Народа не е прост ... когато си купува секънд хенд кола :) И в класацията на нови щеше да е подобна картинка ... ако средностатистическия джоб на българина не бе толкова плитък :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Нови за работа, стари за кеф. Това е моделът на средния българин. Освен това е редно да се направи татистика колко са фирмени и за колко се ползва ДДС кредит. Там е заровено кучето другари милЮционери !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Гледах да е дизел, икономичен и пълнолетен джендър. :-) Опел Комбо с мАтор Исузу. И сега мисля да свалим кюнецО и да чадим повече защото ще плащам повече данък и гражданска. Не ли така? :-)
P. S. ЕВРО 3 е и е читав не е товарен карани са печки, тиган е, фритюрници. Бил е сервизен автомобил.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аха, яки и надежни - друг път. Българинът купува немски коли, щото така си знае и така е чувал по Татово време (имал е основание за това) . Ама това време отдавна отмина и ситуацията е мнооого променена, немското вече нито е толкова здраво, нито е толкова яко, на стари лаври лежат швабите...
До коментар [#3] от "deaf": Ама това време отдавна отмина и ситуацията е мнооого променена, немското вече нито е толкова здраво, нито е толкова яко, на стари лаври лежат швабите...
Разбираемо е защо повечето коли в сервизите са немски:
1. Мнозинството коли в България са немски.
2. Немците постоянно внедряват в колите технически нововъведения,което налага по-често посещение на сервиза - за настройка и поддръжка. Японците пък са точно обратното - в техните коли влагат стари и изпитани технологии,но рядко - нови.
Икономията майка на прогреса, и баща на мизерията. К’во да правиш? Беднотията комбинирана с комплексарщината дава интересни резултати. Колкото до надеждни стари коли? Всичките са еднакво ненадеждни. Мина вече времето когато някои марки бяха в пъти по надеждни, сега компонентите се правят почти еднакви. Единственото “предимство” да караш стара и ненадеждна кола в България е че като се счупи не е дошъл краят на света, и без кола може да се живее.
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Цената отразява най-точно кои автомобили са най-качествени! Най-скъпите нови масови автомобили са немските! Най-скъпите стари масови автомобили, отново са немските! Германия беше и си остава най-солидният производител на автомобили в света! Българинът, като най-беден в ЕС, трудно може да си позволи нов немски автомобил! Но неговите автомобилни предпочитания както се вижда клонят по категоричен начин към немските марки!
Съвет: ако ще купувате нов автомобил, изберете обезателно немска марка - Мерцедес, БМВ, Фолксваген, Ауди или Опел! А ако ще купувате автомобил втора употреба, изберете германска марка Мерцедес, БМВ, Фолксваген, Ауди или Опел, докарани директно от Германия!
Айде стига с тая фетишизация на немските таралясници. Японците са ненадминатите в света от доста време насам.
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
Вярно е, и без кола може да се живее. До 40-тата си година живях без кола защото нямаше как да си купя - и с пари не ставаше. След това за 27 години смених три коли - една 5-годишна втора употреба, който сам се докарах и две нови от магазина в България. Тази пролет установих, че вече не ползвам колата толкова, колкото преди, но постоянните разходи - гражданска отговорност, пътен данък, масла, филтри, гуми плюс ремоните за втората вече 14-годишна кола ми идват нанагорно за пенсионерските доходи и се разделих с нея. Парите изпукахме с жена ми в един петзвезден ултра ол-инклузив в Анталия и сега бодро маршируваме с градския транспорт. Три в едно - хем добре за здравето, хем за джоба, хем за екологията.
Между другото, статистиката за жените, които българите употребяват, е още по-отчайваща: масово се ползват жени втора и трета ръка, употребявани повече от 10 и 20 години, зле поддържани и които не отговарят и на най-занижени стандарти за въраст, тегло, дължина на крака, обиколка на ханша, талията и бюста. Липсва култура на ползване на жени под наем (временно - срещу заплащане) и според нуждите на мъжа към момента, както и на жени на лизинг с опция да върнеш вече употребената жена и да вземеш по-млада с актуализирана месечна вноска. Тъжна картинка...
Преди доста години бях на работа в Алжир. Там си беше нещо като социализъм, а за леките коли беше по-зле отколото и у нас. Държавата внасяше официално от дъжд на вятър някакви бройки, които се разпределяха между номенклатурата. Вносът от физически лица се облагаше с огромни мита. Много богатите хора си позволяваха да ги платят - за луксозни "Мерцедеси" и БМВ-та. Имаше изключение за живеещите в чужбина и завръщащи се окончателно в страната и тъй като само във Франция те са над 4 милиона все пак влизаха и някакви коли на старо уж само за лична употреба. Паркът беше пълна скръб. Когато обаче в средатата на 90-те години алжирските власти решиха да се открехват към пазарната икономика може би поучени от опита на други страни измислиха следното: Пазарът е отворен за всякакви производители, да си направят представителства и сервизи, да продават и да пеят. Вносът на употребявани автомобили се забранява. Тотално. Никакво влачене на таралясници с автовози, фериботи, кораби и всякакви други начини! Писък - ама нямаме пари за нови коли! Ваш проблем - колата не ви е право, като искате да се возите спестявате, вземате на лизинг, вземате кредит от банките, вземате заем от роднини, купувате на старо коли, които са били купени като нови в страната и въобще се оправяте без да мъкнете боклуци от Европа. Точка по въпроса! Казват, че сега, 25 години по-късно паркът е нарастнал многократно, но проблем с масово внасяните коли на старо никога не е имало. Има достатъчно коли купени като нови, които да си ги продават един на друг и вносът на таралясници от чужбина вече и не представлява интерес.
Най-хубавата кола е новата, независимо от марката, стига да можеш да си я позволиш. Легендите за немските и японските коли отдавна не са верни.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
"Нови за работа, стари за кеф. Това е моделът на средния българин. Освен това е редно да се направи татистика колко са фирмени и за колко се ползва ДДС кредит. Там е заровено кучето другари милЮционери !!!"
Имал съм европейски, американски, корейски и японски коли. Обикновенно купувам втора употреба но не по стара от две години и с остатък от фабричната гаранция. В момента съм на Субару. Не мисля че някога бих си взел нещо различно от японска кола.
Японски, корейски и чешки. Другото са градски легенди. Служебната една японска, ама произведена в Япония джипка, купена нова, преди 9 години - не е мръднала. Джипка е защото обикалям по всякакви пътища, а често и без асфалт. Другарката е с корейска - отново никакви проблеми. Личната е чешка. За нищо не я заменям, евентуално с по-нова, ама когато реша. Емпирично изследване.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
До коментар [#23] от "jmf29537805":.....Служебната една японска, ама произведена в Япония джипка, купена нова, преди 9 години - не е мръднала. Джипка е защото обикалям по всякакви пътища, а често и без асфалт......
Подсетихте ме нещо да попитам. Многократно ни се показва, че джипката, с която Бойко Борисов обикаля по всякакви строящи се пътища е "Тойота". Мислите ли, че Бойко Борисов ни радва с присъствието са във Фейсбук само за права Бога или и смъква някакви мангизи за реклама?
Явно е че не си карал хубава кола иначе ще можеш много лесно да направиш разликата. Аз има чисто навя дачия, чисто ново рено, и 10 годишно Ауди А6. Дачията е пълен неуправляем боклук, скоростите са много зле. Реното има по добра управляемост от Дачията и скоростите са добре. И двете коли обаче немогат да се сравнят с аудито.
Ами много ясно, че щом купуваш стара кола то тя трябва задължително да е дизел. Това е така, защото дизеловите двигатели просто са много по-надеждни от бензиновите.
По-добре щеше да е румънците да купуват най-много коли българско производство, ама щом ти мислиш, че е добре да подпираме комшиите, няма да те обиждам :-) ЧНГ!
Баси простия булгур! бенцина и дрисела свършват сичките му пари, ама са кара талига-собцвена. Причината била, че жувеел на село, разбирай Казичене, Бусманци и тем подобно, пък не можело с градския транспорт. Не стига дето им дишаме кюмюра от печките, някой сякаш на въглища карат, та не може да се диша. Като нямаш пари, вместо да мърсиш и да се хем беден, хем болен, си налягаш парцалите и пътуваш с градския транспорт. Пък като се замогнеш, тогаз си купувай кола - не щайга. Пък оня горе пита от дек на дек статистиката показвала простотията на булгара!
Има си хас Андрешко да не обича дърти немски дизели ментаци! Да му свали и DPF-а, че да не плаща за излишни глупости и да обяснява колко му е евтино и икономично. А тва че трови въздуха са гейски работи, няма да живеем вечно, я!
До коментар [#44] от "foxa5":"Най-здрави са колите до Евро 4, след това повечето са боклук.—цитат от коментар 16 на moreeeГроздето кисело а?"Не, просто имам 17 коли и говоря от опит. Освен това в който и автосервиз да питаш, ще ти кажат същото.
Стига де, излагаш се, умора на материала, нововъведенията, разход на гориво, да не споменавам замърсяването на старите бракми дето пушат като комини. И аз говоря от опит, карам коли купени нови и след 100 000км продавам. Иначе аз карам само една, 17 ще ми дойдат малко множко.😁
Стига де, излагаш се, умора на материала, нововъведенията, разход на гориво, да не споменавам замърсяването на старите бракми дето пушат като комини. И аз говоря от опит, карам коли купени нови и след 100 000км продавам. Иначе аз карам само една, 17 ще ми дойдат малко множко.
Преди 13г. си купих кола и все още я карам. Беше на 1г. и под 20к. Днес е на 350к километра. Е класа, 220cdi. Почти никакви сериозни ремонти не съм правил и всички основни неща по колата са заводските. Единият от двата акумулатора изкара 12г. без смяна. ДПФ филтър още не съм сменял, но когато му дойде времето, ще го направя. В края на миналата година ходих да разглеждам различни нови автомобили по-нисък клас, но личното ми мнение е, че почти всичко до около 50к лева с ДДС е много скапана ширпотреба. Така, че не мисля да сменям колата, защото и днес превъзхожда повечето от новите автомобили на пазара. Или поне аз смятам така.
Колега, Тойота не е германски автомобил, но е най-продаваната марка в света ! А моделът Корола бие всякакви рекорди.
Което не пречи автомобилопроизводството да е изключително важен отрасъл за икономиката им. И все пак за да бъде една марка добре продавана, е много важно след продажбеното й обслужване. И като че ли германските фирми са най-добри в това отношение.
До 43:"dante_18".......Аз има чисто навя дачия, чисто ново рено, и 10 годишно Ауди А6.Дачията е пълен неуправляем боклук, скоростите са много зле.Реното има по добра управляемост от Дачията и скоростите са добре.И двете коли обаче немогат да се сравнят с аудито....."
Класика! Само в България може да се сравнява Дачия с Ауди 6, кюфтета от топлата витрина на Била със стек "Бляк ангус", и химикалка Биг с Паркър!
Преди 13г. си купих кола и все още я карам. Беше на 1г. и под 20к. Днес е на 350к километра. Е класа, 220cdi. Почти никакви сериозни ремонти не съм правил и всички основни неща по колата са заводските. Единият от двата акумулатора изкара 12г. без смяна. ДПФ филтър още не съм сменял, но когато му дойде времето, ще го направя. В края на миналата година ходих да разглеждам различни нови автомобили по-нисък клас, но личното ми мнение е, че почти всичко до около 50к лева с ДДС е много скапана ширпотреба. Така, че не мисля да сменям колата, защото и днес превъзхожда повечето от новите автомобили на пазара. Или поне аз смятам така.
Новите автомобили са наблъскани с електроника, в повечето случаи ненужна, която намалява надеждността им. Ако човек не възнамерява да губи времето си по сервизите и не желае излишно да задлъжнява към банките, по-добре е да се спре на нещо по-старо, по-надеждно, по-евтино. Задължително е да се избягват печките и разбитите от пътищата автомобили.
Ти вярно си Митко Палаузов,неграмотно ,просто овчарче,не ти трябват жени били те втора употреба или пък платени...толкова овце пасеш,ми възползвай се...
В България предпочитаме употребяваните автомобили най-вече заради фиска, и някои особености на следпродажбеното им обслужване. На десетата година годишният данък рязко спада, също и автокаското. Друг неприятен момент е задължението по обслужването на автомобила в гаранция да е във фирмените сервизи, а там една смяна на маслото е около 2 пъти по-скъпо отколкото в другите. Макар че човек колкото и да внимава, обикновено е прецакан. Но за сериозните неща - задължително във фирмен сервиз!
"А съветски имал ли си ...имал си ако си над 35 г."
Първият ми автомобил бе Москвич 408, с 4 фара, закупен нов. На всеки 1500 км го гресирахме (8 или 10 точки), маслото го сменяхме на 2500 км, , гумичките на спирачките на 3-4 хил. км., поне 2 пъти годишно реглаж на клапани, карбуратор, като имате предвид, че въртяхме по 4-6 хил.км годишно. И всяка неделя всеки притягаше нещо по колата си. Всъщност двигателят на Москвичите, 1400 куб. см бе на довоенен опел, разбира се с руско-съветско качество.
Аз ги сравнявам, защото нова Дачия е много по-скъпа от Ауди А6 на 11 години. Това не става за кола! Повярвай ми имам навъртяни много километри на чисто нова Дачия.
Обслужването в официален дилър е не 2 Ами 10 пъти по-скъпо. Зависи от марката. Моето рено Меган 2019г струва 360 лева обслужване масло и филтри. На Мерцедес е много по-скъпо.
"И аз говоря от опит, карам коли купени нови и след 100 000км продавам"
И губиш 50% от парите които си платил за нея. Аз купувам коли -втора употреба със здрави мотори и ги юркам до 400 хил. След това връщам километража и продавам. Губе не повече от 2000 лева на кола след 200-250 изминати километри с нея.
Някои прекаляват с т.нар. германско, френско, японско, корейско качество. Икономиките са отворени, и в автомобилите има всякакви елементи, системи. Киа и Хюндай, продавани в Европа са конструирани в Рюселхайм, т.е. от германски инженери и дизайнери. Лидери в производството на системи ABS са Бош, и дори ги монтират в Мазда, а всичките продавани Мазди в Европа са произведени в Хирошима. Хелла, Валео са лидери в производството на фарове, а двигателите на Рено задвижват освен Рено още Нисан, Дачия, Мицубиши, Инфинити. Имаше един Хюндай Соната и Инфинити Q 50, които бяха преоблечени мерцедеси. Моделите Мазда 3 до 2012г. бяха преоблечени Форд Фокус. Да не говорим, че крушките на луксозните Мерцедес са чисто китайски.
В края на 60 години собствениците на Москвич бяха средна класа, чакали на опашка пред Мототехника поне 4 години. А Опел Рекорд или Форд Таунус 17М (от Кореком) можеха да си го позволят само лекари, работили дълги години в арабския свят.
"Моят избор през 2019 г. - нова, бензинова, мощна и не-германска. Реален."
Специално мога да те насоча към тия модните сега 1.2 литрови двигатели на Рено/Нисан. Три цилиндъра с 2 турбини и 115 к.с. 60-70 хил минаваш без проблем, след това ти сменят мотора гаранционно щото е мармалад и с новия минаваш 50 хил. и я продаваш. Но ако откажат да ти сменят мотора по гаранция, гризваш дървото.
Миличък мъничък, карал съм ягуар когато ти не си чувал на село за такава кола. Вероятно едва ли си сядал в Мерцедес 600 и едва ли някога ще ти се случи, камо ли да те возят.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Извинявай, сетих се за двама лекари, мои съседи. Иначе си прав. В края на 50-те имало някакви опел рекорд с левове, но в края на 60-те само в Кореком (КОРЕкция на КОМунизъма)
Човече, с тези параметри просто ме обиждаш: "три цилиндъра, 115 к.с." Опазил ме Бог. Под "мощна" визирам: 2-литров двигател и 190 к.с. Нямам комплекси към марките, но приеми, не ти говоря за покупката на три бройки от тези, за които ми говориш, а за една на общата им стойност. Ако ще си играем на "топло-студено", предположението ти е на северния/южния полюс...
Всищко можеше да си поръчаш в Кореком ако имаш валутата. например на Коста Цонев брат му му купуваше редовно нови Волво. Калата караше Мерцедес. Пеко Таков също. Янчо го помля.Гяуров ги сменяше. Имаше и една доставка на Мазди 323 за децата на политбюро.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
До коментар [#81] от "BiGman1":Миличък мъничък, карал съм ягуар когато ти не си чувал на село за такава кола. Вероятно едва ли си сядал в Мерцедес 600 и едва ли някога ще ти се случи, камо ли да те возят.
Мечтите са безплатни...особено за позитански социалкомунисти...карал си РК1...на ленински съботник...ръчна количка...и с нея си изградил светлото си бъдеще до Москвич408...мечтата на комуниста...
Напротив - явно народът Е прост, след като предпочита стари германски и то дизелови, пред японските бензинови или хибридни.
По всички световни класации за надеждност, особено за автомобили над 5/10 г, японските водят с много пред немските. Да не говорим, че дизелите са и много по-скъпи за поддръжка ( дюзи, турбини, ДПФ, ЕГР).. Но явно българина си е консервативен и в това отношение и си тачи немското, при положение, че в световен мащаб продажбите на немски автомобили спадат..
За мен остава загадка, защо например Lexus си остава все още сравнително екзотична кола в бг, каро е в лулсозния клас и много надеждна марка автомобили..
До коментар [#17] от "zo" "Германия беше и си остава най-солидният производител на автомобили в света! —цитат от коментар 15 на Рим
Айде стига с тая фетишизация на немските таралясници. Японците са ненадминатите в света от доста време насам." ========== Това също изглежда като фетишизация... Не съм страна по спора, карам Волво.
До коментар [#3] от "deaf": "Статистиката на закупените стари автомобили абсолютно доказва,че немските автомобили са най-яки и надеждни." ………………… Не най-яки, а най-ремонтопригодни и с най-достъпни части, което е най-важно за един автомобил втора ръка.
Тези твой класации са създадени за блондинки и никой човек, който малко разбира от автомобили не би им се вързал. Бензиновите двигатели на Тойота са пълен боклук и по абсолютно никакви параметри не могат да се сравнят с Фолксваген. Да не говорим че са с вариатор, който е с ресурс 100к и на боклука.
Дизеловите двигатели са много по-евтини за поддържане от хибридите. Трябва да си луд за да купиш хибрид на 10 години. Освен това, дизеловите двигатели на Фолксваген са по-ефективни от хибридите на тиота. 😆 Затова Фолксваген не се занимава с хибриди, защото това е маркетинг само.
...Дизеловите двигатели са много по-евтини за поддържане от хибридите. Трябва да си луд за да купиш хибрид на 10 години. Освен това, дизеловите двигатели на Фолксваген са по-ефективни от хибридите на тиота. 😆 Затова Фолксваген не се занимава с хибриди, защото това е маркетинг само.
Френд, дизеловите имат големи проблеми и затруднения, най-вече след шамара в САЩ за ФВ. И не само ФВ, а и дизеловите варианти на всички марки. И наистина в световен мащаб продажбите им буквално се сриват. Мазда конструираха чудесни двигатели с много висока степен на сгъъстяване, и намалиха консумацията с над 15%, на са някакъв междинен вариант в прехода. Хибридните автомобили също са някакъв междинен вариант, но електромобилите настъпват много уверено. А те са много по-прости от супер усъвършенстваните германски ДВГ, и май ще има изненади! В много скоро време!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
simChо
Рейтинг: 274 НеутралноДизели!
Намаляваме СО2!
ь
Рейтинг: 1426 ВеселоНарода не е прост ... когато си купува секънд хенд кола :) И в класацията на нови щеше да е подобна картинка ... ако средностатистическия джоб на българина не бе толкова плитък :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!deaf
Рейтинг: 2876 НеутралноКАТ толкова ли не могат да пресметнат колко са дерегистрираните нови автомобили и така да стане ясно колко е действителният брой на новите автомобили?
Статистиката на закупените стари автомобили абсолютно доказва,че немските автомобили са най-яки и надеждни.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноНови за работа, стари за кеф. Това е моделът на средния българин. Освен това е редно да се направи татистика колко са фирмени и за колко се ползва ДДС кредит. Там е заровено кучето другари милЮционери !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vagabond66
Рейтинг: 2368 ВеселоДо коментар [#5] от "Митко Палаузофф":
Бихте ли ни разяснили,
поради за какви причини
тези статистики определят,
че "булгара" е прост а не беден?!?
Танас
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#2] от "ь":
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Гледах да е дизел, икономичен и пълнолетен джендър. :-)
Опел Комбо с мАтор Исузу.
И сега мисля да свалим кюнецО и да чадим повече защото ще плащам повече данък и гражданска.
Не ли така? :-)
P. S. ЕВРО 3 е и е читав не е товарен карани са печки, тиган е, фритюрници. Бил е сервизен автомобил.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
geordgeo
Рейтинг: 985 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "deaf":
Аха, яки и надежни - друг път. Българинът купува немски коли, щото така си знае и така е чувал по Татово време (имал е основание за това) . Ама това време отдавна отмина и ситуацията е мнооого променена, немското вече нито е толкова здраво, нито е толкова яко, на стари лаври лежат швабите...
дерибеев
Рейтинг: 3021 НеутралноДо коментар [#3] от "deaf":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васКато минаваш край сервизи хвърляй по едно око с какво са пълни
ausbilder
Рейтинг: 528 НеутралноЩе ни кажеш ли кои са здравите и яки автомобили, за да си знаем.
deaf
Рейтинг: 2876 НеутралноДо коментар [#10] от "дерибеев":
Разбираемо е защо повечето коли в сервизите са немски:
1. Мнозинството коли в България са немски.
2. Немците постоянно внедряват в колите технически нововъведения,което налага по-често посещение на сервиза - за настройка и поддръжка. Японците пък са точно обратното - в техните коли влагат стари и изпитани технологии,но рядко - нови.
Таралеж
Рейтинг: 2019 НеутралноИкономията майка на прогреса, и баща на мизерията. К’во да правиш? Беднотията комбинирана с комплексарщината дава интересни резултати. Колкото до надеждни стари коли? Всичките са еднакво ненадеждни. Мина вече времето когато някои марки бяха в пъти по надеждни, сега компонентите се правят почти еднакви. Единственото “предимство” да караш стара и ненадеждна кола в България е че като се счупи не е дошъл краят на света, и без кола може да се живее.
hamiltonf
Рейтинг: 4454 ВеселоМоя пак го няма в класирането...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Рим
Рейтинг: 1519 ВеселоЦената отразява най-точно кои автомобили са най-качествени!
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯНай-скъпите нови масови автомобили са немските!
Най-скъпите стари масови автомобили, отново са немските!
Германия беше и си остава най-солидният производител на автомобили в света!
Българинът, като най-беден в ЕС, трудно може да си позволи нов немски автомобил!
Но неговите автомобилни предпочитания както се вижда клонят по категоричен начин към немските марки!
Съвет: ако ще купувате нов автомобил, изберете обезателно немска марка - Мерцедес, БМВ, Фолксваген, Ауди или Опел!
А ако ще купувате автомобил втора употреба, изберете германска марка Мерцедес, БМВ, Фолксваген, Ауди или Опел, докарани директно от Германия!
moreee
Рейтинг: 440 НеутралноНай-здрави са колите до Евро 4, след това повечето са боклук.
zo
Рейтинг: 672 НеутралноАйде стига с тая фетишизация на немските таралясници. Японците са ненадминатите в света от доста време насам. ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
Един препатил
Рейтинг: 3128 НеутралноДо коментар [#13] от "Таралеж":
Вярно е, и без кола може да се живее. До 40-тата си година живях без кола защото нямаше как да си купя - и с пари не ставаше. След това за 27 години смених три коли - една 5-годишна втора употреба, който сам се докарах и две нови от магазина в България. Тази пролет установих, че вече не ползвам колата толкова, колкото преди, но постоянните разходи - гражданска отговорност, пътен данък, масла, филтри, гуми плюс ремоните за втората вече 14-годишна кола ми идват нанагорно за пенсионерските доходи и се разделих с нея. Парите изпукахме с жена ми в един петзвезден ултра ол-инклузив в Анталия и сега бодро маршируваме с градския транспорт. Три в едно - хем добре за здравето, хем за джоба, хем за екологията.
tolex
Рейтинг: 697 НеутралноДо коментар [#18] от "Един препатил":
Харесва ми какво си направил.
Разумно е.
Малко са хората, които могат да самопреценят нещата, които ти си.....
tolex
Рейтинг: 697 НеутралноИмам предвид така обективно да ги преценят.
Евала
Велков
Рейтинг: 1341 НеутралноДа добавя, че като избираме кола питаме колко харчи, а за жена не го правим.
Велков
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#14] от "hamiltonf":
И аз така...
jmf29537805
Рейтинг: 310 НеутралноИ за японските коли, нито дума!
Най-добрите са.
Един препатил
Рейтинг: 3128 НеутралноДо коментар [#2] от "ь":
Преди доста години бях на работа в Алжир. Там си беше нещо като социализъм, а за леките коли беше по-зле отколото и у нас. Държавата внасяше официално от дъжд на вятър някакви бройки, които се разпределяха между номенклатурата. Вносът от физически лица се облагаше с огромни мита. Много богатите хора си позволяваха да ги платят - за луксозни "Мерцедеси" и БМВ-та. Имаше изключение за живеещите в чужбина и завръщащи се окончателно в страната и тъй като само във Франция те са над 4 милиона все пак влизаха и някакви коли на старо уж само за лична употреба. Паркът беше пълна скръб. Когато обаче в средатата на 90-те години алжирските власти решиха да се открехват към пазарната икономика може би поучени от опита на други страни измислиха следното: Пазарът е отворен за всякакви производители, да си направят представителства и сервизи, да продават и да пеят. Вносът на употребявани автомобили се забранява. Тотално. Никакво влачене на таралясници с автовози, фериботи, кораби и всякакви други начини! Писък - ама нямаме пари за нови коли! Ваш проблем - колата не ви е право, като искате да се возите спестявате, вземате на лизинг, вземате кредит от банките, вземате заем от роднини, купувате на старо коли, които са били купени като нови в страната и въобще се оправяте без да мъкнете боклуци от Европа. Точка по въпроса! Казват, че сега, 25 години по-късно паркът е нарастнал многократно, но проблем с масово внасяните коли на старо никога не е имало. Има достатъчно коли купени като нови, които да си ги продават един на друг и вносът на таралясници от чужбина вече и не представлява интерес.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5775 НеутралноНай-хубавата кола е новата, независимо от марката, стига да можеш да си я позволиш. Легендите за немските и японските коли отдавна не са верни.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Нинов
Рейтинг: 1561 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.жената може да е от село, обаче колата и кучето трябва да са немски.
hope
Рейтинг: 2479 НеутралноРадвам се, че така сериозно сме "подпрели" комшиите... това е добре.
Любовта ще спаси света!!!До коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Нови за работа, стари за кеф. Това е моделът на средния българин. Освен това е редно да се направи татистика колко са фирмени и за колко се ползва ДДС кредит. Там е заровено кучето другари милЮционери !!!"
++++++++++++++++++++
Nikoi
Рейтинг: 755 НеутралноДо коментар [#11] от "ausbilder":
Най здравата според мен е Тойота Авенсис във всичките си модификации ,няма счупване ,карам няколко такива от над 13 години .
Таралеж
Рейтинг: 2019 НеутралноИмал съм европейски, американски, корейски и японски коли. Обикновенно купувам втора употреба но не по стара от две години и с остатък от фабричната гаранция. В момента съм на Субару. Не мисля че някога бих си взел нещо различно от японска кола.
Nikoi
Рейтинг: 755 НеутралноДо коментар [#25] от "Alarmstufe: Rot":
Най хубавата кола е служебната колега ,не гори нищо и няма никакви разходи по нея ..
Molossian
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#23] от "jmf29537805":
Panta rhei....Японски, корейски и чешки.
Другото са градски легенди.
Служебната една японска, ама произведена в Япония джипка, купена нова, преди 9 години - не е мръднала. Джипка е защото обикалям по всякакви пътища, а често и без асфалт.
Другарката е с корейска - отново никакви проблеми.
Личната е чешка. За нищо не я заменям, евентуално с по-нова, ама когато реша.
Емпирично изследване.
Slick
Рейтинг: 434 Неутрално180,000 бракми по улиците на България. За вас по 5000 лв данък!!!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5775 НеутралноДо коментар [#30] от "edin drug":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Това отделно. Говоря ако трябва да давам пари.
Свинчуга
Рейтинг: 1895 НеутралноВинаги съм си мечтал за 15-годишен мерцедес вмирисан на пот от третият подред собственик - австрийски турчин. И да е на дизел.
Обичам да грухтя и плюскам.Свинчуга
Рейтинг: 1895 НеутралноИ като е дизел да е стар, че новите не палят без да им се сипе пикня.
Обичам да грухтя и плюскам.joro4900
Рейтинг: 722 ВеселоДо коментар [#25] от "Alarmstufe: Rot":
„Най-хубавата кола е новата, независимо от марката...“
Най-хубавата кола е служебната. Тя е винаги на най-много 3 години.
fio41315648
Рейтинг: 274 ВеселоДо коментар [#8] от "Митко Палаузофф":
За лизинга, не сте прав!!!
anonimnii
Рейтинг: 464 НеутралноБългаринът е беден. Това е истината. Щом няма пари да си купи нова кола а кара 15-та употреба.
Един препатил
Рейтинг: 3128 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "Molossian":
Подсетихте ме нещо да попитам. Многократно ни се показва, че джипката, с която Бойко Борисов обикаля по всякакви строящи се пътища е "Тойота". Мислите ли, че Бойко Борисов ни радва с присъствието са във Фейсбук само за права Бога или и смъква някакви мангизи за реклама?
Slick
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#30] от "edin drug": Да бе, карай служебна Дачия и сравни с лично БМВ 2018та. Кеф цена няма
truly
Рейтинг: 540 НеутралноБългаринът иска евтина кола и евтини политици. И да са излъгани - нов внос, на 150 хил и стабилни магистрални строители.
rincewind
Рейтинг: 488 НеутралноКато нямаш при за лично мое няма да имаш! Съжалявам, но не може да извадиш 1000 кинта и да почнеш да бълваш!
dante_18
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#25] от "Alarmstufe: Rot":
If you are going through hell... Keep going!Явно е че не си карал хубава кола иначе ще можеш много лесно да направиш разликата.
Аз има чисто навя дачия, чисто ново рено, и 10 годишно Ауди А6.
Дачията е пълен неуправляем боклук, скоростите са много зле.
Реното има по добра управляемост от Дачията и скоростите са добре.
И двете коли обаче немогат да се сравнят с аудито.
foxa5
Рейтинг: 494 НеутралноГроздето кисело а?😁😁😁
dante_18
Рейтинг: 665 НеутралноАми много ясно, че щом купуваш стара кола то тя трябва задължително да е дизел. Това е така, защото дизеловите двигатели просто са много по-надеждни от бензиновите.
If you are going through hell... Keep going!vankata1
Рейтинг: 1215 НеутралноДо коментар [#27] от "hope":
По-добре щеше да е румънците да купуват най-много коли българско производство, ама щом ти мислиш, че е добре да подпираме комшиите, няма да те обиждам :-) ЧНГ!
moreee
Рейтинг: 440 НеутралноДо коментар [#44] от "foxa5":
"Най-здрави са колите до Евро 4, след това повечето са боклук.
—цитат от коментар 16 на moreee
Гроздето кисело а?"
Не, просто имам 17 коли и говоря от опит. Освен това в който и автосервиз да питаш, ще ти кажат същото.
potrebitelll
Рейтинг: 969 НеутралноБаси простия булгур! бенцина и дрисела свършват сичките му пари, ама са кара талига-собцвена. Причината била, че жувеел на село, разбирай Казичене, Бусманци и тем подобно, пък не можело с градския транспорт. Не стига дето им дишаме кюмюра от печките, някой сякаш на въглища карат, та не може да се диша. Като нямаш пари, вместо да мърсиш и да се хем беден, хем болен, си налягаш парцалите и пътуваш с градския транспорт. Пък като се замогнеш, тогаз си купувай кола - не щайга. Пък оня горе пита от дек на дек статистиката показвала простотията на булгара!
не мога да коментирам, без да обиждамHydroxy
Рейтинг: 300 НеутралноИма си хас Андрешко да не обича дърти немски дизели ментаци! Да му свали и DPF-а, че да не плаща за излишни глупости и да обяснява колко му е евтино и икономично. А тва че трови въздуха са гейски работи, няма да живеем вечно, я!
foxa5
Рейтинг: 494 НеутралноСтига де, излагаш се, умора на материала, нововъведенията, разход на гориво, да не споменавам замърсяването на старите бракми дето пушат като комини. И аз говоря от опит, карам коли купени нови и след 100 000км продавам. Иначе аз карам само една, 17 ще ми дойдат малко множко.😁
faraon
Рейтинг: 3235 НеутралноА защо продаваш след 100 000? Казваш бракмите пушат като комини, замърсяват. Бракувай!
asroma1927
Рейтинг: 811 НеутралноПреди 13г. си купих кола и все още я карам. Беше на 1г. и под 20к. Днес е на 350к километра. Е класа, 220cdi. Почти никакви сериозни ремонти не съм правил и всички основни неща по колата са заводските. Единият от двата акумулатора изкара 12г. без смяна. ДПФ филтър още не съм сменял, но когато му дойде времето, ще го направя. В края на миналата година ходих да разглеждам различни нови автомобили по-нисък клас, но личното ми мнение е, че почти всичко до около 50к лева с ДДС е много скапана ширпотреба. Така, че не мисля да сменям колата, защото и днес превъзхожда повечето от новите автомобили на пазара. Или поне аз смятам така.
historama
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#15] от "Рим":
Колега, Тойота не е германски автомобил, но е най-продаваната марка в света ! А моделът Корола бие всякакви рекорди.
Което не пречи автомобилопроизводството да е изключително важен отрасъл за икономиката им. И все пак за да бъде една марка добре продавана, е много важно след продажбеното й обслужване. И като че ли германските фирми са най-добри в това отношение.
ivo
Рейтинг: 1302 НеутралноС една дума - българите купуват само евтини боклуци!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!historama
Рейтинг: 648 НеутралноДо 43:"dante_18".......Аз има чисто навя дачия, чисто ново рено, и 10 годишно Ауди А6.Дачията е пълен неуправляем боклук, скоростите са много зле.Реното има по добра управляемост от Дачията и скоростите са добре.И двете коли обаче немогат да се сравнят с аудито....."
Класика!
Само в България може да се сравнява Дачия с Ауди 6, кюфтета от топлата витрина на Била със стек "Бляк ангус", и химикалка Биг с Паркър!
Рим
Рейтинг: 1519 ВеселоЗабравил си да напишеш, че става дума за немски автомобил - Мерцедес! ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Snider
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":
Само от любопитство,ти каква кола караш?
faraon
Рейтинг: 3235 НеутралноНовите автомобили са наблъскани с електроника, в повечето случаи ненужна, която намалява надеждността им. Ако човек не възнамерява да губи времето си по сервизите и не желае излишно да задлъжнява към банките, по-добре е да се спре на нещо по-старо, по-надеждно, по-евтино. Задължително е да се избягват печките и разбитите от пътищата автомобили.
Snider
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#5] от "Митко Палаузофф":
А,ти. умнико,как се вписваш в статистиката, с какво превозно средство?
dante_18
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#52] от "asroma1927":
If you are going through hell... Keep going!Ами напълно си прав. Това кола под 40-50 хиляди лева не може да се сравнява с моето Ауди А6 с V6 двигател и скорости F1 на волана.
Snider
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#8] от "Митко Палаузофф":
Ти вярно си Митко Палаузов,неграмотно ,просто овчарче,не ти трябват жени били те втора употреба или пък платени...толкова овце пасеш,ми възползвай се...
Snider
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#29] от "Таралеж":
А съветски имал ли си ...имал си ако си над 35 г.
historama
Рейтинг: 648 НеутралноВ България предпочитаме употребяваните автомобили най-вече заради фиска, и някои особености на следпродажбеното им обслужване.
На десетата година годишният данък рязко спада, също и автокаското. Друг неприятен момент е задължението по обслужването на автомобила в гаранция да е във фирмените сервизи, а там една смяна на маслото е около 2 пъти по-скъпо отколкото в другите.
Макар че човек колкото и да внимава, обикновено е прецакан. Но за сериозните неща - задължително във фирмен сервиз!
Snider
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#15] от "Рим":
А какво им е на немските автомобили Шкода,Форд,Сеат?
Snider
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#35] от "Свинчуга":
За свинчуга си много претенциозен...
Snider
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#18] от "Един препатил":
То и без ток и вода може да се живее...
Таралеж
Рейтинг: 2019 НеутралноДо коментар [#62] от "Snider":
О, да! Забравих жигулката! Лада 1200! От 79 до към 9О-91ва. Роман може да се напише, в няколко Тома.
historama
Рейтинг: 648 Неутрално"А съветски имал ли си ...имал си ако си над 35 г."
Първият ми автомобил бе Москвич 408, с 4 фара, закупен нов. На всеки 1500 км го гресирахме (8 или 10 точки), маслото го сменяхме на 2500 км, , гумичките на спирачките на 3-4 хил. км., поне 2 пъти годишно реглаж на клапани, карбуратор, като имате предвид, че въртяхме по 4-6 хил.км годишно. И всяка неделя всеки притягаше нещо по колата си. Всъщност двигателят на Москвичите, 1400 куб. см бе на довоенен опел, разбира се с руско-съветско качество.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноДо коментар [#57] от "Snider":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Собствена .
Peni Nikol
Рейтинг: 4240 НеутралноХа ха, в класацията липсват руски коли, изобщо ли няма внос на такива?
Peni NikolКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноДо коментар [#64] от "Snider":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А на теб колко коли са ти минали през ръцете ?
Snider
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#43] от "dante_18":
Стара чанта,ама лачена,а?Сигурно на тоя принцип си и с жените,жилището,облеклото.. абе старо или втора употреба...
dante_18
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#53] от "historama":
If you are going through hell... Keep going!Аз ги сравнявам, защото нова Дачия е много по-скъпа от Ауди А6 на 11 години.
Това не става за кола! Повярвай ми имам навъртяни много километри на чисто нова Дачия.
Делян Ковачев
Рейтинг: 528 НеутралноКъде е Тесла-та?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноДо коментар [#73] от "dante_18":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
dante_18
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#63] от "historama":
If you are going through hell... Keep going!Обслужването в официален дилър е не 2 Ами 10 пъти по-скъпо.
Зависи от марката.
Моето рено Меган 2019г струва 360 лева обслужване масло и филтри.
На Мерцедес е много по-скъпо.
moreee
Рейтинг: 440 НеутралноДо коментар [#50] от "foxa5":
"И аз говоря от опит, карам коли купени нови и след 100 000км продавам"
И губиш 50% от парите които си платил за нея. Аз купувам коли -втора употреба със здрави мотори и ги юркам до 400 хил. След това връщам километража и продавам. Губе не повече от 2000 лева на кола след 200-250 изминати километри с нея.
historama
Рейтинг: 648 НеутралноНякои прекаляват с т.нар. германско, френско, японско, корейско качество. Икономиките са отворени, и в автомобилите има всякакви елементи, системи. Киа и Хюндай, продавани в Европа са конструирани в Рюселхайм, т.е. от германски инженери и дизайнери. Лидери в производството на системи ABS са Бош, и дори ги монтират в Мазда, а всичките продавани Мазди в Европа са произведени в Хирошима. Хелла, Валео са лидери в производството на фарове, а двигателите на Рено задвижват освен Рено още Нисан, Дачия, Мицубиши, Инфинити. Имаше един Хюндай Соната и Инфинити Q 50, които бяха преоблечени мерцедеси. Моделите Мазда 3 до 2012г. бяха преоблечени Форд Фокус. Да не говорим, че крушките на луксозните Мерцедес са чисто китайски.
inn
Рейтинг: 1520 НеутралноНито стара, нито дизел, нито германска. Нито маниакално екологична.
Моят избор през 2019 г. - нова, бензинова, мощна и не-германска. Реален.
historama
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#68] от "historama":
тези, които са ми сложили минусите карали ли са Москвич 408?
BGman
Рейтинг: 2904 НеутралноДо коментар [#57] от "Snider":
Москвич...каква друга може да кара един социаопат...грешка...исках да кажа социалист...
historama
Рейтинг: 648 НеутралноДо 81
В края на 60 години собствениците на Москвич бяха средна класа, чакали на опашка пред Мототехника поне 4 години. А Опел Рекорд или Форд Таунус 17М (от Кореком) можеха да си го позволят само лекари, работили дълги години в арабския свят.
moreee
Рейтинг: 440 НеутралноДо коментар [#79] от "inn":
"Моят избор през 2019 г. - нова, бензинова, мощна и не-германска. Реален."
Специално мога да те насоча към тия модните сега 1.2 литрови двигатели на Рено/Нисан. Три цилиндъра с 2 турбини и 115 к.с. 60-70 хил минаваш без проблем, след това ти сменят мотора гаранционно щото е мармалад и с новия минаваш 50 хил. и я продаваш. Но ако откажат да ти сменят мотора по гаранция, гризваш дървото.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноДо коментар [#82] от "historama":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Имаше и много други - спортисти , треньори, артисти, художници, певци,инженери, изобретатели, архитекти, партийци.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноДо коментар [#83] от "moreee":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Отвратителна концепция изцяло във вреда на потребителите. В Германия се усетиха и почти не ги купуват. Предлагат ги на супер изгоден лизинг.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 ВеселоДо коментар [#81] от "BiGman1":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Миличък мъничък, карал съм ягуар когато ти не си чувал на село за такава кола. Вероятно едва ли си сядал в Мерцедес 600 и едва ли някога ще ти се случи, камо ли да те возят.
historama
Рейтинг: 648 НеутралноИзвинявай, сетих се за двама лекари, мои съседи. Иначе си прав. В края на 50-те имало някакви опел рекорд с левове, но в края на 60-те само в Кореком (КОРЕкция на КОМунизъма)
inn
Рейтинг: 1520 НеутралноДо коментар [#83] от "moreee":
Човече, с тези параметри просто ме обиждаш: "три цилиндъра, 115 к.с." Опазил ме Бог.
Под "мощна" визирам: 2-литров двигател и 190 к.с. Нямам комплекси към марките, но
приеми, не ти говоря за покупката на три бройки от тези, за които ми говориш, а за една на общата им стойност. Ако ще си играем на "топло-студено", предположението ти е на северния/южния полюс...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноДо коментар [#87] от "historama":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Всищко можеше да си поръчаш в Кореком ако имаш валутата. например на Коста Цонев брат му му купуваше редовно нови Волво.
Калата караше Мерцедес. Пеко Таков също. Янчо го помля.Гяуров ги сменяше. Имаше и една доставка на Мазди 323 за децата на политбюро.
uq
Рейтинг: 1832 НеутралноГоляма излагация в продажбите на нови коли за Форд
BGman
Рейтинг: 2904 ВеселоДо коментар [#86] от "КМЕТ В СЯНКА":
Мечтите са безплатни...особено за позитански социалкомунисти...карал си РК1...на ленински съботник...ръчна количка...и с нея си изградил светлото си бъдеще до Москвич408...мечтата на комуниста...
мики маус
Рейтинг: 2202 НеутралноСтабилност!
Petar Ivanov
Рейтинг: 412 НеутралноДо коментар [#2] от "ь":
Freedom of speechНапротив - явно народът Е прост, след като предпочита стари германски и то дизелови, пред японските бензинови или хибридни.
По всички световни класации за надеждност, особено за автомобили над 5/10 г, японските водят с много пред немските. Да не говорим, че дизелите са и много по-скъпи за поддръжка ( дюзи, турбини, ДПФ, ЕГР)..
Но явно българина си е консервативен и в това отношение и си тачи немското, при положение, че в световен мащаб продажбите на немски автомобили спадат..
За мен остава загадка, защо например Lexus си остава все още сравнително екзотична кола в бг, каро е в лулсозния клас и много надеждна марка автомобили..
neut
Рейтинг: 488 Неутрално"Фолксваген" е заслужен първенец с единствен упрек дизеловото гориво
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restmoreee
Рейтинг: 440 НеутралноДо коментар [#85] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Отвратителна концепция изцяло във вреда на потребителите. В Германия се усетиха и почти не ги купуват. "
Отвратителна, но това е бъдещето - 3 цилиндъра + две турбини. При Евро 6 и АдБлу ще наливаме. Важното е Гретето и екоталибаните да са доволни.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4078 НеутралноДо коментар [#17] от "zo"
Еретик"Германия беше и си остава най-солидният производител на автомобили в света!
—цитат от коментар 15 на Рим
Айде стига с тая фетишизация на немските таралясници. Японците са ненадминатите в света от доста време насам."
==========
Това също изглежда като фетишизация...
Не съм страна по спора, карам Волво.
volarok
Рейтинг: 2535 НеутралноДо коментар [#3] от "deaf":
"Статистиката на закупените стари автомобили абсолютно доказва,че немските автомобили са най-яки и надеждни."
…………………
Не най-яки, а най-ремонтопригодни и с най-достъпни части, което е най-важно за един автомобил втора ръка.
dante_18
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#93] от "Petar Ivanov":
If you are going through hell... Keep going!Тези твой класации са създадени за блондинки и никой човек, който малко разбира от автомобили не би им се вързал.
Бензиновите двигатели на Тойота са пълен боклук и по абсолютно никакви параметри не могат да се сравнят с Фолксваген.
Да не говорим че са с вариатор, който е с ресурс 100к и на боклука.
dante_18
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#93] от "Petar Ivanov":
If you are going through hell... Keep going!Дизеловите двигатели са много по-евтини за поддържане от хибридите. Трябва да си луд за да купиш хибрид на 10 години. Освен това, дизеловите двигатели на Фолксваген са по-ефективни от хибридите на тиота. 😆 Затова Фолксваген не се занимава с хибриди, защото това е маркетинг само.
historama
Рейтинг: 648 НеутралноФренд, дизеловите имат големи проблеми и затруднения, най-вече след шамара в САЩ за ФВ. И не само ФВ, а и дизеловите варианти на всички марки. И наистина в световен мащаб продажбите им буквално се сриват. Мазда конструираха чудесни двигатели с много висока степен на сгъъстяване, и намалиха консумацията с над 15%, на са някакъв междинен вариант в прехода. Хибридните автомобили също са някакъв междинен вариант, но електромобилите настъпват много уверено. А те са много по-прости от супер усъвършенстваните германски ДВГ, и май ще има изненади! В много скоро време!