

    Едва ли. След десетилетия досега те не станаха GM :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Опел вече е френска марка. От най-калпавите. За огромно съжаление на заклетите си фенове. Точка.

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3052 Неутрално

    Като за последно...от догодина френски мотори,скорости,възли.....2020 ще е останала емблемата.Само!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  6. 6 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 271 Неутрално

    Бензиновите мотори 1.2 на PSA са двигател на годината 3 години поред и дизелите им са икономични и сравнително тихи. Вкараха добра японска автоматична скоростна кутия и добра ръчна. Промяната може и да е за добро.

  7. 7 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Може, ама надали.
    Там където правят спагети и минети, коли не могат да правят.
    Народна мъдрост.

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  8. 8 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    Откакто китайци придобиха Volvo и индиец придоби Jaguar нищо нормално няма в автоиндустрията. И значи за моята Insignia ще казвам ,че от последните правени от германски инженерни ръце, а не от някой френски пезевенк , даже не френски, а някой си от Северен Алжир или нормандски Алжир или както и да е там това, което преди беше наричано Франция....

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  9. 9 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 928 Неутрално

    Опел си е марка с традиции.По едно време излезна лафа ,че били бързи,за да се опитат да избягат от вечно настигащата ги ръжда.После обаче го решиха и този проблем.Ще видим какво ще излезне.Иначе вече почти всичко е интернационално.Щом Мерцедес ползват двигател на Рено в А класата и правят баничарка изцяло френска, но с трилъчевата емблема -прави му сметка.Совите не са това което бяха.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK