Значи около 1% от семейства могат да си позволят нови коли ама и това не е подвеждащи защото като извадим закупените коли от държавната администрация и опериращите у нас корпорации(от търговско банковата окупация) от 34 хиляди я има 4 хиляди, я не!
До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Не стават тия разсъждения. Давал съм 40 хиляди за втора ръка от официалния вносител на 2 години и малко километри. Не влизам в статистиката. Някой който е дал 25 за ново Клио обаче влиза.
Да не говорим за масовата практика при хората с наистина много пари да не си купуват нови автомобили от България а употребявани такива на година максимум от Западна Европа. Добави и всички ония които карат коли с немска регистрация SHA заради "всички знаем защо"
Значи около 1% от семейства могат да си позволят нови коли ама и това не е подвеждащи защото като извадим закупените коли от държавната администрация и опериращите у нас корпорации(от търговско банковата окупация) от 34 хиляди я има 4 хиляди, я не!
—цитат от коментар 1 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Практиката е за автомобил да се заделят около 10% от дохода. Ако сметмен цената на един непретенциозен, но нов автомобил на лизинг, вкл. първоначална и последна сума за придобиване, излиза към 500 лв на месец. Това значи, че нови коли ще кара българина тогава, когато заплатата му е около 5000 на месец след данъци и осигуровки.
Автомобилният пазар се наблюдава под лупа, защото чаката вече 3-4 година рецесия се очаква да удари първо автомобилния пазар.
Продажбите на коли стагнират, но причината не е в търсенето. Заради рестрикциите в Германия и Холандия в момента се търсят основно бензинови модели. Търсенето надхвърля производствения капацитет. В крайна сметка за кола с бензинов двигател се чака 6+ месеца, докато дизелите не се търсят. Спадът в продажбите на дизелови коли не се компенсира от повечето продажби на бензинови и затова числата стагнират. Това дава подвеждаща представа за пазара и търсенето, чийто капацитет е доста по-голям. Така че засега няма индикации за криза, но те тези неща стават от днес за утре. Така че всеки да си има едно на ум.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4655 НеутралноЗначи около 1% от семейства могат да си позволят нови коли ама и това не е подвеждащи защото като извадим закупените коли от държавната администрация и опериращите у нас корпорации(от търговско банковата окупация) от 34 хиляди я има 4 хиляди, я не!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleSlick
Рейтинг: 466 НеутралноДобър автомобилен пазар е важен за общото състояние на икономиката
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
iavorski
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Не стават тия разсъждения. Давал съм 40 хиляди за втора ръка от официалния вносител на 2 години и малко километри. Не влизам в статистиката. Някой който е дал 25 за ново Клио обаче влиза.
Да не говорим за масовата практика при хората с наистина много пари да не си купуват нови автомобили от България а употребявани такива на година максимум от Западна Европа. Добави и всички ония които карат коли с немска регистрация SHA заради "всички знаем защо"
iavorski
Рейтинг: 237 НеутралноСпоред статистиката на "Пътна полиция" внесените в страната леки и лекотоварни автомобили на възраст до 6 месеца са 41 779. Повече от "новите"!
mitakadm
Рейтинг: 450 НеутралноДобре че беше поръчката за ТОЛ автомобилите, че иначе щяхме да сме със спад
Колкото повече - толкова повечеIvan Prodanov
Рейтинг: 711 НеутралноКато гледам по нашите ширини само нови автомобили.
Иван Костов е за съд!anarhochristian
Рейтинг: 638 НеутралноПрактиката е за автомобил да се заделят около 10% от дохода. Ако сметмен цената на един непретенциозен, но нов автомобил на лизинг, вкл. първоначална и последна сума за придобиване, излиза към 500 лв на месец. Това значи, че нови коли ще кара българина тогава, когато заплатата му е около 5000 на месец след данъци и осигуровки.
anarhochristian
Рейтинг: 638 НеутралноАко колите са местно производство.
Баличея
Рейтинг: 670 НеутралноАвтомобилният пазар се наблюдава под лупа, защото чаката вече 3-4 година рецесия се очаква да удари първо автомобилния пазар.
Продажбите на коли стагнират, но причината не е в търсенето. Заради рестрикциите в Германия и Холандия в момента се търсят основно бензинови модели. Търсенето надхвърля производствения капацитет. В крайна сметка за кола с бензинов двигател се чака 6+ месеца, докато дизелите не се търсят. Спадът в продажбите на дизелови коли не се компенсира от повечето продажби на бензинови и затова числата стагнират. Това дава подвеждаща представа за пазара и търсенето, чийто капацитет е доста по-голям. Така че засега няма индикации за криза, но те тези неща стават от днес за утре. Така че всеки да си има едно на ум.
iq146
Рейтинг: 581 ВеселоГоляма, тежка е кризата в България... Никаква съдебна реформа, а мутрите си купуват автомобили... Нали, жълтопаветници?