Кои са най-добрите автомобили за работа тази година

Кои са най-добрите автомобили за работа тази година

© Сайтове на фирмите



Българските вносители на отличените тази година "Автомобили за работа" получиха на церемония снощи наградите си. Това беше и повод да се припомнят отличниците в престижните международни конкурси "Камион на годината", "Ван на годината", "Международен пикап" и "Автобус на годината".


С приза Международен камион на годината 2018 е отличена новата гама на ДАФ CF/XF. За първи път в историята на надпреварата отличието отива за две моделни серии, а товарните автомобили на холандския производител се справиха с конкуренцията на "Скания" ХС, "Мерцедес Актрос" и модел на "Ивеко" на природен газ.

ДАФ CF и XF

© Сайтове на фирмите

ДАФ CF и XF


При избора на международното жури, в което има представители на 23 държави, ключови се оказаха множеството новости и подобренията в силовата линия, във външния вид, в софтуерните системи за управление и безопасност и в кабината на ДАФ CF/XF. Двигателите са с повишена мощност и увеличен въртящ момент, а всички новости са въведени с цел по-нисък разход на гориво и по-висока ефективност. В резултат гамата намалява разхода на гориво – средно със 7% при цялата си гама. Конкурсът Международен камион на годината се провежда от 1976 година.


А ванът на годината е...


Наградата "Международен ван на годината" 2018 спечели новата лекотоварна серия на "Ивеко Дейли Блупауър". Италианският производител заслужи приза за пускането на пазара на нова гама, в която влизат три екологични лекотоварни автомобила.

Гамата на "Ивеко Дейли Блупауър"

© Сайтове на фирмите

Гамата на "Ивеко Дейли Блупауър"


Чрез "Дейли Блупауър" клиентите могат да избират между три високоефективни варианта на задвижване – 2.3-литров дизелов двигател Евро-6, 3-литров мотор на компресиран природен газ (CNG), който за пръв път се комбинира с автоматичната 8-степенна предавателна кутия и електрическа версия на вана.




Конкурсът Международен ван на годината води началото си от 1991 година и в журито има журналисти от 25 държави от Европа, Русия и Турция. Тази година "Ивеко Дейли Блупауър" беше предпочетен пред "Форд Транзит Кастъм", "Фолксваген Кади", МАН TGI и "Рено Канго електрик".


Кой е най-добрият пикап


След паралелен тест на четирима кандидати, проведен в Румъния през ноември 2017 г., международното жури присъди наградата за пикап на "Фолксваген Амарок". Втората генерация на модела се справи с конкуренцията на "Тойота Хайлукс", "Мерцедес Х-класа" и "Рено Аласкан".

"Фолксваген Амарок"

© Сайтове на фирмите

"Фолксваген Амарок"


"Амарок" заслужи престижното отличие заради гамата си от V6 дизелови двигатели и разнообразните варианти на модела. Журито е останало впечатлено от изчистения дизайн, отличното напасване и завършеност на детайлите, просторната и удобна кабина с модерен интериор. Осемстепенната автоматична предавателна кутия и трилитровият V6 двигател са посочени от журито като уникални за класа, а представянето им на асфалт и извън пътя е отчетено като отлично.


Отличникът при автобусите


"Иризар Ай8 Интеграл" спечели приза "Автобус на годината 2018" след четиридневен тест на кандидатите, проведен от международното жури през септември 2017 г. в Швеция. Като негови предимства 22 членното жури посочи дизайна, комфорта, качеството на материалите, изработката и сглобката, сигурността, стабилността, динамиката, ефективността и пътното поведение.

"Иризар"

© Сайтове на фирмите

"Иризар"


Гамата на Ай8 е богата, но наградата е присъдена на участвалата в теста версия "Интеграл". Това е вариант със самоносеща конструкция, без шаси, която се предлага само с двигатели на ДАФ и автоматизирана предавателна кутия на ZF. За пръв път наградата Автобус на годината е присъдена през 1989 г.

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Любопитно

    А спонсори на проявата са...?

  2. 3 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2097 Весело

    А къде е ел. камиона на Мъск...вярно, че той е извън класациите щото ги отвява всички...

  3. 4 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1107 Весело

    Амарок ... ай стига бе :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  4. 5 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    До коментар [#3] от "BiGman1":Много бързаш!!!!!И аз го чакам да сменя малко,ма май няма да го дочакам(чак такъв късметлия да съм))))))

  5. 6 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Малко неочаквано за "Амарок" но справедливо. Много са добри и надеждни. Малко скъпичко идват но е оправдано.

  6. 7 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Холандците продължават да се диказват като добри инженери.
    Респект.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  7. 8 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Скания! Това е камионът!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  8. 9 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 949 Неутрално

    До коментар [#8] от "dustman":

    Не бих казал.Но всеки си има мнение,лошо няма.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  9. 10 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#3] от "BiGman1":

    If a diesel vehicle is out of gas, you can fill up the tank. With an electric vehicle, you have to call the tow truck.

    Martin Daum 
    executive, Daimler Trucks and Buses

  10. 11 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 524 Неутрално

    за баничарки нямали класация

  11. 12 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 629 Неутрално

    За работа? Аморак?

    If you are going through hell... Keep going!
  12. 13 Профил на DiamondPress
    DiamondPress
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Нещо проверка на дизела на амарок за лъжливи данни за газове имало ли е?

  13. 14 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Имаше една тема в офроуд форума какво се случва през годините с камионите, и докъде са я докарали с качеството и икономиите на материали, но не за сметка на намаляване на продажните цени производителите. Та в тая тема има доста куриозни случаи, което ме навежда на мисълта, че не е особено желателно да тръгнеш с новия си камион да вършиш работа на повече от 100 км от най-близкия ремонтен център на съответната марка, без значение от марката.
    По въпроса за пикапите. Амарока може и да е чудесен за всеки средно европейски лигльо, но за този клас автомобили не съм чул да са разпространени по Близкия Изток, Азия и Африка, където надежността и издръжливостта имат съвсем други измерения, а лукса и външния вид не интересува почти никой.
    Така че тая класация си е чиста рекламна, и най-вече има за цел европейския клиент, а претенциите за "международност" са мъъничко преувеличени.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  14. 15 Профил на plf
    plf
    Рейтинг: 410 Неутрално
  15. 16 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 949 Неутрално

    До коментар [#14] от "traveler1":

    Наистина ли?В скандинавието как ли не са разбрали,че амарока е за лигльовци?Пропуснали са нещо.Условията в скандинавските страни са доста по-сурови,отколкото в Африка,но викингите си карат 'амароци' и не им дреме.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK