Автосалонът в Париж отвори врати в отсъствието на 16 марки

Автосалонът в Париж отвори врати в отсъствието на 16 марки

© Георги Пауновски



Автосалонът на големите отсъстващи -, така може накратко да се представи тазгодишното издание на изложението в Париж, което отвори врати днес за акредитираните журналисти. По ирония на съдбата това се случва на 120-годишния юбилей на изложението, което е най-старото в света.


Тази година блясъкът на едно от най-престижните изложения в Европа е помрачен от отсъствието на цели 16 марки, сред които гиганти като "Фолксваген", "Форд", "Фиат" и "Опел". От масовите брандове липсват още "Мазда", "Нисан", "Мицубиши", "Джип", "Субару" и "Волво". Любителите на скъпите автомобили няма да видят "Астон Мартин", "Бентли", "Макларън" и "Ролс-Ройс".


Аргументите до голяма степен за сходни - нямаме нещо съществено ново, което да покажем, а разходите за участие са сериозни. Компаниите подчертават и че предпочитат да организират свои събития, когато имат нещо ново.




Любопитна подробност е, че "Фиат" и "Джип" за пръв път изпускат автосалон, но от компаниите коментират, че в бъдеще приключват с участието в подобни изложения на всяка цена. По всичко личи, че все по-рядко автосалоните ще събират всички марки, след като "Мерцедес", БМВ и "Ауди" вече обявиха, че няма да са сред компаниите в Детройт през януари.


За изложението в Женева през март пък вече се знае, че на него няма да се представят "Форд" и "Волво".


Докато компании с дългогодишни традиции се отказват от големите автосалони, на тях почти всяка година амбиции демонстрират нови играчи, предимно от Азия. Изложението в Париж няма да направи изключение, като на него първите си продукти ще покаже виетнамската "Винфест" (VinFast). Става въпрос за седан и кросоувър, изградени на платформа на БМВ, които се очаква да бъдат на пазара след година.


Сериозно присъствие демонстрира и китайската Джи Ей Си Мотор (GAC Motor), които показват готови за пазара кросоувъри, миниван и седан.


Премиерите


Audi A1
Audi A4 facelift
Audi e-tron


BMW 3 Series
BMW Vision iNEXT concept
BMW X5
BMW Z4


Citroen C5 Aicross SUV
Citroen C5 Aicross SUV Hybrid Concept


DS 3 Crossback
DS 7 Crossback PHEV


Ferrari Monza SP1 and SP2


Hyundai i30 Fastback N


Kia Ceed GT
Kia Proceed


Lexus RC
Lexus LC Limited Edition


Mercedes A-Class седан
Mercedes GLE
Mercedes B-Class
Mercedes EQC
Mercedes-AMG A 35


Peugeot e-LEGEND концепт
Peugeot 508 SW и PHEV


Porsche Macan facelift


Renault Kadjar facelift


SEAT Tarraco


Skoda Kodiaq RS
Skoda Vision RS concept


Toyota RAV4 Hybrid
Toyota Camry Hybrid


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11578 Неутрално

    Много интересно. Това може да значи и криза преди ново начало...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 2530 Неутрално

    "Аргументите до голяма степен за сходни - нямаме нещо съществено ново, което да покажем, а разходите за участие са сериозни. Компаниите подчертават и че предпочитат да организират свои събития, когато имат нещо ново."
    ==============================================================================
    Ами,прави са компаниите.

  3. 3 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    Прилича си направо на ... бойкот :) Предполагам, че и разходите наистина са високи.В 21-ви век е далеч по- евтино да се организират тест драйв за журналистите, а масовия потребител може да бъде обширно информиран ... само с няколко клика :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  4. 4 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Е нема VW па премиера на Audi

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5351 Неутрално

    Виетнамците впечатлиха с първите си два модела, с дизайн на Pininfarina. Качеството им е гарантирано от 1200 робота, внедрени в производството. Главната им цел е завладяване на виетнамския пазар, и чак след това, ще се насочат към износ. Цените ще са без конкуренция.

    скоростен индекс "Y"
  6. 6 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Е нема VW па премиера на Audi
    —цитат от коментар 4 на uq


    И Шкода и Сеат.

    А за виетнамците не бях чувал. Интересно: http://europe.autonews.com/apps/pbcsi.dll/storyimage/CA/20180929/ANE/180929836/AR/0/AR-180929836.jpg&MaxW=622&cci_ts=20181001022757

  7. 7 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Тези изложения са предимно с ПР цел. А в един бизнес, спрат ли да говорят за бранда ти, значи си умрял. Азиатците и новите бранодве ще започнат полека лека да взимат пазарен дял на старите китове, които "нямат пари за участие". После ще дадат 10 пъти повече пари, за да си връщат пазарни дялове, ама може и да не им се получи.

    България - вече 113-то място по свобода на словото
  8. 8 Профил на yardadin
    yardadin
    Рейтинг: 313 Неутрално

    До коментар [#7] от "Darcas":
    “разходите за участие са сериозни””нямат пари за участие”

  9. 9 Профил на николай борисов
    николай борисов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    участията на големите компании са мин 7 -цифрени.за разлика от нашите публични компании-там се носи отговорност за всичко похарчено или направено против интересите на акционерите-справка -илон мъск.за разлика от бг.там регулаторите действат,а съдът не замазва следите ,а коригира поведението на провинилите се.

    читател
  10. 10 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 2162 Неутрално

    До коментар [#7] от "Darcas":

    Това се отнасяше за времето преди интернет , то и Пловдивският панаир беше нещо значимо за България , но вече е минало, компаниите нямат нужда да са на него за да си намерят клиенти и контрагенти ....Между другото и самите клиенти спряха да ги посещават , тези експота и то не само за коли. Света и бизнеса се промени.

  11. 11 Профил на Албатросов
    Албатросов
    Рейтинг: 240 Неутрално

    Ами като го има това другото, по-евтино и достигащо до много по-широка публика информационно средство, става все по-трудно да се оправдават маркетингови средства за изложения.

  12. 12 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Нямат какво ново да покажат. Цялата авто индустрия се насочва към електроавтомобилите. Тесла като гледам и тя няма да участва, но никой не я споменава като играч на пазара и то голям.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK