Браншова организация поиска държавата да награждава ползвателите на електромобили

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1379 Любопитно

    На стари коли над 15 години данъкът трябва да е жесток, много жесток! Минимум 1000 лева!
    Иначе всеки пишлигар едва навършил 18 години се сдобива с 25 годипна трошка, на която няма пари само да й смени маслото, но иначе "има кола". 3/4 от леките коли почти не се мърдат, а си стоят така със седмици по улиците. По мои наблюдения около 1/5 въобще са изоставени. Лошото е, че някои са "нововнос" с чуждестранни номера и българските власти не могат да ги обявят за излезли от употреба и да ги изнесат към гробищата.

    В Русия съм! В Русия съм!
  2. 2 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 1033 Весело

    Така де - нужда е поне някаква малка морална утеха за това, че си загробил маса пари за нещо крайно непратично, освен за градски автомобил, само заради вЕра в нАУката и "прогреса". 🤡

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  3. 3 Профил на gyb151153333
    gyb151153333
    Рейтинг: 75 Неутрално

    Медал Герой на екологичния труд 1,2 и 3-та степен.

  4. 4 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 391 Неутрално

    И как точно ще ги награждават? С грамота?

  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2388 Неутрално

    Ми да...! Ползвателите на автомобили втора и трета ръка "нов внос, уникат" са основната електорална маса на ГЕРБ, ДПС, БСП и Възраждане. Кой е луд, че да им вдига данъците или да затяга минаването на ГТП? Даже си мисля, че правото за каране на димяща трошка трябва да залегне в Конституцията!

    Бивш tww09306483.
  6. 6 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Хората с пари за нов автомобил да бъдат допълнително поощрявани. Пари при пари отиват.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  7. 7 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Шампионът от Математическата Олимпиада пак се развихрил - "48,1% от автомобилите са дизелови, 28,6% са на бензин, а електрическите са 6882, което представлява 0.2% от общия автопарк."
    Изглежда останалите са с конска тяга. Знаем, че не са толкова много онези, които фабрично са само на газ

  8. 8 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 320 Весело

    До коментар [#6] от "Imaginary Friend":

    Първия милион се прави най трудно.. После удвояването е лесно... Един става два, два стават четири...

  9. 9 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Ми да...! Ползвателите на автомобили втора и трета ръка "нов внос, уникат" са основната електорална маса на ГЕРБ, ДПС, БСП и Възраждане. Кой е луд, че да им вдига данъците или да затяга минаването на ГТП? Даже си мисля, че правото за каране на димяща трошка трябва да залегне в Конституцията!
    —цитат от коментар 5 на Petleshev

    Не, кажи честно - наистина ли смяташ, че друг освен кръгъл идиот ще повярва на това?

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    приказки само
    поощряването с поемане на цена е добро , ама тука няма да се изпълни
    като ''инициативата'' за фотоволтаици за домакинствата
    оказва се сложна , тромава процедура по одобрение , къде кандидата предварително трябва да тръшне една шапка мангизи и евентуално да му ги осребрят на 70 % и то само стойността на панелите
    проекта , монтажа и даже инвертора май си го плаща кандидата
    за батерии да не говорим

  12. 12 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1351 Весело

    До коментар [#6] от "Imaginary Friend":

    Хахахаха!
    Точно така излиза!

    Литмус + Куролация = Сицилия
  13. 13 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Ако се нормализират цените на електричките и такава, която струва 60 000 лева мога да я купя, за 30 000 лева (образно), веднага бих купил, хайде дори и за 40 000.

  14. 14 Профил на capricorn_1963
    capricorn_1963
    Рейтинг: 315 Любопитно

    Толкова ли не можаха да разберат разни иноватори, и искащи пари за нещо, че с различни нови изисквания и стандартни, чрез субсидиите държавите си подпомагат собственото производство! Ако България почне да прави електрички, панели, батерии, инвертори - да! Ама иначе тези пари ще отидат най-вероятно в Китай!

  15. 15 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    До коментар [#13] от "Kyncho Kynchev":

    де ги тия електрички по 30 бона ?
    даже китайските вече струват повече
    гледам ХАВАЛ хибрид удря почти 60 бона премиум оборудване

  16. 16 Профил на capricorn_1963
    capricorn_1963
    Рейтинг: 315 Любопитно

    До коментар [#15] от "pavur":

    Ами няма, скъпи са. Те затова искат субсидии.

  17. 17 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Скъпи електронни играчки си купуват гъзарите-мангизлии.
    И точно тия ли имат нужда от помощи и "поощрения"????

  18. 18 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2518 Неутрално

    Да подари на всеки по една нафтова печка

  19. 19 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1860 Весело

    "втомобилният парк в страната наброява към 3.7 милиона моторни превозни средства, от които над 70% са на повече от 15 години."

    Е, и?!?
    При социализъма не можехме да имаме кола, защото беше дребноборжуазна глезотия и имаше дефицит.
    Сега няма да можем да имаме кола, защото пък нямаме пари.
    Е .... каква е разликата в резултата?!?

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  20. 20 Профил на True Detective
    True Detective
    Рейтинг: 486 Весело

    6 хил.евро поема от цената правителството тук...В бантутот трабва да е същото.

  21. 21 Профил на capricorn_1963
    capricorn_1963
    Рейтинг: 315 Весело

    До коментар [#19] от "georgievb":

    Абе, при капитализма е друго, кеф ти кола за 50000, кеф ти апартамент за 500000. А при соца чакаш да ти излезне номера или да ти дадат панелка!

  22. 22 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Тези търговци като са толкова за екологията, защо не спрат да продават бензинки по 450 коня? Или ако може да отхапем нещо от държавата, добре дошло.

  23. 23 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    До коментар [#16] от "capricorn_1963":

    говориш за производство
    тука евентуално могат да направят ''стимулация'' след много въртели да ти отбият 5000 кинта от цената
    ми той един нисан лийф почва от 69 бона
    евентуално могат да принудят и лизинговоте компании да намалят лихвата или нещо подобно , както и да не плащаш да речем пътен данък и винетка две години

  24. 24 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#6] от "Imaginary Friend":

    Аз имам пари за нов автомобил от нисък до среден клас, но не бих се набутал с такъв. Предпочитам премиум на 5-10 години, който да е поддържан като хората. Разликата е фрапантна в полза на употребявания.

  25. 25 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Аз например нямам автомобил. В града ползвам велосипед или се придвижвам пеша. Не образувам задръствания. Както казват от самата браншова организация - от мен няма данъци в хазната, няма и келепир. За награда държавата едни тротоари и велоалеи не прави за хората.

  26. 26 Профил на mengo
    mengo
    Рейтинг: 469 Весело

    До коментар [#1] от "Веселин Дечев":

    Изключително подготвено изказване. Тоя данък задминава даже данъците в западна Европа (спрямо доход и данъци за автомобил). А общественият транспорт дали е на тамошния стандарт?
    По година на производство трябвало да се гледа, емисии и фитри нямат значение.
    Все тая, говорим си наизуст, важното е да се каже личното мнение, за да се сложат плюсовете.

    По това, че не искаш младите да карат, се подразбира възрастта на писателя. ( И аз колкото по-стар ставам, толкова повече гледам да развалям кефа на другите). Хубаво щее карането да стане привилегия само на най-богатите, но да не заприлича повече на Китай отколкото на Запада. (Там и да имаш кола ти трябва и разрешение да я караш когато си искаш)

  27. 27 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    До коментар [#24] от "4okuto":

    беше то
    даже и премиум да е, ако е произведена след 1998-ма си е набутвация отвсекъде
    при катастрофи или върнати от собствениците , де ги заменят с нови , ги разглобяват и гледат коя част се износва по-бавно от други и намалят разходите , като правят по-дурабъл частите с по-нискокачествени материали , в стремежа да се скапе цялостно , като му изтече гаранцията и средната продължителност на ползване от средния ползвател .
    даже японците взеха да ги правят тия ишимари

  28. 28 Профил на tjp581128271
    tjp581128271
    Рейтинг: 206 Неутрално

    А на тези, които се движим с велосипеди, поне да ни поеме разходите за гуми, които съдираме по разбитите пътища на Държават.

  29. 29 Профил на chris jenkins
    chris jenkins
    Рейтинг: 62 Неутрално

    "Асоциацията на автомобилните производители" - и тези имат някакви проблеми с отъждествяването им към една или друга индустрия- при положение, че автомобилни производители нямаме..

    но иначе са прави - електричките са по- добрите коли при 3/4 от ситуациите, особено в европата, но трябва малко да се бутне финансово защото хората са тесногледи и ги и страх от промени.

  30. 30 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#27] от "pavur":

    Ами аз лично не считам, че съм набутан. Имах БМВ пета сетия от 2006-та година, която купих на 7 години за около 20000 лева през 2013-та. Карах я 5 години и ми излезна средно 2500-3000 лева средно на година без горивото (с данъци, гуми, каско, ремонти, винетки, прегледи и т.н.), т.е. сумарно до 35000 лева съм дал по нея максимум всичко. Имам доста познати, които взеха нови коли нисък или среден клас, които дадоха доста повече за 5 години, а дори не се доближават като качество, екстри, удоволствие от шофирането и комфорт. Сега имам БМВ 5 Гран Туризмо и ситуацията е сходна.

  31. 31 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Ако се нормализират цените на електричките и такава, която струва 60 000 лева мога да я купя, за 30 000 лева (образно), веднага бих купил, хайде дори и за 40 000.
    —цитат от коментар 13 на Kyncho Kynchev


    Не въпросът до цената на автомобила. Въпросът е какво трябва да направи държавата, за да стимулира ПОЛЗВАНЕТО им. В момента в България има твърде малко зарядни станции, изградени само от частни инвеститори. Цената на електроенергията на тях е около 1 лв. за киловатчас, някъде малко по-малко, някъде малко повече. И това при условие, че цената за краен потребител в мрежата е 4 пъти по-ниска. Какво пречи държавата да инвестира в зарядни станции, за да свали цената поне 3 пъти? Така реално ще стимулира купуването на електрички, дори втора употреба. Да, ама не, сега единственият стимул е, че са освободени от пътен данък. Тъпа идея най-малко по две причини: Първо, пътният данък е нищожен в сравнения с разходите за зареждане и второ, защо са освободени, да не би да летят по въздуха, а не по пътищата.
    А иначе от статията се разбира, че търговците си гонят само собствения интерес - повече продажби на нови коли с финансова помощ от държавата.

  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7254 Неутрално

    То държавата не може да смогне с наградите.

  33. 33 Профил на Една Другарка
    Една Другарка
    Рейтинг: 806 Неутрално

    ма разбира се

    да върнем комунизЪма напрово...

    държавата това, държавата онова...

    само се реве държвата да им осигурява всичко...

    уж излязохме от комунизма, но комунизма от нЕкои хора - НЕ!

    И от къкъв зор държвата ще събира пари от куцо, кьораво и сакато, за да могат някакви, малко на брой хора, да карат евтино коли?!?

    Във форумите на Икономедиа е пълно с хленчещи конформисти. В много голям процент от случаите изразите, ЗАПОЧВАЩИ с: "Аз мисля..."; "Аз считам..."; "По мое мнение..."; "Според мен.." - ЗАВЪРШВАТ с някакви чутовни глупости, резултат от "мисловния" процес.
  34. 34 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    И от къкъв зор държвата ще събира пари от куцо, кьораво и сакато, за да могат някакви, малко на брой хора, да карат евтино коли?!?
    —цитат от коментар 33 на Една Другарка


    Ето ТОВА е въпросът!
    Море у главите на носителите на "прогреса" - само сърпове и чукове.

    P.S. Плановици, сър! 🤡

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  35. 35 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Не ви ли е срам? Бедняците да плащат на богаташите?
    Лекари няма. Хората обикалят да идат на лекар и да няма с какво да идат?
    Айде у лево. Като има пари за електромобил , да си плаща. Нинова е права . Подоходно облагане.

  36. 36 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    Другара Рашков пак са уреди

  37. 37 Профил на Джонджо
    Джонджо
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Алчни, но хранят 10 000 семейства.

  38. 38 Профил на odl111165069
    odl111165069
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Ми да...! Ползвателите на автомобили втора и трета ръка "нов внос, уникат" са основната електорална маса на ГЕРБ, ДПС, БСП и Възраждане. Кой е луд, че да им вдига данъците или да затяга минаването на ГТП? Даже си мисля, че правото за каране на димяща трошка трябва да залегне в Конституцията!
    —цитат от коментар 5 на Petleshev


    Прав си партизанино петлешев, ПП карат само електрически.
    Не от завода на кирето в Ловеч, а от милиардите които откраднаха за няма година от държавата.
    Сега ще возят с ток и ДБ.

  39. 39 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#13] от "Kyncho Kynchev":де ги тия електрички по 30 бона ?даже китайските вече струват повече гледам ХАВАЛ хибрид удря почти 60 бона премиум оборудване
    —цитат от коментар 15 на pavur


    Хубаво си се научил да четеш, па научи се да разбираш прочетеното дейва...

  40. 40 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Награда за богатите. Бравос. Да си ги награждават на частни начала, с частни средства. Иначе мафията ще почне да пере пари през електромобили и доновете ще се хвалят, че хем са престъпници, хем наградени от бюджета.

    мурзилка
  41. 41 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2845 Неутрално

    Електрокариъе трябва да зареждат на промишлен ток. Намаленията на битовия ток не би трябвало да се отнасят за лигавщини!

    Червена линия, червен картон
  42. 42 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2900 Весело

    Браншова организация поиска държавата да награждава ползвателите на електромобили
    ********************************************************

    Това напълно лишено от ирония заглавие индикира пълното мозъчно съответствие между браншовите организации и авторите на "Дневник".
    Един забележителен факт!

    Мараба, С-ДС доносници!
  43. 43 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Пак пари при пари отиват :)

  44. 44 Профил на Lyuben Petrov
    Lyuben Petrov
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Така, като Ви гледам, болшинството плащате данъците си, според собствената си оценка и хич не ви е еня за финансовото състояние на 90% от българското население. Жалки, долни, прохождащи бизнесмени с нещастно битие

  45. 45 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    Какво пречи държавата да инвестира в зарядни станции, за да свали цената поне 3 пъти? Така реално ще стимулира купуването на електрички, дори втора употреба.
    —цитат от коментар 31 на marker


    "Държавата" сме ние, данъкоплатците ..
    За какво ни е, да има яко електрички втора употреба?

    всяка електричка, би се карала 3-4 години, преди тотал да се доскапят батериите .. и след това би останала лашната в някое дере ..

    Така в почвата ни, ще се появят литий, кобалт, кадмий ..
    Или не?

    Ко прайм, вярно, с кобалта от батериите????

    А водачът си купува нова кола втора употреба и я кара още 3-4 години ..
    И пак батерията си отива .. и друга кола ..

    Каква и е идеята на "държавата".. демек на всички нас?

  46. 46 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    Какво пречи държавата да инвестира в зарядни станции, за да свали цената поне 3 пъти?
    —цитат от коментар 31 на marker


    TИ !! - би могъл да събереш пари, па като искаш - да дадеш на електромобилистите безплатни станции ..

    Или да участваш с доброволен труд.
    Както се знае, за да има станция за повече от 10 коли , трябва да има як кабел.
    За който трябва да се копаят трасета .

    Може да вземеш една кирка и да подготвяш трасета, покрай пътя Търново - Русе , примерно ..

    ТИ - И ТАКИВА КАТО ТЕБЕ - СТЕ ДЪРЖАВАТА!

    Съберете пари - дайте ги ..

    Ще имате яко електромобили!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK