Китай е най-големият износител на автомобили в света от началото на годината

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3395 Неутрално

    Никаква изненада.

    Еретик
  2. 2 Профил на Cacafuego
    Cacafuego
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Много любопитно ще е ако има данни по марки автомобили. Да не се окаже, че половината китайски износ са немски и американски марки.

    Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!
  3. 3 Профил на Gustav
    Gustav
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    Нормално. Достатъчно е да се погледне руският пазар. Там продажбите на китайците растат зашеметяващо, а на западните марки рухнаха. Я продадат две бройки месечно, я не

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  4. 4 Профил на Идеал Петроф
    Идеал Петроф
    Рейтинг: 1430 Любопитно

    И една от причинитее - ":автосанкциите" с/у Раша

  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2301 Неутрално

    До коментар [#3] от "Günther":

    Глупак....в най-добрите години в колхоза се продаваха по 340 000 коли....И с какви пари крепостните ще купуват китайските недоделки бе?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНХА
    КМЕТ В СЯНХА
    Рейтинг: 161 Неутрално

    Айде пак опорки. Русия е пай-големия износител на автомобили в света!!
    И не само от началото на годината. Откакто има летоброене!!
    Савсем оглупяхте!!

    РУСИЯ Е ВСИЧКО ЗА МЕН ! МЕЧТАТА МИ Е ДА СЕ ДЪРЖИМ ЗА РЪКА С ВОЛОДЯ
  7. 7 Профил на Chironex
    Chironex
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Количество е едно, качество друго.

  8. 8 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3292 Неутрално

    Количество е едно, качество друго.
    —цитат от коментар 7 на Chironex


    Точно.. китайски боклуци..

    shlshlshlshl
  9. 9 Профил на Gustav
    Gustav
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    До коментар [#5] от "Willy Messerschmitt":

    Глупак. В "колхоза" западняците продаваха по 340 000 бройки, сега 2

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  10. 10 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1496 Любопитно

    Не разбрах на КОЙ са продали коли???

  11. 11 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    До коментар [#5] от "Willy Messerschmitt":

    Не е така продаваха се по 1.7 милиона коли годишно в Русия. Сега за първите 4 месеца са 247 000 което предполага, че ще завърши годината с около 750 000 и като пазар е между Полша и Испания

  12. 12 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4276 Весело

    За качествата на китайските автомобили, дори и за уж премиум тяхна марка, бг колхозници могат да отидат в лицензираният вносител на "Сузуки" и "Хавал", и да попитат, като евентуални купувачи, кво да изберат. И, ето и едно разтърстващо видео, от много популярен руснак, на руски, друзья:
    https://www.youtube.com/watch?v=WrvwOH8z-OE&ab_channel=Клубныйсервис
    Но, руснаците ще си ги поемат, нямат избор, а ревът за южнокорейски автомобили в русия, любимите коли на руснаците, е потресаващ. Сега ще се сблъскат челно с различните стандарти при качество и технология.

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  13. 13 Профил на novo-star dnevnik-ar
    novo-star dnevnik-ar
    Рейтинг: 392 Неутрално

    България отново е в по слабият и губещият блок.
    Без изненади.

  14. 14 Профил на zelenoportunist
    zelenoportunist
    Рейтинг: 197 Неутрално

    Китай стана световен лидер в електро автомобилите и закономерно изпревари дори Япония и Германия

  15. 15 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1864 Любопитно

    Някои може би не знаят но китайците много напреднаха при колите особено електромобили и хибриди. Разбира се ККП и Си ще се погрижат да нямат основно световно влияние чрез връзките си със всички терористични държави и заплахите към Тайван..

  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4276 Весело

    И това не е за изтърване, прясно е:

    Москвич 3 - О нем только хорошо, о китайце плохо:)
    https://www.youtube.com/watch?v=RMs7LdUbrt4&ab_channel=Клубныйсервис

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  17. 17 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3395 Неутрално

    Китайците вече произвеждат и продават Москвич. Това брои ли се или се води роден автопром?

    Еретик
  18. 18 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1864 Любопитно

    На пазара в Китай тази година BYD (китайци със значителни западни инвестиции) изпревари Тойота и Фолксваген и стана номер 1 а Тесла влезе в топ 10

  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4276 Весело

    И, голямата драма, съвсем прясно:

    Корейцы ввели санкции - Kia больше не будет?
    https://www.youtube.com/watch?v=hDzGXfuYfi0&ab_channel=Клубныйсервис

    Колхозници, и да не пропуснете коментарите, само от руснаци са...

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  20. 20 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 550 Любопитно

    "Изнесените от Китай автомобили са 1.07 млн., като тази статистика се отнася от началото на януари до края на март."

    Като бройка добре, нещо за стойност ?

  21. 21 Профил на zelenoportunist
    zelenoportunist
    Рейтинг: 197 Неутрално

    Това е само началото 🐸

  22. 22 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    До коментар [#20] от "pafaka22":

    За жалост едва ли ще е ниска стойността защото значителна част са Тесла и Волво а за руснаците има голяма надценка по "приятелски". Макрон преди дни обяви, че ще спре субсидии за електромобили произведени извън ЕС по примера на САЩ и Китай

  23. 23 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3051 Весело

    Москвич?
    И в кортежа на хуйлов има китайски каруци:-)))

    "Чуждестранен агент"
  24. 24 Профил на Идеал Петроф
    Идеал Петроф
    Рейтинг: 1430 Любопитно

    До коментар [#3] от "Günther":Глупак....в най-добрите години в колхоза се продаваха по 340 000 коли....И с какви пари крепостните ще купуват китайските недоделки бе?
    —цитат от коментар 5 на Willy Messerschmitt


    Ти да видиш!
    Големият ......... да опредля друг за глупак...

  25. 25 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Тесла и Китай ще бъдат хегемони в електрическите коли, които до няколко години завладяват света и докато се оринтират японските и немски автопроизводители, много от тях ще фалират. Бай Ганьо разбира се си мисли, че ще диша ауспух вечно.

  26. 26 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Каквото са сега Айпъл и Самсунг при смартфоните, дп 2030 г. ще са съответно Тесла и БйУайДи при автомобилите!

  27. 27 Профил на Cacafuego
    Cacafuego
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Много се подхлъзнаха повечето колеги по китайски/немски/японски износ и си мислят, че китайски износ означава BYD, но Тесла изнася за Европа коли произведени в Китай, най-голям дял в автомобилният износ на САЩ се държи от БМВ и т.н. Китай е най-големият производител и износител на Айфони, но в Китай остават под 5% от добавена стойност на един телефон.
    По-спокойно, моля. Статията е пропагандна, като всичко което идва от правителствените служби на Мацква и Бейжинг.

    Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!
  28. 28 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 2301 Неутрално

    Много любопитно ще е ако има данни по марки автомобили. Да не се окаже, че половината китайски износ са немски и американски марки.
    —цитат от коментар 2 на Cacafuego


    1. SAIC Motor - с марките Maxus, Roewe и MG Motor.
    2. Chery - Tiggo
    3. Geely
    ...................
    Само една американска марка.
    https://www.chinadaily.com.cn/a/202302/07/WS63e181c1a31057c47ebad3aa_2.html

    Ако поровиш по темата ще се изненадаш колко много автомобилни бренда има в Китай. Тук не сме ги чували, но явно продават все повече по света. Скоро четох кои са китайските производителите на премиум автомобили и повярвай - моделите които видях изглеждаха страхотно.

  29. 29 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6787 Неутрално

    Добре че са санкциите срещу Русия, че да си пробутват там колите.

  30. 30 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2589 Весело

    До коментар [#29] от "Роси":

    Всъщност страхотно е "Роси" да е лице на сайта

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  31. 31 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4305 Неутрално

    Много любопитно ще е ако има данни по марки автомобили. Да не се окаже, че половината китайски износ са немски и американски марки.
    —цитат от коментар 2 на Cacafuego


    Преди месец имаше автомобилно изложение в Китай! Никакво внимание от посетителите на немските марки, дори екипа на Втора немска телевизия неполучи интервю от немска марка, всички н=бяха много фрустрирани, че китайците са ги подминали!

    Показаха един шеф на китайска марка, той заяви, че техните автомобили са намбът уан в целия свят! И немците мигаха глуповато!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  32. 32 Профил на Армеец
    Армеец
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Едва ли всички са собствено производство. По-скоро да са сглобени там...

  33. 33 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2297 Любопитно

    Много любопитно ще е ако има данни по марки автомобили.
    —цитат от коментар 2 на Cacafuego


    Производството и продажбите на автомобили по производители (което обикновено включва няколко марки) се следи най-подробно всеки месец. Ето например класацията по продажби за първото тримесечие на 2023 г (без да се включват товарните автомобили и автобусите):

    https://www.focus2move.com/world-car-group-ranking/

    1. Toyota Group - 2,53 млн.
    2. Volkswagen Group - 1,94 млн.
    3. Hyundai-Kia - 1.71 млн.
    4. Stellantis - 1,60 млн.
    5. Renault Nissan Alliance - 1,59 млн.
    6. General Motors - 1,34 млн.
    7. Ford - 954 065
    8. Honda Motor - 869 291
    9. Suzuki - 764 709
    10. BMW - 572 615
    ...
    12. Китайската BYD (но те наистина напредвад 5 места в класацията, с 80.8% повече продадени електромобили от първото тримесечие на 2022 г.)
    ...
    15. Tesla

    Разбира се, трудно е да се говори за износ на автомобили, когато става въпрос за различни компании, всяка от които има заводи по цял свят.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  34. 34 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2297 Любопитно

    Едва ли всички са собствено производство. По-скоро да са сглобени там...
    —цитат от коментар 32 на Армеец


    Автомобилната индустрия е глобална (всяка сериозна компания проектира, произвежда, продава и поддържа коли в много страни на света) и е разделена на компании сглобяващи автомобили (OEM- Original Equipment Manufacturer), компании проектиращи и произвеждащи компоненти, които доставят на OEM-ите (Tier-1 Suppliers), компании доставящи компоненти на тези доставчици (Tier-2 Suppliers) и т.н. Вероятно всички големи производители на автомобили, които посочих в моя коментар [#33] имат заводи в Китай (където в момента се продават най-много автомобили), но и техните доставчици също имат производства там.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  35. 35 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3374 Неутрално

    До 31:"Полковник Паликъщов"....Показаха един шеф на китайска марка, той заяви, че техните автомобили са намбът уан в целия свят! И немците мигаха глуповато!...."

    И аз си спомням едни времена, когато бяхме намбъР уан в производството на електрокари и електротелфери. После се оказа, че не било точно така.

  36. 36 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 918 Весело

    До коментар [#3] от "Günther":Глупак....в най-добрите години в колхоза се продаваха по 340 000 коли....И с какви пари крепостните ще купуват китайските недоделки бе?
    —цитат от коментар 5 на Willy Messerschmitt


    "Китайски недоделки" ? 😂😂😂
    Не е лошо да се образоваш малко преди да пишеш подобни глупости. Китайците правят много добри електрически автомобили (както го пише и в статията) Единственото което ги спира (за момента) да станат доминиращи в Европа е бюрокрацията. Масово достъпните ел коли идват от Китай и затова Европа се чуди какво да измисли, за да ги ограничи и забави, но тези мъки няма да са вечни. В следващите няколко години ще нахлуят в Европа и света.

  37. 37 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 918 Любопитно

    12. Китайската BYD (но те наистина напредвад 5 места в класацията, с 80.8% повече продадени електромобили от първото тримесечие на 2022 г.)
    —цитат от коментар 33 на plamen_b


    Не трябва да се забравя, че те са най-големият производител на батерии за ел коли. Това, че средният Българин никога не е чувал за тях е без значение.
    Те дори имат обединена компания с Мерседес (Denza) за производство на ел автомобили и компания с участието на Тойота за изследване и производство на батерии за електрически коли.

  38. 38 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3374 Неутрално

    Китайците правят много добри електрически автомобили (както го пише и в статията) Единственото което ги спира (за момента) да станат доминиращи в Европа е бюрокрацията. Масово достъпните ел коли идват от Китай и затова Европа се чуди какво да измисли, за да ги ограничи и забави, но тези мъки няма да са вечни.
    —цитат от коментар 36 на Infinitum


    В края на 70-те японците откриха ниша за супер мотоциклети. Така и Китай намери нишата на електрически тротинетки, някои конкуриращи мотопедите. Оказва се че и в Европа се произвеждат тротинетки, на съвсем разумни цени - от Вилнюс идват "Neoline" с много добро съотношение цена-качество. Съвсем скоро и в Европа ще се появи подобно масово производство на бюджетни градски електрички с добро качество, отговарящи напълно на завишените европейски изисквания за безопасност. Реално електичките са по-елементарни от автомобилите с ДВГ.

  39. 39 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3374 Неутрално

    ....Не трябва да се забравя, че те (BYD) са най-големият производител на батерии за ел коли.
    —цитат от коментар 37 на Infinitum


    В момента в Европа и САЩ се полагат големи усилия за намиране на алтернатива на литиево-йонните батерии





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK