"Мерцедес" остава най-продаваната луксозна автомобилна марка

"Мерцедес" остава най-продаваната луксозна автомобилна марка

© Reuters



Мерцедес" остава най-продаваната марка за луксозни автомобили в света и през миналата година, като са доставени 2.31 млн. коли, съобщиха от компанията. 2018 е осма поредна година на ръст в продажбите за "Даймлер" и трета поредна, в която компанията е лидер в сегмента.


Основна заслуга за поредната успешна година има гамата от SUV автомобили, както и продажбите на Е-класата. По региони приносът на Азия е най-сериозен.


През миналата година от БМВ също се похвалиха, че миналата година е била осма поредна с ръст в продажбите.

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Мерцедес имат успех най-вече в Китай, това е причината за успеха им. Идва време на предизвикателство за тях, което е електрификацията и автономността, свързана със софтуерните продукти и ноу хау, където нещата не са така розови, нито за тях, нито за останалите германци. За това Тесла през последното тримесечие продаде повече автомобили в САЩ, отколкото Мерцедес и това е само началото. Ако не влезнат бързо в рамките на няколко години в тренда, нищо по-добро от съдбата на да кажем Нокиа, не ги очаква.

  2. 2 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3439 Неутрално

    До коментар [#1] от "oliverstone":

    Бе не знам, ама последната S класа съвсем автономно може да те вози, стига да е разрешено от закона.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  3. 3 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 342 Неутрално

    До коментар [#1] от "oliverstone":

    Има известно основание в това, но да не забравяме немската инженерна мисъл и традиции и какво представлява Мерцедес в автомобилната индустрия, при това повече от век.

  4. 4 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Страхотни автомобили, е като изключим А и Б класата. :)

  5. 5 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    В България обаче са на 3 място.

    Gunter glieben glauchen globen
  6. 6 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1691 Весело

    Богатите си купуват Бугати...

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  7. 7 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1549 Весело

    "Мерцедес" остава най-продаваната луксозна автомобилна марка"

    И моето впечатление от нашите села е такова :)

  8. 8 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#7] от "PisnaMi":

    Ще има за втора употреба след години. Да не се притесняваме.

    Еретик
  9. 9 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    "Веднъж "Мерцедес"-"Мерцедес" за цял живот.

  10. 10 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    "Мерцедес" остава най-продаваната луксозна автомобилна марка"

    И има защо!

  11. 11 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Мерцедес е Премиум марка, не е лукс… Ролс Ройс е лукс, Бентли.. Мерцедес Ауди и БМВ са си премиум

  12. 12 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 923 Неутрално

    Те си остават и най-скъпата (спрямо Ауди, БМВ, Ягуар, Лексус и Инфитити). Да продаваш най-много при най-високи цени, това е фирма, която успява да прави пари.

  13. 13 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Всеки комплексар кара Мерцедес или БМВ. Перничаните VW разбира се!

  14. 14 Профил на Moxito
    Moxito
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#5] от "Alarmstufe: Rot":

    В България са на трето място защото дилърът и сервиза им са срам за марката. В Германия цените в сервизите на БМВ/Ауди/Мерцедес са супер изравнени, лизингови условия и отстъпки също. Тук Мерцедес жулят цени за страх, наскоро си конфигурирах кола, Мерцедес ми даваха 8-9% отстъпка, при БМВ (трето поред) получих 24%, докато дилърът на Мерцедес патетично ми обясняваше, как Мерцедес не давали отстъпки и се блещеше като му извадих форума на Мотор и Толк и му показах в Германия немците за какви отстъпки при Даимлер говорят.
    При БМВ имаш сервизи в почти всеки град, три различни дилъра и в пъти по-добро обслужване. Всичко това важи разбира се за чисто нови автомобили, тези втора ръка без гаранция са друга бира.

  15. 15 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    До коментар [#14] от "Moxito":

    Въпросът според мен не е колко % е отстъпката, а колко е крайната цена, на която получаваш автомобила. Това с процентите е много елементарен трик. Не знам кой му се връзва. Най-лесно е да завишиш нормалната цена с 20% и после да даваш арабийски отстъпки от 15%.

    Gunter glieben glauchen globen
  16. 16 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4131 Любопитно

    ""Мерцедес" остава най-продаваната луксозна автомобилна марка"

    Имаше един култов виц от времето на соца!Питали Радио Ереван как се делят колите по света!Радиото мъдро отговорило:" Колите се делят на два типа:
    -Мерцедес
    - всички останали

  17. 17 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    До коментар [#1] от "oliverstone":

    Слуховете за смърта на Мерцедес са силно преувеличени:)

    https://www.youtube.com/watch?v=HDrv4qMpClw

    Модератора е неадекватен!
  18. 18 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    До коментар [#6] от "mitko11":

    Тоест Ауди?Не съм съгласен!Богатите си купуват каквото си поискат.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  19. 19 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    До коментар [#11] от "b0b069":

    Зависи кой Мерцедес и БМВ.Посоянно ли трябва да ви припомням,че Бентли е Ауди под капака,а Ролса е БМВ.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  20. 20 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Любопитно

    До коментар [#18] от "sandman":

    Ваген успяха ли да опропастят Скания?

    Модератора е неадекватен!
  21. 21 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    До коментар [#1] от "oliverstone":

    Оливере,когато инженерите в Тесла стигнат знанията и опита натрупан в Мерцедес и БМВ,ще са минали поне 50г. и аз няма да съм жив.Мерцедес и БМВ са ШКОЛИ в техническия дизайн.Японците им дишат във врата и имат някои успехи с които успяват да изненадат немците.От Америка никакви изненади.Не всичко е софтуер.А и освен това,в хардуер и софтуер за автономия,най- вероятно европейските фирми,пак начело с Мерцедес и БМВ водят с няколко обиколки на Тесла.Не знам какво толкова се прехласвате по два ел.мотора и една огромна батерия.Това е измислено преди повече от 100г.Толкова е елементарно,че всеки по-кадърен човек може да си го направи сам,ако има подходяща работилница.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#13] от "petyo9":

    А некомплексарите какво карат? Извън Перник какво карат?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ivan_":

    Защо да ги опропастят?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Любопитно

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    За пари.
    Да не би да те изненадва подобна причина?

    Модератора е неадекватен!
  25. 25 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ivan_":

    Ако трябва да си говорим малко по-професинално по темата,Скания тръгнаха много силно,преди около 30-40г.Модела им серия 3 Р/ер/143-1987г. се води за един от най-добрите камиони изобщо.После залитнаха по едни сложни технически дизайни и доста скъпи изпълнения и...Камионджийския пазар е труден.Там няма фасони и фуклявене.Има тонове за километър/за разход и минимални разходи за обслужване и ремонт,като времето в сервиза е много важно да е възможно най кратко.Да де,ама сложните технически решения,може и да са малко по-надеждни,но за сметка на това,доста по-скъпи,времеемки за ремонт и задължително изискват добре обучен персонал.Та там Скания объркаха нещата преди около 20г.Сега се пробват да изплуват.Така или инак,в скандинавието си ги купуват,ако ще и напук.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  26. 26 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ivan_":

    Та мисълта ми беше,че не ваген,а Скания за малко да се самнабълбукат.Ваген май ги спаси.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  27. 27 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#26] от "sandman":

    Благодаря за информацията.
    Преди чувах хора от логистиката да казават, че Мерцедес и Скания са най-добрите камиони, сега за Скания нищо не се чува да казват...

    Модератора е неадекватен!
  28. 28 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1414 Весело

    Е и аз съм благодарен,когато следя постовете ти.Признавам си за мен са поучителни.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#24] от "Ivan_":

    Защо за пари? Скания е 100% част от ФВ от 2014. Някъде от началото на 2000-те имат афилиация с МАН. За какво им е да ги опропастяват? А и не е все едно да са били първостепенен играч.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#27] от "Ivan_":

    На слухове не винаги трябва да се вярва

    https://www.helgilibrary.com/uploads/chart_images/ScaniaGroup_GlobalMarketShare.png

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#25] от "sandman":

    Май и в ЮК са силни. Поне до около 2012 държаха 15% от пазара с проъдлжение на години. Но като цяло не ги виждам като доминантни. Това като продажби, иначе от камиони много не разбирам.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Разстроено

    До коментар [#29] от "deutschwagen":

    Защото Ваген са масов производител.
    Виж какво става с Порше, за да печелят повече обезличават марка с традиции...

    Модератора е неадекватен!
  33. 33 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Разстроено

    До коментар [#30] от "deutschwagen":

    Опасявам се, че май не ме разбираш.
    Не говоря за продажби и пазарни дялове, за обратното говоря.

    Взимаш една висококачествена и уникална с нещо марка и започваш да я правиш по-масова, за да продаваш повече и печелиш повече.
    И успяваш, продаваш повече и печелиш повече, а марката я превръщаш в окипазено копие на това което е била...

    Модератора е неадекватен!
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#33] от "Ivan_":

    И защо мислиш, че това е така? В историята на Фолксваген става точно обратното. Била е марка, произвеждаща масови и сравнително прости и достъпни автомобили (включително и един по-нишов модел като Карман Гиа, който обаче като механика е бил базиран на обикновените ФВ), но това е до към края на 60-те, когато ФВ купуват Ауто Юниън (Ауди), първоначално за да вземат завод за да могат да произвеждат повече от тогавашните си модели. В сделката с Ауто Юниън влиза и NSU. От тогава ФВ взима съвсем друга посока и започва да произвежда едни от най-модерните автомобили. Първият Пасат, например, е реално Ауди 80. Първото Поло е Ауди 50, т.н. Новата гама от началото на 70-те като механика е технология е реално Ауди и няма нищо общо с предишните модели, от които остава името.

    От камиони много не рабзирам, както вече казах, но не мисля че и ти разбираш особено. Но колегата по-горе го беше обяснил. Но си спомням, че още преди 2000 щяха да стават част от Волво, които им бяха един от основните конлкуренти, така че едва ли са били толкова супер. Ако Скания наистина са някаква нишова и немасова марка камиони, то ВАГ са ги спасили, а не опропастили. Освен това, ФВ държат МАН, които за мен е по-успешна и по-култова марка, и до колкото видях, още си съществуват както преди.

    И аз не съм въодушевен от някои от промените при Порше, но това е положението и не знам защо виниш ФВ. Порше сами си взимат решенията (даже техния шеф беше няколко години шеф на ВАГ преди година-две). Колкото и да кефят старите модели, не можеш да игнорираш времето и прогреса. Това сме го виждали и преди, когато Порше си бяха съвсем отделна марка - например когато представиха 996 края на 90-те и всички уж я мразиха. Моделът си беше радикален от гледна точка на наследството на 911, но в крайна сметка се оказа много успешен модел, и определено по-добър автомобил от предшественика си. Всъщност спаси независимостта на Порше, заедно с 997 (реално фейслифт на 996). Пак някъде края на 90-те, Порше сами си решиха, че ще правят СУВ и поискаха съдействие от ФВ. Та това са си решения изцяло на Порше, и се оказаха много сполучливи. Същото е и сега. Остава да видим крайния ефект, но 991 е определено много сполучлив модел.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#33]Но си спомням, че още преди 2000 щяха да стават част от Волво,
    —цитат от коментар 34 на deutschwagen


    За Скания става въпрос

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":

    Това с изцяло решенията на Порше си го мислиш на база фантазии и желания.
    Рералностите са съвсем различни.
    Като се изправиш пред надзорния съвет и ти кажат: "Какви са ви плановете за по-висока печалба?" стой та гледай как си ги взел тези решения самостоятелно...

    В случая си пишем от гледна точка на инжинеринга на изделието, как то да бъде добро изделие от техническа гледна точка...
    За бизнес гледна точка е друга бира...
    Да не си мислиш, че инжинерите на Ваген и те така сами са си взели решението да хакат онзи софтуер дето променя режима при тестване...

    Рибата се вмирисва от главата, просто Ваген правят нещата с цел по-висока печалба от което страда изделието...

    Модератора е неадекватен!
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#36] от "Ivan_":

    Нямаш абсолютно никакви доказателства за това, което твърдиш. Изглежда именно ти си този, който фантазира в случая:)

    Порше си остава Порше. Какви са ти мотивите да твърдиш обратното? Да не би да си собственик на всеки модел от 911 от 1963 до днес? Или пък имаш връзки в техническите и бизнес отделите им? Порше си остава скъпа и усшешна марка. Ианче всеки може да твърди каквото си иска. Същото се отнася и за Бентли, или за Ламборгини, или за който и да е.

    Ако скандала със софтуера при дизелтие ти е единствения аргумент, няма да стигнеш далеч. Това го правят абсолютно всички. Даже от 2016-та моделите на ФВ имат най-чистите дизели в цяла Европа, а Рено и Фиат-Крайслер от много години са най-мръсните.

    Но това само по себе си изобщо не е аргумент. Моделите на ФВ в САЩ (където започна скандала с дизелите) не са нито евтини, нито се смята за евтино, а точно обратното - по-скъпи, с по-качествена изработка и материали, както и поведение по пътя. Дори само лазерните заварки ги слагат в друга категория, сравнено с обикновените коли тук (Хонда, Тойота).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    До коментар [#37] от "deutschwagen":

    Нямам, няма, само дето го глобиха едни стотици млрд. и даже не трепнаха...
    Хич не бачкат за максимални печалби, ша знайш...:)

    Модератора е неадекватен!
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#38] от "Ivan_":

    Не бих казал, че не са трепнали. Иначе според теб за какво трябва да работят? За минимални печалби ли:) Или на загуба, и държавата да ги субсидира?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#39] от "deutschwagen":

    Виж сега, ясно, че си им фен.
    Само дето има едно нещо в бизнеса с автомобили.
    Когато си един от първите трима като продажби това си го постигнал с превръщането на автомобилите ти в "харсващи се на всички". Автомобили харесващи се на всички са обратното на наистина хубави и качествени автомобили.
    Освен това освен да продаваш много искаш и да печелиш много, защото многото продаване става с много разходи за продажби.
    Сега комбинирай по-високи разходи с по-широко харесван автомобил и ще разбереш, че това е възможно само с цената на компромиси и на слагането в автомобилите на финансово оптимизирани "неща" и/или с "малко" измама.

    Фолксваген не са най-умните и най-важното ЕДИНСТВЕНИТЕ на тази планета дето да са измислили как хем да произвеждат масови автомобили, хем да бъдат висококачествени и високотехнологични, НЕ СА...

    Като другите масовки са , произвеждат масови автомобили, които имат своите типични слабости и ги има защото така са проектирани, с ясното съзнание и ЖЕЛАНИЕ за този резултат.

    Затова и имаше тези дни статия, че ще се кооперират с Форд за някой модели, защото Форд са друг такъв производител. Също както и Фиат и Рено и Тойота...
    Всичките тези това правят...

    Модератора е неадекватен!
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#40] от "Ivan_":


    Виж сега, ясно, че си им фен.
    —цитат от коментар 40 на Ivan_


    Е, и? Това не ме прави автоматично необективен. Аз пък бих казал, че ти си им анти-фен.


    Когато си един от първите трима като продажби това си го постигнал с превръщането на автомобилите ти в "харсващи се на всички". Автомобили харесващи се на всички са обратното на наистина хубави и качествени автомобили............Сега комбинирай по-високи разходи с по-широко харесван автомобил и ще разбереш, че това е възможно само с цената на компромиси и на слагането в автомобилите на финансово оптимизирани "неща" и/или с "малко" измама.

    Фолксваген не са най-умните и най-важното ЕДИНСТВЕНИТЕ на тази планета дето да са измислили как хем да произвеждат масови автомобили, хем да бъдат висококачествени и високотехнологични, НЕ СА...

    Като другите масовки са
    —цитат от коментар 40 на Ivan_



    И това е така, защото ти искаш? Ами не е. Едно е да си Рено, които наистина са масови и евтини автомобили - в САЩ поне Инфинити са част от тях, които наистина са по-немасова марка, но като цяло са рендета и дачии в глобален план, като Нисан са същото ниво, даже според мен в САЩ са под нивото на Рено като цяло.
    Опитах се да ти обясня, че ФВ вече не е толкова масова марка. Едно-две нива отгоре е. Отделно има Ауди, Порше, Бентли, дори Бугато, които са част от марката. За наистина масовеите им марки са Шкода и Сеат. Това са фактите, отново различни от твоите виждания как нещата БИ ТРЯБВАЛО да стоят:) Даже можеш да видиш една малка извадка за БГ-то относно продажбите на нови автомобили:

    https://www.dnevnik.bg/skorost/2019/01/12/3372999_nai-tursenite_novi_koli_sa_dachiia_i_reno_a/

    ФВ Груп наистина стават масови ако броим по-богатата част на Европа.

    Същото е и тук


    Освен това освен да продаваш много искаш и да печелиш много, защото многото продаване става с много разходи за продажби.
    —цитат от коментар 40 на Ivan_


    Не знам каква е тази логика за "многото разходи за продажби", но мисля че всички искат да печелят много. Но няма да е лошо да си припомниш как се смята печалбата. Не знам защо реши, че по-скъпите коли са всъщност евтини за производство колкото по-евтините.


    Затова и имаше тези дни статия, че ще се кооперират с Форд за някой модели, защото Форд са друг такъв производител.....Всичките тези това правят
    —цитат от коментар 40 на Ivan_



    Ще работят заедно на пик-ъпи и електро технологии:

    https://www.vwvortex.com/news/volkswagen-ford-collaborate-vans-pickups-evs/

    Дори и да има по-обща кооперация, не виждам проблема, нито как това доказвало нещо си.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    "Е, и? Това не ме прави автоматично необективен. Аз пък бих казал, че ти си им анти-фен.""

    Я да видим сега с обективността:)
    Шофирал съм:
    ароса, голф, джета, пасат, тигуан
    80, 90, Б4, А3, А4, А6, А8
    Октавиа
    924 и 911

    Я да те видим ти какво си шофирал от групата на ваген, че да разберем на база на какво си правим раговора?

    След това имам доста опит в работата ми за мултинационални корпорации, някой от които по-големи от фолкцваген, та имам идея как се взимат решения и как се организира бизнеса на подобни организации.

    И да, определено съм им анти фен, това е мое решение и съм го взел на база на опита си.
    Не го крия и както вече си забелязал, съм доста последователен в излагането му.

    Сега да опитам с твоя въпрос:
    "Това прави ли ме необективен?"

    Модератора е неадекватен!
  43. 43 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    "ФВ Груп наистина стават масови ако броим по-богатата част на Европа."

    Сериозно ли?

    Масови автомобили са, ЗАЩОТО политиката на компанията е да произвежда масови автомобили, не защото се купуват масово:)

    Я разбери първо какво ти пиша, ако искаш да си направим един речник за уточняване на понятията.

    Модератора е неадекватен!
  44. 44 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    "Не знам каква е тази логика за "многото разходи за продажби", но мисля че всички искат да печелят много. Но няма да е лошо да си припомниш как се смята печалбата. Не знам защо реши, че по-скъпите коли са всъщност евтини за производство колкото по-евтините."

    Отново показваш, че не разбираш какво ти пиша.
    Разходи за продажба:
    1. Реклами
    2. Участие в различни промоции
    3. Даване на пари за публичност
    4. Плащане за резултати в специализирани издания и т.н.

    Хайде направи си един опит и виж колко ваген марки са в холивуд, във футбола и го сравни с другите марки например.

    'всички искат да печелят много.' - Напълно сигурно, въпроса е какво са готови да направят в името на печалбата? Помисли за това, че май ваген са готови на абсолютно всичко, не зная защо се пънеш да обясняваш, че не променят закупинете от тях марки за да ги направят масовки. Отново примера с Порше...

    "че по-скъпите коли са всъщност евтини за производство колкото по-евтините.""

    Това какво трябва да бъде?

    Модератора е неадекватен!
  45. 45 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    "Ще работят заедно на пик-ъпи и електро технологии:"

    Няма проблем, просто е показателно че го правят с Форд, другия типично масов производител, който прави от марките си антиавтомобили, само и само да ги продава масово.
    Сега ваген са малко по-различни, форд е принтерен автопроизводител. Продава ти автомобила евтино и след това печели от обслужване и части които са проектирани да се чупят:)
    Не са точно като Форд в това отношение ваген, но е показателно, че въпреки че знаят това за форд отиват на кооперация с тях, или може би не е показателно според теб.

    Я провери да видиш при тези обвързаности в авто идустрията Ваген на кого продават двигатели например. Така де нали са качествен производител, защо никой не им копува двигателите?

    Модератора е неадекватен!
  46. 46 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    "Даже можеш да видиш една малка извадка за БГ-то относно продажбите на нови автомобили:"

    Пич, годишно във България се продават нови автомобили колкото купува за една година средноголяма компания за автомобили под наем в нормална държава.

    Ако това ти е базата, на която си правиш изводи за автоиндустрията (пазара във България) какво да ти кажа повече:)

    Модератора е неадекватен!
  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#42] от "Ivan_":

    Стигнахме до това да си мерим какво сме карали ли? Ами и аз съм карал от Шкода до 911 (2008 C4S, 2009 CS), скоро ще пробвам и Ауди S5. Всичко това е бемзислено, защото какво смята някой си няма никакво значение. Има хора, на които им е работата да сравняват коли, които са карали.



    След това имам доста опит в работата ми за мултинационални корпорации, някой от които по-големи от фолкцваген, та имам идея как се взимат решения и как се организира бизнеса на подобни организации.
    —цитат от коментар 42 на Ivan_



    Тоест, точно както предположих - не знаеш нищо за ФВ Груп, но смяташ че нещата там били такива каквито твърдиш, защото така смяташ.


    И да, определено съм им анти фен, това е мое решение и съм го взел на база на опита си.
    —цитат от коментар 42 на Ivan_


    Да, решението си е твое и честно казано не ме интересува. Но не е кеф да обеждаваш другите да мислят като теб, и то на базата на емоционални аргументи, които както се виждат, нямат никаква опора от факти.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#43] от "Ivan_":

    Да, сериозно. Поне да беше погледнал данните за България. Разбери най-псоле, че не си капацитет който да казва защо "това е така". В САЩ, например, не са масови. Там са масови едни други коли, които дори в БГ биха ги нарекли "дърво", да не говорим за западна Европа.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#44] от "Ivan_":

    И сега какво излиза? Според теб рекламите им доказвали нещо? Май съвсем се чудиш какво да имзислиш.

    Между другото, къде са плащали за резултат в специализирани зидания? Разтягаш локум след локум, с НУЛА факти. То така всеки може да си дрънка. Или може би си професинален интернет трол?


    Помисли за това, че май ваген са готови на абсолютно всичко, не зная защо се пънеш да обясняваш
    —цитат от коментар 44 на Ivan_



    ФВ Груп са готови на повече в сравнение с други марки? Това е така защото ти го казваш?
    Много интересно. Най-малкото да беше чел как GM уби над 100 души защото ги мързеше да сменят една пружина в стартера.

    Този разговор с теб е пълна загуба на време. До сега не си дал нито едно доказателство за твърденията си (и ме прати да сравнявам реклами и да гледам филми на Холиуд). Смешно и нелепо.

    "че по-скъпите коли са всъщност евтини за производство колкото по-евтините.""

    Това какво трябва да бъде?
    —цитат от коментар 44 на Ivan_


    Трябваше да бъде "че по-скъпите коли са всъщност по-евтини за производство от колкото по-евтините коли". Това което не разбираш - че ФВ Груп печелят не защото се чудят как да намалят разходите за производство (и всчко "на което били готови" в името на печалбата), както ти искаш да бъде. А защото хората харесват и купуват колите им, които всъщност са по-скъпи - и като производство, и като цена.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#46] от "Ivan_":

    Тоага ти кажи къде ФВ Груп са масова марки. Както вече ти казах, в по-богатата западна Европа.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#47] от "deutschwagen":

    "Тоест, точно както предположих - не знаеш нищо за ФВ Груп, но смяташ че нещата там били такива каквито твърдиш, защото така смяташ."

    ФВ груп е публично акционерно дружество. Мултинационална корпорация.
    Сега ако разбираш от голям бизнес много добре ще знаеш какво означава горното.
    Ще знаеш и какви задължения за информация и за вътрешнофирмени процедури имат тези дружества.
    Ключовото тук е ЗАДЪЛЖЕНИЯ.
    И когато дружество с подобни задължение се забърка в скандал като т.н. "дизелгейт", единственото възможно положение е, това да е станало с изричното покровителстване/нареждане на най-висшия мениджмънт.

    Сега дали Аз го твърдя това или е така, може да преположиш от факта, че има криминални производства срещу висши мениджъри на ГВ груп в повече от една правови държави...

    Модератора е неадекватен!
  52. 52 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#48] от "deutschwagen":

    Т.е в САЩ марките на групата са някакви други, направени по друг начин и промотирани по-друг начин ли?

    Не рабираш какво ти пиша, което е малко странно, но явно не успявам достатъчно добре да го обясня...

    Модератора е неадекватен!
  53. 53 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    До коментар [#49] от "deutschwagen":

    "Най-малкото да беше чел как GM уби над 100 души защото ги мързеше да сменят една пружина в стартера. "

    Я сега в контекста на дискусията се пробвай да позиционираш ГМ в коя група автопроизводители попада - масов или не?

    Ако успееш може и да се досетиш най-накрая какво ти пиша.

    И да същия производител произвежда и "Звяра", който вози президента на САЩ, както и ВГ правят Бугати, но това не променя факта, че самата фрупа е масов производител...

    Модератора е неадекватен!
  54. 54 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    До коментар [#50] от "deutschwagen":

    Още веднъж:
    Не са масова марка, защото присъстват масово на пазара.
    Масова марка са, защото се опитват да произвеждат масови автомобили...

    Кое е неясно в горното?

    Я кажи защо БМВ или Мерцедес не се опитват да навлязат на индийския пазар с масов модел, а ВГ опитва, макар и неуспешно?

    И понеже само някакви доказателства търсиш, сякаш сме в съдебна зала, ето ти да видиш най-масово продаваните автомобили за всички времена. От първите 10 по някаква случайност явно има 3 модела на Ваген, 3 модела на Форд, 2 на Хонда и по един на ГМ и на Тойота. Въобще да знаеш не са масов производител Ваген:):
    1. Toyota Corolla (1966 – досега)
    Продадени: 37,5 милиона машини
    Средна цена: 16 100 долара

    2. Ford F-Series (1948 – досега)
    Продадени: 35 милиона машини
    Средна цена: 23 000 долара

    3. Volkswagen Golf (1974 – досега)
    Продадени: 27,5 милиона машини
    Средна цена: 18 000 долара

    4.. Volkswagen Beetle (1933 – досега)
    Продадени: 23,5 милиона машини
    Средна цена: 19 800 долара

    5. Ford Escort (1968 – 2000)
    Продадени: 20 милиона машини
    Средна цена: 12 000 долара

    6. Honda Civic (1972 – досега)
    Продадени: 18,5 милиона машини
    Средна цена: 15 600 долара

    7. Honda Accord (1976 – досега)
    Продадени: 17,5 милиона машини
    Средна цена: 21 400 долара

    8. Ford Model T (1908 – 1927)
    Продадени: 16,5 милиона машини
    Средна цена: 260 долара (през 20-те години)

    9. Volkswagen Passat (1973 – досега)
    Продадени: 15,5 милиона машини
    Средна цена: 20 000 долара

    10. Chevrolet Impala (1958 – досега)
    Продадени: 14 милиона машин
    Средна цена: 25 800 долара

    Модератора е неадекватен!
  55. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#54] от "Ivan_":

    Да, ГМ са масова марка, но както ФВ имат някои по-специални марки, като дори возят Президента, както сам казваш. Не казвам, че бизнес моделът им е същия като на ФВ Груп. Но дефектите със стартера не са се слували при Кадилак, или дори по-скъпите модели на ГМ, а в една ужанса и евтина кола - Шеви Кобалт. Виж, при ФВ това няма да стане, защото евтините модели на ФВ, дори Шкода, няма да имат дефектиращи стартери. Огромна разлика.

    Обясних ти няколко пъти защо ФВ се харесват и продават - защото предлагат неща, които се търсят от РАЗЛИЧНИ ГРУПИ хора. За това имат толкова много марки. ФВ не се сравнява с Мерцедес и БМВ (с изключението на Фаетон), а Ауди. Най-богатите могат да избират между Порше, Бентли или Ламбо, най-най-богатите могат да вземат Бугати. Тези от последната група според теб дали биха си взели Поло или базов Голф на 3 години????? В Лондон, например, ФВ е популярна марка при едни хора, при друг хора, много богати, които искат най-скъпи премиум марки няма да видиш ФВ, а Мерцедес, или Порпе, или Бентли. ФВ Груп просто покриват и този сегмент. Имат страхотно портфолио с различни марки, които успяват да клонят към горните ешелони на пазара. Това е.

    На теб може и да не ти харесва. ФВ Груп може да не са ти любими - твое прави, и никой не е упрял пистолет до главтата ти. Но недей да си съчиняваш реалности:) Доста коментари по-нагоре един колега ти обясни как всъщност са стояли нещата при Скания - отново реалност, различна от тази която се опитваш да съчиниш. И ти изглеждаше съгласен с него. И въпреки това, при затворена тема, следват вече десетки коментари пюър конджекчър. Как не разбра, че не си прави тук ,както не беше прав и за Скания. И не е така защото не си интелигентен, което си, а защото се опитваш да съчиняваш реалности, които да паснат на емоциите ти. За Бога, не купувай нищо на ФВ Груп. Вземи си Ситроен. Вземи си Мерцедес А класа вместо Пасат. Или някое БМВ 1. Или БМВ М5. Вземи си и Ролс Ройс, ако искаш. Само ще се радвам за теб.

    Последно, не знам защо пак навлизаме в темата на дизелгейт. Не знам кой е поръчал схемата, нито кой точно какво е знаел - това не е известно на никого. Аз лично няма да плача за Винтеркорн, или Рупърт Стадлер (който е работил изключително и само за Ауди, а не ФВ) и много повече бих предпочел инженерът Волфганг Хатц, който прекара 9 месеца в затвора, да е невинен. Но понеже няколко пъти удряш на тази тема, първо се запознай с положението като цяло:

    https://www.autoevolution.com/news/study-reveals-volkswagen-sells-the-cleanest-euro-6-diesels-in-europe-111352.html

    https://www.express.co.uk/life-style/cars/782194/diesel-car-NOX-emissions-pollution-vehicles

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  56. 56 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#13] от "petyo9":

    Предполагам, че имате предвид в България?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK