Ставаш субект на приказката, за двамата дето си ги мерят. Никъде не давам генерализация за или против. За мен в ЕС влизат в хипотезата за "прекаления светец", а и в мобилето се виждат оферти NON EU.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
ФПЧ до голяма степен са улавят от ДПФтата и Non-exhaust emissions в момента СА ПО-ГОЛЕМИ от отделеното от двигателя..
Азотни окиси - оказа се, не идват само от ДВГ (даже от там идват малко) , а от всякакви индустриални дейности .. от електрическите мрежи, далекопроводите, всякакви пещи (вкл. и тези в които Гретените изгарят биомаса и алтернативни горива за Зелена Енергия)
Факт е, че след абсолютна забрана на дизелите - азотните окиси в Хамбург СЕ УВЕЛИЧИХА ..
Но за Non-exhaust emissions - не става дума - а се изисква слагането на още един ДПФ филтър и на още един селективен катализатор ..
Които наистина, няма как да струват по-малко от 1500-2000 евро ..
Та ТОВА е Евро 7 ..
Още 2 филтъра - ДПФ и селективен .. + някаква хибридна система за СО2 (инак без хибрид - няма как) .. което няма да доведе до намаляване на никакви вредности..
Първо - защото в момента Non-exhaust emissions са В ПЪТИ ПО-ГОЛЕМИ ОТ ..exhaust emissions ..
Второ - защото главният враг СО2 ВСЪЩНОСТ НЕ ОКАЗВА ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ЧОВЕШКИЯ ОРГАНИЗЪМ..
Ей аз в момента си отворих "Кока Кола"и СО2 от бутилката ще излезне в стаята ..
До коментар [#17] от "paraflow": Ще си купиш, разбира се ..от Джъмбо!
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Рев на нокиите срещу айфона, но иновацията не прощава на тъпчещите на едно място. На Бай Ганьо ще му липсват отровите от ДВГ, но като се прочисти въздуха и му се избистри мозъка ще осъзнаее от какво зло го е отървал прогреса на цивилизацията.
зелен талибан, в случай че не знаеш преди 15-20 години лансираха дизелите, като екологични заради по малкия въглероден отпечатък! След 15 - 20 години, ще се отчете проблема с ютилизация на батериите на еликтричките ( освен ако няма голям технологичен пробив в съхранението на ел. енергия!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Пий си ракията и си карай стария дизел. За щастие хора като Мъск ще променят света и еднокнижни фенове на Б.Б. няма как да променят факта, че до няколко години в Европа няма да се произвеждат таратайки с ДВГ и колкото и да реве Бай Ганьо за отровите на ауспуха, днита са му преброени необтратимо. И дали ще се въведе Евро 7 няма никакво значение, защото развитите страни минат към електрически коли и от тях зависи какво ще караме и у нас.
Моята като е Евро 6, та голям праз...! В България си набутан отвсякъде, ако караш по-нова кола. Данъците по-високи, а ония със счупените и пушещи таратайки никой не ги пипа за нищо. Нали затова оскъпиха ГТП? Уж заради екологията. Вятър и мъгла. Караш навсякъде със стария кошник и никой не те поглежда. Може да димиш като парен локомотив, ченгетата не те поглеждат. Ама по вестниците са много загрижени общинарите и държавниците. Контрол никакъв!
До коментар [#5] от "Костадин Иванов":Моята като е Евро 6, та голям праз...! В България си набутан отвсякъде, ако караш по-нова кола. Данъците по-високи, а ония със счупените и пушещи таратайки никой не ги пипа за нищо. Нали затова оскъпиха ГТП? Уж заради екологията. Вятър и мъгла. Караш навсякъде със стария кошник и никой не те поглежда. Може да димиш като парен локомотив, ченгетата не те поглеждат. Ама по вестниците са много загрижени общинарите и държавниците. Контрол никакъв!
Към електрички ще се мине нормално когато технологията го позволява а не с Априлски укази на ЕССР! В момента група некомпетентни талибани се опитват да управляват ЕС и колите не са най-големия проблем. За съжаление методите на Гьобелс са доведени до съвършенство от ЕС бюрократите и техните кукловоди!
Шехерезада, след 20% процента муслимани у Шведско, за които ти така и не ми посочи източник, много бързо смени брега - са бай Ердо муслиманина ще ти спасява смръдливия г*з!😆
Рев на нокиите срещу айфона, но иновацията не прощава на тъпчещите на едно място. На Бай Ганьо ще му липсват отровите от ДВГ, но като се прочисти въздуха и му се избистри мозъка ще осъзнаее от какво зло го е отървал прогреса на цивилизацията.
Най-големият замърсител другарю, е социалистически Китай. Плътно до него се нареждат вашараша, Индия и чак после е США, които абаче пък имат и най много ядрени централи. Баси парадокса 😄
Не пия ракия, дизела ми е евро 5 и никога не съм гласувал за БХ и ГЕРБ, но мога да се обзаложа на каквото искаш, че човек като Мъск никога няма да прогресира и да успее в ЕС!
Иноваци не се правят с тезиси и корупция, който не много далеч в бъдещето ще са единственото нещо което ще го има в ЕС, ако нещо не се промени!
За съжаление, и сега цените на колите растат и се оскъпяват, без значение от технологичния им стандарт. Всеки нов такъв вдига само изискванията към автопроизводителите, което не значи непременно, че излизащото напоследък на пазара е в пъти по - добро от своите предшественици, наопаки, май само цената се вдига......
Не, ве, няма да се оскъпяват електрокарчетата. Само батерията им ще се оскъпи - Increase the battery durability lifetime to 10 years or 240,000 km and raise the performance retention requirement from 70% to 80% from 2030 onwards, ама според евро-Греат-Тапунгер учените щяло да бъде нулево оскъпяване - по-скъпите батерии ще спестят разходи на консюмърите от смяната на батерии .... ако електромоторчето не се скапи за 240 хил. км. https://theicct.org/publication/euro7-analysis-recommendations-jan23/
"Battery durability requirements were added following the adoption of a new UN Global Technical Regulation No. 22 on 14 April 2022 on In-vehicle Battery Durability for Electrified Vehicles, setting minimum performance requirements for electric vehicles at a level that will not require change of battery technologies. It is expected that these requirements will not create additional costs but raise consumer awareness and confidence" https://single-market-economy.ec.europa.eu/document/download/cca31a9d-0c89-43e1-abed-ec5849db5ad2_en
Оскъпяването на спирачките и гумите заради "великата" цел за намаляне на Non-exhaust emissions щяло било да бъде отрицателно - по-скъпите спирачки и гуми щели били драстично да намалят здравните разходи за "ботоск и силикон" на джукондите.
Е, има още едни там "административни такси" от €22, ама за богати бакшиши няма никакъв проблем да ги плащат на всеки три месеца "In option 3a, administrative cost savings are estimated at €224 thousand per type-approval (€22 per vehicle) for diesel cars/vans and at €204 thousand per type-approval for petrol cars/vans (€26 per vehicle). For lorries/buses, the administrative cost savings in option 3a amount up to €66 thousand per diesel type-approval (€22 per vehicle) and €67 thousand per petrol type-approval (€47 per vehicle). In the finally selected options, all costs for cars/vans are expected to be lower."
Сега, акцизът за електроенергията, който е нула в момента, ще се увеличава докато се постигне zero exhaust emission mode. А R&D-то като разработи универсалната измервателна тръбичка, такава ще се навре и в задниците на колоездачите ... за да се спаси човешки живот. За "педастрианите" засега не се предвижда тръбичка, ако не се шматкат със свалени гащи.
"В България си набутан отвсякъде, ако караш по-нова кола."
От 2000 г. карам все нови коли! Никога не бих купил втора ръка! Преди две години и половина купих поредната такава. Много съм доволен! Вярно е, че разходите са високи (смяна на масло, филтри и др. такива ми струва над 1400 лева в Тойота, застраховката е също доста пари), но пък, както казва един мой приятел "Кефът цена няма!" Освен това съвременната кола е много по-сигурна от тези от преди 10-15 години.
"Към електрички ще се мине нормално когато технологията го позволява"
Е, след като направиха лихвата отрицателна, що да не обърнат и потенциала в уравнението на Нернст https://en.wikipedia.org/wiki/Electrochemistry Изкуственият интелект ще кватнува консюмърите в анти-вселената. Ама талибани, сър! Ще избият зелените растения като ги оставят без животоспасяващия за тях СО2. Геноцидници ниедни!
"Преди две години и половина купих поредната такава"
Ами тя вече не е нова - сменил си филтри, накладки, гуми и видимостта на предното стъкло е намалена с един стикер. Разказал си играта на заводската центровка.
Скарата е лукс - оставя въглероден отпечатък у Гретето Тупанберг. Освен това еврозелките водят и друга "велика" борба - тая срещу затлъстяването. За туй, само протеини от дъждовен червей. При тия кални улици и "климатични промени" (дъждове) имаме голям шанс да оцелеем ... в чиста кислородна евро-окислителна среда.
Кефът цена има. Не е като да няма. Друго имам в предвид. Какво като караме по-нови, по-чисти и по-безопасни коли? Всеки със счупена таратайка минава ГТП наравно с нас и кара и паркира в централната част без никакъв проблем. Плаща 20 лева данък, оставя следи от масло където мине без никой да го поглежда. Ей това ме дразни някак си.
Той го промени вече..С покупката на Туитър.. И сега всякакви зелени талибани и радикали са правени на създърма там.Както и психично болните леви хувейбини..
И още нещо: Моето семейство кола в София не караме, ползваме дамо градския транспорт или ходим пеша (основно аз). Е, нямаме бърза работа, не работим! Кола ползвам само за да отида да видя майка ми в провинцията или да разходя семейството си някъде извън София. Бърза работа нямам от години и много се радвам за това!
то в същност най-голям ефект ще има ако намалим колите до 1 на 3ма, 4ма или повече човека и сменяме кола не на 3-4 години, а на 12-15 години. Замърсяването ще се намали и ако минею на по-лесно ремонтируеми неща и такива за многократна употреба като например пласмасови кутии да минат на стъклени шишета, буркани и т.н.
Е па нали това е целта де! През комунизма трябваше да си направите вноска и да чакате с години автомобилът да ви го произведат.
Сега той ще бъде толкова скъп, че няма да може да си го купите! Тогава метрополията се наричаше Съветски Съюз, а сега Европейски (съветски) Съюз! Честито!
Защо смятате, че за живеещите в Индия, Китай и Африка това е добре? Защо мислите, че ние ще сме по-добре, ако въздуха в нашите градове е като в индийските, китайските, пакистанските, Нджамена (Чад) и Багдад (Ирак)?
Индия си пушат, Африка цялата също, а ние тука да си ограничаваме колите?? 🎖🎖🎖 Имаш избор товарищ? Африка? Индия? Или мама ти Русия? Или намираш някой Голф и се навираш в ауспуха. Пожалуста!
"...че по-големи ползи за околната среда и здравето могат да бъдат постигнати чрез преминаване към електрификация, като същевременно по-старите превозни средства по пътищата на ЕС, бъдат заменени с високоефективни модели Евро 6/VI...."
Май това е доста по-логично и смислено-идва момент когато каквито и продукти за разхубавяване да се измислят, 80 год. бивша красавица няма как да стане по-привлекателна от едно дори съвсем обикновено 18 год. момиче. ДВГ системите са достигнали своя връх - просто вече е необходимо нещо съвсем различно.
През 2025 на пазара излиза OFO-Електрическият Автомобил - ofomobile.alle.bg , захранван със зелено, стерилно-чисто и 100% карбон-неутрално биогориво, на цена на дребно под 0,20лв./кг, изработен от суперздрав, суперлек и супер-евтин базалто-фибърен композит. Прогнозна цена на базовия модел без екстри - 3000 евро без ДДС. OFO може да захранва и стандартен, прост дизелов двигател, но е най-ефективно при захранване на Ванкелов-тип (liquidpiston.alle.bg) двигател-генератор, десетина пъти по-малък от същия по мощност дизелов, със само една-единствена въртяща се част.
При комунизма заплатата беше 100 лв. а цената на една Лада за която чакаш 10 години - 10,000 лв. , или 100 заплати . Сега при заплата от 2,000 лв. отиваш в магазина и си купуваш Дачия (няма сравнение с Ладата) която струва 20,000 лв., или 10 заплати . Плащаш, качваш се, палиш и тръгваш . Значи твъдиш, че Евросъюзът е по-лош от Съветския Съюз ? Марш на психиатър, тъпчо .
СО2 не влияе на човешкия организъм, а на парниковия ефект, който е видим с просто око - вече няма ледове в Арктика и Гренландия, лаводното равнище в океаните се покачва, ледниците в планините се топят светкавично, островни държави като Кирибати например се чудят къде да се евакуират, а Италия например в момента изпитва най-голяматаклиматична аномалия в историята си от дълга суша последвана от унищожителни наводнения с щети от десетки милиарди евро . Та викаш - Кока Кола ?
[quote#41:"wanderer" Оскъпяването на спирачките и гумите заради "великата" цел за намаляне на Non-exhaust emissions щяло било да бъде отрицателно - по-скъпите спирачки и гуми щели били драстично да намалят здравните разходи за "ботоск и силикон" на джукондите.Е, има още едни там "административни такси" от €22.[/quote]
А ЗАЩО да се оставят непипнати Non-exhaust emissions ?
Както вече казвахме Евро-7 , най-вече е за СО2 и за ФПЧ , малко за NOx ..
И КАКЪВ е смисълът, да искаш да се слага още един филтър, който си е майка си и баща си .. при условие, че почти не влияеш на цялостния процес на отделяне на частици при движение .. те болшинството вече са от Non-exhaust ..
А електрото отделя ПОВЕЧЕ .. Non-exhaust ..
Нормално е - като натискат ДВГ да слага Евро-7 .. да направят нещо и за електрото!
С такива празни приказки как нямало коли ,как били скъпи и се чакало по година ме принудиха да си поръчам и купя ТЕСЛА У , получих я за 5 работни дни и за 2 месеца успяхме да спестим над 2000 лв от горива ,обслужване и амортизации на дизеляците ,които караме досега ,изобщо не ме интересува ЕВРО 7 ,вече само на ток .
Конси и ти ли стана баш евроатлантик, либерал, БЛМ, Латифа, Зелен, ЛГБТ++++ и т.н. :(
Баси, поне за теб имах надежда за нормалност, ама след Ковид и войната явно масово хората изпушиха тотално, като в случая имам предвид и от двата лагера...
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Трафика в София може да се намали поне 50% ако училищата и детските градини имат автобуси и има някаква централизирана организация за кръжоци и др. извънкласни дейности
До коментар [#70] от "Grainis ltd Hydrogen Bulgaria":
В случай, че не знаеш ЕС плаща за улавянето му от въздуха и нагнеяването му подземни хранилища. Също така дишането се извършва благодарение на химични процеси за кйото има значние минималната и максимална концентрация ....
До коментар [#16] от "sim4o": СО2 не влияе на човешкия организъм, а на парниковия ефект, който е видим с просто око - вече няма ледове в Арктика и Гренландия, водното равнище в океаните се покачва, ледниците в планините се топят светкавично, островни държави като Кирибати например се чудят къде да се евакуират, .. климатична аномалия в историята си от дълга суша последвана от унищожителни наводнения с щети от десетки милиарди евро . Та викаш - Кока Кола ?
—цитат от коментар 72 на Grainis ltd Hydrogen Bulgaria
"Кока Кола" и хранителната индустрия наистина отделят бая СО2 ..
А затоплянето на климата, наистина ще ни докара до катастрофа .. гледах, гледах филма на Ал Гор .. затопляне, ледът се пропуква , всичко се залива с вода!
Лондон, Ню Йорк - под вода !
Ледове в Гренландия няма, и още по няма да има!
В Кирибати е трагедия и сега .. жалко, хубав край, хубави хора .. но затоплянето няма да ги пожали!
Кирибати са пътници!
И възниква въпроса А НОВИТЕ СТАНДАРТИ И ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ - КАКВО ОБЩО ИМАТ с емисиите на СО2 ...
ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ, САМИ ПО СЕБЕ СИ - ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ НАМАЛЯВАТ ВЪГЛЕРОДНАТА ЕМИСИЯ...
Даже напротив - ако в мрежа с ток и от въглищни ТЕЦ ползваме електромобил ОБЩАТА МУ ЕМИСИЯ Е МНОГО ПО-ГОЛЯМА отколкото, ако сме ползвали кола с ДВГ ..
То е изчислено, ама ТЪПИТЕ ГРЕТЕНИ- ЗАТОПЛИСТИ НЕ ВДЯВАТ..
Теа са малоумни зелени комунета ..
Планетата амен-амен да се залее с вода .. а затоплистите ни натискат ДА ОТДЕЛЯМЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ въглеродни емисии ..
Проучването, за което става дума, се казва Shades of Green и е публикувано от изследователската група Shrink That Footprint.
В държавите с доминиращо производство на електроенергия от въглища емисиите от електромобили са четири пъти по-високи от тези в страните с ниско въглеродно електричество.
Това е добро напомняне, че електрическите коли сами по себе си не са технология за намаляване на въглеродния отпечатък – трябва да бъдат зареждани с ниско въглеродна енергия.
В държави с частично "въглищен" ток електромобилите не постигат нищо за намаляване на въглеродните емисии в сравнение с ДВГ превозните средства.
До коментар [#16] от "sim4o":СО2 не влияе на човешкия организъм
—цитат от коментар 72 на Grainis ltd Hydrogen Bulgaria
Абсолютно вярно !
Активисти, политици, лобисти и медии продължават да смесват замърсяването на въздуха и въглеродните емисии – все едно става въпрос за едно и също нещо. Малко го правят с ясното съзнание, че лъжат. Повечето просто не знаят.
Крайният резултат обаче е, че в обществото се налага невярна представа за реалната връзка между тези две явления. Това е проблем, защото кара хората наивно да подкрепят погрешни политики, програми и мерки.
До коментар [#15] от "danvan":С такива празни приказки как нямало коли ,как били скъпи и се чакало по година ме принудиха да си поръчам и купя ТЕСЛА У , получих я за 5 работни дни и за 2 месеца успяхме да спестим над 2000 лв от горива ,обслужване и амортизации ..
За месец и половина - спестиха 8 000 лева, движат се с невероятна бързина , а синът им свали най-красивите си съученички и всяка иска да му е гадже ..!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Веселин Дечев
Рейтинг: 1235 ЛюбопитноКитай и Индия си пушат, Африка цялата също, а ние тука да си ограничаваме колите??
В Русия съм! В Русия съм!1001
Рейтинг: 2303 Неутралноми нормално да се надявавеми че Турция няма да е в ЕС от тан ще си купуваме
Consumer
Рейтинг: 1257 ВеселоДо коментар [#1] от "Веселин Дечев":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantНовите модели на Москвич и Волга как са, предполагам стандарт пресечена нула.
1001
Рейтинг: 2303 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Consumer":
аз предполагам че караш електрокар
Костадин Иванов
Рейтинг: 3395 НеутралноКолата ми е евро 5.
ЕретикПри тукашните доходи съм се постарал достатъчно. Нямам намерение да ставам сектант.
koko65bg
Рейтинг: 677 НеутралноВсички тези изисквания ще имат ефект, ако са въведени за целия свят. Ако са само за ЕС, ефектът е малко по-малък от нулата.
Consumer
Рейтинг: 1257 ВеселоДо коментар [#4] от "1001":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantСпукана ти е кристалната топка.
1001
Рейтинг: 2303 НеутралноДо коментар [#5] от "Костадин Иванов":
ти преглед не си ли минавал в България важи от 1 до 4 и ремаркетата го минаватшновол
1001
Рейтинг: 2303 НеутралноДо коментар [#7] от "Consumer":
не знам аз предполагам след като в ЕС е забранено продажбата може би на
Вас ще ви е по лесно да си купите от Русия
Софианец
Рейтинг: 582 НеутралноА САЩ кога. Те са най-големият замърсите на глава от населението. Но ние да сме първи. По простотията на брюкселските зелки.
Шакир Зулов
Рейтинг: 1912 ЛюбопитноИ кво?Важното е Гретито да е доволно!🚙💨💋👧🐵🥳🤡👍 Много съм прост
vassilun
Рейтинг: 4701 Неутрално"Автоиндустрията предупреди, че Евро 7 ще оскъпи колите в пъти повече от очакваното"
Автоиндустрията така говореше и за Евро 4, 5 и 6! Нормално, не им се инвестира в екология, а иначе не им пречи да лъжат като в "дизелгейт"!
Consumer
Рейтинг: 1257 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "1001":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantСтаваш субект на приказката, за двамата дето си ги мерят. Никъде не давам генерализация за или против. За мен в ЕС влизат в хипотезата за "прекаления светец", а и в мобилето се виждат оферти NON EU.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3395 ВеселоМинавал съм. Ти нещо не си разбрал. Еретик
danvan
Рейтинг: 1149 НеутралноПорените приказки. И електричките ли ще оскъпи?
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satsim4o
Рейтинг: 2841 НеутралноНяма да имат НИКАКЪВ ЕФЕКТ, защото са идиотски ..
ФПЧ до голяма степен са улавят от ДПФтата и Non-exhaust emissions в момента СА ПО-ГОЛЕМИ от отделеното от двигателя..
Азотни окиси - оказа се, не идват само от ДВГ (даже от там идват малко) , а от всякакви индустриални дейности .. от електрическите мрежи, далекопроводите, всякакви пещи (вкл. и тези в които Гретените изгарят биомаса и алтернативни горива за Зелена Енергия)
Факт е, че след абсолютна забрана на дизелите - азотните окиси в Хамбург СЕ УВЕЛИЧИХА ..
Но за Non-exhaust emissions - не става дума - а се изисква слагането на още един ДПФ филтър и на още един селективен катализатор ..
Които наистина, няма как да струват по-малко от 1500-2000 евро ..
Та ТОВА е Евро 7 ..
Още 2 филтъра - ДПФ и селективен .. + някаква хибридна система за СО2 (инак без хибрид - няма как) .. което няма да доведе до намаляване на никакви вредности..
Първо - защото в момента Non-exhaust emissions са В ПЪТИ ПО-ГОЛЕМИ ОТ ..exhaust emissions ..
Второ - защото главният враг СО2 ВСЪЩНОСТ НЕ ОКАЗВА ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ЧОВЕШКИЯ ОРГАНИЗЪМ..
Ей аз в момента си отворих "Кока Кола"и СО2 от бутилката ще излезне в стаята ..
Това, как мислите, ще ми повлияе ли?
paraflow
Рейтинг: 213 ВеселоДреме ми, тъкмо ще си купя електричка.
sim4o
Рейтинг: 2841 НеутралноTe са си скъпи ..
Инак да - слагаш 2 филтъра .. по-малко от 2000 евро няма как да е ..
П.П
Голяма част от металите за филтрите ИДВАТ ОТ НОРИЛСК - Русия и Китай..
schwimmwagen
Рейтинг: 1935 НеутралноДо коментар [#17] от "paraflow":
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Ще си купиш, разбира се ..от Джъмбо!
Quo Vadis?
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#12] от "vassilun":
Разликата в подръжката на кола с евро 3 и евро 5 е в порядък
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 866 НеутралноРев на нокиите срещу айфона, но иновацията не прощава на тъпчещите на едно място. На Бай Ганьо ще му липсват отровите от ДВГ, но като се прочисти въздуха и му се избистри мозъка ще осъзнаее от какво зло го е отървал прогреса на цивилизацията.
Quo Vadis?
Рейтинг: 1218 ВеселоДо коментар [#21] от "web_2.0_vs._dc":
зелен талибан, в случай че не знаеш преди 15-20 години лансираха дизелите, като екологични заради по малкия въглероден отпечатък! След 15 - 20 години, ще се отчете проблема с ютилизация на батериите на еликтричките ( освен ако няма голям технологичен пробив в съхранението на ел. енергия!
koko65bg
Рейтинг: 677 НеутралноДо коментар [#16] от "sim4o":
Ами ако е без уиски - ще повлияе.
osando
Рейтинг: 1863 Неутрално....................производствени разходи за 1 бр. аФто-моФто
Подпис: (не се чете)3 500 - 5000 юрос.............................теа от ЕК май ше си сритат
......................................................................................... здравните книШки...ъ-ъ
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 866 НеутралноДо коментар [#22] от "Quo Vadis?":
Пий си ракията и си карай стария дизел. За щастие хора като Мъск ще променят света и еднокнижни фенове на Б.Б. няма как да променят факта, че до няколко години в Европа няма да се произвеждат таратайки с ДВГ и колкото и да реве Бай Ганьо за отровите на ауспуха, днита са му преброени необтратимо. И дали ще се въведе Евро 7 няма никакво значение, защото развитите страни минат към електрически коли и от тях зависи какво ще караме и у нас.
osando
Рейтинг: 1863 Неутралнохъхъхъ..............ше си купиш ти, ма ше'дое некое каскетче да ти'прай
.......................................годишен преглед...ъ-ъ Подпис: (не се чете)
Petleshev
Рейтинг: 2226 НеутралноДо коментар [#5] от "Костадин Иванов":
Бивш tww09306483.Моята като е Евро 6, та голям праз...! В България си набутан отвсякъде, ако караш по-нова кола. Данъците по-високи, а ония със счупените и пушещи таратайки никой не ги пипа за нищо. Нали затова оскъпиха ГТП? Уж заради екологията. Вятър и мъгла. Караш навсякъде със стария кошник и никой не те поглежда. Може да димиш като парен локомотив, ченгетата не те поглеждат. Ама по вестниците са много загрижени общинарите и държавниците. Контрол никакъв!
osando
Рейтинг: 1863 Неутрално[quote#11:"Шарл Атани"][/quote]
Подпис: (не се чете)ти па смърдиш на пов и бира..............чезни
osando
Рейтинг: 1863 Неутрално***пор..........на пор смърдиш, не друго
Подпис: (не се чете)roknor
Рейтинг: 1672 ВеселоДо коментар [#1] от "Веселин Дечев":
Що пропусна вашараша? Срамуваш ли се?
osando
Рейтинг: 1863 Неутралноуж си приличен персонаШ, криво-лево, па туку се Осереш..........айде,
по-скромно...............ъ-ъ Подпис: (не се чете)
Quo Vadis?
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#26] от "web_2.0_vs._dc":
Към електрички ще се мине нормално когато технологията го позволява а не с Априлски укази на ЕССР!
В момента група некомпетентни талибани се опитват да управляват ЕС и колите не са най-големия проблем. За съжаление методите на Гьобелс са доведени до съвършенство от ЕС бюрократите и техните кукловоди!
roknor
Рейтинг: 1672 ВеселоДо коментар [#2] от "1001":
Шехерезада, след 20% процента муслимани у Шведско, за които ти така и не ми посочи източник, много бързо смени брега - са бай Ердо муслиманина ще ти спасява смръдливия г*з!😆
osando
Рейтинг: 1863 Неутрално..................начи, ти си ноо'проЗ..................а кажи кво е "цивилизация"........А!
..............................................................................а, де..... Подпис: (не се чете)
roknor
Рейтинг: 1672 ВеселоДо коментар [#10] от "Софианец":
Най-големият замърсител другарю, е социалистически Китай. Плътно до него се нареждат вашараша, Индия и чак после е США, които абаче пък имат и най много ядрени централи. Баси парадокса 😄
osando
Рейтинг: 1863 Неутралное го и тоа...................ма газо ти е от Априлски Пленум, па у тивата ти
трещи аФрората....................начи си мах ссср 1,5 , за ЕВРО 5 неа'шанЗ ...ъ-ъ Подпис: (не се чете)
vassilun
Рейтинг: 4701 НеутралноАз споменах Евро 4, 5 и 6! За Евро 3 несъм писал.
Quo Vadis?
Рейтинг: 1218 РазстроеноДо коментар [#26] от "web_2.0_vs._dc":
Не пия ракия, дизела ми е евро 5 и никога не съм гласувал за БХ и ГЕРБ, но мога да се обзаложа на каквото искаш, че човек като Мъск никога няма да прогресира и да успее в ЕС!
Иноваци не се правят с тезиси и корупция, който не много далеч в бъдещето ще са единственото нещо което ще го има в ЕС, ако нещо не се промени!
samoedin
Рейтинг: 3540 НеутралноЗа съжаление, и сега цените на колите растат и се оскъпяват, без значение от технологичния им стандарт. Всеки нов такъв вдига само изискванията към автопроизводителите, което не значи непременно, че излизащото напоследък на пазара е в пъти по - добро от своите предшественици, наопаки, май само цената се вдига......
wanderer
Рейтинг: 3176 ВеселоДо коментар [#15] от "danvan":
"И електричките ли ще оскъпи?"
Не, ве, няма да се оскъпяват електрокарчетата. Само батерията им ще се оскъпи - Increase the battery durability lifetime to 10 years or 240,000 km and raise the performance retention requirement from 70% to 80% from 2030 onwards, ама според евро-Греат-Тапунгер учените щяло да бъде нулево оскъпяване - по-скъпите батерии ще спестят разходи на консюмърите от смяната на батерии .... ако електромоторчето не се скапи за 240 хил. км.
https://theicct.org/publication/euro7-analysis-recommendations-jan23/
"Battery durability requirements were added following the adoption of a new UN Global Technical Regulation No. 22 on 14 April 2022 on In-vehicle Battery Durability for Electrified Vehicles, setting minimum performance requirements for electric vehicles at a level that will not require change of battery technologies. It is expected that these requirements will not create additional costs but raise consumer awareness and confidence"
https://single-market-economy.ec.europa.eu/document/download/cca31a9d-0c89-43e1-abed-ec5849db5ad2_en
Оскъпяването на спирачките и гумите заради "великата" цел за намаляне на Non-exhaust emissions щяло било да бъде отрицателно - по-скъпите спирачки и гуми щели били драстично да намалят здравните разходи за "ботоск и силикон" на джукондите.
Е, има още едни там "административни такси" от €22, ама за богати бакшиши няма никакъв проблем да ги плащат на всеки три месеца
"In option 3a, administrative cost savings are estimated at €224 thousand per type-approval (€22 per vehicle) for diesel cars/vans and at €204 thousand per type-approval for petrol cars/vans (€26 per vehicle). For lorries/buses, the administrative cost savings in option 3a amount up to €66 thousand per diesel type-approval (€22 per vehicle) and €67 thousand per petrol type-approval (€47 per vehicle). In the finally selected options, all costs for cars/vans are expected to be lower."
Сега, акцизът за електроенергията, който е нула в момента, ще се увеличава докато се постигне zero exhaust emission mode. А R&D-то като разработи универсалната измервателна тръбичка, такава ще се навре и в задниците на колоездачите ... за да се спаси човешки живот. За "педастрианите" засега не се предвижда тръбичка, ако не се шматкат със свалени гащи.
cto591144385
Рейтинг: 2318 НеутралноДо коментар [#36] от "roknor":
Някъде по дистанцията си пропуснал Канада, която е винагии в топ 10 на замърсителите в света.
Петрол от пясък си има своята екологична цена.
vassilun
Рейтинг: 4701 НеутралноДо коментар [#28] от "Petleshev":
"В България си набутан отвсякъде, ако караш по-нова кола."
От 2000 г. карам все нови коли! Никога не бих купил втора ръка! Преди две години и половина купих поредната такава. Много съм доволен! Вярно е, че разходите са високи (смяна на масло, филтри и др. такива ми струва над 1400 лева в Тойота, застраховката е също доста пари), но пък, както казва един мой приятел "Кефът цена няма!" Освен това съвременната кола е много по-сигурна от тези от преди 10-15 години.
wanderer
Рейтинг: 3176 ВеселоДо коментар [#33] от "Quo Vadis?":
"Към електрички ще се мине нормално когато технологията го позволява"
Е, след като направиха лихвата отрицателна, що да не обърнат и потенциала в уравнението на Нернст
https://en.wikipedia.org/wiki/Electrochemistry
Изкуственият интелект ще кватнува консюмърите в анти-вселената.
Ама талибани, сър! Ще избият зелените растения като ги оставят без животоспасяващия за тях СО2. Геноцидници ниедни!
Vute Graovski
Рейтинг: 8 ВеселоЕвроколхоз = брички електрички+цифрови парички а на обяд хлебарки на скара ..."прекрасно" бъдеще ни чака, Оруел ряпа да яде.
Quo Vadis?
Рейтинг: 1218 ВеселоДо коментар [#44] от "wanderer":
като преборят СО2 ще умрат от глад, защото няма да има с какво да растат растенията ;)
wanderer
Рейтинг: 3176 ВеселоДо коментар [#43] от "vassilun":
"Преди две години и половина купих поредната такава"
Ами тя вече не е нова - сменил си филтри, накладки, гуми и видимостта на предното стъкло е намалена с един стикер. Разказал си играта на заводската центровка.
vassilun
Рейтинг: 4701 ВеселоДо коментар [#47] от "wanderer":
"Ами тя вече не е нова"
Добре! :-)
wanderer
Рейтинг: 3176 ВеселоДо коментар [#45] от "Vute Graovski":
"на обяд хлебарки на скара"
Скарата е лукс - оставя въглероден отпечатък у Гретето Тупанберг. Освен това еврозелките водят и друга "велика" борба - тая срещу затлъстяването. За туй, само протеини от дъждовен червей. При тия кални улици и "климатични промени" (дъждове) имаме голям шанс да оцелеем ... в чиста кислородна евро-окислителна среда.
Petleshev
Рейтинг: 2226 НеутралноДо коментар [#43] от "vassilun":
Бивш tww09306483.Кефът цена има. Не е като да няма. Друго имам в предвид. Какво като караме по-нови, по-чисти и по-безопасни коли? Всеки със счупена таратайка минава ГТП наравно с нас и кара и паркира в централната част без никакъв проблем. Плаща 20 лева данък, оставя следи от масло където мине без никой да го поглежда. Ей това ме дразни някак си.
vassilun
Рейтинг: 4701 НеутралноДо коментар [#50] от "Petleshev":
Така е! Но няма как това да се ограничи. Има де, ама трябва влизането в градския център да стане платено, както е в Лондон.
Hristov
Рейтинг: 1956 НеутралноДо коментар [#26] от "web_2.0_vs._dc":
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!Той го промени вече..С покупката на Туитър.. И сега всякакви зелени талибани и радикали са правени на създърма там.Както и психично болните леви хувейбини..
plamen_b
Рейтинг: 2297 Любопитно"Тя отбелязва, че по-големи ползи за околната среда и здравето могат да бъдат постигнати чрез преминаване към електрификация"
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Ето и отговора!
vassilun
Рейтинг: 4701 НеутралноДо коментар [#50] от "Petleshev":
И още нещо: Моето семейство кола в София не караме, ползваме дамо градския транспорт или ходим пеша (основно аз). Е, нямаме бърза работа, не работим! Кола ползвам само за да отида да видя майка ми в провинцията или да разходя семейството си някъде извън София. Бърза работа нямам от години и много се радвам за това!
Hristov
Рейтинг: 1956 НеутралноДо коментар [#51] от "vassilun":
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!От 29 август ULEZ ще обхваща почти цял Лондон.Не само центъра.
Batezuzi
Рейтинг: 1335 Неутралното в същност най-голям ефект ще има ако намалим колите до 1 на 3ма, 4ма или повече човека и сменяме кола не на 3-4 години, а на 12-15 години. Замърсяването ще се намали и ако минею на по-лесно ремонтируеми неща и такива за многократна употреба като например пласмасови кутии да минат на стъклени шишета, буркани и т.н.
vassilun
Рейтинг: 4701 НеутралноДоживях да сложа + на русороба Глистев!
vagabond66
Рейтинг: 1824 ЛюбопитноЕ па нали това е целта де!
През комунизма трябваше
да си направите вноска
и да чакате с години
автомобилът да ви го произведат.
Сега той ще бъде толкова скъп,
че няма да може да си го купите!
Тогава метрополията се наричаше
Съветски Съюз,
а сега Европейски (съветски) Съюз!
Честито!
plamen_b
Рейтинг: 2297 ЛюбопитноЗащо смятате, че за живеещите в Индия, Китай и Африка това е добре? Защо мислите, че ние ще сме по-добре, ако въздуха в нашите градове е като в индийските, китайските, пакистанските, Нджамена (Чад) и Багдад (Ирак)?
https://www.iqair.com/us/world-most-polluted-cities Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 НеутралноДо коментар [#4] от "1001":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Кара магарешка каручка.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Таралеж
Рейтинг: 2255 НеутралноДо коментар [#1] от "Веселин Дечев":
Индия си пушат, Африка цялата също, а ние тука да си ограничаваме колите??
🎖🎖🎖
Имаш избор товарищ?
Африка? Индия? Или мама ти Русия?
Или намираш някой Голф и се навираш в ауспуха.
Пожалуста!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
BloodSport
Рейтинг: 552 НеутралноДобре дошли в новия свят, триста пъти по-зле от стария
xgw06535068
Рейтинг: 1012 НеутралноАдва ли е грижа за екологията това, да си сменяш автомобила на 3-4 години.
pontius_glarus
Рейтинг: 3374 Неутрално"...че по-големи ползи за околната среда и здравето могат да бъдат постигнати чрез преминаване към електрификация, като същевременно по-старите превозни средства по пътищата на ЕС, бъдат заменени с високоефективни модели Евро 6/VI...."
Май това е доста по-логично и смислено-идва момент когато каквито и продукти за разхубавяване да се измислят, 80 год. бивша красавица няма как да стане по-привлекателна от едно дори съвсем обикновено 18 год. момиче. ДВГ системите са достигнали своя връх - просто вече е необходимо нещо съвсем различно.
Grainis ltd Hydrogen Bulgaria
Рейтинг: 284 НеутралноПрез 2025 на пазара излиза OFO-Електрическият Автомобил - ofomobile.alle.bg , захранван със зелено, стерилно-чисто и 100% карбон-неутрално биогориво, на цена на дребно под 0,20лв./кг, изработен от суперздрав, суперлек и супер-евтин базалто-фибърен композит. Прогнозна цена на базовия модел без екстри - 3000 евро без ДДС.
OFO може да захранва и стандартен, прост дизелов двигател, но е най-ефективно при захранване на Ванкелов-тип (liquidpiston.alle.bg) двигател-генератор, десетина пъти по-малък от същия по мощност дизелов, със само една-единствена въртяща се част.
Grainis ltd Hydrogen Bulgaria
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#64] от "BloodSport":
Явно не си живял в стария свят, а само си пърдиш ей-така, на вятъра .
Grainis ltd Hydrogen Bulgaria
Рейтинг: 284 Неутрално[quote#58:"vagabond66"][/quote]
При комунизма заплатата беше 100 лв. а цената на една Лада за която чакаш 10 години - 10,000 лв. , или 100 заплати . Сега при заплата от 2,000 лв. отиваш в магазина и си купуваш Дачия (няма сравнение с Ладата) която струва 20,000 лв., или 10 заплати .
Плащаш, качваш се, палиш и тръгваш .
Значи твъдиш, че Евросъюзът е по-лош от Съветския Съюз ?
Марш на психиатър, тъпчо .
Grainis ltd Hydrogen Bulgaria
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#46] от "Quo Vadis?":
В атмосферата в момента има над 900 милиарда тона СО2, така че не се безпокой за растенията .
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 НеутралноДо коментар [#69] от "Grainis ltd Hydrogen Bulgaria":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не е хубаво да лъже стар човек. Кога заплатата ти е била 100 лева?
Освен ако си бил чистач в някое селско училище на 4 часа.
Grainis ltd Hydrogen Bulgaria
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#16] от "sim4o":
СО2 не влияе на човешкия организъм, а на парниковия ефект, който е видим с просто око - вече няма ледове в Арктика и Гренландия, лаводното равнище в океаните се покачва, ледниците в планините се топят светкавично, островни държави като Кирибати например се чудят къде да се евакуират, а Италия например в момента изпитва най-голяматаклиматична аномалия в историята си от дълга суша последвана от унищожителни наводнения с щети от десетки милиарди евро .
Та викаш - Кока Кола ?
sim4o
Рейтинг: 2841 Неутрално[quote#41:"wanderer" Оскъпяването на спирачките и гумите заради "великата" цел за намаляне на Non-exhaust emissions щяло било да бъде отрицателно - по-скъпите спирачки и гуми щели били драстично да намалят здравните разходи за "ботоск и силикон" на джукондите.Е, има още едни там "административни такси" от €22.[/quote]
А ЗАЩО да се оставят непипнати Non-exhaust emissions ?
Както вече казвахме Евро-7 , най-вече е за СО2 и за ФПЧ , малко за NOx ..
И КАКЪВ е смисълът, да искаш да се слага още един филтър, който си е майка си и баща си .. при условие, че почти не влияеш на цялостния процес на отделяне на частици при движение .. те болшинството вече са от Non-exhaust ..
А електрото отделя ПОВЕЧЕ .. Non-exhaust ..
Нормално е - като натискат ДВГ да слага Евро-7 .. да направят нещо и за електрото!
sim4o
Рейтинг: 2841 НеутралноМайка ти я свърши таа работа ..
Зина, каза "а-а-а-а"..
Поздрави
Consumer
Рейтинг: 1257 ВеселоДо коментар [#60] от "КМЕТ В СЯНКА":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЗнаем, че си каруцар, няма нужда всеки път да го заявяваш.
mso351112049
Рейтинг: 234 НеутралноДо коментар [#15] от "danvan":
С такива празни приказки как нямало коли ,как били скъпи и се чакало по година ме принудиха да си поръчам и купя ТЕСЛА У , получих я за 5 работни дни и за 2 месеца успяхме да спестим над 2000 лв от горива ,обслужване и амортизации на дизеляците ,които караме досега ,изобщо не ме интересува ЕВРО 7 ,вече само на ток .
mso351112049
Рейтинг: 234 НеутралноДо коментар [#71] от "КМЕТ В СЯНКА":
АА ,бяхме доктори ,с по 5 -10 долара заплати ,апропо 2 пъти по малки от тези на милиционерите завършили спортното училище с 3 .
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 ВеселоДо коментар [#75] от "Consumer":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Горкото, забравих, че си плод на ЗАЗ 968М.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 ВеселоДо коментар [#77] от "mso351112049":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За коя година говориш?
Consumer
Рейтинг: 1257 ВеселоДо коментар [#78] от "КМЕТ В СЯНКА":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantНе съм дядовото, когато се появи в мототехника бях ученик.
Софианец
Рейтинг: 582 НеутралноДо коментар [#36] от "roknor":
Чети внимателно: Най-големият замърсител на ГЛАВА ОТ НАСЕЛЕНИЕТО е САЩ.
Громя умнокрасиви
Рейтинг: 1106 НеутралноДо коментар [#7] от "Consumer":
Конси и ти ли стана баш евроатлантик, либерал, БЛМ, Латифа, Зелен, ЛГБТ++++ и т.н. :(
Баси, поне за теб имах надежда за нормалност, ама след Ковид и войната явно масово хората изпушиха тотално, като в случая имам предвид и от двата лагера...
Consumer
Рейтинг: 1257 НеутралноДо коментар [#82] от "Громя боцнати":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantТова в каква връзка?
trollhunter
Рейтинг: 3243 НеутралноИ да мрънкате, и да не мрънкате, все тая.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 ВеселоДо коментар [#80] от "Consumer":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Значи все пак опираме до каручката.
Consumer
Рейтинг: 1257 ВеселоДо коментар [#85] от "КМЕТ В СЯНКА":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantМного те тегли, не може да се прикриеш.
puck_futin
Рейтинг: 4026 ВеселоДо коментар [#7] от "Consumer":
Тц! Made in China! Fu*k Your Opinion
puck_futin
Рейтинг: 4026 ВеселоДо коментар [#62] от "Таралеж":
И си караш колата: "Недоделана в Китай"!🤣 Fu*k Your Opinion
Quo Vadis?
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#54] от "vassilun":
Трафика в София може да се намали поне 50% ако училищата и детските градини имат автобуси и има някаква централизирана организация за кръжоци и др. извънкласни дейности
Quo Vadis?
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#70] от "Grainis ltd Hydrogen Bulgaria":
В случай, че не знаеш ЕС плаща за улавянето му от въздуха и нагнеяването му подземни хранилища.
Също така дишането се извършва благодарение на химични процеси за кйото има значние минималната и максимална концентрация ....
sim4o
Рейтинг: 2841 Неутрално"Кока Кола" и хранителната индустрия наистина отделят бая СО2 ..
А затоплянето на климата, наистина ще ни докара до катастрофа .. гледах, гледах филма на Ал Гор .. затопляне, ледът се пропуква , всичко се залива с вода!
Лондон, Ню Йорк - под вода !
Ледове в Гренландия няма, и още по няма да има!
В Кирибати е трагедия и сега .. жалко, хубав край, хубави хора .. но затоплянето няма да ги пожали!
Кирибати са пътници!
И възниква въпроса А НОВИТЕ СТАНДАРТИ И ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ - КАКВО ОБЩО ИМАТ с емисиите на СО2 ...
ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ, САМИ ПО СЕБЕ СИ - ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ НАМАЛЯВАТ ВЪГЛЕРОДНАТА ЕМИСИЯ...
Даже напротив - ако в мрежа с ток и от въглищни ТЕЦ ползваме електромобил ОБЩАТА МУ ЕМИСИЯ Е МНОГО ПО-ГОЛЯМА отколкото, ако сме ползвали кола с ДВГ ..
То е изчислено, ама ТЪПИТЕ ГРЕТЕНИ- ЗАТОПЛИСТИ НЕ ВДЯВАТ..
Теа са малоумни зелени комунета ..
Планетата амен-амен да се залее с вода .. а затоплистите ни натискат ДА ОТДЕЛЯМЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ въглеродни емисии ..
Проучването, за което става дума, се казва Shades of Green и е публикувано от изследователската група Shrink That Footprint.
https://www.ecars.bg/images/stories/2013/feb/co2-elektromobili.png
В държавите с доминиращо производство на електроенергия от въглища емисиите от електромобили са четири пъти по-високи от тези в страните с ниско въглеродно електричество.
Това е добро напомняне, че електрическите коли сами по себе си не са технология за намаляване на въглеродния отпечатък – трябва да бъдат зареждани с ниско въглеродна енергия.
В държави с частично "въглищен" ток електромобилите не постигат нищо за намаляване на въглеродните емисии в сравнение с ДВГ превозните средства.
sim4o
Рейтинг: 2841 НеутралноАбсолютно вярно !
Активисти, политици, лобисти и медии продължават да смесват замърсяването на въздуха и въглеродните емисии – все едно става въпрос за едно и също нещо.
Малко го правят с ясното съзнание, че лъжат.
Повечето просто не знаят.
Крайният резултат обаче е, че в обществото се налага невярна представа за реалната връзка между тези две явления.
Това е проблем, защото кара хората наивно да подкрепят погрешни политики, програми и мерки.
sim4o
Рейтинг: 2841 НеутралноЕдни мои познати си купиха "Тесла"..
За месец и половина - спестиха 8 000 лева, движат се с невероятна бързина , а синът им свали най-красивите си съученички и всяка иска да му е гадже ..!
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 902 Неутралнол
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 902 Неутралноф
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 902 Неутралнохйййй
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!