Значи е и съвсем логично да няма субсидии за каквото и да е непроизведено в Европа? Т.е. за американски стоки внасяни в Европа? Или тогава европейците са путинофили и изостанали националисти ако искат това?
Let's Go, Brandon! 😁😁😁
Енергиината система не може да изхрани всички автомобили, ако минат на електричество. Трбва да използва петролните продукти за да навакса, но тогава енергията стигаща до автомобила е наполовина. Тоест ще вдигнат два пъти въглеродния отпечатък. Електроавтомобили има от 120 години, даже един от пъвите рекорди за скорост около 1900 е на електроавтомобил. Гретето ни подведе.
Не бих обобщавал така. Има сегмент от хора с по-високи доходи които купуват доста активно "електрички". Истина е и че цените на употребяваните автомобили се вдигнаха, нещо обикновено когато цените на новите, особено на масовите леки камиончета (като Форд 150, Шевролет "Силверадо", ГМС) скочиха неимоверно, а те са "работните коне" на много тръдови хора.
Скоро ще спрат и производството им. Няма на света икономичен електромобил. Ако това бе истина ние никага нямаше да прекратим произвоството на първите в света електромобили, произведине в началото на 70-те години на миналия век. Не забравяйте, ние българите сме първи в много технологии.
Все повече хоря трябва да разберат, че Макрон е прав - трябва да сме със САЩ, спор няма, ама да сме равноправни, не Европа да е дъртата богата баба, която плаща за всичко и трябва да прощава всичко.
Ха-ха-ха, малко протекционизъм, а? А къде остана свободният пазар и защо този акт на дискриминация не е подобаващо осъден тук??!! Ха-ха, лицемерие в огромни дози, това сте вие, великите краварски и западни "демократи" :)))
Има как. Да си направят заводи в САЩ и тогава могат да използват тези данъчни облекчения. Тесла затова направиха заводи в Китай и Германия. Произведените в Германия Тесли се считат за Германски. А по въпроса за субсидиите нека да не забравяме че ЕС налага мита на Американските автомобили докато САЩ не за Европейски. Също преди няколко години коагта Германия за първи път въведе данъчни облекчения след една години се върна и специално си промени закона така че да изключи Тесла и накара всеки който си е купил Тесла в Германия да върен парите обратно на правителството. Тогава Тесла пое ангажимента и плати директно за всичките си клиенти, нещо което да се надяваме, клиентите помнят и сега. Между другото ФВ груп имат дан $200 милиарда заеми гарантирани от държавата и нямат никакъв шанс да ги върнат. А сега за да преминат на електрички искат още $190 милиарда заеми .. и пак "държавата" ще бъде гарант. Това не е ли субсидия или не? Тесла си изплатиха всички заеми предсрочно и сега имат $20 милиарда в банката за строеж на нови фабрики и зарядни станции. Подкрепа от държавата за тях е = 0. Даже специално за да прецакат Тесла изнислиха данъчно облекчение само за компании които имат работнически профсъюзи. Тесла няма, така че беше изключена от тази програма.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
В САЩ отрязаха субсидиите за електромобилите, които не са местно производство _____________________________________________________________
Ами сега как ще се продават електромобилите на фирми на васалите им от НАТО?
"Собствениците на нови електрически превозни средства, произведени от компаниите Бе Ем Ве (BMW), "Фолксваген" (Volkswagen), "Нисан" (Nissan), "Ривиан" (Rivian), "Хюндай" (Hyundai) и "Волво" (Volvo), вече няма да имат право на данъчен кредит, когато ги купуват в САЩ, предаде ДПА."
Това е в знак на благодарност, че васалите им от НАТО поеха издръжката на режима в Киев!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Батериите са разковничето на електрическите коли. И стават все по-добри и икономични. В мегапаците на Тесла вече са серно железни.Няма да я има скъпата технология на лития,кадмия и никела. Тяхното добиване и рециклиране е много екологично нещадящо. Да не говорим ,че КПД-то на ел.коли е 4 пъти по-високо от ДВГ. Така,че скоро фосилните горива ще останат само за торове и пластмаси.
"доколко електрическите превозни средства, които купуват, са сглобени в Северна Америка и какъв процент от материалите, от които са произведени батериите и другите им части, е с произход от САЩ или определени други страни"
Най-важното, което се разбира от статията, че ЕС са в категорията "определени други страни" Следователно подкрепям. Дори имам уговарка. ЕС трябва съще да върне жеста на САЩ.
ЕС трябва да отвърне жестоко на това безобразие! Така да отвърне, че много да заболи. Например могат да се допуснат на европейският пазар руски газ и петрол, в количества като преди три години, за да може съюзът да диверсифицира пазарът на горива, а не да зависи само от американските доставчици на втечнен газ
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Когато цитираш Дон Хубертс, шеф на Водородния Отдел в Шел, цитирай точно казаното 1999 година: "“the stone age didn't end because we ran out of stones”
Нищо не е станало, Тесла има само един модел с кредит от $3750, евтиният Модел 3, лойто е с китайски LI-FE-PO. Всички останали модели са с пълният $7500 данъчен кредит. За ГМ, също, почти всички модели са с пълният кредит. Форд Мустанг Маь Е е с $3750 заради батерията, както и електрическият им ван. Форд Ф-150 Лайтнинг получава пълният кртедит.
Европейските разни БМВ-та, Аудита както и Тойоти не пол;уичават кредита наполовина, защото плъг-ин хибридите им не могат да квалифицират за 40+ мили на батерии. Само вана на Крайслер квалифицира за $3750 от плъг-ин хибридите.
А Фолксваген и НИСАН, заради това, че не произвеждат в САЩ.
Който си направи батерийна фабрика в САЩ, получава пълният кредит. Тесла има Гиога 1 в Невада заедно с Панасоник, ГМ има 2 батерийни фабрики в Средният запад за своите модели. Двата Болта, Кадилак Лирик и тръка им получават пълният кредит.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
До коментар [#12] от "penetrating":”В Европа интересът се засилва…”И сметките за ток, ще се засилят, понеже нараства потреблението, а няма мощности, които да го покрият.
България и Южна Европа са перфектни за електрички, защото има много слънце и слънчевите панели са рентабилна инвестиция. Вече има достатъчно мощни инсталации да захрават и кола.
Разбира се, ако човек е оставил 2 декара имот на село за да живее в панелна кутийка в града, няма да има къде да сложи 15 квадрата панели. Първоначалната инвестиция също е бариера. Проблеми има, но и преминаването към електроколи не е нужно да стане нито за една нощ, нито на 100%.
От цялата работа, делът на Тесла на пазара в САЩ ще се вдигне от 60% на 70%, защото тяхните модели с най- голямо количество местни компоненти. ГМ също ще са добре.
На практика, тези които инвестираха най- много от 2012-та до сега и в един момент си загубиха кредита заради това, сега печелят най- много. Което хич не е лошо. .
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Добре са си Теслите, преди месец сменихРеното Зои за Model 3 Performance 😁. Освен, че нямам проблем с дистанции до близо 500км на едно зареждане, зарядните на Тесла са супер. 250 kW мощност и от 10 до 90% заряд отнема под 25 минути.
И най- готиното е, че този модел в САЩ квалифицира за максималният кредит, $7500, дори и да му сложиш всичките възможни опции. Което е убиец, за $44.500 получаваш автомобил с възможностите на суперспортно БМВ. Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
До коментар [#22] от "pro_bono": ” Да не говорим ,че КПД-то на ел.коли е 4 пъти по-високо от ДВГ.”
Я да поговорим де! КПД на бензинов двигател - около 30% КПД на дизелов двигател - около 40% Сега хващай сметалото и по 4, да те видим къв си математик🤪
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
alx061154739
Рейтинг: 170 НеутралноТо и американците не били се засилили да купуват електрички, въпреки данъчните облекчения.
putinxujlo
Рейтинг: 3445 НеутралноЛогично
"Чуждестранен агент"bat_plamen
Рейтинг: 5133 НеутралноЧиста форма на протекционизъм!
libretto
Рейтинг: 638 ВеселоЗначи е и съвсем логично да няма субсидии за каквото и да е непроизведено в Европа?
Т.е. за американски стоки внасяни в Европа?
Или тогава европейците са путинофили и изостанали националисти ако искат това? Let's Go, Brandon! 😁😁😁
lmj181161275
Рейтинг: 587 НеутралноА, не може така трябва да питат България, нали ние така правим за всичко
selqnin
Рейтинг: 2157 НеутралноСубсидиите са новият "комунизъм"!!!
vzoran
Рейтинг: 376 НеутралноМного добре.
Кортик
Рейтинг: 2997 НеутралноЕнергиината система не може да изхрани всички автомобили, ако минат на електричество. Трбва да използва петролните продукти за да навакса, но тогава енергията стигаща до автомобила е наполовина. Тоест ще вдигнат два пъти въглеродния отпечатък. Електроавтомобили има от 120 години, даже един от пъвите рекорди за скорост около 1900 е на електроавтомобил. Гретето ни подведе.
Червена линия, червен картонdaskal1
Рейтинг: 2894 НеутралноДо коментар [#1] от "alx061154739":
Не бих обобщавал така. Има сегмент от хора с по-високи доходи които купуват доста активно "електрички".
Истина е и че цените на употребяваните автомобили се вдигнаха, нещо обикновено когато цените на новите, особено на масовите леки камиончета (като Форд 150, Шевролет "Силверадо", ГМС) скочиха неимоверно, а те са "работните коне" на много тръдови хора.
AdMin
Рейтинг: 300 НеутралноГадове! Искат да ударят електрокарите на Бентли, Мазерати и Порше. Чакат се електрокарите на Ферари, Бугати и Макларън
Ivan Peev
Рейтинг: 903 НеутралноСкоро ще спрат и производството им.
Два дебила это сила!Няма на света икономичен електромобил.
Ако това бе истина ние никага нямаше да прекратим произвоството на първите в света електромобили, произведине в началото на 70-те години на миналия век.
Не забравяйте, ние българите сме първи в много технологии.
penetrating
Рейтинг: 8835 НеутралноВ Европа интересът се засилва…
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИзобличител
Рейтинг: 1120 НеутралноПредставям си, какъв политкоректен вой щеше да има, ако тази промяна беше направена от републиканците. Бу-ха-ха! Жалкари...
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).danvan
Рейтинг: 1411 НеутралноПротивник съм на всякакви субсидии и рестрикции.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatКаменната ера не е свършила, защото са забранили камъните или са субсидирали производството на бронз.
Bullet
Рейтинг: 1463 НеутралноДо коментар [#12] от "penetrating":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.”В Европа интересът се засилва…”
И сметките за ток, ще се засилят, понеже нараства потреблението, а няма мощности, които да го покрият.
stoiank
Рейтинг: 1475 НеутралноВсъщност ударът е не само срещу Китай, а и срещу ЕС. Но напълно логично, няма как парите на американските данъкоплатци да ги цоца Европа или Китай.
libretto
Рейтинг: 638 НеутралноВсе повече хоря трябва да разберат, че Макрон е прав - трябва да сме със САЩ, спор няма, ама да сме равноправни, не Европа да е дъртата богата баба, която плаща за всичко и трябва да прощава всичко.
Let's Go, Brandon! 😁😁😁wre501051215
Рейтинг: 3075 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "danvan":
В Швеция как е?!Ти там елелктрически Сааб ли караш?!
serena
Рейтинг: 1998 ВеселоХа-ха-ха, малко протекционизъм, а?
А къде остана свободният пазар и защо този акт на дискриминация не е подобаващо осъден тук??!!
Ха-ха, лицемерие в огромни дози, това сте вие, великите краварски и западни "демократи" :)))
Pontif
Рейтинг: 2846 НеутралноИма как. Да си направят заводи в САЩ и тогава могат да използват тези данъчни облекчения. Тесла затова направиха заводи в Китай и Германия. Произведените в Германия Тесли се считат за Германски.
А по въпроса за субсидиите нека да не забравяме че ЕС налага мита на Американските автомобили докато САЩ не за Европейски. Също преди няколко години коагта Германия за първи път въведе данъчни облекчения след една години се върна и специално си промени закона така че да изключи Тесла и накара всеки който си е купил Тесла в Германия да върен парите обратно на правителството. Тогава Тесла пое ангажимента и плати директно за всичките си клиенти, нещо което да се надяваме, клиентите помнят и сега.
Между другото ФВ груп имат дан $200 милиарда заеми гарантирани от държавата и нямат никакъв шанс да ги върнат. А сега за да преминат на електрички искат още $190 милиарда заеми .. и пак "държавата" ще бъде гарант. Това не е ли субсидия или не? Тесла си изплатиха всички заеми предсрочно и сега имат $20 милиарда в банката за строеж на нови фабрики и зарядни станции. Подкрепа от държавата за тях е = 0. Даже специално за да прецакат Тесла изнислиха данъчно облекчение само за компании които имат работнически профсъюзи. Тесла няма, така че беше изключена от тази програма. Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 4832 ЛюбопитноВ САЩ отрязаха субсидиите за електромобилите, които не са местно производство
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)_____________________________________________________________
Ами сега как ще се продават електромобилите на фирми на васалите им от НАТО?
"Собствениците на нови електрически превозни средства, произведени от компаниите Бе Ем Ве (BMW), "Фолксваген" (Volkswagen), "Нисан" (Nissan), "Ривиан" (Rivian), "Хюндай" (Hyundai) и "Волво" (Volvo), вече няма да имат право на данъчен кредит, когато ги купуват в САЩ, предаде ДПА."
Това е в знак на благодарност, че васалите им от НАТО поеха издръжката на режима в Киев!
pro_bono
Рейтинг: 422 НеутралноБатериите са разковничето на електрическите коли. И стават все по-добри и икономични. В мегапаците на Тесла вече са серно железни.Няма да я има скъпата технология на лития,кадмия и никела. Тяхното добиване и рециклиране е много екологично нещадящо. Да не говорим ,че КПД-то на ел.коли е 4 пъти по-високо от ДВГ. Така,че скоро фосилните горива ще останат само за торове и пластмаси.
дерибеев
Рейтинг: 2877 НеутралноМакрон ли не разбра какво е ЕС, или него не го разбраха....
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васdosetliv
Рейтинг: 1321 НеутралноАфърматив. Другара Рашков си е зел яка жипка да гони корупцията.
https://pik.bg/само-в-пик-ето-я-новата-тесла-за-над-100-бона-на-бойко-рашков-снимки-news1169147.html
Роси
Рейтинг: 7590 НеутралноИма логика в това!
shipka.1877
Рейтинг: 749 ВеселоТи да видиш.
Сега остана ЕС да спре субсидиите за покупка на тесли.
Иван K
Рейтинг: 2515 Неутрално"доколко електрическите превозни средства, които купуват, са сглобени в Северна Америка и какъв процент от материалите, от които са произведени батериите и другите им части, е с произход от САЩ или определени други страни"
подписНай-важното, което се разбира от статията, че ЕС са в категорията
"определени други страни"
Следователно подкрепям. Дори имам уговарка. ЕС трябва съще да върне жеста на САЩ.
Gustav
Рейтинг: 1893 ВеселоЕС трябва да отвърне жестоко на това безобразие! Така да отвърне, че много да заболи. Например могат да се допуснат на европейският пазар руски газ и петрол, в количества като преди три години, за да може съюзът да диверсифицира пазарът на горива, а не да зависи само от американските доставчици на втечнен газ
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472putinxujlo
Рейтинг: 3445 НеутралноДо коментар [#4] от "libretto":
"Чуждестранен агент"Само в САЩ, Точка
putinxujlo
Рейтинг: 3445 НеутралноДо коментар [#26] от "shipka.1877":
"Чуждестранен агент"Да👍🏻
daskal1
Рейтинг: 2894 ВеселоДо коментар [#14] от "danvan":
Когато цитираш Дон Хубертс, шеф на Водородния Отдел в Шел, цитирай точно казаното 1999 година:
"“the stone age didn't end because we ran out of stones”
svetlio26
Рейтинг: 347 НеутралноДо коментар [#31] от "daskal1":
Даскале,
Колегата danvan цитира точно а именно ...
оръта седнали на седянка на пейката пред блока и люпещи семки.
Поздрав
Realist
Рейтинг: 4965 НеутралноНищо не е станало, Тесла има само един модел с кредит от $3750, евтиният Модел 3, лойто е с китайски LI-FE-PO. Всички останали модели са с пълният $7500 данъчен кредит. За ГМ, също, почти всички модели са с пълният кредит. Форд Мустанг Маь Е е с $3750 заради батерията, както и електрическият им ван. Форд Ф-150 Лайтнинг получава пълният кртедит.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Европейските разни БМВ-та, Аудита както и Тойоти не пол;уичават кредита наполовина, защото плъг-ин хибридите им не могат да квалифицират за 40+ мили на батерии. Само вана на Крайслер квалифицира за $3750 от плъг-ин хибридите.
А Фолксваген и НИСАН, заради това, че не произвеждат в САЩ.
Който си направи батерийна фабрика в САЩ, получава пълният кредит. Тесла има Гиога 1 в Невада заедно с Панасоник, ГМ има 2 батерийни фабрики в Средният запад за своите модели. Двата Болта, Кадилак Лирик и тръка им получават пълният кредит.
Баличея
Рейтинг: 586 НеутралноБългария и Южна Европа са перфектни за електрички, защото има много слънце и слънчевите панели са рентабилна инвестиция. Вече има достатъчно мощни инсталации да захрават и кола.
Разбира се, ако човек е оставил 2 декара имот на село за да живее в панелна кутийка в града, няма да има къде да сложи 15 квадрата панели. Първоначалната инвестиция също е бариера. Проблеми има, но и преминаването към електроколи не е нужно да стане нито за една нощ, нито на 100%.
Realist
Рейтинг: 4965 НеутралноОт цялата работа, делът на Тесла на пазара в САЩ ще се вдигне от 60% на 70%, защото тяхните модели с най- голямо количество местни компоненти. ГМ също ще са добре.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.На практика, тези които инвестираха най- много от 2012-та до сега и в един момент си загубиха кредита заради това, сега печелят най- много. Което хич не е лошо.
.
Infinitum
Рейтинг: 1120 ЛюбопитноДобре са си Теслите, преди месец сменихРеното Зои за Model 3 Performance 😁. Освен, че нямам проблем с дистанции до близо 500км на едно зареждане, зарядните на Тесла са супер. 250 kW мощност и от 10 до 90% заряд отнема под 25 минути.
Realist
Рейтинг: 4965 НеутралноИ най- готиното е, че този модел в САЩ квалифицира за максималният кредит, $7500, дори и да му сложиш всичките възможни опции. Което е убиец, за $44.500 получаваш автомобил с възможностите на суперспортно БМВ.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Bullet
Рейтинг: 1463 ВеселоДо коментар [#22] от "pro_bono":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.”
Да не говорим ,че КПД-то на ел.коли е 4 пъти по-високо от ДВГ.”
Я да поговорим де!
КПД на бензинов двигател - около 30%
КПД на дизелов двигател - около 40%
Сега хващай сметалото и по 4, да те видим къв си математик🤪
Infinitum
Рейтинг: 1120 ВеселоНяма Баварец който да "тича" от 0 до 100 за 3.1 секунди 😂
Колите с подобно ускорение започват от 350 хилки нагоре
penetrating
Рейтинг: 8835 ВеселоДо коментар [#15] от "Bullet":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert“Проблеми решаваме всякакви” :)
penetrating
Рейтинг: 8835 ВеселоДо коментар [#24] от "dosetliv":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДа му е честита, не завиждайте :)
penetrating
Рейтинг: 8835 ВеселоДо коментар [#34] от "Баличея":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЗа живеещите до 3 етаж в кооперации също има решение :)