Най-търсените коли от българите тази година са от германски марки

По българските пътища вече може да се срещне и един от най-скъпите и редки автомобили в света - "Бугати Широн".

© Бугати

По българските пътища вече може да се срещне и един от най-скъпите и редки автомобили в света - "Бугати Широн".



Фолксваген", "Мерцедес" и "Опел" са най-предпочитаните сред българите коли за първото полугодие на годината, сочат данните на Пътна полиция за новите регистрации. На марката от Волфсбург са се доверили 18 888 души, като изцяло новите коли сред тях са 1011. За всички марки данните са за леки и лекотоварни автомобили.


Да карат "Мерцедес" са решили 14 718 българи, но само 400 са успели да си купят нов автомобил от марката. Новорегистрираните опели са 10 712, сред които 1448 нови.


Следващите по популярност марки са "Ауди" (9340), БМВ (9232), "Тойота" (8227), "Пежо" (7883), "Форд" (7382), "Рено" (6595) и "Нисан" (4534). Поглед към всички регистрирани превозни средства в страната към 1 юли показва, че "Фолксваген" е най-предпочитаната марка, като от нея в България има близо 458 хиляди коли. Следват "Опел", "Мерцедес", "Рено", "Форд", "Пежо", "Ауди", БМВ, "Тойота" и "Ситроен".


"Рено" е лидер при новите




Според данните на Пътна полиция за първите шест месеца на годината са купени 20 409 нови леки и лекотоварни автомобили. Употребяваните са близо 143 хиляди, като близо 96 хиляди са на повече от десет години.


От данните за регистрациите излиза, че най-продаваните нови коли са от марките "Рено" (2431), "Дачия" (2146) и "Шкода" (1974). Следват "Нисан" (1576), "Тойота" (1556), "Киа" (1403), "Фолксваген" (1385), "Пежо" (1296), "Форд" (1059) и "Ситроен" (814).


Купени са 15 ферарита и 5 ролс-ройса


Поглед към най-скъпите марки показва, че за шест месеца българският автопарк се е обогатил с 15 коли "Ферари", сред които три нови, и техният брой е вече 80. Регистрирани са и пет лимузини "Ролс-Ройс", като едната е нова, и в страната те стават 59.


През пунктовете на Пътна полиция за номера са минали и 15 бентлита (4 нови), за да станат 188. Броят на колите "Ламборгини" е 54, но данни за прираста им през тази година няма.


В статистиката изобщо не присъстват скъпи марки като "Астон Мартин" и "Бугати". Тази седмица българин се похвали, че притежава един от най-скъпите автомобили в света - струващото почти 5 млн. лева "Бугати Широн".

Коментари (108)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1606 Весело

    М, ... Ламбо !!! що така бе Българино !!! Да взема да купя няколко, ей така заради статистиката, не за друго.

  2. 2 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 691 Неутрално

    "Тази седмица българин се похвали, че притежава един от най-скъпите автомобили в света - струващото почти 5 млн. лева "Бугати Широн."

    И къде точно ще го мъчи това "Бугати" по "Тракия" или "Хемус" със 120 или 140 км.ч. ?!

  3. 3 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1389 Весело

    До коментар [#2] от "shule":Е,друго си е да кажеш че я притежаваш)))))),а дали ще я караш !!!!Може само в гаража....

  4. 4 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Германците могат да правят хубави коли,ама и лъжат като цигани,че били екологични.

  5. 5 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    До коментар [#4] от "Сд":

    да , хубави са немските коли ,аз си взех един Мерцедес ГЛС 250 купе ,уникален автомобил , среден разход около 7.5 на дълъг път ,разбира се още не е разработен , има еко функции ,сам гасне и се пуска на светофар ,има икономичен режим ,по баирите разхода пада автоматично на 0 , разбира се има доволно мощен мотор и дърпа яко , а е и все пак 4 по 4 , смятам колата за добър компромис между дърпане и екологичност .

  6. 6 Профил на john_3volta
    john_3volta
    Рейтинг: 675 Весело

    Купуват немска "ширпотреба", а не "дизайнерска" продукция като Ролс-Poйс? Елементарно, Уотсън, имат малко пари и малко информация (какво се случва в немското автомобилостроене).

  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3900 Неутрално

    До коментар [#2] от "shule":

    Видях колата край мола на "Хладилника"...отпраши към Драгалевци!Виден роден комплексар с "редовни"доходи!!!!

    До истината се достига с познание!
  8. 8 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Абе защо никой не купува разкошните кошници на Лада ...?!
    Нали имат и нови модели!

  9. 9 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    Най-продаваните от новите са Рено - очевидно съотношението цена/качества печели, а иначе немските, особено сред по-младите носят повее престиж.
    За луксозните няма какво да коментираме - това е работа на данъчните, които обаче точно тях не виждат - защо ли:)

  10. 10 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 691 Неутрално

    До коментар [#7] от "Messerschmitt":


    Тази тема е безкрайна, но често се питам колко точно му трябва на човек да си каже "абе имам, не ми трябва повече". Този момък сигурно има и други коли, по нормални, ама нали трябва да можеш да ги покараш , да имаш достатъчно време, (все пак трябва и да се поработва от време на време), подходящи пътища, кога ще ги караш?! А да дадеш за кола 5 млн. за да идеш до мола?! Малко, ( меко казано), глуповато ми изглежда. Все ми се струва, че има сто пъти по разумни неща за които може и си заслужава да похарчиш 5 млн. лв, но това си е мое мнение все пак.

  11. 11 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 344 Неутрално

    До коментар [#9] от "tsvetko_51":
    Най-продавани нови коли са Рено,Дачия и Шкода, огледай се на улицата и ще видиш, че голяма част от тях,, може би към 90%, са фирмени.
    Когато е за лично ползване, предпочитанията на българина са други :)

    Така че, тази статистика е доста изкривена и трудно можеш да си направиш извод, какво си купуват младите.

  12. 12 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    "...българският автопарк се е обогатил с 15 коли "Ферари", сред които три нови,..."

    Жоре, това ме развесели. Не знаех, че е толкова важно за статистиката покупката на колекционерски автомобили

  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    Бугатито го е взел внук на роден комунист, или син на именит милицонер-русофил.
    Дали има нещо общо с обществените поръчки?

  14. 14 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4319 Неутрално

    "Тази седмица българин се похвали, че притежава един от най-скъпите автомобили в света - струващото почти 5 млн. лева "Бугати Широн." И къде точно ще го мъчи това "Бугати" по "Тракия" или "Хемус" със 120 или 140 км.ч. ?!
    —цитат от коментар 2 на shule



    До коментар [#2] от "shule":Е,друго си е да кажеш че я притежаваш)))))),а дали ще я караш !!!!Може само в гаража....
    —цитат от коментар 3 на angeles


    Може изобщо да не го ползва в България.
    Това че е казал, че го е купил не значи, че е в България.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  15. 15 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    Пир по време на чума !!!

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10018 Весело

    Ролс Ройс - с трети собственик :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2277 Неутрално



    Бугатито освен на някои нощни отсетчки на герм. аутобан, няма къде да го караш.

    Иначе в Индия също купуват спортни автомобили за да ги карат с 40 км/ч в градско.
    Навсякъде по света идеята е да те видят, че може да си позволиш да си купиш скъпото и съответно да говорят за теб.


  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4043 Неутрално

    До коментар [#2] от "shule":

    Не е казано, че колата се купува, за да се кара, а чисто и просто като инвестиция (обърни внимание на пробега):

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29080-prodava-se-posledniiat-bugatti-veyron-super-sport/

  19. 19 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3155 Неутрално

    До коментар [#4] от "Сд":

    Такова нещо, като екологична кола, няма...! Има повече или по-малко замърсяващи коли.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  20. 20 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2462 Весело

    (уж) Бедни, ама баровци ;-)
    Мерджана, Бавареца, Поршето и- напред!

  21. 21 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3155 Неутрално

    До коментар [#8] от "mop36557620":

    Между другото...! Лада вече е Рено. Нещо, като по-евтинка Дачия, само че за руския пазар.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  22. 22 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3155 Неутрално

    До коментар [#10] от "shule":

    Абе и аз не мога да възприема такива коли в родната действителност... Да видиш такива по Монако или Биариц, да. По софийските дупки и прахоляци, каквото и да видиш, все тая. Ама, какво от това?

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  23. 23 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    До коментар [#3] от "angeles":
    Може да се кара в гаража-на ролки.

  24. 24 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    До коментар [#10] от "shule":

    5 милиона да отидеш до мола не само е глуповато ами си е снобария до шия.

  25. 25 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    До коментар [#22] от "tww09306483":

    Еми то пише че от 15 000 новорегистрирани Мерцедеса, 400 са нови.

  26. 26 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    Най-продаваните от новите са Рено - очевидно съотношението цена/качества печели, а иначе немските, особено сред по-младите носят повее престиж.За луксозните няма какво да коментираме - това е работа на данъчните, които обаче точно тях не виждат - защо ли:)
    —цитат от коментар 9 на tsvetko_51


    Е, тука статистиката е за новорегистрирани, щото продажбата на нови е пренебрежимо малка.

  27. 27 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    (уж) Бедни, ама баровци ;-)Мерджана, Бавареца, Поршето и- напред!
    —цитат от коментар 20 на balgariez


    На 10, 15, 20 години. Бедни, ама не глупави, германските стари коли са най-надеждни и евтини за поддръжка.

  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8379 Неутрално

    Българинът разбира от техника.

  29. 29 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    Може да са втора употреба ,но германските коли главно издържат на нашите полувоенни пътища - не случайно много българи карат впрегатния кон на Вермахта (Опел). А иначе франсетата могат да правят само вино, сирене и козметика. Когато видиш предния мост на френски автомобил и предния мост на германския ти става ясно кой няма да те остави на средата на пътя. А за копеленцата на мутри и комунисти каращи коли за милиони без да си внасят здравни вноски и за 30 лева не ми се коментира....

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  30. 30 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 788 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dr_Doolittle": И самолети могат да правят, както цивилни така и военни.

  31. 31 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dr_Doolittle":

    Докторе, за голямо съжаление Опел вече не е германска, а френска...марка. Карам Опели вече 20 години и зная защо. Това обаче няма как повече да продължава. Просто не ми минава да ми пробутват пежо-ситроен с емблемата на Опел. Мерси боку!

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  32. 32 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3155 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dr_Doolittle":

    Да ти кажа, че вече не е някакво изключение да видиш, 3-4 годишна германска кола с корозирали детайли... Качеството повсеместно се понижава и колите се произвеждат с мисълта да се карат в срока на гаранцията. После, какъвто ти е късмета.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  33. 33 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 788 Неутрално

    До коментар [#32] от "tww09306483":
    Това вече е нормално при положение, че обикновенно производителят на части и агрегати е един и същ за всички. Аз имах случай с 2,5 годишен и на ок. 30хил. км автомобил предните амортисьори и пружини да кородират ( не само повърхностно). Отговорът на представителят беше, че гаранцията се отнася само за купето, а това са рзходни части и гаранция за корозия няма. В това отношение засега Лексус/Тойота държат, но да видим докога?

  34. 34 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dr_Doolittle":Докторе, за голямо съжаление Опел вече не е германска, а френска...марка. Карам Опели вече 20 години и зная защо. Това обаче няма как повече да продължава. Просто не ми минава да ми пробутват пежо-ситроен с емблемата на Опел. Мерси боку!
    —цитат от коментар 31 на Скакауец


    Ти със собственика ли идентифицираш марката? Колите се правят в същите заводи, от същите работници, конструират се от същите инженери, както по времето на арийците от Дженерал Мотърс.

  35. 35 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    До коментар [#34] от "usero":

    Да, и аз това щях да кажа. Дори когато бяха под шапката на GM пак си личаха германските инженерни решения. А иначе за корозията, просто западняците не са виждали за нужно да ги правят антикорозионно устойчиви за 30 години експлоатация както се карат в България. Ако искаха щяха да ги направят. Нормално е гаранцията на купето срещу корозия да е за 10 години. 98% от хората в Западна Европа ще са я сменили за това време. И не е като при рашките УАЗ Патриот , който ръждясва след 6 месеца:

    http://www.yaplakal.com/forum11/topic1214861.html

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  36. 36 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 896 Неутрално

    Най-точната статистика е от мобиле бг.

    1. Мерцедес
    2. БМВ
    3. Ауди
    4. Фолксваген

    If you are going through hell... Keep going!
  37. 37 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1139 Любопитно

    Не знам за вас, аз обичам на табелката на колата да пише "Made in Japan", нямам никакви забележки към Японците. По-високата цена определено си струва, качеството обикновено струва пари...

  38. 38 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    Бугатито освен на някои нощни отсетчки на герм. аутобан, няма къде да го караш.Иначе в Индия също купуват спортни автомобили за да ги карат с 40 км/ч в градско.Навсякъде по света идеята е да те видят, че може да си позволиш да си купиш скъпото и съответно да говорят за теб.
    —цитат от коментар 17 на Нинов


    Не само това.С такава кола жените свалят бикините още с качването.

  39. 39 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Ама що не купувате Лада, ами само немски трошки 2-ра ръка ?!

  40. 40 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    До коментар [#37] от "Г.Е.М.":

    Повечето японски коли у нас едва ли са изобщо познати в Япония. Мазда са японски, въпреки че тройки може да има и от другаде. Където и да ги правят, и в Суиндън или във Валансиен, японците си следят качеството. Инак за каране или возене не са нещо повече от другите.

  41. 41 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1139 Любопитно

    До коментар [#40] от "gianni":

    За мен това е важно - да има определено качество, за останалото ми е все тая. И сегашната ми мазда вози много по-твърдо от повечето возила, ама не ми е проблем...

  42. 42 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#18] от "hamiltonf":

    Да ти кажа, такива инвестиции правят само хора които имат много, страшно много пари и диверсифицират понеже вече не им е интересно какво става с другите им инвестиции.
    Това са хората, които купуват с инвестиционна цел, автомобили, предмети на изкуството, антики и т.н.

    Този българин няма да е от тях да ти кажа:)

    The Tenth Man
  43. 43 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Весело

    До коментар [#38] от "musashii":

    Някой жени:)

    The Tenth Man
  44. 44 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#41] от "Г.Е.М.":

    До коментар [#40] от "gianni":

    Качеството на автомобилите, както и на всеки друг продукт зависи от класът на автомобила.
    Всеки автомобил от среден клас нагоре покрива качествените показатели.
    И обратното всеки малък е по трудно да ги покрие.
    Ако ще и японците и германците заедно да ги разработят и произведат, малките автомобили поради показателите си и ценовия си сегмент няма как да са с високо качество.

    The Tenth Man
  45. 45 Профил на liberal tears
    liberal tears
    Рейтинг: 205 Неутрално

    До коментар [#13] от "historama":

    Човекът с Бугатито:

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/34852-bylgarin-se-pohvali-s-novo-bugatti-chiron/

    Баща - полковник Георги Алексиев от Първо главно на ДС. Познайте откъде е взел първоначалния капитал!
    Изненада! От 0-та е почнал 100% :-)

    Честит ви Мирен Преход!

  46. 46 Профил на Carrera Panamericana
    Carrera Panamericana
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#44] от "Адвокат на дявола":

    Качеството при редките и скъпи модели в малък тираж много често не е изгладено както при по-масовите модели. При масовите модели (примерно Е-класа) производителите инвестират милиарди само в проектирането и тестването. Ексклузивните модели понякога реално докарват загуба на компанията, но пък помпат имиджа на марката.

  47. 47 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#43] от "Адвокат на дявола":

    Всички жени.Привлекателна черта номер едно на мъжете за жените е богатството им.А скъпата кола е символ на богатство.

  48. 48 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    Най-продаваните нови автомобили са "Рено" и "Дачия"!
    Интересно, как все се големеем пък статистиките показват друго!
    Навсякъде в развития свят пишат, колко автомобила са продадени (статистиките винаги им сам за чисто нови коли), па у нас, 30 години след края на "комунизма",
    някакви хора се кефят, че купували немски дараци седма ръка, над 10 (десет) годишни!
    Ми то ако един автомобил го препродадем 7 пъти тази година, нашта стакмистика ще отчете седем продажби, седем пъти ще му смени регистрацията и седем пъти ще му направи нови номера!
    Па автомобила пак ще си е един-единствен!

  49. 49 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Любопитно

    До коментар [#46] от "Carrera Panamericana":

    Ние си пишем за масови автомобили.
    За луксозните в ограничена серия качеството е даже по-високо.
    Нали не си мислите, че нещо за 1 млн. бройка ще ръждяса или ще те остави на пътя.

    Пък сумите за разработка си се дават, просто производителя отива на червено и както казвате това не го притеснява, защото помпа имиджа на групата.

    Сега ако бяхте прав как точно се помпа имидж с автомобил за милион евро и кофти качество?

    The Tenth Man
  50. 50 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Весело

    До коментар [#47] от "musashii":

    Забравих, че ти ги разбираше тези работи:)

    Да ти кажа под сурдинка, че си в грешка и че за някой в същата ситуация подобна грешка им коства посещения на спешната помощ:), практически случаи имам в предвид:)

    The Tenth Man
  51. 51 Профил на Carrera Panamericana
    Carrera Panamericana
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#49] от "Адвокат на дявола":

    Много Ферарита за по милион не само оставят собствениците си на пътя, но и се самозапалват :-) Заради динамичните характеристики които гонят тези коли, много често се правят конструктивни компромиси със сигурността, с ремонтопригодността, с взаимното разположение на различни агрегати.

  52. 52 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2524 Неутрално

    Що не купувате японски бе хора?

  53. 53 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#51] от "Carrera Panamericana":

    Не не се правят, просто това си беше издънка на Ферари.
    Никой не е безгрешен.

    The Tenth Man
  54. 54 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#47] от "musashii":Забравих, че ти ги разбираше тези работи:)Да ти кажа под сурдинка, че си в грешка и че за някой в същата ситуация подобна грешка им коства посещения на спешната помощ:), практически случаи имам в предвид:)
    —цитат от коментар 50 на Адвокат на дявола


    ????Кой ти говори за насилие?

  55. 55 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#54] от "musashii":

    Ох, хайде дългата версия.
    Ти изразяваш следното мнение:
    "Всички жени.Привлекателна черта номер едно на мъжете за жените е богатството им."

    Та не са малко мъжете, които това си го мислят като единствената истина.
    Някой от тях имат и финансовите възможности и предвид горното започват едно "ухажване" на някоя жена/момиче.
    Но не всички жени/момичета всъщност са такива и ги отрязват.
    Има обаче случаи когато "ухажорът" съвсем си повярва и премине границата на ухажването и се случва неприятна за него случка.

    Говоря и от личен опит, повярвай някой път подобни картинки въобще не са приятни.

    The Tenth Man
  56. 56 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#52] от "Таралеж":

    Защото сме в Европа:)
    Все пак Нисан е на доста предни позиции но това е по-скоро заради Рено.

    The Tenth Man
  57. 57 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#45] от "risingsonn":

    Недей с тези линкове, че Хамилтона ще се поболее:)
    Няма да може да спи като разбере, че някой е по-побъркан и от него и ще пробва да шофира по Тракия с 400 км/ч.

    Ей заради такива в някой държави при подобно нарушение конфискуват автомобила и го унищожават...

    The Tenth Man
  58. 58 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#54] от "musashii":Ох, хайде дългата версия.Ти изразяваш следното мнение:"Всички жени.Привлекателна черта номер едно на мъжете за жените е богатството им."Та не са малко мъжете, които това си го мислят като единствената истина.Някой от тях имат и финансовите възможности и предвид горното започват едно "ухажване" на някоя жена/момиче.Но не всички жени/момичета всъщност са такива и ги отрязват.Има обаче случаи когато "ухажорът" съвсем си повярва и премине границата на ухажването и се случва неприятна за него случка.Говоря и от личен опит, повярвай някой път подобни картинки въобще не са приятни.
    —цитат от коментар 55 на Адвокат на дявола


    Като се премине определена граница няма значение с каква кола си,кой си и какъв си.Но е факт,че жените харесват богати мъже.

  59. 59 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#58] от "musashii":

    Сега отново ли ще почваме отначало?!?

    НЕ всички жени!

    The Tenth Man
  60. 60 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#34] от "usero":

    Твърде наивно мислиш или изобщо не четеш авто новини! Пежо-сутиен свалят от употреба ВСИЧКИ платформи двг/трансмисии на Опел и въвеждат две на ПСА. Пробвах да поръчам Инсигния с двг на Опел-вече не било възможно, не отговаряли на еко нормите.

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  61. 61 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Или не знаете, че Опел Грандланд е всъщнодт Пежо 3008?

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  62. 62 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#47] от "musashii":

    Мусащи, все повече ти пада нивото. Пробвай да пишиш по-рядко, белким се освежиш...

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  63. 63 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#47] от "musashii":

    Мусащи, все повече ти пада нивото. Пробвай да пишиш по-рядко, белким се освежиш...

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  64. 64 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    До коментар [#38] от "musashii":

    5 млн. лв са ужасно много пари за сваляне на бикини.

    Тук обаче става дума за по-висша цел, а именно да каже нявга народът: егое чивекът с бугатиту!

    Аз като върл марксист напълно приветствам това, което е сторил човекът, унищожавайки капитала.

  65. 65 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#52] от "Таралеж":

    Защото вече не са 'японски' в смисъла от преди години. Качеството им е не по -високо от конкуренцията в Европа даже по- лошо напр. Тойта са смешен плач...

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  66. 66 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#52] от "Таралеж":

    Защото вече не са 'японски' в смисъла от преди години. Качеството им е не по -високо от конкуренцията в Европа даже по- лошо напр. Тойта са смешен плач...

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  67. 67 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Затова пък са необосновано по-скъпи напр. Хонда

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  68. 68 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Затова пък са необосновано по-скъпи напр. Хонда

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  69. 69 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1139 Любопитно

    До коментар [#66] от "Скакауец":

    Абе не е баш така, но това си е мое мнение...

  70. 70 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#47] от "musashii":Мусащи, все повече ти пада нивото. Пробвай да пишиш по-рядко, белким се освежиш...
    —цитат от коментар 63 на Скакауец


    Като искаш не ми чети коментарите.Аз твоите коментари нито ги чета,нито ме интересуват.Още по-малко пък съм коментирал твои мнения.

  71. 71 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#2] от "shule":Видях колата край мола на "Хладилника"...отпраши към Драгалевци!Виден роден комплексар с "редовни"доходи!!!!
    —цитат от коментар 7 на Messerschmitt


    Собственика на Биомет. Като основеш и успешно управляваш компания като тая и ти ще караш такава кола. И комплексарите ще те наричат комплексар.

  72. 72 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#38] от "musashii":5 млн. лв са ужасно много пари за сваляне на бикини.Тук обаче става дума за по-висша цел, а именно да каже нявга народът: егое чивекът с бугатиту!Аз като върл марксист напълно приветствам това, което е сторил човекът, унищожавайки капитала.
    —цитат от коментар 64 на Нинов


    Парвенющината на българските новобогаташи е пословична.А капиталът не е унищожен,а е прехвърлил местообитанието си.Чудно ми е само колко ли ще каското годишно на това чудо?

  73. 73 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    До коментар [#72] от "musashii":

    каското струва годишно около 200 хил. лв.

    Капиталът наистина е бастисан, защото Фолксваген прави загуба от €4млн. от всяко продадено Бугати.

    Става дума за гордостта на Фердинанд Пиех, който на всяка цена искаше да произвежда най-якия суперавтомобил.
    По тази логика Фолксваген придоби също Ламборгини и Дукати. Пиех бил голям фен на мотоциклети Дукати и бръмчи с тях.

  74. 74 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#72] от "musashii":каското струва годишно около 200 хил. лв.Капиталът наистина е бастисан, защото Фолксваген прави загуба от €4млн. от всяко продадено Бугати.Става дума за гордостта на Фердинанд Пиех, който на всяка цена искаше да произвежда най-якия суперавтомобил.По тази логика Фолксваген придоби също Ламборгини и Дукати. Пиех бил голям фен на мотоциклети Дукати и бръмчи с тях.
    —цитат от коментар 73 на Нинов


    Чудно ми е само колко ли са заплатите във фирмата на тоя с Богатото?Щото сумата наистина е чудовищна.
    Имам приятел,който работи в сервиза в София на една от трите немски премиум марки.Та ми е разказвал какви парвенюта са подобни хора.

  75. 75 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    До коментар [#74] от "musashii":

    Ако 6и намерят по-добри условия на друго място, бачкерите & служителите му ще го напуснат.

    С туй возило той привлича яко всякакви погледи и почват да се вадят тефтери и правят сметки.
    Ако бръмчеше със Смарт и с хартисалите пет милиона лева беше купил анонимно акции на Intelsat, Fossil или Bombardier нямаше да се пита какви заплати плаща.

    Аз например бачкам за индийски олигарх, който преди осем години беше наследил от татко си благосъстояние на стойност $30млрд., което сега се стопи до $3млрд.

  76. 76 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#75] от "Нинов":

    Ако не са добре платени,това няма да се отрази добре на мотивацията им.Щото едно е да си купи лимузина за 100 бона,друго кола за 5 милиона.

  77. 77 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3780 Неутрално

    "............Купени са 15 ферарита и 5 ролс-ройса..........."

    На 100% новите собственици са със сериозен партиен гръб или/и/ имат интереси ж подземния свят!

  78. 78 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3155 Неутрално

    До коментар [#52] от "Таралеж":

    Щото са скъпи... Освен това, не предлагат нещо, кой знае какво, спрямо другите. А на някои, частите са такова приключение, че си мислиш, че твоята кола е произведена в един екземпляр...! :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  79. 79 Профил на vtv64
    vtv64
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#7] от "Messerschmitt":Тази тема е безкрайна, но често се питам колко точно му трябва на човек да си каже "абе имам, не ми трябва повече". Този момък сигурно има и други коли, по нормални, ама нали трябва да можеш да ги покараш , да имаш достатъчно време, (все пак трябва и да се поработва от време на време), подходящи пътища, кога ще ги караш?! А да дадеш за кола 5 млн. за да идеш до мола?! Малко, ( меко казано), глуповато ми изглежда. Все ми се струва, че има сто пъти по разумни неща за които може и си заслужава да похарчиш 5 млн. лв, но това си е мое мнение все пак.
    —цитат от коментар 10 на shule


    Може да е решил да я отдава под наем за фотосесии на руси голи мадами! :) Въпрос на приоритети...

  80. 80 Профил на vtv64
    vtv64
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dr_Doolittle":Да ти кажа, че вече не е някакво изключение да видиш, 3-4 годишна германска кола с корозирали детайли... Качеството повсеместно се понижава и колите се произвеждат с мисълта да се карат в срока на гаранцията. После, какъвто ти е късмета.
    —цитат от коментар 32 на tww09306483


    Така е и с DHL, качеството е паднало много! Работят най вече туземци там... пословичната немска дисциплина е отдавна само един мит. било е... ама отдавна

  81. 81 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#13] от "historama":Човекът с Бугатито:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/34852-bylgarin-se-pohvali-s-novo-bugatti-chiron/ Баща - полковник Георги Алексиев от Първо главно на ДС. Познайте откъде е взел първоначалния капитал!Изненада! От 0-та е почнал 100% :-)Честит ви Мирен Преход!
    —цитат от коментар 45 на risingsonn


    Е, познах, баща милиционер, яко крадлив. ГЕРБер.

  82. 82 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#75] от "Нинов":




    До коментар [#76] от "musashii":

    Това е така , скъпите коли на шефа демотивират и дразни служителите и не само тях и партньорите , но това се случва в по малките фирми и с не толкова богати шефове, за по богатите не е проблем дори напротив , защото не се асоциарат с тях.

  83. 83 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#12] от "historama":

    Жоре, наистина статистиката ти кърти миФки. Съжалявам, но никъде в Съюза националната статистика не се занимава с моргите, пък били те и немски дараци.
    Тъпа статия

  84. 84 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    ...Това е така , скъпите коли на шефа демотивират и дразни служителите и не само тях и партньорите , но това се случва в по малките фирми и с не толкова богати шефове....
    —цитат от коментар 82 на Иван К.

    Защо само партньорите? А къде са пичовете от НАП? Особено когато става дума за нов вейрон, а не Ролс Ройс трета ръка?

  85. 85 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    До коментар [#82] от "Иван К.":

    преди 20 год бачках за Nortel Dasa съвместна фирма м/у канадския Нортел и герм. Даймлер. Та там задължително всички фирмени автомобили бяха Мерцедес. Дори инсталатьорите карахи новата за времето си М-класа.
    Големи проблеми с клиентите, обвиняващи ни че им харчим парите за мерджаци.
    После Нортел откупи дяла си, колите станаха фолксваген и нещата се успокоиха... лизингът обаче беше по-скъп от предишната оферта на Даймлер.

  86. 86 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#84] от "historama":

    извинявам се за грешката - Широн а не Вейрон

  87. 87 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    .... Дори инсталатьорите карахи новата за времето си М-класа.Големи проблеми с клиентите, обвиняващи ни че им харчим парите за мерджаци. После Нортел откупи дяла си, колите станаха фолксваген и нещата се успокоиха... лизингът обаче беше по-скъп от предишната оферта на Даймлер....
    —цитат от коментар 85 на Нинов

    Някога беше се вдигнал голям шум за кадилака на покойния вече Варненски и Преславски митрополит Кирил. А цената й като нова (бе съвсем нова) беше 36 000 долара (по курс от него време 47 000 лв), по-евтина от ФВ Пасат

  88. 88 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    До коментар [#82] от "Иван К.":

    значи отиваме шерпите на среща при клиент на Michael-Schumacher-Str. 1 в Керпен и почва скандал защо видите ли сме със Це-клас мерджак. Викаме му на клиента, че е заповед отгоре пък и лизингът евтин.
    После се дотътря шефа с Е-клас и при него същия цирк.
    Накрая иде младшия-инженер румънец с Ес-клас и ние шокирани го питаме, аба ти луд ли си бре, ще ни изедат с парцалите!
    - Ами рентакара нямаха резервирания голф и ми дадоха Ес-класа на същата цена!

  89. 89 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#5] от "edin drug":

    може би искаш да кажеш ГЛС 300?

  90. 90 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2220 Неутрално

    Луксозните няма какво да коментираме - това е работа на данъчните, които обаче точно тях не виждат - защо ли:)
    —цитат от коментар 9 на tsvetko_51


    Онзи ден нали имаше

  91. 91 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2220 Весело

    ...статия как НАП щял да разследва 250 души с разходи над 50 000лв дето не отговаряли на приходите им...

  92. 92 Профил на Милош
    Милош
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Може да са втора употреба ,но германските коли главно издържат на нашите полувоенни пътища - не случайно много българи карат впрегатния кон на Вермахта (Опел). А иначе франсетата могат да правят само вино, сирене и козметика.
    —цитат от коментар 29 на Dr_Doolittle


    Това може да го каже само човек, който не е карал примерно хидравличен Ситроен.

  93. 93 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Там където правят спагети и минети, коли не могат да правят! Народна мъдрост

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  94. 94 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 788 Весело

    Там където правят спагети и минети, коли не могат да правят! Народна мъдрост
    —цитат от коментар 93 на Скакауец



    До коментар [#93] от "Скакауец": Мчи то спагети и минети се правят и в Немечко, само дет им викат нудели и духане (Blasen).

  95. 95 Профил на Милош
    Милош
    Рейтинг: 388 Неутрално

    И от духането се получава ръждата по веждите на немачките аутомобили

  96. 96 Профил на liberal tears
    liberal tears
    Рейтинг: 205 Неутрално

    До коментар [#88] от "Нинов":

    Aaah, поредният хубав ден с типичните, важни и съществени Büro проблеми! Весело!

  97. 97 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Бугатито го е взел внук на роден комунист, или син на именит милицонер-русофил. Дали има нещо общо с обществените поръчки?
    —цитат от коментар 13 на historama


    Обществени поръчки?!?
    Невъзможоно е!
    Както казваше моят приятел Френк Лойд Райт!

  98. 98 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1027 Весело

    Широна си го купи шефа на Биомет , а иначе гроздето е кисело ...
    мрън мрън ...
    човек има един живот и като има възможност е разумно да си купува това което го прави щастлив...
    В днешно време с хубавата кола си купуваш и приятни преживявания през нощта с различни бръмчалки с яки дупари.

    То и в Швейцария максималната разрешена скорост е 120 ама не им пречи да си купуват коли които вдигат по 250.

    За 6 месеца 15 феррарита за малка България не е никак зле...

    Да си ги карат безаварийно и да им се радват дълги години притежателите им

  99. 99 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Хе хе, гледам тук родните комплексари се загрижили къде ще си кара Бугатито. Абе не го мислете, щом си го е купил, ще си го кара. Изобщо, стига с тая комплексарщина - новата кола била минавка, какъв колко си щял да си ползваш екстрите...като имаш парите и можеш да си позволиш, има защо. Като нямаш парите.. гроздето е кисело

  100. 100 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#6] от "john_3volta":

    Какво се случва в немското автомобилостроене?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK