Новият "Форд Фиеста" ST e с три цилиндъра и 200 конски сили

Новият "Форд Фиеста" ST e с три цилиндъра и 200 конски сили

© Форд



Новото поколение на "Форд Фиеста" ST ще е първото, което използва трицилиндров двигател съобщиха от компанията. Колата ще дебютира на автосалона в Женева (7-19 март), като моторът e 1.5-литров, от генерацията "Екобууст".


Двигателчето произвежда 200 конски сили и 290 Нм въртящ момент, което е достатъчно за спринт до 100 км/ч за 6.7 секунди. С цел икономичност, "Фиеста" ST ще минава дори на два цилиндъра, при ниски натоварвания.

Новият "Форд Фиеста" ST e с три цилиндъра и 200 конски сили

© Форд


За първи път най-мощната версия на мъника на "Форд" ще разполага и с различни режими на шофиране – нормален, спортен и за писта. При избора на всеки от тях ще се променят настройките на работата на волана, стабилизиращата програма, реакцията на педала на газта и звука от спортната изпускателна система.


"Фиеста" ST 2017 залага и на сериозна програма за персонализация, както отвън, така и в салона. С модела дебютира новият за "Форд" цвят "Течно синьо", специална разработка са и 18-цоловите алуминиеви джанти.

Новият "Форд Фиеста" ST e с три цилиндъра и 200 конски сили

© Форд


Мултимедията на колата разчита на 8-инчон дисплей и е напълно съвместима с всички видове смартфони. Озвучаването е от Bang&Olufsen.
Новият "Форд Фиеста" ST e с три цилиндъра и 200 конски сили

© Форд


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Още от Автопремиера

Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3279 Неутрално

    Сапунерките над 55к.с. са опасни!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Ми да бяха му сложили реактивен двигател. И без това се кара предимно градско с този тип автомобили.

    Попътен вятър в главите!
  3. 3 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 862 Неутрално
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    Ще излезе нЕкое бутало да види тоя дето го е натегнал така !!!

  5. 5 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2153 Неутрално

    Ford FIesta ST са големи пиперки!

    Един клип на Кен Блок с Фиеста "малко" пипната в най-великото сити - Сан Франциско.
    https://www.youtube.com/watch?v=JEBmHEGhR6A#t=198.671329

    California Über Alles
  6. 6 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    До коментар [#5] от "Pontif А":

    Благодаря за клипа - наистина майсторско изпълнение++++++

  7. 7 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 917 Любопитно

    Малийййй!
    Туй маторче гу изтезават! Колко ли ще издаяне?

    Да разлая троловете!!
  8. 8 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2153 Неутрално

    До коментар [#6] от "tsvetko_51":

    Edin klip в който тази Фиеста се състезава с Формула1 на Луис Хамилтън. Разбира се всичко е за кеф но все пак се вижда че така напомпана Фиеста не е съвсем за подценяване.
    https://www.youtube.com/watch?v=EFGqSQvt55I#t=177.193962

    California Über Alles
  9. 9 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#7] от "lone_wolf":

    100-200 хил. км. Ако го караш полечкичка, може и към 300 хил. км. Но се съмнявам купувачите на този автомобил да го "галят".

  10. 10 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    До коментар [#8] от "Pontif А":

    Благодаря, трябваше да го видя втори път за да схвана номера с шикана, но наистина добре е напомпана фиестата.

  11. 11 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5154 Любопитно

    [quote#1:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]над 55к.с.[/quote]
    Как определи тази граница? Защо не 50 или 60 к.с.?

    Gunter glieben glauchen globen
  12. 12 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Със сигурност не е първия трицилиндров мотор на Фиеста...
    Може да е първият 1.5-литров трицилиндров...

  13. 13 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Хайде пак, изказвания на експерти...
    И с кола с 50 к.с. може да се пребиеш, ако караш като идиот...
    И откога Фиестата е сапунерка?!

  14. 14 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Весело

    До коментар [#9] от "gogo2011":

    Таксиджиите ще истискат поне половин милион...

  15. 15 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 468 Неутрално

    На това като му отвориш предния капак и в коша ще се виждат само кабели и охлюва на турбото!

  16. 16 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 917 Неутрално

    До коментар [#9] от "gogo2011":

    Тая мощност могат да я постигнат по два начина!
    Като вдигнат оборотите, или натоварят цилиндрите до... малко над предела!
    Повече гориво; повече въздух ---> по-високо налягане в цилиндрите (по-голямо износване)!
    Малка подробност! Инженер - двигатели с вътрешно горене съм, а не бахчеванджия!
    Тоя двигател е невъзможно да бъде с дълъг мото-ресурс! Едното винаги е за сметка на другото! Юркаш фордчето, докато издухаш двигателя! Няма да се изненадам ако е "сполучливо", колкото Форд "К"!

    Да разлая троловете!!
  17. 17 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Весело

    До коментар [#15] от "krasi_kara":

    Ми, не...
    Същото като при повечето съвременни автомобили се вижда...

  18. 18 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#16] от "lone_wolf":

    С Фиестата, която карам в София, рядко ми се налагам да достигам 4000 оборота. Бих казал, че не изоставам от стадото на светофарите, а често изпреварвам повечето...
    Обичайно съм с 2500 - 3000 оборота...

    Вероятно цилиндрите са натоварени...

    Колко смятате, че е мото-ресурсът му?

  19. 19 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 232 Неутрално

    [quote#18:"tie_interceptor"]Колко смятате, че е мото-ресурсът му? [/quote]
    Пежо-Ситроен ви го казаха преди година и половина тук:
    Три цилиндровите техни разработки им даваха гаранция-живот до 250 000км, след това никой не поема никаква гаранция -най-вероятно скоро след това следва отваряне и ремонтиране -все неща които никой не иска да прави -но ще трябва ако си е купил такъв...

    Защо „даунсайзингът” се оказа измама
    Технологията не може да изпълнява едновременно двете си основни задължения

    Индустриалният термин „даунсайзинг” бе въведен, за да обозначи политиката на компаниите за намаляване обема на двигателите и съответно постигането на по-висока ефективност. В комбинация с турбокомпресор, този тип двигатели нерядко осигуряватпо-висока мощност при по-ниска консумация на гориво и по-ниски нива на вредни емисии. На този тренд заложиха почти всички производители през последното десетиление, като се надяваха, че точно той ще спаси двигателят с вътрешно горене. Всичко това обаче се оказа лъжа.

    Защо „даунсайзингът” се оказа измама

    Сложните хибридни технологии принудиха компаниите да търсят по-прости начини за намаляване на вредните емисии и имено даунсайзингът трябваше да се превърне в преломната философия в тази насока. Нужно бе само едно – намаляване на обема на мотора и поставянето на турбина. Така V8 двигателите бяха заменени от V6, а по-късно V6 моторите отстъпиха място на 4-цилиндрови агрегати. На свой ред те ставаха все по-малки и дори бяха изместени от 3-и и дори 2-цилиндрови мотори в някои модели. Идеята се оказа блестяща.

    Преди 10 години всичко това изглеждащо като чудо, защото тогава перспективите пред автомобилната индустрия изглеждаха доста мрачно заради въвеждането на все по-строги изисквания за екология. Даунсайзингът представляваше идеално решение както за Европа, така и за цял свят и производителите масово заложиха на него. Особено майсторство в тази посока показаха големи компании като Volkswagen и Ford.

    Защо „даунсайзингът” се оказа измама

    Оказа се, че VW Golf се чувства също толкова добре с 1,6-литров, колкото и с 2.0-литров двигател, като едновремено с това разходът на гориво става по-нисък. След това 1,6-литровият Golf „свикна” и с 1,4-литров двигател. Стигна се до 2010 г., когато се появи 1,0-литров мотор, който вече се предлага от повечето европейски производители. Дори в САЩ даунсайзингът се превърна в стандарт, като атмосферните 2,5-литров и 3,0-литров V6 двигатели бяха изместени от 2,0-литрови турбо „четворки”.

    Тенденцията не подмина и пикапите, с които Щатите се гордеят. През 2011 г. Ford премахна остарелите 4,5- и 5,8-литрови V8 при пикапа F-150 и ги замени с 3,7-литров V6. Мястото на 5,0-литровия V8 бе заето от 3,5-литров туин-турбо V6. По-късно се появи и 2,7-литров мотор с турбо.

    Защо „даунсайзингът” се оказа измама

    Най-екстремно към даунсайзинга подходи концернът Fiat, който започна да поставя на своите малки хечбек модели 500 и Panda, мотор с 2 цилиндъра и обем 0,9 литра. Той бе наречен TwinAir, като средният разход при него изглеждаше впечатляващо – 3,5 л/100 км. Двигателят започна да трупа награди, но постепенно нещата се оказаха доста различни.

    Скоро след дебюта на агрегата се оказа, че собствениците на автомобила няма как да постигнат тези показатели. Тест на британското издание CAR показа, че разходът при 2-цилиндровия мотор на Fiat е с около 40% по-висок от обявения. Подобни резултати, макар и с по-малки разлики, бяха открити и при 3-цилиндрови мотори на други производители. Това накара компаниите и редица независими експерти да проучат къде се крие проблемът. Скоро стана ясно къде.

    Защо „даунсайзингът” се оказа измама

    Факт е, че по-малките двигатели трябва да имат разхода на малък мотор и мощността на голям, но те няма как да се справят с тези две неща едновременно. Целият трик в случая се крие в турбината. Благодарение на нея автомобилът получава обявената мощност, но само когато тя е генерирала нужното налягане във всмукателния колектор. При интензивно каране тя вкарва въздух в двигателя, като съществено повишава количеството на използваното гориво. Така налице е мощността на по-голям мотор, но и по-висок разход на бензин. Тоест, за да харчи колата по-малко, тя трябва да се кара на ниски обороти до достигане на пиковото налягане на турбината.

    Именно при такива условия се правят и тестовете за разхода на гориво и нивата на вредни емисии. Малките двигатели лесно покриват изискванията при изпитания в лаборатории, но в реалния живот много трудно могат да постигнат подобни резултати. Дори бе въведен специален термин - Cycle-beating, който означава именно разликите в работата на двигателя в реални условия.

    Защо „даунсайзингът” се оказа измама

    В крайна сметка всичко това доведе и до обратната тенденция, като компаниите постепенно преминавха към по-големи двигатели. Нещата обаче се усложниха значително и с появата на електромобилите. През 2010 г. Tesla Model S бе само прототип и тогава никой не поставяше под съмнение жизнеспособността на двигателите с вътрешно горене. А сега повечето производители предлагат коли на ток, при това на напълно разумни цени.

    Така постепенно епохата на даунсайзинга отива в историята. Едва ли някога производителите са имали идея да направят своите коли по-чисти и по-икономични. По-скоро не – те искаха автомобилите им да преминат тестовете. И намериха евтин и гениален начин да го направят.

  20. 20 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#7] от "lone_wolf":


    До коментар [#4] от "442":


    До коментар [#9] от "gogo2011":

    Продължителен тест на Аутобилд (100 000 км) с трицилиндровия еднолитров двигател на Форд. Двигателя и колата са перфектни, най- добрите в класа си и втори сред всички марки:
    https://www.youtube.com/watch?v=0dbeTaKpdLs

  21. 21 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 232 Неутрално

    [quote#20:"ial"]Двигателя и колата са перфектни[/quote]
    Не ОСМИСЛЯТЕ това което хората са установили за тези двигатели -купена нова кола карана градско основно -е икономична, излезеш ли на аутобан, вече не е икономична -а точно такъв автомобил с 200коня, със сигурност не се взима само за града .
    За хората втора ръка у нас(96-97 процента) за коли над 5 години -такъв автомобил не само не е практичен(извън града) ами и може да те вкара в сериозни ремонти -заради по малкия живот на мотора-около 250 000км пежо-ситроен толкоз им дава...
    Малко повечко по темата -форд лансират, други се отказват:

    Изненада: Идва краят на трицилиндровите мотори
    "Дизелгейт" в крайна сметка ще сложи точка на модната тенденция към даунсайзинг

    Най-неочакваният резултат от "Дизелгейт": европейските производители ще се откажат от малките турбомотори и ще се върнат към по-големите работни обеми. Няколко компании потвърдиха с половин уста, че са на път да зачеркнат годините работа и инвестиции в така наречения downsizing.


    Изненада: Идва краят на трицилиндровите мотори

    Досегашната методика за измерване на вредните емисии, която търсеше възможния минимум при идеални условия на полигон, подтикна компаниите с интереси в Европа да инвестират милиарди в намаляване на работния обем и цилиндрите на двигателите, компенсирано с добавянето на турбокомпресори.


    След скандала с VW обаче европейските власти въвеждат нови тестове, по-близки до разхода в реалния живот. А в такива условия по-големите атмосферни двигатели се оказват всъщност по-икономични от трицилиндровите турбомотори.

    Според източници на авторитетното издание Automotive News подобни планове вече са в ход в Renault, Volkswagen и Opel. В рамките на следващите три години компаниите или ще се откажат от новите си малки двигатели, или ще увеличат леко работния им обем. "Достигнали сме лимита на даунсайзинга", призна Ален Рапосо, шефът на отдела за двигатели на Renault-Nissan.


    Още първите изпитания по новата методика, която ще влезе в сила в ЕС догодина, показаха, че в реални условия автомобилите с малки турбомотори значително надхвърлят лимитите за вредни емисии. Топлината от турбото води до драстично увеличение на азотните съединения при компактните дизелови мотори. Колкото до бензиновите трицилиндрови агрегати, за да избегнат прегряване, те впръскват повече гориво, което води до отделянето на повече неизгорели въглеводороди, фини частици и въглероден оксид.

    Изненада: Идва краят на трицилиндровите мотори

    0.9-литровият TCe на Renault вероятно ще е сред първите преработени малки мотори



    Още не е сигурно кои двигатели ще бъдат засегнати от чистката. Най-вероятно от нея ще пострада 1.2-литровият дизел на General Motors, който през 2019 ще бъде заменен от нещо с обем 1.5-1.6 литра.

    Volkswagen ще замени трицилиндровия 1.4 дизел с четирицилиндров 1.6. Renault ще увеличи малко работния обем на своя 1.6 dCi.


    "Става очевидно, че малкият двигател не е предимство", коментира пред Reuters Томас Вебер, шефът по развойната дейност на Mercedes. "Затова и ние не се втурнахме по тази тенденция към трицилиндрови мотори".

  22. 22 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Любопитно

    До коментар [#19] от "Levski Levov":

    Дали разбирате, всичко написано или просто по някаква само на Вас известна причина копирате този текст, всеки път щом стане дума за трицилиндров мотор?!

  23. 23 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 232 Неутрално

    [quote#22:"tie_interceptor"]Дали разбирате, всичко написано или просто по някаква само на Вас известна причина копирате този текст, всеки път щом стане дума за трицилиндров мотор?! [/quote]
    Ами, очевидно да приятелю, друг е въпроса че не всеки го знае това, затова и го копирам -това са доказани факти и резултати от тестването на 3-целиндровите мотори при различните производители.
    Значи щом самите автопроизводители се отказват явно има защо поради изброените факти които съм цитирал!
    Нов автомобил купен с такъв мотор не е лош, но както казах НОВ, а не купена кола на 6-8 години на 250 -270 000км, превъртяна на 150-170 000км от родните автоджамбази -лъсната и после излиза като КОЛА МЕчТА, докато човека закупил автомобила не установи че го чакат ГОЛЕМИ РЕМОНТИ с двигателя -защото за съжаление някой/някои преди него вече са му видяли сметката и са му взели най-доброто!

  24. 24 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#21] от "Levski Levov":

    Много интересно, защо им е на производителите на коли да мислят за пазара на употребявани автомобили в някоя пропаднала държава?!
    Взех си СУМПС-то през 1994 г. Досега не съм карал кола на повече от 200 000 км... Не мисля и да го правя.
    Така че 250 000 км гаранция са ми предостатъчни, както и на 97-98% от хората, които си купуват нови коли или на не повече от 5, та дори и 10 години...

    В редките случаи, в които използвам Fiesta-та извън града не съм забелязал да харчи необичайно много - 5-6 л/100 км.
    Е, все пак не се състезавам и не вдигам повече от 130-140 км/ч...

  25. 25 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#23] от "Levski Levov":

    Съгласен съм само с часта за родните автоджамбази и купуващите от тях...
    Само веднъж ме излъга един и то защото беше приятел... уж...

  26. 26 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 917 Неутрално

    До коментар [#18] от "tie_interceptor":

    200 коня ли е?
    Даже когато двигателя е много мощен, но го експлоатираш на ниски обороти, тогава е натоварен на примерно 30-40 коня!
    Ако тоя трицилиндров двигател се кара при скорост 50-60 км/час, тогава ще издържи дълго, но когато зачервиш ауспуха, а турбината вие жално, не чакай дълъг живот! Това няма да е в градски условия!

    Да разлая троловете!!
  27. 27 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3279 Неутрално

    [quote#13:"tie_interceptor"]И откога Фиестата е сапунерка?! [/quote]
    Е какво това 3 цилиндъра и по-малко от 4 метра?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  28. 28 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#26] от "lone_wolf":

    Моят е еднолитров, електронно ограничен до 100 к.с. ... Иначе освободен може да изкара и 140... по документи.
    Аз съм изключително доволен от поведението на Fiesta-та в града. Тя и затова е купена. Среден разход 6.6 л/100 км. Бих я карал по-често и извън града, но багажникът ѝ е малък...

  29. 29 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#27] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Явно имате голям... сапун...

  30. 30 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 232 Неутрално

    [quote#24:"tie_interceptor"]Много интересно, защо им е на производителите на коли да мислят за пазара на употребявани автомобили в някоя пропаднала държава?! [/quote]
    Защото е логично над 90 процента ТУК, да купуват и такива автомобили т.е. над 5 години -тоест е нормално и това да ги интересува нали?!?
    На потребителите купуващи нови -за тях не се отнася -но колко са тези с новите от общата маса -спрямо това което е регистрирано по пътищата -сам си отговори на въпроса???

  31. 31 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 232 Неутрално

    [quote#24:"tie_interceptor"]Така че 250 000 км гаранция са ми предостатъчни, както и на 97-98% от хората, които си купуват нови коли или на не повече от 5, та дори и 10 години...[/quote]
    10х 35 000км средно в Германия, и 10х40 000км средно на година в Италия прави по 350 000 и 400 000км за 10 години. Толкова средно се изминава в тези 2 страни, от които идва основния внос у нас!
    При средно около 250 000км живот, не виждам кой разумен човек би се доверил на автомобил с такъв двигател,след като знае че живота му е минал...
    За пореден път се повтарям -никой не го интересува като НОВО -какво е било,защото отдавна вече няма да е... Интересува го основно какъв ресурс ще има след тези 250 000км средно които почти сигурно за тези години вече са навъртени.
    То по оказионите и 4-5 годишни има с много богато оборудване, ама като им видиш километража 280-300 000км и започваш да се чудиш въпреки доста привлекателната цена, дали си заслужава...

  32. 32 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Весело

    До коментар [#30] от "Levski Levov":

    Това може да интересува само купувачите 2-3 ръка... Производителите не ги вълнува...

    Всъщност, може и да ги вълнува, но тогава би трябвало да ги правят още по-нетрайни...

    А, ако имахме държава на място, най-много 1-2% щяхя да купуват стари коли.... Някои много скъпи стари коли...

  33. 33 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#31] от "Levski Levov":

    Не си заслужава...
    Затова и си купувам малка непретенциозна кола, а не 15-20-годишно Porche, Mercedes, BMW, Audi...

    Ако не Ви стигат парите за нова кола, прегледайте лизингите. Ако пак не става, помислете, дали заслужавате да имате кола...

  34. 34 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 232 Неутрално

    [quote#32:"tie_interceptor"]Това може да интересува само купувачите 2-3 ръка... Производителите не ги вълнува... [/quote]
    Е ние 99.999 процента тук пишещи и четящи какви сме?!?
    [quote#32:"tie_interceptor"]А, ако имахме държава на място, най-много 1-2% щяхя да купуват стари коли.... Някои много скъпи стари коли... [/quote]
    Какво общо има държавата с бедността на човека???
    Дай да разкараме и единственота радост на българина която може да си позволи под формата макар и на стара кола.
    Отделно данъците са едни от големите източници на приходи за хазната на държавата, кой така лесно ще се лиши от тях заради популизъм???

  35. 35 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#34] от "Levski Levov":

    Точно сред четящите тук не малка част карат нови коли или такива на възраст до 10 години... Сред пишещите, явно, са по-малко...

    Ако имахме държава, поне 75% от автомобилите щяха да са спрени от движение, защото нямаше да отговарят на нормите за безопастност и замърсяване на околната среда.
    На поне още 10% щеше да им се наложи сериозен ремонт и собствениците им щяха да се откажат от тях.
    Защо мислите западняците не си карат прекрасните 10-годишни коли, които нашите автоджамбази възхваляват по автоборсите?

    Никой никому не е длъжен да осигурява радости, освен родителите на децата си...

    Колкото до данък МПС, той не отива в хазната на държавата...
    Да оставим настрана, колко е голям този приход...

  36. 36 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 232 Неутрално

    [quote#35:"tie_interceptor"]Точно сред четящите тук не малка част карат нови коли или такива на възраст до 10 години... Сред пишещите, явно, са по-малко... [/quote]
    Не малка част -колко? 3-4 процента от автопарка у нас са на коли от 1 до 5 години, 22-23 процента по спомени са колите от 5-10, останалите проценти(повече от 2/3) са над 10-години!

    [quote#35:"tie_interceptor"]Защо мислите западняците не си карат прекрасните 10-годишни коли, които нашите автоджамбази възхваляват по автоборсите? [/quote]
    Защото "на запад" само за добро утро... ти взимат минимум 200 евро, камо ли да почнат да работят нещо по-сериозно.
    У нас малко или много цените са по-други при кварталните майстори за среден клас автомобил, затова и се карат и обслужват такива автомобили.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK