"Шкода" лансира по-способна извън пътя версия на "Кодяк"

"Шкода" лансира по-способна извън пътя версия на "Кодяк"


Шкода" продължава да разширява гамата си от SUV модели със "Скаут" версия на кросоувъра "Кодяк". Дебютиралият през миналата година автомобил е с дължина 4.7 метра и е първият за марката със седем места.


Скаут изпълнението, което ще дебютира на автосалона в Женева през март, се отличава с подсилена защита на цялата долна част. Във външния вид подобрените способности извън пътя се подчертават от сивите защитни елементи отпред и отзад, и 19 цоловите джанти.


Част от серийното оборудване е системата оф-роуд асист, включваща асистент за потегляне по баир и за спускане по наклон. Сред режимите за шофиране, към "Еко", "Комфорт", "Нормал" и "Спорт", се прибавя и "Сняг", при които стабилизиращата програма, антиблокиращата система на спирачките и автоматичната трансмисия имат специфични настройки за хлъзгава настилка.

"Шкода" лансира по-способна извън пътя версия на "Кодяк"

"Шкода Кодяк Скаут" ще може да се поръча с два бензинови двигателя (150 и 180 к.с.) и толкова дизелови (150 и 190 коня). Всички версии са снабдени с интелигентна система за задвижване на четирите колела.




В нормални условия "Кодяк Скаут" е с предно предаване, а при засичане на боксуване на предните колела, се активира и задния мост. С клиренса си от 19.4 см, всъдеходът има ъгъл на изкачване 22 градуса и на оттегляне 23.1 градуса.


Част от серийното оборудване са подпомагащите водача системи асистент за маневриране с ремарке, предупреждение за превозно средство в мъртвата зона на огледалата, сигнализация за приближаващ обект при движение на заден ход и други. "Кодяк Скаут" разполага и с технология за превантивна защита на возещите се при катастрофа, като при определени обстоятелства се затварят прозорците и люка, и се натягат предпазните колани.


Част от серийното оборудване са също полуавтономното паркиране и поглед към колата от птичи поглед. Камерите могат да се фокусират и в определени зони пред и зад "Кодяк Скаут", което улеснява маневрирането и придвижването извън пътя.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Още от Автопремиера

Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "Любопитен съм за цената, макар не ми се сменя "джипа".

    chavo64
  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4270 Неутрално

    До коментар [#1] от "chavo64":

    Около 50 бона, базова

    ...
  3. 3 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 470 Неутрално

    издокарали са го като Q7

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!
  4. 4 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 447 Неутрално

    [quote#2:"hamiltonf1"]Около 50 бона, базова[/quote]

    "Скаут" версиите на Шкода никога нямат нищо общо с базовото, от гледна точка на цената.

  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6356 Неутрално

    Прилича много на Ауди , но нали са в една група фирми, простено им е. Не знам как е вътре

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#1] от "chavo64":

    В нормална конфигурация - 4х4, 150 кс дизел автоматик, колата е 60-65 000 лв с ддс.
    Тази версия вероятно ще отиде към 70-75 000.

  7. 7 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf1":

    Подценяваш ги!!

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4270 Неутрално

    До коментар [#6] от "ial":


    До коментар [#7] от "!D !":

    "Цените на модела стартират от 45 280 лв до 69 560 лв с ДДС. Пълни технически и ценови данни за Новата ŠKODA Kodiaq можете да намерите в уебстарницата на Шкода:... "

    ...
  9. 9 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#8] от "hamiltonf1":

    Цените, които са посочени и вие сте цитирали са за стандартни/базови изпълнения.
    Например за зитирания от мен модел 4х4, автоматик, 150 кс. дизел, базовата цена е 61960 лв с ддс. като сложите няколко опции (например 7 места, металик, аларма), цената отива с лекота до 65.
    Скаут версията очевидно ще е по- скъпа от стандартната, така че граница от 70-75 000 лева е повече от резонна.

    http://www.skoda-auto.bg/SiteCollectionDocuments/Price%20lists%202017/27012017/Kodiaq_27012017.pdf

  10. 10 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Шкода Кю7-ца Еваларката!
    Искам я с Плъгин хибрид!

  11. 11 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2140 Любопитно

    Хич, не изглежда зле!

    Модератора е неадекватен!
  12. 12 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Значи няма да сменям "Рекстона", нищо че е корейска "пръчка". То и без това нямам време да карам в България.

    chavo64
  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1298 Любопитно

    Interesno как и кому хрумна, по дяволите, че Kodiaq се чете на български КодЯк?

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2140 Неутрално

    До коментар [#12] от "chavo64":

    Рекстона за цената си е много приличен автомобил.

    Модератора е неадекватен!
  15. 15 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#13] от "pag":

    И аз това питам?

    Предполагам, че идва от инстинктивната близост на "Козяк"

  16. 16 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#14] от "ivan_":

    Ми на тази цена със всички екстри. Никога не ме изоставял нито на ски, нито на риба. Пък и вместимост има. В Сахара и Тюмен не съм го пробвал 😂!

    chavo64
  17. 17 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 943 Неутрално
  18. 18 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2140 Неутрално

    До коментар [#16] от "chavo64":

    Да, автомобила си е много добър, като се вземе в предвид и цената се е една много разумна покупка.

    Модератора е неадекватен!
  19. 19 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    Фолксваген се прикрива под брандовете си.
    Намалява цените си при тези марки при който е допуснал съзнателни грешки. В Америка при 30-35% данък едва ли някой ще посегне на тях освен ако си е изпил акъла.
    Същото ги очаква и другите германски производители.
    А без Американския пазар всички са загубени въпреки че твърдят само 10 % отива за САЩ.
    Тези 10% само след 5 години ще се окажат че са 70%.
    А новите германци от арабския свят ще правят по лоши коли и от китайците .

  20. 20 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2404 Неутрално

    “В нормални условия “Кодяк Скаут" е с предно предаване, а при засичане на боксуване на предните колела, се активира и задния мост."

    Много интересен вариант за 4x4?

    I Want To Believe
  21. 21 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 641 Весело

    Ясно, че някои ще я харесат, други не. Лично аз бих попитал защо няма двигатели над 200к.с...
    Едно нещо обаче не мога да не споделя:
    Как изглежда тази кола и как последният модел "НИВА" или "Дачия - Дустер". Шкода е напълно "западна", а румънските подобия на коли стават за превоз на ремонтни екипи на канавки. Руските тарги пък за нищо не стават! Та това го споделям най-вече с руско-любящите другари, които най-много обичат да ползват "запада", ама и най-много го плюят...

  22. 22 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3438 Неутрално

    До коментар [#19] от "the only easy day was yesterday":

    Пежо-Ситроен например се оправят и без американския пазар... Рено също.

    Бивш tww09306483.
  23. 23 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    До коментар [#22] от "tww09306483":
    те са във алаенс със нисан затова не продават докато нисан продава

  24. 24 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 447 Неутрално

    [quote#21:"m_style"]Шкода е напълно "западна", а румънските подобия на коли стават за превоз на ремонтни екипи на канавки. Руските тарги пък за нищо не стават![/quote]

    С дребната, но пък съществена, подробност, че една такава Шкода струва колкото поне ДВЕ Дачии и към ТРИ Ниви. И за местата и "товарите", където се използат последните две, Шкодата би била меко казано неподходяща.

    По принцип не е лошо човек да гледа на света, пречупен през гъзарско-снобарските си очила, но реалността не е само такава, каквато я описват в Дневник и "лайф-стайл" списанията.

  25. 25 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 447 Неутрално

    [quote#23:"the only easy day was yesterday"]те са във алаенс със нисан затова не продават[/quote]

    Да, Пежо-Ситроен определено са в алианс с Нисан или с някой, който продава в САЩ!

    Е, май се водят втория по големина производител в Европа, след Фолксваген, но това съвсем не е съществено за целите на доказването на "правилната" теза, нали?

  26. 26 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Q-7 ,туарег,кайен и сега кодияк или кодяк...една платформа и няколко различни по цена и качество брандове...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  27. 27 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2455 Неутрално

    До коментар [#24] от "krasi_kara":

    има и още една малка разлика между румънските Дачии и западните ,бях свидетел на няколко катастрофи с Дачии ,вкл и джипове ,при всички от тях ,пътниците в тях бяха почти на 100% загинали ,не искам да кажа лошо , но е далеч от качеството на западните модели,вярно ,че е божа работа , но да сравниш Дачия и западна кола и къде минавала или не е все едно да скочиш от Аспаруховия мост с бънджи или без и да разчиташ ,че ще оживееш ,щото адреналина , а и цената на удоволствието са различни ,предпочитам западната стока , в този аспект бих казал ,че Тойотите са на най високо ниво ,особено при удари и с оглед здравината си .

  28. 28 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3438 Неутрално

    До коментар [#27] от "edin drug":

    По-малка и по-лека кола, няма шанс пред, по-голяма и по-тежка...! Марката не е толкова важна.

    Бивш tww09306483.
  29. 29 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 447 Неутрално

    [quote#27:"edin drug"]но да сравниш Дачия и западна кола и къде минавала[/quote]

    Не аз отворих дума за сравняване! Казах, че ако имаш нещо, което трябва се свърши с евтина кола, си купуваш Дачия. Като не ти трябва евтина кола си купуваш нещо друго.

    Ама да викаш, "Тия па румънци така и не направиха кола като западните за разлика от чехите", си баш срявняване на ябълки и портокали, както казват "на запад".

  30. 30 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    До коментар [#25] от "krasi_kara":
    много е дълго да обяснявам... затова гледам по накратко ...
    пежо се караше до 1986 в америка после изискванията за да продават коли тук трябваше производителите да спазват някои условия като наприме вратите трябваше да бъдат укрепени със желязни пърти така че да издържат при страничен удар така че да не убиват хората в колата после бампърите отпред и отзад и подобни такива горните производители отказаха да правят това тъй като и не продаваха много така се оттеглиха сами от американския пазар.
    Фиат също беше един от тях по късно се появи алфа ромео но със необходимите изисквания но под алианс със крайслер.
    тези коли са малки и не издържаха на дълъг път не бяха и удобни и за стандарта на Америка честно бяха смешни за това време когато бензина беше 50 цента за галон (близо 4 литра) сега е $2 или +- $0.20
    После американските коли почнаха да ги правят през пръсти докато Мерцедес спечели от това и така превзе пазара на луксозните коли японците усетиха това и ги последваха като конкуренти. Наште докато загреят се оказаха без купувачи и трябваше един ден да банкрутират. Но сега почнаха но доверието веднъж изгубено трудно се печели отново генерации трябва да минат за да се забрави.

  31. 31 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#25] от "krasi_kara":

    Рено е в алианс със Нисан!!!

    www.soundcloud.com/x2805
  32. 32 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 447 Неутрално

    [quote#31:"dj x2805"]Рено е в алианс със Нисан!!! [/quote]

    Сериозно?! Брех да му се невиди!

    Я, сега се върни да прочетеш дали съм писал за Рено или за Пежо-Ситроен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK