ВИП услуги за собствениците на повече автомобили, или как се промени работата на дилърите

ВИП услуги за собствениците на повече автомобили, или как се промени работата на дилърите

© Reuters



Извънредното положение, влязло в сила на 13 март, и наложените ограничения с цел спиране на разпространението на коронавируса в страната промениха редица бизнеси. Те засегнаха и автомобилните вносители, и оторизираните сервизи.


От една страна, новата ситуация доведе до срив на продажбите, която тепърва ще се оценява, от друга, наложи цялостна промяна в общуването с клиентите и сервизирането на техните автомобили.


За да се адаптират, вносителите предложиха няколко посоки - повече възможности за информираност и поръчки от дистанция, включително цялостно конфигуриране на желан нов автомобил, обслужване от врата до врата, както когато става дума за сервизно обслужване, така и при интерес от тест драйв.




Така вече и собствениците на по-широк кръг марки получиха екстри, които доскоро бяха запазена територия за притежателите на коли от луксозни брандове.


От врата до врата


Типичен пример за това е услугата от врата до врата, при която автомобилът се взима от определен адрес за сервизиране и се връща на посоченото място, след като е обслужен или ремонтиран и дезинфекциран. Такава екстра към момента предлагат Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Dacia (за дилъра "Еспас ауто"), Honda, Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, KIA, Mazda, Mercedes, MINI, Nissan ("Н ауто София"), Opel ("Еспас ауто"), Peugeot, Renault ("Еспас ауто"), Suzuki, Volkswagen и Volvo. И досега такава услуга предлагаха вносителите на Jeep ("Витоша ауто"), Infiniti и Lexus.


Заявките се правят по всички възможни комуникационни канали, плащането става с банкова карта по електронен път. Част от компаниите предлагат и видео от ремонта.


ВИП услуги за собствениците на повече автомобили, или как се промени работата на дилърите

© Дневник


Вносителите на Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Volkswagen и други предлагат и докарване до дома на клиента на желан за тест автомобил, който също е дезинфекциран. Сред услугите в автокомплексите се появи и пълна дезинфекция, включително и на вентилацията с озониране.


Комуникация по всички канали


Що се отнася до комуникацията между фирмите и техните клиенти, наред с телефона влизат и различните приложения за комуникация, новост са видеоразговорите. Дилърите на Peugeot, Dacia, Renault, Nissan и Toyota предлагат и индивидуална видеосесия за харесан автомобил, като той се разглежда от всички гледни точки.


ВИП услуги за собствениците на повече автомобили, или как се промени работата на дилърите

© Ауди


Онлайн услугите, предлагани от вносители, пък включват на практика пълния процес, съпътстващ покупката на един автомобил - конфигуриране, получаване на оферта, лизингов калкулатор, заявка за оферта за изкупуване на притежаван автомобил.


Сред услугите попада и онлайн покупка на резервни части и аксесоари и доставката им с куриер. Иначе дилърствата на вносителите остават отворени, като са взети строги мерки по дезинфекция. Клиентите, които предпочитат директния контакт с автомобилите и продаващите ги, разполагат с дезинфектанти и почистващи средства, като е осигурено и спазването на препоръчителната дистанция.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3270 Любопитно

    ”сервизирането” —> по едно време не се ли ползваше една друга дума ”обслужване”, или тя отпадна като македонизъм?

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  3. 3 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    Всичко е Ок,да видим само кой ще купува ИБС какво!!!!!!

  4. 4 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2504 Неутрално

    Така е ,като падне оборота ,може и цял ден да те разкарват с озонирана кола ,стига да се съгласиш да ти направят каквато и да е услуга по колата ,която общо взето 40 дни вече стои в гаража или пък врътка по 20 км на ден и няма обороти .

  5. 5 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 3369 Неутрално

    Така, така, крайно време беше за всички дилъри да започнат да се грижат истински за техните клиенти. До момента много от тях се интересуваха от клиентите само докато ти вземат парите. Особенно за големите имена всички винаги са били само номер в статистиката. По малките дилъри бяха по добре, но големите имена не. Много от тях ще трябва да започнат да работят по коренно различен начин след вируса. Лично мнение е че продажбите на коли ще страдат с години преди да се завърнат към нивата които имаха преди.

    Brevity is the soul of wit
  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4471 Весело

    Да не става дума само за София...

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  7. 7 Профил на antropos
    antropos
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#6] от "hamiltonf":

    Аха!

    Sic transit..




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK