"Ленд Роувър" избра започващото днес в Париж изложение за ретро автомобили Salon Rétromobile, за да представи своята програма за възстановяване на култови модели, кръстена "Прераждане". Първият автомобил, който е минал през обновяването, от специалистите на "Ленд Роувър класик", е "Рейндж Роувър" с две врати, произведен през 1978 година.

© Ленд Роувър

увеличи
, 14526

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 526 Весело

    135 хиляди британски паунда за кошница??? Не благодаря

    If God is watching us, the least we can do is be entertaining.
  2. 2 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Явно този автомобил напълно е заслужил своите фенове.

  3. 3 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    Този автомобил е легенда!
    А никой по-добре от англичаните не знае, как да излъска такова нещо, ...разбира се и да му вземе парите!

    I Want To Believe
  4. 4 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 759 Неутрално

    [quote#1:"padrino"]135 хиляди британски паунда за кошница??? Не благодаря[/quote]
    Това е една добра инвестиция за хора с кинти. След 15тина години, ако светът не полудее този автомобил ще струва поне двойно.

  5. 5 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 533 Неутрално

    Това са били истински коли - нищо общо с днешните паркетници или "субкомпактни" градски модели с живот максимум 1 месец след гаранцията.

    Само не разбрах каква е тази програма за обновяване - носиш им старата си кола да ти я подновят с части и т.н. или те ти продават стар автомобил?

  6. 6 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Красота и качество, истински автомобил

  7. 7 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 289 Неутрално

    RR Classic е типичен пример за това как един сравнително достъпен, народен и масов автомобил се превръща в култова класика. Бил е произвеждан в продължение на повече от 20 години без много модификации и е добре запомнен от едно цяло поколение в западна Европа. Това е може би и първият високопроходим автомобил със "синя кръв", но без излишна показност, за разлика от днешните SUV-ове.

    Типичните собственици на тази кола в Англия през 70-те и 80-те са били ловци, горски работници и по-консервативни хора от средната класа. Преди това сред тях са били популярни двувратите коли с издължена "shooting brake" каросерия – Volvo P1800 ES, Aston Martin DB5, Triumph TR6. Неслучайно RR Classic е предлаган само в двуврат вариант от 1970 чак до 1981.

  8. 8 Профил на Н. Колев
    Н. Колев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    От собствен опит знам, че при мераклийска реставрация на автомобил числата в сметката съвсем скоро почват да се въртят като тези на бензиноколонка, обаче исканата сума за този относително спартански автомобил ми се струва прекалена. От друга страна, ако има достатъчно хора да я платят, значи си е ОК.
    Машината е невероятно комфортна предвид предназначениоето, оборудването и вида си като цяло. Нашата (допреди десетина години) беше почнала да понамирисва на бензин в купето, но иначе беше удоволствие да се кара.

  9. 9 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 289 Неутрално

    [quote#8:"Н. Колев"]От собствен опит знам, че при мераклийска реставрация на автомобил числата в сметката съвсем скоро почват да се въртят като тези на бензиноколонка[/quote]

    Това не е просто "мераклийска" побългарена реставрация, а връщане на автомобила в същия вид, в който може би родителите на мераклията са го взели от шоурума през 1974, да речем. Това означава, че и последната гайка и уплътнение не трябва да се отклонява от фабричния вид.

  10. 10 Профил на Н. Колев
    Н. Колев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#9] от "blowfish":

    Точно това имам предвид под "мераклийска реставрация". Само дето производителят има "много по-лесен" достъп до оригиналната документация, вероятно и до някои използваеми технологични мощности или залежали с десетилетия наличности - за разлика от средностатистическия мераклия, водещ месеци кореспонденция заради някоя пластмаска с неориентирани млади служители на фирмата-производител.

  11. 11 Профил на Джонджо
    Джонджо
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Марката е "Ланд Роувър".
    Някой е прекалил с руските брошурки.

  12. 12 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#1:"padrino"]135 хиляди британски паунда за кошница??? Не благодаря [/quote]

    Карай си Гоуфо с газова и не ги мисли тия неща ...

  13. 13 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 796 Неутрално

    ..3528 кубика, мощност 132 конски сили и максимален въртящ момент 251 Нм...
    Мноого зле!
    Много по-зле от ГАЗ 53, да не говорим ЗИЛ...

    Британските автомобили се състезават с онези, Made in USSR, по течове на масло! Но британските печелят!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  14. 14 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1277 Весело

    До коментар [#1] от "padrino":


    [quote#1:"padrino"]135 хиляди британски паунда за кошница??? Не благодаря[/quote]
    Буахаха..ааа...
    Ма може ли... Просто...
    ...
    Абе няма значение.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  15. 15 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 289 Неутрално

    [quote#13:"The Core"]Британските автомобили се състезават с онези, Made in USSR, по течове на масло![/quote]

    Това наистина е вярно. През 70-те и 80-те марките Jaguar, Austin, Triumph, Mini, Rover и Land Rover се управляват под една шапка от национализирания конгломерат British Leyland, който е възникнал след масовите стачки на работници и синдикати.

    В Англия дори има вицове за тогавашните народни коли като Austin Princess/Maestro/Allegro/Metro или Morris Marina. Например, че е можело да намериш закуската на работника зад някоя от корите на вратите.

    В момента няма истински английски коли освен бутиковите и скъпи марки като Aston Martin, McLaren, Lotus, Noble, TVR. Марките, за които хората си мислят като английски (Mini, Land Rover, Jaguar, Bentley, Rolls-Royce) всъщност са силно германизирани коли във всяко едно отношение (двигатели, трансмисии, електроника) и само се опитват да запазят харизматичния old-school външен вид като маркетингов трик. Може би това прави автентичните английски коли от миналия век още по-интересни за колекционерите.

  16. 16 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    Неслучайно навремето УБО закупи няколко такива за ловните страсти на Политбюро и неговите гости от чужбина. И до днес са сред водещите в луксозния сегмент.

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    До коментар [#16] от "citoyen":

    Комунистическите величия, винаги са си падали по западния лукс...! Останалите чакаха, по 10-15 години за Лада...!

    Бивш tww09306483.
  18. 18 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2077 Неутрално

    До коментар [#13] от "The Core":


    [quote#13:"The Core"]..3528 кубика, мощност 132 конски сили и максимален въртящ момент 251 Нм...
    Мноого зле!
    Много по-зле от ГАЗ 53, да не говорим ЗИЛ.[/quote]

    Я пак, че нещо не разбрах?

    "8-цилиндровым карбюраторным четырёхтактным V-образным верхнеклапанным двигателем ЗИЛ-130 мощностью 148 л. с. при 3000 об/мин (с ограничителем), максимальным крутящим моментом 41 кГм при 1800—2000 об/мин, степенью сжатия 6,5 и рабочим объёмом 5996 см³..... — довольно высокий расход топлива (до 30 и более литров на 100 км пробега) при относительно небольшой грузоподъемности.

    California Über Alles
  19. 19 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 651 Весело

    [quote#13:"The Core"]Британските автомобили се състезават с онези, Made in USSR, по течове на масло! Но британските печелят! [/quote]

    Наблягай над уроците и като пораснеш питай някой, който е имал общо с руска и западна техника. Ще се изненадаш от пропастта между тях. Успех!

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  20. 20 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 677 Весело

    [quote#1:"padrino"]135 хиляди британски паунда за кошница??? Не благодаря [/quote]

    Ужас, какво ли ще правят без клиент като теб?

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK