Брекзит без споразумение би имал катастрофални последствия за автоиндустрията

Брекзит без споразумение би имал катастрофални последствия за автоиндустрията

© Reuters



Евентуален Брекзит без споразумение би имал катастрофални последствия, предупредиха водещи европейски автомобилопроизводители, цитирани от "Асошиейтед прес" и "Ройтерс". Европейски и национални групи от бранша, включително британската асоциация на производителите и търговците от автомобилния сектор, предупредиха, че в случай на Брекзит без споразумение върху автомобилите и микробусите ще бъдат наложени мита и такси според правилата на Световната търговска организация, които ще струват на производителите и потребителите 5.7 милиарда евро.


Брекзитът "не е само британски проблем", заяви Кристиан Пежо, председател на френската организация на автомобилопроизводителите. Както изнасящите към Великобритания, така и произвеждащите автомобили на нейна територия "неизбежно ще бъдат засегнати негативно".


"Краят на безпрепятствената търговия ще доведе до вредни последствия за модела на действие на индустрията", предупреждава изявлението. "Само във Великобритания цената на една минута спиране на производството се равнява на 54 700 евро", добавиха те.


Британската автомобилна индустрия е почти изцяло собственост на чуждестранни фирми и е изключително уязвима, защото зависи от заводи, собственост на германски, френски и японски производители, отбелязва "Ройтерс".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Още по-добре- България е вносител и потребител на чужди- т.е. предимни германско производство - МПС-та. В посочената ситуация цените им може да паднат до -200; -300 % за чисто нови МПС-та с Евро 6 или Евро 6+, а не МПС-та "нов внос", което е добре за нас- българските потребители в България.

  2. 2 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1851 Неутрално

    То да беше само за авиоиндустрията.

  3. 3 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3548 Неутрално

    Е, Дневник, не разбрах Брекзит без сделка ли не искате, или изобщо Брекзит не искате. Той и Брюксел не иска Брекзит и затова прави въртели на британците. Затуй и непрекъснато е склонен на поредно отлагане, белким се случи някакво чудо. Но нали уж демокрация, туй-онуй, имаше легитимен и признат от всички референдум и резултатите са такива каквито са. Не е ли морално задължение на Брюксел да зачита демокрацията и осъществи Брекзита по някой от възможните начини? Нищо лично, просто питам.

  4. 4 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3562 Весело

    "Британската автомобилна индустрия е почти изцяло собственост на чуждестранни фирми..."

    Нищо, де. В добрата стара Англия пак ще се возят на файтони. Като по времето на кралица Виктория.

  5. 5 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3562 Весело

    "Той и Брюксел не иска Брекзит и затова прави въртели на британците."

    Кви въртели, бе каскет. Има сделка за излизане, която не се спазва от англичаните...

  6. 6 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Весело

    До коментар [#2] от "popovski31":

    Компоти, не компютри...
    Автоиндустрията!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1576 Весело

    В посочената ситуация цените им може да паднат до -200; -300 % за чисто нови МПС-та с Евро 6 или Евро 6+, а не МПС-та "нов внос", което е добре за нас- българските потребители в България.
    —цитат от коментар 1 на cmy12603507


    Не виждам настроение "иронично"!
    В посочената ситуация трябва според вас трябва да ни плащат 200 300% в/ху цената, за да вземем колите 🤣! Новичките коли, не "от нов внос"!

  8. 8 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3393 Неутрално

    Ма не само за автоиндустрията. Ето, Томас Кук фалира и без Брекзит.

    А автоиндустрията ще я съсипят овцете, тръгнали след Гретето и вдъхновени от заглавия като "Демокрацията е най-големият враг на планетата". Само слухът, че новите поколения дизел могат да бъдат забранени, кара хората да си карат старите брички, което е ужасно и за въздуха, и за индустрията. А оттам и за данъците, бай дъ уей.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  9. 9 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3393 Неутрално

    Е, Дневник, не разбрах Брекзит без сделка ли не искате, или изобщо Брекзит не искате. Той и Брюксел не иска Брекзит и затова прави въртели на британците. Затуй и непрекъснато е склонен на поредно отлагане, белким се случи някакво чудо. Но нали уж демокрация, туй-онуй, имаше легитимен и признат от всички референдум и резултатите са такива каквито са. Не е ли морално задължение на Брюксел да зачита демокрацията и осъществи Брекзита по някой от възможните начини? Нищо лично, просто питам.
    —цитат от коментар 3 на Judjuk


    Искат заплати.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  10. 10 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1343 Любопитно

    Няма да спя от притеснения за англичаните, де*ба надутите пуяци. Да си се самоизолират на острова и да си бъдат самодостатъчни, много важно...

  11. 11 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Ирониата у сичко това е, че свободната търговия се спомина. и с брексит и без.
    Глобализационът беше един прост механизъм: не всека страна да развива целия фронт, а само в което е добра. Така, чрез топ стоките си ше набавя пари да купува топ продукциата на другите. И запада ше спичели студуната война, че и ше превъзхожда економически. Това, уважаеми другари, го е измислил ПЪРВИА ГУБЕНАТОР НА СЛЕДВОЕННА ЯПОНИА: АМЕРИКАНЕЦ! Та, друг американец тръмпито, погреба глобълизъмъ с новата доктрина - САЩ ШЕ ПРОИЗВЕЖДА СИЧКО У ТЕХ СИ И ШЕ ГО ПРОДАНА НА СВЕТЪ, ЩОТО Е ТОП И ЩОТО МОЖЕ ДА ПРИНУЖДАВА КЪМ СДЕЛКИ ИЗГОДНИ ЗА ТЕХ ЧРЕЗ ШЕСТИ АМЕРИКАНСКИ ФЛОТ. Сички даун, САЩ люн, това е идеята мотото и слогана. общо взето, дойчланд, дойчленд убер алес.
    Единствената страна, която САЩ искат да не загуби от новата им доктрина е имено Великобритания. И затва я рбексираха. Автомотосветът щел да загуби. Чекай,чекай,чекай.....че то се предвижда да има разруха у целия ЕС. Ей така, за кеф на тръмпито и дан се на бутона е с претенции. Германиа със сигурност подава на тоягата.

  12. 12 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    “Брекзитът "не е само британски проблем", заяви Кристиан Пеж

    ——

    Ха-ха, той изобщо не е британски проблем. Проблемът е на ЕС-елитът и неговите политически слуги!
    САЩ ще дръпнат част от ЕС и имат полза да го разединят. Като подкрепят ЮК търговски.
    А ЕС олигарсите трябваше да чуят много по-рано защо ЮК искат да излязат. Сега същото се повтаря с Италия.

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  13. 13 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    "Британската автомобилна индустрия е почти изцяло собственост на чуждестранни фирми..."Нищо, де. В добрата стара Англия пак ще се возят на файтони. Като по времето на кралица Виктория.
    —цитат от коментар 4 на palav_nik

    Пълни глупости.
    ЧИЯ собственост са английските производители?
    Ами най-големите са на ТАТА МОТОРС.
    От къде е ТАТА?

    Ми щата Махаращра..
    И какво общо има Брекзит?

  14. 14 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    "Британската автомобилна индустрия е почти изцяло собственост на чуждестранни фирми..."Нищо, де. В добрата стара Англия пак ще се возят на файтони. Като по времето на кралица Виктория.
    —цитат от коментар 4 на palav_nik

    Пълни глупости.
    ЧИЯ собственост са английските производители?
    Ами най-големите са на ТАТА МОТОРС.
    От къде е ТАТА?

    Ми щата Махаращра..
    И какво общо има Брекзит?

  15. 15 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3393 Неутрално

    Трогнат съм, прочее, от стохилядната, да не кажа многомилионна, демонстрация на снимката, и от активиста на преден план. Изглежда истински загрижен за автомобилната промишленост.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  16. 16 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4856 Любопитно

    До коментар [#3] от "Judjuk":

    "Нищо лично, просто питам."

    А ако можеше и да мислиш, би си отговорил на въпроса как ЕС може да спре Брекзит, ако британските управляващи наистина го искат? Как ЕС може да върже Великобритания?

  17. 17 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    scott , най–напред се научи да пишеш грамотно и след това коментирай.

  18. 18 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#7] от "Alexander97": "...В посочената ситуация трябва според вас трябва да ни плащат 200 300% в/ху цената, за да вземем колите ..."Точно така- става въпрос за дизеловите МПС-та, които се предвижда от самата германия да бъдат забранени за ползване в нея, от мисля, 2025 -2028 г. Така, че - смехът Ви може да поприседне на някои германски автопроизводители и коментарът ми не е ироничен, а съвсем сериозен. Ако германия не иска да остане с минимално производство на МПС-та, съгласно теорията на пазара, ще предлага стоката си за толкова евро, за колкото купувачите са съгласни да я купуват....

  19. 19 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4266 Неутрално

    "...............Британската автомобилна индустрия е почти изцяло собственост на чуждестранни фирми и е изключително уязвима, защото зависи от заводи, собственост на германски, френски и японски производители, отбелязва "Ройтерс"................"

    При хард - Брекзит всички тези чужди компании ще се изнесат и тогава ще има "духай супата" за островната икономика!

  20. 20 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4266 Неутрално

    До коментар [#2] от "popovski31":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Най-засегнати ще са финансите, автомобилостроенето, самолетостроенето и фамацевтиката - все отрасли с висока добавена стойност

  21. 21 Профил на Прокопеевски
    Прокопеевски
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Браво! Катастрофирай!!!

  22. 22 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2984 Неутрално

    Лъжи,лъжи и пак лъжи! Английските автомобилни производители казаха,че НЕ ЗНАЯТ точно как ще продължи бизнеса след Брекзит без сделка. И не само те - никой не знае как,каквото ще да говори. Може да има някои затруднения в началото,но може и да мине гладко. Но дори и да има затруднения,те ще се изгладят в ход.
    Британската автомобилна промишленост може и да не собственост на Британия,но пък тя е най-големият пазар в Европа на немски автомобили.

  23. 23 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 791 Неутрално

    А автоиндустрията ще я съсипят овцете, тръгнали след Гретето...
    —цитат от коментар 8 на zyb18561487


    Хайпът по електроколите се бута в момента изцяло от Фолксваген. Те плащат данък за дизел-гейта и повлякоха цялата индустрия със себе си.

  24. 24 Профил на Халдип Исйолов
    Халдип Исйолов
    Рейтинг: 750 Весело

    Сега е момента да им сложим визи на британците! Да си върнем заради бомбите над София през ВСВ!

    Не си заслужава да се напрягаш безплатно.
  25. 25 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 360 Неутрално

    До коментар [#22] от "deaf":

    Ми англичаните пак ще купуват немски коли,само малко по-скъпо.

  26. 26 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2746 Весело

    До коментар [#2] от "popovski31":


    То да беше само за авиоиндустрията.
    —цитат от коментар 2 на popovski31


    И космическата индустрия...

  27. 27 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2984 Неутрално

    До коментар [#22] от "deaf":Ми англичаните пак ще купуват немски коли,само малко по-скъпо.
    —цитат от коментар 25 на le_bigmac



    До коментар [#25] от "le_bigmac":

    Не се знае. Може и да се насочат към други,по-евтини коли.

  28. 28 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#17] от "stedim":

    ше си пишем квот си искавм и както си искам.
    вие не сте човека, който мож да ми изисква правопис у нета.
    само модераторъ може - като ме изтрие или банне.
    прави се на умен на другите и им образувай комплексес.
    важното е, тва дет го пишем да е верно и съдаржателно. драго не ме интересепа

  29. 29 Профил на Тороман
    Тороман
    Рейтинг: 307 Неутрално

    "Британската автомобилна индустрия е почти изцяло собственост на чуждестранни фирми..."Нищо, де. В добрата стара Англия пак ще се возят на файтони. Като по времето на кралица Виктория.
    —цитат от коментар 4 на palav_nik


    Може и на автомобили с въглища...

  30. 30 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    "...............Британската автомобилна индустрия е почти изцяло собственост на чуждестранни фирми и е изключително уязвима, защото зависи от заводи, собственост на германски, френски и японски производители, отбелязва "Ройтерс"........

    ........"При хард - Брекзит всички тези чужди компании ще се изнесат и тогава ще има "духай супата" за островната икономика!
    —цитат от коментар 19 на bat_plamen


    Ушанка мазна , ще ти се .. като не можахте, да съборите Американския империализъм, си мислиш, че ще успеете поне с британския ..

    Ама не само, не се изнасят, ами и нови модели почват!

    https://ineosgrenadier.com/

    https://ineosgrenadier.com/the-vehicle

    П.П
    И каква ви беше идеята, да ми слагате минуси дето споменах за ТАТА Моторс?
    Много ли се кефите, да сте Тъпи Облещени Каскети?

    Ми ценно е британското автомобилно производство, Каскетчета, и от ТАТА могат и да го продадат на БМВ, ако се даде добра цена ..

    Ей ви , Другари тъпи:

    "NEW DELHI -- We need to talk about Jaguar Land Rover.
    That's the message from Sanford C. Bernstein analysts, who say BMW should buy the British luxury brand from India's Tata Motors.
    "BMW is overcapitalized and awash with cash. It has run into the limits of growth for its product range and brand," analysts including Max Warburton wrote in a research note Wednesday."

    Та какви Брекзити, рухвания на Британския Империализъм и Червени знамена са ви в кухите глави, Мурзилчици ?
    Индийците от ТАТА раждат мечти и идеи, сръчният британски пролетариат ги въплъщава в метал, а корабите изнасят за Китай!

    И никакъв Брекзит не е проблемът, а стагнацията на китайския пазар , щото може да се отрази и на ТАТА ..

    https://www.reuters.com/article/us-tata-motors-results/tata-motors-sees-jlr-back-in-profit-this-year-as-china-sales-recover-idUSKCN1SQ17Y

    MAY 20, 2019 / 2:49 PM / 4 MONTHS AGO "Tata Motors sees JLR back in profit this year as China sales recover" Ismail Shakil, Chris Thomas

    MUMBAI/BENGALURU (Reuters) - India’s Tata Motors Ltd expects its luxury Jaguar Land Rover arm to return to profit this financial year helped by cost cuts and a recovery in Chinese demand, it said on Monday.."

  31. 31 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 852 Неутрално

    До коментар [#4] от "palav_nik":

    В добрата стара Англия ще се возят на тесли...

  32. 32 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 852 Любопитно

    Колите, от които ще имат нужда в ОК, все още не се произвеждат масово в ЕС.

  33. 33 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    "...............Британската автомобилна индустрия е почти изцяло собственост на чуждестранни фирми и е изключително уязвима, защото зависи от заводи, собственост на германски, френски и японски производители, отбелязва "Ройтерс"........

    ........"При хард - Брекзит всички тези чужди компании ще се изнесат и тогава ще има "духай супата" за островната икономика!
    —цитат от коментар 19 на bat_plamen


    Да бе .. ще се изнесат..
    Ще се върнат в Щата Махаращра и Бангалор?

    Що?
    Каква им е била целта, да се замъкнат от топла Индия в Британия и що пък сега да не стоят и заводите им да не работят?

    Баси сте малоумни, червендалестите Каскети ..
    За да отидат от Индия, в Британия "чуждестранните компании" са си имали някаква цел - достъп до брендове, до технологии и Брекзит с нищо не променя нещата ..

    Колкото и на вас - червендулите, да ви се ще Британският Империализъм амен-амен да рухне ..
    В Британия ще са "чуждестранните компании" и хал-хабер си нямат , да си се връщат в Индия ..

  34. 34 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    До коментар [#4] от "palav_nik":В добрата стара Англия ще се возят на тесли...
    —цитат от коментар 31 на Kosta Delev


    Тата Моторс произвежда отдавна НАЙ-ЕВТИНИЯ електромобил в света и няма никаква логика, в Британия да отстъпи другиму значим дял от пазара ..
    В 2008 ТАТА купи Miljø Grenland/Innovasjon of Norway и взе готови електрокарни разработки ..
    Още от 2011 ТАТА продава на пазара на острова Indica Vista и Acе.
    Британските Пощи отдавна купиха електрокарен транспорт именно от ТАТА!

    Jayem Neo ще се произвежда в няколко завода едновременно, вкл и в европейските заводи на ТАТА (а те са си в Британия)..
    Освен това, наред с останалите си европейски брендове ще има и електробренд Ziptron с директор Гюнтер Бутшек..
    Вероятно и Ziptron ще е базиран в Британия , където е щаб-квартирата на ТАТА-Европа..

  35. 35 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Може и на автомобили с въглища...
    —цитат от коментар 29 на Тороман


    "Тесла" е на въглища, но това не и пречи да си увеличава производството ..
    В момента достигна да е вече ВТОРА в сегмента в света !

    Кво като е на въглища? Хората са доволни от качеството на Мъск и купуват!

    https://www.investors.com/politics/editorials/tesla-the-coal-powered-car-wont-be-saving-the-world/

  36. 36 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    До коментар [#22] от "deaf":

    А митата са нещо, което не се знае как ще повлияе ли?

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
  37. 37 Профил на ppj03316395
    ppj03316395
    Рейтинг: 270 Неутрално

    ...Той и Брюксел не иска Брекзит и затова прави въртели на британците. Затуй и непрекъснато е склонен на поредно отлагане, белким се случи някакво чудо. Но нали уж демокрация, туй-онуй, имаше легитимен и признат от всички референдум и резултатите са такива каквито са. Не е ли морално задължение на Брюксел да зачита демокрацията и осъществи Брекзита по някой от възможните начини? Нищо лично, просто питам.
    —цитат от коментар 3 на Judjuk


    Първо, кампанията за излизане беше доминирана от лъжи, фалшификации и нарушения (доказани от съда във ВБр). Действително това формално не прави референдума "нелегитимен", но хвърля сянка върху резултата от него.

    Второ, референдумът формално не беше *обвързващ*, което прави резултата от него незадължителен. Нито пък някой беше питан по какъв точно начин да се осъществи Брекзит - точно обратното, кампанията пропагандираше Брекзит със сделка.

    Трето, удължаванията на срока на членство бяха направени по молба на *правителството на ВБр*. Никой не ги задължава да киснат в ЕС и никой не може да ги принуди. Ако не искат - не подават молба за удължаване на срока и всичката демокрация ще им бъде зачетена.

    Нищо лично, само пояснявам за глуповатия ти приятел, дето е питал.


  38. 38 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1274 Весело

    "Той и Брюксел не иска Брекзит и затова прави въртели на британците."Кви въртели, бе каскет. Има сделка за излизане, която не се спазва от англичаните...
    —цитат от коментар 5 на palav_nik


    Никога не е имало сделка. Имаше проект, който е се одобри по изискуемия законов ред от всички страни (Великобритания)

    В Русия съм! В Русия съм!
  39. 39 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1274 Любопитно

    Само слухът, че новите поколения дизел могат да бъдат забранени, кара хората да си карат старите брички, което е ужасно и за въздуха, и за индустрията. А оттам и за данъците, бай дъ уей.
    —цитат от коментар 8 на zyb18561487


    Ми много ясно! Нямам намерение да къпя кола и после да ми забранят да я карам по ценъра или дори в един куп градове! Тя колата не се купува за да служи 2 дена!

    В Русия съм! В Русия съм!
  40. 40 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2844 Неутрално

    До коментар [#3] от "Judjuk":

    Само шепа идиоти искат Брекзит.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  41. 41 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8541 Неутрално

    След 1 месец всичко ще се изясни. Щом чуждите компании не са се изнесли, значи има някаква надежда.

  42. 42 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10410 Неутрално

    Някои може би ще фалират като Томас Кук

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  43. 43 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3548 Неутрално

    До коментар [#3] от "Judjuk":Само шепа идиоти искат Брекзит.
    —цитат от коментар 40 на Darth Plagueis


    Ми нееее! Повече от половината британци го искат. А само шепа идити тук се изхождат по въпроса без някой да ги пита.

  44. 44 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3548 Неутрално

    До коментар [#3] от "Judjuk":"Нищо лично, просто питам." А ако можеше и да мислиш, би си отговорил на въпроса как ЕС може да спре Брекзит, ако британските управляващи наистина го искат? Как ЕС може да върже Великобритания?
    —цитат от коментар 16 на vassilun


    Брюксел стана голям майстор в инсталирането на прегради, бариери, пакети и всякакви ограничения, устройване на всякакъв вид блокади, за да притиска недоволните и несъгласните. Предлагат на британците сделка, която не ги устройва и ще им създаде тежки проблеми. Чрез създаването на пречки и протакане във времето стимулира и проевропейското лоби във ВБ. Резултатът от това обаче е по-скоро негативен в една силна икономически Британия. Успех би имало и има при една слаба, безлична и безпомощна България.

  45. 45 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3548 Неутрално

    " Има сделка за излизане, която не се спазва от англичаните..."
    До коментар [#5] от "palav_nik":

    Ми нали точно сделката е темата на статията, ти кво четеш? Брюксел им предлага сделка която да не ги устройва. И това е преднамерено и целенасочено. Дръж се модерейшън!

  46. 46 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    След 1 месец всичко ще се изясни. Щом чуждите компании не са се изнесли, значи има някаква надежда.
    —цитат от коментар 41 на Роси


    Не само не са се изнесли , но и развиват дейността си в Британия..
    Имат нов център от днес в Гейдън ..
    Jaguar Land Rover Destination Zero.

    Ей от преди 4 часа-индийците са открили нов развоен център :

    https://www.jaguarlandrover.com/news/2019/09/jaguar-land-rover-unveils-advanced-product-creation-centre

    Това означава май, че ТАТА Моторс прехвърлят всъщност дейности от Утар Прадеш и Махаращра в Обединеното Кралство .. Всъщност то им остана само главната квартира в Момбай и произжодстжени мощности - всичко останало - в Gaydon..

    А вие викате "чуждите компании ще се уплашат от Брекзит.."

  47. 47 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Някои може би ще фалират като Томас Кук
    —цитат от коментар 42 на penetrating


    В Британия има ДВА големи автопроизводителя , дето държат британски брендове ..
    ТАТА Моторс (Ягуар и Ленд Ровер) и БМВ (Мини)..

    Ни единият , ни другият производител имат хал-хабер да фалират ..

  48. 48 Профил на gooodnight
    gooodnight
    Рейтинг: 309 Неутрално

    Мисля, че нещо много важно не се разбира: Британците искат да излязат от Европейския съюз (безспорно, но не съвсем), НО след това искат отново да се договорят с ЕС за безмитна(или почти) търговия плюс други дейности които им изнасят. Това е почти сигурно, че ще се случи, защото и на европейци не са изгодни митата.
    Обаче ще останат ограниченията за гастербайтърите, за имигрантите и за други неща, за които британците няма да искат да се договарят.
    Затова и на Британците и на Европейците им е толкава важна тази точка в преговорите - ирландската граница, защото ЕС, след брекзита без договор, няма да могат да я договорят след това, както те искат.
    За автопроизводителите действително ще има сътресения, но те ще бъдат максимум за няколко месеца.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK