Все още у милионерските среди не се счита за престижно да караш Фолксваген, бил и той супер луксозен. Просто марката е масова и народна. Затова Фолксваген купиха Бентли.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Кола за баскетболисти и волейболисти ама с тия габарити ми се струва, че по нашенско човек ще се види в зор с паркирането и вземането на завой в квартална уличка.
Файтона беше най-недооцененият модел от гамата на ФВ. По същество това си беше Бентли с емблема на ФВ на половин цена. В спецификацията му е било записано, че трябва да може да поддържа скорост 250км/ч при външна температура 50 градуса в продължение на 24 часа, като вътрешната температура в купето не трябва да надвиши 25 градуса (не съм 100% сигурен в числата). Една много добра лимузина която не се продаваше, просто защото прилича на пасат
Не знам кой е писал статията (или просто публикувал текст от прес-релийз на VW), но е абсурдно заглавието да подвежда читателите. Новият "Артеон" е наследник на "СС", а не на "Фаетон"! По отношение на новия "Фаетон" Herbert Diess каза преди няколко дни на изложението, че разработката му е спряна.
Моля ви бе хора, четете преди да пишете...
280 коня е малко за Фаетон. На толкова се предлагат Пасат и Суперб. Маркетингово ще седи глупаво най-луксозния модел в гамата да няма уникален двигател.
Посочва се, че базовият бензинов двигател, който е 1.5-литров със 150 конски сили, както и двулитровият дизел със същата мощност ще се нуждаят от първото пълно техническо обслужва след три години на експлоатация или пробег от 60 000 километра.
=======================
Тия па, италианците изобщо не го сменят маслото и то не от вчера.
този модел няма нищо общо с файтона, а е на базата на пасат, и струва сходни пари- 50 000 евро за топ варианта. Това не е кола за милионери. Наследник е на СС, не на файтона. Файтона умре.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
“Посочва се, че базовият бензинов двигател, който е 1.5-литров със 150 конски сили, както и двулитровият дизел със същата мощност ще се нуждаят от първото пълно техническо обслужва след три години на експлоатация или пробег от 60 000 километра."
Не разбирам, за какъв дявол някой би си купил автомобил от този клас с 1,5 или 2 литров двигател с мощност около 150 к.с.
вероятно фирми, експлотационните разходи и данъците би трябвало да са по-ниски. И БМВ 3та серия има с 2.0 дизел 116 к.с. или 1.5 бензин трицилиндров с 136 к.с. Все някой трябва да ги купува, щом ги предлагат.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
мне, баш пасат си е. Виж килограмите и размерите, че и цената. Въпреки че и пасат с 1.4 бензин и 150 к.с. си е мъка, няма въртящ момент на ниски обороти за такава кола, може новия 1.5л да е по-добър, ама едва ли.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
Двигател 2.0 бензин с турбо и 4 цилиндъра, ще е към 250 коня без проблем... Което е прилично, като за такава кола, тоест почти един и същ с Пасат... Може и повече, но и толкова ще му стигат.
Виж, за 1.5 с 3 цилиндъра ще му е слабичък...!
[quote#14:"2.5"]Не разбирам, за какъв дявол някой би си купил автомобил от този клас с 1,5 или 2 литров двигател с мощност около 150 к.с. [/quote]
За служебен автомобил, който да отива най-много до летището за да посрещне гостите на фирмата.
Размери 4,86, колкото "Мазда 6". Всъщност луксозен вариант на "Пасат", някои удачно го определиха като наследник на "ФВ СС".
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
neut
Рейтинг: 524 НеутралноСтрува си и за българския джоб
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restНезнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6197 НеутралноВсе още у милионерските среди не се счита за престижно да караш Фолксваген, бил и той супер луксозен. Просто марката е масова и народна. Затова Фолксваген купиха Бентли.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевlustmord
Рейтинг: 344 НеутралноКола за баскетболисти и волейболисти ама с тия габарити ми се струва, че по нашенско човек ще се види в зор с паркирането и вземането на завой в квартална уличка.
ПЕШО
Рейтинг: 237 НеутралноОпит номер 2
Да видим дали ще е по-успешен от номер 1
adasha
Рейтинг: 237 НеутралноФайтона беше най-недооцененият модел от гамата на ФВ. По същество това си беше Бентли с емблема на ФВ на половин цена. В спецификацията му е било записано, че трябва да може да поддържа скорост 250км/ч при външна температура 50 градуса в продължение на 24 часа, като вътрешната температура в купето не трябва да надвиши 25 градуса (не съм 100% сигурен в числата). Една много добра лимузина която не се продаваше, просто защото прилича на пасат
Arthur Dent
Рейтинг: 409 НеутралноНе знам кой е писал статията (или просто публикувал текст от прес-релийз на VW), но е абсурдно заглавието да подвежда читателите. Новият "Артеон" е наследник на "СС", а не на "Фаетон"! По отношение на новия "Фаетон" Herbert Diess каза преди няколко дни на изложението, че разработката му е спряна.
Моля ви бе хора, четете преди да пишете...
niakoi_si
Рейтинг: 696 Неутрално280 коня е малко за Фаетон. На толкова се предлагат Пасат и Суперб. Маркетингово ще седи глупаво най-луксозния модел в гамата да няма уникален двигател.
Цайко
Рейтинг: 1040 НеутралноПосочва се, че базовият бензинов двигател, който е 1.5-литров със 150 конски сили, както и двулитровият дизел със същата мощност ще се нуждаят от първото пълно техническо обслужва след три години на експлоатация или пробег от 60 000 километра.
=======================
Тия па, италианците изобщо не го сменят маслото и то не от вчера.
karatista
Рейтинг: 3659 Веселосупер хипстърите вече карат тесли. нещо подреждат столовете на палубата на титаник германците
abdulhazred
Рейтинг: 760 НеутралноТова е наистина новия СС, който шо-годе имаше някакви продажби, за разлика от Фаетона.
Просто марката е народна и заможните бягат от нея.
DareDebil
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.този модел няма нищо общо с файтона, а е на базата на пасат, и струва сходни пари- 50 000 евро за топ варианта. Това не е кола за милионери. Наследник е на СС, не на файтона. Файтона умре.
m_style
Рейтинг: 588 НеутралноИ мен ме учуди написаното - наследник на Фаетон, пък 4,86м. Фаетон е малко над 5м. дълъг!
DareDebil
Рейтинг: 830 НеутралноА лимузината за китайския пазар е съвсем отделна, и е базирана на платформа на ауди.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.2.5
Рейтинг: 3650 Неутрално“Посочва се, че базовият бензинов двигател, който е 1.5-литров със 150 конски сили, както и двулитровият дизел със същата мощност ще се нуждаят от първото пълно техническо обслужва след три години на експлоатация или пробег от 60 000 километра."
I Want To BelieveНе разбирам, за какъв дявол някой би си купил автомобил от този клас с 1,5 или 2 литров двигател с мощност около 150 к.с.
DareDebil
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#10] от "abdulhazred":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.не бягат много от туарега обаЧе, а той поЧва от 55 хил евро и стига до към 80 хил.
DareDebil
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#14] от "2.5":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.вероятно фирми, експлотационните разходи и данъците би трябвало да са по-ниски. И БМВ 3та серия има с 2.0 дизел 116 к.с. или 1.5 бензин трицилиндров с 136 к.с. Все някой трябва да ги купува, щом ги предлагат.
2.5
Рейтинг: 3650 Неутрално[quote#16:"DareDebil"]И БМВ 3та серия има с 2.0 дизел 116 к.с. или 1.5 бензин трицилиндров с 136 к.с. [/quote]
I Want To BelieveСамо че Артеон е на базата на 7-ца.
Като пуснеш климатроника, това чудо няма да става за каране...
bretschneider
Рейтинг: 530 НеутралноМалко на Талисман ми мяза
Но инак.. Разкошен багер
DareDebil
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#17] от "2.5":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.мне, баш пасат си е. Виж килограмите и размерите, че и цената. Въпреки че и пасат с 1.4 бензин и 150 к.с. си е мъка, няма въртящ момент на ниски обороти за такава кола, може новия 1.5л да е по-добър, ама едва ли.
Petleshev
Рейтинг: 2562 НеутралноДо коментар [#14] от "2.5":
Бивш tww09306483.Двигател 2.0 бензин с турбо и 4 цилиндъра, ще е към 250 коня без проблем... Което е прилично, като за такава кола, тоест почти един и същ с Пасат... Може и повече, но и толкова ще му стигат.
Виж, за 1.5 с 3 цилиндъра ще му е слабичък...!
Alexadner Adjan
Рейтинг: 294 НеутралноАко не трябваше да плащам каско, щях да си го взема.
penetrating
Рейтинг: 8877 НеутралноХубава народна кола за някои народи
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЕрнесто
Рейтинг: 524 НеутралноФайтон с 150 кончета, но без престилка за конете.
krasi_kara
Рейтинг: 540 Неутрално[quote#14:"2.5"]Не разбирам, за какъв дявол някой би си купил автомобил от този клас с 1,5 или 2 литров двигател с мощност около 150 к.с.[/quote]
Ти не разбираш, но еколозите, или "еколозите", разбират...
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2043 Неутрално[quote#11:"DareDebil"] и струва сходни пари- 50 000 евро за топ варианта. [/quote]
California Über AllesГоре долу толкова струва 2017г Линкън Континентал с 400кс мотор и вътре е луксозен като Бентли.
https://www.youtube.com/watch?v=5HzkMOo0bBg
historama
Рейтинг: 696 Неутрално[quote#14:"2.5"]Не разбирам, за какъв дявол някой би си купил автомобил от този клас с 1,5 или 2 литров двигател с мощност около 150 к.с. [/quote]
За служебен автомобил, който да отива най-много до летището за да посрещне гостите на фирмата.
Размери 4,86, колкото "Мазда 6". Всъщност луксозен вариант на "Пасат", някои удачно го определиха като наследник на "ФВ СС".