ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът, активността и мандатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи

Брекзит отказа "Нисан" да премести производството на още един модел във Великобритания

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Същото е положението и с Тойота ,които няма да произвеждат вече Авенсис в Англия ,а може би и ще закрият заводите си там .

  2. 2 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2098 Неутрално

    А Хонда какво казват?

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  3. 3 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    В Нисан не знаят ли, че Великобритания подписа търговско споразумение със Замбия, Зимбабве, Коморските острови, Мавриций, Мадагаскар и Сейшелските острови...?! Великобритания може да залее, необятният африкански пазар с новите модели на Нисан. Нисан, защо се дърпат? Пропускат, златна възможност...! :)

    Бивш tww09306483.
  4. 4 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#2] от "nessarox":

    Какво могат да кажат, от Хонда? Нищо... Полека ще съберат багажа и към Европа...!

    Бивш tww09306483.
  5. 5 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 816 Неутрално

    С други думи - положението остава същото, каквото е било и преди.

  6. 6 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1271 Неутрално

    Гадно наистина за оная сивокоса кукундрела.Японците се изнасят от Кралството,а в къщото време Европа подписва договор за сътрудничество.Ще се опомнят ама късно.

  7. 7 Профил на dgerald
    dgerald
    Рейтинг: 563 Неутрално

    Ами честито на Съндарланд - градът с 61% гласували за Брексит

  8. 8 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Неутрално

    И това е СЛЕД като Терез Мей обеща олекчения на компанията...

    Модератора е неадекватен!
  9. 9 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#5] от "naskotop":

    С две думи положението се влошава, защото няма развитие за бизнеса.

    В бизнеса спреш ли, не се ли развиваш си обречен...

    Модератора е неадекватен!
  10. 10 Профил на today
    today
    Рейтинг: 979 Неутрално

    Да си сглобяват английски коли и да си ги купуват на двойни и тройни цени, че да им дойде акъла в главите. Групичка лъжци налъгаха населението по селските да гласуват за нещо, които си нямат никаква идея в колко лоша посока ще промени живота им, кукувицата Мей се е запънала като магаре на мост и не иска да проведе втори референдум и да се оправят нещата. Малоумна работа!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  11. 11 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 549 Весело

    Естествено , вноса директно от Япония ще е безмитен , за разлика от ЮК. Току виж и РолсРойс се премести в Германия .

  12. 12 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    Огромната глупост Брекзит тепърва ще носи много горчиви плодове на британците!!!!

  13. 13 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5637 Неутрално

    До коментар [#11] от "xyha":

    Не мога да си представя, че е по-изгодно да произведеш нещо в Япония и да го транспортираш до Европа, отколкото да го произведеш на място...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  14. 14 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 660 Неутрално

    ...Не мога да си представя, че е по-изгодно да произведеш нещо в Япония и да го транспортираш до Европа, отколкото да го произведеш на място...
    —цитат от коментар 13 на Незнайко в Слънчевия град

    Представи си как недооценените синдикати тръгнат да реват за по-високи заплати, за социални придобивки, за бонуси и т.н.

  15. 15 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#13] от "Незнайко в Слънчевия град":

    "Представи си, лесно е", Европа и Япония подписаха наскоро много интересно споразумение, а Англия подписа такова със ъ-ъ Зимбабве, държавата на милионерите (ако не са вече милиардери). Не е достатъчно да произвеждаш евтино, трябва и да имаш евтин достъп до пазара.

    Eddie lives... somewhere in time!
  16. 16 Профил на latinicabekreten
    latinicabekreten
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Когато бедните източно европейци си тръгнат след брейкзита, за какво им са на нисан заводи в потъващия остров????

  17. 17 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 619 Неутрално

    До коментар [#4] от "tww09306483":

    Като им гледам последните модели и продажбите на Хонда в Европа май към Китай ще се изнасят.

  18. 18 Профил на Андонов
    Андонов
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Виж ти... и Нисан 🤔
    Апропо, някой чувал ли е за Нагъл Фараж и Борис Тъпото Джонсън в последно време....?!

    “Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
  19. 19 Профил на Иосиф Давидович
    Иосиф Давидович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#11] от "xyha":Не мога да си представя, че е по-изгодно да произведеш нещо в Япония и да го транспортираш до Европа, отколкото да го произведеш на място...
    —цитат от коментар 13 на Незнайко в Слънчевия град


    Аз мога много лесно да си го представя: като им сложат едни десет процента мито на автомобил от 30-40 хил евро и върху това мито сложиш едни 20% ддс става една добра сума, докато транспортът няма да е над 1000 долара на кола, е в япония заплатите са малко по-високи от тези в Ок , но в Япония ще сложат повече роботи....така,че сметката може да излезе....

    Ах, Александр Сергеевич, милый Ну что же Вы нам ничего не сказали О том, как держали, искали, любили, О том, что в последнюю осень Вы знали
  20. 20 Профил на Иосиф Давидович
    Иосиф Давидович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Виж ти... и Нисан 🤔Апропо, някой чувал ли е за Нагъл Фараж и Борис Тъпото Джонсън в последно време....?!
    —цитат от коментар 18 на Андонов


    За Борис Джонсън скоро имаше новина, че се развел и си хванал младо гадже, което го щипела по гъза пред камерите на журналистите...

    Ах, Александр Сергеевич, милый Ну что же Вы нам ничего не сказали О том, как держали, искали, любили, О том, что в последнюю осень Вы знали
  21. 21 Профил на На Баба Фърчилото
    На Баба Фърчилото
    Рейтинг: 279 Неутрално

    "Само две неща са безкрайни. Вселената и човешката глупост. За второто не съм сигурен."
    Айнщайн

  22. 22 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Виж ти... и Нисан 🤔Апропо, някой чувал ли е за Нагъл Фараж и Борис Тъпото Джонсън в последно време....?!
    —цитат от коментар 18 на Андонов


    да не са в Масква?

  23. 23 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#14] от "historama":

    синдикатите са способни да изгонят и добри инвеститори. Между другото благодарение на бг синдикати българската марка "Калиакра" емигрира в Румъния, а след това в Унгария.

  24. 24 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    До коментар [#13] от "Незнайко в Слънчевия град":


    Не мога да си представя, че е по-изгодно да произведеш нещо в Япония и да го транспортираш до Европа, отколкото да го произведеш на място...
    —цитат от коментар 13 на Незнайко в Слънчевия град


    Зависи от бройката!
    И там е проблемът - не Брексит - японците са в отстъпление в Европа, германците мачкат яко в момента (даже и в Америка вече, да не говорим за Китай).

  25. 25 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Глей ся кво става - Тойота имала намерение да премести един свой завод от Япония в Англия.

    За 80%ните повтарям - от Япония в Англия!
    Не в Китай!
    Не във Виетнам!
    В Англия!
    Там, където - според туземния неграмотник - трябва да плаща по- високи заплати.

    Закво го прави това Тойота?
    Що се набутва?

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  26. 26 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Коментарите са супер :) И какво толкова е станало? Японска компания решава да прибере производството у дома. Както се вижда те дори не искат да го дадат на Французите въпреки че Нисан/Рено и Мицубиши са една компания. Никой не разбира че решението си е чисто икономическо и няма нищо общо с Брекзит. Само че всички го раздухват като край на вселената. Те се опитват да извиват ръце но няма да се получи, да се местят в Япония и да видим дали ще е по-евтино да докарват коли от там до Европа.....

  27. 27 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 665 Любопитно

    Ето вижте истинската причина поради която се местят....никой не ги купува. Европа не иска дизели а бензиновите им модели харчат като луди:

    http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/nissan/nissan-xtrail/

    При 60000 бройки на година за цяла Европа, пари няма. За сравнение БМВ продават 120000 тройки а Ауди продават 140000 А4.
    Техните "Братовчеди" Рено Каджар (същата кола но с други ламарини) продават 120000 на година, двойно повече от тях.
    http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/renault/renault-kadjar/

  28. 28 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#5] от "naskotop":

    Не е точно така. По време на кампаниите за Брекзит Нисан декларираха, че независимо от резултата, ще вкарат новия модел в Съндърланд. Брекзит кампанията ги използваха за пример, как след Брекзит индустрията ще се развива, оттам и високия процент гласували за Брекзит в Съндърланд.
    В момента в този завод освен Кашкай се произвеждат Лийф, Инфинити и Джук. Джук-ът излиза от преоизводство тази година и Екс-Трейл-ът трябваше да отиде на тази линия. Така че всички работници от поточната линия на Джук си отиват вкъщи.

  29. 29 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#15] от "tigervi":

    Екс-Трейлът не идва в Европа, а остава в Япония. Според Нисан причините за промяната на решението е не само Брекзит, но и свръхкапацитет и спад в продажбите на дизелите. Каквато и да е причината, Брекзит със сигурност не помага.

  30. 30 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Мдааа...Точно в Съндърланд гласуваха с огромно мнозинство да излезнат от ЕС

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  31. 31 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 279 Весело

    До коментар [#10] от "today":

    То няма вече английски коли...

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  32. 32 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#26] от "padrino":

    Рено, Нисан и Мицубиши не са една компания. Фирмите имаха един шеф доскоро, но вече не е така. Взаимно са си изкупили значителен пакет акции едни на други, но мениджмънтът им е сравнително независим един от друг. Интеграцията между фирмите е доста ограничена в сравнение с Ауди/Фолксваген/Шкода/Сеат или дори Пежо/Ситроен/Опел. Доколкото знаем единствената кола на обща платформа между Нисан и Рено са Микра и Клио (за последното не съм съвсем сигурен).

  33. 33 Профил на wak26352646
    wak26352646
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#10] от "today":То няма вече английски коли...
    —цитат от коментар 31 на Noise


    Астон Мартин май са английски, но не са "много" масови

  34. 34 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6148 Неутрално

    Брексит не ти дава да планираш.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  35. 35 Профил на BaumMangau
    BaumMangau
    Рейтинг: 235 Неутрално

    До коментар [#27] от "padrino":

    Може би си прав за икономическата причина, но интерпретацията на продажбите е грешна: Рено Каджар е идентичен автомобил с Нисан Кашкай. Вторият има продажби в Европа според линка който си дал от 250к за 2017 г.. Нисан X-Trail е 8дентичен с Рено Колеос, с продажби от близо 70к в Европа срещу 13к за Реното.

  36. 36 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 315 Неутрално

    За сметка на това японците вероятно ще преместят производството на ЛАДА в Англия:-) - Дреме им на острова за тоя Нисан. Брекзита става, защото англичаните не са съгласни с безумните разходи на европейските политици ! Хотелчета, пирове, командировки безумни и т.н.

  37. 37 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1295 Весело

    По-бързо да идва Март - хем по-топло, хем по-безанглийско :) аман...

  38. 38 Профил на Ангелов
    Ангелов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ако и Елизабет се пресели, тогава ги признавам!

  39. 39 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Има и по-важни неща от някакви си работни места. Те и без това им ги вземат имигрантите от източна европа.

  40. 40 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Има и по-важни неща от някакви си работни места. Те и без това им ги вземат имигрантите от източна европа.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK