"Хюндай" промени "Соната", за да стане още по-впечатляваща

"Хюндай" промени "Соната", за да стане още по-впечатляваща


Целта е да прави впечатление", така ръководителят на дизайнерския център на "Хюндай" за Северна Америка Крис Чапман обяснява в каква посока е променен модела "Соната" след фейслифта. Обновеният автомобил ще дебютира на отварящия врати утре автосалон в Ню Йорк.


"Соната" се отличава по радиаторната решетка, новите фарове и стопове, със светодиодна технология и различните брони. По цялата кола хромираните детайли са видимо повече.

"Хюндай" промени "Соната", за да стане още по-впечатляваща

В салона е пипано внимателно, като нова е централната конзола с екрана на мултимедията на нея. Колата предлага пълна свързаност със смартфони, благодарение на Apple CarPlay и Android Auto. В "Соната" вече има подложка за безжично зареждане на телефони, а возещите се отзад могат да свържат устройствата си към новия USB изход.


Подобрената навигация дава картина, имитираща птичи поглед. На разположение е и информация в реално време за трафика.

"Хюндай" промени "Соната", за да стане още по-впечатляваща

От техническа гледна точка, промени има по-окачването, което предлага по-комфортна возия. На върха в моторната гама е двулитров турбо бензинов мотор с 245 конски сили, съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия.


"Хюндай Соната" е сред малкото коли в класа си, които серийно са снабдени със системата за предупреждение за превозно средство в мъртвата зона на огледала. Без доплащане се предлага и сигнализацията за движещ се обект, зад маневриращият на заден ход автомобил. От "Хюндай" посочват, че една четвърт от всички инциденти при подобна маневра, стават заради незабелязани приближаващи се други превозни средства или пешеходци.

"Хюндай" промени "Соната", за да стане още по-впечатляваща


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK