Това, че в ОК се произвеждат по-малко автомобили, не значи че няма да се внасят колкото е необходимо. То и ние сега произвеждаме много по-малко компютри в сравнение с НРБ, но тогава единици имаха компютри, а сега практически всеки има, даже по няколко (смартфона също е компютър).
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
Правилно и имат 5 милиона на помощи, които могат да ги карат, а и въглеродните емисии ще се намалят, и кризата с чиповете няма да ги мори и нефт от злия Путин няма да трябва.... Много проблеми ще се решат...
споко, тази година ще отчетат 67 годишно дънодокато не спуснат кепенците Свобода за Шотландия, самоопределение за Уелс, свободно обединение на Северна Ирландия с Ирландиянаглосаксонските Империи доизживяват последните си десетилетияще преживеем и тези Империи ;)
Човекът има мисионерско виждане и иска да сложи край на зависимостта на шотландците от лошата Англия, само дето шотландците доста добре печелят от тази зависимост и не искат много. :-)
Да изкарват пак конете, те са толкова захлюпени с тая монархия, че ако не бяха оценили предимството на автомобила и до днес щяха в каляски още да се возят.
Е какво? Хонда затвориха завода в Суиндън. Нормално да се отрази. Правиха Акорд там, после Сивик, но интересът кам седани в Европа намаля много. Не само в Европа. Решиха, че е по-изгодно новите мощности да са в Япония, след като ще се прави нов завод от начало. По-добре за клиентите на Хонда. А и бмв местят производството на електрическото мини в китай. И се отразява на числата. Няма драма. Има новина и ползи за феновете на Хонда. При положение, че след някоя година падат митата на японските коли за Европа. Най-после! Да му мислят фаг групата с токсичните си четириколки, но и те бяха в основата на нелегалното обмитяване на японските коли в Европа. Странно, че имат фен клубове, но латино-европейският футбол и фаг колата успяват да създадат идентичност при липса на такава сред част от населението на редица страни.
Евтини електрически коли няма да има. Целта на автомобилните производители и на политиката в автомобилостроенето е да става все по-скъпо. Приказките за евтини батерии и евтини електрически коли ги слушаме от 10 години. Няма да стане.
е по време на такива промени от бензин/дизел към ток стават такива работи. скоро обаче, мернах че немците декември са купили само 30тина % бенз/дизел сичко друго хибрид и ток... ц ц ц...
"...В същото време автомобилните заводи във Великобритания са произвели рекордните 234 066 коли с батерии - електромобили, плъг-ин и меки хибриди...."
Дневник май броят електричките за рикши? Преди десетина и повече години повечето заводи в Детройт повечето американски марки затвориха кепенците (с изключение на Форд и разни азиатски марки). И изведнъж се пръкна "Тесла", и другите все още им гълтат прахта.
У нас имаме визия от днес за вчера (не случайно в мобиле.де следим за автомобили от 2017-2018г). А в малко по-богатите държави (Ю.К. е от тях) пренастройват производството си, класическите автомобили с ДВГ двигатели вече са история. (всъщност и у нас расте интереса към електричките, все по-често ги срещаме)
"Преди десетина и повече години повечето заводи в Детройт повечето американски марки затвориха кепенците (с изключение на Форд и разни азиатски марки). .. И изведнъж се пръкна "Тесла", и другите все още им гълтат прахта.
А в малко по-богатите държави (Ю.К. е от тях) пренастройват производството си, класическите автомобили с ДВГ двигатели вече са история. (всъщност и у нас расте интереса към електричките, все по-често ги срещаме)
Да, забраната на всякакъв ДВГ в ОК - е след 7 години ..
-- -- .. "The United Kingdom will ban the sale of new combustion-engine vehicles by 2030 .." -- -- И няма никакъв смисъл, някой да инвестира в нови модели на пазара на острова , на рекламна кампания, на дистрибуция , маркетинг или сервиз ....
Същевременно това е и повдо ВСЕКИ да преосмисли приоритетите си и да се запита:
"А за какво ми е да имам нова, индивидуална лека кола , защо не ползвам други средства за придвижване ? Каква моя потребност ще удоволетворява, срещу една не съвсем скромна сума, която трябва да отделя ?"
А на отговорът : "ще си свободен, независим, ще имаш индивидуална мобилност" .. тва се замислят още по дълбоко..
С електричка, аджеба, как пък така ще си свободен да се движиш навсякъде и винаги?
Англичани ...
И продажбите са далече от някогашните бройки .. Такива времена дойдоха ..
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
БМЗ
Рейтинг: 1303 ВеселоТова, че в ОК се произвеждат по-малко автомобили, не значи че няма да се внасят колкото е необходимо.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченТо и ние сега произвеждаме много по-малко компютри в сравнение с НРБ, но тогава единици имаха компютри, а сега практически всеки има, даже по няколко (смартфона също е компютър).
Kosta Delev
Рейтинг: 795 НеутралноХората изчакват още година-две за по-евтини електрически коли. Аз поне бих постъпил така.
blondofil
Рейтинг: 2257 НеутралноДа произвеждат рикши. Кипивачи ще има!
blondofil
Рейтинг: 2257 НеутралноБеше ли прав Слави като казваше, че ветото не трябва да пада. Беше!
pitanka_3
Рейтинг: 573 НеутралноДа беше само автомобилното производство , с мед да го намажеш. Брекзит сър
yavooor
Рейтинг: 1498 НеутралноПрез миналата година да бъдат сглобени едва 775 014 автомобила, което е с почти 10% по-малко от миналата година???
Някакъв води овен към университета. Среща го друг и пита какъв е този овен.
-Това не е овен. Това е рушвет. Овена е в университета.
hamiltonf
Рейтинг: 4482 ВеселоДо коментар [#4] от "blondofil":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!За автомобилите ли става реч?!
blondofil
Рейтинг: 2257 НеутралноДо коментар [#7] от "hamiltonf":
Не бе майна грешна статия
terminal velocity
Рейтинг: 56 НеутралноЕ нали казаха 0 емисии до 2040. Борката още тогава е знаел, че на хора дето нема да има как да си плащат тока коли не им трябват :)
b_52_strato
Рейтинг: 1199 РазстроеноРазбрахме, че в Англия нещата отиват на провала, спасение няма.
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!А как е автомобилното производство в Португалия и Швейцария?
Ако е намаляло, това е ясен показател, че Европа загива.
Еееех, "Дневник" ...
vassilun
Рейтинг: 5028 НеутралноНе знаех, че сме налагали вето над британското автомобилостроене!
karatista
Рейтинг: 3995 Неутралное по време на такива промени от бензин/дизел към ток стават такива работи.
mr. Gorbachev, tear down this wall!скоро обаче, мернах че немците декември са купили само 30тина % бенз/дизел сичко друго хибрид и ток... ц ц ц...
Йосиф Давыдович
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#3] от "blondofil":
https://twitter.com/talibanprd/status/1638582563911475201Правилно и имат 5 милиона на помощи, които могат да ги карат, а и въглеродните емисии ще се намалят, и кризата с чиповете няма да ги мори и нефт от злия Путин няма да трябва.... Много проблеми ще се решат...
Hristov
Рейтинг: 2955 НеутралноТова вече е пряко следствие от Брекзит и няма как да се оспори.
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!eip52315793
Рейтинг: 620 Веселоспоко, тази година ще отчетат 67 годишно дъно
докато не спуснат кепенците
Свобода за Шотландия, самоопределение за Уелс, свободно обединение на Северна Ирландия с Ирландия
наглосаксонските Империи доизживяват последните си десетилетия
ще преживеем и тези Империи ;)
Infinitum
Рейтинг: 2399 ВеселоСелянин, ти да не си си направил нов профил бре?😂😂😂😂
rainbou1
Рейтинг: 1272 НеутралноГрета харесва това
Роси
Рейтинг: 7948 НеутралноЩо, Европа не купува ли?
daskal1
Рейтинг: 3866 ВеселоДо коментар [#16] от "Infinitum":
Човекът има мисионерско виждане и иска да сложи край на зависимостта на шотландците от лошата Англия, само дето шотландците доста добре печелят от тази зависимост и не искат много. :-)
Gancho Ganev
Рейтинг: 855 НеутралноДа изкарват пак конете, те са толкова захлюпени с тая монархия, че ако не бяха оценили предимството на автомобила и до днес щяха в каляски още да се возят.
_tsiki_ (otvratitelen nov sait)
Рейтинг: 417 НеутралноЕ какво? Хонда затвориха завода в Суиндън. Нормално да се отрази. Правиха Акорд там, после Сивик, но интересът кам седани в Европа намаля много. Не само в Европа. Решиха, че е по-изгодно новите мощности да са в Япония, след като ще се прави нов завод от начало. По-добре за клиентите на Хонда. А и бмв местят производството на електрическото мини в китай. И се отразява на числата. Няма драма. Има новина и ползи за феновете на Хонда. При положение, че след някоя година падат митата на японските коли за Европа. Най-после! Да му мислят фаг групата с токсичните си четириколки, но и те бяха в основата на нелегалното обмитяване на японските коли в Европа. Странно, че имат фен клубове, но латино-европейският футбол и фаг колата успяват да създадат идентичност при липса на такава сред част от населението на редица страни.
gogo2011
Рейтинг: 1023 НеутралноДо коментар [#21] от "_tsiki_ (otvratitelen nov sait)":
Акорд не го ли сглобяват и в САЩ? Чакам новият, но в Европа не знам дали ще дойде тази година.
Petleshev
Рейтинг: 2895 НеутралноДо коментар [#2] от "Kosta Delev":
Бивш tww09306483.Евтини електрически коли няма да има. Целта на автомобилните производители и на политиката в автомобилостроенето е да става все по-скъпо. Приказките за евтини батерии и евтини електрически коли ги слушаме от 10 години. Няма да стане.
sim4o
Рейтинг: 2497 НеутралноКупува "Дефендъри" ама за тях няма компоненти, както казва и статията ..
Николай Бучков
Рейтинг: 1192 ВеселоЩе минават на амфибии.....
sim4o
Рейтинг: 2497 НеутралноЧе в Британия си правят яко електромобили ..
Даже "Тата" имат СВЕТОВЕН МОДЕЛ - КОЛА НА ГОДИНАТА, дето е електромобил .. !
karatista
Рейтинг: 3995 НеутралноДо коментар [#26] от "sim4o":
mr. Gorbachev, tear down this wall!па да рàботят, няма лошо. тата, мата... наред!
sim4o
Рейтинг: 2497 НеутралноНе им го купуват, уви ..
Инак е с награди:
Jaguar I-Pace Wins European Car Of The Year
pontius_glarus
Рейтинг: 3504 Неутрално"...В същото време автомобилните заводи във Великобритания са произвели рекордните 234 066 коли с батерии - електромобили, плъг-ин и меки хибриди...."
Дневник май броят електричките за рикши?
Преди десетина и повече години повечето заводи в Детройт повечето американски марки затвориха кепенците (с изключение на Форд и разни азиатски марки). И изведнъж се пръкна "Тесла", и другите все още им гълтат прахта.
pontius_glarus
Рейтинг: 3504 НеутралноДо коментар [#29] от "pontius_glarus":
У нас имаме визия от днес за вчера (не случайно в мобиле.де следим за автомобили от 2017-2018г). А в малко по-богатите държави (Ю.К. е от тях) пренастройват производството си, класическите автомобили с ДВГ двигатели вече са история. (всъщност и у нас расте интереса към електричките, все по-често ги срещаме)
sim4o
Рейтинг: 2497 НеутралноАбсолютно..
Ей новите данни:
1. Ford F – Series
2. Chevrolet Silverado
3. Ram Pickup
4. Toyota Rav4
5. Toyota Camry
А "Тесла"е задминала "Субару" .. !
Смятай!
sim4o
Рейтинг: 2497 НеутралноДа, забраната на всякакъв ДВГ в ОК - е след 7 години ..
-- --
.. "The United Kingdom will ban the sale of new combustion-engine vehicles by 2030 .."
-- --
И няма никакъв смисъл, някой да инвестира в нови модели на пазара на острова , на рекламна кампания, на дистрибуция , маркетинг или сервиз ....
Същевременно това е и повдо ВСЕКИ да преосмисли приоритетите си и да се запита:
"А за какво ми е да имам нова, индивидуална лека кола , защо не ползвам други средства за придвижване ?
Каква моя потребност ще удоволетворява, срещу една не съвсем скромна сума, която трябва да отделя ?"
А на отговорът : "ще си свободен, независим, ще имаш индивидуална мобилност" .. тва се замислят още по дълбоко..
С електричка, аджеба, как пък така ще си свободен да се движиш навсякъде и винаги?
Англичани ...
И продажбите са далече от някогашните бройки ..
Такива времена дойдоха ..
tacheaux
Рейтинг: 4747 НеутралноПориднште негативни новини за западните европейски страни. Руската пропаганда си върви.