Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Един прекрасен семеен автомобил на приемлива цена...

    Модератора е неадекватен!
  2. 2 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 1400 Неутрално

    Удобен за многодетни семейства

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Много е добър, карал съм и първото, а сега и второто поколение-бих се замислил и за този.
    На Опел политиката беше да го разкарват наскоро - с излизането на новия Grandland X
    http://opel.bulvaria.bg/news/opel-grandland-x-new-crossover-model-for-the-compact-class/fc2aa901-927b-49dd-a663-7180de1a48c9/
    Но по последни данни разбрах че ще го задържат т.е. и двата ще се продават.
    Конкурентите му(най-близки) в класа му са по последни данни по-скъпи -визирам фолксваген туран и ситроен гранд ц4 пикасо -с аналогично оборудване.
    Мицубиши грандис от 5 години го спряха. пежо 5008 вече е сув(новия модел), мазда мисля че също спря мазда 5.
    При големите ванове: От 2018 спират сеат Алхамбра, Рено направи от Еспейса сув преди 2 години.
    Изобщо настанаха тежки времена за MPV сегмента на големите мултифункционални семейни коли.

  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    В перспектива, след 10-15 години ще е любим и в ромските анклави!
    [quote#2:"neut"]Удобен за многодетни семейства [/quote]

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Забравих да допълня:
    Зафирата е единствения в своя сегмент миниван MPV който се предлага на пазара с 4 агрегата:
    Кеф ти бензин, кеф ти дизел, кеф ти газ,кеф ти метан!!!

  6. 6 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#5] от "Levski Levov": Малко си ги омешал. Зафирата е компактван и е номер едно в сегмента си въпреки по-високата цена от Пикасото и Гранд Сценик. Миниван е Меривата и също е в челната тройка в класа си.

  7. 7 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#6] от "Гарван":

    Бъркаш понятията. "Пенсионираната" вече мерива с новия. Кросланд Х е в субкомпактния клас - там където е и новия заместник под Мока Х.
    Зафирата навсякъде по ревюта е водят миниван. Опел нямат голям ван от сорта на форд галакси.

  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    PSA Group вече са ги купили, не вярвам да ги развиват.

  9. 9 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 464 Неутрално

    ако сув означава да стане 4х4, при равни други условия, то да, липсва ми на таз зефира 4х4. там където живея/работя, 4х4 са необходимост.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  10. 10 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    А
    До коментар [#9] от "彼得。斯托亚诺夫":

    Прав си. Но сув поне за мен не е само задължителното 4х4. Имаш и по висока позиция на шофиране, имаш и по голям традиционно клиренс което е един много голям плюс за нашите пътища и не само това, такъв автомобил ти дава много по голяма сигурност извън пътя -хълмисти райони и т.н.

  11. 11 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#7] от "Levski Levov":

    „Бъркаш понятията. "Пенсионираната" вече мерива с новия. Кросланд Х е в субкомпактния клас - там където е и новия заместник под Мока Х.“

    "Пенсионираната"...да, другата седмица ще се разбере кой ще бъде пенсиониран. Дженерал Мотърс продава Опел на Пежо-Ситроен, сделката ще се сключи до края на февруари. Водят се преговори да не бъдат закривани заводи в Германия. Да видиме какво ще се получи с една от най-старите(98 години Опел) автомобилни фирми в Германия.

  12. 12 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#11:"joro4900"]"Пенсионираната"...да, другата седмица ще се разбере кой ще бъде пенсиониран. Дженерал Мотърс продава Опел на Пежо-Ситроен, сделката ще се сключи до края на февруари. Водят се преговори да не бъдат закривани заводи в Германия. Да видиме какво ще се получи с една от най-старите(98 години Опел) автомобилни фирми в Германия[/quote]
    Какво има да се разбира?!?
    Неслучайно Карлос Таварес е ходил лично до Германия -да успокои синдикати и др. че марката ще си остане немска, ще има някои съкращения за намаляване на разходите на целия алианс -но то е неизбежно! То и това е една от няколкото причини да ги купят, така и така инженерите им ръботят вече няколко години заедно, защо да не си поделят/намалят разходите по инвестиции в нови оновации.

  13. 13 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    GM и да фалира никой няма да усети! Опел се връща в Европа и рано или късно в родната Германия!
    Давайте го по весело и не милете за глупости .

  14. 14 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#11] от "joro4900":

    Дано да запазят самостоятелността на Опел.

    Въобще не са лоши автомобили.

    С оглед на ситуацията може би е добре, че точно Пежо Ситроен ги купуват. Можеше да бъде и по-зле.

    Модератора е неадекватен!
  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3702 Неутрално

    Германците дадоха тон в големите обединения в ЕС, първо в туризма, впоследствие в автомобилната индустрия, и Франция вече ги последва, първо с ПСА, по-късно Рено-Нисан, а ето вече и европейското подразделение на ГМ ще стане част от ПСА. И в най-скоро време разни двигатели еко тек и не знам какво още ще изчезнат, и Пежо, Ситроен, Опел, Воксхол, и някои европейски Митсубиши ще се задвижват само от мотори на ПСА. Което изобщо няма да ги прави еднакви.

  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#15] от "historama":

    Екотек е някакво много общо понятие, за двигателите на Опел и защо го използват не знам... Може би стои добре на капака на двигателя, знам ли. Слагат го дори и на двигатели, които не са техни, като дизела 1.9, който е на Фиат. Всъщност и ПСА ползват други мотори, както и те самите дават на много други марки... Въобще от десетина, че и повече години е някаква голяма кръстоска между марки, модели и компоненти за тях, като някои се различават, само по емблемите. Ама, клиентите са доказали, че много обичат да плащат повече, за марка и автобилните производители много добре се възползват...!

    Бивш tww09306483.
  17. 17 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3702 Неутрално

    [quote#16:"tww09306483"]Екотек е някакво много общо понятие, за двигателите на Опел и защо го използват не знам...[/quote]
    не искам да споря. Аз самият бях останал с впечатление, че това са някаква серия бензинови двигатели разработка на Опел. Пък може и да е някакъв маркетингово наименование - звучи добре!

  18. 18 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 634 Весело

    [quote#3:"Levski Levov"]Изобщо настанаха тежки времена за MPV сегмента на големите мултифункционални семейни коли.[/quote]

    Защото всъщност са скъпи и нефункционални, като всяко накичено нещо с безсмислени и компромисни технологии. Нито е риба, нито е рак...

  19. 19 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 634 Неутрално

    [quote#16:"tww09306483"] е някаква голяма кръстоска между марки, модели и компоненти за тях, като някои се различават, само по емблемите.[/quote]

    Пропуснал си да отбележиш - което води до пълен технологичен карашмел, високи цени срещу занижено качество с акцент - все по-зависими от телефона! Мерси...

  20. 20 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#18:"m_style"]Защото всъщност са скъпи и нефункционални, като всяко накичено нещо с безсмислени и компромисни технологии. Нито е риба, нито е рак... [/quote]
    Я да те попитам как ще натовариш -семейството 2-3 деца + баба и дядо в една кола я за море, я за планина или просто за разходка?
    Функционални са за тези на които им трябва повече място за повече хора + багаж, за другите си взимат по малки коли!

  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#19] от "m_style":

    Технологичния миш-маш е налице, несъмнено...! Всички производители гонят максимално снижаване на разходите и максимизиране на печалбите. Всякакви кръстоски и комбинации са възможни. Даже и Тойота слага вече дизели на БМВ...!
    Автомобила е консуматив с определен живот. Понятието надеждност вече е много условно и се свежда да посещенията на собственика на автомобила в сервиза, на точно определен интервал. Всичко е лъскаво, със светещи пластмаси, интернет и всякаква друга свързаност...! Времената, в които сам можеш да си човъркаш по колата..., за кеф и да си оправяш това-онова по нея, остават в миналото...! Да те е страх, да тръгнеш на някъде, че не знаеш, какъв номер ще ти извърти колата, че да въртиш телефони и да се чешеш замислено по главата на пътя...! Натам отиват нещата!

    Бивш tww09306483.
  22. 22 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 634 Весело

    [quote#20:"Levski Levov"]2-3 деца + баба и дядо в една кола я за море, я за планина или просто за разходка? [/quote]

    Такава битова олигофрения няма как да ми се случи просто. А и да ми се наложи по някаква причина веднъж в годината - има си рентакар - по-евтино ще ми излезе!

  23. 23 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#22:"m_style"]Такава битова олигофрения няма как да ми се случи просто. А и да ми се наложи по някаква причина веднъж в годината - има си рентакар - по-евтино ще ми излезе![/quote]
    Там е въпроса че не е веднтж в годината а почти ежедневно -караш си децата на училище, ходите на море/планина с баба и дядо -налага се и точесто и 7-те седалки да за запълнени.
    Рентакар -ще ходя за 2 седмици на море с рентакар?!? Защо като може да си имам лична кола. Кеф ти мебели от икеа, кеф ти смяна на квартира с всичкия багаж -с малък автомобил това няма как да стане.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.