"Бентли" тества клиентите си с електрически модел

"Бентли" тества клиентите си с електрически модел

© Бентли



Германският производител на луксозни автомобили "Бентли" реши да тества нагласите на клиентите и почитателите си за евентуалното пускане на електрически модел. За целта на автосалона в Женева, който продължава до 19 март, компанията лансира "EXP 12 Speed 6e концепт".


От компанията не скриват, че имат готовност да пуснат кола на ток, която ще предложи върхови технологии, качествени материали и удоволствие от шофирането. Прототипът, показан в Женева, впечатлява с интересни решения като изработената от цяло парче стъкло централна конзола, на която са монтирани реагиращи на допир екрани с висока резолюция. През тях се правят всички настройки по колата.

"Бентли" тества клиентите си с електрически модел

© Бентли


Стъклени бутони на волана пък дават достъп до най-често използваните настройки. Там са поставени и копчета за активиране на спортния режим или пък този за градска среда с ограничение на максималната скорост.


Пред пасажера отпред също има екран, който позволява сърфиране в интернет, гледане на филми, пускане на музика и т.н.

"Бентли" тества клиентите си с електрически модел

© Бентли


От "Бентли" са убедени, че EXP 12 Speed 6e ще предизвика дискусия сред купувачите на луксозни автомобили в бъдеще. Според компанията по-младите от тях са склонни да заложат на електрически премиум модел.


Иначе стратегията на "Бентли" включва и лансиране на плъгин хибриден модел в следващите няколко години. Той ще е на базата на кросувъра "Бентейга".

"Бентли" тества клиентите си с електрически модел

© Бентли


Всичко, което трябва да знаете за:

Още от Автопремиера

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на volrath
    volrath
    Рейтинг: 479 Неутрално
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3043 Неутрално

    Ако някой се опита да направи електрическа кола за $5,000 ще е толкова успешен колкото Хенри Форд преди 100г.и ще засегне сериозно петролните корпорации!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#2:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Ако някой се опита да направи електрическа кола за $5,000 ще е толкова успешен колкото Хенри Форд преди 100г.и ще засегне сериозно петролните корпорации! [/quote]

    Китайците имат такива, но нищо особено не са постигнали! За $5000 толкова.
    Само климатика струва 1000-2000$. Само тапицерията от плат за една седалка струва минимум $300, без останалото.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  4. 4 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Поредната играчка за богати сноби !!!

  5. 5 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1152 Любопитно

    "Пред пасажера отпред също има екран, който позволява сърфиране в интернет..."С това ме спечелиха като клиент.С нетърпение очаквам появата му на пазара-хем ще се возя и вятър ще вее прическата ми,хем ще си пиша в" Дневник".

  6. 6 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1332 Неутрално

    Като сте почнали да пишете за "германския производител на коли Бентли", дайте да почнем да пишем и за германския производител на коли Мини и за индийските производители на коли Джагуар и Рейндж Ровър. Джеръми Кларксън харесва това .

  7. 7 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    Мен ма бройте за нагласен, само му сложете волана от правилната страна.

  8. 8 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 374 Весело

    (ГЕРМАНСКИЯТ производител "Бентли" колоко хубаво звучи!!! Това трябва да се публикува на острова!!!

    chavo64
  9. 9 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#3] от "quatro_4x3":

    нещо тотално си се объркал с ценоразписите

    Климатична инсталация 200-250 долара, цяла седалка ако е само с механично управление е 20-30 долара без страничния еърбаг, с него става 50.

    Това са заводски цени от китайски производителни на автокомпоненти.

    Общо всички части за един автомбил компактен клас излизат не повече от 2000 долара доставени до завода.

    От там следва асемблиране, логистика, разходи за дистрибуторска мрежа, ДДС, печалба.

    На Дачия цените са сходни и за това може да се купи нова кола базово изпълнение за 12-13 хил. лв

  10. 10 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8558 Неутрално

    Тази кола не е за млади - вижте преградата между двете единствени места в автомобила

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  11. 11 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#9] от "abdulhazred":
    Нещо си се объркал.

  12. 12 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#11:"Smoke"]

    До коментар [#9] от "abdulhazred":
    Нещо си се объркал.[/quote]
    Не се е объркал. Имам същата информация. За автомобил в ниския и средния ценови клас (дачия, клио, фабия, сеат и подобни) и с базово оборудване (платнени седалки и пластмаса, никакви кожи, скъпи материали и лукс екстри, както и никакви спортни версии на окачване, трансмисия и двигател), цените са горе-долу такива - около $1500 - $2500 за производството на всички части и компоненти, преди започване на сглобяването.

  13. 13 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2157 Неутрално

    [quote#12:"eus47368223"] цените са горе-долу такива - около $1500 - $2500 за производството на всички части и компоненти, преди започване на сглобяването.[/quote]

    Защо гледаш цените на частите в завода в Китай?
    Ако се върнеш още по назад - например цената на тон стомана е $300 а на чугун $89. Така сметнато един автомобил ще ти излезне ... има - няма $250.

    Интересно защо струват от €30К нагоре. Явно не са те питали тебе и другия мислител по-нагоре как да си направят ценообразуването.

    California Über Alles
  14. 14 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2519 Неутрално

    "Германският производител на луксозни автомобили "Бентли"

    Лека закачка с островитяните?!

    I Want To Believe
  15. 15 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#13:"Pontif А"]Защо гледаш цените на частите в завода в Китай?
    Ако се върнеш още по назад - например цената на тон стомана е $300 а на чугун $89. Така сметнато един автомобил ще ти излезне ... има - няма $250.

    Интересно защо струват от €30К нагоре. Явно не са те питали тебе и другия мислител по-нагоре как да си направят ценообразуването. [/quote]
    Неуместен сарказъм.
    - Не гледам цени в Китай, а имам информация за себестойността на производството на детайлите на колата, колко излиза на европейския производител. Колко е актуална? Мисля, че е актуална.
    - Не говоря за коли над €30К, защо не написа над 80К, за да ме затапиш по-категорично ) ? Специално написах, че говоря за бюджетен клас базово оборудване - Дачия Сандеро, Рено Клио базов пакет, Шкода Фабия базов пакет и подобни. Те струват до 25 хил.лв.
    - И въпросът беше дали може да има кола за $5000, понеже потребител №3 беше написал, че само платът на седалките струва над $300. Не струва над $300. Толкова може да му е крайната цена към клиента. А иначе в ценообразуването на колите не са включени предимно частите, а горе-долу равни части 1. възвръщане на вложенията по разработката на новия модел (дизайн, нови технологии и нови произв.мощности, 2. асемблиране/маркетинг/дистрибуция, и 3.печалба.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK