"Пежо" сменя слогана, за да отбележи електрификацията на гамата си

Концептуалният електромобил "Пежо и-Леджънт" е модерна реплика на "Пежо" 504 купе от 70-те години на миналия век.

© Пежо

Концептуалният електромобил "Пежо и-Леджънт" е модерна реплика на "Пежо" 504 купе от 70-те години на миналия век.



Френският производител на автомобили "Пежо" сменя слогана си, за да отбележи масовото навлизане на електрифицирани модели в своята гама, съобщиха от компанията. От 2010 година насам мотото беше Motion & Еmotion. То се появи по повод 200-та годишнина на "Пежо".


Посланието изразява идеята, че за марката емоцията винаги ще остане същността на преживяването зад волана. Новият слоган е Motion & е-Motion, като добавеното "e" символизира позицията на компанията по основите предизвикателства на енергийния преход, се казва в прессъобщението.


"Пежо" сменя слогана, за да отбележи електрификацията на гамата си

© Пежо




Новото мото вече вървеше при комуникационните кампании на концептуалния електрически модел "Пежо и-Леджънт" (e-Legend) и хибридната технология PHEV, внедрена в края на годината при моделите 3008, 508 седан и 508 SW.


След автомобилния салон в Женева през март новият слоган ще бъде въведен във всяка държава, като ще присъства в реклами, печатни материали, търговски изложения, точки на продажба и видеокампании.

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    Motion & е-Motion

    Лада също ще го смени. Новият слоган е "Електрификация + съветска власт"

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на ТРОЛетарин
    ТРОЛетарин
    Рейтинг: 38 Неутрално

    Баси платената публикация.

    Коментирам платено.
  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4398 Весело

    Motion & е-MotionЛада също ще го смени. Новият слоган е "Електрификация + съветска власт"
    —цитат от коментар 1 на EU defender

    Е-русофобията ти се е усилила, трябва да те остават с някоя сапунерка Пежо в бездорожие севера и да махаш на стоп на мужиците с Камази някой да те прекара, даволен ще останеш!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1220 Весело

    Ми хубаво. И като свърши литият ще си я сменят по старому. :)

  5. 5 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1220 Весело

    До коментар [#1] от "EU defender":

    ХА ХА ХА ХА ХА
    Право в 10-ката!

  6. 6 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    Четох статията-старата и се оказа,че само на ток върви всичко на всичко 40км.Да беше поне 140-да ходиш на работа и обратно,ама 40 си е подигравка.

  7. 7 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    И лъвчето от емблемата е "барнато".

    Според мен електромобилът няма бъдеще. Ако не вярвате,отидете в някой завод от времето на соца,качете се на електрокар и после ще говорим...

  8. 8 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    На добър час, някой ден и в САЩ да почнат да продават.

  9. 9 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1220 Весело

    А, помните ли, когато БСП искаха ембемата на Пежо да ни е държавен герб :)

  10. 10 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 553 Неутрално

    леле как ме кефи това старото пежо.
    жестока линия.
    като на олдскулските мустанги и доджове.

  11. 11 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 801 Неутрално

    леле как ме кефи това старото пежо.жестока линия.като на олдскулските мустанги и доджове.
    —цитат от коментар 10 на mihail_p


    Серията Пежо 504 е от най-здравите коли които съм карал. Из Африка ги караха поне допреди десетина години, допускам че още има в движение. И това при тамошната (да не използвам „политически некоректен израз“) поддръжка. Накрая ги сглобяваха в Мароко, Алжир и Нигерия.
    Наистина е легенда ! За електрическата версия засега мълчим. Не изглежда много обещаващо, времето ще покаже.

  12. 12 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3254 Весело

    И франсетата не са вече каквото бяха, гледам ...

    Това, новото - линията му от Камаро копната, предницата - малко Ауди, малко Митцубиши, чудото изпод радиатора отпред - малко френски дизайнерски нонсенс, в стила им през този век ...

  13. 13 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1145 Любопитно

    на концептуалния електрически модел "Пежо и-Леджънт" (e-Legend)
    ----------------------------------------

    Как така Legend се транслитерира като ЛеджънТ?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  14. 14 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2981 Весело

    Може да си сменят и емблемата !

    Вместо лъва - електрическа змиорка ...

  15. 15 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2063 Весело

    До коментар [#4] от "cristo_n":

    Литей има мнооого на тази планета...:)

    Модератора е неадекватен!
  16. 16 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 3532 Неутрално

    На добър час, някой ден и в САЩ да почнат да продават.
    —цитат от коментар 8 на blondofil


    В Щатите съм виждал само и единствено Пежо от всички френски автомобили, при това един определ модел - седан, някъде от 80-те години. Не съм сигурен, но франсетата имат някакви проблеми със стандартите и не могат да продават на американския пазар, който и без тях е достатъчно пренаситен.

  17. 17 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    До коментар [#4] от "cristo_n":Литей има мнооого на тази планета...:)
    —цитат от коментар 15 на Ivan_


    Факт. В океанската вода има милиарди тонове литий. 1000 пъти повече от известните находища на сушата, просто на сушата е по евтино да се добива в момента. И освен това е рециклируем.

  18. 18 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Лъвчето го смениха още 2012 години с новото, което виждаш. Има-няма 7 години вече.
    А дали нямат бъдеще - времето ще покаже. Явно и на електрокар си се возил много преди старото лъвче.

    И лъвчето от емблемата е "барнато". Според мен електромобилът няма бъдеще. Ако не вярвате,отидете в някой завод от времето на соца,качете се на електрокар и после ще говорим...
    —цитат от коментар 7 на deaf

    До коментар [#7] от "deaf":

  19. 19 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4038 Неутрално

    До 6, чертичката
    "...и се оказа,че само на ток върви всичко на всичко 40км...."

    Аз си направих труда, постнах на "Пежо и-Леджънт" и прочетох:
    "Задвижването е на 4-те колела, като ускорението от място до 100 км/ч отнема 4 секунда, а пробегът достига 220 км/ч...."

    220 км съвсем не е малко

  20. 20 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    От трите модела единствено 3008 Hybrid4 ще е с два двигателни моста, като предните колела са свързани с бензинов двигател с 200 к.с. и електромотор със 110 коня, като втори електрически мотор със 110 к.с., задвижва задните гуми.


    Общата системна мощност е 300 конски сили, като ускорението до 100 км/ч отнема 6.5 секунди. "Пежо" 3008 Hybrid4 е снабдено с батерия с капацитет 13.2 киловатчаса, като само на ток автомобилът изминава до 50 км.

    3008 хибрид ще може да се поръча и само с предно предаване, като при това положение бензиновият мотор ще е със 180 конски сили, а електромоторът само един със 110 коня. Общата системна мощност е 225 к.с. В тази си версия хибридното 3008 ще се оборудва с батерия с капацитет 11.8 киловатчаса, гарантираща изминаване на до 40 километра само на ток.

  21. 21 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3223 Неутрално

    Motion & е-MotionЛада също ще го смени. Новият слоган е "Електрификация + съветска власт"
    —цитат от коментар 1 на EU defender


    Руските подлоги ПОД ВСЯКА ТЕМА, са опитвате доста неадекватно и без връзка с нищо , да насочите Дискусията към ЛЮБИМИТЕ ВИ РУСКИ НЕЩА!

    Та, какъв беше поводът , уважаемий руский мой EU defender , да се емнеш, та да ни занимаваш , с вълнуващата те ЛАДА и новините за нея?

    Информацията е за китайското ПЕЖО!

  22. 22 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3223 Неутрално


    В Щатите съм виждал само и единствено Пежо от всички френски автомобили, при това един определ модел - седан, някъде от 80-те години. Не съм сигурен, но франсетата имат някакви проблеми със стандартите и не могат да продават на американския пазар, който и без тях е достатъчно пренаситен.
    —цитат от коментар 16 на FourOhFive



    "Пежо" са КИТАЙЦИ!

    Кви франсета ва гонят , кви пет лева? Донгфен е фирмата!
    Dongfeng Peugeot ..


    Тиери Пежо има 38% ..

  23. 23 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3223 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":ХА ХА ХА ХА ХА Право в 10-ката!
    —цитат от коментар 5 на cristo_n


    Хахахахаха ..

    Право в 10-ката верно .. всички фенове на ЛАДА се съберете тука!

  24. 24 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 593 Неутрално

    и новата и старата са красиви.
    Успех!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK