Новите марки на българския автомобилен пазар - кои са и на какво разчитат

Щандът на "Ди Ер аутомобайл"

© Анелия Николова

Щандът на "Ди Ер аутомобайл"



Автомобилният салон в София тази година ще се запомни с дебюта на пет марки, които досега не са присъствали на подобно изложение, а някои дори не са представени на българския пазар.


Такава е италианската Ди Ер (DR), която обяви амбиции за завоюване на 2% пазарен дял в дългосрочен план, което при сегашното ниво на пазара ще рече продажби на около 700 коли на година. Компанията носи инициалите на своя основател Масимо ди Ризио, като първите и модели се появяват през 2006 година.


Любопитна подробност е, че първоначално моделите на Ди Ер се продават не през дилърска мрежа, а през рекламни площи, разположени в супермаркетите. Към днешна дата марката има над 100 представителства в Италия, а вече търси и експанзия на външни пазари.




Гамата от модели на Ди Ер е изцяло обновена през миналата година, като всички те са в класа на кросоувърите. Автомобилите са с дължина 4.17, 4.35, 4.42 и 4.50 метра, като означенията има са съответно DR3, DR4. DR Evo5 и DR6.


Eлектрическият DR3 EV e с мoщнocт 122 кoнcки cили и има автономност 401 килoмeтрa

© Анелия Николова

Eлектрическият DR3 EV e с мoщнocт 122 кoнcки cили и има автономност 401 килoмeтрa


Всички модели се произвеждат в сътрудничество с китайските производители Chery и Jac по поръчка и дизайн на Ди Ер. Колите се довършват в завода в Италия в Макия ди Зерния.


Италианските кросоувъри използват четирицилиндрови бензинови двигатели, рaзрaбoткa нa австрийската инжeнeрнaтa кoмпaния АVL (Аnstаlt für Vеrbrеnnungskrаftmаsсhinеn List). Мощностите на моторите са 82, 106 и 126 к.с. и 150 конски сили, като всички модели могат да се поръчат на пропан-бутан, а DR4. DR Evo5 и DR6 и на метан.


Въпреки визията си на кросоувъри автомобилите на Ди Ер са само с предно предаване. В гамата на DR3 има и изцяло електрическа модификация, която все още е концептуална, но беше представена на салона в София.


Най-компактният модел е със стартова цена малко под 30 хил. лв., а най-големият струва минимум почти 40 хил. лв. Всички модели са с гаранция 5 години или 100 хил. км. В България гамата на Ди Ер се предлага от "Автомотор Корпорация", които от 27-години внасят френската марка "Ситроен".


Електрически от Китай


Втората марка, която до момента не присъства в България, но има амбиция да навлезе на пазара, предлага само електромобили и се казва "Ора" (Ora). Брандът е част от портфолиото на "Грейт уол" - най-големият частен производител на автомобили в Китай, който присъства у нас и с марката си "Хавал", обединяваща кросоувърите на китайците.


Интересът към Ора АйКю е сериозен.

© Пресцентъра на автосалона

Интересът към Ора АйКю е сериозен.


На салона е показан eлектромобилът "Ора Ай Кю" (Ora IQ), който е с дължина 4.44 метра и има мощност 163 конски сили. От вносителя на марките на "Грейт уол" - "Българска автомобилна индустрия", "Дневник" научи, че гамата на Ora включва няколко модела, като до няколко месеца ще се прецени кой от тях да бъде лансиран в България.


Лукс и върхови технологии от Франция


Премиум марката на PSA Group - Де Ес (DS Automobiles), е другият дебютант на Българския пазар. Брандът е лансиран през 2015 година, като преди това моделите на Де Ес бяха част от гамата на "Ситроен".


DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 е хибрид с бензинов двигател и два електромотора, като разполага с обща системна мощност 300 конски сили и задвижване на 4-те колела. Кросоувърът е с дължина 4.57 метра, като на ток може да измине до 58 километра.


Щандът на Ди Ес, като на преден план е изцяло електрическият модел

© Анелия Николова

Щандът на Ди Ес, като на преден план е изцяло електрическият модел


Интериорът се отличава с използване на материали като Alcantara, зърнеста кожа или кожа напа и ювелирни детайли. Моделът разполага и с асистиращи системи, позволяващи му да покрие автономно шофиране от ниво две.


Цените на модела са между 59 хил. и 89 хил. лева за версиите с бензинови и дизелови мотори. Колко ще струва хибридът към момента няма яснота. Вторият представен в София модел е кръстен DS 3 CROSSBACK E-TENSE и е изцяло електрически. С един заряд той изминава повече от 300 километра, като също залага на дизайнерски елементи и върхови технологии.


При Де ЕС 3 ценовия диапазон е 49 хил. - 67 хил. лв. пак за версиите с традиционни двигатели. Няма яснота колко ще струва електромобилът.


Гамата на Де Ес се внася в България от "София Франс ауто", които представляват в страната "Пежо", "Исузу" "Пиаджо къмършъл вийкълс", мотоциклетните марки "Мото Гуци", "Пиаджо", "Априля", "Джилера" и "Веспа" и са собственик на един от дилърите на БМВ и МИНИ. Съвсем скоро предстои откриването на шоурум на DS Automobiles в София.


Кросоувъри от Индия


Най-големият производител на автомобили в Индия - "Махиндра", стъпи в България преди точно година, но за пръв път е на изложението в София. Както и италианците от DR, и те разчитат на кросоувър модели, което не е изненада предвид бума на търсенето на коли в такъв силует.


Новите марки на българския автомобилен пазар - кои са и на какво разчитат

© Пресцентъра на автосалона


Гамата от модели включва компактния KUV100 (с дължина 3.7 метра) и седемместния XUV500 (дълъг 4.59 м). Вторият модел се предлага както с предно предаване, така и със задвижване 4Х4. "Махиндра" разчитат на добрата цена (от 22 400 лв. с ДДС за KUV 100 и 38 990 лв. и възможност за данъчен кредит за XUV500) и гаранцията от пет години.


Спортни модели от Испания


Последната дебютираща на автосалона и българския пазар автомобилна марка беше официално представена през март миналата година на автосалона в Женева. Тя носи името "Купра" (Cupra) и доскоро с нея се означаваха най-спортните версии на всички модели на испанския концерн "Сеат".


Щандът на "Купра" с единствения им модел за момента

© Анелия Николова

Щандът на "Купра" с единствения им модел за момента


Първият представен от "Купра" модел е на базата на кросоувъра "Сеат Атека". "Купра Атека" има мощност 300 конски сили, задвижване на четирите колела и предлага всичко най-добро като асистиращи системи и материали, което "Сеат" може да предложи към днешна дата. Цената на автомобила започва от почти 84 хил. лв., а за година той намери над 15 хил. купувачи. Предстои разширяване на гамата от модели на "Купра", като се работи включително по хибридна спортна кола.


И "Ролс-Ройс" за разкош


За пръв път на софийския автосалон щанд имаше и британската луксозна марка "Ролс-Ройс". Тя обаче все още не е официално представена в България, като от миналата година има единствено официален сервиз. На салона може да се види първият високопроходим модел на "Ролс-Ройс", кръстен "Кълинан". С предполагаема стартова цена от половин милион лева, това е най-скъпият експонат на изложението в София тази година.


Новите марки на българския автомобилен пазар - кои са и на какво разчитат

© Анелия Николова


Както е известно, софийският автосалон продължава до 20 октомври в "Интер експо център" на бул. "Цариградско шосе", като в него не са представени само три от присъстващите на родния пазар марки - "Порше", "Инфинити" и "Лада". Изложителите общо са 75, като новите за България модели, в това число и минали фейслифт, са около 30, а експонатите са над 200 .


Основните технически характеристики на всички изложени модели и техните цени могат да се открият в каталога на автосалона, който се продава на касите на Интер Експо Център и по местата за разпространение на вестници и списания.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    Всеки циган на Мерцедес, всяка кандидат мутра на БМВ! Майтапа на страни, хич не е на добре всеки отвсякъде да продава всякакви коли в България. Гаранции, обслужване, сервиз, части?

  2. 2 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3855 Весело

    До коментар [#1] от "Таралеж":

    А VW ще се продават ли ....?

    Bukalemun
  3. 3 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3542 Весело

    До коментар [#2] от "eti mehter":

    VW не се продава, само се купува

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5405 Неутрално

    Правилното име на Ролса е кУлинан на името на едноименния диамант.
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Кулинан

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    При толкова форумни руснаци и старообредни съветчици

    прехласващи се по безаналоговите руски "технологии"

    сме силно изненадани от липсата на руски коли.

    Ей тъй - за задоволяване търсенето от форумните старообредници.....

    Ха-хааааааааа

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  7. 7 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    До коментар [#5] от "Hawaii": Нещо кошмари ли сънуваш до зори ....?Лицето на Путин ли ти се появява.....😌
    —цитат от коментар 6 на eti mehter


    Тц.....

    Сънувах как всеки ФОРУМЕН РУБЛОФИЛ

    си е купил и кара РУСКА КОЛА

    и с нея ПЪТУВА СЪС СЕМЕЙСТВОТО СИ НА КУРОРТ В КРИМ

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    До коментар [#2] от "eti mehter":

    Ще се продават. Старите германски ще са по-скъпи, от новите турски. ;)

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    [quote#7:"Hawaii"][/quote]

    сега съм на Лада Гранта ... чакам да пуснат българска кола на пазара

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  10. 10 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    Китаецът е голям, дори името е преписал от модел на тойота.

  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4679 Любопитно

    Пауновски, нещо за първия български спортен е-автомобил?

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4856 Неутрално

    ""росоувърът е с дължина 4.57 метра, като на ток може да измине до 58 километра."

    "На ток може да измине до 58 километра!"

    Чудя се защо се мъчат да налагат хибриди! Та с този може да се стигне от София та чак до Ихтиман! Браво!

  13. 13 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1343 Любопитно

    ""росоувърът е с дължина 4.57 метра, като на ток може да измине до 58 километра.""На ток може да измине до 58 километра!" Чудя се защо се мъчат да налагат хибриди! Та с този може да се стигне от София та чак до Ихтиман! Браво!
    —цитат от коментар 12 на vassilun


    Не се чуди, екстра са си хибридите и имат голямо бъдеще, особено в града. Като искаш да караш надалеч, си вземи бензинка или дизел, никой не те кара насила да си купуваш хибрид, д'ет се казва - за всеки влак си има пътници...

  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4856 Неутрално

    До коментар [#13] от "Дългия":

    Може ли малко по-подробно защо да предпочета за града хибрид (пробег на ток до 58 км) пред чиста електричка (пробег на ток минимум 300 км)? Да се има предвид, че хибрид е доста по-скъп (поне 10%) от същия автомобил само на бензин. Да се има предвид, че "до 58 км" през юли-август (Жега - климатик) и през декември-февруари (студ - парно), означава "нула километра"!

  15. 15 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 2606 Неутрално

    Хубави коли,които обаче не са по джоба на всеки.

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!
  16. 16 Профил на W140
    W140
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Модел на Ролс имаше и през 2007 година ;)

    http://www.panoramio.com/user/1141979
  17. 17 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#1] от "Таралеж":

    По добре такива нови коли отколкото таралясници. Не вярвам някоя от тези коли да е без гаранция.

  18. 18 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#5] от "Hawaii":

    Стига си тролил с тая русия бе. Кои са тия "форумни руснаци", виждам само няколко трола тук дето все за русия пишат и те са от твоята дружинка. Под всяка статия само за ЦСКА и Русия пишеш.

  19. 19 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#12] от "vassilun":

    Е че какъв ти е проблема, доколкото знам хибирдите действат на ток само до 30тина километра когато разхода на бензин е най-голям след това прехвърлят на бензин. Никой няма да кара по магистралата до Ихтиман на ток. Можеш да си вземеш и електромобил щом искаш ама ако закъсаш по пътя за ток какво правим. Ако човек не иска/не може да си позволи два автомобила, хибрида не е лош вариант, стига да можеш да си го купиш де.

  20. 20 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1343 Любопитно

    До коментар [#14] от "vassilun":

    Не знам защо Вие трябва да предпочетете хибрида пред чистия бензин, знам защо аз бих го предпочел. И както казах вече - никой не ви кара да купувате нещо на сила...

  21. 21 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1720 Весело

    До коментар [#9] от "dark'star":
    И връзката е? Сам пишете, че савецкото не е кола, кранта!!!

  22. 22 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1720 Весело

    Като цяло излиза, че наистина новото е Грейт Уол, италианския му еквивалент и някакви индийци! Очакват ги невероятни успехи! Китайците например, ще могат цяла нова стена да сътворят, редейки негодните си автомобили един в/у друг!!!!

  23. 23 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    До коментар [#5] от "Hawaii":Стига си тролил с тая русия бе. Кои са тия "форумни руснаци", виждам само няколко трола тук дето все за русия пишат и те са от твоята дружинка. Под всяка статия само за ЦСКА и Русия пишеш.
    —цитат от коментар 18 на Ashiata Shiemash


    Що да не пиша за русия, бре тавариш ?!?!

    Ти и Бригадата като пишете колко безаналогови и авангардни били

    руските "технологии" някой казва ли ви нещо ?!?!?!

    КУПЕТЕ СИ РУСКА КОЛА петдесет и пето поколение

    и вървете с нея В КРИМ НА КУРОРТ.

    И тъщата рускиня вземете с вас....

  24. 24 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4856 Любопитно

    До коментар [#20] от "Дългия":

    "Не знам защо Вие трябва да предпочетете хибрида пред чистия бензин, знам защо аз бих го предпочел. "

    Бихте ли бил така добър да ме осведомите защо предпочитате хибрид за градско (пред електрически автомобил) и за извънградско (пред ДВГ)?

    Благодаря!

  25. 25 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    При толкова форумни руснаци и старообредни съветчиципрехласващи се по безаналоговите руски "технологии"сме силно изненадани от липсата на руски коли.Ей тъй - за задоволяване търсенето от форумните старообредници.....Ха-хааааааааа
    —цитат от коментар 5 на Hawaii


    Русоробче , без УАЗ и ЛАДА не можеш, а?
    Чакай, тя ЛАДА май не е руска - остана ви УАЗ само ..

  26. 26 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Що да не пиша за русия, бре тавариш ?!?!
    —цитат от коментар 23 на Hawaii


    Пиши!
    Ама е неадекватно - иде реч за коли, цитират се марки .. Твоята Русия, ни в Дискусията, ни в материала е спомената ..
    И изневиделица се изстъпваш ТИ и ни в кли, ни в ръкав се емваш, кой знае защо, да си пишеш за Русия?

    Ми пиши ОК и то бързо, докато си на санитарите на компа, че може и да се върнат ..!
    Поздрави
    Поздрави

  27. 27 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    До коментар [#13] от "Дългия":Може ли малко по-подробно защо да предпочета за града хибрид (пробег на ток до 58 км) пред чиста електричка (пробег на ток минимум 300 км)? Да се има предвид, че хибрид е доста по-скъп (поне 10%) от същия автомобил само на бензин. Да се има предвид, че "до 58 км" през юли-август (Жега - климатик) и през декември-февруари (студ - парно), означава "нула километра"!
    —цитат от коментар 14 на vassilun


    Има и евтини хибриди..
    Милд-хибрид "Сузуки" Вагон Р примерно, почва от 8000$ ..
    Ко му плащаш ..

    А за град хибрид (и то милд, или микро) е по-добре, заради икономията (в град е най-голяма) и заради преместване на работната точка на двигателя ..
    На ниски имаш страхотен въртящ момент (колата се купува по мощност, но се кара с въртящ момент)и си пъргав в градски условия ..

    Ей примерно Е-троуг.. на ФИАТ-Крайслер .. има го на много коли, тука е за Джип ..

    https://www.youtube.com/watch?v=VmGoh4Yhnxo&t=310s

    https://www.youtube.com/watch?v=CyHFyIpUl00

    Ей Мазда милд хибрид ..

    https://www.youtube.com/watch?v=BJHAr4wA2fc

    А микро-хибридът е по-скъп от чист бензин с 300-500$ ..
    Ей "Сузукито" за което споменахме, че е малко и евтино ..

    https://www.youtube.com/watch?v=xOQS0KUGFec

    А емисиите и вредностите са драстично намалени.
    И при бензина и при дизела!
    Щото при преходните режими ни е преместена работната точка, а работа на празен ход (силно неефективна за двигателя и замърсяваща) въобще няма ..

    А достатъчно ефективни микро-хибрид системи (с цена не повече от 200$) дават ефект на 10%-15% икономия на гориво и намаляване на емисии 20%-25% ..

    https://www.youtube.com/watch?v=jRz2YzfHmtY

    Революцията в батериите, в електродвигателите направи възможно евтини и ефективни решения!

    Ето нови електродвигатели и системи.
    Валео:
    https://www.youtube.com/watch?v=VJSEQaxAh4c

    Ей Бош .. :
    https://www.youtube.com/watch?v=LTcYHeM90UY&t=43s

    Но такива евтини хибриди, нямаше да са възможни без нови по-усъвършенствани акумулатори..

    https://www.youtube.com/watch?v=64vg3Fkr7mY

    П.П
    И как да си без хибрид?
    Вече системите са 12 волта /48 волта и така или иначе ти трябва ди-си/ди-си конвертор

    https://www.youtube.com/watch?v=LvYQ9IfB7Yg&t=13s

    https://www.youtube.com/watch?v=yhWAU0YewXE

    Как без 48 волта?
    Водната помпа на двигателя , усилителя на волана ,и какво ли не още са ти електро , турбото или комбинирано или е електросуперчарджър , компресорът на климатика ти е електро ..

  28. 28 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    До коментар [#13] от "Дългия":Може ли малко по-подробно защо да предпочета за града хибрид
    —цитат от коментар 14 на vassilun


    Ко му плащаш на хибрида?
    Интегриран стартер/генератор така ли иначе ИМАШ .. и ти е по-евтин от стартера и генератора по отделно!
    Батерии 48 в. вече има и оловни голямокапацитетни (но са малко по-скъпи от 12 волта ) и са с милион цикли заряд/разряд..
    Електрониката просто се донастройва..

    Конвертор, разни други джаджи .. ми ОК .. да не са златни?
    Слагаш ги ..

    Ей го Ланд Ровъра , примерно

    https://www.youtube.com/watch?v=fB26EOyaH2g

    А ефектът и за околната среда и за икономия на гориво и за каране е голям, сравнено с какви смешни пари си платил ..

  29. 29 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    ""росоувърът е с дължина 4.57 метра, като на ток може да измине до 58 километра.""На ток може да измине до 58 километра!" Чудя се защо се мъчат да налагат хибриди! Та с този може да се стигне от София та чак до Ихтиман! Браво!
    —цитат от коментар 12 на vassilun


    58 км. му е съвсем излишно..
    Както вече имах любезността да обясня.. микро и милд хибридите, нямат НИКАКВА идея, да вървят самостоятелно на батерии с километри!

    Защото това би било, най-малкото свръхчудато..
    ЗАЩО да ходят на батерии?

    Ми айде да разгледаме общия случай..
    -двигателя работи и зарежда акумулатор (при микро и милд, не винаги зарежда)
    При това-част енергията от горенето цилиндрите , с някакво КПД отива в генератора и се преработва в ток..

    -тоя ток , с някакво КПД отива в акумулатор, където оловен окис отива на анода (или не беше така) в електролит сярна киселина..

    -от този акумулатор,с КПД вземаме ток, който минава по кабели, с КПД , с част от енергията ги загрява, и върти електромотор..

    И в Интернет пише, че на 8 киловатчаса изразходена енергия от ДВГ, да върти генератори и да зарежда.. имаме получен 1 киловатчас на завъртян от акумулатора електромотор ..

    Явно-някакви стари данни, щото новите генератори и батерии са по-ефективни..
    Но все пак - изгаряме бензин, колкото да минем 20 километра с него .. и на ток не минаваме 20 километра, а 6, да речем.

    И защо???
    Пазим околната среда?
    Или що???

    Ми все едно да вземем бензин, да го сложим в агрегат "Хонда" да заредим батерии, да джиткаме с кола.. и да очакваме да изминем същото разстояние, както с бензина..

    Ми няма да стане..

    Та каква е идеята, да се джитка на ток, с хибрид зареден от двигател??
    Вече имахме доста подобни разговори из форума и един субект реши да ми обяснява "ако си загрижен се движиш повече на ток"..

    Ми аз съм загрижен, заради ставащото в БФС, ама защо да не измина на бензин 20 км. а да измина на ток 3 км.?

    П.П
    А защо инженерите са направили колата ДА Е И САМО НА ТОК е обяснено ..

  30. 30 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#23] от "Hawaii":

    Дай пример бе трол, къде съм писал тия неща. Ти си под всяка статия с едно и също ЦСКА, Русия.

  31. 31 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#24] от "vassilun":


    Ми може би щото човека има нужда от кола която да позва и за градско и за извънградско :)

  32. 32 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 638 Неутрално

    ""росоувърът е с дължина 4.57 метра, като на ток може да измине до 58 километра.""На ток може да измине до 58 километра!" Чудя се защо се мъчат да налагат хибриди! Та с този може да се стигне от София та чак до Ихтиман! Браво!
    —цитат от коментар 12 на vassilun


    Че ти всеки ден ли пътуваш извън града? Повечето хора изминават 10-30 километра на ден, а останалите и по-малко. Когато пътуваш извън града имаш 50 километра на батерия, а след това ДВГ.

    preklara rara
  33. 33 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    До коментар [#5] от "Hawaii":Стига си тролил с тая русия бе. Кои са тия "форумни руснаци", виждам само няколко трола тук дето все за русия пишат и те са от твоята дружинка. Под всяка статия само за ЦСКА и Русия пишеш.
    —цитат от коментар 18 на Ashiata Shiemash


    Хавая си е всепризната Ушанка!

    Той е влюбен във всичко руско и е способен да споменава, неадекватно и чудато Русия, под всякаква тема ..

    Благодарен е, за Освобождението!

    Прави му чест!

  34. 34 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Тц.....

    Сънувах как всеки ФОРУМЕН РУБЛОФИЛ

    си е купил и кара РУСКА КОЛА
    —цитат от коментар 7 на Hawaii


    Рублофил, като тебе?
    Дето под всяка тема пише за руски неща?

    ТИ, каква руска кола имаш, душко .. сподели ..

  35. 35 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Когато пътуваш извън града имаш 50 километра на батерия, а след това ДВГ.
    —цитат от коментар 32 на edin slep


    А каква ти е идеята, да изминеш 50 км. на батерия на магистралата?

    Да припомним-за да изминеш 50 км. с ток, който ти е дошъл от двигателя , си изхабил бензин, колкото да изминеш 75-80 км. само на ДВГ..

    Искаш да покажеш на околните колко си малоумен?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK