Подобрени двигатели и 10-степенен автоматик в обновения "Форд Мустанг"



Актуалната генерация на "Форд Мустанг" мина през осъвременяване, което получи подобрения както във външния вид, така и в техническо отношение. Вариантите за персонализация вече са повече, като се предлагат нови цветове и избор между дванадесет различни джанти.


Визията на колата се променя и от изцяло светодиодните фарове и стопове, както и от дневните светлини с нова форма. В салона прави впечатление дигиталното приборно табло, проектирано на 12 инчов екран. Водачът може да избира между три различни визии - нормална, спортна и за писта.

Подобрени двигатели и 10-степенен автоматик в обновения "Форд Мустанг"

© Форд


В "Мустанг" за първи път намират място и познати от други модели на "Форд" асистиращи системи. Сред тях са предупреждение за опасност от удар в предното превозно средство със спирачна функция и разпознаване на пешеходци, сигнализация за напускане на избраната лента на движение с корекция на траекторията и други.


Управление от смартфон




Мултимедийната система на колата е снабдена с функцията "ФордПас", която позволява отключване, заключване, запалване на колата и локализирането и през приложение за смартфон. Цялата гама на "Мустанг" е снабдена с подобрено окачване, което предлага по-прецизно пътно поведение.

Подобрени двигатели и 10-степенен автоматик в обновения "Форд Мустанг"

© Форд


Като опция се появяват и амортисьорите с променливи характеристики "МагнеРайд". Те са част от спортния пакет за колата.


Екобууст и V8 мотори


При моторите 3.7-литровият V6 агрегат, предлаган на американския пазар, се заменя от 2300-кубиков екобууст мотор, който вече влезе в европейската гама на "Мустанг". Той предлага мощност от 317 к.с. и 432 Нм въртящ момент. На въоръжение остава легендарният 5.0-литров V8 двигател (421 к.с. и 530 Нм), по който обаче има редица подобрения.

Подобрени двигатели и 10-степенен автоматик в обновения "Форд Мустанг"

© Форд


Автоматичната кутия е изцяло нова с 10 предавки, като предлага по-бърза смяна на скоростите, по-добра реакция при ускорение от ниска скорост и е по-ефективна заради намалените загуби от триенето на частите.


Подобреният "Форд Мустанг" ще е на пазара от есента.

Промените обхващат и кабрио версията на автомобила.

© Форд

Промените обхващат и кабрио версията на автомобила.

Ключови думи към статията:

Още от Автопремиера

Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 773 Весело

    И всичко това на една доста добра цена.

  2. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1629 Неутрално

    Това го могат и германците, ама на УЖАСНА цена.

  3. 4 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    А бе, Америка си е Америка, да го...

  4. 5 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1895 Весело

    Много напреднало савецкото автомобилостроене!!!

  5. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 485 Любопитно

    [quote#3:"442"]Това го могат и германците, ама на УЖАСНА цена.[/quote]

    Между другото, разликата в цената не идва от качеството, а от несравнимите пазари...

    Stef
  6. 7 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    Като гледам двигателите и окачването моделът става все по-пригоден за европейския пазар.На външен вид традиционно изглежда много добре.
    Любопитно е че традиционно толкова различните вкусове на американци и европейци бавно се доближават.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  7. 8 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#1:"outside"]И всичко това на една доста добра цена. [/quote]

    Относително ... ако сте карали Мустанг, няма да сте с това усещане

  8. 9 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Колата е легенда , която живее !
    Наистина бих искал да притежавам една !

  9. 10 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Хайде сега японците са на ред за дванайсетстепенна скоростна кутия!

    Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.
  10. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2548 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    В крайна сметка клиентът е решаващият дали да си купи скъпото или евтиното.

  11. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Хаха! Верно ли сравняваш Мустанг с немските спортни автомобили?

    Иначе за тази цена, Мустангът изглежда прилично.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 13 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Колко да е ужасна!

    Модератора е неадекватен!
  13. 14 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 773 Любопитно

    Ford's muscle car scores particularly poorly for child occupant safety and equipment, though new 2018 model should fare better

    The 2017 Ford Mustang has flopped to score just two stars in official Euro NCAP safety tests, becoming the first car since 2015 to score so low on Europe’s car safety assessment programme.

    Дано този модел вземе повече звезди

  14. 15 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":

    Сделано в Ссср рушнаците копират всичко и става рушко..разбират от лосьони и окачване от листова ламарина

    Долу рушистите и фашистите
  15. 16 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2579 Неутрално

    До коментар [#10] от "Емо":

    Лексус вече я имат отпреди десет години.

  16. 17 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 546 Весело

    До коментар [#10] от "Емо":

    Японците отдавна за на безстепенни автоматици

  17. 18 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    До коментар [#16] от "Deaddark":


    До коментар [#17] от "Нико":

    Има безстепенни автоматици , но основно в хибридните автомобили.И Ауди имат монтирни на няколко дизелови модификации и имат големи проблеми с надежността , основно заради големия въртящ момент на дизелите.Ще почакаме докато видим варио в спортни модели.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  18. 19 Профил на Лорда
    Лорда
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Първият Mustang, който Ford продава официално в Европа, се провали с гръм и трясък в изпитанията на EuroNCAP за безопасност. Американската легенда получава две от пет възможни звезди.

    Гарантирано от Форд

  19. 20 Профил на на Иванка баща й
    на Иванка баща й
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Форд и циганин...

    I'll be back...
  20. 21 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    До коментар [#17] от "Нико":

    Карах едно такова Мицубиши .
    Мудно и голям разход - трагедия !

  21. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2579 Неутрално

    До коментар [#18] от "rwe33471675":

    Аз говоря за 10-степенна автоматична скоростна кутия в модел на Лексус - вече не си спомням кой, но бе купе с 4-врати, спортен вариант. И тогава ми направи впечатление - толкова степени, ала отзивите бяха добри. Двигателя бе бензинов.

  22. 23 Профил на d
    d
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Напротив. Германците си оправдават цената, докато това тук изглежда добре, но е точно като за своята цена. Карах и двете версии - с малкия и големия двигател - докато бях в командировка в САЩ и мисля, че колата си струва 30000 долара - по всички параграфи. Пластмасите вътре са подигравка, колата залага много повече на култа и външния вид. Скоростната кутия беше ... странна. И все пак, за парите е една супер оферта. Бих си я купил с удоволствие

  23. 24 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 546 Любопитно

    До коментар [#21] от "stenlyaka":

    Това означава ли, че мустанга няма да е муден и ще гори колкото приус?

    Иначе резултатът, който описвате, е характерен за почти всеки автомобил с по-малък двигател и автоматик.

  24. 25 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2486 Неутрално

    Според мен, ако премахнат кончето от решетката, много трудно ще е да бъде разпознат като Мустанг.

    I Want To Believe
  25. 26 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 841 Весело

    хахахаха уникалната кола, скъсана на ЕуроНкап тестовете

  26. 27 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    До коментар [#22] от "Deaddark":

    Да моя грешка , коментара ми беше за безстепенните трансмисии.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  27. 28 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2119 Неутрално

    Мустанга винаги е бил кола за народа. С малкия мотор е под $30К с големия е под $40К. А кефа от бързото каране е поне 95% от напудрено БМВ за двойно по-висока цена.
    В Америка всеки юноша който работи докъто учи може да си го позволи. За тука е малка кола. За Европа е огромен, не е достатъчно луксозен. Европейците или имат една кола на семейство или две но една е малка градска другата е по-голяма за по-дълъг път и това. В САЩ не е проблем да си позволиш и една кола за кеф. И Мустанга е за кеф. Който не е карал 5 литров Мустанг на евтин бензин няма да разбере за какво говоря.

    California Über Alles
  28. 29 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4805 Весело

    [quote#5:"4ort"]Много напреднало савецкото автомобилостроене!!! [/quote]
    Нали? Пипнал я е руснака, не може да му се отрече.

    Gunter glieben glauchen globen
  29. 30 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4805 Весело

    [quote#16:"Deaddark"]Лексус вече я имат отпреди десет години. [/quote]
    Шегаджия.

    Gunter glieben glauchen globen
  30. 31 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#6] от "stef":

    Хич не съм съгласен. Миналата година от чисто любопитство взех такъв под наем за 4 дена, кабрио. Колата беше на около 2,000 мили, с други думи нова..първите няколко мили установих, че стъклата не се затварят плътно и трябва да слизам от колата и да ги вдигам и намествам за да спре да вие вътре...като пуснеш гюрука проблем няма , капака на двигателя е от пласмаса и не престана да подскача и вибрира през цялото време независимо от скоростта. Иначе колата се държеше добре на пътя и разхода беше приличен, но като цяло съм с лоши впечатления.

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  31. 32 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4805 Любопитно

    До коментар [#19] от "Лорда":

    Зарежи ги Форд. Кажи за новата Лада Кранта. Все така ли не пали?

    Gunter glieben glauchen globen
  32. 33 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 485 Любопитно

    До коментар [#31] от "m_hakkinen":

    Аз пък си бях наел Dodge Journey FWD V6 284 hp също на 2к мили.

    Като се качих в колата и я "запалих" не бях сигурен дали работи... Подържаше към 600 оборота и разбираш, че си запалил чак като пипнеш газта и забучаваше онуй чудо под капака...
    Качеството на озвучаването беше като на европейски "много премиум" автомобил, а Dodge-a струва 20тина хил долара...

    И пак се запитах - 'га ще ги стигнем хамериканците...

    Stef
  33. 34 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 485 Любопитно

    И да... минах 5000 км в тоя евтин Dodge и мога да кажа, че умората отсъстваше... Колкото и дървена да изглежда вътре, че и вън, колата е много комфортна във всяко отношение за дълъг път...

    Stef
  34. 35 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 294 Неутрално

    [quote#28:"Pontif А"]За Европа е огромен, не е достатъчно луксозен. [/quote]

    В Европа масъл-карите (Mustang, Camaro, Challenger) са предмимно коли за позьори, които държат на "екзотичния" мачовски външен вид и са невежи да оценят останалите неща в един спортен/GT автомобил – динамични характеристики, качество на сглобката и интериора. Дори парвенютата в България почнаха напоследък да ги купуват.

  35. 36 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 761 Неутрално

    [quote#6:"stef"]Между другото, разликата в цената не идва от качеството, а от несравнимите пазари... [/quote]
    За един и същи пазар става дума - американският.
    Познат искаше да си смени Волво-то с немска, но от Мерцедес му даваха два пъти по-ниска цена от Волво и той си взе пак Волво.

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  36. 37 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#14] от "outside":

    До коментар [#19] от "Лорда":

    Не разбирам само защо толкова минуси сте отнесли, при положение че дори сте смекчили информацията.
    Сериозна издънка на Форд, и то "почти" умишлена (не са екипирани Мустанг за Европа със същите мерки за сигурност, с които го продават в САЩ). За хората, които се съмняват, има и още - потърсете мненията на хората, провели краш-тестовете, те са още по - брутални. Има ги в нета.

    В същото време Волво цепят мрака за кой ли пореден път. Надвишават изискванията.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK