Какъв ще е ефектът след забраната на автомобилите с традиционни двигатели в Европа

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (221)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Гошо  Вкаров
    Гошо Вкаров
    Рейтинг: 1842 Любопитно

    Оди пеш и благославяй Урсулата и Гретито!💋👧🐵🥳🤡👍

    Много съм прост
  2. 2 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 301 Неутрално

    Аз проблема с колите го разреших преди 2 месеца , купих си електричка Тесла и обикалям вече с нея ,цели 10000 ,почти безплатно и без никакви проблеми навсякъде ,а да не кажа какво е удоволствието да не пълня нито лев на бензиностанциите и какъв рекет е това , никога повече обратно ,а и да кажа ,няма да ми липсват и майсторите ,които разсипваха бюджета ми да ми оправят двигатели ,дюзи ,помпи и тем подобни срещу хиляди левове годишно ,до тук .

  3. 3 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Аз проблема с колите го разреших преди 2 месеца , купих си електричка Тесла и обикалям вече с нея ,цели 10000 ,почти безплатно и без никакви проблеми навсякъде ,а да не кажа какво е удоволствието да не пълня нито лев на бензиностанциите и какъв рекет е това , никога повече обратно ,а и да кажа ,няма да ми липсват и майсторите ,които разсипваха бюджета ми да ми оправят двигатели ,дюзи ,помпи и тем подобни срещу хиляди левове годишно ,до тук .
    —цитат от коментар 2 на mso351112049


    За гуми ще харчиш повече ..

    А мене консумативи и майстори не ме събарят - решил съм да си взема нов дизел и да го карам, до когато може ..

  4. 4 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Батериите са ахилесовата пета.Ако успеят да избегнат лития електрическите коли нямат алтернатива.

  5. 5 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4555 Любопитно

    До коментар [#2] от "mso351112049":

    Аз проблема с колите го разреших преди 2 месеца
    =======
    Не знам дали знаеш.... но проблема можеше да бъде решен още преди около век.....
    Научно технически това бе напълно възможно...но едни хора сметнаха че човечеството трябва да буксува цяло столетие за да му дойде на акъла че ... ДВГ е една огромна научно техническа корупция...

    Bukalemun
  6. 6 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4555 Любопитно

    До коментар [#4] от "pro_bono":

    Решение има ,но няма да го внедрят...
    Ще познаеш ли защо...?

    Bukalemun
  7. 7 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Но колите - бял кахър ..

    И с тях, и без тях ..

    Няма особена разлика и 100% от леките лични автомобили да станат електро и да не станат ..

    Ко прайм с тракторите, комбайните, камионите, строителните машини, корабите , булдозерите , кариерните самосвали , големите багери ..

    Както МНОГОКРАТНО СЪМ ОБЯСНЯВАЛ - ПЕТРОЛНАТА ЕРА СИ ОТИВА ПРЕД ОЧИТЕ НИ..

    Петролната ера си отива, преметнала сак, в стари джинси обута до крайпътния знак !

    Като няма Петролна ера - с какво ще върви икономиката?

    Земеделие, риболов, дърводобив, добив от мини на разни минерали , строителство , ремонт на пътища и т.н. ??

  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1516 Неутрално

    Новото винаги побеждава старото. Така, че СБОГОМ на сложните ДВГ-та, супер сложните скоростни кутии.

  9. 9 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#2] от "mso351112049":Аз проблема с колите го разреших преди 2 месеца
    =======
    Не знам дали знаеш.... но проблема можеше да бъде решен още преди около век.....Научно технически това бе напълно възможно...но едни хора сметнаха че човечеството трябва да буксува цяло столетие за да му дойде на акъла че ...

    ДВГ е една огромна научно техническа корупция...
    —цитат от коментар 5 на eti mehter



    КАК е можело да се реши "проблемът" преди век?

    И въобще и в момента, е доста чудно КАК ТОЧНО СТЕ ГО НАМИСЛИЛИ ДА Е БЕЗ ДВГ?

    Хлябът - от къде ще ви идва?

    Как ТОЧНО ЩЕ СТАНЕ с минния добив?

    Па и на същият този литий..
    В момента - добивате с дизели почти всичко от мините!

    КАК ТОЧНО ще са корабите, пътните машини, булдозерите, комбайните , самосвалите, бетоновозите ????

    КАК ??

    С каква технология??
    На каква цена ??

  10. 10 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Новото винаги побеждава старото. Така, че СБОГОМ на сложните ДВГ-та, супер сложните скоростни кутии.
    —цитат от коментар 8 на 442


    Сбогом!

    Сбогом и на Петролната ера!

    Петролната ера си отива, пред очите ни ..

    Петролната ера си отива, спете спокойно деца !!

    Петролната ера пие чаша коняк незаконно щастлива край бургаския бряг, изпотена от ласки, цяла в пясък и сол.
    Ерата си отива с песничка в си-бемол.

    Ерата си отива, преметнала сак, в стари джинси обута до крайпътния знак.

  11. 11 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4555 Весело

    До коментар [#9] от "sim4o":

    КАК ??
    ======
    Въпроса е отдавна решен....но все го отлагаха ....
    Има толкова много материални по тая тема...
    И лития....:)...той е умишлено избран елемент за изработка на батериите...
    Има други по подходящи суровини...
    По леки и по енергоемки...

    Bukalemun
  12. 12 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#4] от "pro_bono":

    Решение има ,но няма да го внедрят...

    Ще познаеш ли защо...?
    —цитат от коментар 6 на eti mehter



    Да - няма да ги внедрят, щото повечето "зелени решения"са идиотски ..

    А все пак - кое е решението за земеделието?
    И за корабите ??

  13. 13 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#9] от "sim4o":КАК ??======

    Въпроса е отдавна решен....но все го отлагаха ....
    Има толкова много материални по тая тема...И лития....:)...той е умишлено избран елемент за изработка на батериите...Има други по подходящи суровини...По леки и по енергоемки...
    —цитат от коментар 11 на eti mehter


    Глупости - литият е НАЙ-ЛЕК от всички възможни алтернативи ..

    А решенията съм любопитен да ги видя ..

    Инак - моята прогноза съм я казвал ..

    Петролната ера си отива!

    Казвал съм и какво ще последва ..

    И моето лично решение съм го казвал - въпреки, че специално аз съм бил атакуван от електрокаристкото братство из разни форуми поне 10 000 пъти ..

    Как с електро има по-малко консумативи, как е по-тихо и т.н.

    Аз ще съм на дизел, докато може - електро просто не ми е удобно ..

    След това може и да нямам лична кола .. и за това съм мислил - за какво, всъщност ще ми е електро?

    Та решенията ви - ще ги чакаме ..

    ЗА СЕГА НЕ Е ИЗВЕСТНО да имате , каквото и да е решение, което НАПЪЛНО да заменя ДВГ ..

  14. 14 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#2] от "mso351112049":

    В петък се оказах случайно до зарядна станция на Тесла в столичен МОЛ. Зареждаха се няколко коли, а три други чакаха на опашка. Напрегнати ми изглеждаха нещо.
    А пък гледам някои производители пускат нови модели автомобили с дизелов двигател, 6 цилиндъра, през 2023! И твърдят, че дори бил готов за Евро 7. Интересен свят.

  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8835 Неутрално

    Животът ще продължи…

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Сбогом и на Петролната ера!

    Петролната ера си отива, пред очите ни ..

    Петролната ера си отива, спете спокойно деца !!
    —цитат от коментар 10 на sim4o


    Ако ще 200 минуса да сложите - не може да промените ФАКТИТЕ !


    Международната енергийна агенция публикува утопичен доклад за достигане на нетни нулеви въглеродни емисии до 2050 г.
    Първата точка в него:

    Спиране на всякакви инвестиции във въглища, нефт и газ !

    Което се прави!

  17. 17 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Шефът на Тойота го каза преди няколко дена - "Просто няма да има електрически коли за всички".
    И к'во прайм тогава?
    Ще стане като преди 100 години - коли ще имат само най-богатите? :)
    И останалите като ПКП ще одят пеш :)
    Или ще има шеринг на коли?

  18. 18 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4555 Любопитно

    До коментар [#13] от "sim4o":

    решенията ви - ще ги чакаме ..
    =======
    Пускал съм ги...
    И видеа и линкове...

    Но в момента говорим за две различни неща...все извън темата...
    А тя е за ...."ефекта след забраната"...

    Мен повече ме провокира за закъснението с век....
    Защо цял век с ДВГ....и защо точно сега...напъни за да го заменят с нещо друго...?

    Bukalemun
  19. 19 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално

    Колите са нещо като часовниците. Можеш и без.
    Можеш и с Дачия, но друго е да се появиш с Панамера, Джагуар. Можеш и без часовник, в телефона имаш, може и с Q&Q, бюджетен вариант с механика Мииота. Е друго е, ако на ръката ти цъка самонавиващ се Омега за 5000€, или с двоен турбийон за 60 000 €, въпреки че Q&Q-то е по-точен.
    Все си мисля, че ДВГ-то няма да изчезне напълно, но само с ДВГ си отиват. Вече почти всички малко по-луксозни автомобили са с хибридно задвижване - електрическо в града, и с ДВГ извън. И вероятно в близко бъдеще с е-гориво за извън града. И вероятно в близко бъдеще само електрички за града, с някакви нови, по-евтини и леки батерии, леко базови, но евтинджос.

  20. 21 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално

    ..... А пък гледам някои производители пускат нови модели автомобили с дизелов двигател, 6 цилиндъра, през 2023! И твърдят, че дори бил готов за Евро 7. Интересен свят.
    —цитат от коментар 14 на gogo2011


    Френд, още по-интересно ще ти стане с някакви нови данъци. Особено пък за 6 цилиндъра! У нас гледаме на бъдещето от днес за вчера, и въпреки това то се променя.

  21. 22 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 412 Неутрално

    Само в София има 800 хиляди леки автомобили.Какво ще се случи ако всички са електрички,как точно ще зареждат?Друг въпрос е,че батериите издържат 7-8 години максимално и трябва да се сменят.Това ще убие и търговията на старо на тези автомобили. Което означава, че автомобилът ще стане лукс и повечето хора няма да могат да си го позволят.

  22. 23 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 412 Неутрално

    [quote#21:"pontius_glarus"][/quote]

    Голяма част от бюджета се попълва от акцизи и данъци върху горивата.Държавата ще се лиши от тези приходи и ще гледа да ги избие отнякъде. Така че най-вероятно електричките ще почнат да се облагат с големи данъци .

  23. 24 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Весело

    [quote#21:"pontius_glarus"]
    —цитат от коментар 23 на Мусаши
    Голяма част от бюджета се попълва от акцизи и данъци върху горивата.Държавата ще се лиши от тези приходи и ще гледа да ги избие отнякъде. Така че най-вероятно електричките ще почнат да се облагат с големи данъци .[/quote]

    А ти как мислиш?

  24. 25 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 658 Неутрално

    "СБОГОМ на сложните ДВГ-та, супер сложните скоростни кутии"... А запознат ли си с охладителната система на батериите???? 20 литра охладителна течност, как се сменя и т.н. Здрасти.

  25. 26 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#19] от "pontius_glarus":

    кои са по-евтините и леки батерии ?
    графеновите ?
    а на бас за една топла бира , че графеновите при въвеждането им масово за пейзаните , ше струват майка си и баща си поне в първите две-три години .

  26. 27 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Весело

    ...Мен повече ме провокира за закъснението с век....Защо цял век с ДВГ....и защо точно сега...напъни за да го заменят с нещо друго...?
    —цитат от коментар 18 на eti mehter


    Ами защо забравяш Тотал, Шел, БП, Ексон......? Но страните производителки на петрол се самозабравиха (90% от конфликтите след ВСВ са заради петрол), и най-големите потребители на петролни продукти решиха, че е време да намерят други решения. И ще преглътнат Тотал, Шел, БП, Ексон.

  27. 28 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално

    До коментар [#21] от "pontius_glarus":

    Благодаря за 3-те минуса, но времената с "мъжкарските" 6 цилиндъра и данъци като за баничарка отминават.

  28. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 30 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#21] от "pontius_glarus":

    Само констатирам, че продължава да има производители, които инвестират в разработването на двг, при това дизелов. Не заради българина. Да видим дали няма да се появи нов данък за електрически автомобили, или някаква безумна такса за рециклиране на батерията. Очаквам и нощната енергия да стане по-скъпа от дневната.

  30. 31 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    Ще се развие бизнеса на внос на коли от други държави. Както в момента може да си купиш и внесеш кола от САЩ. Има фирми които ти асистират за това.

    А и в момента Лада Нива не отговаря на Евро изискванията, а и предполагам заради санкциите но няма дилъри. Съответно колата си има някаква фенска база и някакво минимално търсене.

    Съответно има фирми, които ти асистират за покупка и доставка. Демек ти си купуваш колата от Расията, па те ти я внасят, оформят документи и пр. Както от САЩ правят.

    Така че нещо такова ще се развие но по масово.

  31. 32 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#29] от "uun40688287":

    Костя, ти ли си?

  32. 33 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 412 Неутрално

    "СБОГОМ на сложните ДВГ-та, супер сложните скоростни кутии"... А запознат ли си с охладителната система на батериите???? 20 литра охладителна течност, как се сменя и т.н. Здрасти.
    —цитат от коментар 25 на Софианец


    Един приятел работи във фирменият сервиз на Ауди. Каза,че наскоро правили ремонт на Ауди Е трон за 30 хиляди лева,на който изгорели електромоторите.
    На печелившите честито.

  33. 34 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#23] от "Мусаши":
    И правилно. Те са по тежки с около 1000 кг и е редно пътният данък за тях да е по-голям. Отделно, замърсяването от електричките с прахови частици е по-голямо от накладките на спирачките и гумите. Еколозите, къде сте?

  34. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 36 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално

    До коментар [#26] от "pavur":

    В Булгаристан се правят прогнози от днес за вчера (и затова лидерите ни са мъжкари и пичаги с бръснати глави). На запад от Сърбия са все "меки китки", но винаги са поне 20 години по-напред. Когато ние имахме режим на тока, там "облякоха" сградите си топлоизолация. Когато ние ревяхме за АЕЦ, те замениха крушките с нажежаеми жички с енергоспестяващи. И т.н., и т.н.

  36. 37 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално

    ....Отделно, замърсяването от електричките с прахови частици е по-голямо от накладките на спирачките и гумите. Еколозите, къде сте?
    —цитат от коментар 34 на Софианец



    За спирачките - не съвсем. При електричките като пуснеш педала двигателят веднага минава на режим "зареждане" или рекуперация, т.е. действа като електрическа спирачка.


  37. 38 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#36] от "pontius_glarus":

    ъхъ.
    затуй не можеш да намериш енергоспестяваща крушка , колкото и пари да платиш за нея заради бранда, да свети по-дълго от три месеца след изтичане на гаранцията .
    а гледам най-много напъват за АЕЦ франсетата и развиват нови модели реактори, щото изкарали от мрежата една камара заради корозия по охлаждащата система State-owned energy firm EDF produced its lowest amount of electricity in 30 years last year, as many nuclear reactors – the heart of France's energy system – have been taken offline due to corrosion discovered in emergency cooling systems. .
    ся гледам Франция щяла да продължава да субсидира сметките за ток до 2025:https://www.lemonde.fr/en/energies/article/2023/04/21/france-to-continue-subsidizing-electricity-bills-until-2025_6023740_98.html

  38. 39 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4555 Любопитно

    До коментар [#27] от "pontius_glarus":

    Точно това питам...
    Защо са се появили...Тотал, Шел, БП, Ексон....?
    И защо в момента искат да ги закриват...?
    В същия период (че и по рано) е имало и електрически автомобили...
    Скороста им е била завидна.... между 80....120 км/ч...
    Къде се е скрила причината...?

    Bukalemun
  39. 40 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4555 Любопитно

    До коментар [#37] от "pontius_glarus":

    Само си представи...!
    Изминали са 150 години от създаването на първия електрически автомобил...
    За такова време....тая индустрия щеше да полети до днес....в небивали измерения...

    Bukalemun
  40. 41 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1405 Неутрално

    До коментар [#9] от "sim4o":

    Спориш с лелка вярваща в конспиративни теории.
    Недей.

  41. 42 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1405 Неутрално

    Чакам тетката или др споделящ 3 мозъчни клетки, да разкаже за българското гориво от вода, спряно от световен заговор

  42. 43 Профил на Матрял
    Матрял
    Рейтинг: 138 Неутрално

    Лично се замислям за хибриден дизел:
    - градско на ток
    - извънградско на дизел + ток
    Хем икономично, хем екологично, хем имам обхват (рейндж) на пътуване, че правя преходи по 500-1000км без дълги почивки, хем не се чудя какво да правя две коли.

    Song: https://www.youtube.com/watch?v=hL8ntC9IkdY - LOVE IT 🎉🎉🎉 orc meat to the BBQ! Remind: https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
  43. 44 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    Новото винаги побеждава старото. Така, че СБОГОМ на сложните ДВГ-та, супер сложните скоростни кутии.
    —цитат от коментар 8 на 442


    Само дето в електричките няма нищо ново - 1900г са имали 50% дял.

  44. 45 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4750 Неутрално

    До коментар [#33] от "Мусаши":

    Е, случват се такива работи, за това е и гаранцията, във всеки фирмен сервиз могат да напишат дебело книжле с подобни случаи, при всички видове автомобили.

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  45. 46 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#37] от "pontius_glarus":Само си представи...!Изминали са 150 години от създаването на първия електрически автомобил...
    За такова време....тая индустрия щеше да полети до днес....в небивали измерения...
    —цитат от коментар 40 на eti mehter


    A kakво е попречило?

    КПД на електромотора - за 150 години НЕ Е МРЪДНАЛ..

    За развитие на батерии - през световните войни - СА ДАВАНИ МИЛИАРДИ, та да се ползват в подводниците ..

    Да, развили са се ..
    Подводниците стават страховито оръжие, баш заради батериите ..

    Но електрото принципно е доста далеч от ДВГ и в момента ..

    Кога и как ще се развие, колко ще струва?

  46. 47 Профил на Петър
    Петър
    Рейтинг: 294 Неутрално

    В Германия готвят ограничения за зареждането на електромобили - макс 3,7 кВт. В Швейцария бяха на път да забранят зареждането на електромобили последната зима.
    Толкоз за бъдещето на електричките.
    Като няма ток, как да бъдат карани?

  47. 48 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Какъв ще е ефектът от забраната... Никакъв за екологията, но много парички за тези със зарядни станции....

  48. 49 Профил на roknor
    roknor
    Рейтинг: 1996 Любопитно

    Бъдещето не на ДВГ. То е ясно. Струва ми се, че много бързо обаче отписаха този двигател, лицемерите в ЕС. Имам аз и друга чуденка. Според "експерти" дори производството на съвременен автомобил с ДВГ е по-скъпо от това на една електричка. Тогава защо електричките не са с да речем, 50% по-ниска цена, което ще бъде и стимул за купуването им? Бих сменил стария бензинов другар с електрически, но не съм убеден, че това е правилното "гориво". Има много неясноти около добива на електроенергия, производството и най вече рециклирането на батериите 🤔

  49. 50 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    До коментар [#21] от "pontius_glarus":

    "Френд, още по-интересно ще ти стане с някакви нови данъци. Особено пък за 6 цилиндъра! У нас гледаме на бъдещето от днес за вчера, и въпреки това то се променя."
    ============
    Ще си карам шестте цилиндъра докато мога, после ще му мисля.

    Еретик
  50. 51 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Защо цял век с ДВГ....и защо точно сега...напъни за да го заменят с нещо друго...?
    —цитат от коментар 18 на eti mehter


    Ми щото е бил евтин , удобен и практичен ..


    Да се ползват коне (или пара) - или да се ползва ДВГ .. решено е било за десетилетие ..

    ДВГ !
    Каруци или камиони, плугове, или трактори , парни кораби и локомотиви - или ДВГ ?

    Ми ДВГ !!

    Да ореш с коне, или с трактор, да превозваш с каруца, или с камион?

    По-евтиното и удобното - се е оказало ДВГ ..

    А напъните са, щото Гретените са идиоти ..

    Да припомним ОТ ВСИЧКИТЕ ИМ НАПЪНИ- все още НЯМА РЕЗУЛТАТ..

    Задвижване с ДВГ в много области е БЕЗАЛТЕРНАТИВНО.. никой, не е измислил НИЩО което да замени ДВГ с батерии ..


    Инвестиции в разработки?

    Ми давани са - военноморският бюджет на Райха за иновации, например - е бил 90% за подводници, а основно за подводници - разработките са били за батерии ..

  51. 52 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#22] от "Мусаши":

    Ще стане това, че спестеното от гориво ще отиде за нови батерии.

  52. 53 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#37] от "pontius_glarus":

    Глупости!!!

  53. 54 Профил на Telerik Kardamov
    Telerik Kardamov
    Рейтинг: 540 Неутрално

    В скоро време Планетата Земя ще се затрупа с акумулатори до небето. С тази идиотская зелена политика и възобновяваща енергетика ще загубят Планетата. Първо да решат въпроса с производството и рециклирането на акумулаторите, с производството на слънчевите панели, а после да говорят и настояват за зелена енергетика.
    Днес светът почти е освоил безотпадъчното използване на ядерното гориво.
    Днес най-чисто и безопасно е използуването именно на ядрената енергетика.
    Престанете с тези глупави крикове за вятърни мелници и слънчеви панели! Те са уместни само за домакинства.

  54. 55 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#43] от "Матрял":

    И като му свърши батерията на тоя хибрид какво правиш?

  55. 56 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#47] от "Петър":
    Има решение. В гаражите на градския транспорт на София преди няколко месеца монтираха 3 големи дизелгенератора и с тях зареждат електрическите автобуси. И така градският транспорт стана екологичен.

  56. 57 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    Върху потребителите ефект по-рано ще има една друга цел - от 2030 година предлаганите на пазара нови автомобили да имат 55% по-ниски емисии на въглероден диоксид.

    https://fakti.bg/technozone/651542-varno-li-e-che-shofiraneto-na-elektrichestvo-e-po-evtino-ot-tova-na-benzin

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  57. 58 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    До коментар [#14] от "gogo2011":

    Преди да си купиш електрическа кола трябва да си помислил за място за паркиране и зареждане. Иначе не мога да го разбера. Тоест трябва да си средна класа човек с нормални доходи. За хора живеещи по панелки и в ЖК-та не става. Тоест, поне в България електричките няма как да са масови в близко бъдеще.
    Това да виснеш в МОЛ или пред някой магазин за да си зареждаш колата е баси тъпотията. Колко часа ще дремеш в МОЛ-а и всеки път ли? Ми тъпо е... Да не говорим за зареждане при по-дълъг път. Ще висиш с часове за зареждане.
    А най-много ми е смешно, като почнат по форумите да обясняват за електрички и то хора, които очевидно и кола нямат.

    Бивш tww09306483.
  58. 59 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4555 Любопитно

    До коментар [#51] от "sim4o":

    https://youtu.be/9LxYdVRRwtQ

    Ето ти видео за " горивото на бъдещето".... Ториум, торий (Th)....

    Тория превъзхожда Урана и плутония по всички показатели....
    В Китай вече има АЕЦ работеща с течен торий. И Турция бе на път да направи същото но в една самолетна катастрофа загина целия екип който се занимаваше по въпроса ...
    Ръководител на групата бе професор Engin Arık.... която на следващия ден преди катастрофата щеше да направи брифинг пресконференция пред света ...
    Случая с "инцидента" и до днес не е разкрит...

    Bukalemun
  59. 60 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 3045 Весело

    Никакъв, щото тая забрана ще отпадне сто пъти дотогава. Ако въобще ЕС все още съществува в този си вид през 2035 г., което е много съмнително.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  60. 61 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    Аз проблема с колите го разреших преди 2 месеца , купих си електричка Тесла и обикалям вече с нея ,цели 10000 ,почти безплатно и без никакви проблеми навсякъде ,а да не кажа какво е удоволствието да не пълня нито лев на бензиностанциите и какъв рекет е това , никога повече обратно ,а и да кажа ,няма да ми липсват и майсторите ,които разсипваха бюджета ми да ми оправят двигатели ,дюзи ,помпи и тем подобни срещу хиляди левове годишно ,до тук .
    —цитат от коментар 2 на mso351112049


    Доста глупаво е да се сравняват стар автомобил с ДВГ (защото на тях постоянно им оправят двигатели, дюзи и какво ли още не) с нов електрически.

  61. 62 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4555 Любопитно

    До коментар [#51] от "sim4o":

    С две думи има много много други източници на енергия....но по един или друг начин...."науката" е почнала да се занимава със суровини като петрол или уран....
    Ако все още си сериозен напиши ... Profesör Engin Arık... Torium projesi

    Bukalemun
  62. 63 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 950 Неутрално

    До коментар [#21] от "pontius_glarus":Благодаря за 3-те минуса, но времената с "мъжкарските" 6 цилиндъра и данъци като за баничарка отминават.
    —цитат от коментар 28 на pontius_glarus


    Ще дойдат времената с данъците на, познай?
    Тока-а-а.

    Всички бюджети разчитат на акцизи и данъци с горива

  63. 64 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Аз проблема с колите го разреших преди 2 месеца , купих си електричка Тесла и обикалям вече с нея ,цели 10000 ,почти безплатно и без никакви проблеми навсякъде ,а да не кажа какво е удоволствието да не пълня нито лев на бензиностанциите и какъв рекет е това , никога повече обратно ,а и да кажа ,няма да ми липсват и майсторите ,които разсипваха бюджета ми да ми оправят двигатели ,дюзи ,помпи и тем подобни срещу хиляди левове годишно ,до тук .
    —цитат от коментар 2 на mso351112049


    Щото Теслата не се чупи.
    Пази боята, че се лющят лесно.

  64. 65 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    До коментар [#43] от "Матрял":

    Хибридни дизели съм виждал само на Пежо. Един комшия има такова, ама напоследък не го виждам. Купува го от Германия, работи там и го ползва за дълго пътуване. Ама май го прибра някъде и го гледам, че кара основно Хонда Джаз. Ще взема да го питам като го видя, как е като цяло.
    И аз съм навит на хибрид, ама не ми се дават пари сега за кола. Големият син ако отиде на есен да учи в Германия той ще ми е основният разход. Ще си карам застаряващият вече Опел и толкова. Има още много ресурс в него.

    Бивш tww09306483.
  65. 66 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 3045 Весело

    До коментар [#64] от "taratanki":

    Аз малко не го интернализирам скока от 20-годишен дизеляк (очевидно според описанието) на "Тесла", ама айде ще повярваме на колегата на юнашка дума. :D :D :D

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  66. 67 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    Хората карат това, което най-много ги кефи в рамките на възможностите им.
    Хайде не приказвайте колко ви е евтино да карате кола на цената на провинциален апартамент. Отделно трябва да сте собственици на къща, защото нали не си представяте панелка, от която висят кабели. Петлешев ви е предупредил по-горе.
    Освен това всички знаем, че човекът не е вечен, пък не сме се загрижили толкоз кога ще ни изнасят с краката напред. Пука ми каква кола ще карам след 12 години, като че ли преди 12 знаех какво ще карам днес. Може да не съм жив.

    Еретик
  67. 68 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Сори на автоджамбазите дерящи кожата на Бай Ганьо със старите дизели. А той глупав и необразован с кеф си дава последните пари за ремонт на ремонта на стария дизел, но за щастие никой не се интересува от невежите. Електрическите коли завладяват пазара до 2-3 години. Който иска да се трови с ауспуха след време да си запази един на село и да си прави барбекю на дима и да опява доброто старо време, когато ДВГ те тровеше и разболяваше, докато ти глътва и ниските доходи за подръжка

  68. 69 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Какъв ще е ефектът след забраната на автомобилите с традиционни двигатели в Европа


    Така и не разбрахме какъв ще ефекта

    остана само ефектът на бомбастичните заглавия

    06-20 Р.Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители ............................. 01 - 21 Г.Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев .......................... ................................................................. 10-21 К.Петков: Ако управлява коалиция с ДПС, излизам на протест ........................................................................... 09-21 К.Петков: С две ръце гласувам за президента Радев ................................................................................................... 10-21 К.Петков: Ние от "Продължаваме промяната“ много харесваме Бойко Рашков ................................... 01- 22 Радан: Но днес просто трябва да свалим шапка на Радев ..................................................................................... 03-22 Б.Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван .................................................. 03-23 К.Петков: За мен е просто умопомрачаващо .............................................................................................................. ................................ как прокуратурата дори не образува производство заради изнесеното от Божков
  69. 70 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#27] от "pontius_glarus":Точно това питам...Защо са се появили...Тотал, Шел, БП, Ексон....?И защо в момента искат да ги закриват...?В същия период (че и по рано) е имало и електрически автомобили...Скороста им е била завидна.... между 80....120 км/ч...Къде се е скрила причината...?
    —цитат от коментар 39 на eti mehter


    Причината е била, че НИКОМУ не е било нужно, да дава един куп пари , та да може за 10 минути да развие 120 км. а после да зарежда куп оловни батерии ..

    Вместо това са избрали евтиния, удобен и ефективен ДВГ ..

  70. 71 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    До коментар [#61] от "Yotce":

    Нещо не мога да се съглася, че старите коли едва ли не трябва да им се правят ремонти постоянно. Родителите ми ползват един стар Ситроен. Какво да ти кажа? Баси колата... Евтина и непретенциозна. Почти никакви разходи за поддържане. Производство 1996-та година и без петънце от ръжда по нея. Малък бензинов двигател, на който се сменят маслото и филтрите. И толкова. Даже и климати си има. Сложил съм всесезонни гуми и даже забравих от колко години вече. И ще е в движение още дълги години.

    Бивш tww09306483.
  71. 72 Профил на b_mitov
    b_mitov
    Рейтинг: 409 Неутрално

    According to the EPA, every gallon(3.78541 l) of gasoline is equivalent to 33.7 kilowatt-hours (kWh) of electricity.

    Потребените горива в Бг могат да се видят тук:
    https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/data/timeseries/Tables_fuels_1.5.xlsx

    Ще чакам анализа колко нови атомни блока и колко тона метали във вид на нови кабели трябва да опънем. Сигурен съм, че е възможно, но на определена и предвидима цена. Явно в бъдеще бензиностанциите ще се превърнат в малки подстанции. До тогава (вероятно в следващите 30 години) ще караме на доизживяване двг-тата на западна европа.

  72. 73 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    До коментар [#68] от "web_2.0_vs._dc":

    "Електрическите коли завладяват пазара до 2-3 години."
    ===================
    Това го чета от 10 години.

    Еретик
  73. 74 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 412 Неутрално

    До коментар [#33] от "Мусаши":Е, случват се такива работи, за това е и гаранцията, във всеки фирмен сервиз могат да напишат дебело книжле с подобни случаи, при всички видове автомобили.
    —цитат от коментар 45 на hamiltonf


    Автомобилът е бил с изтекла гаранция.Собственика на колата не е бил някой милионер,а средна класа и му е станало лошо като е разбрал,че щяло да му струва 30 хиляди ремонта.

  74. 75 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    До коментар [#67] от "Костадин Иванов":

    И аз това обяснявам на философите тук. Как си представят зареждането на електричка, като пускат кабел от балкона? Ако си на 3-4 етаж, това означава да разнасяш 30 килограмов кабел по стълби и асансьори. Как ще става това? Може да се пробваш от мазата, но пак иска преправяне на инсталацията, че да не стане беля. И затова казвам, че повечето дето приказват на идея си нямат за какво става въпрос, ама иначе много разбират.
    Миналата година един от комшиите по гараж си направи зарядно за колата на жена си. Ама му пускаха нова партида и ЕРП-то копаха за нови кабели от трафопоста до таблото на гаражите. Не знам колко пари му е излязло, но хич няма да са малко. Аз имам пуснат подземен кабел с по-голямо сечение и ще мога да ползвам 5-6 киловата за зареждане без проблем. Ама това е за светлото бъдеще, евентуално. :)))
    Затова в близките години ще си търкалям Инсигнията и не ми дреме за електрички. :)))

    Бивш tww09306483.
  75. 76 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 689 Весело

    А-папи, а-папи и В-папки! Основно свойство на маймуноподобните бозайници е да забравят. А чукчите-писатели по форумите забравят на-напред старите вицове, а истината се върти около тях…

    Чуждестранен журналист пита руснак от московията с какво се придвижва. Отговор: с московеца ходя на пазар, на дачата - с ладата, а до съседната губерния - с волгата.

    Следва законният въпрос: А в чужбина?
    Отговор: Е, в чужбина ходим с танкове…

    Та не е въпроса какви автомобили ще карат чукчите-писатели от форума след 2035-а, а какво гориво ще използват руските танкове…

    73! Go Go
  76. 77 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    До коментар [#68] от "web_2.0_vs._dc":"Електрическите коли завладяват пазара до 2-3 години."=================== Това го чета от 10 години.
    —цитат от коментар 73 на Костадин Иванов


    Другите локуми които се разтягаха редовно бяха, че електрическите коли щели да поевтинеят много. Ама не се знаеше кога точно. И докато ги чакаха да поевтиняват, взеха да стават още по-скъпи. Като им разправям, че електрическите коли не са мислени и произведени за да им е евтино на тия които ги карат, не вярват. Те производителите само това мислят, как да им е по-евтино на ползвателите, а? Баси наивниците. Купи си електрическа кола за 200-300 хиляди лева и после чакай да ти е евтино. Баси фантазиите...! :)))

    Бивш tww09306483.
  77. 78 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    ...Следва законният въпрос: А в чужбина?Отговор: Е, в чужбина ходим с танкове…Та не е въпроса какви автомобили ще карат чукчите-писатели от форума след 2035-а, а какво гориво ще използват руските танкове…
    —цитат от коментар 76 на Go Go


    Руски танкове тогава ще има само в музеите на Запад. Дотогава орките ще са похарчили и Т-34 от паметниците в расийката.

  78. 79 Профил на Hydroxy
    Hydroxy
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Купил си тесла̀ за 110 хиляди лева и дошъл да ми обяснява как не давал вече за бензин и му излизало безплатно да я кара 🤦🏻‍♂️

  79. 80 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 700 Весело

    До коментар [#26] от "pavur":

    „кои са по-евтините и леки батерии ?
    графеновите ?
    а на бас за една топла бира , че графеновите при въвеждането им масово за пейзаните , ше струват майка си и баща си поне в първите две-три години .“

    Да, графеновите батерии, които още ги няма... няма и да ги има.

    Можеш и сега да си купиш графен, 2 милиграма прах за 76 евро.

  80. 81 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#75] от "Petleshev":

    те сички тука са гъзари с къщи и два мегавата соларни панели на покрива и два втрогенератора на 18-те хектара двор .
    у тоа форум има поне десетина СЕО-та на корпорации и редови милионери :)))
    пак се загледах в цените на електричките - нисан лийф почва от 69999 кинта
    мое да се мине на китайска или събери-чарк . една такава изгоря заедно с две коли до нея у Варна над ТОХ-а

  81. 82 Профил на Inspector Gentley
    Inspector Gentley
    Рейтинг: 30 Неутрално

    А като се "измори" батерията след две години, под леглото в спалнята ли ще я сложите?

  82. 83 Профил на naturalist
    naturalist
    Рейтинг: 123 Весело

    Всеки път трябва да се обяснява едно и също нещо на хора, които на практика нямат реален живот, а живеят през статиите на Дневник и други неолиберални медии, които имат за цел да пропагандират разни неудачни модели на определени чичковци с пари.
    Електромобила в момента става само за в града, и то основно защото има безплатно паркиранеи данъци и такси. Всеки дето се движи по пътищата е виждал Теслите дето пъплят с 80 км/ч (освен ако не е тръгнал до Ихтиман) на магистралата по дупките в дясната лента, защото не може повече. От друга страна, микса от електроенергия е толкова замърсяващ, че въпросната Тесла е по-замърсяваща от всеки дизел над Евро 5. Да ни убеждават , че елетромобила е бъдеще, могат само хора , които не виждат , че БРИКС в момента узурпира целия сурвинен отрасъл покрай електрифицирането и в 2030 г една батерия ще струва колкото три нормални автомобила. Успех на ЕС!

  83. 84 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#80] от "joro4900":

    верно е , че все още е в сферата на фантазиите , но китайците са направили пробив , освен ако не е някоя пропагандна уйдурма :
    китайският автомобилен производител GAC обяви, че е извършил сериозна стъпка и е използвал графен за производството на супербързо зареждащи се клетки. И в случая не става въпрос просто за експеримент.

    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/44963-parviyat-elektromobil-s-grafenovi-baterii-e-gotov

  84. 85 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Извън техническия аспект на дискусията бих казал че когато някой иска наистина да се самоубие нищо не може да го спре. Та така и с решенията на европейските политици - упорито работят в посока нашият континент да отива все по-надолу.

  85. 86 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 913 Неутрално

    Ми няма да карате коли, просто е. Ще ползвате градски транспорт, такси, колело, тротинетка...

    Въздухът ще стане поносим за дишане. Аз съм доволен. 😉

    [quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
  86. 87 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    До коментар [#81] от "pavur":

    Не гъзари, ами турбогъзари. И като им четеш общите приказки и разсъждения става ясно, че имат пари колкото за месечна карта на градския транспорт. Ама обсъждат електрически коли и обясняват за бъдещето и колко много не разбирали другите. :)))

    Бивш tww09306483.
  87. 88 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Чета тук и много хора реват до не свяст, срещу електрическите автомобили. Те са факт и те са бъдещето, все още не са съвършени, както и ДВГ в началото не е бил. Времето без електрически автомобили никога няма да се върне, те само ще се развиват. Който не се адаптира и който не го приеме, само ще си усложнява излишно живота.

  88. 89 Профил на naturalist
    naturalist
    Рейтинг: 123 Весело

    До коментар [#88] от "Kyncho Kynchev":

    Никой не реве срещу електричките. "Реве" се срещу политическото им налагане от неграмотни хора, които няма представа от реалния живот, а взимат едни пари за тази услуга.
    И трябва ли отново да се казва, че електричките предхождат ДВГ с около 20тина години и че проблема тогава и сега е един и същ - не може да се съхранява енергията с такава плътност както в резервоара.

  89. 90 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    До коментар [#88] от "Kyncho Kynchev":

    Никой не реве срещу електрическите коли. Задават се елементарни въпроси от практическо естество на които големите разбирачи не могат да отговорят. По правило също, тия големи разбирачи нямат електрическа кола. То май и друга кола нямат, но карай.
    За каква адаптация говориш, за какво усложняване? Няма такова нещо. От една кола сядаш в друга. Баси адаптацията, а? Измислици...! Утре ако си купя хибрид или електричка какво трябва да си адаптирам? Волана ли е друг, педала на спирачката и газта ли? Какво? Фантазьори...! :)))

    Бивш tww09306483.
  90. 91 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 250 Неутрално

    До коментар [#89] от "naturalist":

    Ти да не живееш в 1900-та година? Технологията на батериите в колите е създадена през 80те години и от тогава до сега тя се усъвършенства постоянно.

    Иначе много ясно, че на ганьо трябва да му се налага нещо, защото той живее в 1900-та година и повтаря като папагал глупости. И ако едно твърдение види, че е 10% вярно, то той си прави генерално заключение за цялата тема.

  91. 92 Профил на Native Bulgarian
    Native Bulgarian
    Рейтинг: 137 Неутрално

    Аз проблема с колите го разреших преди 2 месеца , купих си електричка Тесла и обикалям вече с нея ,цели 10000 ,почти безплатно и без никакви проблеми навсякъде ,а да не кажа какво е удоволствието да не пълня нито лев на бензиностанциите и какъв рекет е това , никога повече обратно ,а и да кажа ,няма да ми липсват и майсторите ,които разсипваха бюджета ми да ми оправят двигатели ,дюзи ,помпи и тем подобни срещу хиляди левове годишно ,до тук .
    —цитат от коментар 2 на mso351112049


    И аз реших моя проблем...Купих си Голф и като дам газ оградата става за боядисване. С майсторите нямам проблем защото не ходя при тях :) Ако нещо се наложи запретвам ръкави и си го правя сам .. И така...

  92. 93 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 250 Неутрално

    До коментар [#90] от "Petleshev":

    Да се адаптираш към това, че няма смисъл да водиш безсмислени спорове и да се опитваш да налагаш, че ДВГ е незаменимо и велико. Аз карам дизел и докато е икономически и практично изгодно ще го карам, когато дойде момента електрическият автомобил да бъде по-изгоден ще го сменя на момента.
    Няма въпроси от практическо естество има тъпи въпроси на нетърпеливи индивиди, които искат за няколко години масовостта на нещо ново да е перфектно и без проблеми. ДВГ ще изчезне в градовете искаш не искаш, задаваш въпроси не задаваш въпроси, обиждаш не обиждаш, мислиш се за велик интелект или не, няма как да промениш развоя на събитията, а като се палиш си усложняваш живота.

    Без ДВГ, няма да има малоумни майстори, без ДВГ ще изчезне шума от трактори по улиците.

  93. 94 Профил на Native Bulgarian
    Native Bulgarian
    Рейтинг: 137 Неутрално

    До коментар [#91] от "Kyncho Kynchev":

    Кефиш мъ къф си модерен баце! :)))

  94. 95 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 250 Неутрално

    До коментар [#94] от "Moetoime":

    Тези като теб безполезници са ми любими, ще мърля, ще маже и ще си мисли, колко е уникален, различен и прекрасен хахахахахахахаахахаха. На това му се вика Ганьо на квадрат, понеже не може да вирее в цивилизования свят, ще го мърля, като малко пишлеме търсещо внимание от родителите си.

  95. 96 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1522 Любопитно

    "Държавите от Европейския съюз решиха от 2035 година в страните от съюза да спре продажбата на нови автомобили, отделящи емисии на въглероден диоксид. "

    Че с какво въглеродният диоксид внезпно с еоказа тъй страшен??
    Същият не е ли суровина за фотосинтезата??
    В миналото нали е имало исторически епохи с в пъти по-високи концентрации на въглеродния диоксид и доста по-високи температури? И растителността и живота са избуявали?

    В Русия съм! В Русия съм!
  96. 97 Профил на Native Bulgarian
    Native Bulgarian
    Рейтинг: 137 Неутрално

    До коментар [#94] от "Moetoime":Тези като теб безполезници са ми любими, ще мърля, ще маже и ще си мисли, колко е уникален, различен и прекрасен хахахахахахахаахахаха. На това му се вика Ганьо на квадрат, понеже не може да вирее в цивилизования свят, ще го мърля, като малко пишлеме търсещо внимание от родителите си.
    —цитат от коментар 95 на Kyncho Kynchev


    Всъщност всичко което написах по горе не е истина.. Просто се забавлявам с " ентелигентите" като теб :)))

  97. 98 Профил на ps
    ps
    Рейтинг: 40 Неутрално

    И аз проблема съм го решиш както първия пост с една Тесла. Всички "недостатъци" на електрическите коли дето ги описват хората с голф тройки са напълно въображаеми. Като се пишат такива статии за бъдещето, някой ме си ли задава въпроса колко ще струва бензина и колко бензиностанции ще останат в недалечното бъдеще когато повечето коли в Европа станат електрически? Заради намаленото потребление рафинериите ще започнат да затварят и да вдигат цените. Същото ще се случи и с бензиностанциите. Тогава къде ще сипвате бензин на таралясниците и колко ще ви струва?

  98. 99 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 689 Весело

    До коментар [#78] от "gianni":

    А дано, ама надали…

    73! Go Go
  99. 100 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1522 Весело

    До коментар [#2] от "mso351112049":В петък се оказах случайно до зарядна станция на Тесла в столичен МОЛ. Зареждаха се няколко коли, а три други чакаха на опашка. Напрегнати ми изглеждаха нещо.
    —цитат от коментар 14 на gogo2011


    Напрегнати са, щото безплатни са първият час-час и половина в мола. После си плащаш по 2 лева на час. За да чакаш на опашката.

    В Русия съм! В Русия съм!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK