По-далеч, по-бързо, Аudi

В София идват ефективни спортни модели и първият електрически модел на марката

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Audi e-tron

© Audi

Audi e-tron



По-далеч, по-бързо, Аudi" (Further, Faster, Audi) – това ще е слоганът, под който ще мине участието на Audi на софийския автосалон. Компанията ще покаже най-новите разработки на спортното си поделение Audi Sport GmbH, което тази година отбелязва своята 25-а годишнина, първия си електрически модел е-tron и всички новости в гамата.


Преди четвърт век Audi RS 2 Avant се превърна в първия Audi RS модел на пазара, за да бъде последван от още 24 разработки. RS моделите бележат абсолютния връх във всяко моделно семейство на марката. Много от тях са пионери в своите сегменти и са носители на множество технологични иновации.


Audi RS5 Sportback

© Audi

Audi RS5 Sportback




В актуалната гама на Audi RS моделите са шест - Audi TT RS Coupé и Roadster, Audi RS 3 Sportback и Sedan, Audi RS 4 Avant и Audi RS 5 Sportback. От тях на автосалона в София може да се видят Audi RS5 и новото Audi RS3, което използва последната версия на култовия петцилиндров бензинов мотор. Благодарение на намаленото триене в цилиндрите, оптимизираното смазване, по-бързото достигане на работна температура и олекотяването той е чувствително по-икономичен от използвания досега.


Компанията ще покаже и спортните кросоувъри с дизелови двигатели SQ7, SQ8, SQ5. По отношение на динамиката не им отстъпва и първото електрическо Audi – е-tron, което също ще е на щанда на марката.


Свързващото звено quattro


Свързващото звено между всички тези толкова различни модели е системата за задвижване на четирите колела quattro. В нормални условия тя осигурява съотношение на тягата 40 към 60 в полза на задния мост. В зависимост от пътните условия и пробуксуването на гумите то може да се промени до максимум 70% от енергията отпред или 85 отзад.


По-далеч, по-бързо, Аudi

© Audi


Наред с оптималното сцепление при всякакви условия заради тази гъвкавост в последните поколения на Audi quattro системата има пряко отношение и към стабилността.


Ефективни спортни модели


Това, което впечатлява в кросоувърите SQ5 с V6 TDI мотор с 347 конски сили, SQ8 и SQ7, разчитащи на V8 TDI с 435 коня, е тяхната икономичност. Това се постига чрез микрохибридна технология, която намалява разхода на гориво с до половин литър на 100 км в реални условия.


Audi SQ7

© Audi

Audi SQ7


Ефективността и бързата реакция на SQ5, SQ8 и SQ7 се гарантира от иновацията електрически турбокомпресор. Той допълва работата на традиционните турбокомпресори при ускорение и при ниските обороти.


Маратонецът Audi e-tron


По-нисък разход на гориво означава и по-голям пробег, а в това отношение Audi e-tron е истински шампион сред електромобилите, като изминава с един заряд над 400 км въпреки общата системна мощност от 408 коня, осигурявана от два електромотора. Audi e-tron впечатлява и с динамика, като спринтира до 100 км/ч за 5.7 сек.


Audi e-tron

© Audi

Audi e-tron


Пригодността на електрическия кросоувър за дълги пътувания беше демонстрирана неотдавна с преход 1600 км през десет европейски държави за едно денонощие. Това е възможно заради няколко ключови предимства на е-tron. На първо място е фактът, че това е електромобилът, който може да генерира най-голямо количество енергия в режим на спиране и движение по инерция. Важен фактор е и намаленото въздушно съпротивление, като само заменянето на традиционните странични огледала с камери увеличава пробега с до 30 км.


Audi e-tron e и сред малкото електромобили, които могат да се зареждат от станции за бърз заряд с капацитет 150 киловата. На тях 80% от капацитета на батерията се възстановява за половин час.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK