Луксозните европейски марки загърбиха автосалона в Детройт

Новият "Лексус RC F трак едишън" беше показан на специално събитие през уикенда, часове преди откриването на автосалона в Детройт.

© Reuters

Новият "Лексус RC F трак едишън" беше показан на специално събитие през уикенда, часове преди откриването на автосалона в Детройт.



Автомобилното изложение в Детройт става поредното, на което най-новите си модели няма да покажат ключови производители. Откриващият се днес в "Кобо център" салон, който отбелязва своето 30-о издание, има същия проблем, както и последният автосалон в Париж, провел се през октомври.


От големите европейски производител на първото за годината автомобилно изложение в САЩ ще присъства единствено Volkswagen. Свои щандове няма да имат БМВ, "Мерцедес", "Волво", "Порше", "Ягуар", "Ленд Роувър", МИНИ и др., обобщава CNBC. Като причина за липсата им се посочва фактът, че автосалонът в Детройт е твърде близо до този в Лос Анджелис, който е през ноември, и изложението за потребителска електроника (CES), провело се миналата седмица, привличащо все повече автомобилни марки.


Новият "Кадилак" ХТ6 също беше представен предварително.

© Reuters

Новият "Кадилак" ХТ6 също беше представен предварително.




Това е и причината провеждащият се от 1907 година автосалон от 2020 г. да бъде преместен през юни. Освен отдалечаване от вече споменатите събития, които го конкурират, този ход ще даде възможност и за организирането на по-атрактивни събития на открито.


Иначе тазгодишното издание на автосалона в Детройт се открива днес, когато е първият ден за представителите на медиите. До момента данните са за над 5000 акредитирани журналисти. Пресден е и 15 януари, а широката публика може да види автомобилните новости от 19 до 27 януари.


"Лексус" и "Инфинити" отбелязват юбилеи


Очакванията са на юбилейното издание на "Детройт мотор шоу" да бъдат показани около 30 премиери. Сред тях са новата "Тойота Купра", "Кадилак" XT6, "Форд Мустанг Шелби" GT500, "Лексус" RC F и "Лексус" LC кабриолет концепт, както и поне един концептуален модел от "Инфинити".


Главният дизайнер на "Инфинити" Карим Хабиб рисува на лист от тефтер концептуалния модел QX Инспирейшън електрит на събитие, организирана от марката преди автосалона.

© Reuters

Главният дизайнер на "Инфинити" Карим Хабиб рисува на лист от тефтер концептуалния модел QX Инспирейшън електрит на събитие, организирана от марката преди автосалона.


Като цяло "Лексус" и "Инфинити" готвят и куп изненади, свързани с навършването през тази година на 30 години от основаването им. Както е известно, и двете марки са създадени с фокус върху пазара в САЩ от "Тойота" и "Нисан", преди да се превърнат в глобални брандове.


Новости са обещани също от "Фолксваген", "Нисан", "Киа", "Хюндай", "Субару" и китийците от GAC.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Май е нарисувал рейнжровър.

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  2. 2 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 730 Неутрално

    По немското радио спекулираха, че европейските производители са се отдръпнали от изложението заради минтическата война Тръмп. Очакванията са застой на пазара като цяло и загуба на пазарен дял от европейските марки.

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8838 Неутрално

    Детройт вече е твърде непрестижна дестинация...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Междувременно Елън Мъск чупи клишета, бариери и окови... в областта на маркетинга и рекламата.
    Бюджета на Тесла за реклама - 0 $.

    Дали пък не заслужава Нобелова награда по Икономика!?

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#2] от "Густав":

    Те европейските марки скоро ще загубят пазарен дял и в Европа.

    Най-добрите електромобили са американски и китайски, най-добрите джипове са японски, а за всичко останало има пак японски или корейски алтернативи които превъзхождат като цена/качество.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  7. 7 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Какъв Детройт? След няколко дена започва в Брюксел изложението за автомобили...

  8. 8 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3669 Неутрално

    Детройт вече е твърде непрестижна дестинация...
    —цитат от коментар 3 на penetrating


    Главната причина са въведените твърде големи мита!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  9. 9 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 685 Неутрално

    До коментар [#6] от "Обществен деятел":

    Добри автомобили били китайски и американски!?
    Къде си видял добър китайски автомобил!?

    If you are going through hell... Keep going!
  10. 10 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 685 Неутрално

    И американски 😆🙈

    If you are going through hell... Keep going!
  11. 11 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5115 Неутрално

    Инфинити и Лексус са супер, ама после нямат продаване, бате. В България поне.

    Gunter glieben glauchen globen
  12. 12 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 693 Неутрално

    До коментар [#6] от "Обществен деятел":

    Kато цена/качество в момента Шкода и Дачия избиват рибата. И по-нагоре азиатците са в отстъпление и в Европа и в САЩ, в луксозния сегмент вече съвсем ги няма.
    Та откъде би дошъл обратът, за който говориш - просто не знам.

  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4496 Любопитно

    "Сред тях са новата "Тойота Купра"

    Дали не е Toyota Supra???

  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4496 Любопитно

    До коментар [#6] от "Обществен деятел":Kато цена/качество в момента Шкода и Дачия избиват рибата. И по-нагоре азиатците са в отстъпление и в Европа и в САЩ, в луксозния сегмент вече съвсем ги няма.Та откъде би дошъл обратът, за който говориш - просто не знам.
    —цитат от коментар 12 на iazdakaja


    Шкода са прилични, но Дачия е лошокачествено Рено! Като знам качеството на оригиналното Рено, никога не бих дал пари (макар и малко) за Дачия!

  15. 15 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 685 Неутрално

    До коментар [#12] от "iazdakaja":

    По-скоро Шкода и Сеат. Дачията е пълен боклук.
    Шкода и Сеат имат най-доброто съотношение цена/качество на пазара.

    If you are going through hell... Keep going!
  16. 16 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    [quote#8:"Храбър"][/quote]

    Няма никакви нови мита въведени в САЩ. Лъжеш нещо.

    California Über Alles
  17. 17 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3531 Неутрално

    Заглавието е по--подходящо за други медии с този стмеж към сензационализъм. Истината е в маркетинговата стратегия на Мерцедес и БМВ, които произвеждат СЮВ-татат си в САЩ. В момента растящият сегмент на автомобилния пазар в САЩ са СЮВ, стимулиран и от евтиния бензин. Така че Мерцедес и БМВ най-вероятно ще участват масово в изложението в Палм Бийч, което е типично за луксозните СЮВ.

  18. 18 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3154 Неутрално

    До коментар [#10] от "dante_18":...И американски
    >>> Не знам какво търсите в един автомобил, но ние сме имали Форд Експлорър доста време( купихме го в Земята на червените хора..и вратове). Не се развали и един път и го сменихме с голямо съжаление за нова кола.
    Освен това, един път жената кара Форд Фокус (рент..) по заледен път. Излетяхме в един момент и забихме из една нива. Спряхме след стотина метра и след като го избутах от снега, продължихме към летището. Надеждна и икономична кола.

  19. 19 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3531 Неутрално

    До коментар [#18] от "тулса":

    Ами една от причините продажните цени на Мерцедес и БМВ, особено луксозните изпълнения дападат така главоломно след 8-10 години е скъпата поправка и липсата на добро сервизно обслужване. Проблемите с електрониката, особено на Мерцедес, са съществени, Бош не издържа в сравнение например с НипонДенсо. Лично аз съм впечатлен от Инфинити М45 и, разбира се, от Лексус LS (смятам че модела 430 е все още по-издържлив и по-добър от 460). В същото време трябва да призная, че махлата ми се напълни с мерцедеси, БМВ и няколко Порше, последните винаги са си държали цената, навярно защото се правят в Германия, а не на ишлеме в Мексико и т.н.

  20. 20 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1281 Весело

    До коментар [#9] от "dante_18":

    Ами у нас, една кола грандиозна като китайската стена...

  21. 21 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 693 Неутрално

    До коментар [#15] от "dante_18":

    Ок де, исках да кажа, че долният сегмент е здраво в европейски ръце.
    Както и горният.
    Пък и по средата...
    Няма и следи от страховете от преди 30 години, че японците ще пометат автопазара, както стана с телевизорите и касетофоните.

  22. 22 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 470 Любопитно

    Просто нямат какво да покажат освен още от същото. Излишен лукс на излишно висока цена, задвижван с твърде много замърсяване.
    Иначе вчера акциите на Тесла се “сринали” с 2.5%, защото се появила конкуренция на изложението - всеки тръби как през 2022 щял да произвежда 40 електрически модела, Форд, ГМ, Фолкваген и т.н., а на практика едно голямо нищо, нямат какво да покажат на автосалона...

    Stef
  23. 23 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 470 Любопитно

    Та така - Тесла не участва, защото няма нужда, “премиум” немците не участват, защото нямат какво да покажат...

    Stef




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK