А не може ли вместо да говорим за срив на продажбите да кажем, че българите постъпват разумно и не си харчат спестяванията за глезотии в момент на криза :)
Е... То и преди кризата беше така. И след кризата ще е пак така. Българите не харчат, защото нямат. Ние си знаем най-добре. Иначе по медиите ежедневно ни обясняват, как всичко цъфти и вързва. ;)
Нови автомобили в България се купуват предимно от фирми. През 2020 за фирмите, които си имат автомобили, подмяната на автопарка е била последна грижа. Чудо голямо!
Нормално е да паднат продажбите. Не можеш да пътуваш - защо ти е нова кола. И аз отложих покупка на нов автомобил, защото стария така или иначе само седи в гаража. За миналата година съм направил под 10 хиляди при нормално 25.
Ама нали Боце твърдеше , че кризата у нас по-слабо се усеща................?Питам , защото едно време /преди повее 0т 20 години / като бях студент в УНСС ни учеха , че когато дойде криза основните индикатори за следене за продажбите на нови коли, жилища и туристически услуги!!!!!!Явно онзи от Банкя "пише нова икономическа теория"
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ По медиите у нас "със скорост 200 км в час" се леят лъжи и празни обещания!Истината е , че у нас кризата се усеща много по-тежко, защото сме по-бедни от богатите страни и освен това властта непрекъснато "бълва" неадекватни или полу-адекватни мерки срещу кризата
Които са с лизингови автомобили, а те са повечето, ги сменят на 5 години, въобще не гледат каква е годината - бедна, богата, имат си договори.
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
Тоест, някой собственик на верига ресторанти, със 70% намаляла клиентела дори когато е отворен, с 5-годишен СУВ, веднага подписва нов лизинг и взема ключовете на Рейндж Ровър модел 2021?
Никой не говори за такива, или аз не съм се изразил точно. Става дума за търговски представителства и дистрибуционни центрове на родни и на чуждустранни фирми в България, като някои от тях имат по над 250 броя л. а.
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
До коментар [#2] от "ikod":Е... То и преди кризата беше така. И след кризата ще е пак така. Българите не харчат, защото нямат. Ние си знаем най-добре. Иначе по медиите ежедневно ни обясняват, как всичко цъфти и вързва. ;)
През декември бях при три дилъра на автомобили. Единият нямаше кола за тест-драйв, но ми изпрати оферта. Даже ми се обади след това. Другият имаше кола за тест-драйв, но ми изпрати оферта след 3 седмици. Не се обади и не коментира моят отговор на мейла с офертата. Третият имаше кола за тест-драйв, но въобще не прати оферта и не се обади. Моите заключения са, че продават достатъчно и не се напрягат много.
Страшна логика! Значи миналата година у нас е продадена 1 кола, тази с една повече и имаме ръст на продажбите с 50%. Миналата година в Германия са продадени 10 коли, тази с една повече и има ръст в продажбите с 10%. Следователно ние сме по-добре от Германците, защото имаме ръст от 50%, а те само от 10%. :)
А не може ли вместо да говорим за срив на продажбите да кажем, че българите постъпват разумно и не си харчат спестяванията за глезотии в момент на криза :)
Ама нали Боце твърдеше , че кризата у нас по-слабо се усеща................?Питам , защото едно време /преди повее 0т 20 години / като бях студент в УНСС ни учеха , че когато дойде криза основните индикатори за следене за продажбите на нови коли, жилища и туристически услуги!!!!!!Явно онзи от Банкя "пише нова икономическа теория"
Българина не си пада по нови коли, предпочита втора ръка. Отделно пазара на имоти не е паднал ми си седи на същите нива и хич не мисли да пада. Туристическите услуги са паднали, ама заради карантините. :)
И кой ти каза , че нямат .... Българите никога не са били толкова богати колкото сега , стига сте плещили лъжи.... Вчера един комшия си купи Кайен на 15 години , е с тези пари и ремонтите , които ще даде можеше да си купи чисто нова Дачия и да му останат , но той в Дачия няма да се качи, ако ще и златна да е , ако изкара пари ще си купи нов Кайен ... 80 процента от хората , които си купуват кола на старо , към 250 -300 000 на година могат да си позволят чисто нова кола , но не искат мнозинството предпочитат кола висок клас на старо отколкото нова нисък клас ...
До коментар [#8] от "bat_plamen":Ако си учил в УНСС, значи не си учил икономика. Там е убежище за некадърници, доносници и всякакви червени невежи с академични титли.
"Аз лично въпросът с колите съм го решил:нямам кола!А когато ми трябва-вземам под наем ,свършвам си работата и не се грижа!!!" ============ Някои и с жените така я карат, но други сме прадиционалисти.
Аз много добре разбирам за какво иде реч, ама твоите напъни да ни изкараш колко сме добре са смешни! На ниска база се прави лесно както висок ръст така и висок спад. А колко сме добре си личи по сравнението с Хърватия- два пъти по-малка държава по население има по-голям пазар на нови автомобили от нас!
"80 процента от хората , които си купуват кола на старо , към 250 -300 000 на година могат да си позволят чисто нова кола , но не искат мнозинството предпочитат кола висок клас на старо отколкото нова нисък клас ..." ========= +1!
Финландия - по принцип е скъпо да имаш кола и то нова. Който е ходил е виждал какви стари коли си ги карат доста над желаното от автоиндустрията. Та за това там спад няма много, щото те и без това нямат традиции да сменят често колите, а само като се наложи.
Sugar - The Bitter Truth
http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4584 НеутралноЧакаме електричките и новото зелено.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ikod
Рейтинг: 233 НеутралноА не може ли вместо да говорим за срив на продажбите да кажем, че българите постъпват разумно и не си харчат спестяванията за глезотии в момент на криза :)
Petleshev
Рейтинг: 2982 НеутралноДо коментар [#2] от "ikod":
Бивш tww09306483.Е... То и преди кризата беше така. И след кризата ще е пак така. Българите не харчат, защото нямат. Ние си знаем най-добре. Иначе по медиите ежедневно ни обясняват, как всичко цъфти и вързва. ;)
Resurrection
Рейтинг: 2518 ВеселоДа одят пеш..
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1162 НеутралноНови автомобили в България се купуват предимно от фирми. През 2020 за фирмите, които си имат автомобили, подмяната на автопарка е била последна грижа. Чудо голямо!
potop
Рейтинг: 8 НеутралноНормално е да паднат продажбите. Не можеш да пътуваш - защо ти е нова кола.
И аз отложих покупка на нов автомобил, защото стария така или иначе само седи в гаража. За миналата година съм направил под 10 хиляди при нормално 25.
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 353 ВеселоДобре че дъщеря ми си купи колата преди две години, че с този срив...
Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!bat_plamen
Рейтинг: 4660 ЛюбопитноАма нали Боце твърдеше , че кризата у нас по-слабо се усеща................?Питам , защото едно време /преди повее 0т 20 години / като бях студент в УНСС ни учеха , че когато дойде криза основните индикатори за следене за продажбите на нови коли, жилища и туристически услуги!!!!!!Явно онзи от Банкя "пише нова икономическа теория"
bat_plamen
Рейтинг: 4660 НеутралноДо коментар [#3] от "Petleshev":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
По медиите у нас "със скорост 200 км в час" се леят лъжи и празни обещания!Истината е , че у нас кризата се усеща много по-тежко, защото сме по-бедни от богатите страни и освен това властта непрекъснато "бълва" неадекватни или полу-адекватни мерки срещу кризата
hamiltonf
Рейтинг: 4568 НеутралноДо коментар [#5] от "Тони КОСТОВ":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Които са с лизингови автомобили, а те са повечето, ги сменят на 5 години, въобще не гледат каква е годината - бедна, богата, имат си договори.
Лъв
Рейтинг: 462 НеутралноНормално, тука си имаме автоджамбази под егидата на Боко Бориската
nessarox
Рейтинг: 3049 ВеселоДо коментар [#8] от "bat_plamen":
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Както казаха от ГЕРБ - всичко е въпрос на усещане
Дали за корупция, дали за цена на жилище , лек автомобил
Всеки го усеща в зависимост от парите , които има в брой .
irobot
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#10] от "hamiltonf":
Тоест, някой собственик на верига ресторанти, със 70% намаляла клиентела дори когато е отворен, с 5-годишен СУВ, веднага подписва нов лизинг и взема ключовете на Рейндж Ровър модел 2021?
hamiltonf
Рейтинг: 4568 ВеселоДо коментар [#13] от "irobot":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Никой не говори за такива, или аз не съм се изразил точно. Става дума за търговски представителства и дистрибуционни центрове на родни и на чуждустранни фирми в България, като някои от тях имат по над 250 броя л. а.
ivanpopov
Рейтинг: 330 НеутралноЕ, и!? При съотношение първичен към вторичен пазар от 1:9, продажбата на нови автомобили е десета грижа. Или по-точно 10% от грижата.
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноНе, е така :)
За да сме втори по срив, значи сме били и в челните редици и по ръст. :)
Щото не може да имаш голям срив, ако си сринат вече. :)
army
Рейтинг: 430 НеутралноТо май не сме само за 2020 г, втори.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2011 ВеселоАз лично въпросът с колите съм го решил:нямам кола!А когато ми трябва-вземам под наем ,свършвам си работата и не се грижа!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...fpyyh
Рейтинг: 488 ЛюбопитноКак във Франция спадът е 11%, пък Финландия с 15 е най-слабо засегната?
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеРоси
Рейтинг: 8049 НеутралноДо коментар [#8] от "bat_plamen":
Как да пише нова, като не е чел старата.
Родолюбец
Рейтинг: 961 Весело[quote#16:"realguru"][/quote]
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.Може, може. Зависи от заданието!
truly
Рейтинг: 491 НеутралноПрез декември бях при три дилъра на автомобили. Единият нямаше кола за тест-драйв, но ми изпрати оферта. Даже ми се обади след това. Другият имаше кола за тест-драйв, но ми изпрати оферта след 3 седмици. Не се обади и не коментира моят отговор на мейла с офертата. Третият имаше кола за тест-драйв, но въобще не прати оферта и не се обади. Моите заключения са, че продават достатъчно и не се напрягат много.
ChatПКП
Рейтинг: 1599 ВеселоСтрашна логика!
Значи миналата година у нас е продадена 1 кола, тази с една повече и имаме ръст на продажбите с 50%.
Миналата година в Германия са продадени 10 коли, тази с една повече и има ръст в продажбите с 10%.
Следователно ние сме по-добре от Германците, защото имаме ръст от 50%, а те само от 10%. :)
валентин николов
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#8] от "bat_plamen":
Ако си учил в УНСС, значи не си учил икономика. Там е убежище за некадърници, доносници и всякакви червени невежи с академични титли.
shymi
Рейтинг: 20 НеутралноНали трябва стадото постоянно да се хока и обвинява за всичко, за да може винаги да се изкарва виновно, когато е удобно.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноБългарина не си пада по нови коли, предпочита втора ръка. Отделно пазара на имоти не е паднал ми си седи на същите нива и хич не мисли да пада. Туристическите услуги са паднали, ама заради карантините. :)
Теориите се менят :)
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноДо коментар [#23] от "У Чен":
Твоята е по-страшна :)
Сега обърни вместо ръст, сложи срив и ще разбереш за какво иде реч. ;)
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1519 НеутралноДо коментар [#3] от "Petleshev":
И кой ти каза , че нямат .... Българите никога не са били толкова богати колкото сега , стига сте плещили лъжи.... Вчера един комшия си купи Кайен на 15 години , е с тези пари и ремонтите , които ще даде можеше да си купи чисто нова Дачия и да му останат , но той в Дачия няма да се качи, ако ще и златна да е , ако изкара пари ще си купи нов Кайен ... 80 процента от хората , които си купуват кола на старо , към 250 -300 000 на година могат да си позволят чисто нова кола , но не искат мнозинството предпочитат кола висок клас на старо отколкото нова нисък клас ...
bat_plamen
Рейтинг: 4660 НеутралноДо коментар [#12] от "nessarox":
И в крайна сметка тези "усещания " се превръщат в реални факти!
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноТо това не е от Унито, а до дисциплината. :)
А да не говорим че и на Запад хуманитарните дисциплини са също изцяло завладени от марксисти. :)
Костадин Иванов
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#18] от "Willy Messerschmitt":
Еретик"Аз лично въпросът с колите съм го решил:нямам кола!А когато ми трябва-вземам под наем ,свършвам си работата и не се грижа!!!"
============
Някои и с жените така я карат, но други сме прадиционалисти.
ChatПКП
Рейтинг: 1599 НеутралноАз много добре разбирам за какво иде реч, ама твоите напъни да ни изкараш колко сме добре са смешни! На ниска база се прави лесно както висок ръст така и висок спад. А колко сме добре си личи по сравнението с Хърватия- два пъти по-малка държава по население има по-голям пазар на нови автомобили от нас!
валентин николов
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#31] от "realguru":
Вероятно не си разбрал. Става дума за икономика.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4289 НеутралноДо коментар [#29] от "Kalinoff Ivan":
Еретик"80 процента от хората , които си купуват кола на старо , към 250 -300 000 на година могат да си позволят чисто нова кола , но не искат мнозинството предпочитат кола висок клас на старо отколкото нова нисък клас ..."
=========
+1!
Thomas Anderson
Рейтинг: 239 ЛюбопитноЕее пак сме втори. Що така не можем едно първо място не можем да вземем (освен по смъртност ама то и там не зависи от нас) ;-)
Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717Thomas Anderson
Рейтинг: 239 ЛюбопитноФинландия - по принцип е скъпо да имаш кола и то нова. Който е ходил е виждал какви стари коли си ги карат доста над желаното от автоиндустрията. Та за това там спад няма много, щото те и без това нямат традиции да сменят често колите, а само като се наложи.
Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717