При употребяваните спада е защото просто няма достатъчно такива в Европа, всички се оплакват, че има само скъпи или трошки. Покрай пандемията много хора отложиха покупка на нова кола, там също има проблеми с доставките.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Горния материал вещае рецесия и страхотии над бедните европейски, в т.ч. и нашенски глави, а тук те ти булка Спасов ден, увеличава се покупката на нови коли, а на старите намалява. То ако погледнем и цеите на имотите растат, барабар с продажбите, въпреки презастрояването. Опашките по границите с Гърция не секват. Явно има хора, които не следят какво вещаят медиите - студ, глад и безпаричие:)
Значи...изобщо не се занимавайте да търсите употребяван автомобил в скоро време. Всичко здраво лъже за километраж, повечето са блъскани, а понеже няма читави автомобили в Европа, автокъщите са много изгладнели и цените са вярно с 40-50% нагоре. Изобщо е по-вероятно да уцелите 6-ца от тотото отколкото да уцелите читав автомобил на старо, независимо дали от автокъща или директно от човек. Никой нормален не си продава работещата кола в момента. Затова и е увеличеното търсене на нови автомобили.
Харченето се усилва с инфлацията, колкото и парадоксално да звучи. Все по-малко смисъл има да се държи голямо количество статични пари. По-добре да ги обърнеш в трайна стока, която утре може да стане по-скъпа и на теб ти носи някаква утилитарна или сантиментална стойност.
Дори при часовници в достъпната ценова категория като Tissot и Certina забелязвам подобно нещо. Един и същ модел, който преди 3 месеца е струвал да кажем 1600, сега е 1900 и постоянно е неналичен и след това наличен, което означава, че има търсене.
"и нарушените и нарушените вериги за доставки на редица компоненти на редица компоненти"
Тоя израз, "вериги за доставки", някой го пусна и всички журналя така го налапаха, че вече няма статия без него. А той дори е погрешен, защото частите за автомобили отиват директно от техния производител при производителя на коли и НЯМА НИКАКВИ ВЕРИГИ. Ама от мисирки, които сами трудно съставят собствени изтечения - толкова.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Има си ги веригите и още как. Една седалка докато влезе на поточната линия да се вгради като компонент може да мине през различни фирми и фази на сглобяване докато се получи. Един автомобил получава камо каросерията и боята си при производителя. Всичко друго са покупки възли и детайли, които преминават през най различни вериги на поддоставчици, контролирани от производителя, които търпят чести промени и размествания по различни причини, най-често свързани с рязане на разходи.
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
Всеки ахмак, си е повярвал. че ще стане милионер, с профажбата на стария си кенеф! Вчера гледам Равки по 20 бона, дизел, на над 10 години !!! Идиоти, сър! 😂😂😂
"и нарушените и нарушените вериги за доставки на редица компоненти на редица компоненти" Тоя израз, "вериги за доставки", някой го пусна и всички журналя така го налапаха, че вече няма статия без него. А той дори е погрешен, защото частите за автомобили отиват директно от техния производител при производителя на коли и НЯМА НИКАКВИ ВЕРИГИ. Ама от мисирки, които сами трудно съставят собствени изтечения - толкова.
глупости. Тази част за да я произведе подизпълнителят има още подизпълнители, които имат подизпълнители. Едно по-сложно у-во се нуждае от кутия - производител, може да е метална или пластмасова, пак производител на заготовките. После платка, друг подизпълнител, чипове - подизпълнители, асемблаж на трето място. Често частите въртят през целия свят. Прост пример, в БГ има поделение на белгийска фирма за чипове. Чиповете ги правят в Азия, после идват със самолет до България, където ги тестват на машини. След което работещите чипове заминават за друго място за монтаж върху платки. И всичко е организирано Just In Time, за да няма бавене и да няма складови наличности. Пример, Порше произвежда в Дрезден, но купетата идват от другаде с влак. В един модерен автомобил по спомен има над 10 хиляди части. Всяко едно нещо има производител, но суровините идват от друг. Затова производството на коли не е лесна работа, защото изисква добро управление на процесите по производство на частите, не само по създаването на автомобила.
в щатите цените на колите втора ръка също са много нагоре и имат отражение върху инфлацията там. Причината е проста, ако преди нов автомобил е струва Х пари, сега е Х+10-20%. Това директно се отразява на цените втора ръка, които скачат нагоре и те с 10-20%.
"и нарушените и нарушените вериги за доставки на редица компоненти на редица компоненти" Тоя израз, "вериги за доставки", някой го пусна и всички журналя така го налапаха, че вече няма статия без него. А той дори е погрешен, защото частите за автомобили отиват директно от техния производител при производителя на коли и НЯМА НИКАКВИ ВЕРИГИ. Ама от мисирки, които сами трудно съставят собствени изтечения - толкова.
Вземи заводчетата в България дето правят разни неща за автомобило производителите. Да не мислиш че те си майсторят всичко от нулата.
Едни прости кабели дето се правят тука изискват жици и букси. И двете се купуват от различни производители. Жиците се купуват от някой дето прави кабели, па те купуват мед от някой друг и те така.
Или панелите за климатици дето се правят тука. Освен пластмасата, копчетата и прочие вътре има процесор, екранчета и разни други джаджи. Тоя процесор се прави някъде другаде. Тука само се пъха в панела за климатика.
Цените на колите втора ръка се вдигат, щото няма нови.
А няма нови заради липса на процесори, липса на други части и пр. Производството на нови коли е намаляло, отделно излизат на по-високи цени. Съответно това се отразява на цените на колите втора ръка.
Разгледайте сайтовете на дилърите в България, от масово купуваните коли няма нищо на склад. Чака се по 5-6 месеца, че и повече за нова кола. Преди стигаше и до над 8 месеца. Сега малко се нормализираха доставките на нови коли.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Кум Лисан
Рейтинг: 498 НеутралноПри употребяваните спада е защото просто няма достатъчно такива в Европа, всички се оплакват, че има само скъпи или трошки. Покрай пандемията много хора отложиха покупка на нова кола, там също има проблеми с доставките.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.Тангра
Рейтинг: 1300 ЛюбопитноКато видях снимката на БМВ то се сетих.
Вчера гледам 2 куки, дебнат на софийска улица.
Не знам дали сте виждали видео на 2-3 котета, как им размахват движещо топче, и те въртят главите в синхрон - ляво - дясно - ляво -дясно.
Е, така полицаите гледаха минаващите БМВта.
По едно време бяха спрели едно, но изгледаха жално друго минаващо в другата посока.
jmf29537805
Рейтинг: 568 НеутралноНай-им е лесно да набарят някоя пенсия, който е забравил да си включи фаровете. Никъде в Европа не глобяват за това. Даже и в Турция.
tsvetko_51
Рейтинг: 1601 НеутралноГорния материал вещае рецесия и страхотии над бедните европейски, в т.ч. и нашенски глави, а тук те ти булка Спасов ден, увеличава се покупката на нови коли, а на старите намалява. То ако погледнем и цеите на имотите растат, барабар с продажбите, въпреки презастрояването. Опашките по границите с Гърция не секват.
Явно има хора, които не следят какво вещаят медиите - студ, глад и безпаричие:)
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1802 НеутралноТоест, богатите стават все по-богати, а бедните все по-бедни.
Истината рано или късно излиза наяве.Няма новина.
damned
Рейтинг: 223 НеутралноЗначи...изобщо не се занимавайте да търсите употребяван автомобил в скоро време. Всичко здраво лъже за километраж, повечето са блъскани, а понеже няма читави автомобили в Европа, автокъщите са много изгладнели и цените са вярно с 40-50% нагоре. Изобщо е по-вероятно да уцелите 6-ца от тотото отколкото да уцелите читав автомобил на старо, независимо дали от автокъща или директно от човек. Никой нормален не си продава работещата кола в момента. Затова и е увеличеното търсене на нови автомобили.
irobot
Рейтинг: 556 НеутралноДо коментар [#4] от "tsvetko_51":
Харченето се усилва с инфлацията, колкото и парадоксално да звучи. Все по-малко смисъл има да се държи голямо количество статични пари. По-добре да ги обърнеш в трайна стока, която утре може да стане по-скъпа и на теб ти носи някаква утилитарна или сантиментална стойност.
Дори при часовници в достъпната ценова категория като Tissot и Certina забелязвам подобно нещо. Един и същ модел, който преди 3 месеца е струвал да кажем 1600, сега е 1900 и постоянно е неналичен и след това наличен, което означава, че има търсене.
Тангра
Рейтинг: 1300 НеутралноТъкмо си продавам читавата ондичка за 2к. За справка, мобилето :)
quatro_4x3
Рейтинг: 1429 Неутрално"и нарушените и нарушените вериги за доставки на редица компоненти на редица компоненти"
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Тоя израз, "вериги за доставки", някой го пусна и всички журналя така го налапаха, че вече няма статия без него. А той дори е погрешен, защото частите за автомобили отиват директно от техния производител при производителя на коли и НЯМА НИКАКВИ ВЕРИГИ.
Ама от мисирки, които сами трудно съставят собствени изтечения - толкова.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 НеутралноДо коментар [#8] от "Тангра":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Дай инфо на лично.
Dimiter Karapetrov
Рейтинг: 25 НеутралноДо коментар [#1] от "Кум Лисан":
"При употребяваните спада е защото просто няма достатъчно такива в Европа..."
______________________
Вж. Коментар Nr. 5. Тя е улучила отговора.
Тангра
Рейтинг: 1300 НеутралноЗа 1път намерих къде са лс. Мислех, че липсват в този форум. Май са нова иновация.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 НеутралноДо коментар [#12] от "Тангра":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!От години ги има.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 НеутралноДо коментар [#12] от "Тангра":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Отговорих ти.
karabadjakliev
Рейтинг: 61 НеутралноТия пък как така не искат безвъзмездна финансова помощ от държавата?
b_52_strato
Рейтинг: 1230 НеутралноДо коментар [#9] от "quatro_4x3":
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!Точно пък Пауновски да обявиш за автонекомпетентник е смешно!
Ген. Колев
Рейтинг: 536 НеутралноДо коментар [#9] от "quatro_4x3":
Има си ги веригите и още как. Една седалка докато влезе на поточната линия да се вгради като компонент може да мине през различни фирми и фази на сглобяване докато се получи. Един автомобил получава камо каросерията и боята си при производителя. Всичко друго са покупки възли и детайли, които преминават през най различни вериги на поддоставчици, контролирани от производителя, които търпят чести промени и размествания по различни причини, най-често свързани с рязане на разходи.
shisharko
Рейтинг: 242 НеутралноСпадът на продажбите на употребявани коли не бива да изненадва. Цените са скочили зверски, а предлагане няма никакво.
hamiltonf
Рейтинг: 3908 ВеселоДо коментар [#12] от "Тангра":
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=OlympicsГледай "кмета" да го набуташ...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 ВеселоДо коментар [#19] от "hamiltonf":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Кмета разбира от коли малко повече от теб. Все пак съм професионалист.
hamiltonf
Рейтинг: 3908 ВеселоДо коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics"Канадеца" ще те прасне
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 650 НеутралноВсеки ахмак, си е повярвал. че ще стане милионер, с профажбата на стария си кенеф!
Вчера гледам Равки по 20 бона, дизел, на над 10 години !!!
Идиоти, сър! 😂😂😂
lcj441103717
Рейтинг: 366 Неутралноглупости. Тази част за да я произведе подизпълнителят има още подизпълнители, които имат подизпълнители. Едно по-сложно у-во се нуждае от кутия - производител, може да е метална или пластмасова, пак производител на заготовките. После платка, друг подизпълнител, чипове - подизпълнители, асемблаж на трето място. Често частите въртят през целия свят.
Прост пример, в БГ има поделение на белгийска фирма за чипове. Чиповете ги правят в Азия, после идват със самолет до България, където ги тестват на машини. След което работещите чипове заминават за друго място за монтаж върху платки. И всичко е организирано Just In Time, за да няма бавене и да няма складови наличности.
Пример, Порше произвежда в Дрезден, но купетата идват от другаде с влак. В един модерен автомобил по спомен има над 10 хиляди части. Всяко едно нещо има производител, но суровините идват от друг. Затова производството на коли не е лесна работа, защото изисква добро управление на процесите по производство на частите, не само по създаването на автомобила.
lcj441103717
Рейтинг: 366 Неутралнов щатите цените на колите втора ръка също са много нагоре и имат отражение върху инфлацията там. Причината е проста, ако преди нов автомобил е струва Х пари, сега е Х+10-20%. Това директно се отразява на цените втора ръка, които скачат нагоре и те с 10-20%.
realguru
Рейтинг: 2103 НеутралноДрън брън - точно си има вериги на доставка.
Вземи заводчетата в България дето правят разни неща за автомобило производителите. Да не мислиш че те си майсторят всичко от нулата.
Едни прости кабели дето се правят тука изискват жици и букси. И двете се купуват от различни производители. Жиците се купуват от някой дето прави кабели, па те купуват мед от някой друг и те така.
Или панелите за климатици дето се правят тука. Освен пластмасата, копчетата и прочие вътре има процесор, екранчета и разни други джаджи. Тоя процесор се прави някъде другаде. Тука само се пъха в панела за климатика.
realguru
Рейтинг: 2103 НеутралноЦените на колите втора ръка се вдигат, щото няма нови.
А няма нови заради липса на процесори, липса на други части и пр. Производството на нови коли е намаляло, отделно излизат на по-високи цени. Съответно това се отразява на цените на колите втора ръка.
Разгледайте сайтовете на дилърите в България, от масово купуваните коли няма нищо на склад. Чака се по 5-6 месеца, че и повече за нова кола. Преди стигаше и до над 8 месеца. Сега малко се нормализираха доставките на нови коли.
Levski Levov
Рейтинг: 243 НеутралноДо коментар [#22] от "Щирлиц от Кайсиева Градина":
Е колко да е?
Тая Равка, има голяма вероятност да изкара поне още 10-12години с минимално обслужване...