
Херберт Дис на фона на снимка на концептуални електромобили.
Фолксваген груп" (Volkswagen Group) планира да увеличи дела на електрическите автомобили в гамата си, за да посрещне по-строгите наредби на ЕС за емисиите от въглероден диоксид, заяви днес главният изпълнителен директор на компанията Херберт Дис, цитиран от ДПА, предаде БТА. Концернът ще увеличи дела на електрическите автомобили до над 40% до 2030 година.
"Това означава, че планираната програма за преструктуриране, която се изисква за това превключване на системата, е недостатъчна", каза Дис от централата на "Фолксваген" във Волфсбург. Председателят на съвета на работниците в германската автомобилна компания Бернд Остерлох изтъкна, че новите цели, поставени от ЕС, които Брюксел обяви късно вечерта в понеделник, представляват "огромен товар и предизвикателство" за работниците и призова за правителствена помощ.
Синдикатите предупредиха, че преминаването към електрическите автомобили, които имат по-малко части, ще доведе до съкращаване на работни места - което "Фолксваген" иска да избегне. ЕС постигна споразумение в понеделник да съкрати емисиите от въглероден диоксид от новите автомобили с 37.5% до 2030 година.
Мнозина в германския автомобилен сектор смятат тази цел за нереалистична. "Фолксваген" вече е предприел съкращения на емисиите от въглероден диоксид с 30 на сто до 2030 година, заяви Дис. Компанията планира да постигне тази цел с преминаване към електрически автомобили, за което са отпуснати 30 милиарда евро за следващите 5 години.
Сегашните планове за производството на електрически автомобили трябва да бъдат преразгледани, а новият план да бъде представен през есента на следващата година, добави Дис.
valtoro
Рейтинг: 903 НеутралноХа сега де, кое е по важно - хляба или въздухът ???
K2
Рейтинг: 1826 НеутралноЛеле! Добивните икономики го закъсаха.
SHADOWS of SOFIAplamen_b
Рейтинг: 910 НеутралноБез хляб може, но без въздух - не...
Веселин Дечев
Рейтинг: 2052 Любопитнокакво му е на въздуха??? В Русия съм! В Русия съм!
Ivan_
Рейтинг: 427 НеутралноХора, политиките са задействани, през 2050г. в Европа автомобили с ДВГ няма да се движат.
Модератора е неадекватен!Остава все още отворен въпроса с камионите...
quatro_4x3
Рейтинг: 1495 Неутрално[quote#4:"Веселин Дечев"][/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Започнал да се сгъстява.
Alexander97
Рейтинг: 2834 Неутрално"електрическите автомобили, които имат по-малко части, ще доведе до съкращаване на работни места - което "Фолксваген" иска да избегне."
И още нещо ще доведе – поевтиняване на автомобила. Колицата ще стане по-достъпна, а работната сила не за първи път ще се пренасочи към други сектори. От началото на индустриализацията насам – много пъти!
Alexander97
Рейтинг: 2834 Неутрално🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Голям майтап е този Веско.
Пипера е много лют
Рейтинг: 1410 НеутралноПо-малко части, по-малко ремонти, по-малко разходи - чудесна новина. Спадане на търсенето на нефт и ролята на сатрапии като Русия и Саудитска Арабия. След само някакви си десет-петнайсет годинки.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUsatanail13
Рейтинг: 751 НеутралноВъпроса е кой ще си го купи. Аз не бих.
Марс е изконна Американска територия!FourOhFive
Рейтинг: 1662 ВеселоЛоши хитлерофашисти искат да спрат основния поминък на руснаците, като отмъщение за втората световна война.
Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!quatro_4x3
Рейтинг: 1495 ВеселоФолксваген са идиоти. Изобщо не могат да си направят сметката дали ще има кой да купува. Обясни им! Да им се чуди човек как печелят милиарди, като са такива балами. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
plamen_b
Рейтинг: 910 НеутралноТова още не е сигурно, но може би с времето ще стане. В една батерия има малко на брой детайли (значи са необходими по-малко стругари и фрезисти), но все още цените са високи. Сравнете цената на Тесла Модел S с аналогично по клас Ауди или БМВ, или Модел 3 с Фолксваген.
BiGman1
Рейтинг: 1904 Весело"Фолксваген" планира до 2030 г. над 40% от продажбите да са на електромобили
==============
Десет години е голям срок...машинописките изчезнаха за пет...
Kosta Delev
Рейтинг: 874 ЛюбопитноПрез 2030 някой трябва много да ме увещава и да ми дава пари, за да ме накара да си купя пърдялник, когато в същото време електромобилите ще са значително по-евтини и безкрайно по-разумни за експлоатация.
penetrating
Рейтинг: 5433 Неутрално2030 е далеч...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberttaratanki
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#2] от "КА2":
Имаш предвид добивните икономики на литий?
taratanki
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#15] от "naskotop":
Да доживеем
taratanki
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#16] от "penetrating":
Толкова далеч, че всилки да си правят pr с бъдещето
The Island
Рейтинг: 269 НеутралноМного фирми изчезнаха за 1 нощ.
proventuss
Рейтинг: 1208 НеутралноVW, късно е либе за китка, ще дишате праха на Тесла през 2030.
Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.Дундурук
Рейтинг: 374 НеутралноФолксваген НЯМАТ ИДЕЯ КАКВИ ТОЧНО ЕЛЕКТРОМОБИЛИ ще правят, но видиш ли, 40% щели да бъдат такива до 2030г.. Ако концепцията на Тесла беше витална и пробив, то ВСИЧКО невероятно мощни и иновативни световни гиганти в автомобилостроенето вече щяха да са я усвоили донякъде в модели, защото в Тесла НЯМА кой знае какво ноу-хау, което да е недостъпно за тези корпорации. Всички имат достъп до батерии и електромотори, а за автономните автомобили някой концерни вече са 4-то ниво, в сравнение с Тесла, които са на 2-ро. Ако искат, големите от утре могат да завладеят пазара на електромобили, но нещо на са уверени, че конкретната технология е решението.
yanne
Рейтинг: 972 НеутралноДо коментар [#9] от "Пипера е много лют":
Е,първо петролът инприродния хяз все така щебса необходими за органичния синтез,който снабдява със суровини повечетониндустрии.и второ-за производството на батерии ще трябват някои редки елементи.Страните,където ги има ще стант новите СА и Катар.
Веселин Дечев
Рейтинг: 2052 ВеселоПълни глупости!
В Русия съм! В Русия съм!И утре като зареда батерията 20 пъти и се разкапе кво правим?
От производителя ще кажат -неправилна експолоатация, гаранцията не е валидна, чао!
Айде друм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 2052 ЛюбопитноА какво правим с петродолара?? В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 2052 ВеселоКато ти се прецака батерията и спре след 70 вместо след 300км насре пътя Трън-Кюстендил и повървиш 30 км до най-близкото село ще си говорим пак! В Русия съм! В Русия съм!
Viva la Evolution
Рейтинг: 1394 НеутралноДимящите бръмчалки изживяват последните си дни, независимо дали това се харесва на синдикатите, на тези дето ги произвеждат, на тези дето помпат петролец и всякакви други паразити. А на хоризонта се задава Хиперлуп, който ще е следващата стъпка в революцията на транспорта. И пак Илън Мъск е пионера, във въвеждането на технология измислена преди 50 години.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "volarok
Рейтинг: 2398 НеутралноИ все пак, дори към 2030 г. ще има ударно производство най-малко на 30-40% дизели от общата продукция. VW и останалите големи производите инвестираха доста в разработките на нови дизелови агрегати през последните 10-15 години и ще трябва да си избият инвестициите.
FourOhFive
Рейтинг: 1662 ЛюбопитноСега като ти се развали карбуратора на москвича насред пътя Китен-Поморие какво правиш?
Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
FourOhFive
Рейтинг: 1662 Весело[quote#25:"Веселин Дечев"][/quote]
Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!Доларът си е долар. И с петрото и без него.
Какво правим със света Въглеводородчица е по-уместния въпрос? Защото добрия стар Буш умря, светла му памет, нови хуманитарни помощи за гладния руски народ не се предвиждат.
boevbisser
Рейтинг: 3115 ЛюбопитноТова си прилича на нова технологична революция, е, не съвсем като интернет, но не е и много далече. Според мен като нищо може да стане и по-бързо и съм сигурен, че другите големи производители имат подобни планове, но засега не са ги съобщили публично.
А Тесла, които поведоха тази революция, ще получат истинска конкуренция.
А най-доволни ще бъдат потребителите - неизбежно цената ще падне, със сигурност качеството на въздуха ще се подобри - с колко, само времето ще покаже.
Да сме живи и здрави, ще видим.
Таралеж
Рейтинг: 2586 НеутралноСлед 10 години електричеьките коли вероятно ще са и автономни. Робот-кола!
Bullet
Рейтинг: 827 НеутралноПускането на толкова голям брой електрчки, ще има нужда от необходимата инфраструктура за зареждане и капацитет на електропреносната мрежа. Това глванаците от ЕС имат ли го като задача за изпълнение? При положение, че нямаме някакъв колосален скок в производството на ел. мощности, как би се покрило подобно потребление(освен да представят ефирна зарядна станция)?
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.gargamel
Рейтинг: 535 НеутралноДо коментар [#13] от "plamen_b":
Dum Spiro, SperoВ една батерия има повече на брой елементи, отколкото в цял автомобил.
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/pics-info-inside-the-battery-pack.34934/
gargamel
Рейтинг: 535 ВеселоДо коментар [#33] от "Bullet":
Dum Spiro, SperoТо май изграждането на допълнителни мощности ще е дребна сума спрямо подсилването на преносната мрежа и изграждането на зарядна инфраструктура. Не знам как я виждат тая работа някой хора. Мен лично ме мъчат видения на опънати зарядни кабели от прозорците на блоковете. Е , за някои наши мургави сънародници това ще е Райската градина ....
penetrating
Рейтинг: 5433 НеутралноДо коментар [#19] от "taratanki":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДа :)
Bullet
Рейтинг: 827 ВеселоДо коментар [#35] от "gargamel":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.У наше село, и околията, новооткриващите складови и производствени помещения, фирми чакат 3-4 години, да бъдат включени към електропреносната мрежа. Отделно общините реват, че нямат капацитет да покрият евентуални бъдещи мощности. Амазон откриват 3 съвърни и логистични бази в района и те се почесват от къде да се включат, щото някой недоспал при проекта, да предвиди капацитет необходим за такава дейност.
Пълно мазало, визия в мъглата:)