"Мерцедес" влиза на пазара на суперлуксозни всъдеходи с "Майбах"

С концептуалния автомобил "Мерцедес 2018 Вижън Майбах Ултимейт Лъкшъри концепт", показан на автосалона в Пекин през миналата година, от "Даймлер" загатнаха как ще изглежда бъдещият луксозен кросувър.

© Мерцедес

С концептуалния автомобил "Мерцедес 2018 Вижън Майбах Ултимейт Лъкшъри концепт", показан на автосалона в Пекин през миналата година, от "Даймлер" загатнаха как ще изглежда бъдещият луксозен кросувър.



Мерцедес" ще влезе на пазара на суперлуксозни всъдеходи с модел на дъщерната си марка "Майбах", съобщи "Аутомотив нюз Юръп". Автомобилът ще е на базата на "Мерцедес GLS" и ще се произвежда в завода на концерна в Алабама.


Това може да се окаже най-скъпият автомобил, който се прави в САЩ, като очакваната цена е поне 200 хиляди долара. Най-луксозната версия на GLS ще се задвижва от осемцилиндров V-образен двигател с мощност 560 конски сили.


Прогнозите са, че моделът ще се появи на пазарите в Китай още тази година, а в САЩ през следващата. Плановете са и за пускане на модели на "Майбах" в още сегменти.




"Мерцедес 2018 Вижън Майбах Ултимейт Лъкшъри концепт".

© Мерцедес

"Мерцедес 2018 Вижън Майбах Ултимейт Лъкшъри концепт".


Ходът на "Мерцедес" не е изненадващ, при положение че всъдеходи вече имат марки като "Ролс-Ройс", "Ламборгини" и "Бентли". Предстои пускането на модели също от "Ферари" и "Астон Мартин".


Към момента пазарът на свръхлуксозни SUV модели се оценява на 7500 коли годишно, но очакванията са през 2023 година да се продават около 20 хиляди подобни автомобила. Според данните на AutoForecast Solutions около 75% от тях ще се купуват в САЩ и Канада.


Ходът на "Мерцедес" донякъде повтаря свършеното от "Фолксваген груп" с "Бентли Бентайга". Автомобилът е на основата на струващото в САЩ под 54 хиляди долара "Ауди Q7", но с емблемата на "Бентли" всъдеходът вече се предлага за поне 165 000 долара.


Иначе "Мерцедес" има производство в Алабама от 1997 година, когато започва сглобяването на М-класата. В момента там се правят още кросоувърите GLS, GLE и GLE купе.


Интериорът на "Мерцедес 2018 Вижън Майбах Ултимейт Лъкшъри концепт".

© Мерцедес

Интериорът на "Мерцедес 2018 Вижън Майбах Ултимейт Лъкшъри концепт".


Капацитетът на завода в Алабама е 300 хиляди коли на година. Две трети от автомобилите, направени в него, се изнасят. "Мерцедес" планира инвестиция от 1 млрд. долара в модернизация на завода, за да поеме той и производството на електрически модели.


"Майбах" е популярна марка за луксозни автомобили от 30-те години, която в края на 90-те е купена от "Даймлер". През 2013 година беше решено да бъде спряно производството на коли под нея. Година по-късно обаче тя възкръсна, като добавка към името "Мерцедес", за суперлуксозни автомобили.

Ключови думи към статията:

Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Обектив
    Обектив
    Рейтинг: 33 Весело

    Нещо като за китайски комплексарчета - с по-дълга база. Интериорът кефи с изключение на грозния бронз около седалките.

    Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun. And when at last the work is done, don't sit down it's time to dig another one.
  2. 2 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Изкопирали са купето на Ягуара...както направиха с А класата и ГЛС-то - копия на БМВ 1-ца и Х6...

  3. 3 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    Отпред изглежда стандартно нито е зле , нито е много добре , но задницата е уауу ...едно от най грозните неща , които са се появавали напоследък, но вероятно в сериният модел ще я оправят.

  4. 4 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 1487 Неутрално

    Толкова е грозна, че тук ще се напълни с подобни, ако е достатъчно скъпа.

  5. 5 Профил на dxd05549444
    dxd05549444
    Рейтинг: 15 Неутрално

    ВсЪдеходи??? Ко туй уа?

  6. 6 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 973 Неутрално

    Отзад е потрес. А гледам, че в интериора е показано, че може да се пийва чай спокойно :)

  7. 7 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Кой е всъщност Вилхелм Майбах / https://de.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Maybach
    Това е конструкторът на двигателите на новоснованата фирма на Карл Бенц и Готлиб Даймлер, която по-късно ще носи името Мерцедес. Този човек е успял да усъвършенства двигателя с вътрешно горене, конструиран от Отто и да го нагоди за серийно производство. След това прави фирма с Граф Цепелин (същия, с цепелините!). Накрая мерцедес купува фирмата.
    В Германия не всеки може да си купи кола Майбах, понеже собствениците им са членове на клуб, в който трудно се влиза. По-лесния начин е да се купи Майбах на старо и след това да се замени с нова. Ако имаш пари ....

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  8. 8 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2461 Неутрално



    Требе да харижат на бай Дончо първия произведен екземпляр.
    Произведен в САЩ автомобил отива първо за китайския пазар за биг мъни, да върне доларете хоум.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  10. 10 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    След тъпата и неуспешна имитация на BMW X6, сега копаят дъното с луксозна версия GLE. Съвсем затриха Майбах като марка и конкурент на Ролс-Ройс и Бентли.

    Подобни дивотии само издават паника. Мерцедес все още са "голема работа" само благодарение на бесни селтаци и диви комплексари в Изт. Европа, Близкия Изток и Китай.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2461 Неутрално

    В Германия не всеки може да си купи кола Майбах, понеже собствениците им са членове на клуб, в който трудно се влиза. По-лесния начин е да се купи Майбах на старо и след това да се замени с нова. Ако имаш пари ....
    —цитат от коментар 7 на vxa15365434


    Това не е вярно.
    Майбах беше спрян от производство, защото въобще не вървеше... оказа се голяма издънка, неспособен да конкурира Ролс & Бентли.
    Даймлер спря от производство Майбах, като по-късно пусна Мерцедес S-клас , модел Майбах.

  12. 12 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5003 Неутрално

    Уникални джанти!

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  13. 13 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2461 Неутрално



    Проблемът на произвежданият м/у 2002 и 2012 год. Майбах се състоеше в това, че клиентите на такива автомобили го свързваха повече с напомпан Мерцедес, отколкото с конкурент на Ролс & Бентли.

    Подобен беше и казусът с Файтон, където клиентите няма как да кихнат толкоз кинти за автомобил с емблемата на Фолксваген.

    Бизнесът с престижа е доста деликатно начинание.

  14. 14 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Винаги ще предпочета Тесла модел Екс 100Ди който ускорява до 100 км в час за 4.4 сек. Майбаха ще му диша праха..

    Марс е изконна Американска територия!
  15. 15 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#11] от "Нинов":

    "Майбах" е култова кола и се купува от сьпричастност към върха на германското автомобилостроене, а не за да конкурира Ролс/Ройс и Бентли. А и производството е лимитирано. Само че кризата след 2008 изглежда намали мераците и Даймлер си трансформира луксозното производство към Ес класата.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  16. 16 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Аз винаги свързвам Майбах с инженера Вилхелм Майбах - човекът създал серийното производство на бензинови мотори. А са задвижвали и катери и цепелини тези мотори, не само колесни возила.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3777 Неутрално

    До коментар [#1] от "Обектив":

    Интериорът е тъкмо, като за Ветко и Маринела...! :)))

    Бивш tww09306483.
  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2461 Неутрално

    До коментар [#15] от "vxa15365434":

    Произведени са общо около 3 хил. парчета от моделите Maybach 57, Maybach 62, Maybach 57S, Maybach 62S.

    В момента за $70хил. може да се закупи запазен десетгодишен Майбах имал първоначална цена от $370хил.

    Човек може да си купи няколко, да намаже се грес и да ги зазида в сайванта в очакване на по-добри майбахски времена, когато колекционери ги преоткрият.

  19. 19 Профил на iceto_
    iceto_
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Кой е всъщност Вилхелм Майбах / https://de.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Maybach Това е конструкторът на двигателите на новоснованата фирма на Карл Бенц и Готлиб Даймлер, която по-късно ще носи името Мерцедес. Този човек е успял да усъвършенства двигателя с вътрешно горене, конструиран от Отто и да го нагоди за серийно производство. След това прави фирма с Граф Цепелин (същия, с цепелините!). Накрая мерцедес купува фирмата.В Германия не всеки може да си купи кола Майбах, понеже собствениците им са членове на клуб, в който трудно се влиза. По-лесния начин е да се купи Майбах на старо и след това да се замени с нова. Ако имаш пари ....
    —цитат от коментар 7 на vxa15365434


    Няма компания Мерцедес, казва се Daimler AG
    другото не го и прочетох, тази грешка ми стига

  20. 20 Профил на Antikelesh
    Antikelesh
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#14] от "satanail13":

    Нали разбираш че концептуално това са различни коли?

  21. 21 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#18] от "Нинов":

    Не всичко е търговия и сметка! Има други ценности. Например не винаги се купува инвестиционно злато, за да спечелиш от промяна на цената, а за да подкрепиш следващите поколения. С Майбах естествено не можеш да подкрепиш някого, но тя е култова кола, както и редките модели наречени Даймлер.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  22. 22 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#19] от "iceto_":


    Как ти личи, че си новак във форума и нищо стойностно не можеш да изречеш. Като посетиш Мерцедес Музеум в Щутгарт (Мерцедес, обърни внимание, а не Даймлер!) може и да си промениш мнението (аз съм имал щастието да го разгледам). Мерцедес е дъщеря на Йелинек - първият едър купувач на колите на Бенц-Даймлер.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  23. 23 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    У назе ще се харчи като топъл хляб - пълно е с баровци с големи възможности.

  24. 24 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    Нещо като за китайски комплексарчета - с по-дълга база. Интериорът кефи с изключение на грозния бронз около седалките.
    —цитат от коментар 1 на Обектив


    Китайците, китайците...
    Ама "Според данните на AutoForecast Solutions около 75% от тях ще се купуват в САЩ и Канада.".

  25. 25 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    У назе ще се харчи като топъл хляб - пълно е с баровци с големи възможности.
    —цитат от коментар 23 на Читател


    само че след 5 години

  26. 26 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4268 Неутрално

    Джантите приличат на ветилатори от кръчмарска аспирация!

    Проблемът на произвежданият м/у 2002 и 2012 год. Майбах се състоеше в това, че клиентите на такива автомобили го свързваха повече с напомпан Мерцедес, отколкото с конкурент на Ролс & Бентли.Подобен беше и казусът с Файтон, където клиентите няма как да кихнат толкоз кинти за автомобил с емблемата на Фолксваген.Бизнесът с престижа е доста деликатно начинание.
    —цитат от коментар 13 на Нинов


    Е те за това са го анихилирали "Майбах" защото да не им се пречка на S-class . иначе то е ясно ,че за конкуренция на Ролс & Бентли просто не им стига нито прагматичния акъл, нито комплексираните клиенти!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  27. 27 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    само че след 5 години..
    —цитат от коментар 25 на historama

    е, подобни автомобили са повече от добре подържани, и след 5 години ще бъдат в добро състояние

  28. 28 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1186 Весело

    [quote#27:"shumkar"][/quote]

    Най-вероятно след 5 години у нас ще се напълни такива автомобили, купувани от разни реднеци с мангизи, синджири по дебелите вратове като от тоалетни казанчета и забогатели от… всеки се досеща от какво – то едно ли е, че да го изброя. И изобщо няма да се учудя, ако на мястото на подгряващото устройство за чайника и чашите приспособят една електрическа печка, та да може силиконката да пръжне едни кюфтаци, докато батката джитка по магистралата! Да, и пържолки може да пръжне, винцето вече се студи в хладилника! Ха, хаздраве!

  29. 29 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Не видях нито един детайл в интериора и експетриора, който да ме накара да платя за тази кола по-вече от 8000 лева на старо. Ако я притежавам, то джантите ще са първото нещко, което бих пуснал в продавалника :Д

    П.П. Сегашният ми СУВ е поне 1000 пъти по-красив, въпреки че е вече в първи клас!

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  30. 30 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1095 Весело

    У назе ще се харчи като топъл хляб - пълно е с баровци с големи възможности.
    —цитат от коментар 23 на Читател


    Което не е зле!

    п.п. Докато алкашите ще си броят копейките за боярищник и части за мОсквич !!!

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  31. 31 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    До коментар [#28] от "Santos":

    "та да може силиконката да пръжне едни кюфтаци, докато батката джитка по магистралата! Да, и пържолки може да пръжне, винцето вече се студи в хладилника! Ха, хаздраве!"
    ===========
    Развихрил си се....
    Щях да съм съгласен с тебе, ако не се беше размечтал пайнерка да готви.
    Нито ще стане, нито ще става за ядене.

    Еретик
  32. 32 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    Имам чувството, че някакъв корейски дизайнер от Хюндай хеви е рисувал това нещо. Добре де, може и американец да е. И едните и другите имат чат пат някое попадение, но обикновено са много грозни. На този екстериор не му отива да носи емблемите на майбах или на бенц

  33. 33 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 562 Неутрално

    [quote#30:"Онуфри"][/quote]

    Аре стига простотии. Не се излагай москвич от десетилетия вече не се произвежда. Завода отдавна е на Рено и правят Сандеро, Логан, Дъстър и Каптур там и в още един завод в Русия мисля. Москвич в движение няма отдавна. Интенресен е само за колекционери ентусиасти.

  34. 34 Профил на Обектив
    Обектив
    Рейтинг: 33 Весело

    Това е за баровци с големи вериги около врата (доколкото го има) и малки пешки там долу.

    Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun. And when at last the work is done, don't sit down it's time to dig another one.
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  36. 36 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1559 Весело

    Много коментари и никой не е разбрал за какво иде реч.
    Мерцедес са показали нещото, от което през 2023 ще продадат 10 000 бройки във Китай:) като всяка бройка ще на на цена над 100 000 долара...

    И дали на някой му харесва задницата или не и какви анализи избичва във форума няма никакво значение:)

    Модератора е неадекватен!
  37. 37 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Убийствен... кич!

    Предполагам, за китайци.

    I had a dream, Joe
  38. 38 Профил на anticomunist
    anticomunist
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#10] от "c.b.o.":

    купи си мерцедес пък тогава го сравняваи с бмв

  39. 39 Профил на anticomunist
    anticomunist
    Рейтинг: 567 Любопитно

    точно тази кола е уголемено копие на GLE с променена задница и тн.Истината е че мерцедес има толкова много опции в луксозния клас че е трудно да има незадоволени клиенти,те просто искат да покрият супер луксозна гама коли,ако една S-Class със всички екстри струва 160000 евро,кажете ми какво могат да сложат вътре за още 160000 та да на стигне цената на бентли.

  40. 40 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    Бенчо Бенчев харесва това.Ще връпне малко червени парички и ще си го купи.

  41. 41 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3192 Неутрално

    Не го мислете, няма да карате такава

  42. 42 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1334 Весело

    [quote#25:"historama"][/quote]

    Абсолютно вярна забележка .Тук така наречените баровци страдата от същата 'тарикатщина' каквтао и целя селско-сирахомилски народ,включвам и себе си към определенито за народа.

    Та ако няма 'ДАЛАВЕРА' и да пряко да се види печалбата в 'сухо' никой не купува от други подбуди ,и разни 'лигавщини'...хахаха

  43. 43 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 452 Неутрално

    До коментар [#14] от "satanail13":
    Понеже сравняваш колите само по ускорение от 0-100, да отбележа, че Майбах Брабус ускорява за 3,7 секунди. А и да попитам, Тесла-та колко пъти подред (без зареждане) ще ускори за 4,4 секунди?

  44. 44 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    Стана заразителна модата по SUV. Изглежда MPV/минивана остава на заден план заради силния интерес към автомобили с повишена проходимост съчетана с вътрешен обем/простор като на миниван.

  45. 45 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2377 Неутрално

    До коментар [#39] от "anticomunist"КОпира новия ГЛС , с мощен двигател ,имам си го вече , даже купето му е много по красиво , а не горя от желание от вътре да ми изглежда като мерцедес на циганин бургуджия .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK