Новият "Мерцедес Спринтер" вече може да се поръча в България в над 1700 версии



Третото поколение на най-продавания ван на "Мерцедес" - "Спринтер", направи своята премиера на специализираното изложение TRUCK EXPO, което продължава до събота на летище "Лесново". Освен с дизайна новата генерация на впечатлява с функции за комфорт и безопасност на ниво, характерни за леките автомобили.


Новите мрежови услуги на Mercedes PRO connect в съчетание с напълно новите мултимедийни системи дават възможност за управление на заданията онлайн и за извличане почти в реално време на информацията за превозните средства, като например местоположение, ниво на горивото или интервали за поддръжка.

Новият "Мерцедес Спринтер" вече може да се поръча в България в над 1700 версии

© Мерцедес


"Спринтер" се предлага като частично остъклен товарен ван, пътнически ван, пикап, шаси, автобус или кемпер-ван. Наред с трите конфигурации на задвижването, дължината на каросерията, товароподемността и характеристиките на оборудването това позволява да бъдат конфигурирани повече от 1700 различни версии на автомобила.


Доказаната концепция със задно задвижване и задвижване на всички колела сега е допълнена с нова система за задвижване на предните колела. Техническите акценти на новия "Спринтер" включват и две новоразработени трансмисии за версиите с предно предаване.

Новият "Мерцедес Спринтер" вече може да се поръча в България в над 1700 версии

© Мерцедес


Деветстепенната автоматична трансмисия с преобразувател на въртящия момент е първата в широкия сегмент на вана. Новата 6-степенна ръчна трансмисия впечатлява с максимален комфорт на скоростния лост и без дразнещи вибрации по ръкохватката му.


Работното място на шофьора е без излишни детайли, практично и предназначено да отговаря на съответните транспортни изисквания. Подобренията включват ергономично оформени седалки, стартиране без ключ и подобрена климатична система. Максималният полезен обем е 17 кубични метра, като общият товар достига 5.5 тона.

Новият "Мерцедес Спринтер" вече може да се поръча в България в над 1700 версии

© Мерцедес


В България цените на "Мерцедес Спринтер" тръгват от 23 482 евро без ДДС.

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1616 Неутрално

    Предните гният като опели.

    Дано тези да се по-читави.

  2. 2 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 318 Неутрално

    Предните бяха произвеждани от Рено. Тези някой дали знае?

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  3. 3 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 1007 Весело

    "1700 версии" :-))))))
    За отделна версия се брои всяка комбинация между цвят, ръкохватки, капачка на вентил на гумата (всяка гума поотделно), асортимента в аптечката и т.н., а между другото и НЯКОЛКО двигателя.

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  4. 4 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 4476 Неутрално

    Изглежда доста добре. Желая лек път на новите му собственици.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията. (моя мисъл) | Най-лесно се управлява беден и прост народ. (управленски принцип у нас в годините на прехода, а може би и от по-рано)
  5. 5 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2714 Неутрално

    Особен интерес предизвика една от 1700 версии - Мерцедес Амуджа. С тайници, специализиран за нелегално превозване на емигранти.

  6. 6 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Мерцедес отдавна не е това, което беше.

    Наистина няма смисъл да се дават 30% отгоре за същото качество като на френските бусове.

    Останаха само две читави марки за товарни бусове, едната е италианска.

  7. 7 Профил на tqh42306221
    tqh42306221
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Останаха само две читави марки за товарни бусове, едната е италианска.
    —цитат от коментар 6 на abdulhazred

    Глупости на търкалета.Откакто се помня единствените МПСта които съм имал са все Спринтери(коли не карам,за мен колаат е разход,моето виждане е че МПСто служи да се изкарват пари с него,а не да се дават за него).В момента имам 3.Когато видиш френски или италиански бус с полезен това по книга 1300кг(демек 3,5т)да мъкне 6тона товар(2палета компресори)и да наема по стръмното със 120-ела ми се обади.Това машина модел 2003та на 700хил.км. без досега да и е правен ремонт на двигател.Машинката е отлична.за съжаление не е по джоба на българина.Естествено старите до 2005та бяха с по-здрав мотор,но то това важи за всички марки.Гниенето е проблем за тоя който не поддържа само.

    Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
  8. 8 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1235 Неутрално

    До коментар [#6] от "abdulhazred":

    Имате предвид ИВЕКО вероятно.Това показва,че в автомобилната техника познанията Ви са до екстериора.ИВЕКО е толкова некадърно сглобена бракма,с безидейни технически решения,с отвратителен софтуер и нескопосан интерфейс на дилърската им диагностика,че няма механик,който да не ги е намразил.В сериозна експлоатация едвам достигат здрави до 80 000км безпроблемно.За френските също няма нужда да се споменава.Някои са дори по-зле.Комерсиален автомобил с предно предаване е тъпня,освен ако не е само за леки товари.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK