Най-мощното и бързо "Ферари" в историята ще дебютира в Женева



Най-мощното и бързо "Ферари" в историята на легендарната италианска марка ще дебютира на автосалона в Женева (7-19 март). Моделът 812 Суперфест (Superfast) използва 6.5-литров V12 двигател с мощност 800 конски сили и максимален въртящ момент 718 Нм.


Скоростната кутия е автоматична с двоен съединител. Данни за ускорението за момента няма.

Най-мощното и бързо "Ферари" в историята ще дебютира в Женева

© Ферари


"Ферари 812 Суперфест" ще отбележи 70 години от пускането на първия модел на марката с V12 мотор. За колата е разработен специален нов червен цвят, кръстен Rosso Settanta.


Най-мощното и бързо "Ферари" в историята ще дебютира в Женева

© Ферари


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Още от Автопремиера

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    6.5-литров V12 двигател с мощност 800 конски сили става и за танк. Защо обаче не пищат и разходът на гориво, може би защото за гъзарията плащането е без значение! Хубавото е , че след време новостите в тези автомобили слизат на по-ниското ниво на масовия потребител.

  2. 2 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 634 Неутрално

    Фантазия, и е реалност. И никакви хвърчащи машинки, возещи товар до 100 кг не могат да я заменят.

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1806 Неутрално
  4. 4 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 718 Весело

    До коментар [#2] от "xali":

    Това са болидите от Ф1

  5. 5 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 939 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дедо Либен":

    Споко, дедо Либене!
    Ако го караш по магистралата в рамките на правилата, разхода му не трябва да е по-различен от на Лада!
    Просто ще караш на минимална мощност!
    Ако впрегнеш сичките коне, ще фръкнеш!
    За 140 км/час, конете ще припкат без да се потят!

    Да разлая троловете!!
  6. 6 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дедо Либен":
    Когато имаш милиони и вложиш един от тях в доказано добра банка, не се интересуваш от таксите!
    Това е по принцип. Може и да не става въпрос за теб. По вероятно!

  7. 7 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Страхотен дизайн. Със сигурност много ще се чака за този модел. Поръчките надминават предвидената лимитирана серия.

  8. 8 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3213 Неутрално

    Сорос ако беше млад щеше да вози либерални каки и швепсове в в такова Ферари!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  9. 9 Профил на ogi1111
    ogi1111
    Рейтинг: 323 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дедо Либен":

    на официалната им страница пише: 14,9 l/100km
    http://auto.ferrari.com/en_EN/sports-cars-models/car-range/812superfast/

  10. 10 Профил на OOPS
    OOPS
    Рейтинг: 284 Весело

    Не става, да отидеш до Кауфланд да си купиш тиквички на промоция

  11. 11 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    Дизайнът много ме кефи!
    Липсва тази бруталност, която и наче пък ми харесва при бичетата!

    I Want To Believe
  12. 12 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 908 Неутрално

    Суперфаст или Суперфест?

  13. 13 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Ферари си е класика ..
    Малко с дизайна изостават - този ми харесва , но започва от английския "Ягуар"-пурата , минава през Додж Вайпър, после Шевролет Корвет - и така с дизайна и формата ...))
    То , какво ли и друго да се нарисува- Ламборгини Миура стигна предела на "модерните" форми и се тръгва пак назад - към класиката ...))

    BIG AL
  14. 14 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дедо Либен":

    Дедо, който има парите и му разрешат да я купи колата, определено не се притеснява от разхода.

  15. 15 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 510 Любопитно

    хубаво, ама съм се возил в по-бързо ускоряваща от място кола
    само 2.9 секунди - това ли е всичко, което можете, Ферари?

    Stef
  16. 16 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3626 Неутрално

    До коментар [#8] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Тц, подобна кола подхожда на самовлюбен перко като Тръмп. Сериозните милиардери не се увличат по бързи коли, леки жени и позлатен мутробароков кич.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  17. 17 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 405 Неутрално

    До коментар [#15] от "stef":

    Ми доскоро (ако не и все още) най-бързо ускоряващото четириколесно (като изключим драгстерите, при които 100 км/ч се достигат за около секунда) беше една стара Фиеста, преработена на електромобил и задвижвана от 12 най-обикновени акумулатора. Един 300-килограмов кит кар с високооборотен мотоциклетен двигател с мощност около 160-200 коня ще прави това ферари за смях. Само дето нито Фиестата, нито кит кара са Ферари...

  18. 18 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 459 Весело

    Суперфест ... Пълни глупости пак

    На translate.google.com има дори бутон, който ти дава правилното произношение на думата. Не е лошо освен за превод на статиите да се ползва и когато човек не е сигурен за нещо като горното "суперфест"

    Trust no one.
  19. 19 Профил на dirbg
    dirbg
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Тя и теслата ускорява много бързо, но на втората минута спортно каране прегрява. Хора, които не са се качвали дори на картинг през живота си да обсъждат ускорението на Ферари е малко излишно. Тази кола не е направена за да ускорява най-бързо, направена е да за да може да се кара спортно, това е много повече от ускорение до 100км/ч, това е например стабилност с 300км/ч.

  20. 20 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#19] от "dirbg":
    ++++++

  21. 21 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 510 Любопитно

    [quote#17:"gmranger"]Само дето нито Фиестата, нито кит кара са Ферари...[/quote]

    Говоря за Тесла P100D

    Stef
  22. 22 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 510 Любопитно

    [quote#19:"dirbg"]това е например стабилност с 300км/ч.[/quote]

    Интересно колко пък по-стабилна да е от Тесла, при положение, че центърът на тежестта и е два пъти по-високо от на Теслата?

    Stef
  23. 23 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3531 Неутрално

    [quote#1:"Дедо Либен"]6.5-литров V12 двигател с мощност 800 конски сили става и за танк. Защо обаче не пищат и разходът на гориво, може би защото за гъзарията плащането е без значение! [/quote]
    Ферари е специален автомобил. Преди години от завода изпращаха специални покани до потенциални клиенти - обикновено известни личности, не знам дали все още това не е валидно? Отделно който си купува Ферари има просторни гаражи, в които си държи подобни свръхскъпи играчки - бижута, и им се радва, и ги върти най-много 2-3 хил. км годишно. Ферари е нещо като свръхскъпия часовник - богатите си купуват Омега за 5000 евро и Порше 911, а супер богатите самонавиващ се часовник с двоен турбийон за 50 -100 хил. евро и Ферари или Вейрон. И хич не им пука колко горят на 100 км, или че Тесла има подобни характеристики за ускорение. При Ферари се работи не само върху дизайна и динамиката му, но даже и върху звука му!

  24. 24 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3531 Неутрално

    [quote#21:"stef"]Говоря за Тесла P100D[/quote]
    Тесла е като една хубава химикалка Паркер за 20 евро, а Ферари като една Монблан за 1000 евро. И с двете можеш да си подпишеш фактурите, и двете пишат хубаво. Но не всеки може да си позволи Монблан, или Ферари, докато Тесла все пак хипотетично е възможно за много хора.

  25. 25 Профил на 4efo1979
    4efo1979
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#23] от "historama":

    "... Ферари или Вейрон... "

    Едното е марка спортни автомобили, другото е модел автомобил. Не че нещо, но Ферари са далеч от екслузивността на Ламбо и Пагани, да не говорим за Кьонигсег или пък Бугати.

    Като за спортен автомобил - посочените от теб с пренебрежение Порше превъзхождат Ферари по пистите - говорим за времена на обиколки на серийните автомобили, не за ограничаваните по регламент GT3 шампионати.

    Отделно същите тия Порше са най-успешната марка спортни автомобили изобщо с над 28 000 победи в различни спортни надпревари и в момента е най-големият производител на спортни коли в света.

    Така че малко по-полека с квалификациите и категориите.

  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3531 Неутрално

    [quote#25:"4efo1979"]Като за спортен автомобил - посочените от теб с пренебрежение Порше превъзхождат Ферари по пистите [/quote]
    Съжалявам, изобщо не бих писал нещо пренебрежително за Порше, особено за модела 911. Но не е Ферари.

  27. 27 Профил на 4efo1979
    4efo1979
    Рейтинг: 229 Неутрално

    За почитатели на WEC и любители на цифрите от Нюрбургринг - Ферари определено не е Порше
    Не са и близо дори.

  28. 28 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Предпочитам си Тесла-та

  29. 29 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1602 Весело

    [quote#12:"truly"]Суперфаст или Суперфест?[/quote]
    Компоти или компютри....

    Според някои нЕма значение

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  30. 30 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 704 Весело

    Абе някои хора от форума /надявам се мъже/, имам чувството, че като видят гола красавица, първото нещо ще е да я питат /ако може/ за цикъла или кога ходи по нужда...
    Сериозно - не пишете защо не ви харесват "Червените кончета"! Явно е, защото нито разбирате от коли, нито имате вкус за нещо повече от злободневната и заобикаляща ви битова олигофрения...

  31. 31 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Ето това е задница! Перфектна!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK