Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Skoda Octavia RS е много добър вариант също. Тя е точно на базата на Golf GTI/GTD (мотори, окачване, серво, диференциал, скоростна кутия, хем е и с голям багажник), а току що излизащата ѝ фейслифтова версия има и адаптивно окачване.

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    Не е моят тип кола, но трябва да се признае, че представите за компактен автомобил силно са се променили към добро.

    Еретик
  3. 3 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 8067 Неутрално

    Кога ли ще станат 'second hand', та и ние да се включим на пазара

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  4. 4 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 841 Весело

    Перник вече е подмокрен от кеф

  5. 5 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 679 Неутрално

    18-цоловите джанти на Golf GTI/GTD и Octavia RS са доста непрактични за България. Диаметърът на колелата е колкото на стандартните за полусредния клас коли 195/65R15 и 205/55R16, но при R18 гумите стават с толкова нисък борд, че и при най-малките копки по нашите улици ще има проблем. Затова според мен 17-цоловите ще са по-практични, но не са толкова красиви колкото 18-цоловите на тези модели.

  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Не сте написали колко коня е дизеловата бегачка.

  7. 7 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    До коментар [#5] от "Smoke":
    "Затова според мен 17-цоловите ще са по-практични, но не са толкова красиви колкото 18-цоловите на тези модели."
    =========================
    Представите за красота винаги се променят. Аз помня времето, когато американските "параходи" се движеха с високопрофилни гуми, но с широк бял кант.

    Еретик
  8. 8 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 679 Неутрално

    [quote#6:"niakoi_si"]Не сте написали колко коня е дизеловата бегачка.[/quote]
    Написали са, че няма данни за нейния мотор.

    А тя не е точно бегачка, тъй като с къса 1-ва скорост трудно се стартира бързо. Тя е точно за Grand Touring по добри магистрални пътища. Предишната версия на GTD беше с 184 к.с., 380 Nm. Доколкото при GTI има повишение на мощността с 10 и с 25 к.с. (при различните му модификации), то аз очаквам при новия GTD мощността да бъде в рамките на 190-200 к.с.

  9. 9 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 679 Неутрално

    ... Лека поправка в предишния ми постинг - повишението на мощността на GTI не е с 10 и с 25 к.с., а е с 10 к.с. при стандартния GTI и с 15 к.с. при GTI Performance. Основната разлика между "стандартния" GTI и GTI Performance е, че вторият има спортен електромеханичен диференциал (по подобна идея на Haldex-съединителите), за да може да не пребоксува ляво-дясно колело при рязко ускорение при излизане от завой. Това е за истински бързаци-мераклии, на по-нормалните шофьори като мен чак такова нещо не ми трябва, а то струва немалко пари.

  10. 10 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1923 Неутрално

    Какъв дизел? Нали ги забраняват?
    Или сега да си купим,след пет години пак?

    В Русия съм! В Русия съм!
  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    До коментар [#4] от "deymus":

    Как пък винаги се намира някой, който да каже някоя простотия за Перник. Дори Трифонов се придържа към 3-ките когато прави подобни "вицове"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на prius
    prius
    Рейтинг: 237 Неутрално

    "Новият "Голф" GTI се ускорява до 100 км/ч за 6.4 секунди, В СЪЩОТО ВРЕМЕ разходът на гориво е средно 6.3 л/100 км"

    Значи докато ускоряваш до 100 км/ч за 6.4 секунди, моментния разход е 6.3 л/100 км? Това не може да е вярно.

    Пошла журналистика, некадърни писачи...

  13. 13 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Карам стария модел спортваген и нямам никакви забележки. Супер интериор за цената, прекрасно поведение на пътя и добро качество. Моторите в Америка бяха неприатни 5 цилиндъра но пък върви много. Поне новият модел вече се продава с 1.8 турбо мотор и 7 степенна ДСЖ кутия. Прекрасна комбинация за Америка. Най добрия модел в този сегмент на пазара дори и в северна америка, пазар който прелива от Сув модели.

  14. 14 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#11] от "deutschwagen":

    Как пък всеки път някой, който няма отношение към първия коментар, се чувства засегнат и намира сили в себе си да се оплаква.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.