Ето го наследника на легендата Алпин

Ето го наследника на легендата Алпин

© Алпин



Днес френската компания "Алпин" показа първи изображения на новия си двуместен спортен автомобил, който ще бъде представен на автосалона в Женева. Колата е кръстена A110.


Автомобилът разполага с изцяло алуминиеви корпус и горни панели на купето, за да се олекоти максимално и да се постигне оптимална динамика и бързина на реакцията. Подробните технически спецификации ще разкрие управляващият директор на "Алпин" Майкъл ван дер Санде на 7 март на автосалона в Женева.


Ето го наследника на легендата Алпин

© Алпин

Наследникът на знаменитото "Рено Алпин" ще влезе в продажба през тази година, като това първоначално ще стане в Европа, а след това и в останалата част на света. Между 1955 и 1995 компанията произвежда и продава 30 хиляди спортни автомобила. В края на 2012 групата "Рено" обяви намерението си повторно да лансира марката.


Всичко, което трябва да знаете за:

Още от Автопремиера

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1516 Неутрално

    Ще се произвежда ли пак в България

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 3 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6872 Неутрално

    Сглобявахме го в Пловдив и се радваше на добър пазар

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 4 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 217 Неутрално

    "Автомобилът разполага с изцяло алуминиеви корпус и горни панели на купето"....Дневник, те на тия без горните панели им викат кабрио! А за съжаление тази конфекция дето са я произвели не ме впечатлява, за разлика, от А110 дето е 60+ години.

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  4. 5 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Няма им излезе сметката, ще им излезне по изгодно във Париж да си го правят. Тука няма да могат да нахранят цялото ято чиновници. Те една Дачия я дадоха на румънците, та Алпин ли

    Дела трябват, а не думи.
  5. 6 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1749 Неутрално

    До коментар [#3] от "neut":

    В Мототехника ли ???

  6. 7 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#3] от "neut":

    Сглобявахме Булгар Рено, не точно Рено Алпин!

  7. 8 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#4] от "m_hakkinen":

    Дневник са прекопирали само статията от друга медия, а ти избухна чутовно. Горни панели са външните страни на врати, капаци и т.н. Същото го правят и Еспасите още преди 90-те само че те са пластмасови. Капиш?

    Дела трябват, а не думи.
  8. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4111 Неутрално

    Първият шампион във WRC - далечната 1973 г.

    Скоростен индекс "Y"
  9. 10 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#2] от "Beyond":

    Аз, ако ръководех автомобилна компания, бих заложил на този, стария дизайн! Не че новият е лош, но повечето заможни хора по света са от средна възраст нагоре и съответно обичат красивото ретро, обичат спомените от миналото и т.н.

  10. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1904 Неутрално
  11. 12 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Красиво! И предното все още е много красиво.

  12. 13 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#7:"m_style"]Сглобявахме Булгар Рено, не точно Рено Алпин!
    [/quote]

    Булгаралпин - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%BF%D0%B8%D0%BD

  13. 14 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Добре изглежда. Разбира се, старото ми харесва повече, но това е от носталгията по ретро автомобилите

    Мома, връщай 12 и 12А!
  14. 15 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Правеше се в Пловдив, защото производството на стъклопласт е изключително вредно, но хубавият спомен остана! Странно но на външен вид е с много малка промяна. Дано е с по-мощен мотор, че старите бяха с 1,1 и 1,3 литра моторчета.

  15. 16 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Въпреки, че е предназначен предимно за спортните тимове в страната, Булгаралпин е достъпен и за някои от по-заможните частни клиенти, сред които е известният български режисьор Васил Мирчев. През 1969 г. той посещава кинофестивала в Кан, изминавайки разстоянието между София и курортния френски град само за 16 часа, благодарение на перфектата динамика на своя автомобил.

    Първоначалните намерения са да бъде изработван по един автомобил Булгаралпин на ден, но и до момента все още е трудно да се уточни общият брой спортни коли, произведени в Пловдив за периода 1967-1969 г. Според някои данни са завършени само 60 автомобила, според други те са 120, като 70 от тях са били предназначени за родния пазар, а останалите 50 за износ. Ръководителят на това производство Илия Чубриков [1] си спомня за около 100 произведени броя, като нито един от тях не е изнасян зад граница. Цената на Булгаралпин в края на 60-те години е 8200 лева.

  16. 17 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1280 Любопитно

    затварянето на завода на Булгар-Рено има едно странно съвпадение,и то е отварянето на завода на лада в толиати...според бившия шеф на завода в България е било просто съвпадение ..а да дали е така ..и булгаралпин се е сглобявал в Пловдив...
    http://tayni.net/?p=3419

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  17. 18 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    [quote#7:"m_style"]Сглобявахме Булгар Рено, не точно Рено Алпин![/quote]
    И булгаралпин

  18. 19 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#7] от "m_style":

    Не си прав! Основното производство беше на Р8 и Р10, но цялото купе от стъклопласт на Алпина се правеше тук и няколко години тук беше цялото производство!

  19. 20 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Гриша Ганчев не харесва конкуренцията

    I shave with Occam's razor
  20. 21 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    През 1971г. при първото издание на рали "Златни пясъци", на старт имаше 10-12 автомобила Булгаррено Алпин.

  21. 22 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#13] от "Дундурук":

    Произвели са целим60 автомобила, яка работа.

  22. 23 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    [quote#21:"gmbh"]През 1971г.[/quote]

    Годината беше 1970-та.

  23. 24 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 217 Весело

    До коментар [#8] от "Infernus":

    Не думай! А я ни обясни кои са долните панели и къде пише, че става въпрос за панели на вратите или по-точно външни и т.н.?? А Еспасите го правят от 84 когато излезе първия еспас

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  24. 25 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4111 Неутрално

    До коментар [#19] от "emilm13":

    http://tayni.net/?p=3419

    Скоростен индекс "Y"
  25. 26 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 666 Весело

    До коментар [#13] от "Дундурук":

    Ти на 60 /бутиково сглобени, което не е точно произведени/ бр. за около 2г., за нуждите на БГ рали-спорта, производство ли ти изглежда?

  26. 27 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 666 Весело

    [quote#21:"gmbh"]имаше 10-12 автомобила Булгаррено Алпин.[/quote]

    Това добре, а какво друго имаше?

  27. 28 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 459 Весело

    До коментар [#24] от "m_hakkinen":

    Гледам че имаш мерак да се учиш затова ще обясня. Долните части за който ти питаш са рамата/шасито/купето т.е. частите който са отговорни за устойчитостта на колата и нейната безопастност, там немогат да се използват леки матриали който да компрометират сигурността и усточивостта на усукване. И само да вметна Еспасите са проект на Матра, една много хубава но отдавна фалирала компания. Капиш?

    П.С. Ако пак не си ме разбрал, скачай на колелото да покараш малко, че като се стъмни пак ще стане студено, а явно колите са ти чужди

    Дела трябват, а не думи.
  28. 29 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    И в Корекома под моста на Захарната ги продаваха и се купиха за нула теиз Булгаралпинчета...беше си кола за чудо и приказ, но чичковците от СИВ не дават.......

  29. 30 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4111 Неутрално

    До коментар [#26] от "m_style":

    По-точно 55 броя:
    https://www.stradalecars.com/en/our-selection/car/show/Car/bulgar-renault-alpine-a110/

    Скоростен индекс "Y"
  30. 31 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Само да хвърля бомбата че А110 все още се произвежда в България

    Дела трябват, а не думи.
  31. 32 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    [quote#27:"m_style"]Това добре, а какво друго имаше?[/quote]

    Няколко BMW 2002TI и едно Porsche 911 C. Стартираха над 100 автомобила.

  32. 33 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 217 Весело

    До коментар [#28] от "Infernus":

    преди малко написах един коментар които незнайно защо не се появи...както и да е, да си чувал случайно за алуминиево шаси или такова от въглеродни нишки? Явно не си...айде скачай на колелото малко да се разведриш навънка и няма нужда ад обясняваш нищо

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  33. 34 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 217 Весело

    До коментар [#28] от "Infernus":

    И си направих труда да прочеат какво пишат истинските авто издания, та:
    Thanks to its all-aluminium platform and upper body...

    капиш?

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  34. 35 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5274 Неутрално

    [quote#7:"m_style"]не точно Рено Алпин[/quote]
    Имало е и Булгаррено Алпин!

    Gunter glieben glauchen globen
  35. 36 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    До коментар [#16] от "Дундурук":

    Ми нищо работа, струвало е кокото едно апартаменче май.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  36. 37 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5274 Неутрално

    Получило им се е на франсетата! Прекрасен съвременен прочит на оригинала, максимално близко до него.

    Gunter glieben glauchen globen
  37. 38 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 459 Весело

    До коментар [#33] от "m_hakkinen":

    Като се върнеш от вело похода, зачети и виж че няма 100% от алуминий или от въглеродни нишки. И определено надали Рено някога ще направят такава кола, те ако имаха такива пари щяха навремето да купят Ламбо, а не империята на злото сега да го съсипва като бранд, колко и да пишат разни списания каква е марка невероятна.

    Дела трябват, а не думи.
  38. 39 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 217 Весело

    До коментар [#38] от "Infernus":

    това за алуминиевото шаси и купе в последния ми коментар е точно от статия за този алпин от вчера и се очаква да е с мотор макс 1.6 до 2 л турбо именно поради лекото си тегло.
    А това че няма 100% алуминий е повече от ясно...както алуминиевите така и магнезиевите компоненти са от сплави.
    Айде със здраве, че отивам да покарам колело...

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  39. 40 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 977 Неутрално

    [quote#36:"Алф"]Ми нищо работа, струвало е кокото едно апартаменче май. [/quote]
    Ако ще те успокои и сега ще струва толкоз.

  40. 41 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1090 Весело

    [quote#7:"m_style"]Сглобявахме Булгар Рено, не точно Рено Алпин!
    [/quote]


    И Алпин сглобяваха.Цялата бригада беше 12 човека и всичко на ръка.Какъв е бил капацитетът-не зная

  41. 42 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 666 Весело

    [quote#41:"Димитър Димитров"]Какъв е бил капацитетът-не зная[/quote]

    Е, аз зная - като всеки соц. кръжок - задоволява участниците и се разбира само от тях и група съветски учени...

  42. 43 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    [quote#7:"m_style"]Сглобявахме Булгар Рено, не точно Рено Алпин![/quote]
    Булгар Алпин

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  43. 44 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3655 Неутрално

    Алпин си е легенда!
    Евала, запазили са и леко злобничкото излъчване на муцуната, безценно за такъв автомобил!

    I Want To Believe
  44. 45 Профил на modus operandi
    modus operandi
    Рейтинг: 217 Любопитно
  45. 46 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#5:"Infernus"]Няма им излезе сметката, ще им излезне по изгодно във Париж да си го правят. Тука няма да могат да нахранят цялото ято чиновници. Те една Дачия я дадоха на румънците, та Алпин ли [/quote]

    Дачия се произвежда точно в завода, който Рено са преместили от Пловдив в Румъния след като руснаците са се ядосали, че в БГ се правят по-хубави коли от руските трошки.

  46. 47 Профил на Светлозар Колев
    Светлозар Колев
    Рейтинг: 285 Неутрално

    До коментар [#7] от "m_style":

    В България сглобяваха Рено 8,Рено 10 и Рено Алпин под имената Булгаррено 8,10 и Булгаралпин.Но отново проявявайки своята братска "любов" през 1970 г. от Москва спират производството.
    http://tayni.net/?p=3419

  47. 48 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#3] от "neut":

    Не е вярно! Сглобявахме Рено 10 http://jelevcar.com/%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-bulgarrenault-1968/

    Моралът не е порок!
  48. 49 Профил на Светлозар Колев
    Светлозар Колев
    Рейтинг: 285 Неутрално

    В БГ също се сглобяваха и автомобили Фиат:

    FIAT 850 седан (1967-1971): 360
    FIAT 850 купе (1967-1970): 89
    FIAT 124 седан (1967-1971): 274
    FIAT 124 комби (1967-1970): 35
    Това са бройките сглобени коли.

  49. 50 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4111 Весело

    До коментар [#49] от "Светлозар Колев":

    Браво, това не го знаех...

    Скоростен индекс "Y"
  50. 51 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#47] от "Светлозар Колев":

    Така де, но точно от Алпин, както някой уточни вече са 55бр. - това не е производство, а бутиков опит. Иначе за Булгарреното няма спор.

  51. 52 Профил на Светлозар Колев
    Светлозар Колев
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Към #49 да добавя,че на база шаси на рено е изработен български автомобил "Хеброс" с изцяло пластмасова каросерия и е изложен на Пловдовския панаир през 1969 г.

  52. 53 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1590 Неутрално

    Ех, поредната кола, която от "народна", се превръща в луксозна. Т.е., достъпна не за всички.

    мурзилка
  53. 54 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#53:"Маршалов"]Ех, поредната кола, която от "народна", се превръща в луксозна. Т.е., достъпна не за всички.[/quote]

    Рено Алпин никога не е била народна кола.

  54. 55 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    В БГ ще се произвеждат Таврия и Москвич!!!

  55. 56 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 459 Весело

    До коментар [#39] от "m_hakkinen":

    Айде да не си валат, една статия от мен по темата

    http://www.carscoops.com/2017/02/say-hello-to-all-new-alpine-a110.html

    Дела трябват, а не думи.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK