Наследникът на "Фолксваген Фаетон"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Струва си и за българския джоб

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  2. 2 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6197 Неутрално

    Все още у милионерските среди не се счита за престижно да караш Фолксваген, бил и той супер луксозен. Просто марката е масова и народна. Затова Фолксваген купиха Бентли.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Кола за баскетболисти и волейболисти ама с тия габарити ми се струва, че по нашенско човек ще се види в зор с паркирането и вземането на завой в квартална уличка.

  4. 4 Профил на ПЕШО
    ПЕШО
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Опит номер 2
    Да видим дали ще е по-успешен от номер 1

  5. 5 Профил на adasha
    adasha
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Файтона беше най-недооцененият модел от гамата на ФВ. По същество това си беше Бентли с емблема на ФВ на половин цена. В спецификацията му е било записано, че трябва да може да поддържа скорост 250км/ч при външна температура 50 градуса в продължение на 24 часа, като вътрешната температура в купето не трябва да надвиши 25 градуса (не съм 100% сигурен в числата). Една много добра лимузина която не се продаваше, просто защото прилича на пасат

  6. 6 Профил на Arthur Dent
    Arthur Dent
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Не знам кой е писал статията (или просто публикувал текст от прес-релийз на VW), но е абсурдно заглавието да подвежда читателите. Новият "Артеон" е наследник на "СС", а не на "Фаетон"! По отношение на новия "Фаетон" Herbert Diess каза преди няколко дни на изложението, че разработката му е спряна.
    Моля ви бе хора, четете преди да пишете...

  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    280 коня е малко за Фаетон. На толкова се предлагат Пасат и Суперб. Маркетингово ще седи глупаво най-луксозния модел в гамата да няма уникален двигател.

  8. 8 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Посочва се, че базовият бензинов двигател, който е 1.5-литров със 150 конски сили, както и двулитровият дизел със същата мощност ще се нуждаят от първото пълно техническо обслужва след три години на експлоатация или пробег от 60 000 километра.
    =======================
    Тия па, италианците изобщо не го сменят маслото и то не от вчера.

  9. 9 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3659 Весело

    супер хипстърите вече карат тесли. нещо подреждат столовете на палубата на титаник германците

  10. 10 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 760 Неутрално

    Това е наистина новия СС, който шо-годе имаше някакви продажби, за разлика от Фаетона.

    Просто марката е народна и заможните бягат от нея.

  11. 11 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":

    този модел няма нищо общо с файтона, а е на базата на пасат, и струва сходни пари- 50 000 евро за топ варианта. Това не е кола за милионери. Наследник е на СС, не на файтона. Файтона умре.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  12. 12 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 588 Неутрално

    И мен ме учуди написаното - наследник на Фаетон, пък 4,86м. Фаетон е малко над 5м. дълъг!

  13. 13 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 830 Неутрално

    А лимузината за китайския пазар е съвсем отделна, и е базирана на платформа на ауди.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  14. 14 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3650 Неутрално

    “Посочва се, че базовият бензинов двигател, който е 1.5-литров със 150 конски сили, както и двулитровият дизел със същата мощност ще се нуждаят от първото пълно техническо обслужва след три години на експлоатация или пробег от 60 000 километра."

    Не разбирам, за какъв дявол някой би си купил автомобил от този клас с 1,5 или 2 литров двигател с мощност около 150 к.с.

    I Want To Believe
  15. 15 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#10] от "abdulhazred":

    не бягат много от туарега обаЧе, а той поЧва от 55 хил евро и стига до към 80 хил.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  16. 16 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#14] от "2.5":

    вероятно фирми, експлотационните разходи и данъците би трябвало да са по-ниски. И БМВ 3та серия има с 2.0 дизел 116 к.с. или 1.5 бензин трицилиндров с 136 к.с. Все някой трябва да ги купува, щом ги предлагат.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  17. 17 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3650 Неутрално

    [quote#16:"DareDebil"]И БМВ 3та серия има с 2.0 дизел 116 к.с. или 1.5 бензин трицилиндров с 136 к.с. [/quote]

    Само че Артеон е на базата на 7-ца.
    Като пуснеш климатроника, това чудо няма да става за каране...

    I Want To Believe
  18. 18 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Малко на Талисман ми мяза

    Но инак.. Разкошен багер

  19. 19 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#17] от "2.5":

    мне, баш пасат си е. Виж килограмите и размерите, че и цената. Въпреки че и пасат с 1.4 бензин и 150 к.с. си е мъка, няма въртящ момент на ниски обороти за такава кола, може новия 1.5л да е по-добър, ама едва ли.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  20. 20 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2562 Неутрално

    До коментар [#14] от "2.5":

    Двигател 2.0 бензин с турбо и 4 цилиндъра, ще е към 250 коня без проблем... Което е прилично, като за такава кола, тоест почти един и същ с Пасат... Може и повече, но и толкова ще му стигат.
    Виж, за 1.5 с 3 цилиндъра ще му е слабичък...!

    Бивш tww09306483.
  21. 21 Профил на Alexadner Adjan
    Alexadner Adjan
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Ако не трябваше да плащам каско, щях да си го взема.

  22. 22 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8877 Неутрално

    Хубава народна кола за някои народи

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  23. 23 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Файтон с 150 кончета, но без престилка за конете.

  24. 24 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 540 Неутрално

    [quote#14:"2.5"]Не разбирам, за какъв дявол някой би си купил автомобил от този клас с 1,5 или 2 литров двигател с мощност около 150 к.с.[/quote]

    Ти не разбираш, но еколозите, или "еколозите", разбират...

  25. 25 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    [quote#11:"DareDebil"] и струва сходни пари- 50 000 евро за топ варианта. [/quote]

    Горе долу толкова струва 2017г Линкън Континентал с 400кс мотор и вътре е луксозен като Бентли.

    https://www.youtube.com/watch?v=5HzkMOo0bBg

    California Über Alles
  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#14:"2.5"]Не разбирам, за какъв дявол някой би си купил автомобил от този клас с 1,5 или 2 литров двигател с мощност около 150 к.с. [/quote]
    За служебен автомобил, който да отива най-много до летището за да посрещне гостите на фирмата.

    Размери 4,86, колкото "Мазда 6". Всъщност луксозен вариант на "Пасат", някои удачно го определиха като наследник на "ФВ СС".





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK