"Тойота Ярис" мина през втори фейслифт, оценен на 90 млн. евро

"Тойота Ярис" мина през втори фейслифт, оценен на 90 млн. евро

© Тойота



Третото поколение на "Тойота Ярис" мина втори фейслифт. След обновяването "на пожар" през 2014, предизвикано от твърде обикновения вид на колата, сега получи още сериозни подобрения. Нов момент е, че европейският "Ярис" ще се прави без никакви промени и като "Тойота Виз" в Япония.


Може би това е и причината в колата да видим една коренно различна задница, светлините в която нямат нищо общо с визията на представителите на модела досега. Отпред се забелязва по-скоро еволюция на досегашния дизайн, като стремежът явно е бил към още повече агресивност и динамика в излъчването.


Нови нива и по-богата палитра цветове




С лансирането на "Ярис" 2017 се въвеждат две нови нива на изпълнение - "средно" и "средно плюс", при тях ще се предлага възможност за двуцветни комбинации на купето. Гамата от джанти е обогатена с две 15-цолови предложения и едно 16 цола, за другото ново ниво - "Шик". Гамата от цветове е допълнена с два нови - Hydro Blue и Tokyo Red, и вече включва 10 предложения.

Колите в двата нови цвята са в средата

© Тойота

Колите в двата нови цвята са в средата


В салона са използвани по-качествени материали. Приборното табло е по-стилно, като между километража и оборотомера е поставен голям екран, на който да се следят данните от бордовия компютър.


Фейслифт за 90 млн. евро


От "Тойота" посочват, че във фейслифта на "Ярис" са инвестирани 90 милиона евро, като почти можем да говорим за изцяло нов модел заради подменените повече от 900 части. Заслужава отбелязване пускането на нов 1.5-литров атмосферен бензинов мотор със 111 конски сили, който ще замени досегашния 1330 кубиков двигател, като предлага с 12% по-нисък разход на гориво, при подобрена динамика.

"Тойота Ярис" мина през втори фейслифт, оценен на 90 млн. евро

© Тойота


Впечатлява също, че цялата гама на компактния хечбек ще бъде снабдена със системите, част от пакета Toyota Safety Sense. Става дума за предупреждение за опасност от удар в предното превозно средство със спирачна функция, сигнализация за напускане на избраната лента на движение, информация за последния забелязан пътен знак и автоматично превключване между къси и дълги светлини на фаровете.


Промените по окачването на колата целят по-комфортна возия и още по-безупречно пътно поведение. Подобрена е и шумоизолацията на салона. Воланът пък е още по-прецизен.


Пълен анализ на икономичността при хибрида


Новият "Ярис" хибрид ще бъде снабден със своеобразната черна кутия Driveco box, която събира всички данни за пътуването, касаещи икономичността, и дава възможност на водача да се съревновава както със себе си, така и с другите собственици на подобен автомобил. След всяко пътуване може да се види каква част от него е измината на ток, без вредни емисии, разстоянието, средната скорост, разхода на гориво и т.н. Информацията може да се визуализира и да се сподели в социалните мрежи.

"Тойота Ярис" мина през втори фейслифт, оценен на 90 млн. евро

© Тойота


Driveco вече има събрани данните от 900 коли "Ярис" хибрид, навъртели повече от половин милион километра. Анализираната информация показва, че средно през 54% от времето те се движат в изцяло електрически режим, а средният разход на гориво е 5.0л/100 км.


За миналата година "Тойота Ярис" има 208 хиляди продажби в Западна Европа и пазарен дял от 6.5%. 40 на сто от поръчките са на хибридната модификация, похвалиха се от "Тойота".


От компанията посочват, че компактният хечбек ще продължи да се прави във Валенсиен (Франция), където за 15 години са произведени над 3 млн. яриса.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK