"Махиндра" е основана през 1945 година от двама братя...." ..................................... У нас по това време дрогарете започват национализация. Сега същите тези дрогаре ни обясняват колко добре е било при комунизЪма, но в същото време се превръщат в строители на капитализЪма.
като характеристики и цени приличат на Дачия Дъстър. Ако успеят да убедят пазара, че са здрави и че разполагат със сервизи, може и да имат умерен успех.
Спиш, сега сме 2018. Преди тридесет години едни господа направиха приватизация и реституция, и ни обясниха, че при капитализма е хубаво за всички. Ама не било така, било хубаво за едни, а за повечето, не, също като при социализма!
Някой видя ли къде е лоста за скоростите на 1-ят таралясник? В ЕС не сме свикнали да е там. Успех, силно отрицателен! Бай Ганя, няма да може да се фали колко дига старото БеЕмВе..... и колко кончета има под капака. Еле пък оди да го продаваш в Перник???? Някой ги е излъгал в маркетинговото проучване. Ама жестоко!
До коментар [#3] от "4ort":Спиш, сега сме 2018. Преди тридесет години едни господа направиха приватизация и реституция, и ни обясниха, че при капитализма е хубаво за всички. Ама не било така, било хубаво за едни, а за повечето, не, също като при социализма!
ТоА въпрос го отправи към дрогарката Нинова. Нейната и твойта партия направи приватизация. Питай я защо развалиха социализъма и защо строят капитализъм!!!!
Всичко зависи от цената. Ганчев като пусна в началого Грейт уолчетата на прилични цени и се купуваха. Между другото още се търкалят по пътищата и не са изгнили. Може други проблеми да имат, не ги знам, но не са изгнили. Махиндрите съм ги виждал тук там и по нашите пътища. Обикновено раздрънкани джипки. Ако са ги направили здрави и ги дават на прилични пари има достатъчно ентусиасти, които ще ги купят.
Да сглобяваш японски коли е едно, но да проектираш, произвеждаш и продаваш свой автомобил е съвсем друго! Индийският автомобил е Тата и са цяла гама автомобили, но засега са предимно за вътрешния пазар. Когато пробият като Хюндай и Киа, тогава може да говорим за конкурентно индийско автомобилостроене.
Стартовата цена на KUV100 в България ще е 22 490 лева с ДДС. .... За тези пари има Шкода фабия, тойота ярис и цяла плеяда коли под 4 метра от реномирани производители ... Никакъв шанс нямат с тези цени!
Няма друга държава - членка на ЕС в която "най-големият индийски производител на автомобили да е стъпил официално". Като изключим разбира се индийската Tata Motors Inc. на която Форд продаде през 2008г. Jaguar и Land Rover. За които обаче, няма как да се каже, че са "индийско производство". Тоест, боклук. Меко казано.
Взимаш я с тАман изтекла заводска гаранция и влизаш в така наречената удължена гаранция. И така само за "23 бона" ще разбереш какво означава "търговски трикове".
Абсолютно бих предпочел "търговските трикове" на Тойота пред чисто нова Махиндра :) Това като навремето чавдарките на СКГТ - уж бяха чисто нови, пък старите мерджани на Лил ли, Нант ли, се търкаляха доста след като тях ги бяха пратили на скрапа почти всичките.
Малкото не става за нищо и дори в провинцията няма да му се намери купувач. Българите някак си вече са си изработили европейски естетически вкус и това азиатско... нещо... няма как да им хареса. Голямото може и да намери купувачи, де да знам. Но ще бъде в една доста тежка конкуренция с други от класа и ценовия диапазон. Демек ако се купува, ще бъде за сметка насериозни отстъпки от дилъра. Нема да му е на сметка.
като пътувах из индия преди 2 годни - suv-а бе популярен, често се срещаше. не успях да се повозя, така че лични вчепетления нямам. индийският пазар е високо протекционистичен (ако това е думата), така че навлизането на чужди марки директно (без да са сглобявани в индия) е трудно, съответно конкуренцията не е толкова голяма (което е зле, щото няма кой да ги ръчка да се развиват) - имат местно производство на шкода от еу производителите. другото, което би ме притеснило е, че в индия са с ляво движение и съответно с десен волан, а индийците нямат чак толкова голям опит с износ за страни с ляв волан, и може да се очакват проблеми/липса на части.
Всъщност, най-големият пазар на Сузуки е точно в Индия. Но правят някакви дървени и орязани от всичко модели, само за местният огромен и невероятно беден пазар. Такива коли са непродаваеми в други държави, защото са толкова бюджетно направени, че няма някъде повече. Струват от порядъка на 4-5 хиляди евро. Заводите в Тайланд на останалите японски производители, нямат нищо общо с Индия и си произвеждат, както трябва.
Не си правете рисковани експерименти - нито имат история и позиция на нашия пазар, нито сервизно обслужване. Изберете ГЕРМАНСКОТО, ама не Опел и Форд!!!!!!
Един познат си беше купил от Италия (почти за без пари) втора употреба индийска лека кола ТАТА за да я кара като такси. Като му се повреди двигателя му се ...майката докато я пусне в движение, пък и не можа да я продаде после!
Един познат си беше купил от Италия (почти за без пари) втора употреба индийска лека кола ТАТА за да я кара като такси. Като му се повреди двигателя му се ...майката докато я пусне в движение, пък и не можа да я продаде после!
Няма друга държава - членка на ЕС в която "най-големият индийски производител на автомобили да е стъпил официално". Като изключим разбира се индийската Tata Motors Inc. на която Форд продаде през 2008г. Jaguar и Land Rover. За които обаче, няма как да се каже, че са "индийско производство". Тоест, боклук. Меко казано.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
vankata1
Рейтинг: 1857 НеутралноДалеч са под японските и корейските автомобили по качество, но и цената им съответно е по-ниска. Като за българския пазар-бива.
Lemmy
Рейтинг: 2085 ВеселоПокрито ловджийско бъги и тракторче за къра. Липсват култиватора и редосеялката.
4ort
Рейтинг: 3481 Неутрално"Махиндра" е основана през 1945 година от двама братя...."
.....................................
У нас по това време дрогарете започват национализация.
Сега същите тези дрогаре ни обясняват колко добре е било при комунизЪма, но в същото време се превръщат в строители на капитализЪма.
boevbisser
Рейтинг: 2497 Неутралнокато характеристики и цени приличат на Дачия Дъстър. Ако успеят да убедят пазара, че са здрави и че разполагат със сервизи, може и да имат умерен успех.
ban
Рейтинг: 898 ВеселоДо коментар [#3] от "4ort":
Спиш, сега сме 2018. Преди тридесет години едни господа направиха приватизация и реституция, и ни обясниха, че при капитализма е хубаво за всички. Ама не било така, било хубаво за едни, а за повечето, не, също като при социализма!
ь
Рейтинг: 1125 ВеселоСлед масираната инвазия на индийски ... филми, разгеле и нещо по- човешко от Индия да се появи у нас :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!На Баба Фърчилото
Рейтинг: 289 НеутралноНякой видя ли къде е лоста за скоростите на 1-ят таралясник? В ЕС не сме свикнали да е там. Успех, силно отрицателен! Бай Ганя, няма да може да се фали колко дига старото БеЕмВе..... и колко кончета има под капака. Еле пък оди да го продаваш в Перник???? Някой ги е излъгал в маркетинговото проучване. Ама жестоко!
4ort
Рейтинг: 3481 НеутралноТоА въпрос го отправи към дрогарката Нинова.
Нейната и твойта партия направи приватизация.
Питай я защо развалиха социализъма и защо строят капитализъм!!!!
ь
Рейтинг: 1125 ВеселоДо коментар [#5] от "ban":
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Реститутите и приватизаторите ни докараха до това дередже :)
ь
Рейтинг: 1125 ВеселоНа моята кола(18 г.) и на двата ми служебни буса е на същото място ... всички са произведени в ЕС :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
znayko84
Рейтинг: 554 НеутралноВсичко зависи от цената. Ганчев като пусна в началого Грейт уолчетата на прилични цени и се купуваха. Между другото още се търкалят по пътищата и не са изгнили. Може други проблеми да имат, не ги знам, но не са изгнили. Махиндрите съм ги виждал тук там и по нашите пътища. Обикновено раздрънкани джипки. Ако са ги направили здрави и ги дават на прилични пари има достатъчно ентусиасти, които ще ги купят.
lone wolf
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#11] от "aleks ivan":
По-лесно ще ви е да изброите кои марки не се произвеждат в Тайланд! Да разлая троловете!!
pag
Рейтинг: 1221 ВеселоСамо за безпарични хард-хардкор фенове на "от новото по-хубаво няма".
Знанието е сила, информацията - властАми - има.........
white rabbit
Рейтинг: 289 НеутралноА руският олигарх който ги е допуснал до българският пазар защо не се споменава?
chepokalipsis
Рейтинг: 267 НеутралноБЕЕМВЕ или мерджан, за 5 бона, с газово! Всичко останало е обида към беге колхозника!
Killing Joke
Рейтинг: 385 НеутралноДо коментар [#14] от "pag":
+1
vankata1
Рейтинг: 1857 НеутралноДа сглобяваш японски коли е едно, но да проектираш, произвеждаш и продаваш свой автомобил е съвсем друго! Индийският автомобил е Тата и са цяла гама автомобили, но засега са предимно за вътрешния пазар. Когато пробият като Хюндай и Киа, тогава може да говорим за конкурентно индийско автомобилостроене.
balada
Рейтинг: 515 ВеселоДемодирани индийски боклуци
DDR
Рейтинг: 2305 ЛюбопитноА какво стана с колите от Ловеч? Сглобяват ли се все още?
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?DS
Рейтинг: 588 Неутрално"Компактният кросоувър KUV100 е дълъг 3.7 метра"
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Това "нещо" е доста по късо от форд Ка , с три цилиндъра и с цена от над 22 хил лева - таргет евентуално по заможни семейства за трета кола..!!!!
niakoi_si
Рейтинг: 684 НеутралноАбе аз да питам, тоя античен мотор 2.2 дизел 155 коня, дали покрива евро 6?
И дали въобще някой им прави истински тестове на тия талиги?
Julian Mall
Рейтинг: 3021 РазстроеноБербо може да им стане рекламно лице!
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоpenetrating
Рейтинг: 8043 НеутралноОпитите продължават :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertvtl53383951
Рейтинг: 283 НеутралноСтартовата цена на KUV100 в България ще е 22 490 лева с ДДС. ....
За тези пари има Шкода фабия, тойота ярис и цяла плеяда коли под 4 метра от реномирани производители ...
Никакъв шанс нямат с тези цени!
Killing Joke
Рейтинг: 385 НеутралноДо коментар [#25] от "vtl53383951":
За 23 бона си взимаш Тойота Аурис на 3-4 години.
subaru
Рейтинг: 530 НеутралноНяма друга държава - членка на ЕС в която "най-големият индийски производител на автомобили да е стъпил официално". Като изключим разбира се индийската Tata Motors Inc. на която Форд продаде през 2008г. Jaguar и Land Rover. За които обаче, няма как да се каже, че са "индийско производство". Тоест, боклук. Меко казано.
alex_yordanov
Рейтинг: 233 НеутралноВзимаш я с тАман изтекла заводска гаранция и влизаш в така наречената удължена гаранция. И така само за "23 бона" ще разбереш какво означава "търговски трикове".
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Killing Joke
Рейтинг: 385 НеутралноДо коментар [#28] от "alex_yordanov":
Абсолютно бих предпочел "търговските трикове" на Тойота пред чисто нова Махиндра :)
Това като навремето чавдарките на СКГТ - уж бяха чисто нови, пък старите мерджани на Лил ли, Нант ли, се търкаляха доста след като тях ги бяха пратили на скрапа почти всичките.
ГЕМ
Рейтинг: 1352 ЛюбопитноОстаряла концепция и слаби мотори, за сглобката не знам. Предпочитам японска на 3-4 години за тия пари...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4157 РазстроеноДо коментар [#3] от "4ort":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти за Булгаррено нещо чувал ли си ?
historama
Рейтинг: 684 НеутралноСлед всичките си теманета Бойко успя да докара като инвеститори роднините на братчедите от Факултето. Не че не са за предпочитане пред московците.
vingen
Рейтинг: 8 НеутралноНямат абсолютно никакъв шанс на нашия пазар.
dj x2805
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#5] от "ban":
www.soundcloud.com/x2805Ако не бе частна собственост крадяло, не би частна собственост връщАло... Капиш?
citoyen
Рейтинг: 1459 НеутралноОпитът с "Грейт Уол" се провали като начинание - да видим Индия как ще тръгне.
historama
Рейтинг: 684 НеутралноТова беше само за монтажен завод. И като наближи времето за появата на Жигули, Булгаррено изчезна. Имаше и други слухове, ама този май бе най-верен.
И сега ГЕРБ вече 9 години строят интерконектор от Гърция (за неруска газ), ама все нещо не става.
wre501051215
Рейтинг: 3045 НеутралноДо коментар [#5] от "ban":
Ри БАНчо се замисли защо дори едни индийци правят и създават кола,което твоите любими руснаци не могат.Те само сглобяват дачии...
pariah
Рейтинг: 1159 НеутралноМалкото не става за нищо и дори в провинцията няма да му се намери купувач.
- A witty saying proves nothing. VoltaireБългарите някак си вече са си изработили европейски естетически вкус и това азиатско... нещо... няма как да им хареса.
Голямото може и да намери купувачи, де да знам. Но ще бъде в една доста тежка конкуренция с други от класа и ценовия диапазон. Демек ако се купува, ще бъде за сметка насериозни отстъпки от дилъра. Нема да му е на сметка.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 504 Неутралнокато пътувах из индия преди 2 годни - suv-а бе популярен, често се срещаше. не успях да се повозя, така че лични вчепетления нямам. индийският пазар е високо протекционистичен (ако това е думата), така че навлизането на чужди марки директно (без да са сглобявани в индия) е трудно, съответно конкуренцията не е толкова голяма (което е зле, щото няма кой да ги ръчка да се развиват) - имат местно производство на шкода от еу производителите. другото, което би ме притеснило е, че в индия са с ляво движение и съответно с десен волан, а индийците нямат чак толкова голям опит с износ за страни с ляв волан, и може да се очакват проблеми/липса на части.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28Petleshev
Рейтинг: 2526 НеутралноДо коментар [#11] от "aleks ivan":
Бивш tww09306483.Всъщност, най-големият пазар на Сузуки е точно в Индия. Но правят някакви дървени и орязани от всичко модели, само за местният огромен и невероятно беден пазар. Такива коли са непродаваеми в други държави, защото са толкова бюджетно направени, че няма някъде повече. Струват от порядъка на 4-5 хиляди евро.
Заводите в Тайланд на останалите японски производители, нямат нищо общо с Индия и си произвеждат, както трябва.
Дедо Либен
Рейтинг: 1303 ЛюбопитноНе си правете рисковани експерименти - нито имат история и позиция на нашия пазар, нито сервизно обслужване.
Изберете ГЕРМАНСКОТО, ама не Опел и Форд!!!!!!
valtoro
Рейтинг: 950 НеутралноНещо като индийски сериал, за нищо не стават !!!
Дедо Либен
Рейтинг: 1303 РазстроеноЕдин познат си беше купил от Италия (почти за без пари) втора употреба индийска лека кола ТАТА за да я кара като такси. Като му се повреди двигателя му се ...майката докато я пусне в движение, пък и не можа да я продаде после!
The Island
Рейтинг: 366 НеутралноДобре изглежда, но какво се крие отвътре, не е много ясно.
У Чен
Рейтинг: 1249 НеутралноНе знам, но за мен интериора им е повече от отблъскващ.
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Рейтинг: 3109 НеутралноДо коментар [#5] от "ban":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠не бяха господа а бяха другаре. ама само за едни другаре имаше бизнес, вие си останахте с пръс' в ...
blondofil
Рейтинг: 1828 НеутралноА рикши кога?
foxa5
Рейтинг: 571 НеутралноГрозилчета😁
jordan_m
Рейтинг: 11 НеутралноДо коментар [#5] от "ban":
Другарите от соца обапе правят капитализъм у нас, не господата. И все пак е по-добре отколкото по съветско.
sim4o
Рейтинг: 2170 НеутралноНай-голямата индийска авто-компания е ТАТА МОТОРС ..
sim4o
Рейтинг: 2170 НеутралноАз имам поне 5 приятеля, карат индийските Ровер и са доволни ..
https://www.landrover.de/index.html?_ga=2.220320412.585395232.1552217219-1277756372.1552217219
sim4o
Рейтинг: 2170 НеутралноТАТА е най-големият производител..
Даже, само и с Ланд Ровер, без Ягуар ..
А новият завод на РОВЕР е в Момбай ..
sim4o
Рейтинг: 2170 НеутралноВсъщност , ТАТА има заводи и на Ягуар и Ровер .. а Махиндра, може би си е най-голяма с производство в Индия .. не видях точни данни..