Почти двоен ръст на продажбите на електромобили и спад на дизелите с близо 14% в ЕС

Почти двоен ръст на продажбите на електромобили и спад на дизелите с близо 14% в ЕС

© Дневник



Продажбите на нови електромобили в страните от ЕС са се повишили с 93.8% през миналата година, докато търсенето на дизели се е свило с 13.9 на сто, показват данните на Асоциацията на производителите на автомобили в Европа (АСЕА). Данните за България сочат малко над 20% по-ниска популярност на дизелите и спад в покупките на електромобили с 6.7%.


Като цяло за миналата година 3.1% от всички купени нови леки коли в ЕС са били зареждащи се от контакта - електромобили и плъг-ин хибриди (общо 465 026 броя). Това е с 1% повече от 2018 г.


Интересна тенденция е, че на големите европейски пазари като Франция и Германия дизелите си връщат популярността през последното тримесечие на годината, като са съответно със 7.3 и 4.3% по-търсени. Сериозен ръст на продажбите на дизели има също в Белгия (+17.7%), Словения (+18.2%), Унгария (+18.4%), Швеция (+30.5%) и Румъния (+31.1%).




Бензиновите леки коли отчитат ръст от 5.2% на покупките през 2019-та, като са предпочетени от 8.96 млн. купувачи. Продадените дизели са 4.65 млн.


В България купените дизели са 15 705, а бензиновите модели 21 220 (+12.9%).

Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2732 Весело

    Да се свети името им...

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  2. 2 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Дозелите изчезнаха от сегмента на млките автомобили. Това е и причината за спада, сега на практика не можеш да купиш градска кола ддизел, просто защото няма.
    Ако погледнете среден и висок клас коли- дизелите са предпочитани.

  3. 3 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2896 Весело

    Каква стана тя? Делът на електромобилите в новите продажби е над 60% в Норвегия, вече около 20% в Нидерландия и над 10% във Франция.

    Аре сега някой форумен русначкаджия дизеларо- въглищар да преизчисли колко мегатона въглища са това?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  4. 4 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2896 Весело

    Дозелите изчезнаха от сегмента на млките автомобили. Това е и причината за спада, сега на практика не можеш да купиш градска кола ддизел, просто защото няма.Ако погледнете среден и висок клас коли- дизелите са предпочитани.
    —цитат от коментар 2 на taratanki


    Хардуера за почистване е скъп! Както каза един автомобилен гуру преди години в оточната тръба на всеки дизелов автомобил има по една химическа фабрика за почистване на изгорелите газове.

    И на родните мути ще им увехне бизнеса с новият внос и резането на катализаторите.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  5. 5 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3446 Весело

    Изглежда, че на автора била дадена тема за статията, но както винаги не я е чел))
    И затова в статията се пише за експлозивния ръст на продажбите на дизелови автомобили))

  6. 6 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7688 Неутрално

    Бъдещето е на електричеството и водорода

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  7. 7 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1113 Весело

    Малко са (електрическите) , още трябва. Но пътя е този, бъдещето чука на вратите ни и се надявам и аз в най-скоро време да дам своя принос за повишението на процента на електромобилите в Бг...

  8. 8 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 261 Неутрално

    До коментар [#6] от "

    То това е ясно от десетилетия, но и сега това бъдеще продължава да е далечно.

  9. 9 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#3] от "Realist":

    Човече тия електричкаджиите са соросоиди...и пречат на най-чистата и свята кампания "Роснефт" спасти мир...весь мир!!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  10. 10 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2732 Весело

    Интересна тенденция е, че на големите европейски пазари като Франция и Германия дизелите си връщат популярността през последното тримесечие на годината, като са съответно със 7.3 и 4.3% по-търсени. Сериозен ръст на продажбите на дизели има също в Белгия (+17.7%), Словения (+18.2%), Унгария (+18.4%), Швеция (+30.5%) и Румъния (+31.1%)...
    —цитат от коментар 1 на 0


    Много яко!!! 😂🤣🤣👍

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  11. 11 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 851 Любопитно

    Нещо процентите не са ясни. Тия 98% повишение се отнасят само и единствено за електромобилите закупени нови и не включват продажбите на хибриди и на втора ръка електромобили? Но не се споменава колко са продадени чисто нови електромобили като брой. Споменава се единствено общата бройка заедно с хибридните коли. Как да знам дали процентите са верни. Трябва ли да седна и няколко часа да се ровя в разни сайтове, за да си събера сам информацията която е нужно да има в статията, за да не се спекулира с някакви числа, а всичко да е точно и ясно?

    мурзилка
  12. 12 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 851 Любопитно

    ПС, Интересно е също, колко от продажбите на електромобили не са в държавният сектор, в една малко по-прясна статия, се споменава че френското правителство щяло да се обзаведе с електромобили... Та ако изключим покупки от държавите и от частни фирми, за...служебно ползуване...Колко всъщност остават частните покупки на електромобили от физически лица, т.е. от обикновените хора като теб и мен, които купуват електромобил за себе си, като лична, или семейна кола?

    мурзилка
  13. 13 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 261 Неутрално

    До коментар [#11] от "Маршалов":

    Не. Не е необходимо да се ровиш с часове за да разбереш каква е истината. Целта на статията е да внушава, че в Европата са полудели по електрически автомобили, а ние бунаците тепърва сме тръгнали с газ анализатори да контролираме автомобилите извън нормите на стандартите.

  14. 14 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 511 Неутрално

    "Продажбите на нови електромобили в страните от ЕС са се повишили с 93.8% през миналата година". Дали е така. Продадени са 2 автомобила миналата година, а тази
    - 4 броя и имаме увеличение 100 %.
    Да погледнем броя:
    Електрички и хибриди - 465 000 бр. (3,3% от всички)
    Бензинови - 8 960 000 бр. (63,3% от всички)
    Дизели - 4 650 000 бр. (33% от всички)
    Това е.

  15. 15 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4387 Неутрално

    Слуховете за края на дизелите са силно преувеличени.

    Gunter glieben glauchen globen
  16. 16 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1113 Любопитно

    Значи... Докато на пазара се предлагат дизели и бензинови коли на сносни цени, превеса ще е в тяхна полза, няма нищо учудващо. Електрическите автомобили ще станат повече тогава, когато или подбият цените на конвенционалните, или когато някой спонсорира разликата за закупуването им и осигури достатъчно места за зареждане. А дотогава ще следим цените на горивата и ще псуваме като каруцари при всяко повишение, това е пазарната икономика в действие...

  17. 17 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#14] от "Софианец":

    Ами да. Заглавието спокойно можеше да бъде:
    “Електрическите коли са все още едва 3%.”
    Или:
    “В голяма част от страните в ЕС дизелът със сериозен ръст”

  18. 18 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 851 Неутрално

    До коментар [#14] от "Софианец":Ами да. Заглавието спокойно можеше да бъде:“Електрическите коли са все още едва 3%.”Или: “В голяма част от страните в ЕС дизелът със сериозен ръст”
    —цитат от коментар 17 на taratanki


    Не просто дизела...Една статия от днес, или от вчера беше, че ЕС жителите залагат все повече на SUV, те са по-тежки и харчат повече от нормалните леки автомобили. Така, че отиде та се не видя зелената политика на ЕС. Как ще се намалят емисиите, като се яздят автомобили с разход на гориво по 10+/100 километра средно, вместо значително по-икономични обикновени коли, със среден разход по 5/100, или дори по-нисък?

    мурзилка
  19. 19 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#3] от "Realist":

    "Каква стана тя? Делът на електромобилите в новите продажби е над 60% в Норвегия, вече около 20% в Нидерландия и над 10% във Франция."


    Те продажбите не ел. коли хубаво растат, но във всички страни са с някакви бонуси и привилегии. Ако в някой момент се премахнат и конкуренцията стане честна, нещата набързо ще се променят.

  20. 20 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Конкретно в Норвегия субсидиите са огромни, а отделно и населението има по-висок стандарт. Най-долу в таблицата от линка се вижда как един ФВ Голф е натоварен с 11 хиляди евро данъци.

    https://elbil.no/english/norwegian-ev-policy/

    Това е много нелоялна конкуренция, която изкривява пазара. И хората са принудени да купуват електрички заради субсидиите, а не заради качеството им.

  21. 21 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Бъдещето е на електричеството и водорода
    —цитат от коментар 6 на neut


    От екологична гледна точка бъдещето е на водорода. Елекромобилите само пренасят замърсяването от едно място на друго. Замърсяването от електромобила е дори по-голямо от това на дизела, само че е изместено във времето и изнесено от големите градове.

  22. 22 Профил на utn10584062
    utn10584062
    Рейтинг: 279 Неутрално

    ИмпИраторът на вся паРаша Путин Късий забранява вси електрички.Няма друг нефт нафта петрол освен блядски.Шах и мат.

  23. 23 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#21:"ПАСТОРА"][/quote]

    Водорода е с ел. двигател, така че замърсяването е по-голямо отколкото при електричките. В сравнение с електричките при него има добавен цикъл електричество-водород- електричество, така че нема как да е по-чистата алтернатива.

  24. 24 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 851 Неутрално

    [quote#21:"ПАСТОРА"][/quote]

    С водорода е същото, освен, ако не ми посочиш находище на свободен водород някъде наоколо.

    мурзилка
  25. 25 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    Карам си дизелче Евро 4 и нищо не ме притеснява...

  26. 26 Профил на paralelepiped
    paralelepiped
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#25] от "Велков":

    И детето ти диша ли диша по улиците черните канцерогенни облаци, които включително твоя дизел евро 4 бълва...

  27. 27 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    До коментар [#26] от "paralelepiped":

    И внучето... ужас...

    Ама ФПЧ изобщо не са от немитите улици, да знаеш...

  28. 28 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 977 Неутрално

    Колко всъщност остават частните покупки на електромобили от физически лица, т.е. от обикновените хора като теб и мен, които купуват електромобил за себе си, като лична, или семейна кола?
    —цитат от коментар 12 на Маршалов

    Почти николко, освен най-големите фенове.
    Оня ден гледах по Ауто-Мотор-Спорт канала тест на Тесла Х и Ауди е-трон. Много ги похвалиха, ама струваха и двете по 70-80 хил. евро. Тестваха и разхода на електричество - около 25 КВтч/100км беше и при двете, в смесен режим.
    Колко струва да заредиш - например в една от големите вериги Йонити (която е и на снимката в статията) е по 79 цента:
    https://ionity.eu/en/where-and-how.html
    Тоест, излиза 38 ст/км. Че то с дизела два-три пъти по-евтино...
    Е, ако имаш гараж с ток и зареждаш на нощна тарифа, може и да излиза малко по-евтино да караш електромобил... но не много.

  29. 29 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 977 Неутрално

    Чакай, имало и български:
    https://eldrive.eu/zariadni-stancii/
    Тук цената е: 0.55лв начална такса, 0.54 лв/Квч, 0.19 лв/мин.
    Не мога да разбера двете сумират ли се, примерно 100 квч като заредиш ще платиш 54 лв + 120 мин Х 0.19 = 22.8 (тъй като са им 50 Кв станциите).
    Значи излиза 77 ст/кВч, то си е евтиния - наполовина на европейските цени.
    Но доколкото знам, има доста загуби, греене на кабела, на инвертора, на батерията и т.н. така че обикновено е заредиш/платиш 100, а получиш 85. Към 15% са загубите.

  30. 30 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Хем са написани тъпо нещата, хем няма дори и плах опит за тълкуване на тези данни.
    В България по статистика се води, че няма нито един продаден електромобил през последното тримесечие на 2019. В други държави също има сериозен спад.
    И едновременно с това ръст на дизелите.

    Причината за това е, че от януари тази година влязоха много по-сериозни норми за вредни газове, поради което, производители и дилъри са си държали електричките на склад последното тримесечие на 2019 и са продавали повече дизели тогава.

    Общо взето са си пазели електричките за тази година, за да може средните емисии на целия им автопарк от тази година да се дръпнат малко надолу. Ако си ги бяха продали миналата година, щяха да плащат много по-големи глоби сега.

    Търсене за електрички има - просто никой не искаше досега да ги произвежда и продава. А сега, като трябва да плащат 3-5000 евро глоба за всяка по-голяма продадена кола с ДВГ, ще почнат да се усещат малко по малко. Ама то това не става от днес за утре. Някои от големите просто проспаха цялото това време и нямат нищо, което да предложат в момента, а не тръгнаха хич зле преди 5-6 години някои от тях...

  31. 31 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 977 Неутрално

    А сега, като трябва да плащат 3-5000 евро глоба за всяка по-голяма продадена кола с ДВГ, ще почнат да се усещат малко по малко.
    —цитат от коментар 30 на carpe_diem_

    А какво ще направи държавата с парите от тези глоби - може би ще ги инвестира в пречистване на въздуха?
    Това ще го повярвам когато видя с парите от акциза на цигарите да лекуват рак на белия дроб.

  32. 32 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    Каква стана тя? Делът на електромобилите в новите продажби е над 60% в Норвегия, вече около 20% в Нидерландия и над 10% във Франция. Аре сега някой форумен русначкаджия дизеларо- въглищар да преизчисли колко мегатона въглища са това?
    —цитат от коментар 3 на Realist


    Руснако-въглищарчето се обади..
    Ами при условие, че "Тесла" има разход ок. 14 кг. въглища на 100 км. я кажи ТИ Рубльов ..

    Или в речите на вашия Медведев, за електромобилите нищо не пише за въглищата??

    И ей ти Копейкин, да четеш:

    https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-10-31/you-ll-need-286-pounds-of-coal-to-fuel-that-electric-road-trip

    .." You'll Need 286 Pounds of Coal to Fuel That Electric Road Trip .. By Dan Murtaugh"

  33. 33 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    До коментар [#25] от "Велков":И детето ти диша ли диша по улиците черните канцерогенни облаци, които включително твоя дизел евро 4 бълва...
    —цитат от коментар 26 на paralelepiped


    И въобще не диша от въглищата с които се захранва "Тесла", нали?
    Powered by COAL , не е ли?


    Рубашкин ей ся ще се включи ,с четенето на Опорните Точки на Електрокариста!
    Изпратени специално от Масква!

    А какво ще кажете за Матушката ви?

    Нали се бяха изсилили властите , да забраняват бензин и дизел и всичко да е вече електро , ама реакцията беше моментална и май вашите хора се уплашиха?
    ---------------------
    «Очередная глупость»: в России намерены запретить бензин и дизель ..
    МОСКВА — REGNUM Глава правительства Дмитрий Медведев дал поручение вице-премьеру Аркадию Дворковичу проработать предложения по мерам господдержки развития электрического транспорта.."
    Подробности: https://regnum.ru/news/economy/2306698.html
    ------------------

  34. 34 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    [quote#3:"Realist"]Каква стана тя? Делът на електромобилите в новите продажби е над 60% в Норвегия, вече около 20% в Нидерландия и над 10% във Франция./quote]
    Нещо я си провери Опорните Точки от Пасоля , Копейкин !

    Иначе са 0.3% от автомобилния парк..
    И да, това ще е бъдещето и ще настъпо много по-рано , както многократно съм казвал!

  35. 35 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    ИмпИраторът на вся паРаша Путин Късий забранява вси електрички.Няма друг нефт нафта петрол освен блядски.Шах и мат.
    —цитат от коментар 22 на utn10584062


    Тролски лъжи!
    Баш Путин и Кремъл яко натискат за електомобили..

    Срам ви е да признаете, че сте платени в рубли??

    Кремълската клика насилствено, по путински , налага на хората електрозадвижване ..
    А защо всичко трябва да е електро - и най върлите путиноиди не могат да отговорят ..
    Ето трезви антипутинови мнения , които платените прокремълски електро-тролове се опитват да не забелязват ..

    ---------------------------------
    " ..Премьер Дмитрий Медведев подписал постановление, по которому все российские АЗС должны быть оборудованы зарядными устройствами для электромобилей.
    Купить электромобиль в России легко. У дилеров можно найти хоть Nissan Leaf (1,7 млн. рублей), хоть Smart fortwo electric drive (1,6 млн. рублей), хоть «китайца» BYD E6 (2,8 млн. рублей) или Tesla (от 5 млн). .. ... АВТОВАЗ, несколько лет назад трубивший на каждом углу про свою электрическую ВАЗ-1817 Ellada, тоже как-то заглох на эту тему. ..
    ... То есть приобрести электоромобиль у нас не проблема.
    Ведь придется мириться с ограниченным запасом хода большинства таких машин – до 200 км. В реальных условиях нашей страны он в холодное время года и темное время суток сокращается катастрофически. ... на освещение и обогрев салона в реальных городских условиях (мороз и пробки) такие машины тратят чуть ли не львиную долю заряда аккумуляторов.... .. Тогда, может быть, об экологии печется премьер с министрами? Возможно. Но только если не иметь понятия об истинной экологичности электрокаров. Ведь даже немцы из фрейбургского Экологического института в своих исследованиях по заказу Министерства окружающей среды Германии убедились: бензиновые агрегаты высоких экостандартов позволяют сократить выбросы парниковых газов на 25%, в то время как электрические двигатели сокращают их лишь на 6%! По их мнению, на питание электромобилей идет энергия, большая часть которой сейчас вырабатывается путем сжигания угля и газа.
    ...Плюс карайне неэкологичное производство акумуляторние бат. для «экомобилей». То есть современные электромобили, в конечном счете, вреднее для экологии чем обычные машины..."
    ------------

    Путиновата шайка , нарочно иска да има електромобили ..

    А реален смисъл няма! ..нормалните съвременни коли са с по-малък въглероден отпечатък!

    Русоробите са нахъсани от Медведев , да подскачат из всички държави по форуми и да викат "електро! .. електро!"

  36. 36 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    "спад на дизелите с близо 14% в ЕС"
    --------------------
    А и за това многократно коментирахме ..

    КАКВА е зелената идея?
    Нали уж щяхме да намаляваме СО2?

    https://www.webcafe.bg/autocafe/buznes/id_1069733614_Koy_specheli_ot_voynata_s_dizela_Ne_i_prirodata

    "коментаторът Леонид Бершидски в "Bloomberg":
    -През 2017 г. емисиите на въглероден диоксид от нови автомобили се оказват по-високи от статистиката за предходната година. ...
    През 2017 г. европейските потребители са купили повече автомобили на бензин, отколкото на дизел - и това се случва за първи път от 2009 г. насам.
    Проблемът е, че превозните средства с бензинови двигатели отделят между 10% и 40% повече CO2 от техните дизелови еквиваленти..."
    ---------------------

    А ако не СО2 , а азотните окиси неясно по каква причина са проблем - ами този проблем отдавна е решен !
    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37388-adac-dizelat-e-chist

    " Оказва, че мното от моделите изхвърлят значително по-малко от допустимите 168 мг/км, които отговарят на стандарта Euro 6d Temp.

    Дизеловият Mercedes C-Class C220d фактически не отделя NOx (азотни оксиди), а при BMW 5-Series се отчита само 1 мг на км. Opel (Vauxhall) Astra с 1,6-литров дизел също впечатлява с 1 мг/км, а при Citroen Berlingo BlueHDI 130 се отчитат 7 мг/км."

    И ето да сравним - в новия дизел на "Даймлер" НЯМА ВЪОБЩЕ АЗОТНИ ОКИСИ..
    Конструкторите са се справили напълно..
    А за една "Тесла"?
    Енергията от къде идва? Знам, какво ще кажете .."ама то в ЕС вече повечето ще е ВЕИ "
    И??
    От КЪДЕ Е НАЙ ВЕЧЕ ВЕИ ЕНЕРГИЯТА В ЕС?
    Ами от биомаса и разни други неща изгорени в пещи..
    Знам, знам.. нулево СО2 .. ... кой знае защо ..
    Ами азотни окиси има, нали?
    -------------
    И накрая праховите частици..
    Първо - те са по-големи отколкото от други човешки дейности и по-лесно се спират от горните дихателни пътища, и второ - съвременните дизели намаляват замърсяването със своите филтри, дори и на външния въздух!

    Ето данни, от ден, когато е имало 50 000 частици на м3 .. колко са станали, след като въздухът е минал през дизелов двигател и е излезнал през ауспуха..

    BMW 740d xDrive—38.741

    Citroen C5 Aircross BlueHDi 180 - 42.370

    Kia Optima SW 1.6 CRDi - 38.856

    VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion—43.578
    --------------
    И кво става?

    ДРУГА ИДЕЯ, освен чрез електромобилите да ударите Петролната Ера (САЩ е най-големият производител) вие Каскети , имате ли??

    Къде ви е Екологията?
    В пещите на Ковачки май , където има "зелени" , алтернативни , нисковъглеродни горива ??

  37. 37 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално
  38. 38 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    До коментар [#3] от "Realist":Човече тия електричкаджиите са соросоиди...и пречат на най-чистата и свята кампания "Роснефт" спасти мир...весь мир!!!!
    —цитат от коментар 9 на Willy Messerschmitt
    И ти не си купена руска електрокарна подлога, а?
    Да ти кажа ли, по какво ви познавам?
    По лъжите .. доста са плитки, характерно за руските тролове.
    И по това КАКВО ГОВОРИТЕ..

    СЪВПАДА, ПОДСКАЧАНЕТО ВИ "ЕЛЕКТРО! ЕЛЕКТРО!" 100% С ОФИЦИАЛНАТА ПРОПАГАНДА И ДЕЙСТВИЯТА НА КРЕМЪЛ!

    Ми ето КАК КРЕМЪЛ ПОЛАГА УСИЛИЯ за да въведе електромобили ..

    " 5 сентября 2017, 15:19 Авто Бесплатная парковка и «заправка». Привилегии электромобилей в центре Москвы Специальные стоянки для электрокаров с возможностью зарядки появятся на семи улицах столицы, обычные автомобили там парковаться не смогут.."
    ---------------
    .." Что до электромобилей, то Дмитрий Медведев полагает, что к 2020 году 17% выпускаемого в России транспорта будет электрифицировано, но три четверти от этого объема составят не чистые электромобили, а гибриды. В этом году производителям такого транспорта выделены субсидии на сумму 900 млн .
    Кроме того, правительство рассматривает различные варианты налоговых льгот и экспортных стимулов для производителей компонентов электромобилей, планирует развивать инфраструктуру зарядных станций .."
    --------------------
    Путиновата клика, вече се опита да излъже трудовите маси с електромобили ..
    В 2014 те направиха вносното мито за коли и компоненти , от 14% на 0% ..

    И за "Тесла" и за "Мицубиши" и за "Нисан" , и части за Електро-Лада (серийна от 2011) - 0% и толкоз ..

    "История изменения пошлины на ввоз электромобилей началась в 2014 году, когда она ещё составляла 17%. Правительство приняло решение снизить размер платежей и установило для легковых транспортных средств пошлину в 0%. "

    Да, но сметката на кремълските олигарси-отровители не излезе..

    Рууският трудов народ погледна, почеса се , видя че колите не ги устройват и не рачиха да купуват електрокари ..

    Хак му е на Путин, хак му е на Медведев!
    Нека страдат ..
    Москва прокарва своя , електрокарна линия в целия свят.
    Троловете се изпуснаха веднъж на форума:
    "Ние ще бием по Петролната Ера. САЩ са най-големият производител, ще ги смачкаме, Путин ни води!"

    Защо иначе от Кремъл да дават дотации, защо налагат електро-привилегии , защо са си мобилизирали електро-троловете?
    Кой ли е платил на Willy Messerschmitt???

  39. 39 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    Малко са (електрическите) , още трябва. Но пътя е този, бъдещето чука на вратите ни и се надявам и аз в най-скоро време да дам своя принос за повишението на процента на електромобилите в Бг...
    —цитат от коментар 7 на Дългия


    А бакалъм ! Дано си купиш..
    Нали щеше да изобретяваш някакъв специален велосипед, какво стана?

  40. 40 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    А сега, като трябва да плащат 3-5000 евро глоба за всяка по-голяма продадена кола с ДВГ, ще почнат да се усещат малко по малко. ...
    —цитат от коментар 30 на carpe_diem_


    Глупости ..
    По-големите коли са с по-малки изисквания за Евро-6.

    А тъпоумните злоради надежди на кремльовските тролове, за някакви нечувани глоби на дизеловите производители ще си останат част от вековната злоба на роба - никой не се тъкми нищо да плаща..

    Както вече дадох данни, производителите просто минаха на зареждаеми хибриди.
    Моята прогноза е да станат 90% от пазара до 2-3 години.
    Това ви го пише и статията!

    И едва ли ще е проблем, та те и в момента са почти на 100% микро и милд хибриди, остава да си сложат анджаклама за зареждане и готово!

    Кво се шашкате, Ушанки?
    Не ви знам, що не успявате да осъзнаете прости неща..

    Та нали АЗ ви казвах, че на "Рено" например 100% от моделите са микрохибрид.. и че 55% от всички нови коли на пазара, ще са милд-хибрид..
    И ето - статия

  41. 41 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    Каква стана тя? Делът на електромобилите в новите продажби е над 60% в Норвегия, вече около 20% в Нидерландия и над 10% във Франция.
    —цитат от коментар 3 на Realist


    Ушанке Мазна, пак нищо не си разбрала!
    Путин си подбира най-най-най тъпите, та да му служат за електрокарни тролове..

    Не прочете ли СТАТИЯТА, ПРЕДИ ДА КЪСАШ РУБАШКИ???
    Я куртулисай , я изтрий разтеклата се слюнка , я почни да мислиш за нещо успокояващо..
    Представи си безкрайни, чисти снежни полета в Коми - любимата ти дестинация .. и ще видиш, как ще ти намалее възбудимостта!

    " 3.1% от всички купени нови леки коли в ЕС са били зареждащи се от контакта - електромобили и плъг-ин хибриди"

    Електромобили+зареждаеми хибриди те са си в статистиките заедно, а не само електромобили. а това са две големи разлики.

    И както АЗ ви казах, на всичките проруски купени електрокарни тролове - съвсем скоро, зареждаемите хибриди ще са над 50% ..

  42. 42 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    Скоро няма шанс да си купим електрички ,въпреки ,че ще си обурудваме гаражите и със солари за безплатна слънчева енергия ,просто е много скъпо и няма мрежа за зареждане извън градовете , така ,че ще си връткаме дизелите ,вече си имам един с евро 6 а , следващия ще е още по добър ,така ,че ,скоро не се очертава да станем много модерни ,просто защото е много неизгодно за масовия гражданин .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK