Нормално. Достатъчно е да се погледне руският пазар. Там продажбите на китайците растат зашеметяващо, а на западните марки рухнаха. Я продадат две бройки месечно, я не
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Глупак. В "колхоза" западняците продаваха по 340 000 бройки, сега 2
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Не е така продаваха се по 1.7 милиона коли годишно в Русия. Сега за първите 4 месеца са 247 000 което предполага, че ще завърши годината с около 750 000 и като пазар е между Полша и Испания
За качествата на китайските автомобили, дори и за уж премиум тяхна марка, бг колхозници могат да отидат в лицензираният вносител на "Сузуки" и "Хавал", и да попитат, като евентуални купувачи, кво да изберат. И, ето и едно разтърстващо видео, от много популярен руснак, на руски, друзья: https://www.youtube.com/watch?v=WrvwOH8z-OE&ab_channel=Клубныйсервис Но, руснаците ще си ги поемат, нямат избор, а ревът за южнокорейски автомобили в русия, любимите коли на руснаците, е потресаващ. Сега ще се сблъскат челно с различните стандарти при качество и технология.
Някои може би не знаят но китайците много напреднаха при колите особено електромобили и хибриди. Разбира се ККП и Си ще се погрижат да нямат основно световно влияние чрез връзките си със всички терористични държави и заплахите към Тайван..
За жалост едва ли ще е ниска стойността защото значителна част са Тесла и Волво а за руснаците има голяма надценка по "приятелски". Макрон преди дни обяви, че ще спре субсидии за електромобили произведени извън ЕС по примера на САЩ и Китай
До коментар [#3] от "Günther":Глупак....в най-добрите години в колхоза се продаваха по 340 000 коли....И с какви пари крепостните ще купуват китайските недоделки бе?
Тесла и Китай ще бъдат хегемони в електрическите коли, които до няколко години завладяват света и докато се оринтират японските и немски автопроизводители, много от тях ще фалират. Бай Ганьо разбира се си мисли, че ще диша ауспух вечно.
Много се подхлъзнаха повечето колеги по китайски/немски/японски износ и си мислят, че китайски износ означава BYD, но Тесла изнася за Европа коли произведени в Китай, най-голям дял в автомобилният износ на САЩ се държи от БМВ и т.н. Китай е най-големият производител и износител на Айфони, но в Китай остават под 5% от добавена стойност на един телефон. По-спокойно, моля. Статията е пропагандна, като всичко което идва от правителствените служби на Мацква и Бейжинг.
Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!
Ако поровиш по темата ще се изненадаш колко много автомобилни бренда има в Китай. Тук не сме ги чували, но явно продават все повече по света. Скоро четох кои са китайските производителите на премиум автомобили и повярвай - моделите които видях изглеждаха страхотно.
Преди месец имаше автомобилно изложение в Китай! Никакво внимание от посетителите на немските марки, дори екипа на Втора немска телевизия неполучи интервю от немска марка, всички н=бяха много фрустрирани, че китайците са ги подминали!
Показаха един шеф на китайска марка, той заяви, че техните автомобили са намбът уан в целия свят! И немците мигаха глуповато!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Производството и продажбите на автомобили по производители (което обикновено включва няколко марки) се следи най-подробно всеки месец. Ето например класацията по продажби за първото тримесечие на 2023 г (без да се включват товарните автомобили и автобусите):
1. Toyota Group - 2,53 млн. 2. Volkswagen Group - 1,94 млн. 3. Hyundai-Kia - 1.71 млн. 4. Stellantis - 1,60 млн. 5. Renault Nissan Alliance - 1,59 млн. 6. General Motors - 1,34 млн. 7. Ford - 954 065 8. Honda Motor - 869 291 9. Suzuki - 764 709 10. BMW - 572 615 ... 12. Китайската BYD (но те наистина напредвад 5 места в класацията, с 80.8% повече продадени електромобили от първото тримесечие на 2022 г.) ... 15. Tesla
Разбира се, трудно е да се говори за износ на автомобили, когато става въпрос за различни компании, всяка от които има заводи по цял свят. Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Автомобилната индустрия е глобална (всяка сериозна компания проектира, произвежда, продава и поддържа коли в много страни на света) и е разделена на компании сглобяващи автомобили (OEM- Original Equipment Manufacturer), компании проектиращи и произвеждащи компоненти, които доставят на OEM-ите (Tier-1 Suppliers), компании доставящи компоненти на тези доставчици (Tier-2 Suppliers) и т.н. Вероятно всички големи производители на автомобили, които посочих в моя коментар [#33] имат заводи в Китай (където в момента се продават най-много автомобили), но и техните доставчици също имат производства там. Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
До 31:"Полковник Паликъщов"....Показаха един шеф на китайска марка, той заяви, че техните автомобили са намбът уан в целия свят! И немците мигаха глуповато!...."
И аз си спомням едни времена, когато бяхме намбъР уан в производството на електрокари и електротелфери. После се оказа, че не било точно така.
До коментар [#3] от "Günther":Глупак....в най-добрите години в колхоза се продаваха по 340 000 коли....И с какви пари крепостните ще купуват китайските недоделки бе?
"Китайски недоделки" ? 😂😂😂 Не е лошо да се образоваш малко преди да пишеш подобни глупости. Китайците правят много добри електрически автомобили (както го пише и в статията) Единственото което ги спира (за момента) да станат доминиращи в Европа е бюрокрацията. Масово достъпните ел коли идват от Китай и затова Европа се чуди какво да измисли, за да ги ограничи и забави, но тези мъки няма да са вечни. В следващите няколко години ще нахлуят в Европа и света.
Не трябва да се забравя, че те са най-големият производител на батерии за ел коли. Това, че средният Българин никога не е чувал за тях е без значение. Те дори имат обединена компания с Мерседес (Denza) за производство на ел автомобили и компания с участието на Тойота за изследване и производство на батерии за електрически коли.
Китайците правят много добри електрически автомобили (както го пише и в статията) Единственото което ги спира (за момента) да станат доминиращи в Европа е бюрокрацията. Масово достъпните ел коли идват от Китай и затова Европа се чуди какво да измисли, за да ги ограничи и забави, но тези мъки няма да са вечни.
В края на 70-те японците откриха ниша за супер мотоциклети. Така и Китай намери нишата на електрически тротинетки, някои конкуриращи мотопедите. Оказва се че и в Европа се произвеждат тротинетки, на съвсем разумни цени - от Вилнюс идват "Neoline" с много добро съотношение цена-качество. Съвсем скоро и в Европа ще се появи подобно масово производство на бюджетни градски електрички с добро качество, отговарящи напълно на завишените европейски изисквания за безопасност. Реално електичките са по-елементарни от автомобилите с ДВГ.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Костадин Иванов
Рейтинг: 3395 НеутралноНикаква изненада.
ЕретикCacafuego
Рейтинг: 572 НеутралноМного любопитно ще е ако има данни по марки автомобили. Да не се окаже, че половината китайски износ са немски и американски марки.
Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!Gustav
Рейтинг: 1654 НеутралноНормално. Достатъчно е да се погледне руският пазар. Там продажбите на китайците растат зашеметяващо, а на западните марки рухнаха. Я продадат две бройки месечно, я не
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472Идеал Петроф
Рейтинг: 1430 ЛюбопитноИ една от причинитее - ":автосанкциите" с/у Раша
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2301 НеутралноДо коментар [#3] от "Günther":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Глупак....в най-добрите години в колхоза се продаваха по 340 000 коли....И с какви пари крепостните ще купуват китайските недоделки бе?
КМЕТ В СЯНХА
Рейтинг: 161 НеутралноАйде пак опорки. Русия е пай-големия износител на автомобили в света!!
РУСИЯ Е ВСИЧКО ЗА МЕН ! МЕЧТАТА МИ Е ДА СЕ ДЪРЖИМ ЗА РЪКА С ВОЛОДЯИ не само от началото на годината. Откакто има летоброене!!
Савсем оглупяхте!!
Chironex
Рейтинг: 662 НеутралноКоличество е едно, качество друго.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3292 НеутралноТочно.. китайски боклуци.. shlshlshlshl
Gustav
Рейтинг: 1654 НеутралноДо коментар [#5] от "Willy Messerschmitt":
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472Глупак. В "колхоза" западняците продаваха по 340 000 бройки, сега 2
442
Рейтинг: 1496 ЛюбопитноНе разбрах на КОЙ са продали коли???
vht16370188
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#5] от "Willy Messerschmitt":
Не е така продаваха се по 1.7 милиона коли годишно в Русия. Сега за първите 4 месеца са 247 000 което предполага, че ще завърши годината с около 750 000 и като пазар е между Полша и Испания
hamiltonf
Рейтинг: 4276 ВеселоЗа качествата на китайските автомобили, дори и за уж премиум тяхна марка, бг колхозници могат да отидат в лицензираният вносител на "Сузуки" и "Хавал", и да попитат, като евентуални купувачи, кво да изберат. И, ето и едно разтърстващо видео, от много популярен руснак, на руски, друзья:
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAhttps://www.youtube.com/watch?v=WrvwOH8z-OE&ab_channel=Клубныйсервис
Но, руснаците ще си ги поемат, нямат избор, а ревът за южнокорейски автомобили в русия, любимите коли на руснаците, е потресаващ. Сега ще се сблъскат челно с различните стандарти при качество и технология.
novo-star dnevnik-ar
Рейтинг: 392 НеутралноБългария отново е в по слабият и губещият блок.
Без изненади.
zelenoportunist
Рейтинг: 197 НеутралноКитай стана световен лидер в електро автомобилите и закономерно изпревари дори Япония и Германия
vht16370188
Рейтинг: 1864 ЛюбопитноНякои може би не знаят но китайците много напреднаха при колите особено електромобили и хибриди. Разбира се ККП и Си ще се погрижат да нямат основно световно влияние чрез връзките си със всички терористични държави и заплахите към Тайван..
hamiltonf
Рейтинг: 4276 ВеселоИ това не е за изтърване, прясно е:
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAМосквич 3 - О нем только хорошо, о китайце плохо:)
https://www.youtube.com/watch?v=RMs7LdUbrt4&ab_channel=Клубныйсервис
Костадин Иванов
Рейтинг: 3395 НеутралноКитайците вече произвеждат и продават Москвич. Това брои ли се или се води роден автопром?
Еретикvht16370188
Рейтинг: 1864 ЛюбопитноНа пазара в Китай тази година BYD (китайци със значителни западни инвестиции) изпревари Тойота и Фолксваген и стана номер 1 а Тесла влезе в топ 10
hamiltonf
Рейтинг: 4276 ВеселоИ, голямата драма, съвсем прясно:
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAКорейцы ввели санкции - Kia больше не будет?
https://www.youtube.com/watch?v=hDzGXfuYfi0&ab_channel=Клубныйсервис
Колхозници, и да не пропуснете коментарите, само от руснаци са...
pafaka22
Рейтинг: 550 Любопитно"Изнесените от Китай автомобили са 1.07 млн., като тази статистика се отнася от началото на януари до края на март."
Като бройка добре, нещо за стойност ?
zelenoportunist
Рейтинг: 197 НеутралноТова е само началото 🐸
vht16370188
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#20] от "pafaka22":
За жалост едва ли ще е ниска стойността защото значителна част са Тесла и Волво а за руснаците има голяма надценка по "приятелски". Макрон преди дни обяви, че ще спре субсидии за електромобили произведени извън ЕС по примера на САЩ и Китай
putinxujlo
Рейтинг: 3051 ВеселоМосквич?
"Чуждестранен агент"И в кортежа на хуйлов има китайски каруци:-)))
Идеал Петроф
Рейтинг: 1430 ЛюбопитноТи да видиш!
Големият ......... да опредля друг за глупак...
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 866 НеутралноТесла и Китай ще бъдат хегемони в електрическите коли, които до няколко години завладяват света и докато се оринтират японските и немски автопроизводители, много от тях ще фалират. Бай Ганьо разбира се си мисли, че ще диша ауспух вечно.
silverman
Рейтинг: 711 НеутралноКаквото са сега Айпъл и Самсунг при смартфоните, дп 2030 г. ще са съответно Тесла и БйУайДи при автомобилите!
Cacafuego
Рейтинг: 572 НеутралноМного се подхлъзнаха повечето колеги по китайски/немски/японски износ и си мислят, че китайски износ означава BYD, но Тесла изнася за Европа коли произведени в Китай, най-голям дял в автомобилният износ на САЩ се държи от БМВ и т.н. Китай е най-големият производител и износител на Айфони, но в Китай остават под 5% от добавена стойност на един телефон.
Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!По-спокойно, моля. Статията е пропагандна, като всичко което идва от правителствените служби на Мацква и Бейжинг.
Panda
Рейтинг: 2301 Неутрално1. SAIC Motor - с марките Maxus, Roewe и MG Motor.
2. Chery - Tiggo
3. Geely
...................
Само една американска марка.
https://www.chinadaily.com.cn/a/202302/07/WS63e181c1a31057c47ebad3aa_2.html
Ако поровиш по темата ще се изненадаш колко много автомобилни бренда има в Китай. Тук не сме ги чували, но явно продават все повече по света. Скоро четох кои са китайските производителите на премиум автомобили и повярвай - моделите които видях изглеждаха страхотно.
Роси
Рейтинг: 6787 НеутралноДобре че са санкциите срещу Русия, че да си пробутват там колите.
дерибеев
Рейтинг: 2589 ВеселоДо коментар [#29] от "Роси":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васВсъщност страхотно е "Роси" да е лице на сайта
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 4305 НеутралноПреди месец имаше автомобилно изложение в Китай! Никакво внимание от посетителите на немските марки, дори екипа на Втора немска телевизия неполучи интервю от немска марка, всички н=бяха много фрустрирани, че китайците са ги подминали!
Показаха един шеф на китайска марка, той заяви, че техните автомобили са намбът уан в целия свят! И немците мигаха глуповато! Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Армеец
Рейтинг: 406 НеутралноЕдва ли всички са собствено производство. По-скоро да са сглобени там...
plamen_b
Рейтинг: 2297 ЛюбопитноПроизводството и продажбите на автомобили по производители (което обикновено включва няколко марки) се следи най-подробно всеки месец. Ето например класацията по продажби за първото тримесечие на 2023 г (без да се включват товарните автомобили и автобусите):
https://www.focus2move.com/world-car-group-ranking/
1. Toyota Group - 2,53 млн.
2. Volkswagen Group - 1,94 млн.
3. Hyundai-Kia - 1.71 млн.
4. Stellantis - 1,60 млн.
5. Renault Nissan Alliance - 1,59 млн.
6. General Motors - 1,34 млн.
7. Ford - 954 065
8. Honda Motor - 869 291
9. Suzuki - 764 709
10. BMW - 572 615
...
12. Китайската BYD (но те наистина напредвад 5 места в класацията, с 80.8% повече продадени електромобили от първото тримесечие на 2022 г.)
...
15. Tesla
Разбира се, трудно е да се говори за износ на автомобили, когато става въпрос за различни компании, всяка от които има заводи по цял свят.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
plamen_b
Рейтинг: 2297 ЛюбопитноАвтомобилната индустрия е глобална (всяка сериозна компания проектира, произвежда, продава и поддържа коли в много страни на света) и е разделена на компании сглобяващи автомобили (OEM- Original Equipment Manufacturer), компании проектиращи и произвеждащи компоненти, които доставят на OEM-ите (Tier-1 Suppliers), компании доставящи компоненти на тези доставчици (Tier-2 Suppliers) и т.н. Вероятно всички големи производители на автомобили, които посочих в моя коментар [#33] имат заводи в Китай (където в момента се продават най-много автомобили), но и техните доставчици също имат производства там.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
pontius_glarus
Рейтинг: 3374 НеутралноДо 31:"Полковник Паликъщов"....Показаха един шеф на китайска марка, той заяви, че техните автомобили са намбът уан в целия свят! И немците мигаха глуповато!...."
И аз си спомням едни времена, когато бяхме намбъР уан в производството на електрокари и електротелфери. После се оказа, че не било точно така.
Infinitum
Рейтинг: 918 Весело"Китайски недоделки" ? 😂😂😂
Не е лошо да се образоваш малко преди да пишеш подобни глупости. Китайците правят много добри електрически автомобили (както го пише и в статията) Единственото което ги спира (за момента) да станат доминиращи в Европа е бюрокрацията. Масово достъпните ел коли идват от Китай и затова Европа се чуди какво да измисли, за да ги ограничи и забави, но тези мъки няма да са вечни. В следващите няколко години ще нахлуят в Европа и света.
Infinitum
Рейтинг: 918 ЛюбопитноНе трябва да се забравя, че те са най-големият производител на батерии за ел коли. Това, че средният Българин никога не е чувал за тях е без значение.
Те дори имат обединена компания с Мерседес (Denza) за производство на ел автомобили и компания с участието на Тойота за изследване и производство на батерии за електрически коли.
pontius_glarus
Рейтинг: 3374 НеутралноВ края на 70-те японците откриха ниша за супер мотоциклети. Така и Китай намери нишата на електрически тротинетки, някои конкуриращи мотопедите. Оказва се че и в Европа се произвеждат тротинетки, на съвсем разумни цени - от Вилнюс идват "Neoline" с много добро съотношение цена-качество. Съвсем скоро и в Европа ще се появи подобно масово производство на бюджетни градски електрички с добро качество, отговарящи напълно на завишените европейски изисквания за безопасност. Реално електичките са по-елементарни от автомобилите с ДВГ.
pontius_glarus
Рейтинг: 3374 НеутралноВ момента в Европа и САЩ се полагат големи усилия за намиране на алтернатива на литиево-йонните батерии