Производството на автомобили във Великобритания стигна 66-годишно дъно

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1303 Весело

    Това, че в ОК се произвеждат по-малко автомобили, не значи че няма да се внасят колкото е необходимо.
    То и ние сега произвеждаме много по-малко компютри в сравнение с НРБ, но тогава единици имаха компютри, а сега практически всеки има, даже по няколко (смартфона също е компютър).

    Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптичен
  2. 2 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 795 Неутрално

    Хората изчакват още година-две за по-евтини електрически коли. Аз поне бих постъпил така.

  3. 3 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Да произвеждат рикши. Кипивачи ще има!

  4. 4 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Беше ли прав Слави като казваше, че ветото не трябва да пада. Беше!

  5. 5 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Да беше само автомобилното производство , с мед да го намажеш. Брекзит сър

  6. 6 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    През миналата година да бъдат сглобени едва 775 014 автомобила, което е с почти 10% по-малко от миналата година???

    Някакъв води овен към университета. Среща го друг и пита какъв е този овен.
    -Това не е овен. Това е рушвет. Овена е в университета.

  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4482 Весело

    До коментар [#4] от "blondofil":

    За автомобилите ли става реч?!

    USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
  8. 8 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    До коментар [#7] от "hamiltonf":

    Не бе майна грешна статия

  9. 9 Профил на terminal velocity
    terminal velocity
    Рейтинг: 56 Неутрално

    Е нали казаха 0 емисии до 2040. Борката още тогава е знаел, че на хора дето нема да има как да си плащат тока коли не им трябват :)

  10. 10 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 1199 Разстроено

    Разбрахме, че в Англия нещата отиват на провала, спасение няма.

    А как е автомобилното производство в Португалия и Швейцария?
    Ако е намаляло, това е ясен показател, че Европа загива.

    Еееех, "Дневник" ...

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5028 Неутрално

    Беше ли прав Слави като казваше, че ветото не трябва да пада. Беше!
    —цитат от коментар 4 на blondofil


    Не знаех, че сме налагали вето над британското автомобилостроене!

  12. 12 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3995 Неутрално

    е по време на такива промени от бензин/дизел към ток стават такива работи.

    скоро обаче, мернах че немците декември са купили само 30тина % бенз/дизел сичко друго хибрид и ток... ц ц ц...

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  13. 13 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    До коментар [#3] от "blondofil":

    Правилно и имат 5 милиона на помощи, които могат да ги карат, а и въглеродните емисии ще се намалят, и кризата с чиповете няма да ги мори и нефт от злия Путин няма да трябва.... Много проблеми ще се решат...

    https://twitter.com/talibanprd/status/1638582563911475201
  14. 14 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2955 Неутрално

    Това вече е пряко следствие от Брекзит и няма как да се оспори.

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  15. 15 Профил на eip52315793
    eip52315793
    Рейтинг: 620 Весело

    споко, тази година ще отчетат 67 годишно дъно

    докато не спуснат кепенците

    Свобода за Шотландия, самоопределение за Уелс, свободно обединение на Северна Ирландия с Ирландия

    наглосаксонските Империи доизживяват последните си десетилетия
    ще преживеем и тези Империи ;)

  16. 16 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 2399 Весело

    споко, тази година ще отчетат 67 годишно дънодокато не спуснат кепенците Свобода за Шотландия, самоопределение за Уелс, свободно обединение на Северна Ирландия с Ирландиянаглосаксонските Империи доизживяват последните си десетилетияще преживеем и тези Империи ;)
    —цитат от коментар 15 на eip52315793


    Селянин, ти да не си си направил нов профил бре?😂😂😂😂

  17. 17 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    Грета харесва това

  18. 18 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7948 Неутрално

    Що, Европа не купува ли?

  19. 19 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3866 Весело

    До коментар [#16] от "Infinitum":

    Човекът има мисионерско виждане и иска да сложи край на зависимостта на шотландците от лошата Англия, само дето шотландците доста добре печелят от тази зависимост и не искат много. :-)

  20. 20 Профил на Gancho Ganev
    Gancho Ganev
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Да изкарват пак конете, те са толкова захлюпени с тая монархия, че ако не бяха оценили предимството на автомобила и до днес щяха в каляски още да се возят.

  21. 21 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 417 Неутрално

    Е какво? Хонда затвориха завода в Суиндън. Нормално да се отрази. Правиха Акорд там, после Сивик, но интересът кам седани в Европа намаля много. Не само в Европа. Решиха, че е по-изгодно новите мощности да са в Япония, след като ще се прави нов завод от начало. По-добре за клиентите на Хонда. А и бмв местят производството на електрическото мини в китай. И се отразява на числата. Няма драма. Има новина и ползи за феновете на Хонда. При положение, че след някоя година падат митата на японските коли за Европа. Най-после! Да му мислят фаг групата с токсичните си четириколки, но и те бяха в основата на нелегалното обмитяване на японските коли в Европа. Странно, че имат фен клубове, но латино-европейският футбол и фаг колата успяват да създадат идентичност при липса на такава сред част от населението на редица страни.

  22. 22 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    До коментар [#21] от "_tsiki_ (otvratitelen nov sait)":

    Акорд не го ли сглобяват и в САЩ? Чакам новият, но в Европа не знам дали ще дойде тази година.

  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2895 Неутрално

    До коментар [#2] от "Kosta Delev":

    Евтини електрически коли няма да има. Целта на автомобилните производители и на политиката в автомобилостроенето е да става все по-скъпо. Приказките за евтини батерии и евтини електрически коли ги слушаме от 10 години. Няма да стане.

    Бивш tww09306483.
  24. 24 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    Що, Европа не купува ли?
    —цитат от коментар 18 на Роси


    Купува "Дефендъри" ама за тях няма компоненти, както казва и статията ..

  25. 25 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1192 Весело

    Ще минават на амфибии.....

  26. 26 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    е по време на такива промени от бензин/дизел към ток стават такива работи. скоро обаче, мернах че немците декември са купили само 30тина % бенз/дизел сичко друго хибрид и ток... ц ц ц...
    —цитат от коментар 12 на karatista


    Че в Британия си правят яко електромобили ..

    Даже "Тата" имат СВЕТОВЕН МОДЕЛ - КОЛА НА ГОДИНАТА, дето е електромобил .. !

  27. 27 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3995 Неутрално

    До коментар [#26] от "sim4o":

    па да рàботят, няма лошо. тата, мата... наред!

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  28. 28 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#26] от "sim4o":па да рàботят, няма лошо. тата, мата... наред!
    —цитат от коментар 27 на karatista


    Не им го купуват, уви ..

    Инак е с награди:

    Jaguar I-Pace Wins European Car Of The Year

  29. 29 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3504 Неутрално

    "...В същото време автомобилните заводи във Великобритания са произвели рекордните 234 066 коли с батерии - електромобили, плъг-ин и меки хибриди...."

    Дневник май броят електричките за рикши?
    Преди десетина и повече години повечето заводи в Детройт повечето американски марки затвориха кепенците (с изключение на Форд и разни азиатски марки). И изведнъж се пръкна "Тесла", и другите все още им гълтат прахта.

  30. 30 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3504 Неутрално

    До коментар [#29] от "pontius_glarus":

    У нас имаме визия от днес за вчера (не случайно в мобиле.де следим за автомобили от 2017-2018г). А в малко по-богатите държави (Ю.К. е от тях) пренастройват производството си, класическите автомобили с ДВГ двигатели вече са история. (всъщност и у нас расте интереса към електричките, все по-често ги срещаме)

  31. 31 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    "Преди десетина и повече години повечето заводи в Детройт повечето американски марки затвориха кепенците (с изключение на Форд и разни азиатски марки).
    .. И изведнъж се пръкна "Тесла", и другите все още им гълтат прахта.
    —цитат от коментар 29 на pontius_glarus


    Абсолютно..

    Ей новите данни:

    1. Ford F – Series
    2. Chevrolet Silverado
    3. Ram Pickup
    4. Toyota Rav4
    5. Toyota Camry

    А "Тесла"е задминала "Субару" .. !


    Смятай!

  32. 32 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    А в малко по-богатите държави (Ю.К. е от тях) пренастройват производството си, класическите автомобили с ДВГ двигатели вече са история. (всъщност и у нас расте интереса към електричките, все по-често ги срещаме)
    —цитат от коментар 30 на pontius_glarus


    Да, забраната на всякакъв ДВГ в ОК - е след 7 години ..

    -- --
    .. "The United Kingdom will ban the sale of new combustion-engine vehicles by 2030 .."
    -- --
    И няма никакъв смисъл, някой да инвестира в нови модели на пазара на острова , на рекламна кампания, на дистрибуция , маркетинг или сервиз ....

    Същевременно това е и повдо ВСЕКИ да преосмисли приоритетите си и да се запита:

    "А за какво ми е да имам нова, индивидуална лека кола , защо не ползвам други средства за придвижване ?
    Каква моя потребност ще удоволетворява, срещу една не съвсем скромна сума, която трябва да отделя ?"

    А на отговорът : "ще си свободен, независим, ще имаш индивидуална мобилност" .. тва се замислят още по дълбоко..

    С електричка, аджеба, как пък така ще си свободен да се движиш навсякъде и винаги?

    Англичани ...

    И продажбите са далече от някогашните бройки ..
    Такива времена дойдоха ..

  33. 33 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4747 Неутрално

    Пориднште негативни новини за западните европейски страни. Руската пропаганда си върви.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK